23.Joan Sastre

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
Δημοσιεύσεις: 6330
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Amsterdamer_87 »

Καλη συνεχεια παιχτρονι..
Η γκολαρα σου στα χαρτια θα μεινει στην ιστορια..
Πηραμε την φορα για να το σηκωσουμε..
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6984
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Taseos »

Ήτανε το πιο περίεργο ταξίδι για ένα μαγικό πρωτάθλημα… ήταν το βράδυ που μετά το ματς με πήρε ένας αεκτζης από το πανεπιστήμιο τηλέφωνο μου λέει καρντασι δεν σας αντέχω άλλο άδειασα ψυχολογικά και αυτός ο κοντός ο πουστης 1000 σουτ να κάνει ούτε κόρνερ δεν θα πάει ! Πλάγιο θα βγει! Ευχαριστώ! Για πάντα στην καρδιά μου!
These users thanked the author Taseos for the post (total 3):
vasgias, aivas19, st4this
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4884
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Τρόμος »

Η Ισπανική αντεπίθεση που έφερε το τελευταίο πρωτάθλημα τελείωσε με γκολ & ασίστ του Τόμας αλλά άρχισε με την γκολάρα του Χουάν. Adiós campeon muchas gracias !
These users thanked the author Τρόμος for the post:
vasgias
Άβαταρ μέλους
rade paprica
Δημοσιεύσεις: 1488
Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από rade paprica »

Ήσουν πάντα τίμιος
Σ΄ευχαριστούμε για όλα
και καλή συνέχεια
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλή συνέχεια!
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19190
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από nunies4 »

Αυτο το σουτ...αυτο το σουτ...αιωνιο τατουαζ στο μυαλο μας.
Καλη συνεχεια στην καριερα σου
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2432
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Άξιζε κάθε σεντς
Τα έδινε όλα
Παίχτης καθαρά ψυχολογίας
όμως και χωρίς προσωπικότητα.

Σε ευχαριστούμε.
Μακάρι να ήταν όλοι
τίμιοι σαν εσένα!

Και τσάμπα ...
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 986
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από TylerDurden »

Καλή συνέχεια ρε παιχταρά! Κομμάτι της ιστορίας μας για πάντα!
Άβαταρ μέλους
Σουριναμέζος
Δημοσιεύσεις: 4082
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Σουριναμέζος »

ABOLEYTOI έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:12 fun fact: ο συγκεκριμένος πανηγυρισμός έγινε και άγαλμα!!!

Εικόνα
Έπρεπε να βάλεις φωτό από την μπροστά πλευρά

Εικόνα
These users thanked the author Σουριναμέζος for the post (total 6):
astral, rockcity4, st4this, aivas19, bicii82, eorptol1
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10684
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από astral »

Καλή συνέχεια παικταρα
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4387
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Shivaspace »

γκολάρα ήταν το δεύτερο και νικητήριο γκόλ με τον βάζελο στην Τούμπα όταν είχε έρθει στην ομάδα
όπως είχε χάσει και τα άχαστα στον τελικό κυπέλλου με την κούλα..γι αυτό την τακτοποίησε καλά αργότερα
Μαρκήσιος
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Δευ 02 Μάιος 2011, 18:38

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Μαρκήσιος »

Όλα αυτά τα χρόνια, η προσωπική μου άποψη είναι οτι έδενες καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο στη θέση σου με τον Ζίβκοβιτς. Είχατε καλύτερους συνδυασμούς και βρισκόσασταν με κλειστά τα μάτια. Μαζί του έπιανες το ταβάνι σου αγωνιστικά και βοηθούσες σημαντικά στην ανάπτυξη από τη δεξιά πτέρυγα. Θα θυμάμαι πάντα τη γκολάρα με τον βάζελο και φυσικά το buzzer beater με την ξαδέλφη. Πάντα θα έχεις μια θέση στην καρδιά μας low profil αλάνι μου! Στην εγκυκλοπαίδεια του ΠΑΟΚ, στο λήμμα value for money σε έχει φωτογραφία.
PAOKAPOMONOSMOY
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2022, 14:44

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από PAOKAPOMONOSMOY »

O Σαστρε θα σουτάρει, πέρασε η μπάλα απ'όλους γκοοοοοοοοοοολ!!!!!!! Ανεξίτηλη στιγμή, υγεία να έχεις μαζί με τους δικούς σου, προσωπικά δεν θα σε ξεχάσω ποτέ.
These users thanked the author PAOKAPOMONOSMOY for the post:
eorptol1
Άβαταρ μέλους
Demon4
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 20:34
Τοποθεσία: Πτολεμαΐδα / Budapest

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από Demon4 »

Καλή συνέχεια πρωταθλητή. Σε ευχαριστούμε πολύ.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7620
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: 23.Joan Sastre

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

στο καλο...φιλε μου...

υγεία και επιτυχία σε οτι κάνεις

το...μπαζερ μπιτερ...θα το θυμόμαστε και εμείς και...αυτοί...

:opaokara:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”