23.Joan Sastre
- Amsterdamer_87
- Δημοσιεύσεις: 6330
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 16:31
- Τοποθεσία: Amsterdam-Constanta-Eptalofos
Re: 23.Joan Sastre
Καλη συνεχεια παιχτρονι..
Η γκολαρα σου στα χαρτια θα μεινει στην ιστορια..
Πηραμε την φορα για να το σηκωσουμε..
Η γκολαρα σου στα χαρτια θα μεινει στην ιστορια..
Πηραμε την φορα για να το σηκωσουμε..
Re: 23.Joan Sastre
Ήτανε το πιο περίεργο ταξίδι για ένα μαγικό πρωτάθλημα… ήταν το βράδυ που μετά το ματς με πήρε ένας αεκτζης από το πανεπιστήμιο τηλέφωνο μου λέει καρντασι δεν σας αντέχω άλλο άδειασα ψυχολογικά και αυτός ο κοντός ο πουστης 1000 σουτ να κάνει ούτε κόρνερ δεν θα πάει ! Πλάγιο θα βγει! Ευχαριστώ! Για πάντα στην καρδιά μου!
Re: 23.Joan Sastre
Η Ισπανική αντεπίθεση που έφερε το τελευταίο πρωτάθλημα τελείωσε με γκολ & ασίστ του Τόμας αλλά άρχισε με την γκολάρα του Χουάν. Adiós campeon muchas gracias !
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1488
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 23.Joan Sastre
Αυτο το σουτ...αυτο το σουτ...αιωνιο τατουαζ στο μυαλο μας.
Καλη συνεχεια στην καριερα σου
Καλη συνεχεια στην καριερα σου
Re: 23.Joan Sastre
Άξιζε κάθε σεντς
Τα έδινε όλα
Παίχτης καθαρά ψυχολογίας
όμως και χωρίς προσωπικότητα.
Σε ευχαριστούμε.
Μακάρι να ήταν όλοι
τίμιοι σαν εσένα!
Και τσάμπα ...
Τα έδινε όλα
Παίχτης καθαρά ψυχολογίας
όμως και χωρίς προσωπικότητα.
Σε ευχαριστούμε.
Μακάρι να ήταν όλοι
τίμιοι σαν εσένα!
Και τσάμπα ...
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 986
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
- Σουριναμέζος
- Δημοσιεύσεις: 4081
- Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:00
Re: 23.Joan Sastre
Έπρεπε να βάλεις φωτό από την μπροστά πλευράABOLEYTOI έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 17:12 fun fact: ο συγκεκριμένος πανηγυρισμός έγινε και άγαλμα!!!
![]()

- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4386
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 23.Joan Sastre
γκολάρα ήταν το δεύτερο και νικητήριο γκόλ με τον βάζελο στην Τούμπα όταν είχε έρθει στην ομάδα
όπως είχε χάσει και τα άχαστα στον τελικό κυπέλλου με την κούλα..γι αυτό την τακτοποίησε καλά αργότερα
όπως είχε χάσει και τα άχαστα στον τελικό κυπέλλου με την κούλα..γι αυτό την τακτοποίησε καλά αργότερα
Re: 23.Joan Sastre
Όλα αυτά τα χρόνια, η προσωπική μου άποψη είναι οτι έδενες καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο στη θέση σου με τον Ζίβκοβιτς. Είχατε καλύτερους συνδυασμούς και βρισκόσασταν με κλειστά τα μάτια. Μαζί του έπιανες το ταβάνι σου αγωνιστικά και βοηθούσες σημαντικά στην ανάπτυξη από τη δεξιά πτέρυγα. Θα θυμάμαι πάντα τη γκολάρα με τον βάζελο και φυσικά το buzzer beater με την ξαδέλφη. Πάντα θα έχεις μια θέση στην καρδιά μας low profil αλάνι μου! Στην εγκυκλοπαίδεια του ΠΑΟΚ, στο λήμμα value for money σε έχει φωτογραφία.
-
PAOKAPOMONOSMOY
- Δημοσιεύσεις: 443
- Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2022, 14:44
Re: 23.Joan Sastre
O Σαστρε θα σουτάρει, πέρασε η μπάλα απ'όλους γκοοοοοοοοοοολ!!!!!!! Ανεξίτηλη στιγμή, υγεία να έχεις μαζί με τους δικούς σου, προσωπικά δεν θα σε ξεχάσω ποτέ.
- These users thanked the author PAOKAPOMONOSMOY for the post:
- eorptol1
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7620
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: 23.Joan Sastre
στο καλο...φιλε μου...
υγεία και επιτυχία σε οτι κάνεις
το...μπαζερ μπιτερ...θα το θυμόμαστε και εμείς και...αυτοί...

υγεία και επιτυχία σε οτι κάνεις
το...μπαζερ μπιτερ...θα το θυμόμαστε και εμείς και...αυτοί...