35. Jorge Sanchez
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Είναι βασικός σε ομάδα μουντιαλ πανάκριβη, δεν μπορεί να φύγει με λιγότερα. Είναι 29 δεν τον πήραν και τα χρόνια.
Re: 35. Jorge Sanchez
Μισό λεπτό ρε παιδιά.
Ας υποθέσουμε ότι δεν ανήκει στον ΠΑΟΚ ο παίκτης και είναι μεταγραφικός στόχος.
Αν έβγαινε ότι κάναμε πρόταση 2.5εκ για την απόκτηση του, θα μιλούσαμε πάλι για τα λεφτά που δεν δίνουμε και το πόσο άσχημα κατανοούμε την αγορά. Ειδικά τώρα που τον βλέπουμε στο Μουντιάλ με την Εθνική του.
Ξέρετε τα γνωστά: Που πας ρε να πάρεις βασικό της Εθνικής Μεξικού με φραγκοδίφραγκα και άλλα τέτοια.
Το ότι τον πήραμε εμείς με αυτά τα λεφτά, δεν μας αναγκάζει κανείς να τον δώσουμε στα ίδια.
Τόσο κοστίζει ο παίκτης και αν θέλει να φύγει, φέρνει πρόταση!
Επίσης, πρόβλημα του και μόνο δικό του αν τοποθετηθεί πίσω από τον Κένι. Δεν θα πρέπει να μας απασχολεί αυτό καθόλου.
Ας υποθέσουμε ότι δεν ανήκει στον ΠΑΟΚ ο παίκτης και είναι μεταγραφικός στόχος.
Αν έβγαινε ότι κάναμε πρόταση 2.5εκ για την απόκτηση του, θα μιλούσαμε πάλι για τα λεφτά που δεν δίνουμε και το πόσο άσχημα κατανοούμε την αγορά. Ειδικά τώρα που τον βλέπουμε στο Μουντιάλ με την Εθνική του.
Ξέρετε τα γνωστά: Που πας ρε να πάρεις βασικό της Εθνικής Μεξικού με φραγκοδίφραγκα και άλλα τέτοια.
Το ότι τον πήραμε εμείς με αυτά τα λεφτά, δεν μας αναγκάζει κανείς να τον δώσουμε στα ίδια.
Τόσο κοστίζει ο παίκτης και αν θέλει να φύγει, φέρνει πρόταση!
Επίσης, πρόβλημα του και μόνο δικό του αν τοποθετηθεί πίσω από τον Κένι. Δεν θα πρέπει να μας απασχολεί αυτό καθόλου.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 6):
- ΑΜΠΑΛΑΕΑ, george188, Equalizer, Ally Samagoal, paok apo epilogi, aivas19
Re: 35. Jorge Sanchez
https://vamoscruzazul.bolavip.com/merca ... a-al-atlas
Στο παραπάνω χθεσινό μεξικάνικο άρθρο λέει, ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει εξοφλήσει το χρέος της μεταγραφής του στην Κρουζ Αζούλ, αλλά νομικά είναι κατοχυρωμένος να πουλήσει τον παίκτη και από τα χρήματα που θα εισπράξει να εξοφλήσει την μεταγραφή, ώστε να μην προσφύγει σε αθλητικό δικαστήριο η πρώην ομάδα του.
Δεν ξέρω αν ισχύει το ρεπορτάζ ή όχι, ούτε ξέρω ποιός έκανε το ντιλ, αλλά αν ισχύει, με πιάνουν τα γέλια.
Δηλαδή αν ισχύει το ότι πήραμε διεθνή παίκτη του Μεξικό της Κρουζ Αζούλ με 2,5 εκατομμύρια, που δεν τα εξοφλήσαμε, αλλά μπορούμε να πουλήσουμε τον παίκτη 4 - 5 εκατομμύρια επειδή ανέβασε και αξία στο μουντιάλ και έτσι να έχουμε βγάλει σε ελάχιστους μήνες 2 - 3 εκατομμύρια με αέρα κοπανιστό (πλην των δεδουλευμένων του παίκτη, όπου ο μανατζέρ του είχε πει ότι είναι όλα κανονικά πληρωμένα).
Γαμάτο!



Στο παραπάνω χθεσινό μεξικάνικο άρθρο λέει, ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει εξοφλήσει το χρέος της μεταγραφής του στην Κρουζ Αζούλ, αλλά νομικά είναι κατοχυρωμένος να πουλήσει τον παίκτη και από τα χρήματα που θα εισπράξει να εξοφλήσει την μεταγραφή, ώστε να μην προσφύγει σε αθλητικό δικαστήριο η πρώην ομάδα του.
Δεν ξέρω αν ισχύει το ρεπορτάζ ή όχι, ούτε ξέρω ποιός έκανε το ντιλ, αλλά αν ισχύει, με πιάνουν τα γέλια.
Δηλαδή αν ισχύει το ότι πήραμε διεθνή παίκτη του Μεξικό της Κρουζ Αζούλ με 2,5 εκατομμύρια, που δεν τα εξοφλήσαμε, αλλά μπορούμε να πουλήσουμε τον παίκτη 4 - 5 εκατομμύρια επειδή ανέβασε και αξία στο μουντιάλ και έτσι να έχουμε βγάλει σε ελάχιστους μήνες 2 - 3 εκατομμύρια με αέρα κοπανιστό (πλην των δεδουλευμένων του παίκτη, όπου ο μανατζέρ του είχε πει ότι είναι όλα κανονικά πληρωμένα).
Γαμάτο!

- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4375
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 35. Jorge Sanchez
Α τώρα δεν χρωστάμε λεφτά στον Σάντσες;
Αποφασίστε ρε παιδιά σε ποιόν και πόσα χρωστάμε.
Στον Σάντσες;
Στον ατζέντη του;
Στην ομάδα του;
Στον μανάβη στην γωνία;
Στον Γιώτη;
Να ξέρουμε να τα βάλουμε σε μια σειρά ρε παιδί μου.
Αποφασίστε ρε παιδιά σε ποιόν και πόσα χρωστάμε.
Στον Σάντσες;
Στον ατζέντη του;
Στην ομάδα του;
Στον μανάβη στην γωνία;
Στον Γιώτη;
Να ξέρουμε να τα βάλουμε σε μια σειρά ρε παιδί μου.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 3):
- Dimitrisou, ΚΩΣΤΑΣ2019, paok apo epilogi
Re: 35. Jorge Sanchez
Το Μεξικό θα πάει τελικό και θα τον πουλήσουμε 10 μύρια ή και 20 ή και 100 και όσο θέλουμε. Κι άμα γουστάρουμε και 250 να βγάλουμε και το γήπεδο.
ΚΕΡΔΟΣ ΚΕΡΔΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΠΟΝΟΣ.
ΚΕΡΔΟΣ ΚΕΡΔΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΠΟΝΟΣ.
- These users thanked the author Parolos for the post:
- paok apo epilogi
Re: 35. Jorge Sanchez
Δεν αποκλείεται να ισχύει εν μέρη. Οι μεταγραφές πληρώνονται σε δόσεις εξαμήνου. Μπορεί να έχουμε δώσει λιγότερο από τα μισά και ναι να τον πουλήσουμε με κέρδος.
Re: 35. Jorge Sanchez
Μακάρι.Parolos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:11 Το Μεξικό θα πάει τελικό και θα τον πουλήσουμε 10 μύρια ή και 20 ή και 100 και όσο θέλουμε.
Περιμένω τότε να κλείσει η μεταγραφή του Γιαννούλη.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4375
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 35. Jorge Sanchez
τώρα που ανοίξαμε κανάλι..πατάει άκυρο ο Γιαννούλης στο ΠΟΚ και κλείνει Κρούζ αζούλ.. στην συνέχεια γίνεται η τράμπα και έρχεται σ εμάς τον Δεκέμβριο, να έχει μάθει κιόλας αν έχει φάση η προπόνηση με τον λίσι