Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

obanebane έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Μεγάλο Χαβάνι. Δεν χρειάζεται να πω γιατί, είναι στο Μετρόπολις και αυτό μιλάει από μόνο του.
These users thanked the author OIKODOMOS for the post:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Fawkes »

Έχει τύχει να βρεθούμε στην ίδια παρέα πριν από χρόνια, προσπαθούσε να με πείσει ότι ο Δωνης που ήταν τότε προπονητής μας ήταν πολύ καλύτερος του Σάντος.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16689
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Equalizer »

Απορώ τι ακόμα μπορεί να συμβεί για να πειστεί "το κοινό" οτι υπάρχει συντεταγμένη ομάδα ανθρώπων που έχει καθημερινό "task" να απομονώνει και να προωθεί οτιδήποτε κάνει κακό στον Σαββίδη και κατ επέκταση στην ΠΑΕ.

Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό

Από τους ίδιους ανθρώπους

Ρε οξω ρε

ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 4):
navigator11, paok apo epilogi, Maklaz, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18790
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:22 Απορώ τι ακόμα μπορεί να συμβεί για να πειστεί "το κοινό" οτι υπάρχει συντεταγμένη ομάδα ανθρώπων που έχει καθημερινό "task" να απομονώνει και να προωθεί οτιδήποτε κάνει κακό στον Σαββίδη και κατ επέκταση στην ΠΑΕ.

Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό

Από τους ίδιους ανθρώπους

Ρε οξω ρε

ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
Το ΥΓ σου ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ!
These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
paok apo epilogi, Maklaz, gervasio artigas
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από paokkerkir »

Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.

Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
These users thanked the author paokkerkir for the post (total 2):
Maklaz, astral
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2103
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

Ώπα!

Μόλις είπε ο Ραγκατσης ότι ο Παπαμιμίκος δεν ήταν αυτός που τον "ενόχλησε" αλλά ο Κουβεντίδης. Και πως μίλησαν στο τηλέφωνο και έληξε η παρεξήγηση.

Τι μάγια με έχετε κάνει ρε και τους ακούω;

Τώρα πως γίνεται να λέει την μια "ο από κάτω" και σήμερα να λέει για τον "από πάνω" , το αφήνω δικό σας.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16689
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Equalizer »

Μπορεί στη ροή του να εμφανίζονται με αντίστροφη φορά τα μηνύματα 8-)


Εγώ ψιλοσιγουρος είμαι ότι αν υπήρξε κάποιο νευριασμένο μήνυμα θα ήταν ο Κουβεντιδης καθότι και άμεση επικοινωνία έχουν ως πρώην συνάδελφοι, και πιο πολύ νόημα βγάζει το "τελειώσαμε" και σιγά μη παρακολουθεί ο Χ Παπαμιμίκος τι είπε σε μια εκπομπή ο Χ ραγκατσης
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18790
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:48 Ώπα!

Μόλις είπε ο Ραγκατσης ότι ο Παπαμιμίκος δεν ήταν αυτός που τον "ενόχλησε" αλλά ο Κουβεντίδης. Και πως μίλησαν στο τηλέφωνο και έληξε η παρεξήγηση.

Τι μάγια με έχετε κάνει ρε και τους ακούω;

Τώρα πως γίνεται να λέει την μια "ο από κάτω" και σήμερα να λέει για τον "από πάνω" , το αφήνω δικό σας.
Αααα πως κι ετσι;; Αφου βγήκαν τα πιστόλια στο Χ να πούνε τις παπάτζες τους
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

Μακαρι να ισχυει οτι εστειλε μηνυμα ο Κουβεντιδης, και ετσι πρεπει να γινεται. Δεν γινεται να κανιβαλιζεται ο ΠΑΟΚ και ο Σαββιδης σε καθε εκπομπη με ψεματα. Ευγε Κουβεντιδη και πιο σκληρα την επομενη φορα.
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2054
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από PablitoV2 »

paokkerkir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:46 Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.

Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
Nassos
Δημοσιεύσεις: 462
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Nassos »

Επικίνδυνες τακτικές είναι τα πληρωμένα πιστόλια στο ίντερνετ. Ανάθεμα και αν κατηγορησουμε την συγκεκριμένη ΠΑΕ οτι δεν αφήνει και την κριτική.
These users thanked the author Nassos for the post (total 2):
paok apo epilogi, OIKODOMOS
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3217
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από GEOL »

Έχουμε και εδώ μέσα ακόμα 1-2 'νεροπίστολα', κατάλοιπα της περσινής πολιορκίας της ΠΑΕ, που με κάθε αφορμή προσπαθούν να μειώσουν τον Ιβαν. Εννοείται κάτω από μια ομπρέλα αντικειμενικότητας, ΠΑΟΚτσίδικου φρονήματος, και λοιπά ωραία λες και οι υπόλοιποι ξεχνάμε ή τρώμε σανό.
These users thanked the author GEOL for the post (total 2):
gervasio artigas, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18790
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

PablitoV2 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:31
paokkerkir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:46 Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.

Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
Εσυ ειδες το βίντεο και το μετέφρασες ως απειλη; Συγχαρητήρια
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1164
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από gervasio artigas »

στο τοπικ "ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ" τετοια "σχολια" (απο)τιμωνται έξτρα
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2862
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Dimitrisou »

PablitoV2 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:31
paokkerkir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:46 Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.

Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
Πρεπει λιγο καποια στιγμη και εμεις να αποφασισουμε τι θελουμε.
Δεν ασχολειται η ΠΑΕ με το τι λεγεται και γραφεται,κραζουμε.
Ασχολειται,παλι κραζουμε.
Ε δεν γινεται και το ενα και το αλλο.
Τωρα το τελειωσαμε(μεταξυ τους προφανως)εμενα απειλη δεν μου φανηκε.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”