Μεγάλο Χαβάνι. Δεν χρειάζεται να πω γιατί, είναι στο Μετρόπολις και αυτό μιλάει από μόνο του.obanebane έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:56 Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
- These users thanked the author OIKODOMOS for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Έχει τύχει να βρεθούμε στην ίδια παρέα πριν από χρόνια, προσπαθούσε να με πείσει ότι ο Δωνης που ήταν τότε προπονητής μας ήταν πολύ καλύτερος του Σάντος.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Απορώ τι ακόμα μπορεί να συμβεί για να πειστεί "το κοινό" οτι υπάρχει συντεταγμένη ομάδα ανθρώπων που έχει καθημερινό "task" να απομονώνει και να προωθεί οτιδήποτε κάνει κακό στον Σαββίδη και κατ επέκταση στην ΠΑΕ.
Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό
Από τους ίδιους ανθρώπους
Ρε οξω ρε
ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό
Από τους ίδιους ανθρώπους
Ρε οξω ρε
ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 4):
- navigator11, paok apo epilogi, Maklaz, Montrealiotis
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Το ΥΓ σου ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ!Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:22 Απορώ τι ακόμα μπορεί να συμβεί για να πειστεί "το κοινό" οτι υπάρχει συντεταγμένη ομάδα ανθρώπων που έχει καθημερινό "task" να απομονώνει και να προωθεί οτιδήποτε κάνει κακό στον Σαββίδη και κατ επέκταση στην ΠΑΕ.
Εν τω μεταξύ αν το ίδιο ακριβώς "στιγμιότυπο" (κομμένο και ραμμένο με ο,τι περιθώρια διαστρέβλωσης μπορεί να αφήνει αυτό - μπορεί και οχι και να είναι εντελώς αυθεντικό και αξιόπιστο, δεν το γνωρίζω), αν έπαιζε πριν 5 χρόνια και στη θέση του συμπαθούς "δημοσιολογούντα" ήταν οποιοσδήποτε δημοσιογράφος εξ Αθηνών, το λαϊκό ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ για τον "αρχιδάτο Ιβάν που καθαρίζει τον τόπο", δεν θα είχε τελειωμό
Από τους ίδιους ανθρώπους
Ρε οξω ρε
ΥΓ. Εν τω μεταξύ αμφισβητώ οτι υπάρχει άνθρωπος με εγκέφαλο που να νομίζει όντως οτι πήρε ο Σαββίδης τηλέφωνο τον χ υπάλληλο και του είπε "πάρε να κράξεις τον τάδε ραδιοφωνατζή γιατί δε μου άρεσε η κριτική του". Εδώ γίνονται όργια τόσα χρόνια με ευθείες προσβολές και ψέμματα περί υγείας, οικονομικών κλπ κλπ και η ΠΑΕ κάθεται ατάραχη.
- These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
- paok apo epilogi, Maklaz, gervasio artigas
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 942
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.
Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
- These users thanked the author paokkerkir for the post (total 2):
- Maklaz, astral
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ώπα!
Μόλις είπε ο Ραγκατσης ότι ο Παπαμιμίκος δεν ήταν αυτός που τον "ενόχλησε" αλλά ο Κουβεντίδης. Και πως μίλησαν στο τηλέφωνο και έληξε η παρεξήγηση.
Τι μάγια με έχετε κάνει ρε και τους ακούω;
Τώρα πως γίνεται να λέει την μια "ο από κάτω" και σήμερα να λέει για τον "από πάνω" , το αφήνω δικό σας.
Μόλις είπε ο Ραγκατσης ότι ο Παπαμιμίκος δεν ήταν αυτός που τον "ενόχλησε" αλλά ο Κουβεντίδης. Και πως μίλησαν στο τηλέφωνο και έληξε η παρεξήγηση.
Τι μάγια με έχετε κάνει ρε και τους ακούω;
Τώρα πως γίνεται να λέει την μια "ο από κάτω" και σήμερα να λέει για τον "από πάνω" , το αφήνω δικό σας.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Μπορεί στη ροή του να εμφανίζονται με αντίστροφη φορά τα μηνύματα
Εγώ ψιλοσιγουρος είμαι ότι αν υπήρξε κάποιο νευριασμένο μήνυμα θα ήταν ο Κουβεντιδης καθότι και άμεση επικοινωνία έχουν ως πρώην συνάδελφοι, και πιο πολύ νόημα βγάζει το "τελειώσαμε" και σιγά μη παρακολουθεί ο Χ Παπαμιμίκος τι είπε σε μια εκπομπή ο Χ ραγκατσης
Εγώ ψιλοσιγουρος είμαι ότι αν υπήρξε κάποιο νευριασμένο μήνυμα θα ήταν ο Κουβεντιδης καθότι και άμεση επικοινωνία έχουν ως πρώην συνάδελφοι, και πιο πολύ νόημα βγάζει το "τελειώσαμε" και σιγά μη παρακολουθεί ο Χ Παπαμιμίκος τι είπε σε μια εκπομπή ο Χ ραγκατσης
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Αααα πως κι ετσι;; Αφου βγήκαν τα πιστόλια στο Χ να πούνε τις παπάτζες τουςMaklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:48 Ώπα!
Μόλις είπε ο Ραγκατσης ότι ο Παπαμιμίκος δεν ήταν αυτός που τον "ενόχλησε" αλλά ο Κουβεντίδης. Και πως μίλησαν στο τηλέφωνο και έληξε η παρεξήγηση.
Τι μάγια με έχετε κάνει ρε και τους ακούω;
Τώρα πως γίνεται να λέει την μια "ο από κάτω" και σήμερα να λέει για τον "από πάνω" , το αφήνω δικό σας.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Μακαρι να ισχυει οτι εστειλε μηνυμα ο Κουβεντιδης, και ετσι πρεπει να γινεται. Δεν γινεται να κανιβαλιζεται ο ΠΑΟΚ και ο Σαββιδης σε καθε εκπομπη με ψεματα. Ευγε Κουβεντιδη και πιο σκληρα την επομενη φορα.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.paokkerkir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:46 Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.
Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Επικίνδυνες τακτικές είναι τα πληρωμένα πιστόλια στο ίντερνετ. Ανάθεμα και αν κατηγορησουμε την συγκεκριμένη ΠΑΕ οτι δεν αφήνει και την κριτική.
- These users thanked the author Nassos for the post (total 2):
- paok apo epilogi, OIKODOMOS
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Έχουμε και εδώ μέσα ακόμα 1-2 'νεροπίστολα', κατάλοιπα της περσινής πολιορκίας της ΠΑΕ, που με κάθε αφορμή προσπαθούν να μειώσουν τον Ιβαν. Εννοείται κάτω από μια ομπρέλα αντικειμενικότητας, ΠΑΟΚτσίδικου φρονήματος, και λοιπά ωραία λες και οι υπόλοιποι ξεχνάμε ή τρώμε σανό.
- These users thanked the author GEOL for the post (total 2):
- gervasio artigas, paok apo epilogi
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Εσυ ειδες το βίντεο και το μετέφρασες ως απειλη; ΣυγχαρητήριαPablitoV2 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:31Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.paokkerkir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:46 Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.
Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1164
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2862
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Πρεπει λιγο καποια στιγμη και εμεις να αποφασισουμε τι θελουμε.PablitoV2 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:31Δε νομίζω ότι το θέμα είναι ποιος του έστειλε το μήνυμα, αλλά γιατί να "απειλήσεις" κάποιον απλά επειδή λέει την άποψή του για ένα θέμα.paokkerkir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:46 Για να τελειώσει η παραπληροφόρηση με το βίντεο της κοπτοραπτικής, μόλις ο Ραγκάτσης στο live ξεκαθάρισε ότι δεν του έστειλε μήνυμα ο Παπαμιμίκος, αλλά ο Κουβεντίδης.
Επίσης ανέφερε ότι μίλησαν σήμερα και το θέμα είναι λήξαν, και ο Κουβεντίδης του είπε ότι παρεξήγησε το μήνυμα.
Και μιλάμε για τον Ραγκάτση όχι για κάποιο άγνωστο τρολ.
Αυτές οι τακτικές είναι επικίνδυνες και αναφέρομαι γενικά όχι μόνο για το συγκεκριμένο.
Δεν ασχολειται η ΠΑΕ με το τι λεγεται και γραφεται,κραζουμε.
Ασχολειται,παλι κραζουμε.
Ε δεν γινεται και το ενα και το αλλο.
Τωρα το τελειωσαμε(μεταξυ τους προφανως)εμενα απειλη δεν μου φανηκε.