Τιμιος παιχτης. Και εδω η γενικη μου αποψη δε θα αλλαξει.
Μια χαρα ηταν για τεταρτος. Τον κρατας γιατι ειναι τουλαχιστον
αξιοπρεπης. Αλλιως πας για νεα στοιχηματα......
4. Alessandro Vogliacco
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- WeWillRockYou
- Δημοσιεύσεις: 3562
- Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52
Re: 4. Alessandro Vogliacco
Καλή συνέχεια στον συμπαθή Alessandro.
Δεν νομίζω πως η συνθήκη του δανεισμού σε συνδυασμό με την μη εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο του βόηθησαν στο να δούμε το 100% του παίκτη, παρά το γεγονός πως δεν είναι κάποια τοπ επιλογή.
Δεν νομίζω πως η συνθήκη του δανεισμού σε συνδυασμό με την μη εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο του βόηθησαν στο να δούμε το 100% του παίκτη, παρά το γεγονός πως δεν είναι κάποια τοπ επιλογή.
Re: 4. Alessandro Vogliacco
Από την αρχή φάνηκε ότι δεν είναι το στυλ του σεντερ μπακ που ψάχνει ο ΠΑΟΚ και όσο έπαιξε το επιβεβαίωσε. Σίγουρα δεν ήταν τουρίστας.
Καλή συνέχεια στην καριέρα σου Βολιακο
Καλή συνέχεια στην καριέρα σου Βολιακο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 4. Alessandro Vogliacco
2 γκολ έβαλε ο Βολιάκος, στο λίγο που έπαιξε.Shivaspace έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 01:39 έβαλε και γκολάκι..άντε κι άλλο ένα ο Μιχαηλίδης, αυτά απ τους αμυντικούς μας φέτος, ισως και κανένα ακόμα..πολύ φτωχός απολογισμός
Re: 4. Alessandro Vogliacco
Στο πρώτο ευρωπαϊκό ματς που έπαιξε στην Ισπανία ειλικρινά με τρόμαξε και με απογοήτευσε
Έβγαινε απ' την άμυνα να μαρκάρει δίχως ιδέα τι γίνεται πίσω του
Αργότερα βελτιώθηκε κάπως, όμως και πάλι το πέρασμα του ήταν μάλλον αδιάφορο
Χρεωνω και στην τεχνική ηγεσία ένα ποσοστό ευθύνης, αλλά όχι το μεγαλύτερο
Στο καλό και να μας γραφει
Τέτοιου επιπέδου παίκτες διαχρονικά επιμένω ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να τους έχει έτοιμους στην ακαδημία του. Τα λεφτά να πηγαίνουν αλλου
Έβγαινε απ' την άμυνα να μαρκάρει δίχως ιδέα τι γίνεται πίσω του
Αργότερα βελτιώθηκε κάπως, όμως και πάλι το πέρασμα του ήταν μάλλον αδιάφορο
Χρεωνω και στην τεχνική ηγεσία ένα ποσοστό ευθύνης, αλλά όχι το μεγαλύτερο
Στο καλό και να μας γραφει
Τέτοιου επιπέδου παίκτες διαχρονικά επιμένω ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να τους έχει έτοιμους στην ακαδημία του. Τα λεφτά να πηγαίνουν αλλου
Re: 4. Alessandro Vogliacco
Το κακο είναι πως το τελευταίο ευρωπαϊκό ματς που έπαιξε ,με τον ίδιο αντίπαλο, δεν έβγαινε από την άμυνα, αλλά για κάποιο ανεξήγητο λόγο και στα 2 γκολ αρνήθηκε σοκαριστικά να αμυνθεί.Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:18 Στο πρώτο ευρωπαϊκό ματς που έπαιξε στην Ισπανία ειλικρινά με τρόμαξε και με απογοήτευσε
Έβγαινε απ' την άμυνα να μαρκάρει δίχως ιδέα τι γίνεται πίσω του