Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6651
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Azrael »

Τι φαση ο Σαντσεζ; τοσο χαλια του φανηκε εδω και φαγωθηκε να φυγει;
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2192
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Αν ισχύει ότι θέλει να φύγει, μάλλον θεωρεί ότι δύσκολα θα καταφέρει να πάρει την θέση του βασικού από τον Κενι.
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Kαλως να ορισει ο Ελουσοντο...Προφανως οι επιφυλαξεις μας δεν ειναι για την ποιοτητα του,αλλωστε το βιογραφικο του μιλαει απο μονο του...
Οι επιφυλαξεις μας εχουν να κανουν με την σωματικη και φυσικη κατασταση του, που προερχεται και απο τραυματισμο..Εκανε και μια περιεργη δηλωση και ολα αυτα μας εχουν κανει να εχουμε ενα ερωτηματικο για τον παικτη..
Θα περασει απο εργομετρικα, οποτε αν δεν βρουνε κατι ειναι αναβαθμιση σε σχεση με τον Κεντζιορα...
Οσο για τον Σαντσεζ αν θελει να φυγει, εγω θα ελεγα μακαρι και να φερει και τα λεφτα που δαπανηθηκαν για αυτον πισω και να παει στο καλο....
Η πιο ακατανοητη κινηση περυσι τον Ιανουαριο..Βγαλαμε ολη την τσιγκουνια μας στο φορ και φερανε Γερεμεγιεφ,και στο δεξι μπακ που δεν μπορεις να πεις οτι αμαν καιγομασταν, πηγανε και δαπανησαν 2,8εκ για εναν μετριο δεξιο μπακ..Για οσο επαιξε εγω δεν ειδα τπτ ιδιαιτερο παιδια,εσεις αν ειδατε παω πασο..Ναι χιλιες φορες Λυρατζη για αλλαγη και να φερω και καποιον νεο απο πισω να ετοιμαζεται....Ναι δεν πας για πρωταθλημα με Λυρατζη που λεει και ενας φιλος,εγω θα του απαντησω, γιατι πας με Σαντσεζ ???
Κι εγω θα ηθελα να τονιστει κι αλλο το Ελληνικο στοιχειο, γιατι παντα οι γηγενεις δινουν το κατι παραπανω..Δεν καταλαβαινω ολη αυτη τη λατρεια με τη ξενομανια...Οποτε θα ηθελα και Κυζιριδη και Χατζηδιακο αν μπορουσαν να φερουν...
Πανω απ'ολα ομως περιμενω απο τον Λισι να κανει σωστη αξιολογηση στους νεους...Αν δει οτι μπορει να στηριχτει στον Μπαλντε η στον Μπερδο ας μην παρθει ξενος εξρεμ που να τους καπελωσει...Αν δει οτι μπορει να βρει ρολο ο Μπαταουλας η ο Κωττας το ιδιο...Το θεωρω δεδομενο οτι θα γινει κατι τετοιο..Δν φεραμε τον Λισι για να τους φορτωσουμε 30χρνους μισθοφορους μιας χρησης...Επισης δεν μπορουμε να συζηταμε για ανανεωσεις τυπου Οζντοεφ κλπ...Αλλαξαμε σελιδα,ας το υποστηριξουμε λοιπον!!
These users thanked the author Metagrafakias for the post:
aivas19
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2192
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Ο Κουλ είπε ότι ούτε του Αμπαντα ισχύει, ούτε του Κυζιριδη.

Επέμεινε ότι η δική του ενημέρωση είναι ότι ο Ελουστοντο θα έχει 1.2 μύρια απολαβές ετησίως και όχι για δύο χρόνια.

Ότι του Χατζηδιακου ισχύει και είναι σε καλό δρόμο, όπως και του Σανταμαριά.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 3):
aivas19, namisenoiazei, st4this
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6651
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Azrael »

Συμφωνω! Νομιζω οτι ο μοναδικος "μεγαλος" που δεν θα με ενοχλουσε να μεινει ειναι ο Ταισον.Προφανως σαν αναπληρωματικος και οχι να παρει τα λεπτα που πηρε περυσι.
These users thanked the author Azrael for the post (total 3):
Unpsofable78, embuji, margas
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από GianD »

Πόσο εύκολο είναι να πείσεις τον πρώην αρχηγό της Σοσιεδαδ και επι πόσα χρόνια βασικό στην λα λίγκα, να έρθει με συμβόλαιο 600κ τον χρόνο σε μια εποχή που οι τιμές έχουν ανέβει στον Θεό;

Η αλήθεια είναι ότι πιο πολύ βγάζει νοημα το 1.2
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GianD την Τετ 24 Ιουν 2026, 08:58, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
These users thanked the author GianD for the post (total 4):
Unpsofable78, namisenoiazei, margas, george188
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1353
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

Εγώ νομίζω ότι ο Σάντσες είναι μια χαρά παίκτης. Αν θέλει να φύγει οκ, αλλά οι φήμες για επιστροφή στο Μεξικό πάντα υπάρχουν για Μεξικάνους παίκτες. Κι ο Πινέδα σε κάθε μεταγραφική περίοδο ετοιμός να επιστρέψει στο Μεξικό είναι υποτίθεται και τελικά έχει μείνει στο χαρτί 5 χρόνια.
These users thanked the author paokspren for the post (total 2):
Unpsofable78, margas
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Πάρτε κατσερη από λοριαν..
These users thanked the author Demir for the post (total 4):
paokspren, Dimitris_L4, GianD, rockcity4
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2418
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Και εκει που λες κατι παει να γινει με σωστες κινησεις,
οπως του elustondo
μετα τον Κετζιορα οπου μειναμε με ενα σεντερ μπακ
ενα μηνα πριν το πρωτο επισημο παιχνιδι
πανε να δωσουνε και τον Σαντσεζ.....
Μεξικανος διεθνης βασικος στα 28......

Ας ελπισουμε να ειναι μονο ενα δημοσιευμα.
Παντως το ανεβασαν ολοι....
These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post (total 2):
leomatos88, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18766
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

PAOKevolution έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:31 Ο (πολύ συμπαθής) Τσατσαρός, προ 10λεπτου, είπε πως είναι χαρούμενος γιατί έμαθε κάτι πολύ καλό μεταγραφικό. Δεν είπε παραπάνω. Αλλά επειδή τον θεωρώ πραγματικό αγνό ΠΑΟΚτσή, το αναφέρω.

Επίσης, να πω και τη δική μου μαλακία. Αν και εφόσον ο Χατζηδιάκος δεν πιάνεται ως Έλληνας, τι λόξα μας έπιασε για να τον πάρουμε; Δε μπορούμε να βρούμε καλύτερο;
Ειναι 29, Ελληνας, παίκτης εθνικής (μικρή προσαρμογή, ξέρει που έρχεται) παίζει και δεξί και αριστερό στόπερ, δεν είναι αργός για στόπερ, δεν είναι τσουρουκάς. Στα αρνητικά, κάνει λάθη συγκέντρωσης
These users thanked the author aivas19 for the post:
geobila
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18766
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Demir έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:42 Είναι προφανές ότι ο Σάντσεζ θέλει να φύγει .. αν πάρουμε και 3 χαρτιά μακάρι .. χίλιες φορές σαλιακας
Έπρεπε να πάρουμε Τσάπρα αλλά δε θα ερχόταν λόγω Κένι
These users thanked the author aivas19 for the post:
geobila
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Ο τσαπρας ήταν δοσμένος στον Αλαφούζο .. δεν υπήρχε περιθώριο.. και φάνηκε με γαβρο
Εδώ στην Αθήνα έχει πολλές φωνούλες για χώσιμο βαζελου σε Γιαννουλη ..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Demir την Τετ 24 Ιουν 2026, 08:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Demir for the post (total 2):
Dimitris_L4, MikeStr4
embuji
Δημοσιεύσεις: 4276
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Η ομαδα εχει αναγκη ενα αριστερο εξτρεμ στο επιπεδο του Ντελια και του Ζιβκοβιτσ. Ισως περισσοτερο και απο ενα τουμπανο φορ. Αν και για μενα τα πολλα λεφτα σε αυτους τους 2 πρεπει να πεσουν. Στο βασικο αριστερο εξτρεμ και τον φορ.


Οπως γραφτηκε πλεον περασαμε σε μια νεα μερα και φιλοσοφια. Πρεπει επιτελους και η ΠΑΕ να δειξει οτι μπορει να ξαφορτωθει παικτες οχι μονο να παιρνει.

Πρεπει να πουληθουν οσο οσο εστω, Ντεσποτοφ-Καμαρα-Τευλορ-τσαλοφ. Τσαμπα συμβολαια ειναι και μαλιστα αυτοι οι 3 μαζι ειναι κοντα στα 5 καθε χρονο. Δωσε 2,5 σε φορ και 2 στο εξτρεμ και εισαι απευθειας ενα κλικ πανω χωρις να χασεις κατι το τρομερο χωρις να ανεβασεις καν το μπατζετ, ισα πανια. Μεγαλη υποθεση ειναι να μπορεις να διωξεις την φυρα.
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3910
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Hayate »

Κανένας μέτριος Ελληνας στον ΠΑΟΚ.Μονο ακαδημίες.Τραβατε βαζελο.
These users thanked the author Hayate for the post:
makedonas1926
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18766
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Demir έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:53 Ο τσαπρας ήταν δοσμένος στον Αλαφούζο .. δεν υπήρχε περιθώριο.. και φάνηκε με γαβρο
Εδώ στην Αθήνα έχει πολλές φωνούλες για χώσιμο βαζελου σε Γιαννουλη ..
Σωστός…Σαν πολλά άκυρα δεν έχει φάει ο γαυρούλης; 😂😂

ναι ακούγεται και για Γιαννούλη.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”