Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Στη φανέλα που απεικονίζεται η πόλη της Θεσσαλονίκης, άραγε απεικονίζεται το Παλατάκι, ή ο τσετσένος κομπλεξικά το αφαίρεσε;;;;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ!
These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post:
katafraktos
SotR4
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2025, 15:17

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από SotR4 »

Ρε παιδιά, τις ριγέ τις επετειακές που παραγγείλαμε στη δεύτερη παρτίδα που ήταν ελεύθερες για όλους, γνωρίζετε πότε θα τις στείλουν; Αρχές Ιουνίου έλεγαν και δεν έχει έρθει το παραμικρό εμαιλ. Οταν έστειλα εμαιλ στην μπουτίκ πριν μια βδομάδα μου απάντησε αυτό: Καλημέρα σας,
Οι Pre order επετειακές εμφανίσεις για τα 100 χρόνια δεν έχουν παραληφθεί ακόμα.
Αναμένουμε το προσεχές διάστημα επίσημη ανακοίνωση από την ΠΑΕ για την ημερομηνία αποστολής τους σε όλες τις παραγγελίες κατά σειρά προτεραιότητας.
Όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, θα λάβετε μήνυμα για την παραλαβή του δέματος σας
These users thanked the author SotR4 for the post (total 2):
astral, paokkerkir
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9668
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

αν έχεις νέο σφύρα μου. Κι εγώ περιμένω.
These users thanked the author ABOLEYTOI for the post (total 2):
astral, margas
tsm
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Σάβ 20 Απρ 2024, 18:55

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από tsm »

Μέσα Ιουνίου και δεν υπάρχει ενημέρωση...
These users thanked the author tsm for the post:
aivas19
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
Άβαταρ μέλους
Neiros4
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Δευ 25 Αύγ 2025, 17:57

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από Neiros4 »

paok_athens_g4 έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 18:03 Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
Τρικ ειναι για να μπει στο κλιμα κατευθειαν ο νεος προπονητης. Απο β ισπανιας σε ομαδα με οργανωση επιπεδου σουπερλιγκ 2 ειναι πιο ευκολο.
These users thanked the author Neiros4 for the post:
freemind
Άβαταρ μέλους
Neiros4
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Δευ 25 Αύγ 2025, 17:57

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από Neiros4 »

paok_athens_g4 έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 18:03 Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
Τρικ ειναι για να μπει στο κλιμα κατευθειαν ο νεος προπονητης. Απο β ισπανιας σε ομαδα με οργανωση επιπεδου σουπερλιγκ 2 ειναι πιο ευκολο.
SotR4
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2025, 15:17

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από SotR4 »

16 Ιουνίου και ακόμα καμία ενημέρωση από την ΠΑΕ. Καλό Σεπτέμβρη λέω εγώ
MrSam1926apc
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Δευ 17 Μάιος 2021, 10:15

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από MrSam1926apc »

Τι έγινε ρε "μάγκες" εκεί στην ΠΑΕ?

Τα χρήματα τα δώσαμε, υπομονή κάναμε, ένα γμενο email δεν μπορείτε να στείλετε σε εμάς τους ΜΛΚες τους πελάτες?

Τι περιμένετε ρε δημοσιουπαλληλοι από εποχές ΠΑΣΟΚ? Να αλλάξει και ο Τσιφ Μπουτίκ Οφισερ μην χεσω?

Αλήθεια στα τέτοια μου το κατοσταρικο η αδιαφορία και ο σταρχιδισμος με πειράζουν…
These users thanked the author MrSam1926apc for the post:
Ambiorix
george188
Δημοσιεύσεις: 5650
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από george188 »

paok_athens_g4 έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 18:03 Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
Η παε φταιει για τη μη ενημερωση οχι γιατι αργησαν οι φανελες, αυτο ειναι θεμα εταιρειας ένδυσης και δεν ειναι καν θεμα macron, γενικοτερα αργουν οταν παραγγελνεις συγκεκριμεο αριθμο κ μετα τους λες θελω αλλες τοσες
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33929
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από john4serres »

MrSam1926apc έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:50 Τι έγινε ρε "μάγκες" εκεί στην ΠΑΕ?

Τα χρήματα τα δώσαμε, υπομονή κάναμε, ένα γμενο email δεν μπορείτε να στείλετε σε εμάς τους ΜΛΚες τους πελάτες?

Τι περιμένετε ρε δημοσιουπαλληλοι από εποχές ΠΑΣΟΚ? Να αλλάξει και ο Τσιφ Μπουτίκ Οφισερ μην χεσω?

Αλήθεια στα τέτοια μου το κατοσταρικο η αδιαφορία και ο σταρχιδισμος με πειράζουν…
Νιώθω χαρούμενος που δεν έκανα αγορά. Δεν μπορώ να περιμένω πάνω από 48ωρο κατι από online αγορα
These users thanked the author john4serres for the post:
MrSam1926apc
MrSam1926apc
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Δευ 17 Μάιος 2021, 10:15

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από MrSam1926apc »

george188 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:53
paok_athens_g4 έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 18:03 Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
Η παε φταιει για τη μη ενημερωση οχι γιατι αργησαν οι φανελες, αυτο ειναι θεμα εταιρειας ένδυσης και δεν ειναι καν θεμα macron, γενικοτερα αργουν οταν παραγγελνεις συγκεκριμεο αριθμο κ μετα τους λες θελω αλλες τοσες
Αν έχω καταλάβει το πως δουλεύει η ΠΑΕ παίζει να είπε κάποιο μεγαλοστέλεχος "First orders and then we buy" και να μην τις παρήγγειλαν καν μέχρι προσφάτως
embuji
Δημοσιεύσεις: 4274
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από embuji »

Τι γινεται ρε μαγκες με τις φανελες... Ιουλης κοντευει.
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10659
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από astral »

first qualify, then fanela :D
These users thanked the author astral for the post:
MrSam1926apc
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4805
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσίευση από st4this »

Η φάση θυμίζει Ολυμπιακό με την επετειακή, έτσι και αυτοί πήραν ενα ποσό για αρχή αλλά μετά οι υπόλοιποι περίμεναν μήνες ολόκληρους. Φιλαρακι μου του ήρθε την επόμενη σεζόν... Υπομονή παιδιά, οι εταιρίες αργούν γιατί ζητάνε περίπου φιξ αριθμό για να μην έχουν χασούρα
These users thanked the author st4this for the post:
george188
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”