Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Στη φανέλα που απεικονίζεται η πόλη της Θεσσαλονίκης, άραγε απεικονίζεται το Παλατάκι, ή ο τσετσένος κομπλεξικά το αφαίρεσε;;;;
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ!
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ!
- These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post:
- katafraktos
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Ρε παιδιά, τις ριγέ τις επετειακές που παραγγείλαμε στη δεύτερη παρτίδα που ήταν ελεύθερες για όλους, γνωρίζετε πότε θα τις στείλουν; Αρχές Ιουνίου έλεγαν και δεν έχει έρθει το παραμικρό εμαιλ. Οταν έστειλα εμαιλ στην μπουτίκ πριν μια βδομάδα μου απάντησε αυτό: Καλημέρα σας,
Οι Pre order επετειακές εμφανίσεις για τα 100 χρόνια δεν έχουν παραληφθεί ακόμα.
Αναμένουμε το προσεχές διάστημα επίσημη ανακοίνωση από την ΠΑΕ για την ημερομηνία αποστολής τους σε όλες τις παραγγελίες κατά σειρά προτεραιότητας.
Όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, θα λάβετε μήνυμα για την παραλαβή του δέματος σας
Οι Pre order επετειακές εμφανίσεις για τα 100 χρόνια δεν έχουν παραληφθεί ακόμα.
Αναμένουμε το προσεχές διάστημα επίσημη ανακοίνωση από την ΠΑΕ για την ημερομηνία αποστολής τους σε όλες τις παραγγελίες κατά σειρά προτεραιότητας.
Όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, θα λάβετε μήνυμα για την παραλαβή του δέματος σας
- These users thanked the author SotR4 for the post (total 2):
- astral, paokkerkir
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Τρικ ειναι για να μπει στο κλιμα κατευθειαν ο νεος προπονητης. Απο β ισπανιας σε ομαδα με οργανωση επιπεδου σουπερλιγκ 2 ειναι πιο ευκολο.paok_athens_g4 έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 18:03 Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Τρικ ειναι για να μπει στο κλιμα κατευθειαν ο νεος προπονητης. Απο β ισπανιας σε ομαδα με οργανωση επιπεδου σουπερλιγκ 2 ειναι πιο ευκολο.paok_athens_g4 έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 18:03 Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
-
MrSam1926apc
- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: Δευ 17 Μάιος 2021, 10:15
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Τι έγινε ρε "μάγκες" εκεί στην ΠΑΕ?
Τα χρήματα τα δώσαμε, υπομονή κάναμε, ένα γμενο email δεν μπορείτε να στείλετε σε εμάς τους ΜΛΚες τους πελάτες?
Τι περιμένετε ρε δημοσιουπαλληλοι από εποχές ΠΑΣΟΚ? Να αλλάξει και ο Τσιφ Μπουτίκ Οφισερ μην χεσω?
Αλήθεια στα τέτοια μου το κατοσταρικο η αδιαφορία και ο σταρχιδισμος με πειράζουν…
Τα χρήματα τα δώσαμε, υπομονή κάναμε, ένα γμενο email δεν μπορείτε να στείλετε σε εμάς τους ΜΛΚες τους πελάτες?
Τι περιμένετε ρε δημοσιουπαλληλοι από εποχές ΠΑΣΟΚ? Να αλλάξει και ο Τσιφ Μπουτίκ Οφισερ μην χεσω?
Αλήθεια στα τέτοια μου το κατοσταρικο η αδιαφορία και ο σταρχιδισμος με πειράζουν…
- These users thanked the author MrSam1926apc for the post:
- Ambiorix
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Η παε φταιει για τη μη ενημερωση οχι γιατι αργησαν οι φανελες, αυτο ειναι θεμα εταιρειας ένδυσης και δεν ειναι καν θεμα macron, γενικοτερα αργουν οταν παραγγελνεις συγκεκριμεο αριθμο κ μετα τους λες θελω αλλες τοσεςpaok_athens_g4 έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 18:03 Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33929
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Νιώθω χαρούμενος που δεν έκανα αγορά. Δεν μπορώ να περιμένω πάνω από 48ωρο κατι από online αγοραMrSam1926apc έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:50 Τι έγινε ρε "μάγκες" εκεί στην ΠΑΕ?
Τα χρήματα τα δώσαμε, υπομονή κάναμε, ένα γμενο email δεν μπορείτε να στείλετε σε εμάς τους ΜΛΚες τους πελάτες?
Τι περιμένετε ρε δημοσιουπαλληλοι από εποχές ΠΑΣΟΚ? Να αλλάξει και ο Τσιφ Μπουτίκ Οφισερ μην χεσω?
Αλήθεια στα τέτοια μου το κατοσταρικο η αδιαφορία και ο σταρχιδισμος με πειράζουν…
- These users thanked the author john4serres for the post:
- MrSam1926apc
-
MrSam1926apc
- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: Δευ 17 Μάιος 2021, 10:15
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Αν έχω καταλάβει το πως δουλεύει η ΠΑΕ παίζει να είπε κάποιο μεγαλοστέλεχος "First orders and then we buy" και να μην τις παρήγγειλαν καν μέχρι προσφάτωςgeorge188 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:53Η παε φταιει για τη μη ενημερωση οχι γιατι αργησαν οι φανελες, αυτο ειναι θεμα εταιρειας ένδυσης και δεν ειναι καν θεμα macron, γενικοτερα αργουν οταν παραγγελνεις συγκεκριμεο αριθμο κ μετα τους λες θελω αλλες τοσεςpaok_athens_g4 έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 18:03 Γενικά η ΠΑΕ δίνει την εντύπωση οτι ειναι παρατημένη...ακόμα κ αυτο με τις φανέλες δείχνει οτι απο οργάνωση είμαστε επιπέδου β-γ εθνικης
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
first qualify, then fanela 
- These users thanked the author astral for the post:
- MrSam1926apc
Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Η φάση θυμίζει Ολυμπιακό με την επετειακή, έτσι και αυτοί πήραν ενα ποσό για αρχή αλλά μετά οι υπόλοιποι περίμεναν μήνες ολόκληρους. Φιλαρακι μου του ήρθε την επόμενη σεζόν... Υπομονή παιδιά, οι εταιρίες αργούν γιατί ζητάνε περίπου φιξ αριθμό για να μην έχουν χασούρα