Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
SCIFO
Δημοσιεύσεις: 559
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2025, 18:28

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από SCIFO »

Εχω την εντύπωση πως εχει γραφτεί οτι οσο μεγαλυτερη ειναι η αγορά που αντιπροσωπεύει η ομάδα τοσο μεγαλύτερο θα ειναι το ποσο απόκτησης του franchise. Εχω λάθος? Δηλ. μήπως το δικό μας, αν 50Μ θα είναι της Μπολόνια, το περισσότερο θα φτάνει μεχρι το ποσό αυτό? Πχ στο NBA οι ομάδες με τη μεγαλύτερη εμπορική αξία συνεισφέρουν το μεγαλύτερο ποσοστό απο ένα κομμάτι των εσοδων του στο κοινό ταμείο απο το οποιο οι ομάδες με την μικρότερη εμπορική αξία παίρνουν το μεγαλύτερο ποσοστό ως εσοδο απο τη λίγκα.
Αρχίζω να πιστεύω πάντως πως αν δεν ηταν αυτή η εξέλιξη με τα franchise για το 2027 για την επικείμενη συλλειτουργια της Euroleague με το ΝΒΑEurope, ο Μυστακίδης για φέτος θα μπορούσε να ακολουθήσει μια φουλ επιθετική τακτική για την απόκτηση μίας wildcard διετούς τριετους διάρκειας για τον ΠΑΟΚ, πχ. να έδινε και wildcard fee ενος χ ποσού 5Μ ας πούμε ετησίως + τραπεζικες εγγυήσεις προϋπολογισμού μπάτζετ για τα αντιστοιχα 2 με 3 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από katafraktos »

SCIFO έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:58
Εχω την εντύπωση πως εχει γραφτεί οτι οσο μεγαλυτερη ειναι η αγορά που αντιπροσωπεύει η ομάδα τοσο μεγαλύτερο θα ειναι το ποσο απόκτησης του franchise.
Έτσι φαίνεται ναι, από Λονδίνο πχ θα πληρώσουν γύρω στα 80. Από ότι διάβασα παίζει ρόλο και το legacy/εμπορικότητα του club. Άλλο να δημιουργείς ομάδα χωρίς κοινό και άλλο να έχεις ήδη. Υπολογίζω θα μας ζητηθούν όσα δώσουν και οι Παρτιζάν/Ερυθρός Αστέρας.
Άβαταρ μέλους
SCIFO
Δημοσιεύσεις: 559
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ 2025, 18:28

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από SCIFO »

Μονο που αυτοί είναι ηδη μέσα και αν τα δώσουν θα το έχουν ενώ εμείς ειναι αμφίβολο. Δεν ξερω αν χρειάζεται ο Μυστακίδης να εμφανιστεί με χορηγικο σχήμα δίπλα του
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

SCIFO έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:50Δεν ξερω αν χρειάζεται ο Μυστακίδης να εμφανιστεί με χορηγικο σχήμα δίπλα του
Σκέφτεστε αυτό που σκέφτομαι;

Εικόνα
Patron
Δημοσιεύσεις: 7388
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από Patron »

Όχι :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από katafraktos »

Μπαρκαρούτσος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:11
SCIFO έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:50Δεν ξερω αν χρειάζεται ο Μυστακίδης να εμφανιστεί με χορηγικο σχήμα δίπλα του
Σκέφτεστε αυτό που σκέφτομαι;

Εικόνα
Και την ΚΑΕ και την ΚΑΕ
These users thanked the author katafraktos for the post:
Μπαρκαρούτσος
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ευρωπαϊκό μέλλον και προοπτικές

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

katafraktos έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 16:21 https://www.sdna.gr/mpasket/1441535_pro ... matikotita
Πρόεδρος γαλλικής λίγκας: «Η Μονακό ίσως πέσει κατηγορία - Αρνείται την πραγματικότητα ο Φεντορίτσεφ»
@SCIFO
Στα αρχίδια της, η ευρωλίγδα.
Ούτε την προηγούμενη φορά την ένοιαξε, ούτε τώρα θα τη νοιάξει.

Αναπτυξιακός ολέ.
Monaco Development Team
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ευρώπη”