NBA πριν τώρα και μετά....
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Θα επαιξε ρολο και η ποιοτητα ζωης.
Αλλη ζωη κανεις στο Μαιαμι, αλλη ζωη στο Μιλγουοκι. Εκτος του οτι οι παραλιες και ο καιρος ειναι κσταπληκτικες, στο Μαιαμι υπαρχει ολο το συστημα ενημερωσης, διασκεδασης, αναψυχης.
Στο Μαιμι, υπαρχει ο Μεσι, γινονται τεραστιες επενδυσεις. Θα εχει χωρο για τον ιδιο να κανει πολλα πραγματα. Πολυ περισσοτερα απο αυτα που θα μπορουσε να κανει οπουδηποτε αλλου. Ειδικα στο εμπορικο κομματι.
Μπραβο στον Γιαννη. Εξαιρετικη επιλογη. Ποιος ειναι ο ατζεντης του?
Αλλη ζωη κανεις στο Μαιαμι, αλλη ζωη στο Μιλγουοκι. Εκτος του οτι οι παραλιες και ο καιρος ειναι κσταπληκτικες, στο Μαιαμι υπαρχει ολο το συστημα ενημερωσης, διασκεδασης, αναψυχης.
Στο Μαιμι, υπαρχει ο Μεσι, γινονται τεραστιες επενδυσεις. Θα εχει χωρο για τον ιδιο να κανει πολλα πραγματα. Πολυ περισσοτερα απο αυτα που θα μπορουσε να κανει οπουδηποτε αλλου. Ειδικα στο εμπορικο κομματι.
Μπραβο στον Γιαννη. Εξαιρετικη επιλογη. Ποιος ειναι ο ατζεντης του?
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33929
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
3ετες στα 214Μ
4ετες στα 275Μ
Οι δυο επιλογές του Γιάννη στους Heat
Πότε θα φορέσει τα κιτρινόμαυρα;
Πόσα θα επενδύσει στον Άρη όμως;
Τα ερωτήματα που καίνε...
4ετες στα 275Μ
Οι δυο επιλογές του Γιάννη στους Heat
Πότε θα φορέσει τα κιτρινόμαυρα;
Πόσα θα επενδύσει στον Άρη όμως;
Τα ερωτήματα που καίνε...
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Ε ναι οκ ξεκάθαρα δεν πήγε εκεί για μπάσκετ αλλά για όλα τα υπόλοιπα.
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4191
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 887
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Σε αντιπαθητική σχετικα ομαδα, με ενα απο τα πιο αδυναμα fan bases, αλλά με εναν εξαιρετικό προπονητή. Τι να πω... μακαρι να διαψευστώ αλλα δεν νομιζω οτι εχει περισσοτερες πιθανότητες για πρωτάθλημα εκει.
Οι Μπακς βεβαια, έπραξαν ορθα και τον έστειλαν εκει που τους συνέφερε περισσοτερο. Η πρόσφορα των Χιτ ηταν σαφώς ανώτερη απο της Βοστόνης.
Ετσι, πάνε με 2 πικς 1ου γυρου πλεον (Νούμερο 10 και 13) στο σημερινο draft, καθώς και παικτες οπως ο Herro που μπορουν να τον μετακινήσουν και πάλι για περισσότερα πικς.
Μπαίνουν πλεον σε φαση αναδιαμόρφωσης και "χτισίματος".
Οι Μπακς βεβαια, έπραξαν ορθα και τον έστειλαν εκει που τους συνέφερε περισσοτερο. Η πρόσφορα των Χιτ ηταν σαφώς ανώτερη απο της Βοστόνης.
Ετσι, πάνε με 2 πικς 1ου γυρου πλεον (Νούμερο 10 και 13) στο σημερινο draft, καθώς και παικτες οπως ο Herro που μπορουν να τον μετακινήσουν και πάλι για περισσότερα πικς.
Μπαίνουν πλεον σε φαση αναδιαμόρφωσης και "χτισίματος".
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5422
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Τι να χτίσει μωρέ το Μιλγουοκι; Είχαν τον Γιάννη για 10 χρόνια και κάναν μόνο μαλακιες. Χτίζαν ομάδες και είχαν το τραγί τον Μιντλετον για δεύτερο «σταρ». Δώσαν στην Βοστόνη τον άλλο τον παικταρα στο άσο, που κόλλησα τώρα και δεν θυμάμαι το όνομα του.
Γενικότερα μεγάλη μαλακια του Γιάννη που έμεινε εκεί τόσο πολύ. Θα μπορούσε να έχει τουλάχιστον άλλο ένα δαχτυλίδι
Γενικότερα μεγάλη μαλακια του Γιάννη που έμεινε εκεί τόσο πολύ. Θα μπορούσε να έχει τουλάχιστον άλλο ένα δαχτυλίδι
- These users thanked the author Montrealiotis for the post:
- GEOL
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Θέλουν δουλειά στην περιφέρεια οι Χιτ αλλά το δίδυμο Adebayo Αntetokumpo στα ψηλά ειναι σούπερ. Να δούμε πώς θα το πλαισιώσουν. Στο Μαιαμι έχουν πολυ καλο δίκτυο για undrafted παίκτες, να δούμε πως θα κινηθούν στους free agents, τώρα για άλλη ανταλλαγή δεν ξερω αν τους περισσεύουν παίκτες και draft picks.paok-porter1337 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 06:23 Εντάξει οι Μπακς πάνε για re-build. Οι Χιτ γίνονται διεκδικητές, όχι ότι θα πάνε μακριά. Δύσκολα θα περάσουν αυτούς τους Νικς
Ηταν απίθανο να μετακινηθεί ο Antetokounmpo στους Celtics που ουσιαστικά ποτε δεν εβαλαν με σιγουριά στο τραπεζι τον Jaylen Βrown γιατι δεν ειχαν φετινο draft pick να δελεάσουν τους Μπακς. Και απο τη στιγμή που δεν ήθελε να παει σε ενδιαφερομενες ομαδες της Δύσης ηταν ουσιαστικά προσυμφωνημενος για τους Χιτ. Γι αυτο και δεν υπηρξαν σοβαρες προτάσεις απο αλλες ομάδες και όσες υπηρξαν απορριφθηκαν εύκολα. Ηταν αναμενόμενο να μετακινηθεί πριν τα Draft που ξεκινούν σε λιγες ώρες. Τωρα οι Μπακς εχουν δύο picks στα πρωτα 15 φετος για χρηση. Win Win κατάσταση για Μπακς Χιτ και Antetokounmpo που κατεβαίνει στην ηλιόλουστη Φλόριντα σε μια ομαδα με εντονο το στοιχείο του πρωταθλητισμου.
- These users thanked the author SCIFO for the post (total 2):
- paok-porter1337, GEOL
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Ο ίδιος που είχε από την πρώτη μέρα. Είναι σαν οικογένειά του, αυτός τον πήγε στις ΗΠΑ τότε. Νομίζω Γιώργος Πάνου λέγεται, κάτσε να δω...Franky έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:45Μπραβο στον Γιαννη. Εξαιρετικη επιλογη. Ποιος ειναι ο ατζεντης του?
Ναι, στο ιντερνέτ αναφέρεται αυτός και ο Αλέξανδρος Σαράτσης. Ο Σαράτσης είναι ο Mr Octagon (όχι ιδρυτής όμως, ο ιδρυτής έχει πεθάνει πριν λίγα χρόνια στα 50 του). Κατά βάση όμως, πιο κοντά είναι ο Γιώργος Πάνου, που είναι μέτοχος και στέλεχος της Octagon. Επίσης ασχολείται και με ποδοσφαιριστές.
- These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post:
- Franky
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Ίδιος ατζέντης με του Adebayo, δεν του κάθισαν οι Νικς που το σηκωσαν, αρα απο Ανατολή μεριά ηταν ..σιγουρακιFranky έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:45
Μπραβο στον Γιαννη. Εξαιρετικη επιλογη. Ποιος ειναι ο ατζεντης του?
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Ευχαριστω, Παικτης και Ατζεντηδες κανανε εξαιρετικη επιλογη. Μεγαλη δυναμικη το Μαιαμι σε πολλους τομεις. Και φυσικα απο τις καλυτερες πολεις για να μενεις με τετοιες περιουσιες.
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Δεν εχω άποψη. Ειχα δει μόνο τη σειρά που ειχαν οι ομαδες για τις επιλογές και επειδή διάβασα οτι οι Γουόριορς εδωσαν το προηγούμενο διάστημα προπονήσεις στο τριάρι του Μίσιγκαν που το σηκωσε φέτος είδα και το 4 και το 5 της ομάδας που ακούγονταν εντονα. Τελικά οι Γουόριορς πηραν το 3 οι Μαβερικς το 4 και οι Θάντερ το 5 εναν λευκό Ισπανό. Για τους Σπερς γράφονταν οτι ψάχνουν σέντερ δίπλα στον Γουεμπι και διάλεξαν εναν σε στυλ Ομορούγι πολυ δυναμικό.zissos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:55 χτες έγινε το ντραφτ και λέγεται ότι η φουρνιά που έρχεται είναι πολύ δυνατή.
Re: NBA πριν τώρα και μετά....
Εντωμεταξυ υπάρχει σημερινό βίντεο με Θανάση Αντετοκούμπο να προσπαθεί να μπει στο γήπεδο των Bucks και να βρίσκει κλειστές πόρτες.