Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Προφανώς μέχρι 25/6 θα είναι η άδεια και όχι 25/7.
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3850
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 13:56 H σφίνα είναι αυτή που έγραψε ότι στην αρχική προετοιμασία θα είναι κάποιοι παίκτες του ΠΑΟΚ Β και της Κ19

1. Μπέντρι Ντούνγκα,
2. Πάβελ Απιατσιόνακ,
3. Γιώργος Κοσίδης
4. Γιάννης Σαρρής
5. Δημήτρης Μπαταούλας,
6. Δημήτρης Κωττάς
7. Μαχαμαντού Μπαλντέ.
8. Δημήτρης Μπέρδος,
9. Δημήτρης Μοναστηρλής

Έγραψε για τους παραπάνω χωρίς να αποκλείει τυχόν άλλους.
οπως ειδες αυτοί ηταν και στην 1η προπονηση
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2643
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Βλεπωντας φωτο απο την 1η προπονηση ημουν ιδιαιτερα ανυπομονος να δω ποιοι νεαροι θα βρισκοταν και ποιοι οχι..
Νομιζω πλεον ξεκαθαρα Γκιτερσος,Καλογηρος,Πολυκρατης δεν θα ειναι πλεον στην ομαδα...
Γκιτερσος απ'οτι μαθαινω θα παει στη Τριπολη κρατωντας εμεις ενα ποσοστο,ο Καλογηρος πιθανον θα αφεθει ελευθερος και ο Πολυκρατης θα δοθει δανεικος διοτι εχει συμβολαιο σε ισχυ...
Φυσικα μεγαλυτερο ενδιαφερον παρουσιασε ποια παιδια καλεστηκαν, και ηταν ακριβως αυτα που περιμενα....
Μπερδος,Μπαλντε,Σαρρης,Τσοπουρογλου,Μπαταουλας,Αβραμπος,Κωττας,Κοσιδης και Ντουνγκα βρισκοταν στην προπονηση...
Ταλεντα ολοι τους ,και στο χερι τους να δειξουν καλο προσωπο, και να μεινουν στο ροστερ...
Για μενα ολοι μπορουν να εχουν καποιο ρολο στην ομαδα...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33915
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από john4serres »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 21:26 Τελικά ήταν και ο Αβράμπος σ' αυτούς που έδωσαν παρών. Ευτυχώς λέω εγώ γιατί είναι ο μοναδικός αριστεροπόδαρος στόπερ των υποδομών μας. Μια νεώτερη έκδοση (κατά 6 έτη) του Μιχαηλίδη.

ινπαοκ

Από την πρώτη προπόνηση απουσίασαν οι μουντιαλικοί Σάντσεζ, Μπάμπα, αλλά και οι Α.Ζίβκοβιτς , Ζαφείρης και Γκουγκεσασβίλι, που έχουν άδεια μέχρι 25/7, λόγω Εθνικών ομάδων.

Στην Α’ Ομάδα ενσωματώθηκαν οι Κωττάς, Κοσίδης, Ντούνγκα, Αβράμπος, Απιατσιόνακ, Σαρρής, αλλά και οι, τρόπον τινά… παλιοί, Τσοπούρογλου, Μπαταούλας, Μπέρδος και Μπάλντε.

Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Θυμιάνης, Καμαρά και Μιχαηλίδης, ενώ θεραπεία έκαναν οι Ντεσπόντοφ και Μεϊτέ.
Α καλά! Ποιος πήρε αυτή την απόφαση; Θα μας τρελάνουν.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι νέοι μας από ΠΑΟΚ Β και Κ19 που βρέθηκαν στην πρώτη της α΄ ομάδας.

ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ
1. Δημήτρης Μοναστηρλής (22.03.2004) 1,92

ΔΕΞΙΑ ΜΠΑΚ
2. Γιώργος Κοσίδης (13.06.2007) 1,83 (παίζει και ως στόπερ)

ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΠΑΚ
3. Bedri Dunga (27.03.2007) 1,77

ΣΤΟΠΕΡΣ
4. Αλκιβιάδης Αβράμπος (15.07.2006) 1,87
5. Pavel Apetenok - Apiatsionak, (21.03.2007) 1.93
6. Δημήτρης Μπαταούλας (29.05.2007) 1.90
7. Δημήτρης Κωττάς (14.01.2005) 1,90

6-8ΡΙΑ
8. Γιάννης Σαρρής (20.03.2007) 1,92
9. Δημήτρης Τσοπούρογλου (21.06.2002) 1,75

ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
10. Mahamadou Balde (30.01.2007) 1,84
11. Δημήτρης Μπέρδος (27.05.2008) 1,76

Παρόντες ήταν ακόμη και οι Μύθου, Χατσίδης, που ανήκουν στην πρώτη ομάδα.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25977
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από obanebane »

25/6 θα είναι,δεν υπάρχει περίπτωση 25/7 ,στις 23 παίζουμε ευρωπαϊκό παιχνίδι.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πολυθεσίτες είναι οι Κοσίδης και Τσοπούρογλου.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33915
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από john4serres »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 21:54 Οι νέοι μας από ΠΑΟΚ Β και Κ19 που βρέθηκαν στην πρώτη της α΄ ομάδας.

ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ
1. Δημήτρης Μοναστηρλής (22.03.2004) 1,92

ΔΕΞΙΑ ΜΠΑΚ
2. Γιώργος Κοσίδης (13.06.2007) 1,83 (παίζει και ως στόπερ)

ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΠΑΚ
3. Bedri Dunga (27.03.2007) 1,77

ΣΤΟΠΕΡΣ
4. Αλκιβιάδης Αβράμπος (15.07.2006) 1,87
5. Pavel Apetenok - Apiatsionak, (21.03.2007) 1.93
6. Δημήτρης Μπαταούλας (29.05.2007) 1.90
7. Δημήτρης Κωττάς (14.01.2005) 1,90

6-8ΡΙΑ
8. Γιάννης Σαρρής (20.03.2007) 1,92
9. Δημήτρης Τσοπούρογλου (21.06.2002) 1,75

ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
10. Mahamadou Balde (30.01.2007) 1,84
11. Δημήτρης Μπέρδος (27.05.2008) 1,76

Παρόντες ήταν ακόμη και οι Μύθου, Χατσίδης, που ανήκουν στην πρώτη ομάδα.
Μόνο Μπέρδο και Σαρρή θα κρατούσα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μην βιάζεσαι.
Εγώ θα προσέθετα και Γκιτέρσο που είναι (πρώην) πουλέν.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33915
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από john4serres »

Τον Γκιτέρσο τον ζαχαρώνουν πολλές ελληνικές ομάδες λόγω του κανονισμού στο κύπελλο.
Δεν λήγει το συμβόλαιο του;
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Γιατί όχι τους Μοναστηρλή, Dounga, Balde και έναν από τους στόπερ; Dounga και Balde έχουν πολύ καλά στοιχεία και αν τους λείπουν κάποια πράγματα, υποθέτω ότι και γι' αυτό επελέγη ο Λίσσι και όσο αφορά τους στόπερ, είναι αρκετά πιθανό να χρειαστεί ένας από αυτούς.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”