Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 6512
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Στο χερι μας ειναι να πεισουμε οσους δικους μας ανθρωπους μπορουμε.Μακαρι να πανε ολα καλα,οσο ουτοπικο και αν φαινεται το τωρα.
These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 2):
leomatos88, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5417
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ σε αυτό. Και όχι μόνο στα του ΠΑΟΚ
These users thanked the author Montrealiotis for the post:
Kabamaru11
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από vasgias »

Σαν να ξεκίνησε κάτι να κουνιέται... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4785
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από st4this »

Έχεις κάνα νέο;
Άβαταρ μέλους
vasgias
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τετ 31 Μάιος 2023, 16:44

Re: Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση

Δημοσίευση από vasgias »

st4this έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 14:45 Έχεις κάνα νέο;
Το βάζω καλύτερα στο άλλο τοπικ. Ναι κάτι έφτασε στα αυτιά μου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”