Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 6512
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση
Στο χερι μας ειναι να πεισουμε οσους δικους μας ανθρωπους μπορουμε.Μακαρι να πανε ολα καλα,οσο ουτοπικο και αν φαινεται το τωρα.
- These users thanked the author Kabamaru11 for the post (total 2):
- leomatos88, Montrealiotis
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5417
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο συμφωνώ σε αυτό. Και όχι μόνο στα του ΠΑΟΚ
- These users thanked the author Montrealiotis for the post:
- Kabamaru11
Re: Γήπεδο Τούμπας - Γενική Συζήτηση
Το βάζω καλύτερα στο άλλο τοπικ. Ναι κάτι έφτασε στα αυτιά μου.