
Δεν πιστεύω να είναι αυτό το τιμ του. Που νομίζουν ότι έρχονται? Αστέρα Αμπελοκήπων?

όπως ελεγε του Μιμη Φωτοπουλου <με το δικανο> η γυναίκα του οταν η κόρη έφερε στο σπιτι το γαμπρό
Τσιμικας με ντεκαπάζΤρόμος έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:38 Είδα τον βαψομαλλιά και νόμισα πως γύρισε ο Μπράντον Τόμας!!!
Αμα γουστάρεις Πουσιτς περισσότερο από Λισι άστο πάνω μου.
Ρε δεν είναι αυτό το τιμ.MagdiTolba έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:15
Δεν πιστεύω να είναι αυτό το τιμ του. Που νομίζουν ότι έρχονται? Αστέρα Αμπελοκήπων?
Athens έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:22 αυτοι ολοι θα παρουν 1,5 μυρια?
τουλαχιστον να αγορασουν ρουχα
Λείπει το μελάνι για να γίνει Μπράντον και μερικά βαρέλια ξυδι.Τρόμος έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 22:38 Είδα τον βαψομαλλιά και νόμισα πως γύρισε ο Μπράντον Τόμας!!!
