Πέρσυ Μάρτιο τον απέλυσαν γιατί έπαθε ΛουτσεσκουGeorge_4_Athens έγραψε: Κυρ 14 Ιουν 2026, 22:11 Κι εμένα κουλό μου ακούγεται
Επίσης κουλό ότι είναι κοντά 2 χρόνια χωρίς ομάδα
Razvan Lucescu VI
Re: Razvan Lucescu VI
Re: Razvan Lucescu VI
Ομολογώ πως αυτό δε μου έρχεται καθόλου.renegade έγραψε: Κυρ 14 Ιουν 2026, 22:20 ...
Ποιος θυμάται ότι κάποτε ήταν στα ραντάρ μας ως παίκτης πριν κάνει το στεπ απ
Για πότε μιλάς;
Βάσει ηλικίας θα μου ταίριαζε επί Μπαγεβιτς.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2220
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Razvan Lucescu VI
Ανεξάρτητα από το αν θα μείνει ή αν θα φύγει η αδυσώπητη πραγματικότητα για κάποιους που επικαλούνται μοντέρνο ποδόσφαιρο είναι μία.
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου είναι ο πιο επιτυχημένος προπονητής τουλάχιστον της σύγχρονης ιστορίας της ομάδας.
Και επειδή έχουμε κοντή μνήμη, μέχρι τον Φεβρουάριο η ομάδα έπαιζε πολύ καλό ποδόσφαιρο, ήμασταν η μοναδική ομάδα που ήταν μέσα σε όλους τους στόχους, πηδουσαμε σχεδόν όλους τους αντιπάλους στα ντέρμπι πρωταθλήματος και κυπέλλου, προκριθηκαμε στο Europa league με νίκες απέναντι σε Μπετις και Λιλ εκτός.
Όλα αυτά μέχρι που η ομάδα βίωσε τις πιο σοβαρές ατυχίες στην ιστορία της. Απώλειες συνοπαδων, του πατέρα του Ραζβάν και αλλεπάλληλους τραυματισμους σημαντικών παικτών που επηρέασαν αφάνταστα την ομάδα ψυχολογικά και αγωνιστικά.
Ο Ραζβάν έχει κάποια κολλήματα, όπως γράψανε και κάποιοι άλλοι, αυτό είναι όλο. Ακόμη και με τα κολλήματα του όμως είναι ένας πάρα πολύ καλός προπονητής που δέθηκε συναισθηματικά με την ομάδα μας όσο λίγοι.
Οτι και να γίνει από αύριο, θα είναι για πάντα μέσα στην καρδιά μας.
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου είναι ο πιο επιτυχημένος προπονητής τουλάχιστον της σύγχρονης ιστορίας της ομάδας.
Και επειδή έχουμε κοντή μνήμη, μέχρι τον Φεβρουάριο η ομάδα έπαιζε πολύ καλό ποδόσφαιρο, ήμασταν η μοναδική ομάδα που ήταν μέσα σε όλους τους στόχους, πηδουσαμε σχεδόν όλους τους αντιπάλους στα ντέρμπι πρωταθλήματος και κυπέλλου, προκριθηκαμε στο Europa league με νίκες απέναντι σε Μπετις και Λιλ εκτός.
Όλα αυτά μέχρι που η ομάδα βίωσε τις πιο σοβαρές ατυχίες στην ιστορία της. Απώλειες συνοπαδων, του πατέρα του Ραζβάν και αλλεπάλληλους τραυματισμους σημαντικών παικτών που επηρέασαν αφάνταστα την ομάδα ψυχολογικά και αγωνιστικά.
Ο Ραζβάν έχει κάποια κολλήματα, όπως γράψανε και κάποιοι άλλοι, αυτό είναι όλο. Ακόμη και με τα κολλήματα του όμως είναι ένας πάρα πολύ καλός προπονητής που δέθηκε συναισθηματικά με την ομάδα μας όσο λίγοι.
Οτι και να γίνει από αύριο, θα είναι για πάντα μέσα στην καρδιά μας.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 5):
- Apil44, paok apo epilogi, Aigle_Noir, Gregk19262000, Cocobill
Re: Razvan Lucescu VI
Βασικά μαλακια είπα...μετά την Ατλέτικο ήταν ,οταν είχε μείνει χωρίς ομαδα
- These users thanked the author renegade for the post:
- Unpsofable78
-
DonnieMcGrath
- Δημοσιεύσεις: 469
- Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11
Re: Razvan Lucescu VI
Δεν μπορώ να βρω λογικό σενάριο στο οποίο ο Μοττα πείθεται να αναλάβει ομάδα στην Ελλάδα. Και όχι δεν είναι κατηγορία Γιοβιτς όπου τα χρήματα ήταν ο μοναδικός παράγοντας. Εδώ μιλάμε για ένα από τα μεγαλύτερα προπονητικά προτζεκτς των τελευταίων ετών. Μετά από το στραπατσο/ποδοσφαιρικό νεκροταφείο που ονομάζεται Γιούβε, η επόμενη κίνηση του θα είναι εξαιρετικά μελετημένη
- These users thanked the author DonnieMcGrath for the post (total 2):
- paokspren, Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2220
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Razvan Lucescu VI
Νομίζω ότι έχει δίκιο ο Rene.
Καλά για το πόσους θυμάμαι ότι και καλά ήταν στα ραντάρ μας. Άλλοι ψιλό ρεαλιστικά και άλλοι ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Σαν χθες με θυμάμαι να διαβάζω ένα πρωινό σπορ του βορρά:
"Ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται για το νέο μεγάλο ταλέντο της Βραζιλίας Ροναλντινιο". Πρέπει να ήταν ακόμη ανήλικος τότε ο Ροναλντινιο και δεν είχε γίνει ακόμη γνωστός.Ούτε υπήρχε διαδίκτυο τουλάχιστον για να ενημερωνεσαι. Πρώτη φορά άκουγα το όνομα του. Διάσημος ήταν τότε ο Ροναλντο το φαινόμενο, όχι ο κλαψιάρης. Θυμάμαι μάλιστα ότι γελούσαμε με τους φίλους, πιτσιρικάδες τότε :" Ποιος Ροναλντινιο ρε; Έμαθαν τώρα. Υπάρχει ο Ροναλντο και βρήκαν και Ροναλντινιο παικταρα".
Που να ξέραμε
Σορρυ για το οφ
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
- marsantos
Re: Razvan Lucescu VI
Μακριά από Ιταλούς .. μακάρι να πέσει πάλι έξω
- These users thanked the author Demir for the post:
- Ριαν_Καπαγιαννιδης
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4159
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Razvan Lucescu VI
Είπες πριν το step up και γι' αυτό έφτασα μέχρι Μπαγεβιτς.renegade έγραψε: Κυρ 14 Ιουν 2026, 22:28 Βασικά μαλακια είπα...μετά την Ατλέτικο ήταν ,οταν είχε μείνει χωρίς ομαδα
Από Ατλέτικο βλέπω έφυγε το 2008 όταν είχαμε Σάντος.
Σοβαρά είχε ακουστεί για μας; Ήταν εκείνο το καλοκαίρι που πήραμε τους Κοντρερας, Γκαρσία κτλ;
Πραγματικά εχει σβηστεί από τη μνήμη μου;.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Razvan Lucescu VI
Πώς τους ήρθε Ιταλός
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Κυρ 14 Ιουν 2026, 23:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
MagdiTolba
- Δημοσιεύσεις: 575
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2025, 22:45
Re: Razvan Lucescu VI
Αυτό πιστεύω κι εγώ. Αν καμιά πλευρά δεν ήθελε τόσο πολύ την συνέχιση της συνεργασίας θα είχαν πάει σε λύση κοινή συναινέσει.
Re: Razvan Lucescu VI
Magpies, χωρίς να διαφωνήσω μαζί σου, θα επιμείνω ότι το εξελιγμένο ποδοσφαιρο από άποψη τακτικής παίζεται από ομάδες clubs κι όχι από εθνικές ομάδες. Στα μουντιάλ βλέπουμε ομάδες αστέρων, παίκτες που παίζουν για τον εαυτό τους, ματς με ενθουσιασμό, ματς χωρίς αύριο και άλλα που δεν ευνοούν την ανάδειξη τακτικής. Οι λίγες εθνικές που μπορούν να επιβάλουν την πειθαρχία στους παίκτες τους όπως η Γερμανία, η Ισπανία, η Ολλανδία και η Ιαπωνία, καλή ώρα, παίζουν ποδόσφαιρο κατοχής και δημιουργίας από πίσω βήμα βήμα. Μόνο όταν βρουν άναρχες άμυνες θα το εκμεταλλευτούν για να παίξουν πιο άμεσα.Magpies4 έγραψε: Κυρ 14 Ιουν 2026, 18:46nkoss το ποδόσφαιρο όντως μπορεί να είναι λίγο άτακτο. Αλλά αν παρατηρήσεις τί προσπαθούν να κάνουν οι παίκτες, μιλάμε καθαρά την νοοτροπία τους όταν παίρνουν μπάλα, θα δείς οτι αντίθετα με την δεκαετία 90 (πχ) όπου οι ομάδες πηγαίνανε σε παιχνίδι κατοχής και γυρίζαν την μπάλα δεξιά και αριστερά πολλές φορές μέχρι να βρούν κενό, σήμερα πάιζουν άμεσα και κάθετα. Παρατήρησε πώς έπαιζε πχ η Αμερική και όχι μόνο. Ακόμα και το σύστημα Γκουαρντιόλα έχει ξεπεραστεί που μιλάμε για 10 χρόνια περίπου.nkoss έγραψε: Κυρ 14 Ιουν 2026, 18:29Εκτός ολίγων εξαιρέσεων, το ποδόσφαιρο που παίζεται σε μουντιάλ είναι άτακτο. Οι εξαιρέσεις αφορούν σε ομάδες που είχαν υπερπαίκτες που κατάφεραν να βρουν χημεία και αντιμετώπιζαν ομάδες που δεν είχαν καμία χημεία. Έτσι φαινόταν υπερομάδες. Η προπονητική του μουντιάλ απέχει από την προπονητική των ομάδων μας όσο ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο από ένα ηλεκτρικό πόλης.Magpies4 έγραψε: Κυρ 14 Ιουν 2026, 18:19
Στο παγκόσμιο βλέπεις μοντέρνο ποδόσφαιρο. Το τί παίζουν είναι ακριβώς η τελευταία λέξη της προπονητικής που ήδη παίζουν στις ομάδες τους. Είναι αυτό που πρέπει να παίζει μιά ομάδα για να έχει αποτέλεσμα.
Δηλαδή το ολοκληρωτικό ποδόσφαιρο της Ολλανδίας από πού ξεφύτρωσε; Το 442 δηλαδή δεν μπορούσαν να το παίξουν στο παγκόσμιο γιατί κάναν 20 προπονήσεις;
Το ίδιο και με την Ισπανία πρόσφατα και άλλες ομάδες.
Παραδείγματα μπορούμε να παρουμε απο πρωταθλήματα της Ευρώπης. Εκει να κοιτάμε.
Φυσικά και το άμεσο ποδόσφαιρο θα φανεί και πιό άτακτο όταν μιλάμε για εθνικές με παίκτες από διαφερικές ομάδες και κουλτούρες ποδοσφαίρου.