Εσείς λέτε ό,τι θέλετε, αλλά εγώ επιτέλους συμπλήρωσα 10€ μετά από 20 μέρες!!
Σάββατο βράδυ, αλλά δεν πειράζει που δεν έχει τράπεζες, γιατί θα κάνω κατάθεση με την άνεση του κινητού μου!!
Τράπεζα Μπειραιώς, ΙΒΑΝ: GR2601722120005212101757663
(BIC: PIRBGRAA)
Εθνική Τράπεζα, ΙΒΑΝ: GR7701102100000021000973228
Alpha Bank, IBAN: GR1301407000700002002032687
Eurobank, IBAN: GR8302600140000280201007413
Στα στοιχεία του καταθέτη, θα πρέπει να υπάρχουν ονοματεπώνυμο, αιτιολογία: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου (AMK) και τηλέφωνο επικοινωνίας.
Μετά από κάθε κατάθεση, είναι απαραίτητο ο μέτοχος να στείλει στη διεύθυνση metoxos@paokbc.gr τα εξής στοιχεία…
1.Καταθετήριο / αποδεικτικό
2.Ονοματεπώνυμο και πατρώνυμο
3.ΑΦΜ
4.Τηλέφωνο επικοινωνίας
5.Διεύθυνση
Πληροφορίες: 2310-472561, 2310-472551 (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-18:00) & metoxos@paokbc.gr