WRC

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 02 Οκτ 2022, 22:40

WRC – Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας – 4η ημέρα: Νίκη και πρωτάθλημα Rovanpera

4ΤΡΟΧΟΙ

O Kalle Rovanpera ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Ν. Ζηλανδία και η τρίτη θέση του Ott Tanak έδωσε το πρωτάθλημα στον νεαρό Φινλανδό, ο οποίος έγινε ο νεαρότερος πρωταθλητής στην ιστορία του WRC.

Η μικρότερη συνολική απόσταση της τελευταίας ημέρας χαρακτηρίστηκε και πάλι από μεταβαλόμενες συνθήκες λόγω της βροχής. Ο Rovanpera είχε απόσταση ασφαλείας από τον Ogier στην δεύτερη θέση, αλλά κυρίως τον Tanak στην τρίτη, 29.6 δευτερόλεπτα για την ακρίβεια. Παρ’ όλα αυτά, άντεξε στην πίεση των δύο οδηγών, διευρύνοντας την διαφορά του, ενώ κέρδισε και την Power Stage και έτσι στέφθηκε πρωταθλητής σε ηλικία 22 ετών και μιας ημέρας, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του νεαρότερου πρωταθλητή, το οποίο κατείχε ο Colin McRae.

Ο Sebastien Ogier πραγματοποίησε έναν καλό αγώνα, δεδομένου του ότι είχε καιρό εκτός του cockpit του Yaris Rally1. Κατά τόπους ήταν ταχύτατος, με πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών, όμως το λάθος στο οποίο έσπασε την πίσω αεροτομή του τού κόστισε. Ο Ott Tanak δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση, ενώ θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν τα προβλήματα που αντιμετώπισε φέτος η Hyundai τον ωθήσουν να κοιτάξει αλλού για το 2023.

Στην τέταρτη θέση πέρασε την ράμπα τερματισμού ο Thierry Neuville, με τον Βέλγο να μην έχει ρυθμό όλο το τριήμερο. Πέμπτος τερμάτισε το τρίτο Hyundai i20N Rally1, εκείνο του Oliver Solberg, με τον Νορβηγό να φέρνει άλλο ένα καλό αποτέλεσμα, σε μια περίοδο που χρειάζεται να αποδείξει την χρησιμότητά του στην Hyundai.

Ο τοπικός ήρωας, Hayden Paddon, τερμάτισε στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης και πήρε την νίκη στο WRC2, με τον Lorenzo Bertelli να καταλαμβάνει την έβδομη θέση και όντας το υψηλότερα τοποθετημένο Ford Puma, αλλά χωρίς δυνατότητα να βαθμολογηθεί. Ο Ιταλός έκανε μια παρα πολύ καλή προσπάθεια, έχοντας περάσει την περισσότερη απόσταση του rally πιο πίσω.

Ο Gus Greensmith, όπως και οι Takamoto Katsuta και Elfyn Evans, δεν επανεκκίνησε σήμερα. Τέλος, ο Craig Breen ολοκλήρωσε το Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας στην 19η θέση, αντιμετωπίζοντας προβλήματα μετά από ένα μεγάλο άλμα στην τελευταία ειδική και υπογράφοντας ακόμα ένα τραγικό ράλλυ για την M-Sport.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ συνεχίζεται με το Ράλλυ Ισπανίας, 20 με 23 Οκτωβρίου.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 03 Οκτ 2022, 08:29

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-15, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΝΕΑΣ ΖΗΛΑΝΔΙΑΣ) ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1 Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) 237
2 Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) 173
3 Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) 144
4 Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) 116
5 Τakamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) 100
6 Craig Breen (Ford Puma Rally1) 77
7 Esapekka Lappi (Toyota Yaris Rally1) 58
8 Dani Sordo (Hyundai i20 Rally1) 55
9 Gus Greensmith (Ford Puma Rally1) 49
10 Sebastien Loeb (Ford Puma Rally1) 36
11 Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) 35
12 Pierre-Louis Loubet (Ford Puma Rally1) 33
13 Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia Rally2 evo) 30
14 Oliver Solberg (Huyndai) 25
15 Emil Lindholm 14


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΝΕΑΣ ΖΗΛΑΝΔΙΑΣ) ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1 Toyota Gazoo Racing WRT 455
2 Hyundai Shell Mobis WRT 374
3 M-Sport Ford WRT 224
4 Toyota Gazoo Racing WRT NG 112
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 22 Οκτ 2022, 21:21

WRC – Ράλλυ Ισπανίας – 2η Ημέρα: Ασφάλτινο ρεσιτάλ από Ogier

4ΤΡΟΧΟΙ - Παναγιώτης Ντάκος

Στην δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ισπανίας, ο Sebastien Ogier έδωσε ρεσιτάλ, κερδίζοντας τέσσερις από τις επτά ειδικές και πλησιάζει την τέταρτη νίκη του στον αγώνα.

Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής, ευνοούμενος ελαφρά από την σειρά εκκίνησης, έβαλε πλώρη για την νίκη, έχοντας ρυθμό καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας και διεύρυνε σταδιακά την διαφορά του από τον Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός φετινός πρωταθλητής αντιμετώπισε πρόβλημα με κάποια ρύθμιση στην προτελεταία ειδική και στην τελευταία ειδική της ημέρας, έχασε την δεύτερη θέση από τον Thierry Neuville. Ο Βέλγος έκανε ακόμα μια ανάκαμψη, κερδίζοντας την πιο δύσκολη από ότι φαινόταν SS15, την Salou, παρά το ότι προς το τέλος της ημέρας έχασε ρυθμό.

Οι Ott Tanak και Dani Sordo κατέλαβαν την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Ο Εσθονός κατάφερε να κρατήσει σταθερή την απόσταση από την κορυφή, που πλέον βρίσκεται στα 36.6 δευτερόλεπτα. Ο Sordo από την άλλη έκανε και άλλα βήματα πίσω, κερδίζοντας όμως αναπάντεχα την SS14 και παίρνοντας μια ανάσα οκτώ δευτερολέπτων από τον Eflyn Evans. Ο Ουαλός βρίσκεται πλέον 15 δευτερόλεπτα πίσω από τον ντόπιο ήρωα, δηλώνοντας στο τέλος της ημέρας ότι δεν έχει εμπιστοσύνη στο Yaris και ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο.

Πιο πίσω, ο Craig Breen ήταν το γρηγορότερο Puma στην έβδομη θέση, με τον Ιρλανδό να πιέζει, αλλά να μην έχει το πακέτο για να στοχεύσει για κάτι καλύτερο στην άσφαλτο. Ο Takamoto Katsuta βρέθηκε όγδοος, με μια καλή επίδοση στην τελευταία ειδική να τον βλέπει ελάχιστα πιο κοντά στον Breen. Τα Puma των Adrien Fourmaux και Pierre-Louis Loubet ολοκλήρωσαν την κατάταξη του WRC, με τον Jourdan Σερδερίδη στην 27η θέση.

Η 11η ειδική διακόπηκε για αρκετή ώρα με κόκκινη σημαία, καθώς ο Gus Greensmith είχε έξοδο. Συγκρουόμενος με τις προστατευτικές μπαριέρες στην άκρη του δρόμου, προκάλεσε μεγάλη ζημιά στο μπροστινό αριστερό μέρος του Puma Rally1 του και σκόρπισε πολλά συντρίμμια στον δρόμο. Ευτυχώς ο ίδιος και ο Jonas Andersson δεν τραυματίστηκαν ούτε στο ελάχιστο και εγκατέλειψαν από το υπόλοιπο της ημέρας.

Η τελευταία μέρα του Ράλλυ Ισπανίας ξεκινά αύριο στις 08:00, με την 16η ειδική, την Pradtip.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 24 Οκτ 2022, 14:32

WRC – Ράλλυ Ισπανίας- 3η Ημέρα: Νίκη Ogier, πρωτάθλημα για Toyota

4ΤΡΟΧΟΙ - Παναγιώτης Ντάκος

O Sebastien Ogier αναδείχθηκε νικητής του Ράλλυ Ισπανίας για τέταρτη φορά στην καριέρα του και η Toyota κατέκτησε το πρωτάθλημα, ολοκληρώνοντας το double.

Ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής πανηγύρισε την πρώτη του νίκη μετά την απόσυρσή του από πλήρεις χρονιές στο WRC, την τέταρτή του στην Ισπανία και την 55η του στον θεσμό, διατηρώντας την δεύτερη θέση στην σχετική λίστα, πίσω από τον Sebastien Loeb (80) και μπροστά από τον Marcus Grönholm (30). O Γάλλος κέρδισε και την Power Stage, φτάνοντας τις επτά στον αγώνα.

Ο Kalle Rovanpera ολοκλήρωσε έναν ήσυχο αγώνα στην τρίτη θέση. Ο Φινλανδός ήταν ένας από τους οδηγούς που μάζεψαν ένα κλατάρισμα μπροστά αριστερά, λόγω ενός καπακιού για όμβρια ύδατα που είχε φύγει από την θέση του στην 17η ειδική. Έτσι, έχασε χρόνο και απομακρύνθηκε από τον Neuville, ο οποίος μετά την 18η διαδρομή δήλωσε ότι οι διαφορές για τις θέσεις του βάθρου είχαν πλέονκριθεί. Ο Βέλγος κατάφερε να δει τον τερματισμό στην δεύτερη θέση, ανακάμπτωντας αξιοσημείωτα σε διαφορετικά σημεία του αγώνα για να ανεβεί για τέταρτη φορά φέτος στο βάθρο.

Το 1-3 των Ιαπώνων μεταφράστηκε στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και με αυτό το αποτέλεσμα η Toyota ολοκλήρωσε μια απόλυτα πετυχημένη σεζόν, ολοκληρώνοντας το double και κατακτώντας τον έκτο τίτλο στην ιστορία της ομάδας.

Ο Ott Tanak ολοκλήρωσε έναν μοναχικό αγώνα τέταρτος, έχοντας βγει εκτός διεκδίκησης ουσιαστικά από την Παρασκευή, λόγω των προβλημάτων με το υβριδικό σύστημα, αλλά και την παρ’ ολίγον έξοδό του το Σάββατο, με το μπροστινό αριστερό φρένο να έχει τυλιχθεί στις φλόγες. Πίσω του διατηρήθηκε και ο Dani Sordo, τερματίζοντας στον αγώνα της πατρίδας του στην πέμπτη θέση και μένει να φανεί αν αυτή θα είναι η τελευταία σεζόν του πολύπειρου Ισπανού στο WRC.

Ο Elfyn Evans τερμάτισε έκτος, πέφτοντας θύμα του καπακιού και μαζεύοντας το δεύτερο κλατάρισμά του στον αγώνα, χωρίς όμως να χάσει θέσεις. Ο Ουαλός δεν είχε ποτέ ρυθμό στην άσφαλτο της Ιβηρικής Χερσονήσου για να διεκδικήσει κάτι καλύτερο. Ο Takamoto Katsuta ανέβηκε την ράμπα τερματισμού στην έβδομη θέση, κερδίζοντας έναντι του Craig Breen. Ο Breen ήταν ο τρίτος οδηγός που έχασε χρόνο λόγω κλαταρίσματος από το καπάκι, με τον Ιρλανδό να πέφτει ένατος.

Όσον αφορά την M-Sport, οι Adrien Fourmaux και Pierre-Louis Loubet πλαισίωσαν τον Breen, στην όγδοη και δέκατη θέση αντίστοιχα, κερδίζοντας εμπειρία για την συνέχεια. Ο Jourdan Σερδερίδης έφτασε και πάλι στον τερματισμό, δηλώνοντας ευχαριστημένος από την βελτίωσή του σε αυτόν τον αγώνα, ενώ τον αγώνα ολοκλήρωσε και ο Gus Greensmith, 51 λεπτά πίσω από την κορυφή, έχοντας επανεκκινήσει σήμερα το πρωί.

Το WRC ρίχνει αυλαία για το 2022 με το Ράλλυ Ιαπωνίας, το οποίο διεξάγεται στις 10 με 13 Νοεμβρίου.


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-15, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ)

1 Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) 255
2 Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) 187
3 Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) 166
4 Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) 124
5 Τakamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) 106
6 Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) 85
7 Craig Breen (Ford Puma Rally1) 79
8 Dani Sordo (Hyundai i20 Rally1) 59
9 Esapekka Lappi (Toyota Yaris Rally1) 58
10 Gus Greensmith (Ford Puma Rally1) 36
11 Sebastien Loeb (Ford Puma Rally1) 35
12 Oliver Solberg (Huyndai) 33
13 Pierre-Louis Loubet (Ford Puma Rally1) 31
14 Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia Rally2 evo) 25
15 Emil Lindholm 14

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ)

1 Toyota Gazoo Racing WRT 503
2 Hyundai Shell Mobis WRT 410
3 M-Sport Ford WRT 238
4 Toyota Gazoo Racing WRT NG 112
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 21 Ιαν 2023, 20:20

Μετά τις πρώτες 13 ειδικές διαδρομές του πρώτου wrc για το 2023, του Rallye Monte Carlo, η βαθμολογία έχει ως εξής:

1. Ogier S. - Toyota Gazoo Racing WRT - 2:15:31.5
2. Rovanpera K. - Toyota Gazoo Racing WRT - +25.8
3. Neuville T. - Hyundai Shell Mobis WRT - +35.1
4. Evans E. - Toyota Gazoo Racing WRT - +57.6
5. Tanak O. - M-Sport WRT - +1:20.8
6. Katsuta T. - Toyota Gazoo Racing WRT - +2:05.8
7. Sordo D. - Hyundai Shell Mobis WRT - +2:38.7
8. Lappi E. - Hyundai Shell Mobis WRT - +2:59.1
9. Gryazin N. - Toksport WRT 2 - +6:45.7
10. Rossel Y. - PH Sport - +7:32.4

Τώρα διεξάγεται η 14η διαδρομή και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα είναι

1. Rovanpera K. 11:30.2
2. Neuville T. +6.7
3. Evans E. +8.7
4. Ogier S. +9.8
5. Katsuta T. +19.7
6. Lappi E. +22.1
7. Tanak O. +26.3
8. Cais E. +33.6
9. Solberg O. +37.5
10. Sordo D. +39.9
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 22 Ιαν 2023, 16:45

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ RALLYE MONTE CARLO

1. Ogier S. - Toyota Gazoo Racing WRT - 3:12:02
2. Rovanpera K. - Toyota Gazoo Racing WRT - +18.8
3. Neuville T. - Hyundai Shell Mobis WRT - +44.6
4. Evans E. - Toyota Gazoo Racing WRT - +1:12.4
5. Tanak O. - M-Sport WRT - +2:34.9
6. Katsuta T. - Toyota Gazoo Racing WRT - +3:32.6
7. Sordo D. - Hyundai Shell Mobis WRT - +3:47.5
8. Lappi E. - Hyundai Shell Mobis WRT - +3:51.3
9. Gryazin N. - Toksport WRT 2 - +10:03.4
10. Rossel Y. - PH Sport - +10:07.9
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 22 Ιαν 2023, 17:26

Νικητές Ε.Δ.: Ogier 9, Rovanpera 6, Neuville 2, Evans 1

Αποτελέσματα Power Stage: 1. Rovanpera-Halttunen (5 βαθμοί), 2. Tanak-Jarveoja (4 βαθμοί), 3. Evans-Martin (3 βαθμοί), 4. Neuville-Wydaeghe (2 βαθμοί), 5. Ogier-Landais (1 βαθμός)

Βαθμολογία:

Οδηγοί: 1. Ogier 26, 2. Rovanpera 23, 3. Neuville 17, 4. Evans 15, 5. Tanak 14, 6. Katsuta 8, 7. Sordo 6, 8. Lappi 4, 9. Gryazin 2, 10. Rossel 1

Κατασκευαστές: 1. Toyota 51, 2. Hyundai 27, 3. M-Sport Ford 16
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 15 Φεβ 2023, 11:55

Ράλλυ Σουηδίας – Debrief: Έσπασε το ρόδι ο Tanak

4ΤΡΟΧΟΙ - Τζανέτος Πουλυμενάκος

Μετά από τέσσερις ημέρες σκληρής μάχης, ο Ott Tanak ήταν ο νικητής του Ράλλυ Σουηδίας δείχνοντας ότι με έξυπνη και γρήγορη οδήγηση με το Ford Puma Rally1 μπορεί να πετύχει κορυφαία αποτελέσματα. Διαβάστε το debrief του δεύτερου αγώνα της χρονιάς.

Το Ράλλυ Σουηδίας αποτελεί έναν μοναδικό αγώνα στο καλεντάρι του WRC. Μοναδικό τόσο από πλευράς συνθηκών, αφού είναι ο μόνος χειμερινός αγώνας στο πρόγραμμα, όσο και από πλευράς θεάματος με τα αυτοκίνητα να κινούνται με σχεδόν 200 χλμ./ώρα στο χιόνι και τον πάγο.

Πριν την πρώτη ειδική διαδρομή του Ράλλυ Σουηδίας όλοι περιμέναν να δουν την απόδοση του Ott Tanak με το Ford Puma Rally1, με την σειρά εκκίνησης να λειτουργεί υπέρ του σε σύγκριση με τους άμεσους διεκδικητές του πρωταθλήματος, Kalle Rovanpera και Thierry Neuville. Μετά τον πρώτο αγώνα της σεζόν, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο ήταν φανερό ότι ο Εσθονός χρειαζόταν χιλιόμετρα με το νέο του αυτοκίνητο έτσι ώστε να μπορέσει τόσο να «ταιριάξει» σε αυτό αλλά ταυτόχρονα να το προσαρμόσει στο στυλ οδήγησής του. Έτσι συμμετείχε και στο Ράλλυ Otepaa στην Εσθονία που διεξήχθη σε παρόμοιες συνθήκες με αυτές του Ράλλυ Σουηδίας.

Στις δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα ο Tanak είπε ότι δεν ήξερε τι πραγματικά να περιμένει από το Ράλλυ Σουηδίας και δεν ήξερε αν θα μπορούσε να παλέψει για την νίκη. Ο Εσθονός δεν ήταν ο ταχύτερος οδηγός του αγώνα, αφού κέρδισε μόλις 1 ειδική διαδρομή στην πορεία του για την νίκη αλλά ήταν αυτός που είχε τον πιο σταθερά γρήγορο ρυθμό. Μετά τον δεύτερο αγώνα της σεζόν οι Ott Tanak – Martin Jarveoja είναι επικεφαλής της βαθμολογίας και θα έχουν τον άχαρο ρόλο να «σκουπίζουν» τις ειδικές διαδρομές στο ερχόμενο Ράλλυ Μεξικού.

Η πρώτη επίσημη του Craig Breen, ξανά, με τα χρώματα της Hyundai πήγε, ίσως, ανέλπιστα καλά για τον ίδιον. Μετά από μία δύσκολη χρονιά με την M-Sport Ford ο Ιρλανδός επέστρεψε στην κορεατική ομάδα με part time πρόγραμμα, όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Από την πρώτη στιγμή ένιωσε άνετα με το Hyundai i20N Rally1, κερδίζοντας την πρώτη ειδική της Παρασκευής. Ο Breen χρειαζόταν αυτή την καλή επίδοση αφού την περασμένη χρονιά ανά διαστήματα έχανε την αυτοπεποίθηση του. Ο ρυθμός του τόσο την Παρασκευή όσο και το Σάββατο, παρά το πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα στις απογευματινές ειδικές, ήταν αρκετά δυνατός, όντας πρωτοπόρος του αγώνα για αρκετές ειδικές. Την Κυριακή έπαιξε ομαδικά, παίρνοντας ποινή 10 δευτερολέπτων έτσι ώστε να περάσει στην δεύτερη θέση ο teammate του, Thierry Neuville. Μετά από ένα λάθος του Βέλγου στην Power Stage το Ιρλανδικό πλήρωμα ήταν αυτό που κατέκτησε τελικά την δεύτερη θέση. Έτσι το Ράλλυ Σουηδίας αποτέλεσε μία δυνατή τονωτική ένεση για τον ίδιο όσο και για τον συνοδηγό του James Fulton που ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο των νικητών.

Στο τελευταίο σκαλί του βάθρου των νικητών για το Ράλλυ Σουηδίας τερμάτισε ο Thierry Neuville σε έναν αγώνα που πάλεψε αρκετά για να πάρει αυτό το αποτέλεσμα. Η προετοιμασία για τον αγώνα δεν πήγε όπως θα ήθελε ο Βέλγος, αφού αρρώστησε και έχασε την μία από τις δύο ημέρες δοκιμών που είχε στην διάθεση του. Αυτό του κόστισε αρκετά την Παρασκευή αφού το i20 N Rally1 δεν είχε την συμπεριφορά που ήθελε ο Βέλγος για να κινηθεί ταχύτερα στις ειδικές. Παρά την δύσκολη Παρασκευή, ο Neuville κατάφερε να έχει καλύτερη θέση εκκίνησης και έκανε την επίθεση του το Σάββατο αλλά και την Κυριακή. Από δικό του λάθος έχασε την δεύτερη θέση και τους 3 επιπλέον βαθμούς, αλλά κατάφερε να τερματίσει για ακόμα έναν αγώνα στο βάθρο.

Η τέταρτη θέση του Kalle Rovanpera δεν αντικατοπτρίζει πλήρως την ταχύτητα του Φινλανδού καθ’ όλη την διάρκεια του Ράλλυ Σουηδίας. Ο Φινλανδός, όπου δεν είχε το μειονέκτημα να καθαρίζει το φρέσκο/μαλακό χιόνι κέρδιζε την ειδική. Συνολικά κέρδισε 6 ειδικές διαδρομές, τις περισσότερες από κάθε άλλο οδηγό στον αγώνα. Στις δηλώσεις επισήμανε ότι για το μέλλον θα πρέπει να βελτιώσει το set-up του Toyota GR Yaris Rally1 για τα δεύτερα περάσματα των ειδικών, δηλαδή στις συνθήκες στις οποίες υστερούσε.

Για ακόμα έναν αγώνα τα πράγματα δεν πήγαν όπως θα ήθελε ο Elfyn Evans. Στα πρωινά loop είχε θέματα με το set-up του Yaris ενώ ένα τετ α κε στην 12η ειδική διαδρομή τον έκανε να χάσει χρόνο και σχεδόν να παραιτηθεί από την μάχη που είχε με τους Rovanpera και Neuville. Στην Power Stage κατάφερε να σημειώσει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο και να φύγει με 14 βαθμούς από το Ράλλυ Σουηδίας και βρίσκεται στην 4η θέση της βαθμολογίας 12 βαθμούς μακριά από τον Tanak.

Για τον Pierre-Louis Loubet δεν μπορεί κάποιος να πει και πολλά πράγματα. Σε όλη την διάρκεια του αγώνα είχε έναν δικό του ρυθμό, εκτός της 5ης ειδικής διαδρομής όπου και σημείωσε τον 2ο ταχύτερο χρόνο. Αυτό ήταν το πρώτο Ράλλυ Σουηδίας για τον Γάλλο της M-Sport Ford έτσι ήθελε να μαζέψει εμπειρίες και χιλιόμετρα για το μέλλον. Κατάφερε να μην πέσει σε παγίδες και σοβαρά λάθη αλλά δεν είχε έναν ξέγνοιαστο τερματισμό αφού στην PowerStage το Ford Puma Rally1 αντιμετώπισε κάποιο μηχανικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να τερματίσει χρησιμοποιώντας την μπαταρία και όχι τον κινητήρα.

Τουλάχιστον άδικη μπορεί να χαρακτηριστεί η 7η θέση για τον Esapekka Lappi. Ο Φινλανδός πέρα από τις δύο ημέρες δοκιμών συμμετείχε και σε έναν τοπικό αγώνα στην Φινλανδία στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το Ράλλυ Σουηδίας. Ο ρυθμός του ήταν σταθερά γρήγορος αλλά στην 13η ειδική διαδρομή η αστοχία του ελαστικού της Pirelli τον ανάγκασε να βγει εκτός δρόμου και να κολλήσει σε ένα snowbank για αρκετά λεπτά, χάνοντας κάθε ελπίδα για κάποιο καλό αποτέλεσμα. Την Κυριακή ήταν ο ταχύτερος στην PowerStage και καρπώθηκε τους 5 επιπλέον βαθμούς.

Στον πρώτο του αγώνα ως οδηγός της πρώτης ομάδας της Toyota (που μπορούσε να συλλέξει βαθμούς) ο Takamoto Katsuta δεν τα πήγε όπως θα ήθελε. Ο Ιάπωνας ξεκίνησε αρκετά καλά, για τα δεδομένα του, το Ράλλυ Σουηδίας. Οι χρόνοι του ήταν αξιοπρεπείς και τον ρυθμό του να είναι όλο και ταχύτερος. Στην 4η ειδική διαδρομή ήταν ο ταχύτερος αλλά στην επόμενη ειδική ήρθε η καταστροφή. Ο Ιάπωνας έχασε το πίσω μέρος του Toyota GR Yaris Rally1 το οποίο χτύπησε με αρκετή δύναμη σε ένα snowbank με αποτέλεσμα να τουμπάρει και να προκαλέσει αρκετές υλικές ζημιές. Στην επόμενη ειδική εγκατέλειψε αφού το ψυγείο του κινητήρα είχε χάσει τα υγρά του. Το Σάββατο επέστρεψε καθαρίζοντας της ειδικές διαδρομές, ενώ την Κυριακή πριν την PowerStage η ομάδα προχώρησε σε μία κίνηση τακτικής εγκαταλείποντας τον από τον αγώνα.

«Φιλική συμμετοχή» για το Ράλλυ Σουηδίας ήταν αυτή του Lorenzo Bertelli με τον Simone Scattolin για πρώτη φορά με ένα Toyota GR Yaris Rally1. Το Ιταλικό πλήρωμα απήλαυσε τον αγώνα παρά τα μικρολαθάκια.

Μετά τους δύο ιδιαίτερους πρώτους αγώνες είναι δύσκολο να βγουν κάποια συμπεράσματα αλλά αυτά μπορεί εύκολα να συμπεράνει κάποιος είναι ότι: 1) Η Pirelli πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά με τις αστοχίες των ελαστικών της σε Breen, Lappi και Tanak και να βελτιώσει την ποιότητα τους. 2) Τόσο η Hyundai όσο και η M-Sport Ford πρέπει να δουλέψουν πάνω στο κομμάτι της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων τους. Η Hyundai όσον αφορά το υβριδικό σύστημα που όλη την περσινή χρονιά αντιμετώπιζε προβλήματα και, δυστυχώς, συνεχίζουν και φέτος, κυρίως στο τρίτο αυτοκίνητο της ομάδας. Στην M-Sport Ford δείχνουν να συνεχίζονται τα διάφορα θέματα αξιοπιστίας αφού για έναν ακόμα αγώνα δεν κατάφερε να μείνει μακριά από αυτά και τους P. L. Loubet και Nicolas Gilsoul να καρδιοχτυπούν στην τελευταία ειδική διαδρομή.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1 Ott Tanak (Ford) 41
2 Kalle Rovanpera (Toyota) 38
3 Thierry Neuville (Hyundai) 32
4 Elfyn Evans (Toyota) 29
5 Sebastien Ogier (Toyota) 26
6 Craig Breen (Hyundai) 19
7 Esapekka Lappi (Hyundai) 15
8 Τakamoto Katsuta (Toyota) 8
9 P. Loubet (Ford) 8
10 Dani Sordo (Hyundai) 6
11 O. Solberg (Skoda) 4
12 Y. Rossel (Citroen) 2
13 O. Veiby (VW) 2
14 N. Gryazin (Skoda) 1
15 S. Pajari (Skoda) 1


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1 Toyota Gazoo Racing WRT 80
2 Hyundai Shell Mobis WRT 66
3 M-Sport Ford WRT 51
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 15 Μαρ 2023, 22:40

Ράλλυ Μεξικού 2023 – Preview: Στην χώρα των σομπρέρο

4ΤΡΟΧΟΙ - Τζανέτος Πουλυμενάκος

Το ιδιαίτερο Ράλλυ Μεξικού αποτελεί τον τρίτο γύρο του WRC και θα διεξαχθεί από τις 16 έως τις 19 Μαρτίου περιλαμβάνοντας 23 ειδικές διαδρομές.

Ο θίασος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ φτάνει στην τρίτη του στάση για φέτος, το ιδιαίτερο και άκρως απαιτητικό Ράλλυ Μεξικού.

Η «κλασική» τριάδα των πρώτων αγώνων του WRC επιστρέφει και πάλι φέτος, αφού μετά τα ιδιαίτερα Ράλλυ Μόντε Κάρλο και Ράλλυ Σουηδίας σειρά έχει το Ράλλυ Μεξικού, με τα αυτοκίνητα να πατούν για πρώτη φορά χώμα την φετινή σεζόν.

Η ιστορία του Ράλλυ Μεξικού ξεκινά το μακρινό 1979, με την πιο σύγχρονη ιστορία του να ξεκινά το 1993 με την νέα του μορφή. Μάλιστα από το 2001 έως και το 2003 ήταν υπό την επίβλεψη της FIA και το 2004 κατάφερε να πάρει μία θέση στο πρόγραμμα του WRC, στο οποίο παρέμεινε μέχρι και το 2020 με μόνη εξαίρεση το 2009.

Το Ράλλυ Μεξικού επανήλθε φέτος στο καλεντάρι του WRC μετά το 2020. Τότε ήταν ο τελευταίος αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού πριν το παγκόσμιο lockdown λόγω της πανδημίας. Μάλιστα ο αγώνας είχε σταματήσει μία ημέρα νωρίτερα για να μπορέσουν πληρώματα και ομάδες να επιστρέψουν στην Ευρώπη.

Φυσικά βάση του αγώνα είναι η πόλη Leon, που αποτελεί την σταθερή βάση του αγώνα από το 1998.

Οι συνθήκες που κάνουν ιδιαίτερο το Ράλλυ Μεξικού είναι το πολύ υψηλό υψόμετρο, με τους κινητήρες λόγω της έλλειψης οξυγόνου να έχουν λιγότερη ιπποδύναμη. Η λιγότερη ιπποδύναμη φέρνει και αλλαγές και στον τρόπο οδήγησης, με τους οδηγούς να πρέπει να οδηγούν αρκετά πιο «καθαρά» αποφεύγοντας τις περιττές πλαγιολισθήσεις. Λόγω της μικρότερης πυκνότητας του αέρα σημαντικό είναι και το κομμάτι της ψύξης τόσο του κινητήρα όσο και του νέου στοιχείου, της μπαταρίας των αυτοκινήτων.

Φέτος για είναι η πρώτη φορά που τα νέα υβριδικά Rally1 αυτοκίνητα του WRC θα βρεθούν στις ειδικές του Ράλλυ Μεξικού, με τους οδηγούς να είναι περίεργοι να δουν πως θα τους βοηθήσει η επιπλέον ιπποδύναμη από την μπαταρία.

Για το Ράλλυ Μεξικού στο bucket του Toyota GR Yaris Rally1 επιστρέφει ο Sebastien Ogier, ο οποίος στοχεύει στην 7η νίκη του στον συγκεκριμένο αγώνα.

Στα άλλα τρία Yaris Rally1 θα βρεθούν οι: Kalle Rovanpera, Elfyn Evans και ο Takamoto Katsuta, με τον τελευταίο να μην μπορεί να συλλέξει βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Αλλαγές υπάρχουν και στο line-up της Hyundai για το Ράλλυ Μεξικού, με τον Dani Sordo να παίρνει τα πηδάλια στο τρίτο Hyundai i20N Rally1, δίπλα στους Thierry Neuville και Esapekka Lappi, που είναι και οι μόνιμοι οδηγοί της ομάδας.

Με τρία Ford Puma Rally1 θα συμμετέχει η ομάδα της M-Sport Ford, με τους Ott Tanak, Pierre-Louis Loubet και Ιορδάνη Σερδερίδη.

Ο Εσθονός θα έχει δύσκολο έργο στις ειδικές της Παρασκευής καθώς λόγω βαθμολογίας θα ξεκινά πρώτος και θα «σκουπίζει» την αγωνιστική γραμμή.

Αρκετό ενδιαφέρον έχουν και οι συμμετοχές στο WRC2, με τα ονόματα των Gus Greensmith, Oliver Solberg, Nikolay Gryazin, Emil Lindholm και Adrien Fourmaux να φιγουράρουν στην λίστα συμμετοχών.

Το Ράλλυ Μεξικού δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον αριθμό συμμετοχών των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών αγώνων, με μόλις 32 πληρώματα να έχουν δηλώσει συμμετοχή.

Τις περισσότερες νίκες στο Ράλλυ Μεξικού τις μοιράζονται οι δύο Γάλλοι πολυπρωταθλητές: Sebastien Loeb και Sebastien Ogier, έχοντας από 6 νίκες.

Από μία νίκη έχουν κατακτήσει οι: Markko Martin, Petter Solberg, Jari-Matti Latvala και Kris Meeke.

Στους κατασκευαστές η Citroen έχει τα πρωτεία με 10 νίκες

Φέτος το πρόγραμμα του αγώνα περιλαμβάνει 23 ειδικές διαδρομές και 320,71 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Η δράση ξεκινά το απόγευμα της Πέμπτη με το Shakedown, με την πρώτη επίσημη χρονομέτρηση να ξεκινά τα ξημερώματα της Παρασκευής με δύο υπερειδικές διαδρομές.

Την Παρασκευή το μεσημέρι (ώρα Ελλάδας) ξεκινά η μάχη στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές, με το πρώτο σκέλος του αγώνα να περιλαμβάνει 125,84 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Το Σάββατο είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα με 9 ειδικές διαδρομές και 128,32 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Η τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές, με μονό πέρασμα, με την PowerStage να είναι στην φημισμένη ειδική El Brinco, όπου είχε την θεαματική έξοδο ο Kris Meeke λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 18 Μαρ 2023, 22:16

Ράλλυ Μεξικού – 2η Ημέρα: Έδειξε χαρακτήρα ο Lappi

4ΤΡΟΧΟΙ - Τζανέτος Πουλυμενάκος

Ο Esapekka Lappi είναι ο επικεφαλής του Ράλλυ Μεξικού μετά από μία μεγάλη μάχη με τον Sebastien Ogier που ακολουθεί στην δεύτερη θέση. Την τριάδα συμπληρώνει ο Elfyn Evans.

Η μάχη ανάμεσα στον Esapekka Lappi και στον Sebastien Ogier ξεκίνησε από την πρώτη ειδική της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Μεξικού και συνεχίστηκε μέχρι το τέλος της ημέρας, με τον Φινλανδό της Hyundai να έχει το πάνω χέρι.

Και οι δύο εκμεταλλεύτηκαν την θέση εκκίνησης που είχαν σημειώνοντας συνεχώς τους πρώτους χρόνους, με την μεταξύ τους διαφορά στα μισά της ημέρας να είναι μόλις στα 1,4 δευτερόλεπτα. Στο απογευματινό loop ο Lappi φάνηκε να έχει το πάνω χέρι, ανοίγοντας την διαφορά παρά την προσπάθεια που έκανε ο Ogier για να περάσει στην κορυφή.

Το τέλος της ημέρας βρίσκει τον Esapekka Lappi 5,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastien Ogier. Στο τέλος της ημέρας ο Ogier δήλωσε ότι θα αναλύσει με την ομάδα του τα σημεία που έχανε χρόνο και είναι έτοιμος να πιέσει και στις αυριανές ειδικές διαδρομές που έχουν διαφορετικό προφίλ από τις σημερινές. Από την μεριά του ο Lappi είχε δείξει την ταχύτητα του στο shakedown αλλά δεν είχε φανταστεί ότι θα έδινε μάχη με τον Ogier για την κορυφή, ίσως ήταν και η καλύτερη ημέρα στην καριέρα του όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Αθόρυβα» στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Elfyn Evans που δεν έδειξε να μπορεί να ακολουθήσει των ρυθμό των πρώτων αλλά κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Thierry Neuville που πίεζε στο όριο σε κάθε ειδική.

Επεισοδιακή ήταν η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού για τον Thierry Neuville που παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε δεν τα παράτησε καταφέρνοντας να είναι στα 10 δευτερόλεπτα από το τρίτο σκαλί του βάθρου. Στον τερματισμό της 8ης ειδικής διαδρομής ο Βέλγος δήλωσε ότι το πίσω μέρος του Hyundai i20N Rally1 είναι αρκετά σκληρό και δουλεύει όπως θα έπρεπε. Τελικά είχε μπλοκάρει ο πίσω δεξιά αποσβεστήρας, που τελικά κατάφερε να τον επισκευάσει και συνεχίσει. Επίσης ο Βέλγος έχασε το εμπρός αριστερά κάλυμμα του ημιαξονίου κάτι που πίστευε ότι θα σπάσει εξαιτίας των θερμοκρασιών, με τον Βέλγο να προσπαθεί να το επισκευάσει μετά το τέλος κάθε ειδικής διαδρομής στο απογευματινό σκέλος. Επίσης στην 5η ειδική διαδρομή δεν λειτουργούσε και το υβριδικό σύστημα με αποτέλεσμα να χάσει παραπάνω χρόνο.

Στόχος του Neuville για την συνέχεια του Ράλλυ Μεξικού είναι μία θέση στο βάθρο των νικητών, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο τέλος της ημέρας.

Στην 5η θέση, περίπου 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο βρίσκεται ο Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός ουσιαστικά σκούπιζε τις ειδικές διαδρομές στο πρωινό σκέλος μετά το πρόβλημα του Ott Tanak. Ο Φινλανδός πρωταθλητής πίεσε όσο μπορούσε, αποφεύγοντας τα σημαντικά λάθη και είναι ικανοποιημένος από την απόδοσή του. Όπως και ο Neuville έτσι και ο Rovanpera έχασε την βοήθεια του υβριδικού συστήματος στην 5η ειδική, χάνοντας χρόνο. Στόχος του για την συνέχεια είναι να εκμεταλλευτεί την καλύτερη θέση εκκίνησης που έχει και να παλέψει για έναν καλύτερο τερματισμό.

Την πρώτη εξάδα συμπληρώνει ο Dani Sordo, που δεν έδειξε να μπορεί να κινηθεί στον ρυθμό του teammate του, Esapekka Lappi παρόλο που εκκινούσε πίσω του. Πέρα από την έλλειψη ταχύτητας ο Ισπανός είχε κλατάρισμα στην 7η ειδική διαδρομή, με το εσωτερικό του αυτοκινήτου να γεμίζει με σκόνη. Ωστόσο, η ημέρα του έκλεισε με θετικό πρόσημο αφού κέρδισε την τελευταία υπερειδική.

Το λιγότερο καταστροφική θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κάποιος την δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού για την ομάδα της M-Sport Ford. Η Βρετανική ομάδα είδε τον Ott Tanak να σταματά στο 16ο χιλιόμετρο της πρώτης ειδικής με πρόβλημα στο turbo. Ο Εσθονός κατάφερε να συνεχίσει και να επιστρέψει στο μεσημεριανό service αλλά είχε χάσει αρκετά λεπτά και όποια ελπίδα για ένα καλό αποτέλεσμα. Ο Tanak είχε και κάποια προβλήματα στο απογευματινό σκέλος αλλά δεν θέλησε να πει ποια ήταν αυτά. Σαν να μην έφταναν τα προβλήματα του Tanak, ο Pierre-Louis Loubet χτύπησε στο εσωτερικό μιας δεξιάς στροφής μία πέτρα, με το Ford Puma Rally1 να ακινητοποιείτε στην άκρη του δρόμου. Στην ίδια ειδική εγκατέλειψε και ο Ιορδάνης Σερδερίδης και αυτός από έξοδο.

Η ημέρα των γενεθλίων του Takamoto Katsuta δεν πήγε όπως θα ήθελε ο ίδιος. Ο Ιάπωνας έχασε τον έλεγχο του Toyota GR Yaris Rally1 στην 5η ειδική διαδρομή και βγήκε από τον δρόμο σε ένα σημείο που είχε γκρεμό και δεν κατάφερε να επανέλθει στο δρόμο.

Μεγάλη μάχη έδωσαν και οι οδηγοί του WRC2, με τον Gus Greensmith να είναι ο ταχύτερος στο τέλος της ημέρας. Ο Βρετανός πήρε την πρωτοπορία στο απογευματινό σκέλος και την κράτησε μέχρι το τέλος της ημέρας. Στην δεύτερη θέση, 8,5 δευτερόλεπτα πίσω βρίσκεται ο Adrien Fourmaux με το Ford Fiesta Rally2, με την τριάδα να συμπληρώνει ο Emil Lindholm που συμμετέχει με το Skoda Fabia Rally2 Evo. Στην 5η θέση της κατηγορίας βρίσκεται ο Oliver Solberg μετά το κλατάρισμα που είχε στην 8η ειδική διαδρομή. Στην τέταρτη ειδική του αγώνα τελείωσε ο αγώνας του Nikolay Gryazin, αφού τουμπάρε.

Η τρίτη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού ξεκινά στις 16:13 ώρα Ελλάδας με την 11η ειδική του αγώνα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 19 Μαρ 2023, 12:04

Ράλλυ Μεξικού – 3η Ημέρα: Ένα βήμα πριν την νίκη ο Ogier

4ΤΡΟΧΟΙ

O Sebastien Ogier είναι ο πρωτοπόρος του Ράλλυ Μεξικού 4 ειδικές πριν το τέλος, με τους Elfyn Evans και Thierry Neuville να δίνουν μεγάλη μάχη για την δεύτερη θέση του βάθρου.

Μόλις 61 χιλιόμετρα χωρίζουν τον Sebastien Ogier από την 7η νίκη του στο Ράλλυ Μεξικού μετά και την τρίτη ημέρα του αγώνα.

Ο Γάλλος βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης μετά την τρομακτική έξοδο του Esapekka Lappi στην πρώτη ειδική διαδρομή της τρίτης ημέρας του Ράλλυ Μεξικού. Κατά την διάρκεια του πρωινού σκέλους ο Γάλλος κινήθηκε σε παρόμοιο ρυθμό με τον teammate του, και δεύτερο στην κατάταξη Elfyn Evans, με την διαφορά του να μένει σταθερή. Στο δεύτερο πέρασμα των ειδικών ο Ogier έκανε καλύτερη διαχείριση ελαστικών και άνοιξε κι άλλο την διαφορά του.

Πλέον ο Γάλλος 8 φόρες Παγκόσμιος Πρωταθλητής μπορεί να διαχειριστεί τον ρυθμό την τελευταία ημέρα του Ράλλυ Μεξικού και να οδηγήσει με ασφάλεια προς την 7η νίκη του στον αγώνα. Ωστόσο, το Ράλλυ Μεξικού έχει δείξει ότι κρύβει εκπλήξεις και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι μπορεί να συμβεί την τελευταία ημέρα.

Σπουδαία μάχη για το δεύτερο σκαλί του βάθρου έδωσαν οι Elfyn Evans και Thierry Neuville. Ο ρυθμός των δύο στις ειδικές της τρίτης ημέρας του Ράλλυ Μεξικού ήταν εφάμιλλος, με την μεταξύ τους διαφορά να ανεβοκατεβαίνει από τα 10 δευτερόλεπτα κατά την διάρκεια του πρωινού loop. Μετά και την δεύτερη ειδική του απογεύματος η διαφορά είχε μειωθεί στα 5,9 δευτερόλεπτα.

Και οι δύο πίεζαν στο όριο ξέροντας ότι θα πρέπει να κρατήσουν τα αυτοκίνητά τους εντός δρόμου. Το τέλος της τρίτης ημέρας βρίσκει τον Elfyn Evans να έχει μία διαφορά της τάξεως των 4.3 δευτερολέπτων από τον Thierry Neuville.

Η Toyota είναι πιθανό να κατακτήσει το δεύτερο 1-2 της την φετινή χρονιά, αυτή την φορά με τους Sebastien Ogier/Vincent Landais και Elfyn Evans/Scott Martin στα bucket των Toyota GR Yaris Rally1. Την ίδια ώρα η Hyundai πιθανότατα να παραμείνει χωρίς νίκη μετά από τους 3 πρώτους αγώνες της σεζόν.

Άνετα στην 4η θέση, χωρίς να τον απειλεί κανένας βρίσκεται ο Kalle Rovanpera. Ο Φιλανδός πρωταθλητής του 2022 οδηγεί στον ρυθμό του, χωρίς ρίσκα και στοχεύει να πάρει τους βαθμούς της 4ης θέσης από το σκληρό Ράλλυ Μεξικού. Το μόνο σημείο που έχασε παραπάνω χρόνο ο Rovanpera ήταν όταν είχε ένα τετ-α-κε στην 17 ειδική διαδρομή και ένα αρκετά στενό κομμάτι της ειδικής.

Στον δικό του ρυθμό όπως και την χθεσινή ημέρα συνέχισε ο Dani Sordo και κρατάει την 5η θέση της κατάταξης. Ο Ισπανός αφού δεν μπορούσε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο δοκίμασε διαφορετικά set-up για τους επόμενους αγώνες. Το πρόβλημα του Sordo ήταν η μειωμένη πρόσφυση που είχε στο πίσω μέρος του Hyundai i20N Rally1.

Ο Ott Tanak με το πλήρως επιδιορθωμένο Ford Puma Rally1 σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους, κερδίζοντας τις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές και έγραψε σημαντικά αγωνιστικά χιλιόμετρα για την συνέχεια του πρωταθλήματος.

Μετά τις χθεσινές εξόδους τους στις ειδικές του Ράλλυ Μεξικού επέστρεψαν οι: Pierre-Louis Loubet, Takamoto Katsuta και Ιορδάνης Σερδερίδης.

Ο Pierre-Louis Loubet ξεκίνησε να βρίσκει ρυθμό αλλά έχασε τα φρένα για μία αριστερή αλλαγή πορείας, χτυπώντας σε μία πέτρα τον πίσω δεξιά τροχό με αποτέλεσμα να προκαλέσει σημαντική ζημιά στο αυτοκίνητό του, σταματώντας στην άκρη του δρόμου προσπαθώντας να επισκευάσει την ζημιά.

Ο Takamoto Katsuta κινήθηκε αρκετά φυλαγμένα και ολοκλήρωσε την τρίτη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού χωρίς προβλήματα, πέρα από ένα τετ-α-κε στην 18η ειδική.

Μία τρομακτική έξοδο είχε ο Esapekka Lappi στην πρώτη ειδική της ημέρας. Ο Φινλανδός της Hyundai άργησε να στρίψει σε μία αριστερή στροφή, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα στην έξοδο να χτυπήσει το ανάχωμα χάνοντας τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, χτυπώντας με το πίσω μέρος μία κολόνα ηλεκτροδότησης, κόβοντας την. Σαν να μην έφτανε αυτό ξέσπασε και φωτιά στον κινητήρα του i20N Rally1, με τον Lappi να χρησιμοποιεί τόσο τον δικό του πυροσβεστήρα όσο και των αυτοκινήτων που ακολουθούσαν για την θέση υπό έλεγχο και να την σβήσει.

Η ζημιά είναι αρκετά μεγάλη για την επιδιορθώσουν οι μηχανικοί της Hyundai και έτσι δεν θα μπορέσει να αγωνιστεί στις ειδικές της Κυριακής.

Η έξοδος του Lappi επηρέασε αρκετά την ημέρα στο WRC2, αφού ακυρώθηκαν όλες οι ειδικές διαδρομές του πρωινού σκέλους εκτός της τελευταίας. Στην 6η θέση της γενικής κατάταξης και στην 1η θέση της κατηγορίας παρέμεινε ο Gus Greensmith με το Skoda Fabia RS Rally2. Ο Adrien Fourmaux πήρε 10 δευτερόλεπτα ποινή καθώς άργησε ένα λεπτό να μπει στο Σημείο Ελέγχου Χρόνου. Αυτό αύξησε την διαφορά στα σχεδόν 18 δευτερόλεπτα ανάμεσα στους δύο, δίνοντας ανάσα στον Βρετανό οδηγό.

Ο Greensmith δεν ήταν ικανοποιημένος με το set-up στο αυτοκίνητό του καθώς «πάλευε» με αυτό. Την στιγμή του είχε στην προτελευταία ειδική της ημέρας ο Adrien Fourmaux, όταν και παραλίγο να τουμπάρει. Τελικά ο Γάλλος έχασε μερικά δευτερόλεπτα. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Emil Lindholm, που θα δώσει μάχη για την δεύτερη θέση μετά το λάθος του Fourmaux. Στην τέταρτη θέση της κατηγορίας βρίσκεται Oliver Solberg που πίεσε στο όριο μετά το χθεσινό του κλατάρισμα, κερδίζοντας όλες τις σημερινές ειδικές. Την δεκάδα συμπληρώνει ο Kajetan Kajetanowicz που συμμετέχει με ένα Skoda Fabia Rally2 Evo.

Η τελευταία ημέρα του Ράλλυ Μεξικού ξεκινά στις 16:05 ώρα Ελλάδας και περιλαμβάνει την μεγαλύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους 35,63 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Η PowerStage ξεκινά στις 20:18.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 19 Μαρ 2023, 23:09

Ράλλυ Μεξικού – 4η Ημέρα: Νίκη για τον Sebastien Ogier

4ΤΡΟΧΟΙ - Τζανέτος Πουλυμενάκος

Ο Sebastien Ogier κατέκτησε την 7η νίκη του στο Ράλλυ Μεξικού, με τον Thierry Neuville να είναι ο νικητής της μάχης για την δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Elfyn Evans.

Ο Sebastien Ogier ολοκλήρωσε την αποστολή του, κερδίζοντας για 7η φορά το Ράλλυ Μεξικού.

Ο Ogier στο τέλος της χθεσινής ημέρας είχε καταφέρει να χτίσει μία διαφορά σχεδόν 36 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Elfyn Evans. Έτσι, σήμερα ο Γάλλος έκανε διαχείριση του ρυθμού και πήγε με ασφάλεια μέχρι τον τερματισμό. Ο Ogier ήταν ο ταχύτερος στην PowerStage παίρνοντας τους πέντε επιπλέον βαθμούς. Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί ποιος θα είναι ο επόμενος αγώνας που θα συμμετάσχει ο Γάλλος 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Φωτιά πήρε η μάχη για την δεύτερη θέση ανάμεσα στους Elfyn Evans και Thierry Neuville. Η διαφορά τους στο τέλος της τρίτης ημέρας του Ράλλυ Μεξικού ήταν στα 4,3 δευτερόλεπτα. Στην πρώτη ειδική της ημέρας ο Βέλγος ήταν κατά 2 δέκατα ταχύτερος του Ουαλού, με τον Evans να απαντάει στην επόμενη, και μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, όντας 1,7 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στην ειδική των 35 χιλιομέτρων.

Στην προτελευταία ειδική ο Neuville ήταν ο ταχύτερος και μείωσε την μεταξύ τους διαφορά στα 2,7 δευτερόλεπτα πριν την PowerStage. Ο Neuville σε δηλώσεις του έκανε γνωστό ότι είδε τον Evans να προσπαθεί να διορθώσει κάποια ζημιά στο Toyota GR Yaris Rally1. Τελικά είχε στραβώσει ένα μπροστινό ψαλίδι, με τον Ουαλό να κάνει ότι μπορεί για να το επισκευάσει. Τελικά στην PowerStage ο Thierry Neuville ήταν ο ταχύτερος και κατέκτησε την δεύτερη θέση για μόλις 4 δέκατα του δευτερολέπτου.

Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Kalle Rovanpera που κινήθηκε συντηρητικά στις τελευταίες ειδικές του Ράλλυ Μεξικού, αφού δεν έχει κάτι να διεκδικήσει. Ωστόσο, πίεσε για τους επιπλέον βαθμούς της PowerStage. Ο Φινλανδός πίεσε στην PowerStage αλλά παραλίγο να έρθει η καταστροφή καθώς βγήκε πιο ανοιχτά στην έξοδο μιας δεξιάς στροφής με αποτέλεσμα να χάσει ένα μεγάλο κομμάτι από την πίσω αεροτομή.

Άνετα στην 5η θέση τερμάτισε ο Dani Sordo σε έναν αγώνα που θα περίμενε κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα.

Προβλημάτων συνέχεια για τον Ott Tanak στην τελευταία ημέρα του Ράλλυ Μεξικού. Το Ford Puma Rally1 παρουσίασε πρόβλημα σε έναν από τους δύο εμπρός αποσβεστήρες, κάνοντας την οδήγησή του αρκετά πιο δύσκολη. Παρά τα προβλήματα ο Εσθονός κατάφερε να μπει στην πρώτη δεκάδα. Παρά το πρόβλημα ο Tanak πίεσε στο όριο στην PowerStage για τους επιπλέον βαθμούς. Μάλιστα στην προσγείωση στο άλμα του τερματισμού της PowerStage άναψε στιγμιαία το κόκκινο φωτάκι του υβριδικού συστήματος εξαιτίας του προβλήματος με τον αποσβεστήρα αλλά έγινε πράσινο λίγα δευτερόλεπτα μετά.

Χωρίς προβλήματα κύλισε η τέταρτη και τελευταία ημέρα του Ράλλυ Μεξικού για τον Takamoto Katsuta που ολοκλήρωσε στην 23η θέση της γενικής κατάταξης. Αυτή ήταν η πρώτη συμμετοχή του Ιάπωνα στο Ράλλυ Μεξικού αλλά δεν κύλισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αφού την Παρασκευή, την ημέρα των γενεθλίων του είχε έξοδο, κάτι που του στέρησε την όποια ελπίδα για κάποιο καλό αποτέλεσμα.

Ακόμα μία μέρα με προβλήματα για τον Pierre-Louis Loubet. Ο Γάλλος οδηγός της M-Sport Ford είχε την στιγμή του στην πρώτη ειδική της ημέρας και στην επόμενη είχε κλατάρισμα. Σίγουρα αυτός είναι ένας αγώνας που θα θέλει να ξεχάσει ο Γάλλος.

Νικητής στο WRC2 ήταν ο Gus Greensmith στην επιστροφή του στην κατηγορία. Ο Βρετανός στο τιμόνι του Skoda Fabia RS Rally2 έκανε έναν αλάνθαστο αγώνα και πήρε την νίκη. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Emil Lindholm που συμμετείχε με το αυτοκίνητο που κατέκτησε το περσινό πρωτάθλημα. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Oliver Solberg μετριάζοντας τις απώλειες μετά το κλατάρισμα που είχε την δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού. Στην PowerStage ο Solberg αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του Fabia, αφού λειτουργούσαν μόνο οι 3 κύλινδροι. Ωστόσο, κατάφερε να τερματίσει και να κρατήσει την τρίτη θέση.

Καταστροφική ήταν η ημέρα για τον Adrien Fourmaux. Στην μεγαλύτερη ειδική της ημέρας και του αγώνα κόπηκε το λουρί του δυναμού με αποτέλεσμα να χάσει την υδραυλική υποβοήθηση και στην συνέχεια να μείνει από μπαταρία. Ο Γάλλος σταμάτησε μέσα στην ειδική για να αλλάξει το λουρί, χάνοντας κάτι παραπάνω από 18 λεπτά.


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1 Sebastien Ogier (Toyota) 56
2 Thierry Neuville (Hyundai) 53
3 Kalle Rovanpera (Toyota) 52
4 Ott Tanak (Ford) 47
5 Elfyn Evans (Toyota) 44
6 Craig Breen (Hyundai) 19
7 Dani Sordo (Hyundai) 17
8 Esapekka Lappi (Hyundai) 15
9 G. Greensmith (Skoda) 8
10 Τakamoto Katsuta (Toyota) 8
11 P. Loubet (Ford) 8
12 O. Solberg (Skoda) 8
13 E. Lindhom (Skoda) 6
14 Y. Rossel (Citroen) 2
15 O. Veiby (VW) 2


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1 Toyota Gazoo Racing WRT 127
2 Hyundai Shell Mobis WRT 100
3 M-Sport Ford WRT 73
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 19 Απρ 2023, 13:07

Preview και πρόγραμμα Ράλλυ Κροατίας: Στην άσφαλτο με κλίμα βαρύ

Car & Driver - ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Το Ράλλυ Κροατίας έρχεται ως ο πρώτος αμιγώς ασφάλτινος αγώνας της σεζόν, λίγες ημέρες μετά τον αιφνίδιο χαμό του Craig Breen.

Οι αγώνες συνεχίζονται, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, όσο κι αν θρηνεί για τον χαμό ενός εκ των αστέρων του, του Craig Breen, καθώς επισκέπτεται τώρα την Κροατία για τον τέταρτο γύρο του πρωταθλήματος.

Το 1974 διεξήχθη το πρώτο Ράλι Κροατίας, τότε γνωστό ως INA Delta TLX Rally, όντας εθνικός αγώνας εντός των συνόρων της Γιουγκοσλαβίας.

Στο διεθνές στερεώμα, το ράλι έγινε γνωστό το 1986, όταν έγινε μέρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, αλλά έπρεπε να έρθει το 2021 για να γίνει ο πρώτος αγώνας WRC στη χώρα.

Είναι ένα ασφάλτινο ράλι, αν και δεν μοιάζει αρκετά με αυτό της Κορσικής ή της Γερμανίας, που έχουν λείες επιφάνειες και γρήγορους δρόμους. Στην Κροατία, η άσφαλτος είναι φαγωμένη και ταλαιπωρημένη από τα χρόνια, κάτι που σημαίνει πως τα επίπεδα πρόσφυσης αλλάζουν συνεχώς, ακόμα κι εντός της ίδιας ειδικής διαδρομής.

Μικρά άλματα και χασίματα στις ευθείες προσθέτουν στον ήδη «άγριο» χαρακτήρα του αγώνα, που απαιτεί τρομερή προετοιμασία από τα πληρώματα ώστε να έχουν ακριβείς σημειώσεις για κάθε διαδρομή.

Η Pirelli διαθέτει τόσο τη σκληρή, όσο και τη μαλακή γόμα της γκάμας της, με τη σκληρή όμως να αναμένεται να είναι η πιο δημοφιλής επιλογή.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

Ε.Δ. Ονομασία Απόσταση Εκκίνηση
SS1 Mali Lipovec - Grdanjci 1 19,20 χλμ Παρασκευή 09:03
SS2 Stojdraga - Hartje 1 25,67 χλμ 09:56
SS3 Krasic - Vrskovac 1 11,11 χλμ 10:59
SS4 Pecurkovo Brdo - Mreznicki Novaki 1 9,11 χλμ 12:12
SS5 Mali Lipovec - Grdanjci 2 19,20 χλμ 15:45
SS6 Stojdraga - Hartje 2 25,67 χλμ 16:38
SS7 Krasic - Vrskovac 2 11,11 χλμ 17:41
SS8 Pecurkovo Brdo - Mreznicki Novaki 1 9,11 χλμ 18:54
SS9 Kostanjevac - Petrus Vrh 1 23,76 χλμ Σάββατο 08:54
SS10 Vinski Vrh - Duga Resa 1 8,78 χλμ 10:05
SS11 Ravna Gora - Skrad 1 10,13 χλμ 11:23
SS12 Platak 1 15,63 χλμ 12:26
SS13 Kostanjevac - Petrus Vrh 2 23,76 χλμ 16:54
SS14 Vinski Vrh - Duga Resa 2 8,78 χλμ 18:05
SS15 Ravna Gora - Skrad 2 10,13 χλμ 19:23
SS16 Platak 2 15,63 χλμ 20:26
SS17 Trakoscan - Vrbno 1 13,15 χλμ Κυριακή 08:08
SS18 Zagorska Sela - Kumrovec 1 14,09 χλμ 09:38
SS19 Trakoscan - Vrbno 2 13,15 χλμ 11:26
SS20 Zagorska Sela - Kumrovec 2 14,09 χλμ 13:15
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 25 Απρ 2023, 08:59

Ράλλυ Κροατίας – 3η Ημέρα: Επέστρεψε στις νίκες ο Evans

4ΤΡΟΧΟΙ - Τζανέτος Πουλυμενάκος

O Elfyn Evans ήταν ο νικητής του Ράλλυ Κροατίας με τους Ott Tanak και Esapekka Lappi να συμπληρώνουν το βάθρο των νικητών.

Όλα κύλισαν ομαλά για τον Elfyn Evans στην τρίτη και τελευταία ημέρα του Ράλλυ Κροατίας κατακτώντας την νίκη. Μάλιστα αυτή ήταν και η πρώτη του σε ασφάλτινο αγώνα. Τελευταία νίκη του Ουαλού ήταν στο Ράλλυ Φινλανδίας του 2021, σχεδόν ενάμιση χρόνο πριν.

Από το Ράλλυ Κροατίας ο Evans φεύγει με τους 25 βαθμούς της πρώτης θέσεις, αφού στην PowerStage δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο μέσα στην πρώτη πεντάδα. Πλέον ισοβαθμεί στην πρώτη θέση με τον Sebastien Ogier με 69 βαθμούς και θα ξεκινάει πρώτος στις ειδικές της Παρασκευής στο Ράλλυ Πορτογαλίας που ακολουθεί.

Μετά τα χθεσινά προβλήματα με το Ford Puma Rally1 ο Ott Tanak συμβιβάστηκε με την δεύτερη θέση, στην οποία ολοκλήρωσε τον αγώνα χωρίς να πιεστεί. Στον τερματισμό ο Εσθονός δήλωσε ότι τους λείπει η σταθερότητα στην απόδοση αλλά και η απτή απόδοση του αυτοκινήτου, δείχνοντας ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Esapekka Lappi. Ο Φινλανδός δεν είχε τον ρυθμό να παλέψει για κάτι καλύτερο αλλά έμεινε μακριά από σοβαρά λάθη και προβλήματα και πήρε ένα βάθρο σε έναν πολύ δύσκολο αγώνα τόσο για την ομάδα της Hyundai όσο και για τον ίδιο.

Στην μάχη για την τέταρτη θέση νικητής βγήκε ο Kalle Rovanpera που ήταν αρκετά ταχύτερος του Sebastien Ogier στις ειδικές της τελευταίας ημέρας του Ράλλυ Κροατίας. Ο Φινλανδός σημείωσε και τον δεύτερο χρόνο στην PowerStage και απέχει μόλις έναν βαθμό από την πρώτη θέση της βαθμολογίας, αλλά παραμένει ακόμα χωρίς νίκη στο φετινό πρωτάθλημα.

Ο Ogier ταλαιπωρήθηκε με προβλήματα στο set-up του Toyota GR Yaris Rally1 στις τέσσερις τελευταίες ειδικές του Ράλλυ Κροατίας και περιορίστηκε στην πέμπτη θέση και τον τρίτο χρόνο στην PowerStage. Επόμενος σταθμός για τον Γάλλο 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή θα είναι πιθανότατα το Ράλλυ Σαρδηνίας.

Στην έκτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα και το 4ο Toyota με τους Takamoto Katsuta και Aaron Johnston. Ο Ιάπωνας κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα χωρίς προβλήματα έπειτα από δύο αγώνες που είχε εξόδους.

Με προβλήματα κύλισε και η τρίτη ημέρα του Ράλλυ Κροατίας για τον Pierre Louis Loubet. Τρία χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της δεύτερης ειδικής της Κυριακής στράβωσε το σύστημα διεύθυνσης του Ford Puma Rally1 ενώ παρουσίασε και κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα το οποίο δεν του επέτρεπε να χρησιμοποιήσει το stage mode για να έχει την πλήρη δύναμη από τον κινητήρα. Τελικά ο Γάλλος κατάφερε να ολοκληρώσει την 7η θέση της κατάταξης.

Στο WRC2 ο Yohan Rossel άντεξε στην πίεση που του άσκησε ο Nikolay Gryazin και κατέκτησε την δεύτερη φετινή του νίκη σε ισάριθμους αγώνες. Ο Γάλλος αφιέρωσε την νίκη του στον Craig Breen. Επίσης έκανε γνωστό ότι ο αρχιμηχανικός που έχει είναι ο ίδιος που είχε και ο Breen τα χρόνια που βρισκόταν στην ομάδα της Citroen.

Στην τρίτη θέση των Rally2 αυτοκινήτων τερμάτισε ο Oliver Solberg ο οποίος είχε επιλέξει να μην πάρει βαθμούς από το Ράλλυ Κροατίας. Έτσι, το βάθρο παίρνει ο Emil Lindholm κάνοντας μία σημαντική ανάκαμψη μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε την πρώτη ημέρα του αγώνα.

Στην μάχη ανάμεσα στους Adrien Fourmaux και Sami Pajari νικητής βγήκε ο Γάλλος με το Ford Fiesta Rally2, δηλώνοντας χαρούμενος για την απόδοσή του και το πόσο βελτιώθηκε το αυτοκίνητο κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Οι ανατροπές στο Junior WRC κράτησαν μέχρι το τέλος του αγώνα, με τον Ιρλανδός Eamonn Kelly να είναι τελικά ο νικητής του θεσμού για το Ράλλυ Κροατίας. Ο Ιρλανδός στην 19 ειδική, μία ειδική πριν το τέλος, πέρασε στην πρώτη θέση, μετά και την εγκατάλειψη του πρωτοπόρου Laurent Pellier. Ο κινητήρας του Ford Fiesta Rally3 του Γάλλου δεν άντεξε μετά τα χθεσινά προβλήματα και τον οδήγησε σε εγκατάλειψη.

Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Tom Rensonnet, παρά το πρόβλημα με τον κινητήρα που αντιμετώπισε και Roberto Blach Nunez.




Caroto.gr

ΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-15, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΚΡΟΑΤΙΑΣ) ΒΑΘΜΟΙ
1 Elfyn Evans (Toyota) 69
2 Sebastien Ogier (Toyota) 66
3 Ott Tanak (Ford) 65
4 Kalle Rovanpera (Toyota) 64
5 Thierry Neuville (Hyundai) 53
6 Esapekka Lappi (Hyundai) 30
7 Craig Breen (Hyundai) 19
8 Dani Sordo (Hyundai) 17
9 Τakamoto Katsuta (Toyota) 16
10 P. Loubet (Ford) 14
11 O. Solberg (Skoda) 9
12 G. Greensmith (Skoda) 8
13 E. Lindhom (Skoda) 6
14 Y. Rossel (Citroen) 6
15 N. Gryazin (Skoda) 3


ΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΚΡΟΑΤΙΑΣ) ΒΑΘΜΟΙ
1 Toyota Gazoo Racing WRT 154
2 Hyundai Shell Mobis WRT 126
3 M-Sport Ford WRT 108
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 12 Μάιος 2023, 11:06

Ράλλυ Πορτογαλίας – Shakedown: Οριακά ο Evans

4ΤΡΟΧΟΙ - Τζανέτος Πουλυμενάκος

Ο Elfyn Evans ήταν ο ταχύτερος του Shakedown του Ράλλυ Πορτογαλίας, με τους Esapekka Lappi και Ott Tanak να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.

Με φόρα από την νίκη του στο Ράλλυ Κροατίας συνέχισε και στο shakedown του Ράλλυ Πορτογαλίας ο Elfyn Evans, που ήταν κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερος του Esapekka Lappi.

Ο Ουαλός της Toyota έκανε τα τρία υποχρεωτικά περάσματα από το shakedown, με το ταχύτερο του πέρασμα να είναι το δεύτερο.

Ο Esapekka Lappi ήταν ο ένας από τους δύο οδηγούς που έκανε τέσσερα περάσματα, με το ταχύτερο του να είναι το τελευταίο του πέρασμα.

Τον τρίτο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Ott Tanak με το Ford Puma Rally1, με τον Dani Sordo με το Hyundai i20N Rally1 να ακολουθεί στην τέταρτη θέση.

Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Takamoto Katsuta μπροστά από τον Pierre-Louis Loubet. Μάλιστα ο Γάλλος ήταν ο δεύτερος οδηγός που έκανε τέσσερα περάσματα από το shakedown του Ράλλυ Πορτογαλίας.

Τον έβδομο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Kalle Rovanpera, με τον Thierry Neuville να συμπληρώνει την κατάταξη των Rally1 αυτοκινήτων.

Στις 22:30 ώρα Ελλάδας θα γίνει η εκκίνηση του Ράλλυ Πορτογαλίας, η οποία θα μεταδοθεί απευθείας από το WRC+, ενώ η μάχη με το χρονόμετρο ξεκινά αύριο το πρωί με την πρώτη ειδική του αγώνα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες