WRC

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 12 Μάιος 2023, 14:19

Ράλλυ Πορτογαλίας - 1η Μέρα (πρωί): Πρωτοπορία για τον Tanak, εκτός αγώνα ο Katsuta

Car & Driover - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Η αρχή έγινε στο Ράλλυ Πορτογαλίας, με τους οδηγούς που άνοιγαν τον δρόμο να χάνουν σταθερά χρόνο, καθώς «καθάριζαν» το πολύ χώμα κι έδιναν την ευκαιρία στους επόμενους να κινηθούν ταχύτερα.

Έτσι, ο Elfyn Evans έμεινε 5ος, όντας πρώτος σε κάθε ειδική διαδρομή αλλά και με παράπονα για τη συνολική συμπεριφορά του GR Yaris Rally1 Hybrid, με τον Ott Tanak να βρίσκεται στην πρωτοπορία του αγώνα μετά το πρωινό loop.

Ο Εσθονός πέρασε τον Pierre-Louis Loubet στην SS2 κι έμεινε μπροστά και στην SS3, έχοντας διαφορά 3 δευτερόλεπτων από τον Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός έκανε μία τρομερή ρελάνς στην τελευταία ε.δ. του loop και ανέβηκε 2ος, μειώνοντας και την απόστασή του από την κορυφή.

Δεν μπορεί να επαναπαυθεί, όμως, καθώς ο Dani Sordo βρίσκεται πίσω του για μόλις 6 δέκατα του δευτερολέπτου, και κινείται σε καλό ρυθμό.

Για τη Hyundai, ο Thierry Neuville τόνισε πως η αίσθηση στις ε.δ. είναι καλή και πως αυτό είναι το μέγιστο που μπόρεσε να πάρει, όντας 4ος.

Για τον Takamoto Katsuta η μέρα έκλεισε δύσκολα, καθώς καθυστέρησε να φτάσει στην SS3 και εγκατέλειψε, μετά από μηχανικό πρόβλημα.

Όσο για τον Loubet, που για λίγο προηγήθηκε και του ράλλυ, η SS3 δεν κύλησε ομαλά καθώς καπνός μπήκε στην καμπίνα από το εμπρός μέρος, με τον ίδιο να πηγαίνει με πυροσβεστήρα για να βρει την εστία της φωτιάς μετά το τέλος της διαδρομής. Έπεσε στην 6η θέση.

Την κατάταξη έκλεισε ο Esapekka Lappi, που τόνισε πως έκανε λάθος στην επιλογή των ελαστικών κι είναι ο λόγος που έχανε σταθερά χρόνο μετά την SS1.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Ott Tanak 33:56.4
2 Kalle Rovanpera 3.0
3 Dani Sordo 3.6
4 Thierry Neuville 14.6
5 Elfyn Evans 18.0
6 Pierre-Louis Loubet 18.8
7 Esapekka Lappi 26.5
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 12 Μάιος 2023, 22:15

Ράλλυ Πορτογαλίας – 1η Ημέρα: Ο πρωταθλητής ξύπνησε

4ΤΡΟΧΟΙ - Τζανέτος Πουλυμενάκος

Μετά από μία γεμάτη ημέρα δράσης ο Kalle Rovanpera είναι επικεφαλής του Ράλλυ Πορτογαλίας με τον Dani Sordo στην δεύτερη θέση και τον Thierry Neuville να ακολουθεί.

Πλούσια σε θέαμα, μάχες αλλά και προβλήματα ήταν η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας, που βρήκε τον Kalle Rovanpera στην πρώτη θέση της κατάταξης με τα Hyundai των Dani Sordo και Thierry Neuville να ακολουθούν.

Ο Rovanpera παρόλο που εκκινούσε μόλις δεύτερος στις ειδικές, πίσω από τον Elfyn Evans, κατάφερε να κρατήσει έναν αρκετά γρήγορο ρυθμό, και σε συνδυασμό με το κλατάρισμα του Tanak, βρέθηκε στην πρώτη θέση.

Ο Φινλανδός της Toyota δεν ξεκίνησε ιδιαίτερα καλά την ημέρα του, αφού το αρχικό set-up δεν τον βόλευε αλλά μετά από μερικές αλλαγές που έκανε ο ίδιος κατάφερε να το φέρει στα μέτρα του και να δείξει τον πραγματικό εαυτό του.

Στην δεύτερη θέση ακολουθεί ο Dani Sordo που εκμεταλλεύτηκε στο μέγιστο την καλή θέση εκκίνησης που είχε. Ο Ισπανός ήταν ικανοποιημένος από το Hyundai i20N Rally1, σημειώνοντας συνεχώς άκρως ανταγωνιστικούς χρόνους.

Στην προτελευταία ειδική ο Sordo έχασε τα φρένα για μία αλλαγή πορείας χάνοντας κάτι παραπάνω από 10 δευτερόλεπτα, δίνοντας μία ανάσα στον Rovanpera.

Ο Thierry Neuville πίεζε σε όλες τις ειδικές διαδρομές, αλλά, όπως δήλωσε, λείπει η απόδοση από το set-up του i20N Rally1, αφού ένιωθε να μην έχει την πρόσφυση που θα ήθελε για να μπορέσει να σημειώσει χρόνους κορυφής.

Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Πορτογαλίας δεν είχε service στα μισά της ημέρας, έτσι οι αλλαγές που θα κάνει στο βραδινό service o Βέλγος ελπίζει να αποδώσουν την αυριανή ημέρα και να το δώσουν το κάτι παραπάνω που θέλει.

Μία ημέρα με σκαμπανεβάσματα είχε ο Pierre-Louis Loubet, αφού έκανε την έκπληξη κερδίζοντας την πρώτη ειδική διαδρομή, με την ψυχολογία του να αλλάζει πλήρως στον τερματισμό της τρίτης ειδικής διαδρομής, όταν και έτρεχε με τους πυροσβεστήρες να σβήσει μία μικρή φωτιά που εκδηλώθηκε στο δεξί μέρος του Ford Puma Rally1 από την εξάτμιση.

Ευτυχώς η φωτιά δεν ήταν μεγάλη και την έσβησε άμεσα ο Γάλλος και κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα. Μάλιστα έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρώτη τετράδα, κοντά στα Hyundai των Lappi και Neuville.

Ο Esapekka Lappi στο πρωινό σκέλος έκανε μία λάθος επιλογή ελαστικών, κάτι που του κόστισε αρκετά σε χρόνο αλλά το απόγευμα κατάφερε να ανακάμψει πλήρως, κερδίζοντας και δύο ειδικές διαδρομές. Στην τελευταία υπερειδική ο Φινλανδός έχασε λίγο χρόνο και δύο θέσεις από τους Neuville και Loubet.

Δυνατά ξεκίνησε την ημέρα του ο Ott Tanak, όντας επικεφαλής του Ράλλυ Πορτογαλίας μετά την 2η ειδική διαδρομή. Ωστόσο, όλα ανατράπηκαν στην 4η ειδική διαδρομή όπου και είχε κλατάρισμα εμπρός αριστερά, χάνοντας κάτι παραπάνω από 50 δευτερόλεπτα, πέφτοντας στην ουρά της κατάταξης.

Ο Elfyn Evans καθάριζε τις ειδικές σήμερα και όπως ήταν λογικό έχανε αρκετό χρόνο αλλά ο Ουαλός οδηγός της Toyota δεν ήταν ικανοποιημένος και από το set-up του GR Yaris Rally1, κάτι που ίσως και να οδήγησε στην σφοδρή έξοδο που είχε στο 13,8 χλμ της 7ης ειδικής διαδρομής. Ευτυχώς τόσο ο ίδιος όσο και ο συνοδηγός που είναι καλά.

Στην 3η ειδική διαδρομή της ημέρας εγκατέλειψε και ο Takamoto Katsuta μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε με τον εναλλάκτη του Toyota GR Yaris Rally1 από την πρώτη κι’ όλας ειδική διαδρομή.

Στο WRC2 άνετα στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Oliver Solberg, με τον Gus Greensmith να ακολουθεί στην δεύτερη θέση, με τα Skoda Fabia RS Rally2 της Toksport να κάνουν το 1-2.

O Βρετανός είχε ένα κλατάρισμα στην 6η ειδική διαδρομή χάνοντας περίπου μισό λεπτό από τον Σουηδό teammate του.

Στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Yohan Rossel με το Citroen C3 Rally2. Ο Γάλλος άργησε τέσσερα λεπτά να μπει στην 7η ειδική διαδρομή κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να πάρει ποινή 40 δευτερολέπτων και να χάσει την δεύτερη θέση.

Στην τέταρτη θέση ακολουθεί ο Andreas Mikkelsen που είχε κι αυτός ένα κλατάρισμα στην 4η ειδική διαδρομή.

Ο Adrien Fourmaux ήταν ίσως ο πιο άτυχος στο WRC2. Ο Γάλλος έδειξε τρομερή ταχύτητα και βρισκόταν στην πρώτη θέση μέχρι και την 4η ειδική διαδρομή. Τόσο στην 5η όσο και στην 6η ειδική είχε από ένα κλατάρισμα, κάτι που τον έριξε αρκετά πίσω στην κατάταξης.

Η δράση συνεχίζεται αύριο στις 09:35 ώρα Ελλάδας.


Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ
1. Rovanpera K. - Toyota Gazoo Racing WRT 1:19:54.5
2. Sordo D. - Hyundai Shell Mobis WRT +14.2
3. Lappi E. - Hyundai Shell Mobis WRT +27.9
4. Loubet P-L. - M-Sport WRT +28.4
5. Neuville T. - Hyundai Shell Mobis WRT +28.7
6. Tanak O. - M-Sport WRT +1:07.4
7. Solberg O. - Solberg O. +3:42.8
8. Greensmith G. - Toksport WRT 2 +4:36.6
9. Rossel Y. - PH Sport +4:45.4
10. Mikkelsen A. - Toksport WRT +5:26.9
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 14 Μάιος 2023, 14:52

Ράλλυ Πορτογαλίας - 3η Μέρα: Μεγάλη νίκη για τον Rovanpera

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Το Ράλλυ Πορτογαλίας έγινε ο τόπος της πρώτης φετινής νίκης του Kalle Rovanpera, ο οποίος πλέον περνά πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών.

Ο Φινλανδός κυριάρχησε από το πρωινό του Σαββάτου, μην αφήνοντας περιθώριο αντίδρασης στους ανταγωνιστές του, εκτείνοντας τη διαφορά πάνω από τα 50 δευτερόλεπτα μέχρι να ξεκινήσει η τελευταία μέρα του αγώνα.

Ολοκλήρωσε τον αγώνα με 9 κερδισμένες ειδικές διαδρομές από τις 19 του αγώνα.

Ο Dani Sordo ήρθε στην 2η θέση, ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στο βάθρο φέτος, στην τρίτη του παρουσία με τη Hyundai. Δεν μπόρεσε ποτέ να κινηθεί σε αντίστοιχο ρυθμό με τον Rovanpera, όμως κατάφερε να κρατήσει πίσω του τους Esapekka Lappi και Thierry Neuville, ιδίως κατά τη διάρκεια της δεύτερης μέρας του αγώνα που πίεσαν περισσότερο.

Για τον Φινλανδό ήρθε ακόμη ένα τερματισμός στην τριάδα, οδηγώντας εξαιρετικά σταθερά όλο το τριήμερο στους κακοτράχηλους δρόμους, και παρά το λάθος στην επιλογή ελαστικών κατά το πρωινό της Παρασκευής.

Όσο για τον Neuville, ο Βέλγος βρέθηκε σε δυσμενή θέση, καθώς από την πρώτη κιόλας ε.δ.της Κυριακής είχε απώλεια ισχύος από τον κινητήρα, χωρίς όμως να γίνει γνωστό ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα με το i20 N Rally Hybrid. Έτσι, έπεσε πίσω από τον Ott Tanak στην τελική κατάταξη.

Κι ο Εσθονός, βέβαια, είχε να αντιμετωπίσει θέματα με το δικό του αυτοκίνητο, χάνοντας το υβριδικό κομμάτι του κινητήρα του Puma Rally1 Hybrid, με ό,τι συνέπεια είχε αυτό στους χρόνους του - που πάντως δεν ήταν τόσο μεγάλη.

Σε ό,τι αφορά τον Pierre-Louis Loubet, που εγκατέλειψε κατά τη διάρκεια του Σαββάτου, γύρισε στη δράση για την Κυριακή και κινείτο σε ρηχά νερά, απειλούμενος στο τέλος να τον προσπεράσει κι ο Takamoto Katsuta, κάτι που δεν έγινε για μόλις ΧΧΧΧ δευτερόλεπτα.

Τέλος, στην Powerstage ο Rovanpera τα έδωσε όλα για τους 5 επιπλέον βαθμούς και τους πήρε, με τους Tanak, Lappi, Katsuta και Sordo να παίρνουν 4, 3, 2 και 1, αντίστοιχα.


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ - ΒΑΘΜΟΙ
1 Kalle Rovanpera (Toyota) 93
2 Ott Tanak (Ford) 77
3 Sebastien Ogier (Toyota) 69
4 Elfyn Evans (Toyota) 69
5 Thierry Neuville (Hyundai) 68
6 Esapekka Lappi (Hyundai) 46
7 Dani Sordo (Hyundai) 35
8 Craig Breen (Hyundai) 19
9 Τakamoto Katsuta (Toyota) 18
10 G. Greensmith (Skoda) 16
11 O. Solberg (Skoda) 15
12 P. Loubet (Ford) 14
13 E. Lindhom (Skoda) 8
14 Y. Rossel (Citroen) 6
15 A. Mikkelsen (Skoda) 4

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ - ΒΑΘΜΟΙ
1 Toyota Gazoo Racing WRT 194
2 Hyundai Shell Mobis WRT 165
3 M-Sport Ford WRT 130
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 01 Ιουν 2023, 13:20

Ράλλυ Σαρδηνίας 2023 – Preview: Βουτιά στη σκόνη

4ΤΡΟΧΟΙ - Τζανέτος Πουλυμενάκος

Το Ράλλυ Σαρδηνίας αποτελεί τον 6ο γύρο του WRC με τα 74 πληρώματα να καλούνται να καλύψουν 19 ειδικές διαδρομές και 320,88 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Αυτό είναι το preview του αγώνα.

Το φετινό Ράλλυ Σαρδηνίας είναι λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα, καθώς είναι το επετειακό 20ο Ράλλυ Σαρδηνίας.

Ο αγώνας στο δεύτερο μεγαλύτερο νησί της Μεσογείου αποτελεί κομμάτι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) από το 2004 και φέτος γιορτάζει την 20η διεξαγωγή του. Πρώτος νικητής του αγώνα δεν είναι άλλος από τον πρωταθλητή του 2003 Petter Solberg.

Βάση του αγώνα είναι η παραθαλάσσια πόλη Olbia, η οποία θα φιλοξενήσει τα 74 πληρώματα που θα λάβουν μέρος στο απαιτητικό Ράλλυ Σαρδηνίας.

Ερωτηματικό παραμένει ο καιρός, αφού κατά την διάρκεια των αναγνωρίσεων την Τρίτη, η βροχή έκανε την εμφάνιση της, με τις προβλέψεις να δείχνουν πιθανότητα βροχόπτωσης κατά την διάρκεια του αγώνα, κάτι που σίγουρα θα ανακατέψει την τράπουλα.

Τις περισσότερες νίκες στο Ράλλυ Σαρδηνίας τις έχουν οι Sebastien Loeb και Sebastien Ogier με 4, με τον Ogier να έχει την ευκαιρία φέτος να φτάσει τις 5, αφού θα συμμετέχει στον αγώνα, από 2 νίκες μετρούν οι: Thierry Neuville, Dani Sordo και τον περσινό νικητή Ott Tanak. Από μία νίκη μετρούν οι: Petter Solberg, Marcus Gronholm, Jari-Matti Latvala και ο Juho Hanninen το 2010, όταν και ο αγώνας δεν προσμετρούσε στο WRC.

Όσον αφορά τους κατασκευαστές οι Citroen και Hyundai έχουν από 5 νίκες, με τις: Vokswagen και Ford να ακολουθούν με 3 νίκες. Από μία νίκη έχουν οι: Subaru και Skoda (2010).

Στο φετινό Ράλλυ Σαρδηνίας η Toyota θα συμμετέχει με τους Kalle Rovanpera, ο οποίος θα εκκινεί πρώτος στην ειδικές της Παρασκευής, τον Elfyn Evans, που έρχεται από ένα δύσκολο αγώνα στην Πορτογαλία και τον Sebastien Ogier, που σίγουρα θέλει την 5η του νίκη στον συγκεκριμένο αγώνα, και τον Katamoto Katsuta που δεν θα συλλέξει βαθμούς για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Η Hyundai θα συμμετάσχει με τους Thierry Neuville, Esapekka Lappi και Dani Sordo, και με τον Neuville να θέλει ένα καλό αποτέλεσμα για να αναρριχηθεί στην βαθμολογία, και τους Lappi και Sordo που θέλουν να δουν βελτίωση στην απόδοση του i20N Rally1 σε σύγκριση με το Ράλλυ Πορτογαλίας.

Η M-Sport Ford θα συμμετάσχει με δύο Puma Rally1, των Ott Tanak και Pierre-Louis Loubet, και με τους δύο οδηγούς να θέλουν ένα καλό αποτέλεσμα για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι συμμετοχές στο WRC2, όπως σχεδόν σε κάθε φετινό αγώνα.

Στο Ράλλυ Σαρδηνίας θα αγωνιστούν: ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του WRC2 Yohan Rossel με το Citroen C3 Rally2, αλλά και οι: Oliver Solberg, Gus Greensmith (που έχει δηλώσει ότι δεν θα βαθμολογηθεί στον συγκεκριμένο αγώνα), Andreas Mikkelsen,Nikolay Gryazin και Emil Lindholm με Skoda Fabia RS Rally2, ο Teemu Suninen με Hyundai i20N Rally2, Ο Adrien Fourmaux με Ford Fiesta Rally2.

Οι συμμετοχές της κατηγορίας Rally2 φτάνουν τις 41.

Πέμπτη 1 Ιουνίου:

Το πρωί της Πέμπτης ξεκινά το shakedown του Ράλλυ Σαρδηνίας στην ειδική Loiri Porto San Paolo, ενώ το απόγευμα στις 19:05 ώρα Ελλάδας ξεκινά η μάχη με το χρονόμετρο στην πρώτη υπερειδική του αγώνα.

Παρασκευή 2 Ιουνίου:
Η πρώτη πραγματική ημέρα του αγώνα αποτελείται από δύο loop των τριών ειδικών διαδρομών, με ένα μεσημεριανό service να χωρίζει τα δύο σκέλη της ημέρας. Πρώτη ειδική είναι η Tantariles, με την ειδική Terranova να ακολουθεί πριν την γιγαντιαία ειδική Monte Lerno – Sa Conchedda των σχεδόν 50 χιλιομέτρων να ακολουθεί. Το πρώτο σκέλος του αγώνα είναι και το μεγαλύτερο με 141,24 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Σάββατο 3 Ιουνίου:
Η τρίτη ημέρα του αγώνα δείχνει και τον εορταστικό χαρακτήρα του Ράλλυ Σαρδηνίας καθώς αποτελείται από ειδικές διαδρομές που είχαν συμπεριληφθεί στην αρχική έκδοση του αγώνα, με τους διοργανωτές να δουλεύουν σκληρά για να τις κάνουν απαιτητικές αλλά και διασκεδαστικές για τα πληρώματα. Η ημέρα περιλαμβάνει 133,62 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Κυριακή 4 Ιουνίου:
Το Ράλλυ Σαρδηνίας κλείνει με 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, οι οποίες είναι οι ίδιες με το 2021, με το δεύτερο πέρασμα της ειδικής Sardegna να αποτελεί και την PowerStage του αγώνα. Τα αγωνιστικά χιλιόμετρα της τελευταίας ημέρας φτάνουν τα 46,02.

To Cosmote Sport 5 HD θα μεταδώσει απευθείας τις ειδικές 2 έως 4 την Παρασκευή, 8 έως 11 το Σάββατο και 17 έως 19 την Κυριακή, ενώ όλες οι ειδικές και τα παραλειπόμενα του Ράλλυ Σαρδηνίας θα μεταδοθούν απευθείας από την ΟΤΤ πλατφόρμας WRC+.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 02 Ιουν 2023, 22:58

Ράλλυ Σαρδηνίας – 2η Ημέρα: Οριακά μπροστά ο Lappi

4ΤΡΟΧΟΙ

Μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου είναι αυτό που χωρίζει τους Esapekka Lappi και Sebastien Ogier, με τον τρίτο Thierry Neuville να είναι έτοιμος να εκμεταλλευτεί το παραμικρό λάθος.

Αρκετές μάχες αλλά και προβλήματα έκρυβε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας, με τους Esapekka Lappi και Sebastien Ogier να χωρίζει μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου, την ίδια ώρα που προβλήματα αντιμετώπισαν αρκετοί οδηγοί.

Ο Esapekka Lappi είχε μάχη με τον Sebastien Ogier στις δύο πρώτες ειδικές της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Σαρδηνίας, με τον Γάλλο να παίρνει κεφάλι μετά την πρώτη ειδική, και στον Φινλανδό να απαντά στην επόμενη. Στο τέλος του loop, μετά και την γιγαντιαία ειδική των 50 χιλιομέτρων, ο Ogier βρισκόταν 16,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Lappi.

Στο απογευματινό σκέλος ο Ogier δυσκολεύτηκε αρκετά, με τον Lappi να ροκανίζει συνεχώς την μεταξύ τους διαφορά. Μάλιστα στην τελευταία ειδική ο Φινλανδός οδηγός της Hyundai έχει κλατάρισμα πίσω αριστερά αλλά κατάφερε να τεθεί και πάλι επικεφαλής έστω και με ένα δέκατο του δευτερολέπτου διαφορά από τον Γάλλο 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Με δυσκολίες ξεκίνησε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας για τον Thierry Neuville, με τον Βέλγο στο πρωινό loop να κάνει λάθος επιλογή ελαστικών για την μεγάλη ειδική, ενώ το απόγευμα αντιμετώπισε πρόβλημα με το χειρόφρενο του Hyundai i20N Rally1.

Ο Kalle Rovanpera βρίσκεται στην 4η θέση, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι: Ott Tanak και Elfyn Evans. Ο Φινλανδός ήταν ο πρώτος που έμπαινε στις ειδικές, έτσι ήταν λογικό να χάνει χρόνο σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συνδυασμούς αλλά τελικά κατάφερε να ολοκληρώσει την δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.

Μία σταθερή ημέρα, χωρίς σοβαρά προβλήματα είχε ο Takamoto Katsuta, που βρίσκεται στην 5η θέση, με μικρή διαφορά από τον teammate του Kalle Rovanpera. Ο Ιάπωνας οδηγός της Toyota, είχε καταφέρει να βρεθεί μέχρι και την 3η θέση πριν υποχωρήσει στην 5η. Μάλιστα στην 4η ειδική του αγώνα είχε την στιγμή που όταν βγήκε εκτός δρόμου χτυπώντας μία πέτρα.

Την τριάδα των Toyota GR Yaris Rally1 συμπληρώνει ο Elfyn Evans που μετά την 5η ειδική βρέθηκε στην 3η θέση αλλά στην συνέχεια έπεσε στην κατάταξη. Ο Ουαλός είχε έναν σταθερό ρυθμό σε όλη την διάρκεια της ημέρας, κάτι το οποίο αποτελούσε και στόχο για τον ίδιο αλλά ένα κλατάρισμα εμπρός δεξιά επτά χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της τελευταίας ειδικής τον έριξε κατά 2 θέσεις στην κατάταξη.

Ακόμα μία αγωνιστική ημέρα με προβλήματα για τον Ott Tanak και το Ford Puma Rally1. Στο πρωινό πέρασμα των ειδικών η συμπεριφορά του αυτοκινήτου του θύμιζε φορτηγό, όπως δήλωσε ο ίδιος, κάτι το οποίο βελτιώθηκε στο δεύτερο πέρασμα, αλλά στην τελευταία ειδική διαδρομή ήρθαν τα προβλήματα αξιοπιστίας.


Το Ford Puma Rally1 αντιμετώπισε πρόβλημα με την τρόμπα νερού από την αρχή της ειδικής των 50 χιλιομέτρων, με τον Εσθονό να χάνει ισχύ από τον κινητήρα του προς το τέλος της ειδικής, και φυσικά αρκετά δευτερόλεπτα και μία θέση στην γενική κατάταξη.

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας θα είναι μία μέρα που θα θέλει να ξεχάσει ο Dani Sordo. Ο 6ος γύρος του WRC δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον Ισπανό οδηγό της Hyundai. Μετά τις δύο πρώτες ειδικές της ημέρας βρισκόταν μόλις στην 6η θέση, ενώ ένα χιλιόμετρο πριν τον τερματισμό της 5ης ειδικής τούμπαρε και προκάλεσε σημαντική ζημιά στο Hyundai i20N Rally1 αλλά κατάφερε να συνεχίσει και να φτάσει μέχρι το service, έστω και με καθυστέρηση.

Εκεί οι μηχανικοί του έδωσαν μεγάλη μάχη για να επαναφέρουν το αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση, αλλά τα χαμένα λεπτά ήταν ήδη αρκετά για τον Ισπανό που βρίσκεται στην 12η θέση της γενικής κατάταξης.

Αρκετά δυναμικό ήταν το ξεκίνημα της ημέρας για τον Pierre-Louis Loubet, ο οποίος έκλεισε το πρωινό loop στην τρίτη θέση. Ωστόσο, η χαρά του Γάλλου δεν κράτησε για πολύ. Στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής του απογεύματος δεν μπορούσε να επιλέξει ταχύτητα για να ξεκινήσει, με τους αγωνοδίκες να μην τον αφήνουν να πάρει εκκίνηση όταν κατάφερε να επιδιορθώσει το πρόβλημα, παίρνοντας 3 λεπτά ποινής. Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα στην τελευταία ειδική όπου βγήκε εκτός δρόμου και εγκατέλειψε.

Δύσκολη ήταν η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας και για τα πληρώματα του WRC2. Η ημέρα τους σημαδεύτηκε από τις διακοπές στις ειδικές διαδρομές εξαιτίας εξόδων.

Το τέλος της ημέρας βρίσκει τον Sami Pajari επικεφαλής, με τον Adrien Fourmaux να τον ακολουθεί στην δεύτερη θέση, με τον Emil Lindholm να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα, οριακά μπροστά από τον Andreas Mikkelsen.

Στους μεγάλους χαμένους της ημέρας συγκαταλέγεται και ο Teemu Suninen που ήταν στην πρωτοπορία της κατηγορίας, μέχρι και το κλατάρισμα που είχε στην τελευταία ειδική της ημέρας.

Ο Oliver Solberg ήταν επικεφαλής μετά την πρώτη ειδική της ημέρας αλλά στην επόμενη έσπασε η εμπρός αριστερή ανάρτηση του Skoda Fabia RS Rally2, με αποτέλεσμα να χάσει αρκετά λεπτά.

Έξοδο και εγκατάλειψη είχε ο Gus Greensmith ο οποίος είχε έξοδο στην 6η ειδική του Ράλλυ Σαρδηνίας.

Στο Junior WRC επικεφαλής είναι ο William Creighton, που έχει σχεδόν ένα λεπτό διαφορά από τον δεύτερο Diego Dominguez Jr., με την τριάδα να συμπληρώνει ο Laurent Pellier.

Η τρίτη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας ξεκινά αύριο Σάββατο στις 09:05 ώρα Ελλάδας. Το αναλυτικό πρόγραμμα αλλά και την τηλεοπτική κάλυψη του αγώνα μπορείτε να την δείτε εδώ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 23 Ιουν 2023, 22:25

Ράλλυ Σαφάρι - 2η Μέρα: Στην κορυφή ο Ogier, εκτός αγώνα ο Neuville

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

O Sebastien Ogier έκλεισε τη δεύτερη αγωνιστική μέρα του Ράλλυ Σαφάρι με διαφορά ασφαλείας στην κορυφή, με τον Thierry Neuville να εγκαταλείπει, που είναι ένα ακόμα χτύπημα στη μάχη του για το πρωτάθλημα.

Η πρώτη γεμάτη μέρα δράσης στο Ράλλυ Σαφάρι ολοκληρώθηκε με αρκετά απρόοπτα, από κλαταρίσματα και μηχανικές αστοχίες, μέχρι την παρουσία της τοπικής πανίδας.

Ο Sebastien Ogier έκλεισε την SS7 στην πρωτοπορία του αγώνα, με διαφορά 22,8 δευτερολέπτων, με μόνο ζήτημα μία μικρή αστοχία στο υβριδικό σύστημα, κι ένα «φιλί» που έδωσε σε ένα δέντρο - έτσι το χαρακτήρισε ο ίδιος στο τέλος της διαδρομής.

Δεύτερος είναι ο Kalle Rovanpera, που οδηγεί όσο καλύτερα μπορεί (κατά δήλωσή του), αλλά η ταχύτητα του teammate του στην Toyota είναι άπιαστη προς ώρας, κι έτσι απλά χτίζει απόσταση από τον τρίτο Elfyn Evans, που κάνει το 1-2-3 για την ιαπωνική ομάδα.

Ο Thierry Neuville κατείχε την 4η θέση, μέχρι που στην SS6 εγκατέλειψε, καθώς σε μία αριστερή στροφή στα 7,8 χλμ χτύπησε το εμπρός αριστερό μέρος του i20 N Rally1, με αποτέλεσμα να σπάσει την ανάρτηση και να προκαλέσει ζημιές στο καπό. Σταματώντας στην άκρη, χωρίς να εμποδίζει τη διαδρομή, απλώς παραδέχτηκε την πραγματικότητα της κατάστασης.

Τέταρτος είναι πια ο Esapekka Lappi, που έχει και μία νίκη σε ε.δ. σήμερα, και έκανε το ξέσπασμά του στην SS6, κερδίζοντας δύο θέσεις, παρά το κλατάρισμα που είχε στην SS4.

Ο Takamoto Katsuta βρίσκεται στην 5η θέση, πέφοντας από την 4η, καθώς πριν την έναρξη της SS4, στο κομμάτι της απλής διαδρομής, διαπίστωσε ότι έσπασε το μπράτσο του τιμονιού. Ο Ιάπωνας σταμάτησε για να κάνει τις απαραίτητες επιδιορθώσεις, και κατάφερε να τρέξει κανονικά μέχρι το τέλος του loop. Και στο απογευματινό σκέλος, βρέθηκε να χτυπά μία ζέβρα στην SS5, με αποτέλεσμα να υποστεί εκτεταμένες ζημιές στο εμπρός αριστερό μέρος του GR Yaris Rally1 του.

Ο Dani Sordo καταλαμβάνει ως τώρα την 6η θέση, έχοντας φτάσει στα 9 δευτερόλεπτα τη διαφορά από τον Katsuta, που είχε σοβαρές ζημιές κι έχανε χρόνο.

Ο Οtt Tanak είχε μία δύσκολη μέρα στην Κένυα. Ο Εσθονός απέφυγε ζέβρες στην πρώτη ε.δ. της μέρας, ενώ στην SS4 υπέστη κλατάρισμα που έπρεπε να αλλάξει χάνοντας πολύτιμο χρόνο, για να κλείσει το απογευματινό loop χωρίς να έχει ισχύ από το υβριδικό σύνολο.

Για την M-Sport o Pierre-Louis Loubet δεν είχε καλύτερη τύχη από τον teammate του, με πρόβλημα στον κινητήρα κατά το πρωινό σκέλος, ενώ κατά το απογευματινό είναι κλατάρισμα στην SS7.

Τέλος, ο Ιορδάνης Σερδερίδης συνεχίζει στον δικό του ρυθμό, τερματίζοντας με ασφάλεια κάθε ειδική διαδρομή, όντας 11ος στην παρούσα φάση.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο

1 Sebastien Ogier 1:14:38.7
2 Kalle Rovanpera 22.8
3 Elfyn Evans 43.5
4 Esapekka Lappi 54.0
5 Takamoto Katsuta 1:19.4
6 Dani Sordo 1:28.4
7 Ott Tanak 3:03.3
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 25 Ιουν 2023, 19:17

Ράλλυ Σαφάρι - 4η Μέρα: Τρίτη φετινή νίκη Ogier, παρά την πίεση Rovanpera

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

O Sebastien Ogier πήρε την τρίτη φετινή του νίκη και δεύτερη στο Ράλλυ Σαφάρι, με τον Kalle Rovanpera να τον κυνηγά για την πρωτιά, την οποία όμως έχει στη βαθμολογία.

Η τελευταία μέρα του Ράλλυ Σαφάρι έκρυβε εκπλήξεις και παραλίγο δράματα για ορισμένα πληρώματα, με έξι ειδικές διαδρομές από το πρωί της Κυριακής.

Η Toyota είχε ένα εξαιρετικό Σ/Κ. Τα πληρώματά της έκαναν το 1-2-3-4, το τρίτο στην Κένυα (1993, 2022, 2023), και το πέμπτο στην ιστορία της εταιρείας στο WRC.

Ωστόσο, στην SS18 λίγο έλειψε όλο αυτό να καταρρεύσει για το ιαπωνικό εργοστάσιο. Τόσο ο Sebastien Ogier, όσο κι o Kalle Rovanpera με τον Takamoto Katsuta είχαν θέματα υπερθέρμανσης στον κινητήρα τους, από την υπερβολική σκόνη και το χώμα που μπήκε στα μοτέρ και προκάλεσε μερική απώλεια ισχύος και αρκετό χαμένο χρόνο, ιδίως για τον Γάλλο, που ως τότε έμοιαζε να έχει μία άνετη νίκη στο τσεπάκι.

Αυτό δεν άλλαξε, κι ο 8κις πρωταθλητής στέφθηκε νικητής, περνώντας ξανά 2ος στη βαθμολογία, και φτάνοντας τις τρεις νίκες στη φετινή σεζόν.

Μαζί με τους Rovanpera κι Evans ολοκλήρωσε έναν δύσκολο αγώνα με το καλύτερο δυνατό τρόπο για την Toyota, μετά τις απώλειες της Σαρδηνίες.

Ο Dani Sordo ήταν ο οδηγός της Hyundai με την καλύτερη επίδοση τελικά στον αγώνα, καθώς μπορεί ο Thierry Neuville να ανέκαμψε μετά την εγκατάλειψή του, αλλά έφτασε ως την 8η θέση, πίσω κι από τα δύο πληρώματα της M-Sport, ενώ ο Esapekka Lappi έμεινε εκτός δεκάδας μετά την αστοχία του άξονα στήριξης το Σάββατο.

Όσο για τη βρετανική ομάδα, ο Ott Tanak είχε μία απροβλημάτιστη μέρα αλλά δεν είχε την ταχύτητα, κι έμεινε ασφαλώς στην 6η θέση, με τον Pierre-LouisLoubet 7ο.

Στα της PowerStage, ο Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και πήρε τους 5 βαθμούς, με τους Tanak, Rovanpera, Ogier και Lappi να συμπληρώνουν την πεντάδα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο

1 Sebastien Ogier 3:30:42.5
2 Kalle Rovanpera 6.7
3 Elfyn Evans 2:58.5
4 Takamoto Katsuta 3:23.8
5 Dani Sordo 5:05.4
6 Ott Tanak 9:14.4
7 Pierre-Louis Loubet 16:15.7
8 Thierry Neuville 24:47.0



ΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-15, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΚΕΝΥΑΣ) ΒΑΘΜΟΙ

1 Kalle Rovanpera (Toyota) 139
2 Thierry Neuville (Hyundai) 102
3 Elfyn Evans (Toyota) 98
4 Sebastien Ogier (Toyota) 97
5 Ott Tanak (Ford) 97
6 Esapekka Lappi (Hyundai) 68
7 Dani Sordo (Hyundai) 46
8 Τakamoto Katsuta (Toyota) 35
9 P. Loubet (Ford) 20
10 Craig Breen (Hyundai) 19
11 G. Greensmith (Skoda) 16
12 O. Solberg (Skoda) 16
13 A. Mikkelsen (Skoda) 14
14 Y. Rossel (Citroen) 12
15 Τ. Suninen (Hyundai) 9

ΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΚΕΝΥΑΣ) ΒΑΘΜΟΙ
1 Toyota Gazoo Racing WRT 283
2 Hyundai Shell Mobis WRT 241
3 M-Sport Ford WRT 174
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 03 Αύγ 2023, 11:19

WRC – Ράλλυ Φινλανδίας 2023: Preview

4ΤΡΟΧΟΙ - Στρατής Χατζηπαναγιώτου

Στη Φινλανδία η συνέχεια του WRC για τον αγώνα – GP στο χώμα, όπως παραδοσιακά χαρακτηρίζεται.

Αγώνας-θρύλος από τις 3 έως τις 6 Αυγούστου, και μάλιστα για τα τελευταία χρόνια με ρεκόρ συμμετοχών. Η λίστα περιλαμβάνει εννέα αυτοκίνητα Rally1 με υβριδική τεχνολογία, 36 αυτοκίνητα Rally2 και δεκατέσσερα αυτοκίνητα Rally3!

Επικεφαλής της αρμάδας των τεσσάρων Toyota Yaris GR, συμμετοχή της Toyota Gazoo Racing, είναι ο Κάλε Ροβάνπερα, Παγκόσμιος Πρωταθλητής, επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος. Ο Κάλε Ροβάνπερα, που αναζητά την πρώτη του εντός έδρας νίκη. Σωματοφύλακες οι Έλφιν Έβανς και Τακαμότο Κατσούτα, που επίσης διεκδικούν βαθμούς. Η είδηση από τη συμμετοχή του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, με τέταρτο Yaris Rally1. Αγωνιστικός διευθυντής της Toyota σήμερα ο Φινλανδός, αγωνίστηκε εκεί τελευταία φορά το 2020, ενώ κέρδισε το 2010 με Focus και το 2014 και το 2015 με Polo WRC. Συνοδηγός του ο συμπατριώτης του Γιούχο Χάνινεν.

Στη Hyundai Motorsport, δεν αλλάζεις ομάδα που «κερδίζει» ή ολοκληρώνει μέσα στους στόχους, όπως στην Εσθονία, και τον Τιερί Νεβίλ πλαισιώνουν οι Φινλανδοί Τεέμου Σούνινεν και Εσαπέκα Λάπι. Ικανοί και οι τρεις για τη νίκη, και αν το σχόλιό μας κρίνεται υπερβολικό, μείνετε συντονισμένοι…

Αντίστοιχα, θα πάρουμε το ρίσκο ότι εκεί στα άλματα η Ford παίζει το τελευταίο της χαρτί σε σχέση και με τον Οτ Τάνακ, οπότε αναμένεται να παρουσιαστούν με ένα εξαιρετικό Puma. Αντίστοιχο αυτοκίνητο και για τον Πιερ-Λουί Λουμπέ. Για τους λάτρεις των στατιστικών, να θυμηθούμε ότι στη Φινλανδία έχει τρεις νίκες ο Τάνακ και μία ο Λάπι.

Οι συμμετοχές στο WRC2 περιλαμβάνουν όλους τους ύποπτους για νίκη και διεκδίκηση του τίτλου. Με τον πρωταθλητή Εμίλ Λίντχολμ να οδηγεί για δεύτερη φορά το Hyundai i20 N Rally2 και να ονειρεύεται για το 2024 το καλό, το Rally1, όντας μέλος της εργοστασιακής ομάδας. Στους παρόντες, ο επικεφαλής της βαθμολογίας και μετρ της συλλογής βαθμών Γιοχάν Ροσέλ (Citroen C3), ο Όλιβερ Σόλμπεργκ (Skoda Fabia RS), αποδεδειγμένα ο ταχύτερος όλων. Ακόμα, ο έμπειρος Μίκελσεν και οι ex-Ford Γκρίνσμιθ και Φορμό με Skoda και Ford, αντίστοιχα. Επίσης, ο πύραυλος Παγιάρι, και αυτός με Fabia RS. Στις ευχάριστες ειδήσεις, αν επιβεβαιωθεί, η συμμετοχή του Πρωταθλητή WRC-3 Ρουπ Κόρχονεν, πιθανόν με Rally2!

Η διαδρομή
Την Πέμπτη 3 Αυγούστου, το κλασικό πλέον μοτίβο με shakedown των 4,5 χλμ. και SS των 3,5 χλμ. στις 19.00. Το πρωτάθλημα επί κοντώ αρχίζει την επόμενη ημέρα.

Την Παρασκευή 5 Αυγούστου, το μενού περιλαμβάνει τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές και την SS, συνολικού μήκους 105 χλμ.

Το Σάββατο 6 Αυγούστου ανεβαίνει ο πήχης των μεγεθών και οι τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές αθροίζουν 160 χλμ.! Επίλογος την Κυριακή με δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η δεύτερη, στο δεύτερό της πέρασμα, η Wolf Power Stage των 9 χιλιομέτρων, κλασικά το μεσημέρι στις 13.15. Διαδρομή για το bonus και ειδικά εκεί, όπως και σε εμάς στην εξαιρετική Γραμμένη, και για το prestige.

Το Σάββατο, σύνολο, 51,6 χλμ. και αμέσως μετά η τελετή του τερματισμού στις 14.30.


Το αγωνιστικό πρόγραμμα του Ράλλυ Φινλανδίας
Πέμπτη 3/8

09:01: Shakedown, Rannankylä (4.48 km)
19:05: SS1 Harju 1 (3.48 km)
19:40: Service A, Jyväskylä Paviljonki

Παρασκευή 4/8
08:05: SS2 Laukaa 1 (11.78 km)
09:03: SS3 Lankamaa 1 (14.21 km)
10:21: SS4 Myhinpää 1 (15.51 km)
11:35: SS5 Halttula 1 (9.14 km)
13:05: Service B, Jyväskylä Paviljonki
14:35: SS6 Laukaa 2 (11.78 km)
15:33: SS7 Lankamaa 2 (14.21 km)
16:51: SS8 Myhinpää 2 (15.51 km)
18:05: SS9 Halttula 2 (9.14 km)
20:05: SS10 Harju 2 (3.48 km)
20:40: Service C, Jyväskylä Paviljonki

Σάββατο 5/8
08:05: SS11 Västilä 1 (18.94 km)
09:05: SS12 Päijälä 1 (20.19 km)
10:02: SS13 Rapsula 1 (20.56 km)
11:05: SS14 Vekkula 1 (20.65 km)
13:17: Service D, Jyväskylä Paviljonki
15:35: SS15 Västilä 2 (18.94 km)
16:35: SS16 Päijälä 2 (20.19 km)
17:32: SS17 Rapsula 2 (20.56 km)
18:35: SS18 Vekkula 2 (20.65 km)
20:15: Service E, Jyväskylä Paviljonki

Κυριακή 6/8
07:53: SS19 Moksi-Sahloinen 1 (16.56 km)
09:05: SS20 Himos-Jämsä 1 (9.26 km)
10:30: SS21 Moksi-Sahloinen 2 (16.56 km)
13:15: SS22 Himos-Jämsä 2, Wolf Power Stage (9.26 km)
14:15: Απονομή-Τελετή Λήξης, Himos

Για την τηλεοπτική κάλυψη από την Cosmote, στο Sport5, μείνετε συντονισμένοι.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 05 Αύγ 2023, 15:52

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera είχε άσχημη έξοδο και εγκατάλειψη στην 8η Ειδική Διαδρομή, ενώ ήταν πρώτος και με διαφορά μέχρι τότε, στο ράλλυ της Φινλανδίας.
Τα ηνία, μέχρι την 15η Ε.Δ. έχει αναλάβει ο ομόσταυλός του (Toyota Yaris) Elfyn Evans, ακολουθούμενος από τον Βέλγο Thierry Neuville (Hyundai i20). Μάχη δίνεται για την 3η θέση καθώς είναι πολύ κοντά ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) και ο Φινλανδός Teemu Suninen (Hyundai i20).
Στις σημαντικές εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των δύο οδηγών της Ford: Ott Tänak και Pierre-Louis Loubet νωρίς την 1η ημέρα και του Esapekka Lappi (Hyundai i20) στην 5η Ε.Δ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 06 Αύγ 2023, 14:01

Τελείωσαν και οι 22 Ειδικές διαδρομές του ράλι Φινλανδίας.
Ανεπίσημα οι πρώτες 5 θέσεις:

1. Elfyn Evans (Toyota Yaris)
2. Thierry Neuville (Hyundai i20)
3. Takamoto Katsuta (Toyota Yaris)
4. Teemu Suninen (Hyundai i20)
5. Latvala Jari-Matti (τρέχει με δική του ομάδα, οδηγεί Toyota Yaris)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 06 Αύγ 2023, 15:10

WRC-Ράλλυ Φινλανδίας: Νικητές οι Evans και Toyota

4ΤΡΟΧΟΙ - Στρατής Χατζηπαναγιώτου

Ο Ουαλλός διπλασίασε τις νίκες του στον ταχύτερο αγώνα του θεσμού, στις «1000 Λίμνες», με σταθερή αξία το Toyota Υaris Hybrid Rally1.

«Όνειρο ζω μη με ξυπνάτε» και όπως το 2021 έτσι και φέτος, οι Elfyn Evans- Scott Martin οδήγησαν στη νίκη το Toyota Yaris.

Η επίδοσή τους συνδυάζεται με τις εγκαταλείψεις των Tanak, Lappi και Rovanpera, με γεγονός όμως πως στο WRC η ιστορία γράφεται από τις επιδόσεις σου και κρίνεται από αυτές των ανταγωνιστών σου.

Ο Evans πίεζε διακριτικά τον Rovanpera, που μεθαύριο θα έρθει στο Ράλλυ Ακρόπολις, επικεφαλής της βαθμολογίας με διαφορά 25 βαθμών από τον ομόσταβλό του (170 έναντι 145) και 36 πλέον από τον Βέλγο της Hyundai.

Ο Evans σε απόσταση βολής, ο team mate του βγήκε και στη συνέχεια, ο Ουαλλός ήλεγχε με μαεστρία τον πάντα ταχύ και φιλόδοξο Neuville με το ανταγωνιστικό Hyundai. Ανοίγοντας μάλιστα εντυπωσιακά τη διαφορά, ειδικά το Σάββατο, τυπικά τρίτη ημέρα του αγώνα.

Την Κυριακή…
Επίλογος με δυο επαναλαμβανόμενες ειδικές, με την τέταρτη ειδική ως PS να κρίνει τα πληρώματα και τις μηχανές τους στο όριο, με στόχο το πρεστίζ τους, ειδικά στη Φινλανδία σε ρυθμούς GP και βέβαια ώστε να εξασφαλίζουν τους έξτρα βαθμούς.

Τα ερωτηματικά αφορούν στο να επικυρωθεί και τυπικά η νίκη, όντας στο χέρι του Evans και να κριθούν εκκρεμότητες στη γενική κατάταξη και στις κατηγορίες…

Evans-Neuville ή, αν προτιμάτε, Toyota-Hyundai, στο 1-2 στο GP της χρονιάς στο χώμα, αγώνας ζωής όπως αποδείχθηκε για τον Katsuta που ανέβηκε τρίτος στο πολύτιμο βάθρο. Ο Ιάπωνας της Toyota, το πλήρωμα του αγώνα, κέρδισε μετά απο σκληρή προσπάθεια τον τοπικό ήρωα Suninen με το Hyundai i20 Ν R1 της εργοστασιακής ομάδας.

Ακολούθησε ο Latvala που δεν έκρυψε την ικανοποίηση του, προβάλλοντας και τα στοιχεία ευχαρίστησης που διαχειρίστηκε επιστρέφοντας ως αγωνιζόμενος στον αγώνα της πατρίδας του, όντας εκεί και τρεις φορές νικητής.

Όπως δεν τα κατάφερε ποτέ, ο μπαμπάς Solberg, σήμερα ο γιός του Oliver οδήγησε το Skoda με τρόπο που ίσως σφραγίζει την επιστροφή του στο WRC1, καταθέτοντας ποιότητα, αποτέλεσμα ωριμότητας με δεδομένη την ταχύτητα του. Ότι δεν προσμετράει ο Junior στη βαθμολογία της WRC2 δεν μετριάζει την επίδοση του, ούτε όμως και του Pajarin που πετούσε με το δικό του Skoda κερδίζοντας και τους απαραίτητους βαθμούς. Αφήνοντας μάλιστα πίσω του τον Fourmaux (Fiesta Rally2), τον Gryazin, τον πολύπειρο Mikkelsen, όπως κ.α. Να θυμίσουμε ότι από την αρχή και μέχρι τα 2/3 του αγώνα προηγήθηκε ο Hutunnen που προδόθηκε από τον κινητήρα του. Όλη αυτή η παρέα με Skoda Fabia RS. Το αυτοκίνητο της κατηγορίας, χωρίς να υποτιμούμε τα Fiesta, i20 N και C3, με την εξέλιξη τους βαρόμετρο για το ενδιαφέρον του θεσμού.

Στα Rally3, σε αγώνα ενιαίο με Fiesta, οι Φινλανδοί Korhola και Kallio έκαναν το 1-2 και όλος ο θίασος ετοιμάζει βαλίτσες για τη συμμετοχή του στο επετειακό EKO Ράλλυ Ακρόπολις (7-10 Σεπτεμβρίου). Αφετηρία, η σωστή κάτω από τον ιερό βράχο, SS στο Φλοίσβο, στην πλατεία νερού και επίκεντρο του αγώνα, πρωτεύουσα του ΡΑ, η Λαμία. Σεβασμός._ Σ.Χ .


Τα αποτελέσματα του αγώνα (πρώτοι 10)

1 E. EVANS - S. MARTIN – GR Yaris Rally1 HYBRID, 2:33:11.3
2 T. NEUVILLE - M. WYDAEGHE - i20 N Rally1 HYBRID, +39.1
3 T. KATSUTA - A. JOHNSTON - GR Yaris Rally1 HYBRID, +1:36.7
4 T. SUNINEN – MARKKULA - i20 N Rally1 HYBRID, +1:41.0
5 J. LATVALA - J. HÄNNINEN - GR Yaris Rally1 HYBRID, +4:09.4
6 O. SOLBERG - E. EDMONDSON - Fabia RS , +9:33.6
7 S. PAJARI - E. MÄLKÖNEN - Fabia RS, WRC2, +10:03.7
8 A. FOURMAUX - A. CORIA - Fiesta Mk II, WRC2, +10:37.5
9 ANA N. GRYAZIN - ANA K. ALEKSANDROV - Fabia RS, WRC2, +11:11.5
10 A. MIKKELSEN - T. ERIKSEN - Fabia RS, WRC2, +11:35.2

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ - πρώτοι 10

1 K. ROVANPERÄ 170
2 E. EVANS 145
3 T. NEUVILLE 134
4 O. TÄNAK 104
5 S. OGIER 98
6 E. LAPPI 87
7 T. KATSUTA 58
8 D. SORDO 46
9 T. SUNINEN 34
10 P. LOUBET 28
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 06 Αύγ 2023, 16:13

WRC Standings - Manufacturer

1. TOYOTA GAZOO RACING WRT, 378
2. HYUNDAI SHELL MOBIS WORLD RALLY TEAM, 311
3. M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM, 205

Πηγή: https://www.wrc.com/en/results-standing ... /2023/wrc/
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 07 Σεπ 2023, 09:22

Ράλι Ακρόπολις: Ματαιώθηκε το shakedown

σδνα - 07-09-2023 03:14

Η κακοκαιρία Daniel, η οποία «σαρώνει» αρκετές περιοχές της Ελλάδας, δεν αφήνει ανεπηρέαστο το Ράλι Ακρόπολις...

Όπως γνωστοποίησαν πριν λίγο οι διοργανωτές, το shakedown, το οποίο ήταν προγραμματισμένο για σήμερα το πρωί (7/9, 08:01), δεν θα πραγματοποιηθεί.

Η απόφαση αυτή πάρθηκε με γνώμονα την ασφάλεια πληρωμάτων και κριτών, λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων στην περιοχή της Λαμίας, όπου βρίσκεται και φέτος η «βάση» του αγώνα (σ.σ. το service park είναι στην Πανελλήνια Έκθεση της Λαμίας).

Νωρίτερα οι διοργανωτές είχαν ανακοινώσει ότι, λόγω της εξέλιξης της κακοκαιρίας και του περιορισμού του χρόνου αναγνωρίσεων, τα πληρώματα πρώτης προτεραιότητας (P1) θα πραγματοποιούσαν υποχρεωτικά τουλάχιστον ένα πέρασμα από το Shakedown, αλλά η διαδικασία αυτή δεν ήταν υποχρεωτική για τα πληρώματα P2, P3 και P4.

Υπενθυμίζεται ακόμη ότι, λόγω της κακοκαιρίας έχουν γίνει αλλαγές τόσο στο πρόγραμμα των αναγνωρίσεων, όσο και στο μήκος της ειδικής διαδρομής «Γραμμένη», το οποίο μειώθηκε από τα 19,77 χιλιόμετρα στα 9 χιλιόμετρα, λόγω της κατάστασης του δρόμου από τη βροχή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα περάσουν δύο φορές την ειδική «Γραμμένη», η οποία είναι η 14η και η 15η στο πρόγραμμα. Το δεύτερο πέρασμα της εν λόγω διαδρομής είναι η τελευταία ειδική του αγώνα, η αποκαλούμενη και ως "Power Stage", η οποία δίνει επιπλέον βαθμούς στα πρώτα πέντε πληρώματα (5 στο πρώτο, 4 στο δεύτερο κ.ο.κ.).

Η ανακοίνωση των διοργανωτών για τη ματαίωση του shakedown έχει ως εξής: «Λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων στην περιοχή της Λαμίας και με γνώμονα την ασφάλεια πληρωμάτων και κριτών, το shakedown που ήταν προγραμματισμένο για την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου, δεν θα πραγματοποιηθεί».

Απομένει να διαπιστωθεί εάν θα υπάρξουν κι άλλες αλλαγές στο πρόγραμμα του Ράλι Ακρόπολις για το 2023, το οποίο είναι προγραμματισμένο να αρχίσει σήμερα (7/9, 19:05) με την υπερειδική διαδρομή στην Πλατεία Νερού.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 07 Σεπ 2023, 22:08

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Υπερειδική: Ο Rovanpera πρώτος στην Πλατεία Νερού

4ΤΡΟΧΟΙ - ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε πανηγυρικά στην υπερειδική διαδρομή στην Πλατεία Νερού, μπροστά σε αρκετούς θεατές που είτε στις κερκίδες, είτε περιμετρικά της διαδρομής απόλαυσαν 69 πληρώματα να μάχονται αρχικά υπό το φως του ήλιου, και μετά υπό εκείνο των προβολέων.

Μετά τα περάσματα ορισμένων Ελλήνων αγωνιζόμενων και κάποιων πρωτοκλασάτων Rally2, ακολούθησαν τα πληρώματα της κατηγορίας Rally1.

Εκεί, ο Kalle Rovanpera υπερίσχυσε του ανταγωνισμού, και ξεκινά τον αγώνα με διαφορά 3 δεκάτων από τον Esapekka Lappi, που... με το μάτι έκανε ένα από τα πιο εντυπωσιακά περάσματα στη διαδρομή.

Ο Φινλανδός πρωταθλητής δήλωσε σχετικά: «Ελπίζω πως οι συνθήκες θα είναι καλύτερες για μένα από ό,τι αν ήταν στεγνός ο δρόμος. Μετά την απογοήτευση στη Φινλανδία, θέλω να κάνω έναν καλό αγώνα και θα παλέψουμε γι’ αυτό».

Τρίτος πλασαρίστηκε ο Thierry Neuville, περυσινός νικητής του αγώνα, μπροστά από το έτερο Hyundai i20 N Rally1 του Dani Sordo.

Πέμπτος βρέθηκε ο Ott Tanak, 0,6 δλ. μπροστά από τον Sebastien Ogier.

Ο Γάλλος είχε ίδιο χρόνο με τον Takamoto Katsuta, ο οποίος τον ακολουθεί.

Ο Pierre-Louis Loubet ήρθε 8ος και τελευταίος εκ των Rally1, καθώς ο Elfyn Evans έπεσε 11ος, ενώ ο Ιορδάνης Σερδερίδης με την M-Sport κατετάγη 32ος.

Η δράση συνεχίζεται αύριο με πέντε ειδικές διαδρομές.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 08 Σεπ 2023, 13:54

4ΤΡΟΧΟΙ

Θεατές σε απαγορευμένες περιοχές «οδηγούν» σε οριστική διακοπή την ειδική διαδρομή «Λουτράκι 2» στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις

Παρά τις εκκλήσεις της διοργάνωσης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για συμμόρφωση όλων με το πλάνο ασφαλείας του αγώνα, οι κάμερες των αυτοκινήτων κατέγραψαν παρουσία θεατών σε «απαγορευμένες περιοχές», με αποτέλεσμα την οριστική διακοπή της ειδικής διαδρομής «Λουτράκι 2».

Η ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι αδιαπραγμάτευτη και εικόνες σαν αυτές που καταγράφηκαν νωρίτερα στον αγώνα, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο στη διοργάνωση να αφήνει την εξέλιξή του στην τύχη.

Μόλις στην 3η ειδική διαδρομή της ημέρας χρειάστηκε να παρθεί η χειρότερη δυνατή απόφαση για την εξέλιξη του σκέλους, με συνέπεια -πλην 8 διελεύσεων- τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να φύγουν για την επόμενη ειδική διαδρομή χωρίς να αγωνιστούν, και οι θεατές που βρέθηκαν από νωρίς στα προτεινόμενα από τους διοργανωτές σημεία παρακολούθησης, να μην απολαύσουν το θέαμα.
Οι διοργανωτές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν εργαστεί με γνώμονα την ασφάλεια του αγώνα συνολικά. Ωστόσο, χρειάζεται η συνεργασία όλων ώστε να αποφευχθεί κάθε δυσάρεστο ή επικίνδυνο ενδεχόμενο.

ΠΡΩΤΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ
• Οι αγώνες ράλλυ κρύβουν κινδύνους – σκεφτείτε πρώτα την ασφάλεια.
• Μην περπατάτε στις ειδικές διαδρομές 30 λεπτά πριν από το πέρασμα του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου.
• Απολαύστε τον αγώνα από τις προκαθορισμένες από τη διοργάνωση θέσεις θεατών.
• Η θέση απ’ όπου θα παρακολουθήσετε πρέπει να απέχει αρκετά από το δρόμο της ειδικής διαδρομής.
• Σεβαστείτε τις οδηγίες των κριτών. Βρίσκονται εκεί και για τη δική σας ασφάλεια.
• Παρακολουθείτε και ακούτε τις ανακοινώσεις των διοργανωτών.
• Μη στέκεστε κοντά σε διασταυρώσεις ή σε απαγορευμένες περιοχές.
• Σεβαστείτε τη σήμανση και την οριοθέτηση χώρων με κορδέλες ασφαλείας.
• Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μπορεί να βγουν εκτός πορείας οπουδήποτε. Μη βάζετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90081
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: aklautos4, alexgarcia6, betrayor, Billo_1926, Dagi, Doomlord4, GI4NNEN4, mikeblack, Nikos 74, nunies4, obanebane, paprica, theo86, VfB v2 και 79 επισκέπτες