MotoGP

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 07 Ιούλ 2019, 14:42

Κέρδισε ο Marc Marquez με Honda και δεύτερος τερμάτισε ο Vinables με Yamaha.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 07 Ιούλ 2019, 18:34

MotoGP – Sachsenring: Εύκολη νίκη για τον Marc Marquez

4 τροχοι - 07 Ιουλ 2019

Ο Ισπανός πήρε στο Sachsenring την έβδομη συνεχόμενη νίκη του στο MotoGP και τη δέκατη διαδοχική στην καριέρα του, εμπρός από τους Maverick Vinales και Cal Crutchlow.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στην αφετηρία, ο Marc Marquez, ο pole-man και του φετινού αγώνα στη γερμανική πίστα, τέθηκε επικεφαλής, εμπρός από τον Maverick Vinales και τον Jack Miller, που έκανε πολύ καλή εκκίνηση. Πίσω από τον Αυστραλό αναβάτη της Pramac ακολουθούσαν σε απόσταση αναπνοής ο Alex Rins, ο τραυματίας Cal Crutchlow, o Danilo Petrucci και o Fabio Quartararo, ο οποίος στο δεύτερο κιόλας γύρο έκανε το λάθος εγκαταλείποντας με πτώση έναν αγώνα στον οποίο ο ταχύτητος και 20χρονος μόλις Γάλλος αναβάτης της Petronas Yamaha SRT αναζητούσε έναν ακόμα τερματισμό στο βάθρο.

Έκτοτε, ο Marc Marquez δεν απειλήθηκε ποτέ, γεγονός που έστρεψε το ενδιαφέρον πιο πίσω για τις εναπομένουσες δύο θέσεις του βάθρου. Και ειδικότερα για τη δεύτερη, την οποία διεκδίκησε με πάθος ο Alex Rins, ο οποίος γρήγορα προσπέρασε τα «εμπόδια» των Jack Miller και Maverick Vinales. Ωστόσο, επαναλαμβάνοντας το λάθος που έκανε στον προηγούμενο αγώνα, όντας στη θέση 1, ο Ισπανός αναβάτης της Ecstar Suzuki «έχασε» 12 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας το μπροστινό της Suzuki GSX-RR, εγκαταλείποντας τον αγώνα. Έτσι, η υπόθεση βάθρο αποτέλεσε «προϊόν» έντονης διεκδίκησης των Maverick Vinales και Cal Crutchlow, ο οποίος εν τω μεταξύ είχε ανέβει στη θέση 3, παρά τον τραυματισμό του Βρετανού στο γόνατο εξαιτίας πτώσης που είχε με… ποδήλατο κατά τη διάρκεια προπόνησης.

Ωστόσο, ο αναβάτης της LCR Honda, παρά την έντονη πίεση που άσκησε στον Ισπανό της Monster Yamaha, «παραδόθηκε» δύο γύρους πριν το τέλος συμβιβαζόμενος με τη θέση 3. Πιο πίσω, οι τρεις Ducati των Danilo Petrucci, Andrea Dovizioso και Jack Miller έδιναν την υπέρ πάντων μάχη για τις θέσεις 4, 5 και 6. Από το εν λόγω «τρίο» κυρίαρχος, ύστερα από πολλές εναλλαγές, απεδείχθη ο Danilo Petrucci, με τον Andrea Dovizioso να μένει στην ουρά της GP19 του ομόσταβλού του. Πίσω από τον Jack Miller ολοκλήρωσε ο Joan Mir, ο οποίος προς στιγμή αμφισβήτησε τις τρεις Ducati – εντούτοις ο Ισπανός της Suzuki προδόθηκε από δύο κρίσιμα οδηγικά του λάθη στα φρένα, περιοριζόμενος έτσι στη θέση 7. Όγδοος τερμάτισε ο Valentino Rossi, ο οποίος δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από το να περάσει τον μαθητή του στην ακαδημία VR46, Franco Morbidelli. Μετά την πτώση του A. Espargaro στα τελευταία στάδια του αγώνα, τη 10άδα συμπλήρωσε ο Stefan Bradl, ο οποίος για τον αγώνα της Γερμανίας ανέλαβε τα ηνία της δεύτερης εργοστασιακής Honda RC213V μετά τον τραυματισμό στο Assen του Jorge Lorenzo.

Με τους αναβάτες και τις ομάδες τους να οδεύουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, ο Marc Marquez κατάφερε με τη νίκη του αυτή να διευρύνει ακόμα περισσότερο το προβάδισμα που κατείχε στην κούρσα του πρωταθλήματος έχοντας πλέον στο ενεργητικό του 185 βαθμούς. Δεύτερος είναι ο Andrea Dovizioso με 127 βαθμούς, τρίτος ο Danilo Petrucci με 121, τέταρτος ο Alex Rins με 101, πέμπτος ο Maverick Vinales με 85 και έκτος ο Valentino Rossi με 80 βαθμούς. Ο επόμενος αγώνας είναι το GP Τσεχίας, στις 4 Αυγούστου._Χ.Α.

Κατάταξη

1. Marc Marquez 41:08.276 2. Maverick Vinales +4.587 3. Cal Crutchlow +7.741 4. Danilo Petrucci +16.577 5. Andrea Dovizioso +16.669 6. Jack Miller +16.836 7. Jan Mir +17.156 8. Valenntino Rossi +19.110 9. Franco Morbidelli +20.634 10. Stefan Bradl +22.708
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 15 Σεπ 2019, 17:28

MotoGP – San Marinο: Σπουδαία νίκη για τον Marc Marquez


4 ΤΡΟΧΟΙ - Χρήστος Αποστολόπουλος 15 ΣΕΠ 2019

Η εμπειρία μίλησε και ο Marc Marquez πήρε τη νίκη στο Misano περνώντας στον τελευταίο γύρο τον Fabio Quartararo. Τρίτος ο Maverick Vinales.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον Maverick Vinales να διατηρεί το πλεονέκτημα της pole position που επιβλητικά πήρε χθες στο World Circuit Marco Simoncelli στρίβοντας πρώτος στην πρώτη δεξιά κατηγορική στροφή της ιταλικής πίστας, εμπρός από τους Fabio Quartararo και Franco Morbidelli. Εντούτοις, πριν καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, ο Marc Marquez, ο οποίος ακολουθούσε τις τρεις Yamaha Μ1, πέρασε με… συνοπτικές διαδικασίες στη στροφή 8 τον Ιταλό της SRT Petronas την ώρα που o Fabio Quartararo έκανε το ίδιο στην έξοδο της στροφής 10 έναντι του πρωτοπόρου, μέχρι τότε, Maverick Vinales, ο οποίος στα πρώτα στάδια του αγώνα έδειχνε να μην μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των αντιπάλων του. Ένα γύρο αργότερα ήταν η σειρά του Ισπανού επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή να περάσει τον συμπατριώτη του, Maverick Vinales, βάζοντας έτσι πλώρη για το κυνήγι της νίκης απέναντι στο παιδί-φαινόμενο του φετινού θεσμού.

Πιο πίσω, o Valentino Rossi, ο οποίος χρειάστηκε αρκετούς γύρους προκειμένου να αφήσει πίσω του το «εμπόδιο» του Pol Espargaro, άρχισε να πιέζει τον μαθητή του, Franco Morbidelli, τον οποίο και πέρασε ύστερα από αρκετούς γύρους, εξασφαλίζοντας έτσι μέσα στο «σπίτι» του την τέταρτη θέση στη γενική κατάταξη. Με τον Alex Rins να εγκαταλείπει από πτώση 12 γύρους πριν το τέλος, ο Αndrea Dovizioso μπόρεσε να ανελιχθεί στην έκτη θέση, εμπρός από τους Pol Espargaro, Joan Mir και τις αδύναμες να προβάλλουν αντίσταση Ducati GP19 των Jack Miller και Danillo Petrucci.

Στην κορυφή, ο Marc Marquez έκανε έναν αγώνα τακτικής πίσω από τη Yamaha M1 του Fabio Quartararo συντηρώντας τα ελαστικά του αλλά και «διαβάζοντας» τα αδύνατα σημεία του αντιπάλου του. Στόχος του, η επίθεση στον 20χρονο στα τελευταία στάδια του αγώνα. Όπερ και εγένετο, καθώς στον τελευταίο μόλις γύρο ο Ισπανός έκανε την κίνηση του και παρά την προσπάθεια αντεπίθεσης του αντιπάλου του, κατάφερε με μαεστρία να κλείσει όλες τις «πόρτες» και να διατηρήσει την πρωτοπορία μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας εξασφαλίζοντας έτσι την 76η νίκη στην καριέρα του.

Έτσι, μετά την ολοκλήρωση του αγώνα στο Misano ενώπιον 96.000 θεατών, ο Marc Marquez μπορεί πλέον να απολαμβάνει μία διευρυμένη στους 93 βαθμούς διαφορά έναντι του δεύτερου στη βαθμολογία, Andrea Dovizioso (275 βαθμοί για τον Ισπανό της Honda, 182 για τον Ιταλό της Ducati). Τρίτος ανέβηκε ο Danilo Petrucci με 151 βαθμούς, ενώ τέταρτος μετά τη σημερινή εγκατάλειψή του «έπεσε» ο Alex Rins, που παραμένει στους 149 βαθμούς. Στις επόμενες τρεις θέσεις βρίσκονται οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες της Yamaha, οι Maverick Vinales και Valentino Rossi, με 134 και 129 βαθμούς αντίστοιχα, ενώ έκτος είναι πλέον ο Fabio Quartararo με 102 βαθμούς. Το ραντεβού ομάδων και αναβατών ανανεώνεται για την επόμενη Κυριακή στην Ισπανία, στο MotorLand Aragon._X.A.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 07 Οκτ 2019, 14:26

MotoGP – Ταϊλάνδη: Νίκη και πρωτάθλημα για τον Marc Marquez

4 τροχοι - Χρήστος Αποστολόπουλος 06 ΟΚΤ 2019

Ο Marc Marquez πανηγύρισε μια εμφατική νίκη στην Ταϊλάνδη και συνάμα τον έκτο τίτλο του στο MotoGP σε επτά χρόνια παρουσίας στο θεσμό - και συνολικά τον όγδοο στην καριέρα του.

Εικόναforensic anthropology crime scene

Ο Marc Marquez επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο την κατάκτηση ενός ακόμα τίτλου στη μεγάλη κατηγόρια επικρατώντας στο Chang International Circuit του Fabio Quartararo, που χθες πήρε στην πίστα της Ταϊλάνδης την τέταρτη pole position στην πρώτη του κιόλας χρονιά στο MotoGP. Ο Ισπανός, έχοντας ξεπεράσει το «εμπόδιο» του Maverick Vinales ήδη από την εκκίνηση του 15ου αγώνα του φετινού θεσμού, έμεινε στην ουρά της Yamaha M1 του 20χρονου αναβάτη της Petronas SRT Yamaha περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή ώστε να επιτεθεί. Και ποια ήταν αυτή; Μα, φυσικά, ο τελευταίος από τους 26 γύρους του αγώνα. Έτσι, εκμεταλλευόμενος τη δύναμη της μοτοσικλέτας του στο πρώτο από τα τρία sectors, ο Marc Marquez πέρασε τον Γάλλο, ο οποίος επεχείρησε μ’ ένα οριακό φρενάρισμα στην τελευταία κλειστή δεξιά στροφή να απαντήσει. Όμως, ακριβώς όπως συνέβη πέρσι «κόντρα» στον Andrea Dovizioso, o 26χρονος αναβάτης από τη Cervera της Ισπανίας, είχε καλύτερη έξοδο με αποτέλεσμα να περάσει αυτός πρώτος τη γραμμή του τερματισμού κατακτώντας έτσι με εμφατικό τρόπο τη νίκη.

Πίσω από το δίδυμο των Marquez-Quartararo, ολοκλήρωσε ο Maverick Vinales, ο οποίος έδειξε ανήμπορος να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων πραγματοποιώντας έτσι έναν μοναχικό αγώνα στο δρόμο για την κατάκτηση της τρίτης και τελευταίας θέσης του βάθρου των νικητών. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και με τον τέταρτο, Andrea Dovizioso, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε από μία ίωση αλλά και από έναν πόνο στον ώμο, που προήλθε εξαιτίας ενός τραυματισμού του σε προπόνηση με μοτοσικλέτα motocross την περασμένη Δευτέρα.

Τηρουμένων των αναλογιών, ο Alex Rins, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση, πραγματοποίησε έναν πολύ καλό αγώνα στη σέλα της GSX-RR έχοντας ξεπεράσει μετά από μία μέτρια εκκίνηση τον ομόσταβλό του, Joan Mir, τον Valentino Rossi, που από νωρίς άρχισε να χάνει ρυθμό στη σέλα της Μ1, και εν τέλει και τον Franco Morbidelli, που στα πρώτα στάδια του αγώνα έδειξε να είναι ταχύς ακολουθώντας την GP19 του Andrea Dovizioso. Τη δεκάδα του αγώνα στην Ταϊλάνδη συμπλήρωσαν ο Danilo Petrucci, με τη δεύτερη εργοστασιακή Ducati GP19 και ο Takaaki Nakagami, με την RC213V της LCR Honda.

Με τέσσερις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος (επόμενος, σε δύο εβδομάδες στο Motegi της Ιαπωνίας) και τον Marc Marquez πρωταθλητή για το 2019 με διαφορά 110 βαθμών από τον Andrea Dovizioso (325 έναντι 215), τρίτος στο σχετικό πίνακα βρίσκεται ο Alex Rins με 167 βαθμούς, τέταρτος ο Maverick Vinales με 163, πέμπτος ο Danilo Petrucci με 162, έκτος ο Valentino Rossi με 143, έβδομος ο Fabio Quartararo με 143 και όγδοος ο Jack Miller με 119._Χ.Α.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 28 Οκτ 2019, 14:04

MotoGP – Αυστραλία: O Marc Marquez παίρνει την 11η φετινή του νίκη

4troxoi - Χρήστος Αποστολόπουλος

Ο Marc Marquez πήρε μία «μυαλωμένη» νίκη στο Phillip Island της Αυστραλίας εμπρός από τον Cal Crutchlow και τον «τοπικό» Jack Miller.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων ο Valentino Rossi έκανε μία εκρηκτική εκκίνηση από την τέταρτη θέση που είχε κατακτήσει πριν λίγες ώρες στο Q2, περνώντας τόσο τον Marc Marquez, όσο και τις δύο Yamaha M1 των Maverick Vinales και Fabio Quartararo. Πριν καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, ο 20χρονος Γάλλος, ο οποίος την Παρασκευή είχε μία σφοδρή πτώση στο βρεγμένο με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο πόδι, υποχρεώθηκε να εγκαταλείπει άδοξα τον αγώνα όταν ο Danilo Petrucci με την Ducati GP19 τον παρέσυρε ύστερα από οδηγικό λάθος του Ιταλού.

Για τους επόμενους γύρους δόθηκε μία πολύ «κλειστή» μάχη ρόδα με ρόδα μεταξύ επτά αναβατών, ανάμεσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονταν, πέραν των συνηθισμένων σε αυτές τις περιπτώσεις… υπόπτων, ο Cal Crutchlow, ο Andrea Iannone - ο οποίος μάλιστα για λίγο πήρε κεφάλι στον αγώνα - αλλά και ο ομόσταβλός του στα γκαράζ της Aprilia, Aleix Espargaro.

Το τοπίο όμως άρχισε να ξεκαθαρίζει σύντομα. Ο Valentino Rossi δεν μπόρεσε να κρατηθεί ψηλά, σε αντίθεση με τον συνοδοιπόρο του στην Monster Energy Yamaha και pole man του αγώνα, Maverick Vinales, ο οποίος, μαζί με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2019, είχαν τον καλύτερο ρυθμό. Έτσι, ο Ισπανός της Yamaha κατάφερε να προηγηθεί υπό το… άγρυπνο όμως βλέμμα του Marc Marquez, που για μία ακόμα φορά έκανε έναν αγώνα τακτικής «μελετώντας» για πολλούς γύρους τον αντίπαλό του.

Πίσω από το δίδυμο αυτό, ο Βρετανός Cal Crutchlow, σ' έναν «αθόρυβα» πολύ καλό αγώνα για τον ίδιο και την ομάδα του, κατάφερε να αποσπαστεί από το γκρουπ των δύο Aprilia, αλλά και από το «τρίο» των Ducati των Andrea Dovizioso, Jack Miller και Francesco Bagnaia, ο οποίος πραγματοποίησε την καλύτερη εμφάνισή του στην πρώτη του σεζόν στο MotoGP. Μέσα στο παιχνίδι για τις θέσεις 4 εως 10 ήταν και οι δύο Suzuki GSX-RR των Alex Rins και Joan Mir, οι οποίοι όμως στα τελευταία στάδια του αγώνα άρχισαν να «μένουν» από λάστιχο.

Στην κορυφή, ο Marc Marquez, ο οποίος ακολουθούσε κατά… ρόδας την M1 του Maverick Vinales για 17 και πλέον γύρους, έκανε την κίνηση του στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, στον τελευταίο μάλιστα γύρο, εκμεταλλευόμενος το συγκριτικό πλεονέκτημα σε ισχύ του V4 κινητήρα της Honda έναντι του εν σειρά 4κύλινδρου της Yamaha, περνώντας με συνοπτικές διαδικασίες στη θέση 1. Θέλοντας να μείνει κοντά του, αλλά και να ανακτήσει την πρωτοπορία στις τελευταίες στροφές, ο Maverick Vinales δεν απέφυγε το λάθος εγκαταλείποντας στο παρά πέντε τον αγώνα.

Έτσι, ο Cal Crutchlow προήχθη στη δεύτερη θέση, εμπρός από τον «τοπικό» Jack Miller, ο οποίος επικράτησε στην αντιπαράθεση των τριών Ducati, ύστερα και από το άνοιγμα της γραμμής του Andrea Dovizioso στον τελευταίο γύρο και τον επακόλουθο τερματισμό του Ιταλού αναβάτη στην έβδομη θέση, πίσω από τους Francesco Bagnaia, Joan Mir και Andrea Iannone. Όγδοος ολοκλήρωσε τελικά ο Valentino Rossi στον 400ό αγώνα της καριέρας του, καταφέρνοντας να επικρατήσει των Alex Rins και Aleix Espargaro, που συμπλήρωσαν τη δεκάδα του αγώνα στο Phillip Island.

Ο Johann Zarco, στην επάνοδό στην αγωνιστική δράση με την περσινή RC213V της LCR Honda, τερμάτισε στην 13η θέση, στα +26,7 δλ. από την κορυφή, την ώρα που ο Jorge Lorenzo, σε έναν ακόμα απογοητευτικό αγώνα, ολοκλήρωσε 16ος και τελευταίος, 1 λεπτό και 6 δλ. μακριά από τον ομόσταβλο και νικητή του φετινού αγώνα στην Αυστραλία.

Με δύο αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της φετινής χρονιάς στο MotoGP, οι βαθμολογία αναβατών διαμορφώνεται ως εξής: Marc Marquez: 375 βαθμοί, Andrea Dovizoso: 240, Alex Rins: 183, Maverick Vinales: 176, Fabio Quartararo: 163, Valentino Rossi: 153, Jack Miller 141, Cal Crutchlow: 133 και Franco Morbidelli: 105. Ο επόμενος και προτελευταίος αγώνας της χρονιάς θα πραγματοποιηθεί σε μία μόλις εβδομάδα από σήμερα στη Μαλαισία, στην πίστα της Sepang._X.A.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 22 Νοέμ 2019, 13:25

ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 16 Αύγ 2020, 13:05

MotoGP – Αυστρία: Pole position για τον Maverick Vinales

4τροχοι - Χρήστος Αποστολόπουλος 15 ΑΥΓ 2020

Ο Maverick Vinales πήρε την pole position στο στεγνό σήμερα Red Bull Ring εμπρός από τον Jack Miller και τον Fabio Quartararo.

Ο καιρός έκανε σήμερα το χατίρι στους αναβάτες του MotoGP με τις Κατατακτήριες 1 και 2 να διεξάγονται σε στεγνό τερέν, εν αντιθέσει με τις χθεσινές Ελεύθερες Δοκιμές 2 και το «μικτό» τερέν των Ελεύθερων Δοκιμών 3 σήμερα το πρωί. Σε μια πίστα που θεωρητικά ευνοεί τις μοτοσικλέτες με V4 κινητήρα, ο Maverick Vinales έκανε την έκπληξη ξεπερνώντας τα έντονα προβλήματα που αντιμετώπιζε με τη συμπεριφορά των ελαστικών και το στήσιμο της 4κύλινδρης εν σειρά Yamaha M1 την Παρασκευή.

Δίπλα του θα ξεκινήσουν αύριο οι Jack Miller και Fabio Quartararo, με το Γάλλο αναβάτη να χάνει τη δεύτερη θέση έναντι του Αυστραλού της Pramac για μόλις 19 χλστ. του δευτερολέπτου. Ο Andrea Dovizioso, ο οποίος ανακοίνωσε προ ολίγων ωρών ότι δεν θα συνεχίσει στα γκαράζ της Ducati για το 2021, θα ξεκινήσει από την τέταρτη θέση, εμπρός από το P. Espargaro και την KTM του, που σε έναν ακόμα αγώνα δείχνει «μάχιμη» μετά τη νίκη του ομόσταβλού του Brad Binder στο Brno την περασμένη Κυριακή.

Έκτος κατετάγη ο Joan Mir, με την Suzuki GSXR-R να δείχνει ανταγωνιστική, παρά το σαφές μειονέκτημά της σε τελική ταχύτητα, ενώ στην έβδομη και όγδοη θέση στην αυριανή σχάρα εκκίνησης θα βρεθούν οι Franco Morbidelli και Alex Rins, ο οποίος συνεχίζει να ταλαιπωρείται από πόνους μετά τον πρόσφατο τραυματισμό του. Την 10άδα συμπληρώνουν οι Johann Zarco και Takaaki Nakagami, στην καλύτερη θέση για λογαριασμό της Honda, που μετά τον τραυματισμό και την αναγκαστική αποχή του Ισπανού Marc Marquez, δεν έχει να παρουσιάσει κάποια καλή επίδοση.

O αυριανός αγώνας στο Red Bull Ring για τους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας εκκινεί στις 15:00 ώρα Ελλάδας.


Εικόναfree pic upload
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 16 Αύγ 2020, 16:40

MotoGP – Αυστρία: Τρίτη νίκη στο Red Bull Ring για τον Andrea Dovizioso

4τροχοι - Χρήστος Αποστολόπουλος 16 ΑΥΓ 2020

Ο Andrea Dovizioso πήρε μία πειστική νίκη στο Red Bull Ring σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από το σφοδρό ατύχημα στον 8ο γύρο ανάμεσα στους Franco Morbidelli και Johann Zarco.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στο στεγνό Red Bull Ring της Αυστρίας ήταν ξεκάθαρο πως η νίκη θα αποτελούσε υπόθεση των μοτοσιλεκτών του grid με V4 κινητήρα – ήτοι ανάμεσα στις Ducati και τις KTM. Έτσι, ο Pol Espargaro δεν άργησε να δείξει τα δόντια του και με πολύ καλό ρυθμό τέθηκε επικεφαλής, υπό το άγρυπνο όμως βλέμμα των Ducati GP20 των Andrea Dovizioso και Jack Miller που ακολουθούσαν πίσω του. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε και ο Joan Mir, ο οποίος από την αρχή έδειξε να έχει την ταχύτητα (και τον ρυθμό) να ακολουθήσει τους πρωτοπόρους.

Στον 8ο όμως γύρο, μετά από μια σφοδρή σύγκρουση στην Τ3 ανάμεσα στους Franco Morbidelli και Johann Zarco, οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να διακόψουν τον αγώνα – ευτυχώς και οι δύο αναβάτες ξεπέρασαν το όλο συμβάν χωρίς τραυματισμούς.

Με την επανεκκίνηση του αγώνα λίγα λεπτά αργότερα, ο Pol Espargaro δεν έδειξε να διαθέτει τον ίδιο ρυθμό, αφήνοντας τον Jack Miller να οδηγεί τον αγώνα, εμπρός από τον Andrea Dovizioso. Για τον Ισπανό αναβάτη της KTΜ τα πράγματα χειροτέρεψαν λίγους γύρους αργότερα όταν ο Miguel Oliveira (Red Bull KTM Tech 3) τον παρέσυρε αναγκάζοντας τον σε μία ακόμα άδοξη εγκατάλειψη.

Εν τω μεταξύ, στη μάχη του βάθρου μπήκαν δυναμικά και οι δύο Suzuki, με τον Alex Rins όμως να πέφτει, ευτυχώς χωρίς περαιτέρω συνέπειες για τον ίδιο. Ο ομόσταβλός του, Joan Mir, έδωσε μια σπουδαία μάχη με τον Jack Miller περνώντας τον Αυστραλό αναβάτη της Pramac στον τελευταίο γύρο και κατακτώντας έτσι επάξια τη δεύτερη θέση του βάθρου, πίσω από έναν αλάνθαστο Andrea Dovizioso, o οποίος πήρε την καρό σημαία για τρίτη συνεχόμενη φορά στο Red Bull Ring, για 14η με τα χρώματα της Ducati και για 15η στην καριέρα του.

Στην 4η θέση ολοκλήρωσε ο Brad Binder, ο οποίος απέφυγε τα λάθη και σχεδόν αθόρυβα κατάφερε να προσφέρει στον ίδιο και την ομάδα του πολύτιμους βαθμούς για τη συνέρχεια. Πέμπτος τερμάτισε ο αναγεννημένος Valentino Rossi, ο οποίος ως δια μαγείας κατάφερε να αποφύγει τις… ιπτάμενες μοτοσικλέτες των Franco Morbidelli και Johan Zarco στο μεταξύ τους ατύχημα στην Τ3.

Σε έναν αδιάφορο από πλευράς ανταγωνισμού αγώνα, την έκτη θέση απέσπασε ο Takaaki Nakagami, ενώ τη 10άδα συμπλήρωσαν οι Danillo Petrucci, Fabio Quartararo, Iker Lecouna και Maverick Vilanes.

Στη μάχη του πρωταθλήματος αναβατών ο Fabio Quartararo διατηρεί το προβάδισμα με 67 πλέον βαθμούς, εμπρός από τους Andrea Dovizioso (56 βαθμοί), που σήμερα σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση, και Maverick Vinales (48 βαθμοί).

Το επόμενο ραντεβού ομάδων και αναβατών είναι την επόμενη κιόλας εβδομάδα, στο ίδιο τερέν, για το GP Στύριας.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό Eagle1980 » Κυρ 16 Αύγ 2020, 17:52

Αν δείτε το βίντεο Αγιο είχε ο Ροσι !!! ο Θεός να τον έχει πάντα καλά !!! :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Eagle1980
 
Δημοσιεύσεις: 2602
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιαν 2016, 05:50

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 16 Αύγ 2020, 22:38

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 15 Νοέμ 2020, 18:22

MotoGP: Νίκη για τον Morbidelli, πρωτάθλημα στον Mir

4τροχοι Χρήστος Αποστολόπουλος 15 ΝΟΕ 2020

Ο Franco Morbidelli πήρε στη Βαλένθια της Ισπανίας την δεύτερη φετινή του νίκη και ο Joan Mir, στα 23 μόλις χρόνια του, το στέμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο MotoGP για το 2020.

O Franco Morbidelli ξεκίνησε από την pole position και πάρα την πολύ καλή εκκίνηση του Jack Miller, κατάφερε να μείνει στην κορυφή διατηρώντας για τη συνέχεια μία απόσταση ασφαλείας από τον Αυστραλό αναβάτη της Pramac. Πιο πίσω, ο Pol Espargaro κρατούσε άνετα την τρίτη θέση, εμπρός από τον Ιάπωνα, Takaaki Nakagami.

Με τον Johann Zarco να πέφτει 22 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαάς, ο Alex Rins προήχθη στην πέμπτη θέση, μη μπορώντας όμως να απειλήσει τους πρωτοπόρους. Πιο πίσω, ο Joan Mir ακολούθησε μια συντηρητική τακτική ήδη από τα πρώιμα στάδια του αγώνα και έχοντας «ξεμπερδέψει» από το εμπόδιο του Aleix Esparagaro κινήθηκε προσεκτικά στο δεύτερο μισό του αγώνα εξασφαλίζοντας ύστερα από 25 γύρους με την 7η θέση που κατέλαβε το στέμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή για το 2020.

Τους τελευταίους δύο γύρους, ο Franco Morbidelli δέχτηκε τη σφοδρή επίθεση του Jack Miller, με τον Ιταλό όμως αναβάτη της Petronas Yamaha SRT να αντιστέκεται ανακτώντας την πρωτιά. Με τον Takaaki Nakagami εκτός μάχης εξαιτίας μιας πτώσης που είχε στην προσπάθειά του να περάσει τον Pol Espargaro, ο Alex Rins προήχθη στην τέταρτη θέση, εμπρός από τους Brad Binder και Miguel Oliveira που επάξια πήραν τις θέσεις 5 και 6, εμπρός από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2020.

Την 10άδα συμπλήρωσαν ο Andrea Dovizioso, που στο τέλος του αγώνα πέρασε τον Aleix Espargaro, και ο Maverick Vinales με την εργοστασιακή μοτοσικλέτα της Yamaha.

Ο επόμενος και τελευταίος αγώνας για το 2020 θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Κυριακή στο Πορτιμάο της Πορτογαλίας, με τους Morbidelli, Rins, Vinales, Quartararo, Doviziozo και Pol Espargaro να έχουν αντίστοιχα 142, 138, 127, 125, 125 και 122 βαθμούς αντίστοιχα.

Στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, οι Suzuki και Ducati ισοβαθμούν στην πρώτη θέση, ενώ σε εκείνο των ομάδων η Ecstar Suzuki είναι ήδη πρωταθλήτρια για το 2020.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. 21 F. MORBIDELLI
2. 43 J. MILLER
3. 44 P. ESPARGARO
4. 42 A. RINS
5. 33 B. BINDER
6. 88 M. OLIVEIRA
7. 36 J. MIR
8. 4 A. DOVIZIOSO
9. 41 A. ESPARGARO
10. 12 M. VIÑALES
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 01 Μάιος 2021, 12:18

Σοκαριστικό ατύχημα, σώθηκε από θαύμα ο Μάρκεθ

SDNA - 01-05-2021 12:45

Πρωταγωνιστής σε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα στην πίστα της Χερέθ ήταν ο Μαρκ Μάρκεθ.
Στον 3ο γύρο των ελεύθερων δοκιμών έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και προσέκρουσε με ταχύτητα 180 χιλιομέτρων/ώρα στα προστατευτικά τοιχώματα.

Ο Μάρκεθ από τη σύγκρουση πετάχτηκε αρκετά μέτρα μακριά και από θαύμα φαίνεται πως δεν έπαθε κάτι σοβαρό, καθώς μετά την πτώση του σηκώθηκε σοκαρισμένος και περπάτησε.

Όλα αυτά την ώρα που ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε επιστρέψει στη δράση μετά από 9μηνο τραυματισμό στον χέρι.


Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 02 Μάιος 2021, 22:35

MotoGP – Jerez: 1-2 για την Ducati με νίκη για τον Jack Miller

4τροχοι - Χρ. Αποστολόπουλος

Οι Ducati δεν είχαν αντίπαλο στην Jerez κάνοντας το 1-2, με τον Jack Miller να κατακτά μία σπουδαία νίκη – την δεύτερη στο MotoGP – εμπρός από τους Francesco Bagnaia και Franco Morbidelli.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, o Jack Miller κατάφερε να πάρει κεφάλι πριν την πρώτη δεξιά ανηφορική στροφή της ισπανικής πίστας, αφήνοντας πίσω του τους Franco Morbidelli και Francesco Bagnaia, ενώ μεγάλος χαμένος στην εκκίνηση ήταν ο pole man του αγώνα, Fabio Quartararo, που έπεσε στην τέταρτη θέση.

Ωστόσο, ο Γάλλος αναβάτης της Yamaha έβαλε το κεφάλι κάτω και με πολύ καλό ρυθμό σε μόλις τρεις γύρους βρέθηκε πρώτος, ενόσω ο Aleix Espargaro με την Aprilia έβαζε προσωρινά την αναβαθμισμένη RS-GP εμπρός από την Ducati GP21 του Francesco Bagnaia.

Πιο πίσω, ο Takaaki Nakagami άρχισε να ανεβάζει ρυθμό, κάτι που συνέβη και με τον Maverick Vinales, ο οποίος ακολουθούσε κατά πόδας την Suzuki GSX-RR του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2020 Joan Mir υπό το «βλέμμα» του Johann Zarco.

Έντεκα γύρους πριν το τέλος η τράπουλα άρχισε να ανακατεύεται, με τον Francesco Bagnaia να περνά τρίτος, εμπρός από τον Ιταλό της Petronas Yamaha SRT, και τον Jack Miller να κλείνει την ψαλίδα από τον πρωτοπόρο Fabio Quartararo, ο οποίος άρχισε να χάνει ρυθμό, προφανώς εξαιτίας της φθοράς των ελαστικών στην Yamaha M1. (update:στο τέλος του αγώνα έγινε γνωστό ότι ο Γάλλος υπέφερε από το γνωστό σύνδρομο arm pump, που προκαλεί έντονους πόνους στα χέρια).

Πράγματι, ο Αυστραλός της Ducati, δύο γύρους αργότερα, πήρε τα ηνία του αγώνα εκμεταλλευόμενος συγχρόνως ένα μικρό λάθος του Γάλλου στην πρώτη στροφή της ισπανικής πίστας. Λίγα λεπτά αργότερα ήταν οι σειρά των Francesco Bagnaia και Franco Morbidelli να περάσουν μπροστά από τον Γάλλο κάνοντας μαζί με τον Jack Miller το 1-2-3 στον τέταρτο αγώνα της φετινής σεζόν στο MotoGP.

Πίσω τους ολοκλήρωσαν ο εντυπωσιακός σήμερα Takaaki Nakagami, κρατώντας με μαεστρία πίσω του τους Joan Mir, Aleix Espargaro και Maverick Vinales.

Την 10άδα συμπλήρωσαν οι Johann Zarco, Marc Marquez και Pol Espargaro, ενώ ο μέχρι πρότινος πρωτοπόρος της κούρσας του φετινού πρωταθλήματος Fabio Quartararo περιορίστηκε στην 13η θέση.

Έτσι, μετά από τέσσερις αγώνες, ο Francesco Bagnaia τίθεται επικεφαλής του Πρωταθλήματος Αναβατών με 66 βαθμούς, εμπρός από τους Fabio Quartararo και Maverick Vineles που έχουν συγκεντρώσει από 64 και 50 βαθμούς, αντίστοιχα.

Το επόμενο ραντεβού ομάδων και αναβατών είναι σε δύο εβδομάδες από σήμερα στο Le Mans της Γαλλίας.


Aποτελέσματα/Κατάταξη

Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 12 Νοέμ 2021, 23:04

σδνα

Ο Βαλεντίνο Ρόσι λέει «αντίο» στο άθλημα που μπήκε παιδί και φεύγει ως ο απόλυτος θρύλος του σπορ στα 42 του, αυτή την Κυριακή στην Βαλένθια.
Ναι ο Μάρκεθ είναι καλύτερος, ναι ο Μάρκεθ δυνητικά θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 9 πρωταθλήματα του «Γιατρού», όμως ο Ρόσι δεν είναι πλέον απλά ένας αναβάτης που κέρδισε πρωταθλήματα- είναι ο απόλυτος θεός του σπορ, ο απόλυτος πρωταγωνιστής, το σύμβολο του Moto GP και αυτό δε θα αλλάξει ποτέ.

Πριν λίγους μήνες ο Βάλε ανακοίνωσε ότι θα γίνει μπαμπας για πρώτη φορά, όμως στις πίστες σε όλο τον κόσμο εδώ και πολλά χρόνια είναι ήδη. Ώρα να γυρίσουμε πίσω να θυμηθούμε το μεγαλείο του και να θαυμάσουμε την υπέροχη ιστορία του.

Ο πατέρας του ήταν μηχανικός και του έβαλε το μικρόβιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς ο Βάλε δεν αγαπούσε μόνο τις μηχανές αλλά και τα μονοθέσια και τα αμάξια στο Nascar.

Ο γεννημένος στο Ουρμπίνο Βαλεντίνο Ρόσι, έκανε από την αρχή αίσθηση στις μικρές κατηγορίες αφού με το εκκεντρικό του στιλ και την τρομερή του τεχνική, η καταξίωση δεν άργησε όταν μιλάμε για ταλέντο βλέπετε αυτό αργά ή στην προκειμένη περίπτωση γρήγορα βγαίνει προς τα έξω.

Το ταλέντο τον έφερε στην... Ρεάλ Μαδρίτης των δίκυκλων καθώς μετά από δύο πρωταθλήματα στις μικρές κατηγορίες μετακόμισε στη Honda. Εκεί ο Ιταλός βρήκε στη σπουδαία ομάδα και έναν εξαιρετικό αρχιμηχανικό και έτσι μετά από επικές μάχες πήρε 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα 2001-03 με τους Ιάπωνες αλλά...

Αλλά εντάξει αυτό είναι πολύ εύκολο, η μηχανή κάνει τον αναβάτη όχι το αντίθετο όμως στους τρελούς δεν πουλάει κανείς τρέλα και έτσι ο Βάλε έκανε αυτό που κανείς νοήμων άνθρωπος δε θα έκανε ποτέ (γκουχ Μάρκεθ) άφησε στα κρύα του λουτρού τη Honda και ο 24χρονος αποφάσισε να πάει στη Yamaha!

Στη Yamaha που είχε να πάρει πρωτάθλημα κάπου από την εποχή όπου ο MJ είχε ένα μόνο δαχτυλίδι και ο Λεμπρόν ήταν 7 ετών (1991), επίσης ένα σημαντικό φακτ είναι πως η Yamaha έμοιαζε περισσότερο με δίκυκλο καρότσι οικοδομής παρά από μηχανή στην κορυφαία κατηγορία του Moto GP δηλαδή όλοι πίστευαν -όχι άδικα- πως ο Γιατρός έκανε αγωνιστική αυτοκτονία.

Στην Yamaha ο Ρόσι πήρε μαζί του δύο αρχιμηχανικούς τους με σκοπό να φτιάξουν μια καλή μηχανή, ωστόσο στις δοκιμές φάνηκε ότι ήταν η 5η δύναμη στο grid και όλοι άρχισαν να ανησυχούν για τη νέα σεζόν... ωστόσο στη Νότια Αφρική ο Ιταλός υπενθίμησε σε όλους γιατί είναι ο κορυφαίος.

Στον πρώτο του αγώνα με τη Yamaha είχε απέναντί του τους Μπιάτζι, Ζιμπερνάου, Μπάρος ως φαβορί αλλά με μία εμφάνιση που μένει αξέχαστη σε όλους ο Ρόσι μπήκε στο grid και με μία εξωπραγματική εμφάνιση πήρε την pole, στον αγώνα όμως ο συμπατριώτης του και άσπονδος εχθρός του Μπιάτζι του έβαλε δύσκολα τον πέρασε μερικούς γύρους πριν το τέλος, αλλά ο Γιατρός με μία βουτιά στα φρένα κατάφερε να τον περάσει, να μείνει μπροστά και να πάρει τη νίκη βάζοντας όλους τους haters στη θέση τους.

Η πρώτη του σεζόν στη Yamaha τελείωσε όπως άρχισε, με νίκες, με το Ρόσι παρά την ακραία αμφισβήτηση που δέχθηκε για τα όσα είχε καταφέρει μέχρι τότε πήρε 4ο σερί τίτλο και τον ένα με διαφορετική ομάδα κάτι που έχει πετύχει μόνο ακόμα ένας αναβάτης στην ιστορία.

Μετά τη μεγάλη του επιτυχία και αφού πλέον απέδειξε πως ο άνθρωπος κάνει τη μηχανή, όχι το αντίθετο όπως ήθελαν κάποιοι ο Ιταλός συνέχισε από εκεί που είχε μείνει και το 2005 με 11 νίκες έφερε ξανά τη Yamaha στην κορυφή του κόσμου.

Μετά τα συνεχόμενα πρωταθλήματα ο Ιταλός θρύλος έπρεπε να περιμένει 3 χρόνια για να ανέβει ξανά στην κορυφή του κόσμου καθώς οι Χέιντεν και Στόνερ με τις Honda και Ducati αντίστοιχα έκοψαν την κυριαρχία της Yamaha και του Βάλε. Όμως ο Γιατρός δεν είχε τελείωσει ακόμα, το 2009 η Yamaha παρουσιάστηκε πολύ δυνατή με τον Ρόσι παρά δύο κακά grand prix σε Κατάρ και Ολλανδία άφησε έναν αιώνα πίσω του τον πρωταθλητή Στόνερ και με διαφορά σχεδόν 100 βαθμών πήρε το 8ο πρωτάθλημά του.

Στην προ τελευταία του σεζόν στη Yamaha ο Ρόσι είχε ως διεκδικητή του τίτλου τον team mate του Χόρχε Λορένθο αλλά και τους Πεντρόσα - Στόνερ των Honda, Ducati. Ο Βάλε έδωσε ακόμα μια παράσταση για τον κίτρινο... λαό του και με τη διαφορά στους 40 πόντους εξασφάλισε το 9ο πρωτάθλημά του με τη δεύτερη θέση του στην Αυστραλία. Την επόμενη σεζόν η τύχη έπαιξε άσχημο παιχνίδι στον πρωταθλητή που στο Μουτζέλο υπέστη κάταγμα κνήμης περόνης και έχασε μεγάλο μέρος της σεζόν, ωστόσο τελείωσε το πρωτάθλημα στην 3η θέση.

Το λάθος και η επιστροφή!

Όπως και με την Honda ο Ρόσι ήθελε μια νέα πρόκληση και το 2011 την βρήκε στην αγκαλιά της Ducati. Η Ιταλική ομάδα τάραξε τα νερά και έκανε δικό της τον κορυφαίο αναβάτη του grid που ωστόσο ήταν πληγωμένος από τον τραυματισμό του. Στην ομάδα της πατρίδας του τα πράγματα δεν πήγαν καλά καθώς ο Γιατρός δεν μπόρεσε ποτέ να προσαμοστεί στη μηχανή του και έτσι μετά από δύο σεζόν που τερμάτισε 7ος και 6ος αντίστοιχα η επιστροφή στη Yamaha ήταν μονόδρομος.

Στην επιστροφή του στην Ιαπωνική ομάδα ο Ρόσι δε θεωρούταν και τόσο το Νο1, καθώς ο Λορένθο είχε πάρει 2 πρωταθλήματα με την ομάδα και είχε μεγάλη διαφορά ηλικίας με τον Ιταλό. Την πρώτη του σεζόν βγήκε τέταρτος στο πρωτάθλημα, αλλά ήταν ανταγωνιστικός ενώ το 14' ο Μάρκεθ έκανε το 2/2 στο +70 από τον Βάλε.

Η μάχη για το 10ο και το... σκάνδαλο!
Το 2015 ήταν η τελευταία σεζόν που ο θρύλος του Moto GP, ήταν ουσιαστικά ανταγωνιστικός στη μεγάλη κατηγορία. Η μάχη για τον τίτλο κρινόταν ανάμεσα στις δύο Yamaha των Λορένθο και Ρόσι με τον Μάρκεθ να ακολουθεί. Ο Βάλε ήταν πρώτος στη βαθμολογία και έδειχνε πως μπορούσε να πάρει το 10ο και πολυπόθητο πρωτάθλημά του αλλά...

Ο νεαρός Μάρκεθ είχε μεγάλη κόντρα με τον Ρόσι με τους δύο να μάχονται σε κάθε grand prix και τον Λορένθο να καταφέρνει πριν τη Σεπάνγκ να βρίσκεται δίπλα δίπλα με τον team mate του. Ο Βάλε είχε κατηγορήσει αρκετές φορές τον Μάρκεθ για τον τρόπο του στο grid όμως το περιστατικό στη Μαλαισία ξεπέρασε τα όρια.

Στο grand prix του Σεπάνγκ οι δύο αναβάτες είχαν σύγκρουση με τον Μάρκεθ να βρίσκεται στην άσφαλτο, οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή στον Ρόσι και έτσι στον τελευταίο αγώνα της σεζόν θα ξεκινούσε από τη πίσω μεριά του grid. Ωστόσο αυτό που έκανε έξαλλο τον Ιταλό ήταν ο τρόπος που ο Μάρκεθ αγωνιζόταν για να βοηθήσει τον συμπατριώτη του Λορένθο, με αποτέλεσμα ο Ρόσι ανοιχτά να φωνάζει για αλλοίωση του πρωταθλήματος. Στον τελευταίο αγώνα ο Ρόσι έκανε ότι μπορούσε, όμως παρά την ηρωϊκή του προσπάθεια ο Λορένθο πήρε τη νίκη και το πέμπτο στέμμα του.

Μετά από αυτό το συναρπαστικό πρωτάθλημα ο Ρόσι και οι οπαδοί του συνέχισαν να φωνάζουν για το στημένο όμως ο Ιταλός δεν κατάφερε ποτέ από τότε να κάνει άλλη μια συναρπαστική σεζόν, με την τελευταία του νίκη να έρχεται στην Ολλανδία το 2017.

Έτσι ο Βάλε μετά από χρόνια σπουδαίας καριέρας αποφάσισε να κρεμάσει το κράνος του και την Κυριακή θα δώσει την τελευταία του παράσταση στη Βαλένθια, μετά από 20 χρόνια 9 πρωταθλήματα ο τρελός Ιταλός είναι πλέον το σύμβολο του Moto GP και στο grid στην Ισπανία όταν θα μιλήσει για τελευταία φορά στη μηχανή του θα ακούγεται απλά ένας μελωδικός ήχος...

Grazie Vale.

Grazie GOAT.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: MotoGP

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 06 Μαρ 2022, 15:36

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες