Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 21 Ιουν 2021, 14:32

Δεν είναι θέμα φανατισμού. Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί ειρωνεύεσαι που ένας οδηγός της Ferrari έμεινε ένα γύρο πίσω, λες και μιλάμε για τον ΠΑΟΚ και τον γαύρο.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Δευτ 21 Ιουν 2021, 14:34

Αραξε ρε αποστολη, χαβαλε κανω. Ετσι κι αλλιως μετα τον τεταρτο, ακομα και η μακλαρεν κανα λεπτο πισω ειχε μεινει. Μακαρι να ανεβει και η φερραρι και να βλεπουμε και 3 και 4 ομαδες στη διεκδικηση.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4393
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Δευτ 21 Ιουν 2021, 14:39

Φταίει το χρώμα, βλέπουμε κόκκινο και μας πιάνουν οι κακίες μας :mrgreen:
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Μαυρο Χιονι » Τετ 23 Ιουν 2021, 19:35

Να είχα μια Φεράρι τωρα.! Από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα!
Όσοι πάμε, τόσοι γυρίζουμε!

Κανόνες Λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 26 Ιουν 2021, 13:28

GP Στυρίας – Ανάλυση Παρασκευής

4τροχοι - Fabrizio Lazakis

Παρ’ ότι οι απαιτήσεις του Red Bull Ring είναι πολύ διαφορετικές από αυτές του Paul Ricard, η εικόνα στην κορυφή δείχνει να είναι είναι αρκετά παρόμοια, τουλάχιστον σύμφωνα με τα πρώτα δείγματα από τις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής του GP Στυρίας.

Η Red Bull δείχνει να έχει το προβάδισμα «εντός έδρας» και η Mercedes να κυνηγά. Φυσικά, όλες αυτές οι ενδείξεις ενδέχεται να μην έχουν καμία σημασία εάν η βροχή κάνει την προβλεπόμενη εμφάνισή της.

Ο Max Verstappen είχε καθαρό προβάδισμα μισού δευτερολέπτου στις πρωινές προσομοιώσεις αγώνα και ήταν ελάχιστα πιο αργός από τον Hamilton το απόγευμα, έχοντας όμως συμπληρώσει σχεδόν διπλάσιους γύρους (14 έναντι 8) με τη σκληρή γόμα, ενώ ο Βρετανός οδηγός της Mercedes χρησιμοποιούσε τη μαλακή. Το stint του Hamilton πάντως ήταν πολύ ταχύτερο από αυτό που έκανε ο Sergio Perez με την έτερη Red Bull, χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα.

Υψηλότερες τελικές για την Red Bull
Αμφότερες οι ομάδες απέφυγαν να χρησιμοποιήσουν επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος. Διατηρώντας πίσω αεροτομή παραγωγής χαμηλών τιμών αρνητικής άντωσης, η Red Bull είχε υψηλότερη τελική ταχύτητα στις ευθείες. Στην πρώτη ευθεία (μεταξύ των στροφών 1 και 3), ο Verstappen άγγιξε τα 322,3 χ.α.ώ. ενώ ο Hamilton έφτασε τα 311,5 χ.α.ώ. Στην ευθεία Schonberg, (μεταξύ των στροφών 3 και 4), ο Ολλανδός «έγραψε» 318,7 χ.α.ώ. έναντι 306,3 του Βρετανού. Και στη μικρή ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, η Red Bull είχε και πάλι το προβάδισμα με 286 χ.α.ώ. έναντι 281,9 της Mercedes.

Η διαφορά ήταν μικρότερη χωρίς τη χρήση DRS. Οι τρεις ζώνες DRS που υπάρχουν στο Red Bull Ring, ενθάρρυναν τη χρήση μεγαλύτερης πίσω αεροτομής, η οποία θα προστατεύει και τα πίσω ελαστικά στον αγώνα. Η θερμική καταπόνηση των πίσω ελαστικών αναμένεται να είναι ο περιοριστικός παράγοντας αυτό το σαββατοκύριακο, λόγω των πολλαπλών επιταχύνσεων από αργές στροφές.

Λιπαντικά
H Mercedes αποδίδει τη διαφορά απόδοσης στις ευθείες στη μονάδα ισχύος και στην αεροδυναμική αντίσταση. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η Honda κατάφερε να κερδίσει 14 ίππους από τη δεύτερη μονάδα που χρησιμοποιεί φέτος, την οποία παρουσίασε στη Γαλλία. Σε συνδυασμό με αυτή χρησιμοποιείται ένα καινούργιο λιπαντικό της ExxonMobil, το οποίο χρησιμοποιεί συστατικά από καλλυντικά, με τα οποία η εταιρεία πειραματίστηκε για πρώτη φορά πριν από 8 χρόνια. Το καινούργιο λιπαντικό μειώνει τις τριβές και επιτρέπει τη λειτουργία του κινητήρα σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Συνεπώς, η Honda έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει πιο επιθετικές ρυθμίσεις κινητήρα για περισσότερη ώρα, απ’ όπου και προκύπτει το προαναφερθέν κέρδος ιπποδύναμης.

Turbo
Ωστόσο, ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, πιστεύει ότι η διαφορά ισχύος τονίζεται στο Red Bull Ring, λόγω της απόδοσης του συστήματος τούρμπο της Honda, το οποίο έχει εξελιχθεί από μηχανολόγους του τμήματος σχεδιασμού κινητήρων αεροσκαφών της ιαπωνικής εταιρείας. Λόγω του αυξημένου υψόμετρου, το τούρμπο δουλεύει πιο σκληρά για να αναπληρώσει τις απώλειες που προκύπτουν από την κατά περίπου 7% πιο αραιή ατμόσφαιρα και να παρέχει την ίδια ποσότητα πεπιεσμένου αέρα στο θάλαμο καύσης, όπως και υπό φυσιολογικές συνθήκες.

Η Mercedes ήταν ταχύτερη στις στροφές 6-7, ενώ τα μονοθέσια των δύο κορυφαίων ομάδων απέδιδαν σχεδόν το ίδιο στη στροφή 9. Ωστόσο η Red Bull έδειχνε να έχει το προβάδισμα στο σύνολο του γύρου. Σύμφωνα με την Mercedes, παραβαίνοντας τα όρια πίστας στον ταχύτερο γύρο του, ο Hamilton δεν κέρδισε κάτι παραπάνω από 0,05 δλ. Συνεπώς βρισκόταν στο ίδιο επίπεδο με τον χρόνο του Verstappen. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Βρετανός βρισκόταν στο δεύτερο γρήγορο γύρο του με τη μαλακή γόμα, γεγονός που ίσως υποδηλώνει κάτι για τη δυνατότητα της Mercedes να φέρει τα ελαστικά στην κατάλληλη θερμοκρασία στον πρώτο γρήγορο γύρο.

Ποινή Bottas
Σύμφωνα με την ανάλυση της Mercedes για το GP Γαλλίας, όπου ο Hamilton έχασε την πρωτοπορία του αγώνα έπειτα από το pit stop του, αρκετή από την απώλεια χρόνου σημειώθηκε στο pit lane. Όταν ο Bottas έκανε το τετ-α-κέ, δοκίμαζε να ξεκινήσει με 2η σχέση στο κιβώτιο, για να διαπιστωθεί αν αυτή η προσέγγιση θα ήταν ταχύτερη. Ωστόσο, η ροπή στον πίσω άξονα ήταν υπερβολική και ο Φινλανδός έχασε τον έλεγχο. Οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή 3 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του GP Στυρίας, διότι θα μπορούσε να είχε τραυματίσει μηχανικούς της McLaren, εμπρός από το γκαράζ της οποίας εκτυλίχθηκε το συμβάν.

Ελαστικά
Σύμφωνα με την Pirelli, η μέση γόμα (C3) είναι μισό δευτερόλεπτο πιο αργή από την μαλακή (C4) στον ένα γύρο, ενώ η σκληρή «χάνει» 0,8 δλ. στο γύρο. Κατά τη διάρκεια ενός stint, η αντοχή της μέσης γόμας παράγει καλύτερο ρυθμό, οπότε οι κορυφαίες ομάδες είναι λογικό να προσπαθήσουν να προαχθούν στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών με την μέση γόμα, αν και ο βαθμός δυσκολίας αυτής της προσπάθειας θα είναι πολύ πιο αυξημένος απ’ ότι ήταν στη Γαλλία.

Midfield
Οι McLaren και Alpine χρησιμοποίησαν πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος όταν οι οδηγοί της σημείωσαν τους ταχύτερους χρόνους τους, σύμφωνα με τις ενδείξεις από το GPS των μονοθεσίων. Συνεπώς, είναι δύσκολο να βγουν ασφαλή συμπεράσματα ως προς την ανταγωνιστικότητα της βρετανικής ομάδας σε σύγκριση με τις δύο κορυφαίες. Παράλληλα, η Ferrari χρησιμοποίησε την Παρασκευή για να διεξάγει πειραματισμούς με το στήσιμο της SF21 και να βρει τα αίτια των προβλημάτων της με τα εμπρός ελαστικά στη Γαλλία, οπότε και οι χρόνοι της Scuderia δεν ήταν ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικοί.

O Sebastian Vettel δήλωσε ότι η Aston Martin έχει ακόμη δουλειά να κάνει σε ρυθμό αγώνα. Στον αντίποδα, εξαιρετικές ήταν οι προσομοιώσεις αγώνα του George Russell με τη Williams, τόσο με τη σκληρή γόμα (με την οποία ήταν ταχύτερος από τον Leclerc) όσο και με τη μέση, με την οποία ήταν μόλις 0,2 δλ. πιο αργός από τον Hamilton.

Pit stop
Η μάχη για τον τίτλο δίνεται τόσο εντός πίστας, όσο και εκτός αυτής, στα παρασκήνια. Ο διευθυντής της Red Bull χαρακτήρισε ανοιχτά τη νέα τεχνική ντιρεκτίβα που αφορά τη διαδικασία των pit stop, ως σαφή προσπάθεια από την Mercedes να αφαιρέσει ένα από τα πλεονεκτήματα της ομάδας του. Ο Horner υποστηρίζει ότι το προβάδισμα της Red Bull στην ταχύτητα διεκπεραίωσης ενός pit stop δεν έχει αποκτηθεί τυχαία κι επειδή η Μercedes δε μπορεί να νικήσει αυτή τη μάχη, έχει επιλέξει την εναλλακτική οδό. Ο Horner αναφέρθηκε και στη γενικότερη εικόνα: «Η Formula 1 αφορά την καινοτομία και τον ανταγωνισμό. Το να βλέπουμε pit stop κάτω των 2 δευτερολέπτων είναι αξιόλογο επίτευγμα και θα έπρεπε να το ενθαρρύνουμε. Όχι να προσπαθούμε να το ελέγξουμε. Ειδάλλως που σταματάει αυτό; Θα μας λένε με ποιο τρόπο να περπατάμε καθώς μπαίνουμε στο γκαράζ, που θα πρέπει να καθόμαστε στο pit wall και ποιο κουμπί να πατήσουμε, υποθέτω»._Φ.Λ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 26 Ιουν 2021, 18:48

GP Στυρίας: Pole για τον Verstappen

4troxoi - Fabrizio Lazakis

O Max Verstappen κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη pole position του, και την πρώτη της Red Bull μέσα στην Αυστρία, στην ιδιόκτητη πίστα του Red Bull Ring όπου αυτό το σαββατοκύριακο διεξάγεται το GP Στυρίας.

Είναι η πρώτη φορά που ο Verstappen κάνει σερί δύο συνεχόμενων pole position στη Formula 1. H Red Bull έδειχνε να έχει το πάνω χέρι στο Red Bull Ring από εχθές. Η Mercedes κατάφερε να πάρει τον ταχύτερο χρόνο στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου, αλλά ο Verstappen επικράτησε και πάλι στις κατατακτήριες. Αμφότεροι οι γύροι του Ολλανδού στο Q3 θα του έφερναν την pole position, ωστόσο ο πρώτος εξ αυτών ήταν 74 χλστ. του δλ. ταχύτερος.

Ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι περίμενε την Mercedes να είναι πιο ανταγωνιστική, αλλά υποθέτει ότι η αύξηση θερμοκρασίας ασφαλτοτάπητα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας φαίνεται ότι επηρέασε αρνητικά τα γερμανικά μονοθέσια.

Το δεύτερο χρόνο έγραψε ο Valtteri Bottas, εντούτοις ο Φινλανδός θα εκκινήσει από την 5η θέση, λόγω της ποινής που δέχθηκε από τους αγωνοδίκες έπειτα από το τετ-α-κέ του στο pit lane στις χθεσινές ελεύθερες δοκιμές. Ο Φινλανδός έχανε πολύ χρόνο στις ευθείες, τον οποίο δεν είχε τη δυνατότητα να αναπληρώσει στις -ελάχιστες- στροφές.

Ο Hamilton σημείωσε τον 3ο ταχύτερο χρόνο, αλλά θα εκκινήσει δεύτερος αύριο. Ο Βρετανός δήλωσε ότι δεν ήταν η καλύτερη διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών για τον ίδιο. Είχε ένα μπλοκάρισμα στην πρώτη του προσπάθεια στο Q2 στη στροφή 3 και αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει (όπως και ο Bottas) και δεύτερο σετ μέσης γόμας για να προαχθεί στο τελικό σκέλος της διαδικασίας.

Σε αυτό, η Mercedes προσπάθησε να δώσει όσο το δυνατόν περισσότερες ευκαιρίες στον Hamilton, ο οποίος είχε διαφυλάξει τρία σετ μαλακής γόμας και έκανε τρεις προσπάθειες στο Q3. Ωστόσο, στην τελική εξ αυτών, συνάντησε πολλά μονοθέσια μπροστά του στις τελευταίες στροφές, τα περισσότερα εκ των οποίων προσπέρασε, καθώς πιεζόταν χρονικά αφού η αντίστροφη μέτρηση πλησίαζε στο τέλος. Αλλά το τίμημα για αυτή την κίνηση, ήταν ότι η προετοιμασία των ελαστικών του δεν ήταν ιδανική και κατά συνέπεια, ο χρόνος του δεν ήταν ανταγωνιστικός.

Ο Hamilton δήλωσε ότι η Red Bull είχε και τις δύο ημέρες ένα προβάδισμα 0,25 δλ. επί της Mercedes. Επιπλέον, ο Βρετανός δήλωσε ότι τα γερμανικά μονοθέσια δε θα έχουν τη δυνατότητα να προσπεράσουν τη Red Bull στον αγώνα, λόγω των υψηλότερων τελικών ταχυτήτων που αναπτύσσει η RB16B. Ο Hamilton ευελπιστεί ότι θα μπορεί να παραμείνει κοντά στον Verstappen. Επίσης, ελπίζει στην έλευση της βροχής αύριο.

Verstappen, Hamilton και Bottas είναι οι μοναδικοί οδηγοί εκ των πρώτων 10 που θα εκκινήσουν τον αγώνα με την μέση γόμα, αφού με αυτήν σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q2. Όπως συνηθίζει, η Red Bull έστειλε τον Verstappen στην πίστα στο τέλος του Q2 με ένα καινούργιο σετ μαλακής γόμας, για να είναι σίγουρο ότι θα εξασφαλίσει την πρόκριση. Ωστόσο, ο Verstappen έκοψε το ρυθμό του έπειτα από την πρώτη κιόλας στροφή, όταν βρήκε άλλα μονοθέσια μπροστά του. Αυτό προκάλεσε την οργή του αρχιμηχανικού του, Giampiero Lambiase, ο οποίος την εξέφρασε μέσω ασυρμάτου. Ο Verstappen δήλωσε ότι το περιστατικό αυτό τον έκανε να πιέσει πιο πολύ στο τελικό σκέλος.

Εκπληκτική ήταν η επίδοση του Lando Norris, o οποίος εξελίσσεται σε σπεσιαλίστα του Red Bull Ring. Άλλωστε, σε αυτή την πίστα ανέβηκε πέρυσι για πρώτη φορά στην καριέρα του στην F1 στο βάθρο. Ο Norris κατετάγη 4ος και θα εκκινήσει το GP Στυρίας 3ος. Ο Βρετανός ήταν έκπληκτος που βρέθηκε τόσο μπροστά, αλλά εκμεταλλεύτηκε την παρουσία του Fernando Alonso που βρισκόταν μπροστά του στην τελική του προσπάθεια στο Q2 για να κερδίσει στις ευθείες από το slipstream της Alpine. Ωστόσο, το γεγονός ότι βρισκόταν πολύ κοντά στον Ισπανό του κόστισε στην πρώτη στροφή. Ο Norris παραδέχθηκε επίσης ότι δεν πάτησε το γκάζι όσο νωρίς θα ήθελε στην έξοδο της στροφής 7.

Για μια ακόμη φορά, ο team mate του στη McLaren, Daniel Ricciardo δεν είχε εξήγηση για το γεγονός ότι βρέθηκε μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Norris στο Q2 για να καταταγεί 13ος, έπειτα από μια πολύ καλή ημέρα εχθές… Η McLaren είχε τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες σήμερα.

Ο Sergio Perez εκκινεί τον αυριανό αγώνα από την 4η θέση. Ο Μεξικανός δεν ήταν αρκετά γρήγορος για να επιχειρήσει καν να προαχθεί στο Q3 με τη μέση γόμα. Ο Perez δεν ήταν ευχαριστημένος από το στήσιμο του μονοθεσίου του και έκανε ό,τι αλλαγές μπορούσε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει ένα επιπλέον σετ ελαστικών στο Q1, συνεπώς, έκανε την πρώτη του προσπάθεια στο Q3 με μεταχειρισμένο σετ. Στον τελικό του γύρο στο Q3 δεν κατάφερε να φέρει τα ελαστικά στις ιδανικές θερμοκρασίες, ειδάλλως πιστεύει ότι θα είχε τη δυνατότητα να καταταγεί 2ος.

Η AlphaTauri ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστική σήμερα, πιθανότατα λόγω της πολύ καλής απόδοσης του κινητήρα της Honda στη συγκεκριμένη πίστα. Ο Pierre Gasly σημείωσε τον 6ο χρόνο και για πρώτη φορά είχε τη δυνατότητα να προαχθεί στο Q3 χρησιμοποιώντας μονάχα ένα σετ ελαστικών στο δεύτερο σκέλος. Ο Γάλλος δεν ήταν πολύ αισιόδοξος έπειτα από την απώλεια ολόκληρου του FP2 λόγω ενός προβλήματος στη μονάδα ισχύος, αλλά η πραγματικότητα τον διέψευσε.

Ο Yuki Tsunoda διατήρησε την ψυχραιμία του αυτή τη φορά και απέφυγε τα λάθη για να καταταγεί 8ος. Ο Ιάπωνας παρεμπόδισε τον Bottas στο Q3 στην 4η στροφή και κλήθηκε να παρουσιαστεί ενώπιον των αγωνοδικών για τις πράξεις του. Ο Tsunoda δικαιολογήθηκε λέγοντας ότι η ομάδα δεν τον είχε ενημερώσει και είδε πολύ αργά ότι η Mercedes βρισκόταν πίσω του για να μπορέσει να αντιδράσει. Εντέλει, οι αγωνοδίκες τον τιμώρησαν με ποινή 3 θέσεων και θα εκκινήσει τον αγώνα αύριο 11ος. Ο Tsunoda δήλωσε επίσης ότι είχε δεχθεί πολλή πίεση από τον αγωνιστικό σύμβουλο της Red Bull έπειτα από το GP Γαλλίας και ευελπιστεί ότι ο Αυστριακός θα είναι πιο ευχαριστημένος έπειτα από τη σημερινή εμφάνιση, αν και αυτή η δήλωση έγινε πριν του επιβληθεί η ποινή. Ο Ιάπωνας ελπίζει να αποφύγει τα λάθη και αύριο.

Ο Charles Leclerc κατάφερε όπως πάντα να αντλήσει κάτι παραπάνω από τη Ferrari στις κατατακτήριες δοκιμές και θα παραταχθεί αύριο 7ος στην εκκίνηση. Ο Μονεγάσκος ήλπιζε σε κάτι παραπάνω σήμερα, αλλά δήλωσε ότι ο ρυθμός αγώνα της Ferrari είναι ενθαρρυντικός, προσθέτοντας ότι η ιταλική ομάδα δεν ήθελε να τον θυσιάσει για καλύτερη επίδοση το Σάββατο.

Ο Carlos Sainz (12ος) από την πλευρά του δήλωσε ότι το Red Bull Ring δεν ευνοεί το μονοθέσιο της Ferrari και ανέφερε ότι του ήταν δύσκολο να «ξεκλειδώσει» την απόδοση της SF21 στον ένα γρήγορο γύρο. Η Ferrari είχε τις χαμηλότερες τελικές ταχύτητες όλων στις ευθείες, με το Red Bull Ring να αποκαλύπτει την αδυναμία της ιταλικής μονάδας ισχύος.

O Fernando Alonso ήταν πολύ ευχαριστημένος από την επίδοση που του χάρισε την 8η θέση (7η στην εκκίνηση λόγω της ποινής του Tsunoda). Ο Ισπανός δήλωσε ότι από το Μπακού τα πράγματα πηγαίνουν πολύ καλύτερα για τον ίδιο και προσέθεσε ότι το μονοθέσιο του έδινε πολύ καλή αίσθηση σήμερα. Ο έτερος πιλότος της Alpine, Esteban Ocon, αποκλείστηκε από τη διαδικασία στο πρώτο κιόλας σκέλος…

O Lance Stroll συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα και προωθήθηκε στην 9η θέση εκκίνησης. Ο George Russell ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμά του σε κατατακτήριες δοκιμές με τη Williams, καταλαμβάνοντας την 11η θέση (θα εκκινήσει 10ος έπειτα από την ποινή του Tsunoda), πρώτος εξ αυτών που επιλέγουν ελαστικά για την εκκίνηση, αν και αυτό μπορεί να μην έχει πολύ σημασία αύριο αν βρέχει στην αρχή του αγώνα. Ο Βρετανός έχασε την πρόκριση στο Q3 για μόλις 8 χλστ. του δλ. αλλά ελπίζει αύριο να σημειώσει τους πρώτους του βαθμούς με τη Williams._Φ.Λ.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Ιουν 2021, 14:26

GP Στυρίας – Σημειώσεις Σαββάτου

4τροχοι - Fabrizio Lazakis

Η Red Bull επιβεβαίωσε το Σάββατο ότι διατηρεί το προβάδισμα που έδειχνε να έχει στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής. Ωστόσο, το GP Στυρίας θα κριθεί από τη διαχείριση των πίσω ελαστικών.

Παρ’ ότι ο Lewis Hamilton εξασφάλισε στον εαυτό του τρεις προσπάθειες στο Q3, δήλωσε ότι μετάνιωσε την κίνηση να προσπεράσει πολυάριθμα μονοθέσια καθ’ οδόν για την τελική του προσπάθεια. «Ήξερα ότι όλοι πήγαιναν πολύ αργά και ανησυχούσα ότι δε θα είχα τα ελαστικά στις κατάλληλες θερμοκρασίες. Αλλά πήγα σε όλες τις ακάθαρτες γραμμές, γεμίζοντας ακαθαρσίες τα ελαστικά. Έπειτα είχα κακή έξοδο από την τελευταία στροφή, οπότε ήδη μέχρι την πρώτη στροφή, είχα χάσει ένα δέκατο. Ήδη στην τρίτη στροφή είχα χάσει δύο δέκατα, οπότε δεν υπήρχε ελπίδα. Προσπάθησα να υπερβάλλω για να ανακτήσω αυτό το χαμένο χρόνο και δεν λειτούργησε».

Ο Βρετανός δήλωσε επίσης ότι δεν κατανοούσε πλήρως γιατί δεν ήταν τόσο γρήγορος στις κατατακτήριες δοκιμές: «Στο FP3 έκανα ένα γύρο και είπα ‘αυτός είναι που χρειάζομαι στο Q3’. Αλλά δεν τον πλησίασα ποτέ!» Ο Hamilton ελπίζει το στήσιμο που επέλεξε να λειτουργήσει καλά στον αγώνα, αν και ανέφερε για την Red Bull ότι «ήταν ταχύτερη καθ’ όλη τη διάρκεια του σαββατοκύριακου και η χθεσινοβραδινή ανάλυση έδειξε ότι είναι 0,25 δλ. μπροστά στην προσομοίωση αγώνα. Ελπίζω ότι μέσω δουλειάς έχουμε μειώσει αυτή τη διαφορά».

Ποινή Bottas
O Valtteri Bottas ήταν ταχύτερος του Hamilton για 3η φορά φέτος σε κατατακτήριες δοκιμές. Το Red Bull Ring είναι μια πίστα που ταιριάζει στο οδηγικό στιλ του Φινλανδού. Ωστόσο, ο Bottas παραδέχθηκε ότι είχε βοήθεια από τις επιλογές του Hamilton όσον αφορά το στήσιμο: «Η άλλη πλευρά του γκαράζ με βοήθησε αυτή τη φορά. Με το μονοθέσιό μας, είναι εύκολο να ακολουθήσεις λάθος κατεύθυνση στο στήσιμο». Λόγια που επιβεβαιώνουν το περιορισμένο εύρος λειτουργίας της W12 και κατά συνέπεια τη «δυστροπία» της. Ο Φινλανδός έκρινε ότι έκανε έναν καλό γύρο, αλλά δε θα μπορούσε να έχει βρει τα 2 δέκατα του δλ. που τον χώριζαν από τον Verstappen.

O Bottas χαρακτήρισε αυστηρή την ποινή 3 θέσεων που δέχθηκε και έριξε φταίξιμο σε αντίπαλες ομάδες, οι οποίες κατά τη γνώμη του βρήκαν την ευκαιρία να επωφεληθούν, παραπονούμενες ότι επρόκειτο για επικίνδυνο περιστατικό, έτσι ώστε να του εξασφαλίσουν ποινή. Προφανώς, ο Φινλανδός παραδέχθηκε ότι με πολλούς μηχανικούς στο pit lane θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια επικίνδυνη κατάσταση. Ωστόσο, από την πλευρά της η FIA δε θα μπορούσε να αφήσει ατιμώρητο ένα τέτοιο συμβάν, διότι κατά αυτό τον τρόπο θα έδινε το μήνυμα ότι ένα τετ-α-κέ στο pit lane δεν αποτελεί αξιόμεμπτη οδηγική συμπεριφορά. Κάτι τέτοιο θα αντίβαινε την κύρια προτεραιότητα της FIA, που είναι η ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων στους αγώνες, από τους οδηγούς, μέχρι τους μηχανικούς και τους εθελοντές στην πίστα.

Κινητήρες, στρατηγική και ελαστικά
Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους η Red Bull έχει υψηλότερες τελικές ταχύτητες στην Αυστρία, αναφερθήκαμε εκτενώς στην ανάλυση των ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής. Ο διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε πως βρίσκει παράξενη τη σθεναρή άρνηση της Red Bull ότι έχει κερδίσει σε απόδοση στον τομέα της μονάδας ισχύος. Όπως πλέον έχουμε συνηθίσει να περιμένουμε από τον Αυστριακό, τόνισε ότι δε θα έπρεπε να έχει προκύψει τέτοιο πλεονέκτημα σε απόδοση σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, που επιτρέπουν μονάχα επεμβάσεις βελτίωσης της αξιοπιστίας των μονάδων ισχύος κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Σε άλλες δηλώσεις του πάντως, ο Wolff, σχολίασε: «Για χρόνια είχαμε πλεονέκτημα στις ευθείες. Τώρα, δε μπορούμε να παραπονεθούμε εάν έχει αντιστραφεί αυτό. Απλά πρέπει να προσπαθήσουμε να είμαστε ταχύτεροι στις στροφές».

Θα πρέπει να σημειωθεί φυσικά ότι στις υψηλές τελικές ταχύτητες της Red Bull συμβάλλει και η επιλογή πιο «αδύνατης» πίσω αεροτομής. Εντούτοις, η Red Bull διατηρεί ταχύτητα σχεδόν εφάμιλλη της Mercedes στις γρήγορες στροφές. Η RB16B το επιτυγχάνει αυτό «λειτουργώντας» το δάπεδο του μονοθεσίου πιο επιθετικά, με την αυξημένη κλίση του ανασηκωμένου πίσω μέρους. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το υψηλό rake, αυξάνει και τη γωνία πρόσπτωσης των πτερυγίων της πίσω αεροτομής, γεγονός που την κάνει να παράγει λίγο περισσότερη αρνητική άντωση απ’ ότι αν ήταν παράλληλη με το έδαφος.

Αν ο αγώνας διεξαχθεί σε στεγνό οδόστρωμα αύριο, το γεγονός ότι ο Perez εκκινεί με τη μαλακή γόμα (σε αντίθεση με τους Verstappen, Hamilton και Bottas), θα έχει σημασία όσον αφορά τη στρατηγική. Ο Μεξικανός θα κάνει νωρίτερα το pit stop του και ίσως έχει τη δυνατότητα με αυτό τον τρόπο να περάσει εμπρός από τον Hamilton, όταν πραγματοποιήσει και αυτός τη δική του αλλαγή ελαστικών. Δεδομένου ότι οι τελικές ταχύτητες των Red Bull στις ευθείες είναι αρκετά υψηλές, θα είναι δύσκολο για τον Βρετανό οδηγό της Mercedes να προσπεράσει τον Perez εάν βρεθεί πίσω του.

Ωστόσο, ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι όλα θα εξαρτηθούν από τον παράγοντα ελαστικά: «Ο αγώνας δεν αποφασίζεται στις ευθείες, αλλά από τη διαχείριση ελαστικών, μέσω undercut και overcut (πρόωρη ή καθυστερημένη πραγματοποίηση pit stop). H Red Bull διαθέτει ταχύτερο μονοθέσιο αυτή τη στιγμή. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τη νοημοσύνη μας για να αντλήσουμε το μέγιστο από το αυτοκίνητο, τα ελαστικά και το στήσιμο». O περιοριστικός παράγοντας στο GP Στυρίας -δεδομένου ότι θα διεξαχθεί σε στεγνή πίστα- θα είναι η θερμική καταπόνηση των πίσω ελαστικών.

Η αντίθεση στη McLaren…
Για μια ακόμη φορά, η διαφορά μεταξύ Norris και Ricciardo ήταν πολύ μεγάλη, τουλάχιστον όσον αφορά τη θέση εκκίνησης. Με πολλές ομάδες να βρίσκονται σε παρόμοιο επίπεδο ανταγωνιστικότητας, μισό δευτερόλεπτο κάνει μεγάλη διαφορά. Ο διευθυντής της McLaren, Andreas Seidl, παρείχε μερικές εξηγήσεις για την -πολλοστή- κακή εμφάνιση του Daniel Ricciardo που o ίδιος ο Αυστραλός δεν είχε τη δυνατότητα να δώσει έπειτα από τις κατατακτήριες δοκιμές.

Κατά τον Γερμανό, «Κοιτώντας τα δεδομένα μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, έχουμε μια καλή ιδέα όσον αφορά ποια είναι τα ζητήματα. Ο Daniel, παρά τα καλά βήματα προόδου που κάνει, παλεύει ακόμα με μερικούς από τους περιορισμούς που νιώθει όταν οδηγεί το αυτοκίνητό μας στο όριο. Αυτοί οι περιορισμοί κοστίζουν πολύ σε χρόνο εδώ, σε τέτοιου είδους πίστα». Μεγάλο μέρος του πρώτου μισού του γύρου στο Red Bull Ring εξαρτάται από την απόδοση στο φρενάρισμα της ανηφορικής προσέγγισης στη στροφή 3 και της κατηφορικής στην 4, όπου είναι πολύ σημαντική η είσοδος στη στροφή και ο τρόπος με τον οποίο εισέρχεται ο οδηγός για να κρατήσει την υψηλότερη εφικτή ταχύτητα διέλευσης από την κορυφή της.

Ωστόσο ο Ricciardo δυσκολεύεται και στις γρήγορες στροφές (6, 7, 9, 10), όπου απαιτείται δέσμευση και εμπιστοσύνη στο μονοθέσιο. Ο Seidl σχολίασε: «Οι περιορισμοί με τους οποίους δυσκολεύεται, παρουσιάζονται στις αργές στροφές, αλλά επίσης και στα γρήγορα κομμάτια που ακολουθούν. Και αυτό απλά χτίζεται κατά τη διάρκεια του γύρου και οδηγεί σε αυτό το έλλειμμα που έχουμε». Ο Ricciardo προσέθεσε: «Σίγουρα παλεύω για να προσπαθήσω να είμαι το ίδιο γρήγορος στις στροφές. Δε νομίζω ότι η δυσκολία προέρχεται από υπερβολές στην οδήγηση του μονοθεσίου ή ότι παλεύω μαζί του. Αλλά βρίσκω τον εαυτό μου να ξεμένει από πίστα και χώρο».

Αυτό που δε μπορούσε να εξηγήσει ο Ricciardo ήταν γιατί έχανε τόσο χρόνο το Σάββατο, έπειτα από μια πολύ ανταγωνιστική Παρασκευή. Ωστόσο ο ρυθμός την Παρασκευή είναι αρκετά πιο αργός και όταν ο Ricciardo καλείται να βρει αυτό το 2,5% παραπάνω το Σάββατο, δυσκολεύεται να το καταφέρει.

…και την Alpine
Ο Fernando Alonso ήταν ταχύτερος από τον Esteban Ocon για τρίτο συνεχόμενο αγώνα στις κατατακτήριες δοκιμές και πλέον, το «σκορ» μεταξύ τους στις αναμετρήσεις του Σαββάτου είναι ισόπαλο: 4 – 4. Σήμερα, ο Γάλλος αποκλείστηκε στο πρώτο σκέλος της διαδικασίας, όντας 17ος… Ο Alonso δηλώνει ότι από το Μπακού είναι ευχαριστημένος από το μονοθέσιο, ενώ ο Ocon δηλώνει ότι από εκείνο τον αγώνα, δεν είναι ευχαριστημένος από την απόδοση της δικής του πλευράς του γκαράζ. Τα τρία τελευταία Σάββατα, ο Ocon έχει βρεθεί κατά μέσο όρο 0,22 δλ. πίσω από τον Ισπανό ομόσταυλό του.

Ο Ocon δυσκολεύτηκε να βρει το ιδανικό στήσιμο για την Alpine στο Red Bull Ring. Είχε δυσκολία στο φρενάρισμα για την στροφή 3 και στους δύο γύρους του στο Q1 και υπήρχαν δείγματα αβεβαιότητας στην είσοδο των δύο τελευταίων στροφών. Ο αθλητικός διευθυντής της Alpine, Alan Permane, ανέφερε για τον Γάλλο: «Δυσκολεύεται λίγο με την αλλαγή ισορροπίας μεταξύ αργών και γρήγορων κομματιών. Υπάρχει λίγο υπερβολική υποστροφή στα γρήγορα κομμάτια και εάν προσπαθήσεις να το διορθώσεις αυτό, διαταράσσεις τη συμπεριφορά στα αργά σημεία. Ο ίδιος και οι μηχανικοί του χρειάζεται να δουλέψουν σκληρά και θα βρουν μια λύση και θα επιστρέψει στο επίπεδο που ήταν. Δεν ξέχασε ξαφνικά να οδηγεί γρήγορα».

Ο Ocon αναφέρει πως είναι ξεκάθαρο ότι έχει χάσει απόδοση στους τελευταίους αγώνες, καθώς στην αρχή της σεζόν ήταν σχεδόν μονίμως στο Q3 και στο GP Στυρίας αποκλείστηκε από το Q1. Την ίδια στιγμή, παρ΄οτι ο Alonso δεν πιστεύει ότι η Alpine είναι ένα εύκολο μονοθέσιο, το Σάββατο στο Red Bull Ring χαρακτήρισε την Α521 «απολαυστική» στην οδήγησή της. Ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά που διέθετε ανέκαθεν ως οδηγός ο Alonso είναι η ικανότητά του να προσαρμόζεται σε διαφορετικές συμπεριφορές του μονοθεσίου. Παράλληλα, δίνει άρτιες και πολύ σαφείς πληροφορίες στους μηχανικούς του. Μπορεί ο Ocon να εξασφάλισε το μέλλον του στην Alpine και από αυτό τον τομέα να μην αισθάνεται πίεση, στην πίστα όμως σίγουρα την αισθάνεται, δεδομένων των επιδόσεων του Alonso.

Το DRS της Ferrari
Ο Charles Leclerc ανέφερε ότι η Ferrari χάνει πολύ χρόνο στις τρεις ζώνες DRS σε σύγκριση με την McLaren: «Για κάποιο λόγο, χάνουμε πολύ στο πρώτο τμήμα, το οποίο είναι κυρίως οι τρεις ζώνες DRS. Δεν κατανοούμε ακόμη πλήρως, διότι είναι πιο πολύ εκεί όπου ανοίγουμε το DRS και οι άλλοι φαίνεται να είναι πολύ πιο δυνατοί με το DRS εν λειτουργία. Οπότε δεν είναι όλες οι ευθείες, είναι πιο πολύ εκείνες οι τρεις». Παρ’ ότι ο Μονεγάσκος αποδίδει την απώλεια χρόνου στο DRS, θα πρέπει να παίζει ρόλο και η απόδοση της μονάδας ισχύος της Ferrari, καθώς και η αυξημένη αεροδυναμική αντίσταση που παράγει η SF21.

H ευθύνη της AlphaTauri
Ο τεχνικός διευθυντής της AlphaTauri, Joddy Eggington, παραδέχθηκε -διστακτικά- ότι ίσως φταίει η ομάδα για την ποινή 3 θέσεων που δέχθηκε ο Yuki Tsunoda επειδή παρεμπόδισε τον Bottas στο Q3, καθώς δεν τον ενημέρωσε για την έλευση του Φινλανδού._Φ.Λ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Ιουν 2021, 14:47

Στις 16:00 η εκκίνηση https://www.ertflix.gr/ert2-live/
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Κυρ 27 Ιουν 2021, 17:50

Ασταματητος μαξ. 4 συνεχομενες νικες θα ειχε αν δεν ηταν η πιρελι. Ανεβασμενος κι ο τσεκο που το αργο πιτ στοπ του εφαγε το βαθρο.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4393
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό GEOL » Κυρ 27 Ιουν 2021, 17:57

Δώστε αυτοκίνητο στον Charles Leclerc και θα γράψει ιστορία!
GEOL
 
Δημοσιεύσεις: 2307
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό john4serres » Κυρ 27 Ιουν 2021, 17:58

Που είναι αυτή η πίστα; Καινούργια είναι;
supporters - not customers
Άβαταρ μέλους
john4serres
 
Δημοσιεύσεις: 29934
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Ιουν 2021, 19:23

Καλά πήγαν οι Ferrari που τερμάτισαν στην 6η και 7η θέση. Οι πρώτοι 4 (Red Bull - Honda και Mercedes) είναι μία κλάση πάνω από τους "μεσαίους". Η Mc Laren - Mercedes πήρε την 5η θέση με τον Norris, αλλά ο έτερος οδηγός, ο Αυστραλός Riciardo τερμάτισε εκτός 10άδας.
Ο Leklerc ξεκίνησε από την 7η θέση, αλλά πολύ γρήγορα, μετά από επαφή με τον Gasly έχασε την μπροστινή αεροτομή του και αναγκάστηκε να πάει στα pit για αντικ/ση. Ξαναμπήκε προτελευταίος και στο τέλος περνούσε τους πάντες για να τερματίσει 7ος
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Κυρ 27 Ιουν 2021, 19:31

john4serres έγραψε:Που είναι αυτή η πίστα; Καινούργια είναι;
Της αυστριας ειναι. Απλα αλλαξαν το ονομα επειδη ξαναγινεται εκει την αλλη βδομαδα.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4393
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 27 Ιουν 2021, 19:59

ΑποστόληςΑ έγραψε:Καλά πήγαν οι Ferrari


Μόνο καλά... εδώ έγινε προσπέραση και στον Χάμιλτον.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Ιουν 2021, 20:01

O Leckerc ανακηρύχτηκε ο οδηγός του αγώνα!
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

cron