Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό flash4 » Κυρ 12 Σεπ 2021, 21:00

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ε, όχι!
Τρίτη φορά φέτος που οι Mercedes τον πετάνε εκτός αγώνα.

:lol: Το είδες το grand prix ή απλά έβγαλες πόρισμα ότι πάλι η Μερσέντες φταίει για τον καημένο τον Ολλανδό που δε δέχεται να τον προσπερνάνε;
flash4
 
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 21:03

κόψε τις ειρωνίες και το συζητάμε.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 12 Σεπ 2021, 21:07

Νόρις (αν θυμάμαι καλά) στο Σπα και Λιούις σήμερα σε παλιές εποχές θα ήταν μακαρίτες... μπρρρρρ!
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5092
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό flash4 » Κυρ 12 Σεπ 2021, 21:09

Δε χρειάζεται να διαστρεβλώνουμε τα γεγονότα επειδή δεν πάμε κάποιον (πχ Χάμιλτον, Ρονάλντο, Πέλκα κτλ).
flash4
 
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 21:16

GP Ιταλίας: Νίκη του Ricciardo στο «1-2» της McLaren

4τροχοι - Fanrizio Lazakis

Eννιά χρόνια είχε η McLaren να γευτεί τη χαρά της νίκης και άλλα τρία ο Daniel Ricciardo, αλλά στο απρόβλεπτο GP Ιταλίας ο συνδυασμός κατάφερε να φέρει το τρόπαιο της 1ης θέσης στο Woking.

Και όχι μόνο αυτό. Η McLaren ολοκλήρωσε το σημερινό της θρίαμβο με τον Lando Norris στη δεύτερη θέση. Με το αποτέλεσμα αυτό, η βρετανική ομάδα έγινε η πρώτη που σημειώνει «1-2» στη φετινή σεζόν! Το βάθρο συμπλήρωσε ο Valtteri Bottas έπειτα από έναν αγώνα ανάκαμψης από τη 19η θέση.

Οι δύο διεκδικητές του τίτλου, Lewis Hamilton και Max Verstappen, συγκρούστηκαν μεταξύ τους για δεύτερη φορά φέτος (πέραν των μικρών επαφών που έχουν συμβεί), σε ένα ατύχημα που ευτυχώς δεν είχε περαιτέρω συνέπειες, καθώς η Red Bull ανέβηκε επάνω στη Mercedes. Μάλιστα, ο πίσω δεξιός τροχός του Verstappen ακούμπησε το κράνος του Hamilton, ο οποίος σώθηκε από το halo.

Στην εκκίνηση, ο Ricciardo κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία από τον Verstappen με άψογη εκκίνηση, όντας μόλις 0,2 δλ. ταχύτερος στην επιτάχυνση από 0 στα 200 χ.α.ώ. Ο Hamilton κατάφερε να περάσει εμπρός από τον Norris, ο οποίος επίσης είχε κάνει πολύ καλή εκκίνηση αλλά είχε μπλοκαριστεί από τον Verstappen στην προσέγγιση του πρώτου chicane.

Μέχρι το δεύτερο chicane, ο Hamilton είχε καταφέρει να βρεθεί δίπλα στον Vertsappen και προσπάθησε να τον προσπεράσει από την εξωτερική. Ο Ολλανδός παρέμεινε στην αγωνιστική γραμμή και τα δύο μονοθέσια ακούμπησαν μεταξύ τους και ο Hamilton βρέθηκε χωρίς χώρο, έκοψε δρόμο και το αποτέλεσμα ήταν να χάσει και την 3η θέση από τον Norris.

Στο ίδιο chicane, ο Antonio Giovinazzi έκοψε επίσης το chicane, αλλά επιστρέφοντας στην πίστα έκλεισε το δρόμο στον Carlos Sainz, τα δύο μονοθέσια ακούμπησαν και η Alfa Romeo έχασε την εμπρός αεροτομή της, προσκρούοντας στα προστατευτικά ελαστικά.

Το γεγονός αυτό επέβαλε την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Μετά την επαναφορά του αγώνα στον κανονικό ρυθμό του, με τις πολύ υψηλές τελικές ταχύτητες που είχαν τη δυνατότητα να αναπτύξουν οι McLaren, ούτε ο Verstappen είχε τη δυνατότητα να επιτεθεί στον Ricciardo, ούτε ο Hamilton στον Norris, παρά τη χρήση DRS.

Ένα λάθος του Norris στην Alboreto (όπως ονομάζεται πλέον η Parabolica) επέτρεψε στον Hamilton να πλησιάσει και να ασκήσει πίεση στο συμπατριώτη του, αλλά και πάλι δεν είχε τη δυνατότητα να περάσει.

Εντέλει, ο Hamilton πραγματοποίησε το προσπέρασμα επί της McLaren στον 23ο γύρο, καθώς η μέση γόμα του Norris είχε αρχίσει να χάνει απόδοση, ενώ η σκληρή γόμα με την οποία εκκίνησε ο Hamilton είχε ακόμα αρκετά χιλιόμετρα ζωής.

Παράλληλα, στη μάχη για την πρωτοπορία, η McLaren απέφυγε το undercut από την Red Bull, επιλέγοντας να καλέσει πρώτη στα pits τον Ricciardo στον 22ο γύρο. O Verstappen είχε εντολή να κάνει το αντίθετο από τον Αυστραλό, συνεπώς παρέμεινε στην πίστα για έναν ακόμη γύρο.

Ωστόσο, το pit stop του Verstappen ήταν καταστροφικό, καθώς διήρκεσε 11,1 δευτερόλεπτα. Ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner δήλωσε ότι επρόκειτο για ανθρώπινο λάθος. Ο χειριστής του αερόκλειδου στον εμπρός δεξιό τροχό δεν πάτησε το κουμπί επικύρωσης αφότου βίδωσε το μπουλόνι, για να δοθεί η εντολή στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης του pit stop ότι όλα είναι καλά.

Μέχρι να καταλάβει ο μηχανικός τι είχε συμβεί, είχε παρέλθει αρκετός χρόνος για να πέσει ο Verstappen στην 9η θέση. Αρκετά χρονοβόρο -αλλά όχι όσο του Verstappen- ήταν και το pit stop του Hamilton, στον επόμενο γύρο.

Αποτέλεσμα αυτού, ήταν ο Hamilton να επιστρέψει στην πίστα ακριβώς δίπλα από τον Verstappen στην προσέγγιση του πρώτου chicane. Με τα δύο μονοθέσια το ένα δίπλα στο άλλο (με μικρό προβάδισμα του Hamilton), ο Βρετανός προσπάθησε να στριμώξει όσο μπορούσε εντός των αποδεκτών ορίων τον Verstappen πριν αρχίσουν να στρίβουν για το πρώτο κομμάτι του chicane, που είναι δεξιά στροφή.

Ο Verstappen παρέμεινε στην εξωτερική της Mercedes στο πρώτο μισό του chicane και είχε την εσωτερική για το δεύτερο, αριστερό, κομμάτι του chicane. Ωστόσο, εκεί δεν υπήρχε χώρος για τη Red Bull, η οποία ανέβηκε στα kerb.

Το μονοθέσιο του Ολλανδού απογειώθηκε λίγο, με αποτέλεσμα να ακουμπήσουν ο δεξιός πίσω τροχός της Red Bull ακούμπησε με τον πίσω αριστερό τροχό του Hamilton. Η RB16B απογειώθηκε και προσγειώθηκε επάνω στην Mercedes, με τον πίσω δεξιό τροχό της να ακουμπάει το κράνος του Hamilton.

Ευτυχώς, η παρουσία του halo έσωσε τον Hamilton, ο οποίος τη γλίτωσε απλά με ένα τράβηγμα στον αυχένα. Όπως και στο περιστατικό του Silverstone, κανείς από τους δύο δεν υποχώρησε και το αναπόφευκτο συνέβη.

O Hamilton δήλωσε: «Είναι ακριβώς το ίδιο σενάριο που συνέβη στη στροφή 1 όπως συνέβη στη στροφή 4, όπου πήγα από την εξωτερική. Ήμουν ακριβώς στην ίδια θέση, αλλά υποχώρησα. Και έτσι είναι οι αγώνες».

«Απλώς δεν ήθελε να δώσει τη θέση του σήμερα και ήξερε όταν κατευθυνόταν προς τη στροφή 2 τι επρόκειτο να συμβεί. Ήξερε ότι θα περνούσε επάνω από το kerb, αλλά και πάλι το έκανε».

«Φρόντισα να του αφήσω το πλάτος ενός αυτοκινήτου στην εξωτερική. Εισήλθα στη στροφή 1 και ήμουν μπροστά. Και ήμουν μπροστά στην προσέγγιση της 2ης στροφής. Και τότε ξαφνικά ήταν από πάνω μου».

Ο Verstappen από την πλευρά του, δήλωσε: «Φυσικά, συνειδητοποιήσαμε ότι θα ήταν κοντά στη στροφή 1, οπότε μετά τη λευκή γραμμή (στην έξοδο των pits) και έπρεπε να πατήσω στο βαμμένο πράσινο τσιμέντο για να μην ακουμπήσουμε και πήγα από την εξωτερική».

«Και φυσικά, κατάλαβε ότι πήγαινα να επιτεθώ, οπότε συνέχισε να με κλείνει. Ήθελα να συνεργαστώ μαζί του γιατί ήθελα να αγωνιστώ. Ο κόσμος αρχίζει αυτόματα να μιλάει για το Silverstone, αλλά αυτά συμβαίνουν».

«Φυσικά, δεν ήταν ωραία εκείνη τη στιγμή, αλλά νομίζω ότι είμαστε όλοι αρκετά επαγγελματίες για να τα καταφέρουμε να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε μεταξύ μας. Αλλά δεν περίμενα ότι θα συνέχιζε να με κλείνει, και να συνεχίσει να το κάνει, γιατί δε χρειαζόταν καν».

«Ακόμα κι αν μου είχε αφήσει το πλάτος ενός αυτοκινήτου, θα είχαμε αγωνιζόμασταν στην έξοδο της στροφής 2 ούτως ή άλλως και νομίζω ότι θα ήταν ακόμα μπροστά. Αλλά μετά συνέχισε να με σπρώχνει ολοένα και πιο πολύ προς την εξωτερική και κάποια στιγμή δεν υπήρχε πουθενά να πάω. Απλώς με έσπρωξε στο κίτρινο kerb και για αυτό, στο τέλος της ημέρας, αγγίξαμε. Επειδή το πίσω ελαστικό έπεσε πάνω στο δικό του».

«Δε νομίζω ότι μπορείς να κρίνεις (τα δύο περιστατικά)με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, γιατί συνέχισε να με κλείνει, ενώ βρισκόμουν δίπλα του. Χρειάζεται δύο άτομα για να συνεργαστούν για να πάρουν τη στροφή και παλεύουμε για τη θέση. Και δυστυχώς αγγίξαμε. Οπότε, αν κάποιος δεν είναι διατεθειμένος να εργαστεί, τότε τι μπορείς να κάνεις; Δεν πρόκειται να συμβεί».

Ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε: «Πιστεύω ότι ο Max άξιζε λίγο περισσότερο χώρο να του δοθεί στη στροφή 2. Νομίζω ότι ο Lewis έδωσε αρκετό χώρο στη στροφή 1 και στη συνέχεια, στη στροφή 2 πιστεύω ότι θα μπορούσε να του δώσει λίγο περισσότερο χώρο. Και είμαι σίγουρος ότι η άλλη πλευρά θα υποστηρίξει το αντίθετο».

«Συνεπώς, νομίζω ότι όταν το βλέπεις αντικειμενικά, θα πρέπει να πεις ότι είναι ένα αγωνιστικό περιστατικό».

Ο διευθυντής της Mercedes, Τοτο Wolff, δήλωσε: «Στο ποδόσφαιρο, το αποκαλούν ‘τακτικό φάουλ’. Πιθανότατα ήξερε ότι αν ο Lewis περέμενε, τότε ο ίδιος θα είχε χάσει τη νίκη».

«Ήταν σαφές για τον Max εκεί ότι θα κατέληγε σε ατύχημα. Νομίζω ότι αν δεν το διαχειριστούμε με τον σωστό τρόπο -και είμαι βέβαιος ότι οι αγωνοδίκες θα το δουν με τον σωστό τρόπο- αυτό θα συνεχιστεί».

«Είχαμε ατύχημα υψηλής ταχύτητας στο Silverstone. Είχαμε το ένα αυτοκίνητο να καταλήγει πάνω στο άλλο και στο κεφάλι του Lewis (στη Monza). Ίσως την επόμενη φορά να καταλήξουμε σε σύγκρουση υψηλής ταχύτητας και στη συνέχεια να προσγειωθούν ο ένας επάνω στον άλλο».

Εντέλει, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι ο Verstappen είχε μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για το ατύχημα και τον τιμώρησαν με ποινή 3 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του GP Ρωσίας.

Στην απόφαση των αγωνοδικών αναφέρεται: «Στην ταμπέλα των 50 μέτρων, πριν
στροφή 1, το αυτοκίνητο 44 (Hamilton) ήταν σημαντικά μπροστά από το αυτοκίνητο 33 (Verstappen). Το αυτοκίνητο 33 φρέναρε αργά και άρχισε να κινείται παράλληλα με το αυτοκίνητο 44, αν και σε κανένα σημείο το αυτοκίνητο 33 δε βρίσκεται πιο μπροστά από από τον εμπρός τροχό του αυτοκινήτου 44».

«Κατά τη διάρκεια της ακρόασης, ο οδηγός του αυτοκινήτου 33 υποστήριξε ότι η αιτία του συμβάντος ήταν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου 44, ανοίγοντας το τιμόνι μετά τη στροφή 1, τον κλείνει προς την κορυφή της στροφής 2. Ο οδηγός του αυτοκινήτου 44 ισχυρίστηκε ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου 33 προσπάθησε πολύ αργά να περάσει και θα έπρεπε να είχε εγκαταλείψει τη στροφή, είτε υποχωρώντας νωρίτερα, είτε στρίβοντας αριστερά, πίσω από το kerb».

«Οι αγωνοδίκες παρατήρησαν σε βίντεο κάμερας κλειστού κυκλώματος ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου 44 είχε γραμμή αποφυγής, αν και η θέση του προκάλεσε το αυτοκίνητο 33 να πατήσει στο kerb. Αλλά, οι αγωνοδίκες παρατήρησαν ότι το αυτοκίνητο 33 δεν ήταν καθόλου δίπλα στο αυτοκίνητο 44 έως ότου βρέθηκαν αρκετά βαθιά μέσα στη στροφή στη στροφή 1. Κατά τη γνώμη των αγωνοδικών, αυτός ο ελιγμός επιχειρήθηκε πολύ αργά για τον οδηγό του αυτοκινήτου 33 να έχει ‘το δικαίωμα αγωνιστικού χώρου’».

«Ενώ το αυτοκίνητο 44 θα μπορούσε να έχει απομακρυνθεί περισσότερο από το kerb, για να αποφύγει το περιστατικό, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι η θέση του ήταν λογική και ως εκ τούτου συμπεραίνουν ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου 33 είχε μεγαλύτερη υπαιτιότητα για το περιστατικό».

Με τα δύο μονοθέσια ακινητοποιημένα στην άκρη της πίστας το ένα πάνω στο άλλο, ο Hamilton προσπάθησε να βάλει όπισθεν για να απεγκλωβιστεί, μέχρι που έλαβε την εντολή από το pit wall της Mercedes να σβήσει τον κινητήρα και να εγκαταλείψει.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας παρενέβη για δεύτερη φορά, και όσοι δεν είχαν κάνει pit stop κατευθύνθηκαν προς τα pits. Χάνοντας λιγότερο χρόνο από τις McLaren, που είχαν ήδη κάνει το pit stop τους πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Leclerc κατάφερε να «παρεισφρήσει» μεταξύ των δύο McLaren.

Ο Perez βρέθηκε στην 4η θέση, εμπρός από τον Sainz και τον Bottas. Οι Ferrari δεν είχαν τη δυνατόητα να φέρουν τα ελαστικά τους στις ιδανικές θερμοκρασίες άμεσα και ο Norris επιτέθηκε στον Leclerc. H απόπειρα στο πρώτο chicane δεν πέτυχε, ωστόσο ο Norris επέμεινε, πατώντας στο γρασίδι της Curva Grande για να περάσει εμπρός από τη Ferrari μέχρι το chicane που ακολουθεί.

Στον επόμενο γύρο, ο Bottas κατάφερε να προσπεράσει με ευκολία τον Sainz για την 5η θέση. Οι Leclerc και Perez έδιναν τη δική τους μάχη, με τον Μεξικανό να κόβει δρόμο στο chicane της Roggia. H Red Bull ρώτησε τη διεύθυνση αγώνα αν ο Perez θα πρέπει να επιστρέψει τη θέση, αλλά δεν έλαβε απάντηση. Συνεπώς, αποφάσισε να συνεχίσει, αλλά εντέλει οι αγωνοδίκες έκριναν το προσπέρασμά του αντικανονικό και του επέβαλαν ποινή 5 δλ.

Στη συνέχεια, ο Bottas επιτέθηκε στον Leclerc στο πρώτο chicane. Ο Leclerc έκοψε δρόμο για να αποφύγει την επαφή και παρέδωσε τη θέση, ωστόσο κόλλησε πίσω από την Mercedes, εκμεταλλεύτηκε το slipstream και πέρασε ξανά μπροστά. Εντούτοις, δεν είχε τη δυνατότητα να διατηρήσει πίσω του για πολύ ακόμα τον Bottas και αναγκάστηκε να υποκύψει στην επίθεση του Φινλανδού λίγο αργότερα.

Με τις δύο McLaren να βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις, ο Norris ζήτησε από την ομάδα να πει στο Ricciardo να αυξήσει το ρυθμό του, καθώς τον πλησίαζε ο Perez. O Ricciardo το έκανε, αλλά μερικούς γύρους αργότερα, ο Βρετανός ρώτησε -με τον πιο ευγενικό τρόπο- αν μπορεί να επιτεθεί στον team mate του, για να λάβει αρνητική απάντηση.

Ο Norris σεβάστηκε την επιλογή, παίζοντας το ομαδικό παιχνίδι. Αμφότερες οι McLaren στη συνέχεια απομακρύνθηκαν εκτός εμβέλειας DRS. Πιο πίσω, οι Ferrari είχαν πλησιάσει τους Perez και Bottas, με τον Leclerc να έχει διατηρήσει τα ελαστικά του για να κάνει επίθεση.

Παράλληλα, ο Bottas είχε ενημερωθεί για την ποινή του Perez, οπότε επέλεξε να μην τον πιέσει υπερβολικά. Κατά συνέπεια, οι 6 πρώτοι τερμάτισαν με τη σειρά Ricciardo, Norris, Perez, Bottas, Leclerc και Sainz, αλλά με την ποινή που είχε δεχθεί ο Μεξικανός έπεσε στην 5η θέση, μεταξύ των δύο Ferrari.

Στην 7η θέση τερμάτισε ο Lance Stroll, ο οποίος είχε πραγματοποιήσει ένα πολύ σκληρό κλείσιμο στον team mate του στην Aston Martin, Sebastian Vettel. O Καναδός είχε κληθεί να παρουσιαστεί ενώπιον των αγωνοδικών, επειδή ο Alonso τον είχε κατηγορήσει ότι δεν επιβράδυνε καθόλου στις κίτρινες σημαίες που είχαν βγει λόγω της εγκατάλειψης του Mazepin στην Ascari.

Πίσω από τον Stroll τερμάτισε ο Fernnando Alonso, o οποίος δεν υπέκυψε στην πίεση του George Russell. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Esteban Ocon, ο οποίος είχε συγκρουστεί με τον Vettel και είχε λάβει ποινή 5 δλ. για το συμβάν.

Παρά τη σύγκρουση των δύο διεκδικητών του τίτλου, το αποτέλεσμα του αγώνα ήταν απρόσμενο, με νικητή αουτσάιντερ. Δεδομένων των φετινών εμφανίσεων, θα περιμέναμε ότι αν η McLaren κατακτούσε νίκη φέτος, ο Norris θα ήταν αυτός που θα τη σημείωνε.

Ωστόσο, ο Ricciardο, έχοντας επιστρέψει από το καλοκαιρινό διάλειμμα ανανεωμένος (όπως είχε αποδείξει και η 4η θέση στο Spa), κατάφερε να επιστρέψει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τρία χρόνια μετά την τελευταία του νίκη, στο Μονακό το 2018.

Η τελευταία νίκη της McLaren ήταν στο GP Βραζιλίας του 2012 και το τελευταίο «1-2» της δεύτερης γηραιότερης ομάδας του grid έπειτα από τη Ferrari, είχε σημειωθεί στο GP Καναδά του 2010._Φ.Λ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Κυρ 12 Σεπ 2021, 22:00

Ο χαμιλτον τον κλεινει παλι στην ευθεια. Μεχρι κι οι αγγλοι στο καναλι της f1 ειπαν οτι δεν φταιει ο μαξ.
Οσο για το οτι ταχα δεν ειδε αν ειναι καλα, ο αλλος ειχε βαλει οπισθεν και παταγε γκαζι να φυγει. Λετε να μην καταλαβε;
Οταν τον εστειλε νοσοκομειο το μαξ στο σιλβερστον και χοροπηδαγε ηταν καλα;
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 12 Σεπ 2021, 22:11

Μια χαρά ρώτησε αν ο Μαξ ήταν καλά στο Σίλβερστοουν.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5092
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό flash4 » Κυρ 12 Σεπ 2021, 23:25

black death έγραψε:Ο χαμιλτον τον κλεινει παλι στην ευθεια. Μεχρι κι οι αγγλοι στο καναλι της f1 ειπαν οτι δεν φταιει ο μαξ.
Οσο για το οτι ταχα δεν ειδε αν ειναι καλα, ο αλλος ειχε βαλει οπισθεν και παταγε γκαζι να φυγει. Λετε να μην καταλαβε;
Οταν τον εστειλε νοσοκομειο το μαξ στο σιλβερστον και χοροπηδαγε ηταν καλα;

Ο Χάμιλτον είναι καθαρά μπροστά μέχρι την είσοδο της στροφής οπότε μπορεί να πάρει όποια γραμμή θέλει, δε φταίει που ο Ολλανδός φρενάρει τελευταία στιγμή για να βρεθεί δίπλα του και καβαλάει το κερμπ. Με τη λογική του Ολλανδού σε παρόμοια περίσταση με αντίστροφους ρόλους στον πρώτο γύρο σήμερα ή στην Ίμολα, ο Χάμιλτον θα έπρεπε να πέσει πάνω του. Οι Άγγλοι σχολιαστές είναι αντικειμενικοί, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχουν δίκιο σε ό,τι λένε.
flash4
 
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό lkosmid » Δευτ 13 Σεπ 2021, 00:20

Η εντύπωση που μου έχουν δώσει οι Άγγλοι σχολιαστές του Sky την τευταία πενταετία που παρακολουθώ F1 από τις μεταδόσεις τους (εκτός από φέτος οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το τι είπαν σήμερα και γενικότερα στη φετινή σαιζόν), είναι ότι βλέπουν όλες τις αμφισβητούμενες φάσεις υπέρ του Χάμιλτον. Οπότε αν δεν πήραν το μέρος του σήμερα, κάτι λέει αυτό...
lkosmid
 
Δημοσιεύσεις: 318
Εγγραφή: Τετ 24 Σεπ 2008, 03:00

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Δευτ 13 Σεπ 2021, 03:08

flash4 έγραψε:
black death έγραψε:Ο χαμιλτον τον κλεινει παλι στην ευθεια. Μεχρι κι οι αγγλοι στο καναλι της f1 ειπαν οτι δεν φταιει ο μαξ.
Οσο για το οτι ταχα δεν ειδε αν ειναι καλα, ο αλλος ειχε βαλει οπισθεν και παταγε γκαζι να φυγει. Λετε να μην καταλαβε;
Οταν τον εστειλε νοσοκομειο το μαξ στο σιλβερστον και χοροπηδαγε ηταν καλα;

Ο Χάμιλτον είναι καθαρά μπροστά μέχρι την είσοδο της στροφής οπότε μπορεί να πάρει όποια γραμμή θέλει, δε φταίει που ο Ολλανδός φρενάρει τελευταία στιγμή για να βρεθεί δίπλα του και καβαλάει το κερμπ. Με τη λογική του Ολλανδού σε παρόμοια περίσταση με αντίστροφους ρόλους στον πρώτο γύρο σήμερα ή στην Ίμολα, ο Χάμιλτον θα έπρεπε να πέσει πάνω του. Οι Άγγλοι σχολιαστές είναι αντικειμενικοί, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχουν δίκιο σε ό,τι λένε.
Δεν ξερεις καν τους κανονισμους. Ειναι υποχρεωμενος να αφησει χωρο κι οχι να προσπαθει να βγαλει τον αλλο εκτος δρομου. Ακου οποια ευθεια θελει. Αμα ειναι να κανουνε και ζιγκ ζαγκ οταν η μια ροδα ειναι πιο μπροστα.
Τον φαγανε μια, δυο τον ολλανδο σημερα παλι εβγαλε ζορια ο χαμιλτον. Αλλα δεν εχει να κανει με το μποτας και δεν περνανε αυτα.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Δευτ 13 Σεπ 2021, 03:10

lkosmid έγραψε:Η εντύπωση που μου έχουν δώσει οι Άγγλοι σχολιαστές του Sky την τευταία πενταετία που παρακολουθώ F1 από τις μεταδόσεις τους (εκτός από φέτος οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το τι είπαν σήμερα και γενικότερα στη φετινή σαιζόν), είναι ότι βλέπουν όλες τις αμφισβητούμενες φάσεις υπέρ του Χάμιλτον. Οπότε αν δεν πήραν το μέρος του σήμερα, κάτι λέει αυτό...
Στο βιντεο εδω υπαρχει ο σχολιασμος για τον οποιο μιλαω.

https://youtu.be/_VSwwZYDW94

"Max hasn't done anything wrong there."
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό flash4 » Δευτ 13 Σεπ 2021, 07:39

black death έγραψε:
flash4 έγραψε:
black death έγραψε:Ο χαμιλτον τον κλεινει παλι στην ευθεια. Μεχρι κι οι αγγλοι στο καναλι της f1 ειπαν οτι δεν φταιει ο μαξ.
Οσο για το οτι ταχα δεν ειδε αν ειναι καλα, ο αλλος ειχε βαλει οπισθεν και παταγε γκαζι να φυγει. Λετε να μην καταλαβε;
Οταν τον εστειλε νοσοκομειο το μαξ στο σιλβερστον και χοροπηδαγε ηταν καλα;

Ο Χάμιλτον είναι καθαρά μπροστά μέχρι την είσοδο της στροφής οπότε μπορεί να πάρει όποια γραμμή θέλει, δε φταίει που ο Ολλανδός φρενάρει τελευταία στιγμή για να βρεθεί δίπλα του και καβαλάει το κερμπ. Με τη λογική του Ολλανδού σε παρόμοια περίσταση με αντίστροφους ρόλους στον πρώτο γύρο σήμερα ή στην Ίμολα, ο Χάμιλτον θα έπρεπε να πέσει πάνω του. Οι Άγγλοι σχολιαστές είναι αντικειμενικοί, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχουν δίκιο σε ό,τι λένε.
Δεν ξερεις καν τους κανονισμους. Ειναι υποχρεωμενος να αφησει χωρο κι οχι να προσπαθει να βγαλει τον αλλο εκτος δρομου. Ακου οποια ευθεια θελει. Αμα ειναι να κανουνε και ζιγκ ζαγκ οταν η μια ροδα ειναι πιο μπροστα.
Τον φαγανε μια, δυο τον ολλανδο σημερα παλι εβγαλε ζορια ο χαμιλτον. Αλλα δεν εχει να κανει με το μποτας και δεν περνανε αυτα.

Εσύ που ξέρεις τους κανονισμούς θα απαντήσεις γιατί δεν έπεσε πάνω του ο Χάμιλτον σε ίδιες περιπτώσεις που ο Μαξ δεν του άφησε χώρο και τον έστειλε εκτός πίστας; Ζιγκ Ζαγκ έκανε ο Ολλανδός στην ευθεία στο Σίλβερστοουν όχι ο Χάμιλτον σήμερα που απλά αμύνθηκε στο όριο όντας ξεκάθαρα μπροστά όπως κάνει συνέχεια ο Ολλανδός (αλλά δεν πέφτουν οι άλλοι πάνω του). Μάλλον ούτε οι αγωνοδίκες που έχουν όλα τα δεδομένα από οπτικό υλικό, τηλεμετρία κτλ κι έδωσαν ξεκάθαρα ευθύνη στον Ολλανδό θα ξέρουν.
flash4
 
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Δευτ 13 Σεπ 2021, 09:43

Χαχα, ρε φιλε ποιο ζιγκ ζαγκ; Την τυπικη αγωνιστικη γραμμη ακολουθησε ο μαξ στο σιλβερστον και απλα ο αλλος μπηκε χωρις φρενα οπως να ναι και τον βρηκε απο πισω. Τα ιδια πηγε να κανει στον περεθ στο μπακου (που του καηκε και το φρενο) κι ο μεξικανος τον αφησε να φυγει εξω και ευτυχως ειχε ραν οφ η στροφη και δεν ειχαμε καραμπολα 10 αυτοκινητα.
Λες κι ο χαμιλτον δεν εχει ακουμπησει ποτε σε στροφη με κανεναν (εδω γελαμε). Απλα σημερα ετυχε να ανεβει η μια ροδα πανω στην αλλη.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Μπαρκαρούτσος » Δευτ 13 Σεπ 2021, 11:04

Ε άμα είναι να τσακώνεστε και στο Φόρμουλα 1, που δεν ξέρω τι σχήμα έχουν οι ρόδες και δεν πατάω ποτέ εδώ μέσα, να το κλείσουμε το μαγαζάκι! :mrgreen:
Κι εγώ έζησα τις χρυσές μας εποχές. Αλλά ήρθα εδώ να παλέψω και να σώσω την ομάδα μου. Δεν κάθομαι σε ένα πληκτρολόγιο να κρίνω και να μη βοηθάω. Ήρθα πρώτος να παλέψω τον πόλεμο. Αν δεν τους αρέσει, να μην ασχολούνται. Κουράστηκα να ακούω μαλακίες!
Θ. Χατζόπουλος

Κανόνες λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 46917
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 13 Σεπ 2021, 18:31

Δεν κλείνει η Φόρμουλα 1 παρά μόνον αν σταματήσει το άθλημα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες