Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό karlat85 » Σάβ 16 Μαρ 2013, 11:05

Μπας και δουμε και κανεναν αγωνα σε HD ;) ;) ;) ;)
Άβαταρ μέλους
karlat85
 
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό moican4 » Τετ 01 Μάιος 2013, 12:17

Σαν σήμερα πριν 19 χρόνια... :(


Τέσσερα πράγματα στη ζωή δε γυρίζουν πίσω. Οι στιγμές που έζησες, οι πράξεις που έκανες, τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες....!!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
moican4
 
Δημοσιεύσεις: 8340
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Thanix » Τετ 01 Μάιος 2013, 13:33

Μαύρη μέρα! Για εμένα που ειναι ο ήρωας-είδωλο-έμπνευση κάθε τέτοια μέρα ειναι βάσανο!βεβαια τον έχω παντού μαζι μου απο το δωμάτιο μου μέχρι επάνω μου! Ayrton da silva senna!για παντα στις καρδιές μας!


Sent from my mind using boobs power
ΕΞΩ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΑΟΚτσηδες!
Άβαταρ μέλους
Thanix
 
Δημοσιεύσεις: 1907
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 07 Οκτ 2014, 19:59

Το ατύχημα του Jules Bianchi στην πίστα Suzuka της Ιαπωνίας

[youtube]MsCA3Qx_0wc&feature=player_detailpage[/youtube]
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό pilotos » Κυρ 20 Μαρ 2016, 07:58

Απίστευτο ατύχημα του αλονσο στην Μελβούρνη...
Δεν έμεινε τίποτα από το αυτοκίνητο

SM-G920F
ΠΑΟΚ, απλά η μεγαλύτερη ομάδα του Βυζαντίου...
Άβαταρ μέλους
pilotos
 
Δημοσιεύσεις: 21013
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό goran 64 » Κυρ 20 Μαρ 2016, 11:28

Σημάδι επιβεβαίωσης ίσως: "Φερνάντο = ατύχημα" !!! ;)
Παλεύω ασταμάτητα. Αντιστέκομαι στην αδικία. Οργανώνομαι συνέχεια. Κατακτώ, μόνο τίμια. = Π.Α.Ο.Κ.
Χρηστάρα, ζεις μέσα στην καρδιά μου, ώσπου να ξανανταμώσουμε, στου Παραδείσου τα τσιμέντα....
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή, για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή....
Άβαταρ μέλους
goran 64
 
Δημοσιεύσεις: 27004
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 20 Μαρ 2016, 12:51

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 11 Ιουν 2018, 10:44

Το Grand Prix του Καναδά δεν είχε όμορφες μονομαχίες και προσπεράσματα και μάλλον απογοήτευσε τους οπαδούς της Formula 1. O Γερμανός Sebastian Vettel με την Ferrari, που είχε την poll position, ήταν ο εύκολος νικητής και ακολούθησαν οι:
2. Bottas (Mercedes),
3. Verstappen (Red Bull),
4. Ricciardo (Red Bull),
5. Hamilton (Mercedes),
6. Raikkonen (Ferrari),
7. Hulkenberg (Renault)
8. C. Sainz Jr (Renault)
9. Occon (Force India - Mercedes)
10. Leclerc (Sauber- Ferrari)


Η βαθμολογία των οδηγών

1. S. Vettel 121
2. L. Hamilton 120
3. V. Bottas 86
4. D. Ricciardo 84
5. K. Raikkonen 68
6. M. Verstappen 50
7. F. Alonso 32
8. N. Hulkenberg 32
9. C. Sainz 24
10. K. Magnussen 19
11. P. Gasly 18
12. S. Perez 17
13. E. Ocon 11
14. C. Leclerc 10
15. S. Vandoorne 8
16. L. Stroll 4
17. M. Ericsson 2
18. B. Hartley 1
19. R. Grosjean -
20. S. Sirotkin –

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

1. Mercedes 206
2. Ferrari 189
3. Red Bull 134
4. Renault 56
5. McLaren 40
6. Force India 28
7. Toro Rosso 19
8. Haas 19
9. Sauber 12
10. Williams 4
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 11 Ιουν 2018, 10:52

F1: Τι ισχύει με την μπαταρία στη μονάδα ισχύος της Ferrari;

4troxoi

Εδώ και περίπου ένα μήνα, η Ferrari βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων, αφού με αίτημα της Mercedes, η FIA ξεκίνησε έρευνα στη μπαταρία της μονάδος ισχύος της Scuderia, και πιο συγκεκριμένα στην MGU-K. Τι ισχύει σχετικά με αυτήν την έρευνα; Ποιο το πόρισμά της;
Ferrari
Οι υβριδικές μηχανές της F1 αποτελούν ακόμα και πέντε χρόνια μετά την καθιέρωσή τους ένα μυστήριο -όχι μόνο για το κοινό, αλλά και για τους αναλυτές, αφού οι ομάδες κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους σε αυτόν τον τομέα. Ειδικά το θέμα των μπαταριών, του πώς ανακτάται η «χαμένη» ενέργεια κατά το φρενάρισμα και αξιοποιείται με στόχο την αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα, αποτελεί ακόμα ένα «μυστήριο».

Αυτό που γνωρίζουμε είναι ο τρόπος με τον οποίον επιτυγχάνεται κάτι τέτοιο. Η τεχνολογία εισήχθη σε πρώιμη μορφή το 2009, με το γνωστό KERS. Ωστόσο, η MGU-K (η οποία αφορά το θέμα της Ferrari εν προκειμένω) λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο. Συγκεκριμένα, είναι ένα ηλεκτροκινητήρας, συνδεδεμένος με τον βενζινοκινητήρα -τον V6 1,6 λίτρων υπετροφοδοτούμενο που διαθέτουν τα μονοθέσια. Κατά τη διάρκεια της πέδησης, αυτός ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει την θερμική ενέργεια που αποβάλλεται. Αυτή αποθηκεύεται στην μπαταρία και, όταν αυτή χρησιμοποείται, κάνει τον στρόφαλο να περιστρέφεται ταχύτερα, αυξάνοντας έτσι την ιπποδύναμη του κινητήριου συνόλου κατά 120 Kw ή, πιο απλά, 160 ίππους.

Κι εδώ τελειώνουν αυτά που ξέρουμε με βεβαιότητα για αυτό το ζωτικής σημασίας μέρος του κινητήρα. Κάθε κατασκευάστρια έχει επιλέξει να λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο σε αυτόν τον τομέα, και φυσικά αποφεύγει να αποκαλύψει το οτιδήποτε -πάντοτε η F1 διακατέχεται από μία μυστικοπάθεια σε αυτά τα θέματα, και ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τις μπαταρίες, οι πληροφορίες είναι μηδαμινές.

Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως η Mercedes, μέσω του τεχνικού διευθυντή της, James Allison (πρώην εργαζόμενου στη Ferrari), ζήτησε από τη FIA κατά τη διάρκεια του Αζέρικου GP να εξετάσει τον ηλεκτροκινητήρα των Ιταλών, καθώς υπήρχαν ορισμένα ερωτηματικά σχετικά με την απόδοση της SF71H στην έξοδο των στροφών. Πράγματι, φέτος το μονοθέσιο της Scuderia δείχνει να είναι πολύ πιο γρήγορο στην επιτάχυνση, ενώ και η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί -αμφότεροι είναι τομείς στους οποίους η ομάδα του Maranello έπασχε τα τελευταία χρόνια. Για αυτό, οι Γερμανοί ήθελαν να βεβαιωθούν πως οι αντίπαλοί τους δεν ξεπερνούν το όριο των 120 kW ενέργειας, κάτι το οποίο είναι παράνομο.

Η έρευνα έγινε και, λίγες ώρες πριν την έναρξη του GPστο Μονακό, η Ομοσπονδία έβγαλε το πόρισμά της. Καμία παρανομία, ή έστω παρατυπία, παρά μόνο μία σημαντική ανακάλυψη: η Ferrari τρέχει με μία μπαταρία, «σπασμένη» σε δύο μέρη. Ο λόγος για τον οποίον γίνεται κάτι τέτοιο δεν είναι σαφής, και ούτε θα γίνει γνωστός -τουλάχιστον όχι στο εγγύς μέλλον. Το ζητούμενο είναι πως η μπαταρία κι όλο το σύνολο του ηλεκτροκινητήρα (MGU-K, MGU-H, control electronics και ERS) στη μονάδα ισχύος των Ιταλών δεν παραβαίνει κάποιον κανονισμό.

Ωστόσο, μέσω αυτής της έρευνας, γίνεται έκδηλο το πόσο λεπτή είναι η γραμμή ανάμεσα στο νόμιμο και παράνομο, η γραμμή που χωρίζει την καινοτομία από την παραβίαση των κανονισμών, σε ένα σπορ που πλέον χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα και «γκρίζες ζώνες»._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 15 Μαρ 2019, 23:08

F1: Τι άλλαξε, τι είδαμε, τι θα δούμε

4troxoi.gr

Η 70η σεζόν της Formula 1 ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο στο Albert Park της Μελβούρνης, με πολλές αλλαγές σε κάθε επίπεδο και, ίσως για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, με κάθε ομάδα να έχει ένα ισχυρό κίνητρο να αποδώσει τα μέγιστα.

Οι αποκαλύψεις των μονοθέσιων έγιναν, οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν κι άπαντες είναι έτοιμοι για το πρώτο Grand Prix της χρονιάς, στην Αυστραλία. Οι αλλαγές, πολλές και ουσιώδεις. Τεχνικά, αγωνιστικά, και ψυχολογικά, η Formula 1 μπαίνει σε μία νέα φάση, που μπορεί να διαρκέσει για μόλις δύο χρόνια (μέχρι το 2021 και την αναμενόμενη ριζική αλλαγή κανονισμών). Σε κάθε περίπτωση, το 2019 είναι μία από τις πλέον αναμενόμενες σεζόν της δεκαετίας.

Νέο τεχνικό τοπίο

Αυτό που ξεχωρίζει φέτος είναι οι αλλαγές στα αεροδυναμικά, με σκοπό την επίλυση του προβλήματος με τα προσπεράσματα, και των παραπόνων των θεατών για το εν λόγω ζήτημα.

Η Liberty Media αναγνώρισε γρήγορα το πρόβλημα, και για φέτος, αποφάσισε την απλοποίηση της εμπρός αεροτομής, των brake ducts και της πίσω αεροτομής.

Πιο συγκεκριμένα, η εμπρός αεροτομή απλοποιείται, χάνοντας τα endplates που προκαλούσαν ιδιαίτερα μεγάλο vortex, κι άρα βρώμικο αέρα, ενώ γίνεται και πιο πλατιά κατά 200 χιλιοστά (από τα 1800, πηγαίνει στα 2000 mm).

Τα brake ducts, οι «οπές» δηλαδή στα εμπρός φρένα που φέρνουν φρέσκο αέρα για την ψύξη τους, αποτελούνταν και από ιδιαίτερα winglets, τα οποία μορφοποιούσαν τη ροή του αέρα κατά το δοκούν. Αυτό απαγορεύεται για το 2019, στο ίδιο πνεύμα με τις αλλαγές στην εμπρός πτέρυγα.

Και, σε ό,τι αφορά την πίσω αεροτομή, αυτή γίνεται χαμηλότερη, πλατύτερη και, το πιο σημαντικό, το flap του DRS θα ανοίγει 20 mm περισσότερο, που σημαίνει πως, όταν αυτό ανοίγει, η αύξηση σε τελική ταχύτητα θα είναι σαφώς μεγαλύτερη σε σχέση με ό,τι ίσχυε μέχρι πέρυσι.

Παράλληλα, ανεβαίνει το όριο καυσίμου κατά 5 κιλά, από τα 105 στα 110. Με αυτόν τον τρόπο, οι οδηγοί θα μπορούν (θεωρητικά) να πιέσουν περισσότερο μέσα στον αγώνα, αν και πλέον εγείρεται το ερώτημα αν οι ομάδες θα προτιμήσου να μη «φουλάρουν», ώστε να έχουν ελαφρύτερο μονοθέσιο στην εκκίνηση.

Έπειτα, η FIA θέλησε να δώσει λύση σε ένα μεγάλο ζήτημα για τους ψηλούς, πιο βαρείς οδηγούς (παράδειγμα οι Hulkenberg και Ricciardo), που έχουν σημαντικό μειονέκτημα έναντι των πιο βραχύσωμων, και ελαφρύτερων, συναθλητών τους. Η Ομοσπονδία έκανε τις απαραίτητες αλλαγές, και πλέον οδηγός και κάθισμα θα πρέπει να φτάνουν μαζί τα 80 κιλά. Σε διαφορετική περίπτωση (δηλαδή σε ελλιποβαρή συνδυασμό), θα προστίθεται έρμα, εξασφαλίζοντας πως κάθε οδηγός «ζυγίζει» το ίδιο, ανεξαρτήτως σωματοδομής.

Οδηγοί αλλάζουν «χρώματα»

Το grid του 2019 θα είναι σημαντικά διαφορετικό σε σχέση με πέρυσι, αφού μόλις δύο ομάδες, η Mercedes και η Haas, διατήρησαν το ίδιο οδηγικό δίδυμο.

Η έλευση του Charles Leclerc στη Ferrari και η μετακίνηση του Daniel Ricciardo στη Renault δύνανται να αλλάξουν τη δυναμική και των δύο ομάδων, και είναι οι μεγαλύτερες αλλαγές στα line-up.

Φυσικά, ο ερχομός στη Formula 1 τριών εξαιρετικών νέων οδηγών, των George Russell, Lando Norris και Alexander Albon, σηματοδοτεί (μαζί και με την αποχώρηση του Fernando Alonso) την αρχή μίας νέας εποχής. Οι τρεις rookies, που τερμάτισαν ως η πρώτη τριάδα του περυσινού πρωταθλήματος της Formula 2, υπόσχονται να δώσουν νέα πνοή στο σπορ, με στόχο να πρωταγωνιστήσουν στο άμεσο μέλλον.

Αναλυτικά το grid του 2019:

Mercedes-AMG Petronas Motorsport

Οδηγοί: Lewis Hamilton, Valtteri Bottas

Μονοθέσιο: W10

Scuderia Ferrari Mission Winnow

Οδηγοί: Sebastian Vettel, Charels Leclerc

Μονοθέσιο: SF90

Aston Martin Red Bull Racing

Οδηγοί: Max Verstappen, Pierre Gasly

Μονοθέσιο: RB15

Renault F1 Team

Οδηγοί: Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg

Μονοθέσιο: R.S.19

Rich Energy Haas F1 Team

Οδηγοί: RomainGrosjean, Kevin Magnussen

Μονοθέσιο: VF-19

McLaren F1 Team

Οδηγοί: Carlos Sainz, Lando Norris

Μονοθέσιο: MCL34

SportPesa Racing Point F1 Team

Οδηγοί: Sergio Perez, Lance Stroll

Μονοθέσιο: RP19

Alfa Romeo Racing

Οδηγοί: Kimi Raikkonen, Antonio Giovinazzi

Μονοθέσιο: C38

Scuderia Toro Rosso

Οδηγοί: Daniil Kvyat, Alexander Albon

Μονοθέσιο: STR14

ROKiT Williams Racing

Οδηγοί: Robert Kubica, George Russell

Μονοθέσιο: FW42


Τι μάθαμε από τις δοκιμές

Οι οχτώ ημέρες δοκιμών στη Βαρκελώνη προσφέρονται για τα πρώτα σημαντικά check, και σε δεύτερο χρόνο, για την αξιολόγηση του γενικού πακέτου που ετοίμασε η κάθε ομάδα.

Η Ferrari μοιάζει να έχει το πάνω χέρι, αφού τόσο στον τομέα της απόδοσης, όσο και σε αυτόν την αξιοπιστίας, η SF90 εμφανίστηκε ως ένα ολοκληρωμένο μονοθέσιο, μία καλή βάση στην οποία θα πρέπει να χτίσει η Scuderia.

Πολλοί θεωρούν τη Red Bull δεύτερη δύναμη πριν την πρεμιέρα, όμως η πραγματικότητα είναι πως η Mercedes ήταν καλύτερη, ειδικά στα μεγάλα runs, στα οποία επιδόθηκε σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του τεστ.

Στο midfield, οι ειδικοί μιλούν ακόμα και για 6 ομάδες στο ίδιο δευτερόλεπτο. Ακόμα κι αυτή να μην είναι η διαφορά, όμως, η αλήθεια είναι ότι οι ομάδες από την 4η ως την 9η θέση (εξαιρώντας την Williams, που φαίνεται πως θα έχει και πάλι τον άχαρο ρόλο της τελευταίας), βρίσκονται πολύ κοντά.

Η Renault ίσως έχει ένα μικρό προβάδισμα, αλλά τόσο η Alfa Romeo, όσο και η McLaren έδειξαν δυναμική, που μένει να μετουσιώσουν στην Αυστραλία.

Η χρονιά αναμένεται συναρπαστική και το ενδιαφέρον είναι πως, κάθε οδηγός, κάθε ομάδα, έχουν κίνητρο για να παλέψουν για τους προσωπικούς τους στόχους.

Το πρόγραμμα του πρωταθλήματος:

1. Αυστραλία 17 Μαρτίου

2. Μπαχρέιν 31 Μαρτίου

3. Κίνα 14 Απριλίου

4. Αζερμπαϊτζάν 28 Απριλίου

5. Ισπανία 12 Μαΐου

6. Μονακό 26 Μαΐου

7. Καναδάς 9 Ιουνίου

8. Γαλλία 23 Ιουνίου

9. Αυστρία 30 Ιουνίου

10. Μεγάλη Βρετανία 14 Ιουλίου

11. Γερμανία 28 Ιουλίου

12. Ουγγαρία 4 Αυγούστου

13. Βέλγιο 1 Σεπτεμβρίου

14. Ιταλία 8 Σεπτεμβρίου

15. Σιγκαπούρη 22 Σεπτεμβρίου

16. Ρωσία 29 Σεπτεμβρίου

17. Ιαπωνία 13 Οκτωβρίου

18. ΗΠΑ 27 Οκτωβρίου

19. Μεξικό 3 Νοεμβρίου

20. Βραζιλία 17 Νοεμβρίου

21. Άμπου Ντάμπι 1 Δεκεμβρίου
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 30 Μαρ 2019, 19:23

Grand Prix Μπαχρέιν: Ο Σαρλ Λεκλέρκ πήρε την pole position

sdna - 30 Μαρτίου 2019, 18:06


Μ' έναν εξωπραγματικό χρόνο στο τέλος ο Σαρλ Λεκλέρκ έκανε ρεκόρ γύρου στο Μπαχρέιν και πήρε την πρώτη pole position της καριέρας του, με τον Φέτελ δίπλα του να συμπληρώνει το 1-2 της Φεράρι! Τρίτος ο Χάμιλτον, τέταρτος ο Μπότας.

Δεν έφταιγε ο ίδιος, σε καμία περίπτωση- κι ας άκουσε τα «πάνδεινα». Ήταν απλά το γεγονός πως ο Κίμι Ράικονεν είναι τόσο μα τόσο... παράλογα συμπαθής στη πλειονότητα των φίλων της F1 (και δη της Φεράρι), που όταν έγινε γνωστό πως η Σκουντερία τον αντικαθιστά με τον Μονεγάσκο πολλά πρόσωπα στράβωσαν.

Μόνο που ο Σαρλ Λεκλέρκ φρόντισε- από το 2ο, μόλις, αγώνα του με τη Φεράρι- ν' αποδείξει εμπράκτως πως είναι ένας διαολεμένα γρήγορος οδηγός: ο 21χρονος πιλότος της Κόκκινης μ' έναν... εκτός λογικής χρόνο διέλυσε τα κοντέρ, έκανε νέο ρεκόρ στο Μπαχρέιν και πήρε δια περιπάτου την πρώτη pole position της καριέρας του.

Πίσω από τον απλησίαστο πιτσιρικά θα ξεκινήσει αύριο ο Σεμπάστιαν Φέτελ, με τον Γερμανό πιλότο να συμπληρώνει το 1-2 της- αναγεννημένης στην συγκεκριμένη πίστα- Φεράρι, που κράτησε πίσω της Χάμιλτον και Μπότας που θα βρεθούν αύριο στο 3-4.

Ο Φερστάπεν ήταν ο best of the rest την 5η θέση, με τους Μάγκνουνσεν, Σάινθ, Γκροζιάν, Ράικονεν (και πάλι στη δεκάδα ο Φινλανδός με την Άλφα Ρομέο...) και Νόρις να συμπληρώνουν τις πρώτες 10 θέσεις.

Κατακόκκινο 1-2, λοιπόν, με τη Φεράρι να δείχνει να βρίσκεται μισό βήμα μπροστά από την Μερσέντες. Θα μπορέσει αύριο (18.10), άραγε, ο Λεκλέρκ να στείλει στην αγκαλιά της παράνοιας του Τιφόζι και να πάρει την πρώτη του νίκη;

Και, εξίσου βασικό: θα τον αφήσει η Φεράρι;
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 31 Μαρ 2019, 20:43

Η Φερράρι τον άφησε, αλλά ο Χάμιλτον πήρε μια ανέλπιστη νίκη, καθώς ο αδιαμφισβήτητος πρωτοπόρος Λεκλέρ προδόθηκε από τον υβριδικό κινητήρα, που έχασε 40 ίππους με αποτέλεσμα να τον περάσουν οι δύο Mercedes.

Η βαθμολογία των οδηγών:
V. Bottas 44 / L. Hamilton 43 / M. Verstappen 27 / C. Leclerc 26 / S. Vettel 22 / K. Raikkonen 10 / L. Norris 8 / K. Magnussen 9 / N. Hulkenberg 6 / P. Gasly 4 / L. Stroll 2 / A. Albon 2 / D. Kvyat 1 / S. Perez 1 / A. Giovinazzi - / G. Russell - / R. Kubica - / D. Ricciardo - / Carlos Sainz -

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Mercedes 87 / Ferrari 48 / Red Bull 31 / Alfa Romeo 10 / Haas 8 / McLaren 8 / Renault 6 / Racing Point 6 / Toro Rosso 3 / Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 05 Απρ 2019, 23:22

F1: Εντοπίστηκε το πρόβλημα στον κινητήρα του Leclerc

4 τροχοι

Εικόνα

Η Ferrari έκανε τους απαραίτητους ελέγχους στη μονάδα ισχύος του Charles Leclerc μετά το GP του Μπαχρέιν και εντόπισε την ακριβή αιτία της αστοχίας της.

Ο Charles Leclerc αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του στον 42ο γύρο, με την ομάδα αρχικά να αναφέρει πως το πρόβλημα υπάρχει στην MGU-H. Η αστοχία ήταν τέτοιας εμβέλειας, που τελικά έπεσε 3ος και θα βρισκόταν εκτός βάθρου, αν ο αγώνας δεν ολοκληρωνόταν πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Λίγο μετά τον αγώνα, ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, ξεκαθάρισε πως το πρόβλημα δεν ήταν στην H, αλλά σε έναν κύλινδρο που κατέρρευσε.

Τελικά, σχεδόν μία εβδομάδα μετά και αφού ο κινητήρας μεταφέρθηκε στο Μαρανέλο, η ιταλική ομάδα εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση για την αιτία της αστοχίας:

«Μετά τον αγώνα, οι μηχανικοί της ομάδας εντόπισαν το πρόβλημα, που ήταν ένα βραχυκύκλωμα στο σύστημα ανάφλεξης. Αυτό το πρόβλημα δεν είχε παρουσιαστεί ξανά στο συγκεκριμένο εξάρτημα.»

Παρά την ιδιαίτερη φύση του προβλήματος, ο εν λόγω κινητήρας αναμένεται να επισκευασθεί και να χρησιμοποιηθεί ξανά στο επερχόμενο GP στην Κίνα._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 29 Απρ 2019, 20:11

GP Αζερμπαϊτζάν – Στο μικροσκόπιο: Bottas για πρωτάθλημα

4τροχοι

Ο Valtteri Bottas και η ασταμάτητη Mercedes, η Ferrari των προβλημάτων, η McLaren που αναγεννάται και η Renault που παραπαίει. Βάζουμε το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν «στο μικροσκόπιο».

Η Mercedes έγραψε ιστορία στο Μπακού. Με το τέταρτο συνεχόμενο 1-2 στην αρχή της χρονιάς, οι Γερμανοί έσπασαν το ρεκόρ της Williams, που το 1992 είχε τρεις συνεχόμενους τερματισμούς στο απόλυτο (με τον Nigel Mansell τότε να επικρατεί σε όλους τους αγώνες).

Όσο κι αν προσπαθεί ο επικεφαλής αγωνιστικών της F1, Ross Brawn, να μας πείσει πως το 2019 δεν είναι 1992, η αλήθεια είναι πως η κυριαρχία της Mercedes υπάρχει. Οι συνθήκες δεν είναι σε καμία περίπτωση ίδιες με εκείνες της πρωταθληματικής χρονιάς του ‘Λιονταριού’, αλλά το γεγονός πως η W10 είναι ένα μονοθέσιο «παντός καιρού», δίνει ένα μεγάλο προβάδισμα στους πρωταθλητές.

Αβαντάζ Bottas

Ο Valtteri Bottas έκλεισε την περυσινή χρονιά χωρίς νίκη, ηττημένος όχι μόνο από τον teammate του και τον Sebastian Vettel, αλλά και την έτερη Ferrari και τον Max Verstappen.

Το 2019 ξεκίνησε πολύ διαφορετικά, όμως, με νίκη στην Αυστραλία, 2η θέση σε Μπαχρέιν και Κίνα, και ξανά πρωτιά στο Μπακού, σαν εξιλέωση για τη χαμένη ευκαιρία του 2018.

Αυτός ο Bottas είναι ο Bottas που έπρεπε να εμφανιστεί στο σπορ από το 2018 κιόλας, αλλά του πήρε μία χρονιά να καταλάβει πως, επειδή έχει το μονοθέσιο, δεν θα έχει αυτομάτως και τις ευκαιρίες.

Στην εκκίνηση, προστάτευσε την θέση του από τον Hamilton, δείχνοντας απαράμιλλη ψυχραιμία σε μία στιγμή που, το 2016, Hamilton και Rosberg είχαν μία τρομακτική (και ολέθρια) στιγμή στην Ισπανία.

Αυτό, βέβαια, οφείλεται και στην στάση που κράτησε ο Βρετανός:

«Δεν έκανα αυτό που έπρεπε στις κατατακτήριες, εκείνος το έκανε. Και μετά στον αγώνα, ήμουν πολύ φιλικός στην Κ1 και πρακτικά του χάρισα τη νίκη. Οδήγησε εξαιρετικά και δεν έκανε λάθη, οπότε άξιζε τη νίκη αυτό το Σ/Κ.»

Δεν ήταν παθητικός ο πρωταθλητής, αλλά σίγουρα κατάλαβε πως το να έρθει 2ος και να πάρει 18 βαθμούς είναι προτιμότερο από το να μην τερματίσει καν.

Και ο Bottas με την οδήγησή του κέρδισε τον αγώνα επειδή το άξιζε μέχρι κεραίας, και είναι δική του κατάκτηση το γεγονός πως «αναγκάζει» σταθερά από την αρχή του πρωταθλήματος τη Mercedes να τον αντιμετωπίζει σαν ίσο του Hamilton.

Τη δεδομένη στιγμή, ο Φινλανδός οδηγεί καλύτερα από τον teammate του, αλλά μόνο να επαναπαυτεί δεν μπορεί με τον συγκεκριμένο teammate, που είναι γνωστός για τα αγωνιστικά του «ξεσπάσματα» .

Με την πλάτη στον τοίχο

Η Ferrari βρίσκεται πλέον 74 βαθμούς πίσω από τη Mercedes, η πραγματική μάχη της είναι με τη Red Bull, και στο Μαρανέλο έχει σημάνει συναγερμός.

Την Παρασκευή, η SF90 έμοιαζε το καλύτερο μονοθέσιο στο Μπακού, και ο Leclerc ο καλύτερος οδηγός. Μέχρι το Q3, όλα αυτά είχαν ανατραπεί, με τον Μονεγάσκο να κάνει ένα αβίαστο λάθος στην Κ8. Με τη μέση γόμα και με τις θερμοκρασίες πολύ πιο χαμηλές από όσο είχε συνηθίσει, εκτίμησε λάθος τα φρένα και βρέθηκε στις μπαριέρες, και μαζί βρέθηκε και στην 8η θέση για την εκκίνηση του αγώνα.

Ως εκείνο το σημείο, ο Leclerc είναι ο μοναδικός υπαίτιος για τα δεινά του. Δική του λάθος κίνηση τον έφερε σε μία εξαιρετικά δυσμενή θέση ενόψει Κυριακής, και με τη Mercedes να κάνει 1-2 στις κατατακτήριες, είναι να απορεί κανείς αν θα μπορούσε ο 21χρονος να τους «σπάσει» το σερί.

Στον αγώνα αυτόν καθαυτόν, όμως, η κατάσταση ήταν πολύ διαφορετική. Στο πρώτο stint, ο Leclerc, έχοντας εκκινήσει με τη μέση, ήταν εμφανώς ταχύτερος των άμεσων αντιπάλων του με τη μαλακή γόμα, και αυτό του έδωσε την ευκαιρία όταν εκείνοι μπήκαν στα pits, να περάσει στην πρώτη θέση και να έχει μία διαφορά 13 δευτερολέπτων.

Από τον 25ο γύρο και έπειτα, ο ίδιος άρχισε να χάνει έδαφος από τις Mercedes που βρίσκονταν πίσω του, και εκεί ήταν που -θεωρητικά πάντα- θα έπρεπε να αντιδράσει η Scuderia και να τον καλέσει στα pits μέχρι τον 30ο γύρο.

Κάτι τέτοιο δε συνέβη, και εδώ υπάρχουν δύο εκδοχές: η επίσημη, της ομάδας, θέλει τη μαλακή γόμα να μην αντέχει για 21 γύρους (αν έμπαινε στον 30ο, θα έπρεπε να τερματίσει με αυτό το σετ), και η ανεπίσημη μιλά για λανθασμένη στρατηγική.

Κι αυτή είναι μία από τις σπάνιες περιπτώσεις στην F1 που κανείς δεν έχει δίκιο και όλοι έχουν δίκιο, ταυτόχρονα.

Ο Leclerc τόνισε πως η ομάδα δεν ήταν βέβαιη για την αντοχή της μαλακής, εξηγώντας:

«Με τη μαλακή, φοβόμασταν τη φθορά. Οπότε ήμασταν κάπως στα χαμένα. Προφανώς, ως οδηγός, ένιωθα ότι έχανα πολύ χρόνο όταν με πέρασαν ο Valtteri, ο Lewis και ο Seb, αλλά πρέπει να δω τα δεδομένα. Σίγουρα υπήρχε λόγος που έμεινα τόσο πολύ έξω.»

Ο Μονεγάσκος λέει το λογικό, και ίσως αυτό που τελικά ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις: η ομάδα πάντα ξέρει καλύτερα από τους όποιους αναλυτές. Ή, όπως το είχε πει αμίμητα ο Ron Dennis, «εμείς γράφουμε ιστορία, εσείς απλώς την καταγράφετε».

Πράγματι, η μέση γόμα συμπεριφερόταν πολύ, πολύ καλύτερα από τη μαλακή στον αγώνα, ταιριάζοντας στις συνθήκες που επικρατούσαν στην πίστα (35°C στο οδόστρωμα στο δεύτερο μισό του αγώνα), και η μαλακή ήταν καλή μόνο για ένα sprint 15 γύρων maximum, αλλά η Ferrari είχε τη φήμη του να είναι ιδιαίτερα φιλική στα ελαστικά της και, ακόμα και 21 γύρους να καλείτο να κάνει ο Leclerc με την C4, δεν θα υπήρχε πρόβλημα ρυθμού και ίσως να μπορούσε να παλέψει για κάτι καλύτερο από την 5η θέση.

Το δυστυχές είναι πως τα δεδομένα από το stint του Leclerc με την μαλακή (όταν την έβαλε στον 35ο γύρο) δεν είναι αντιπροσωπευτικά, όπως τόνισε και ο ίδιος:

«Δεν πίεζα για να κλείσω τη διαφορά, γιατί ρώτησα την ομάδα εξ αρχής αν υπήρχε πιθανότητα να φτάσω τους προπορευόμενους και η απάντηση ήταν αρνητική, γιατί η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη.»

Το θέμα με τη Scuderia είναι πως, αν είχε μονοθέσιο-νικητή ή -πιο σωστά- αν ξεκλείδωνε την πλήρη δυναμική του μονοθέσιού της, δεν θα χρειαζόταν να μπαίνει σε αυτές τις διαδικασίες. Όσο καλή κι αν είναι φέτος η Mercedes, η Ferrari της το κάνει πολύ εύκολο.

McLaren ξανά στην τετράδα

Παρά το πολύ κακό Κινεζικό GP, η McLaren έφτασε στο Μπακού σαφώς ανανεωμένη, και χωρίς αναβαθμίσεις, κατάφερε να είναι 'best of the rest', μαζί με τη Racing Point του Sergio Perez.

Τόσο ο Carlos Sainz, όσο και ο Lando Norris πήραν βαθμούς για την ομάδα τους, που για πρώτη φορά από τον περυσινό αγώνα στο Μπακού είχε δύο μονοθέσια στη δεκάδα. «Της πάει» το Αζερμπαϊτζάν, αλλά και η MCL34 είναι ένα μονοθέσιο που μοιάζει να έχει ξεπεράσει πολλά από τα προβλήματα που είχε η προκάτοχός της. Το drag δεν είναι πλέον θέμα, ο κινητήρας της Renault έχει «δέσει» με το σύνολο, οι οδηγοί είναι ελεύθεροι να δώσουν μάχες και ξέρουν πως δεν υπάρχει η πίεση της «εδώ και τώρα» επιτυχίας (ένα αίσθημα διάχυτο στην περίοδο Alonso), κι αυτό τους απαλλάσσει από το άγχος της απόδοσης.

Είναι τρομερά ευτυχές για ένα ιστορικό team να κάνει μικρά, αλλά σταθερά βήματα προς την επιστροφή του στα «σαλόνια», αφού πλέον βρίσκεται στην 4η θέση της βαθμολογίας.

Σίγουρα, η εικόνα της McLaren ήταν αντίστοιχη και στο ξεκίνημα του 2018, αλλά τώρα, οι οιωνοί είναι σαφώς καλύτεροι, με νέο τεχνικό διευθυντή (James Key) και επικεφαλής (Andreas Seidl), δύο πρόσωπα που καλούνται να πάρουν δύσκολες αποφάσεις, και που έχουν δείξει στο παρελθόν ότι έχουν τα εχέγγυα για κάτι τέτοιο.

Où est Renault?

Όσο ενθαρρυντική και αξιέπαινη ήταν η εικόνα της McLaren, άλλο τόσο απογοητευτική ήταν εκείνη της Renault. Οι Γάλλοι βρίσκονται σε ένα πολύ άσχημο «φεγγάρι» και, όπως και με τη Ferrari, έτσι και με το Enstone, η απάντηση δεν είναι απλή και τα προβλήματα είναι βαθιά

Αν είναι λογικό και κάπως αναμενόμενο για τον Daniel Ricciardo να ψάχνει ακόμα τα πατήματά του με το μονοθέσιο, το γεγονός πως και ο Nico Hulkenberg δεν έχει βρει ρυθμό με την R.S.19 δείχνει σημαντικές ελλείψεις από το πακέτο της ομάδας, και οι αναβαθμίσεις για την Ισπανία είναι κρίσιμες για την φετινή χρονιά.

Μετά το τέταρτο συνεχόμενο 1-2 των Mercedes, αρκετοί σπεύδουν να θεωρήσουν τη φετινή σεζόν «τελειωμένη». Η F1, ωστόσο, είναι ένα πολύπλοκο σπορ και όλα είναι ανοιχτά, ειδικά σε μία χρονιά 21 αγώνων. Επόμενο GP είναι αυτός της Ισπανίας, το τριήμερο 10-12 Μαΐου, και εκεί όλοι θα εμφανιστούν με σημαντικές αναβαθμίσεις, και αυτό σημαίνει πως η τράπουλα μπορεί να ανακατευτεί εκ νέου._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 29 Απρ 2019, 20:14

Η βαθμολογία των οδηγών:
1. V. Bottas - 87
2. L. Hamilton - 86
3. S. Vettel - 52
4. M. Verstappen - 51
5. C. Leclerc - 46
6. S. Perez - 13
7. K. Raikkonen - 13
8. P. Gasly - 12
9. L. Norris - 12
10. K. Magnussen - 8
11. N. Hulkenberg - 6
12. C. Sainz - 6
13. D. Ricciardo - 6
14. L. Stroll - 4
15. A. Albon - 3
16. D. Kvyat - 1
17. A. Giovinazzi 0
18. R. Grosjean 0
19. G. Russell 0
20. R. Kubica 0

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Mercedes 173,
Ferrari 98,
Red Bull 63,
McLaren 18,
Racing Point 17,
Alfa Romeo 13,
Renault 12,
Haas 8,
Toro Rosso 4,
Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες