Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 21 Φεβ 2020, 13:58

F1: Χειμερινές Δοκιμές, 2η Μέρα - Raikkonen στην πρωτοπορία, Mercedes στην καινοτομία

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 20 ΦΕΒ 2020

Ο Kimi Raikkonen έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης μέρας δοκιμών, τη στιγμή που η Mercedes προκάλεσε εντύπωση με το πώς «επανεφηύρε» το τιμόνι.

Ο Kimi Raikkonen πήρε τα πρωτεία στην τελευταία ώρα, βάζοντας την C5 γόμα και πηγαίνοντας για γρήγορο χρόνο, γράφοντας 1:17.091. Ωστόσο, προκάλεσε και την πρώτη κόκκινη σημαία των δοκιμών, όταν έμεινε στην πίστα στο τέλος της διαδικασίας επίτηδες, έχοντας καταναλώσει όλα του τα καύσιμα.


Δεύτερος έμεινε ο Sergio Perez, που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της μέρας πρώτος, ενώ τρίτος ήταν ο Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός έχασε χρόνο μετά από ένα άτσαλο πάτημα στα κερμπ της Στροφής 9, που τον άφησαν στο γκαράζ με μόλις 41 γύρους στο ενεργητικό του.

Albon και Gasly ακολούθησαν. Αμφότεροι πέρασαν τους 100 γύρους με άνεση, αν κι ο Γάλλος είχε ένα τετακέ νωρίς το πρωί, από το οποίο συνέχισε κανονικά.

Ο Sebastian Vettel οδήγησε για πρώτη φορά την Ferrari SF1000, έχοντας αναλάβει το απογευματινό σκέλος, μετά το πρωινό που έκανε ο Charles Leclerc. H Scuderia συνέχισε να γράφει χιλιόμετρα (συνολικά έκανε 118 γύρους).

Όσο για τη Mercedes, μπορεί οι χρόνοι που έκανε να μην ήταν οι ταχύτεροι (και να αντιμετώπισε κι ένα θέμα με το ERS στον Bottas), έχοντας επικεντρωθεί κυρίως σε μεγάλα runs με πιο σκληρές γόμες, αλλά τράβηξε όλα τα βλέμματα χάρη στο DAS, ή αλλιώς Dual Axis Steering. Το τιμόνι της W11 μπορεί να έρθει μπροστά ή πίσω σε σχέση με τον οδηγό, κι αυτό ορίζει τη γωνία κάστερ (toe in ή out) των εμπρός τροχών.

Το τι ακριβώς προσφέρει στην απόδοση του μονοθέσιου παραμένει άγνωστο, αν και είναι σαφές πως με την αλλαγή του κάστερ, μπορεί κανείς να έχει λιγότερους στροβιλισμούς από τα ελαστικά, ή και να τα κρατά ζεστά στις ευθείες. Πάντως, ο James Allison, τεχνικός διευθυντής της ομάδας, τόνισε πως το σύστημα έχει πάρει την έγκριση της FIA, ενώ κι η Ομοσπονδία δήλωσε πως το σύστημα μοιάζει νόμιμο τώρα, αλλά σίγουρα θα επανεξεταστεί στην Αυστραλία.

Η Williams, με τον George Russell στο τιμόνι της FW42, συνεχίζει να εντυπωσιάζει σε σχέση με την περυσινή χρονιά.

Ο Lando Norris με τη McLaren παρέμεινε σε ρηχά νερά, όμως συμπλήρωσε 133 γύρους, ενώ σε παρόμοια λογική κινήθηκε και ο Romain Grosjean, με 158 γύρους.

Το πρώτο τριήμερο δοκιμών ολοκληρώνεται αύριο._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 22 Φεβ 2020, 18:33

F1: Χειμερινές Δοκιμές, 3η Μέρα: Ταχύτερος του τεστ ο Bottas

4τροχοι Δημήτρης Μπίζας

Οι δύο Mercedes ολοκλήρωσαν το πρώτο τριήμερο δοκιμών το 1-2, με τον Valtteri Bottas να γράφει χρόνο μέσα στο 1:15 για πρώτη φορά φέτος.

Η μέρα χωρίστηκε στα δύο για τις περισσότερες ομάδες: το πρωί προσφέρθηκε για γρήγορα runs, με πιο μαλακές γόμες, ενώ το απόγευμα οι περισσότεροι επικεντρώθηκαν σε μεγάλα runs, με σκληρές γόμες και πολλά καύσιμα.

Ο Bottas έγραψε 1:15.732, χρόνο 3 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από την pole position στην ίδια πίστα πέρυσι, αλλά με πιο μαλακό ελαστικό. Τον ακολούθησε ο Hamilton, με την ίδια γόμα.

Ο Esteban Ocon βρέθηκε τρίτος, παραδίδοντας την RS20 στον Ricciardo για το απογευματινό session. Ο Αυστραλός έμεινε στην πίστα, όμως, με την ομάδα να λέει πως ήταν «για προληπτικούς λόγους». Λίγο μετά επέστρεψε στην πίστα, και έγραψε τον 7ο χρόνο με τη C5 γόμα.

Ο Lance Stroll έγραψε τον 4ο χρόνο, αφήνοντας πίσω του τον Kvyat, που οδήγησε το πρωί για λογαριασμό της Alpha Tauri. Το απόγευμα ανέλαβε ο Gasly.

Ο Giovinazzi ήταν 6ος, γράφοντας και τους περισσότερους γύρους με διαφορά.

Οι δύο Red Bull των Verstappen και Albon ήταν στις θέσεις 8-10. Ο Ολλανδός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο του με τη C2 γόμα, εμμένοντας πιο μεγάλα runs.

Το ίδιο ίσχυσε και για τον Sainz, στην 11η θέση και τον Norris στην 14η.. Η McLaren εξακολουθεί να γράφει πολλά χιλιόμετρα, επιλέγοντας να εστιάσει προς το παρόν σε race stints, παρά σε γρήγορους γύρους.

Χαμηλά, στην 13η θέση, ήταν ο Sebastian Vettel. Η Ferrari συνεχίζει να γράφει αργούς χρόνους, προτιμώντας τα μεγάλα runs με τι C2 και C3 γόμες, εστιάζοντας στο να γράψουν χιλιόμετρα. Η μέρα του Γερμανού, πάντως, διαταράχθηκε από ένα πρόβλημα άγνωστης μέχρι στιγμής φύσεως. Η ομάδα άλλαξε τον κινητήρα στην SF1000 του και θα ερευνήσει το μοτέρ στο Μαρανέλο.

Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Nicholas Latifi, όταν η Williams FW42 έμεινε στην πίστα στο τέλος του πρωινού σκέλους. Επέστρεψε περίπου 5 ώρες μετά στην πίστα.

Οι δοκιμές επιστρέφουν την Τετάρτη 26/2._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 11 Μαρ 2020, 12:59

Grand Prix Αυστραλίας: Ξεκινάμε!

4troxoi - Δημήτρης Μπίζας

Μετά από 104 μέρες αναμονής, η Formula 1 επιστρέφει, με την παραδοσιακή πρεμιέρα της στο Albert Park της Μελβούρνης

Η πορεία της Αυστραλίας στο Π.Π. της F1 ξεκινά το 1985 στην Αδελαΐδα, στους δρόμους της πόλης, και παρέμεινε εκεί για 10 χρόνια, ως το 1995. Ήδη το 1993 είχε προταθεί ο αγώνας να μεταφερθεί στη Μελβούρνη, και πάλι σ’ ένα σιρκουί πόλης. Έτσι, από το 1996, το σπορ επισκέπτεται για πρώτη φορά τη Μελβούρνη με συνέπεια και, μάλιστα, εδώ και πολλά χρόνια την προτιμά ως τον πρώτο προορισμό της για κάθε σεζόν. Το Albert Park δεν αποτελεί μία κλασική πίστα, καθώς λαμβάνει χώρα στους δρόμους ενός πάρκου. Η διαδρομή είναι στενή, με τις μπαριέρες όμως να απέχουν αρκετά σε αρκετές καμπές, μιας και το γρασίδι και η αμμοπαγίδα βρίσκονται ανάμεσα στην έξοδο και την σύγκρουση.

Η φύση της πίστας είναι τέτοια που ευνοεί τις μάχες, ακόμα και τα προσπεράσματα στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και σε αυτήν που την ακολουθεί, μετά το πρώτο εκ των δύο σικέιν. Ωστόσο, σε άλλα σημεία, και ειδικά στο δεύτερο sector, το σκηνικό θυμίζει πολύ… Μονακό, μιας και οι οδηγοί είναι αναγκασμένοι να ακολουθούν ο ένας τον άλλον, μένοντας στον βρώμικο αέρα, δυσχεραίνοντας το έργο αυτού που βρίσκεται πίσω -κυρίως στις γρήγορες Κ11 και Κ12. Μέσα στα χρόνια, η Αυστραλία έχει χαρίσει σπουδαίους αγώνες, με σασπένς για τη νίκη (με παράδειγμα την περυσινή σεζόν), εμφανίσεις που άφησαν με το στόμα ανοιχτό άπαντες (όπως συνέβη με την κυρίαρχη McLaren το 1998, όταν έκανε το 1-2 με διαφορά 1 γύρου από το υπόλοιπο grid), ακόμη και τρομακτικά ατυχήματα (βλ. Alonso το 2016).

Τεχνικά, η πίστα ευνοεί αρκετά τα μονοθέσια με καλή αεροδυναμική, καθώς η κάθετη δύναμη αποτελεί το πλέον αναγκαίο στοιχείο για έναν καλό γύρο στο Albert Park. Και, μπορεί οι δοκιμές να μην ενδείκνυνται για σαφή συμπεράσματα, όμως είναι βέβαιο πως η Mercedes πάει ως φαβορί το προσεχές τριήμερο, με τις υπόλοιπες ομάδες να μην είναι ξεκάθαρο για το πού ακριβώς βρίσκονται.

Το απρόοπτο που έχουν συνήθως οι πρεμιέρες προσδίδει κάτι το ξεχωριστό, που μας «ξυπνά» τις πρωινές ώρες στις οποίες διεξάγεται το Grand Prix Αυστραλίας._Δ.Μ.

Το πρόγραμμα του αγώνα (LIVE από την ΕΡΤ Sports HD και την COSMOTE SPORT 5):

Παρασκευή 13/03: FP1: 03:00-04:30, FP2: 07:00-08:30

Σάββατο 14/03: FP3: 05:00-06:00, Κατατακτήριες: 08:00-09:00

Κυριακή 15/03: Αγώνας: 07:10

Πληροφορίες για το τριήμερο:

Πρώτο Grand Prix: 1996
Γύροι: 58
Μήκος πίστας: 5,303 χλμ.
Απόσταση αγώνα: 307,574 χλμ.
Ρεκόρ πίστας: 1:24.125 – Michael Schumacher (Ferrari)

Για το 2019:
Pole position: 1:20.486 – Lewis Hamilton (Mercedes)
Νικητής: Lewis Hamilton (Mercedes)
Ταχύτερος γύρος: 1:25.580 – Valtteri Bottas (Mercedes)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 20 Μαρ 2020, 14:11

zougla

Λίγο μετά από την ανακοίνωση των FIA και F1 περί αναβολής των GP σε Ολλανδία, Ισπανία και Μονακό λόγω της εξάπλωσης του ιού Covid-19, το Automobile Club De Monaco αποφάσισε να ματαιώσει οριστικά τον αγώνα.

Στο πρόγραμμα του 2020, λοιπόν, δεν θα υπάρχει Grand Prix στο Μονακό (21-24 Μαΐου), κάτι το οποίο έχει να συμβεί από το 1954. Οι ιθύνοντες αποφάσισαν να ματαιώσουν οριστικά τον αγώνα και να μην το μεταφέρουν σε άλλη ημερομηνία, όπως επιθυμούν οι υπόλοιπες χώρες.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 12 Μάιος 2020, 08:42

Βόμβα στη Formula 1: Τελειώνει ο Φέτελ από τη Ferrari

sdna - 12-05-2020 09:33

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν από την Ferrari στο τέλος του 2020.
Είδηση - βόμβα από την γερμανική Bild, η οποία αναφέρει ότι στο τέλος του 2020 οι δρόμοι του Σεμπάστιαν Φέτελ και της Ferrari αναμένεται να χωρίσουν.

Συγκεκριμένα, το συμβόλαιο του λήγει τότε και δεν πρόκειται η δύο πλευρές να ανανεώσουν τη συνεργασία τους για περαιτέρω. Θυμίζουμε ότι ο Φέτελ φοράει τα χρώματα της Ferrari από το 2015 μέχρι και σήμερα.

Τέλος αξίζει να τονιστεί ότι η διαπραγμάτευση έγινε, αλλά οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν μεταξύ τους.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 29 Μάιος 2020, 13:59

F1: Η νέα πρόταση για το ευρωπαϊκό σκέλος της φετινής σεζόν

4ΤΡΟΧΟΙ - Δημήτρης Μπίζας 27 ΜΑΪΟΣ 2020

Η Formula 1 έκανε ορισμένες αλλαγές στο ευρωπαϊκό σκέλος του ανανεωμένου προγράμματός της εν μέσω κορωνοϊού.

Η F1 στοχεύει να ξεκινήσει τη φετινή χρονιά στην Αυστρία, με διπλό Grand Prix, πρώτα στις 5 Ιουλίου και μετά στις 12 Ιουλίου.

Στόχος ήταν να γίνει κανονικά και το Βρετανικό GP, πάλι εις διπλούν, στις 26 Ιουλίου και στις 2 Αυγούστου.

Παρόλα αυτά, αρχική άρνηση της βρετανικής κυβέρνησης να επιτρέψει στις ομάδες της F1 να εισέλθουν στη χώρα και να γίνουν οι αγώνες κανονικά παρά την 14ημερη καραντίνα που προβλέπεται για όλους τους επισκέπτες στη χώρα, άλλαξε τα πλάνα της Liberty Media, που σκέφτηκε εναλλακτικές, όπως είναι η Ουγγαρία και η Γερμανία.

Τώρα που φαίνεται πως, με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού Boris Johnson, θα γίνουν οι αγώνες στο Silverstone, έπρεπε να βρεθεί ένας συμβιβασμός.

Έτσι, η Ουγγαρία θα πάρει την θέση της Αγγλίας ως ο δεύτερος προορισμός του φετινού πρωταθλήματος, στις 19 Ιουλίου, αφήνοντας τα δύο πρώτα Σαββατοκύριακα του Αυγούστου για τους αγώνες στη Μεγάλη Βρετανία.

Το πρόγραμμα της F1, στην Ευρώπη, αν όλα πάνε όπως αναμένεται:

5 Ιουλίου- Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Αγγλία
9 Αυγούστου - Αγγλία
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου - Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 04 Ιούλ 2020, 13:15

GP Αυστρίας – FP1/FP2: Σαφές προβάδισμα για τη Mercedes, ψηλά η Racing Point

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 03 ΙΟΥΛ 2020

Ο Lewis Hamilton και η Mercedes έδειξαν τις διαθέσεις τους στις πρώτες δύο διαδικασίες ελεύθερων δοκιμών, με τη Racing Point να φαίνεται μέχρι στιγμής ικανή για πολύ καλό αποτέλεσμα.

Πριν ξεκινήσει το FP1, η πρωινή βροχή είχε κάνει τις συνθήκες ιδιαίτερα δύσκολες, όμως οι δοκιμές της Formula 3 βοήθησαν στο να βελτιωθεί η κατάσταση, με τους οδηγούς να βγαίνουν για τους πρώτους γύρους τους με σλικ ελαστικά.

Τα πρώτα λεπτά της διαδικασίας ήταν καθαρά αναγνωριστικού χαρακτήρα, με ομάδες κι οδηγούς να ψάχνουν τα πατήματά τους μετά από 7 μήνες αγωνιστικής απραξίας και 112 μέρες χωρίς να βάλουν μπροστά τις μηχανές τους.

Γρήγορα έγινε σαφές πως η Mercedes θα είχε το προβάδισμα, με τα… μαύρα βέλη να ολοκληρώνουν τελικά το session στο 1-2, με τον Lewis Hamilton στην πρωτοπορία.

Ακολούθησε ο Max Verstappen, με τους Sainz και Perez από κοντά.

Αρκετά χαμηλά ήταν η Ferrari, με τους Vettel και Leclerc να εστιάζουν σε μεγάλα runs, με πολλά καύσιμα και τη μέση γόμα, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που προς το τέλος του 90λεπτου δοκίμασε και τη μαλακή γόμα – όχι πάντα με τρομερή επιτυχία.

Κατά το FP2, η εικόνα έγινε πιο ξεκάθαρη. Η Mercedes παρέμεινε στην κορυφή, ως αναμενόταν, και με μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη Racing Point, που ήταν 6 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τους πρωταθλητές.

Ο Vettel ήταν ο ταχύτερος της Ferrari, με τον Ricciardo πίσω του, κι αυτοί στα 0,6 από τον Hamilton.

Η Red Bull δεν μπόρεσε να κάνει καθαρούς, γρήγορους χρόνους με τη μαλακή γόμα, για αυτό κι έμειναν πολύ χαμηλά.

Norris και Stroll έμειναν στο 6-7, με τον Sainz να κλείνει τη δεκάδα.

Σε ό,τι αφορά τις προσομοιώσεις αγώνα, η Mercedes είχε το πάνω χέρι, με τον Hamilton να δοκιμάζει κυρίως με τη μέση γόμα, ενώ η Racing Point, με τον Perez, και η Red Bull, με τον Verstappen, είχαν παρόμοιο γυρολόγιο.

Ο Vettel έκανε τη διαφορά και έτρεξε με τη σκληρή γόμα για πάνω από 20 γύρους, μένοντας σταθερά στο 1:09:5/6.

Σε ό,τι αφορά το midfield, μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως η Renault και η McLaren έχουν το πάνω χέρι (αν θεωρήσουμε πως η RP παλεύει πια για κάτι καλύτερο από το 6-7).

Στον αντίποδα, σε κακή κατάσταση μοιάζουν -εκ νέου- οι Alfa Romeo και Williams, που έμειναν στον πάτο της κατάταξης.

Συνέχεια στο τριήμερο αύριο (σήμερα, Σάββατο) με το FP3 (13:00) και τις κατατακτήριες (16:00)._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 04 Ιούλ 2020, 13:17

F1: Νόμιμο το DAS, απορρίφθηκε η ένσταση της Red Bull

4 τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 03 ΙΟΥΛ 2020


Η FIA απέρριψε την ένσταση της Red Bull σχετικά με το DAS σύστημα της Mercedes, κρίνοντάς το καθ'όλα νόμιμο.

Το βασικό επιχείρημα της Red Bull στο εν λόγω ζήτημα ήταν το γεγονός πως θεωρούσε το DAS μέρος της ανάρτησης, όχι του τιμονιού, όμως η FIA διαφωνεί με αυτό, εξηγώντας σε μία μακροσκελέστατη ανακοίνωση το σκεπτικό της.

Επιπλέον, η ένσταση των αυστριακών έγκειτο και στον αντίκτυπο του εν λόγω συστήματος και στην αεροδυναμική του μονοθεσίου.

Παρόλα αυτά, η FIA κρίνει πως το σύστημα δεν παραβιάζει τον σχετικό τεχνικό κανονισμό του Άρθρου 10.2.3., με την Ομοσπονδία, πάντως, να παραδέχεται ότι αποτελεί ένα 'ασυνήθιστο σύστημα'.

Το κρίνει ένα σύστημα που αφορά το τιμόνι, αποτελεί δομικό στοιχείο του.

Υπενθυμίζεται πως το σύστημα έχει τεθεί εκτός κανονισμών για το 2021._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 05 Ιούλ 2020, 18:42

GP Αυστρίας: Νικητής ο Bottas, βάθρο για Leclerc και Norris!


Δημήτρης Μπίζας 05 ΙΟΥΛ 2020

Ο Valtteri Bottas ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη σεζόν, κερδίζοντας στον εναρκτήριο αγώνα, την ώρα που οι Charles Leclerc και Lando Norris συμπλήρωσαν το βάθρο, σε έναν αγώνα γεμάτο ανατροπές.

Στην εκκίνηση, ο Bottas έμεινε πρώτος και έχτισε διαφορά 2 δλ. από τον πρώτο κιόλας γύρο. O Norris έδωσε μάχη με τον Verstappen, αλλά δεν πέρασε και έχασε και μία θέση από τον Albon, που πέρασε 3ος.

Πίσω, οι Ferrari μάχοντας με τις Racing Point, μένοντας αμφότερες πίσω από τα ροζ μονοθέσια.

Ο Hamilton ανέβηκε 4ος, και κυνηγούσε τις Red Bull, γράφοντας ταχύτατους χρόνους. Ο Albon καθυστέρησε λίγο τον Βρετανό, αλλά έχασε την θέση του στον 9ο γύρο.

Ο Ricciardo έδινε μάχη με τον Vettel, σε ένα τρενάκι που είχε και τον Stroll μπροστά τους.

Την ίδια ώρα από το πουθενά ο Verstappen έχασε την κίνηση, με πρόβλημα στα ηλεκτρικά του μονοθέσιου, μένοντας τελευταίος. Επέστρεψε στα pits, του άλλαξαν τιμόνι κι ελαστικά, αλλά δεν μπόρεσε να συνεχίσει, εγκαταλείποντας άδοξα.

Όσον αφορά τον Stroll, ο Καναδός άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με τον κινητήρα του μετά τον 10ο γύρο. Στον 18ο γύρο, το θέμα έγινε σοβαρό και ο Καναδός έχασε την θέση του από τον Vettel. Λίγους γύρους μετά, εγκατέλειψε.

Παράλληλα, ο Ricciardo οδηγήθηκε κι αυτός σε εγκατάλειψη, με θέμα στον κινητήρα.

Μπροστά, ο Hamilton άρχισε να κλείνει τη διαφορά, από τα 7 δλ. στα 3 μέσα σε λίγους γύρους, αλλά εκείνη την ώρα, βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο λόγος ήταν λάθος του Magnussen, που έμεινε εκτός.

Άμεσα μπήκαν στα pits άπαντες, βάζοντας τη σκληρή γόμα, με εξαίρεση τον Perez που προτίμησε τη μέση.

Στην επανεκκίνηση, ο Vettel είχε επαφή με τον Sainz και έφερε τετακέ, για ακόμα μία φορά, πέφτοντας 15ος.

Λίγο μετά, ο Perez πέρασε τον Norris για την 4η θέση, ενώ μπροστά, ο Hamilton είχε μπει στη ζώνη DRS του Bottas και είχε πια μάχη με τον teammate του για τη νίκη.

Στον 44ο γύρο, η Mercedes ενημέρωσε τους οδηγούς της ότι υπήρχε θέμα με τους αισθητήρες και ότι έπρεπε να αποφύγουν τα κερμπ για να μην υπάρξει θέμα. Η ομάδα επέμεινε, χαρακτηρίζοντας «κρίσιμο» το ζήτημα, που εντοπίστηκε τελικά στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά παρέμεναν με διαφορά στο 1-2.

Στον 51ο γύρο, ο Russell έμεινε από μετάδοση, κι έβγαλε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Albon, που μπήκε στα pits για τη μαλακή γόμα, με τον Perez να τον περνά, μένοντας εκτός. Για αλλαγή μπήκαν και οι Ferrari κι οι McLaren, ενώ δεν μπήκαν οι δύο Mercedes, έχοντας πια πίσω τους τον Μεξικανό της Racing Point και τον Albon με φρέσκο σετ.

Στον 55ο γύρο, ο αγώνας επανεκκίνησε αλλά γρήγορα τέθηκε πάλι υπό καθεστώς SC, καθώς ο εμπρός δεξιός τροχός του Raikkonen δεν είχε κουμπώσει καλά και έμεινε εκτός.

Ο Perez φάνηκε να χάνει την θέση του από τον Albon, όμως εκείνη την ώρα ήταν που έβγαινε η ένδειξη για το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, οπότε δεν ήταν σαφές αν είχε γίνει το προσπέρασμα, με τον Μεξικανό να μένει μπροστά από τον Ταϊλανδό. Λίγο μετά, άλλαξαν θέσεις, με τον Albon να περνά 3ος.

Στην επανεκκίνηση, ο Albon επιχείρησε να περάσει τον Hamilton, αλλά στην έξοδο της 5ης στροφής, χτύπησαν -σαν σε επανάληψη του Βραζιλιάνικου GP του 2019- και ο Βρετανός τέθηκε υπό εξέταση.

Αυτό ανέβασε τον Perez στο βάθρο, με τον norris κολλημένο πίσω του, στο μισό δευτερόλεπτο. Τότε έκανε την αντεπίθεσή του ο Leclerc, που πέρασε τον Norris και είχε βάλει στο στόχαστρό του τον Perez. Τον πέρασε εμφατικά και ανέβηκε βάθρο.

Την ίδια ώρα, ο Hamilton πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων, και αμέσως άρχισε να πιέζει. Ο Perez πήρε κι αυτός ποινή για το προσπέρασμα στον Albon επί SC.

Ο Norris συνέχισε να παλεύει με τον Perez, με τον Μεξικανό να κλείνει πάνω του στην Τ3.

Τελευταία στιγμή, στον τελευταίο γύρο, ο Norris έκλεισε αρκετά τη διαφορά για να ανέβει στο βάθρο, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο!

Τη νίκη πήρε, κάπως έτσι, ο Bottas, ξεκινώντας ξανά με το δεξί τη χρονιά, όπως και πέρυσι.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. V. Bottas - 25
2. C. Leclerc - 18
3. L. Norris - 16
4. L. Hamilton - 12
5. C. Sainz - 10
6. S. Perez - 8
7. P. Gasly - 6
8. E. Ocon - 4
9. A. Giovinazzi - 2
10. S. Vettel - 1
11. N. Latifi - 0

Η βαθμολογία των ομάδων:

Mercedes 37,
McLaren 26,
Ferrari 19,
Racing Point 8,
AlphaTauri 6,
Renault 4,
Alfa Romeo 2,
Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 13 Ιούλ 2020, 18:50

GP Στυρίας: Νικητής ο Hamilton, 1-2 για τη Mercedes

4 τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 12 ΙΟΥΛ 2020

Σε έναν αρκετά σταθερό αγώνα, ο Lewis Hamilton κατέκτησε την πρώτη του νίκη για τη φετινή σεζόν, με τους Valtteri Bottas και Max Verstappen να τον ακολουθούν. Διπλή εγκατάλειψη για τη Ferrari, πέμπτος την τελευταία στιγμή ο Norris.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton κρατήθηκε μπροστά, με τον Sainz να δίνει μία φοβερή μάχη με τον Verstappen, μένοντας όμως πίσω από τον Ολλανδό. Πίσω, οι δύο Ferrari είχε σύγκρουση, όταν ο Leclerc προσπάθησε να περάσει τον teammate του στην εσωτερική της Κ3. Χτυπώντας, ο Vettel έχασε την πίσω πτέρυγά του, βγάζοντας το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να καθαρίσει η πίστα, ενώ ο Μονεγάσκος μπήκε για αλλαγή εμπρός πτέρυγας και συνέχισε, τελευταίος πια. Λίγο μετά, εγκατέλειψε κι εκείνος.

Στον 4ο γύρο επέστρεψαν σε πλήρη ταχύτητα, και οι Stroll και Norris έδιναν μάχη για την 8η θέση, ενώ ο Russell είχε έξοδο στην Κ8, επιστρέφοντας 18ος.

Ο Bottas πέρασε τον Sainz, ανεβαίνοντας 3ος, με τον Ισπανό πια να αμύνεται απέναντι στον Albon. Δεν άντεξε, όμως, για πολύ και έχασε κι αυτή τη θέση στον 8ο γύρο.

Ο Perez είχε αναρριχηθεί 11ος και πάλευε με τον Norris για την δεκάδα, έχοντας εξαιρετικός ρυθμό. Η μάχη του midfield εκτεινόταν από τον 5ο Sainz μέχρι τον 11ο Perez, με τις McLaren, Renault, AlphaTauri και Racing Point στο mix.

Μπροστά, ο Hamilton είχε χτίσει μία διαφορά 3 δλ. από τον Verstappen, που με τη σειρά του είχε υπό έλεγχο τη διαφορά του από τον Bottas.

Οι Renault είχαν μία εμφύλια διαμάχη, με τον Ricciardo να προσπαθεί να περάσει τον Ocon για την 6η θέση, καταφέρνοντας να τον αφήσει πίσω του στον 20ο γύρο.

Στο μεταξύ, ο Norris πέρασε τον Gasly για την 10η θέση, στη μόνη ενεργή μάχη σε εκείνο το σημείο του αγώνα, ενόσω ο Hamilton άνοιγε τη διαφορά του από τον Verstappen στα 5 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα, η Mercedes ζητούσε από τον Bottas να πιέσει για να μεγιστοποιήσει τις πιθανότητές του να περάσει στην 2η θέση.

Στον 25ο γύρο, η Red Bull κάλεσε τον Verstappen μέσα για το undercut, βάζοντας τη μέση γόμα.

Έναν γύρο μετά, ο Ocon οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη, για άγνωστο λόγο σε πρώτο χρόνο.

Στον 27ο γύρο, η Mercedes κάλεσε στα pits τον Hamilton, βάζοντάς του τη μέση γόμα. Επέστρεψε στην πίστα περί τα 5 δλ. μπροστά από τον Verstappen.

Στο midfield, ο Sainz «τράβηξε πρώτος», αλλά η ομάδα καθυστέρησε στο pit stop, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμα δευτερόλεπτα.

Ο Stroll μπήκε μετά, στον 34ο γύρο, ενώ κι ο Bottas μπήκε στον ίδιο γύρο, για τη μέση γόμα. Μετά τα pits και των τριών πρώτων, η κατάταξη ήταν Hamilton, Verstappen, Bottas.

Τέλος, από τους πρωτοπόρους τελευταίος έκανε αλλαγή σε μέση γόμα ο Albon, που γύρισε στον αγώνα πίσω από το midfield, αφού δεν είχαν μπει ακόμα οι Ricciardo, Perez και Norris.

Ο Αυστραλός της Renault άλλαξε σε μαλακό σετ στον 38ο γύρο, και είχε πλέον 33 γύρους να πιέσει με απάτητη γόμα. Έναν γύρο μετά τον ακολούθησε ο Perez, σε ένα pit stop ελαφρώς πιο αργό. Βγήκε πίσω από τον Ricciardo, αλλά οριακά μπροστά από τον Sainz. Ο Ισπανός έδωσε μάχη και πέρασε, αλλά οι δυο τους έδωσαν ένα ρεσιτάλ στο μεσαίο sector, με τον Perez τελικά να περνά ξανά τον αντίπαλό του.

Στον 46ο γύρο, ο Perez έδωσε μάχη και με τον Stroll, περνώντας τον teammate του, ενώ λίγο μετά άφησε πίσω του και τον Ricciardo για την 5η θέση.

Ο Μεξικανός είχε θέσει πια στο στόχαστρό του τον Albon, που ήταν 4ος και πολύ μακριά από το βάθρο. Μάζευε συνεχώς τη μεταξύ τους διαφορά, μέχρι που έφτασε στο DRS.

Πίσω, ο Norris είχε φτάσει τον Sainz στη μάχη για την 8η θέση, με 10 γύρους να απομένουν. Πέρασε αφού τον άφησε ο Ισπανός, που ήταν με πιο φθαρμένη γόμα.

Αυτό χρειαζόταν, φαίνεται, ο Βρετανός, που άρχισε να πιέζει για να μειώσει τη διαφορά του από τον 7ο Stroll, που με τη σειρά του είχε μείνει κολλημένος πίσω από τον Ricciardo.

Μπροστά, ο Bottas είχε φτάσει στο DRS του Verstappen, και έδινε μάχη με έπαθλο την 2η θέση. Ο Ολλανδός αμύνθηκε εξαιρετικά, αλλά στον επόμενο γύρο ο Φινλανδός πέρασε. Γρήγορα ο οδηγός της Red Bull μπήκε στα pits για να βάλει ένα φρέσκο σετ μαλακής, έχοντας τη διαφορά από τον Albon, για να κυνηγήσει τον ταχύτερο γύρο.

Ο Perez επιχείρησε να περάσει τον Albon στον προτελευταίο γύρο, όμως είχαν επαφή με ζημιά στην εμπρός πτέρυγα του Μεξικανού.

Πίσω τους, ο Stroll πήρε το ρίσκο και πέρασε τον Ricciardo, και ο Norris με τη σειρά του τον Αυστραλό. Στον τελευταίο γύρο, ο Βρετανός της McLaren έκανε ακόμα ένα προσπέρασμα στον Stroll.

Στο τέλος του γύρου, ο Perez βρήκε μπροστά του την πληγωμένη εμπρός αεροτομή, έχασε χρόνο και μία θέση, πέφτοντας 6ος, με τον Norris να κατακτά την 5η θέση στην τελευταία στροφή.

Στην κορυφή, ο Hamilton πέρναγε πρώτος από την γραμμή του τερματισμού για την 85η νίκη της καριέρας του, την πρώτη στην πίστα του Spielberg μετά το 2016.

Συνέχεια στο φετινό πρωτάθλημα με τον αγώνα στην Ουγγαρία, το επόμενο Σ/Κ._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. Valtteri Bottas - 43
2. L. Hamilton - 37
3. L. Norris - 26
4. C. Leclerc - 18
5. S. Perez - 16
6. M. Verstappen - 15
7. C. Sainz - 13
8. A. Albon - 12
9. P. Gasly - 6
10. L. Stroll - 6
11. E. Ocon - 4
12. D. Ricciardo - 4
13. A. Giovinazzi - 2
14. D. Kvyat - 1
15. S. Vettel - 1

Η βαθμολογία των ομάδων:

Mercedes 80,
McLaren 39,
Red Bull 27,
Racing Point 22,
Ferrari 19,
Renault 8,
AlphaTauri 7,
Alfa Romeo 2,
Haas 0,
Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 10 Αύγ 2020, 21:26

GP 70ής Επετείου: Στρατηγική νίκη Verstappen στο καυτό Silverstone

4τροχοι Δημήτρης Μπίζας 09 ΑΥΓ 2020

Ο Max Verstappen οδήγησε εξαιρετικά και πήρε τη νίκη στο Grand Prix 70ής Επετείου της Formula 1. Στο βάθρο οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas.

Στην εκκίνηση, ο Bottas διατηρήθηκε στην πρωτοπορία, αν κι ο Hamilton πάλεψε για την πρωτοπορία στον πρώτο γύρο. Ο Verstappen ανέβηκε 3ος εις βάρος του Hulkenberg, ενώ πίσω ο Vettel έπεσε τελευταίος, πατώντας άτσαλα στα κερμπ της 1ης στροφής, με αποτέλεσμα να φέρει τετακέ.

Μετά τους πρώτους γύρους, η μάχη για την 8η θέση ανάμεσα σε Norris, Albon και Leclerc μαινόταν, ενώ μπροστά ο Hamilton διατηρείτο κοντά στο δευτερόλεπτο πίσω από τον Bottas.

Πρώτος στα pits μπήκε ο Ταϊλανδός της Red Bull, για να βάλει την σκληρή γόμα, μόλις στον 7ο γύρο. Τον ακολούθησε ο Gasly έναν γύρο μετά, για να αποφύγει το undercut. Ήταν σαφές ότι η σκληρή γόμα ήταν γρήγορη και αξιόπιστη επιλογή, με δεδομένο ότι ο Verstappen είχε φοβερό ρυθμό με αυτήν.

Το παράδειγμά τους ακολούθησαν αρκετοί οδηγοί εκτός δεκάδας, όπως ο Latifi, o Russell και ο Magnussen.

Μέχρι τον 12ο γύρο, ο Verstappen ήταν στο DRS του Hamiltοn, και παρά τις υποδείξεις των μηχανικών του, θέλησε να πιέσει για την 2η θέση.

Ο Bottas τράβηξε πρώτος τη σκανδάλη και μπήκε στα pits στον 13ο γύρο, για να βάλει τη σκληρή γόμα, βλέποντας τον ρυθμό του Verstappen και τις δυσκολίες του Hamilton. Ο Βρετανός δρούσε πια σαν κινητό εμπόδιο για τον teammate του, παραδόξως. Έναν γύρο μετά, ο πρωταθλητής μπήκε για να ξεφορτωθεί το μεσαίο σετ, και βγήκε 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bottas.

Ο Verstappen μπροστά είχε καθαρό αέρα, αλλά πλέον ήταν πιο αργός από τον Bottas, που ήταν γύρω στα 13 δλ. πίσω από τον Ολλανδό - κι η διαφορά δεν έμοιαζε να πέφτει.

Μέχρι τον 19ο γύρο είχαν μπει για τη σκληρή γόμα κι οι Stroll, Leclerc. Ο Μονεγάσκος έδωσε και μία εξαιρετική μάχη με τον Norris με έπαθλο τη δέκατη θέση, προσπερνώντας τον Βρετανό.

Ξανά στην μάχη της πρωτιάς, ο Verstappen είχε φοβερό γυρολόγιο με τη σκληρή, ένας δευτερόλεπτο ταχύτερο των Bottas-Hamilton, και διαχειριζόταν εξαιρετικά τα ελαστικά του, όσο οι δύο Mercedes άρχιζαν να χάνουν πρόσφυση από τα πίσω ελαστικά μόλις 8 γύρους αφού έβαλαν το σκληρό σετ.

Στα των pit stops, Sainz, Ocon και Vettel μπήκαν μαζί στα pits στον 22ο γύρο. Είχαν ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα. Ο Ισπανός έχασε και χρόνο, καθώς έπρεπε να περιμένει τον Ocon να βγει από τα pits.

Στον 27ο γύρο αποφάσισαν να φέρουν τον Verstappen στα pits, για τη μέση γόμα, σε ένα stop 3.2 δλ. Βγαίνοντας από το pitlane, ο Bottas τον πέρασε, όμως στο DRS ο ίδιος πέρασε τον Φινλανδό αποφασιστικά για την πρωτοπορία του αγώνα.

Πίσω, η έτερη Red Bull του Albon ανέβαινε συνέχεια στην κατάταξη, κάνοντας το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο.

Τον χορό των δεύτερων stop άνοιξε ο Norris, για να ακολουθήσουν Hulkenberg-Ricciardo. Ο Αυστραλός είχε και έξοδο, όταν σε μάχη με τον Sainz έκανε τετακέ.

Ξαφνικά, Verstappen και Bottas μπήκαν στα pits ταυτόχρονα για δεύτερη αλλαγή για τη σκληρή γόμα ως το τέλος του αγώνα, δηλαδή για 19 γύρους.

Ο Hamilton παρέμεινε στην πίστα, παρά το blistering των πίσω ελαστικών του. Όλα έδειχναν πως ο ίδιος θα πήγαινε σε στρατηγική ενός pit stop,

Στις θέσεις εκτός βάθρου, ο Leclerc έκανε εξαιρετικό αγώνα, όντας 4ος με 12 γύρους να απομένουν και μόλις ένα pit stop, κρατώντας πίσω του τους Hulkenberg και Stroll.

Με 10 γύρους να απομένουν, ο Verstappen πήρε το ΟΚ από τη Red Bull να πιέσει και να κλείσει τη διαφορά από τον Hamilton.

Την ίδια ώρα, ο Βρετανός μπήκε τελικά στα pits, και φάνηκε να μπαίνει και με πολλά χλμ/ώρα στο pitlane, για τη σκληρή γόμα. Έτσι, ο Verstappen πέρασε 1ος, ο Bottas 2ος κι ο Leclerc 3ος.

Ο Hamilton άρχισε αμέσως να πιέζει, γνωρίζοντας ότι είχε κάτι λιγότερο από 60 χιλιόμετρα για να περάσει 3 μονοθέσια, αν ήθελε τη νίκη.

Πέρασε τον Leclerc στον 45ο γύρο, στα φρένα για τη Stowe, και είχε πλέον 9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον πρωτοπόρο Verstappen.

Με τρεις γύρους να απομένουν, είχε έρθει η ώρα για τη μάχη των «μαύρων βελών». Μετά από μία κλειστή μάχη, ο Hamilton πέρασε, έχοντας και πολύ πιο φρέσκα ελαστικά, αλλά με διαφορά 9 δευτερολέπτων από τον Verstappen, δεν είχε χρόνο να φτάσει τον Ολλανδό.

Έτσι, ο οδηγός της Red Bull πήρε την πρώτη του νίκη φέτος, την πρώτη μη-Mercedes νίκη του 2020 και την πρώτη μη-Mercedes νίκη στο Silverstone από το 2018.

Στη δεκάδα ήταν κατά σειρά οι Hamilton, Bottas, Leclerc, Albon, Stroll, Hulkenberg, Ocon, Norris και Kvyat.

Η συνέχεια του πρωταθλήματος την ερχόμενη εβδομάδα με το Ισπανικό Grand Prix._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 107
2. M. Verstappen - 77
3. V. Bottas - 73
4. C. Leclerc - 45
5. L. Norris - 38
6. A. Albon - 36
7. L. Stroll - 28
8. S. Perez - 22
9. D. Ricciardo - 20
10. E. Ocon - 16
11. C. Sainz - 15
12. P. Gasly - 12
13. S. Vettel - 10
14. N. Hulkenberg - 6
15. A. Giovinazzi - 2
16. D. Kvyat - 2
17. K. Magnussen - 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 180, Red Bull 113, Ferrari 55, McLaren 53, Racing Point 41, Renault 36, AlphaTauri 14, Alfa Romeo 2, Haas 1, Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 16 Αύγ 2020, 16:42

Πολύ βαρετοί οι αγώνες της F1 πλέον. Θλιβερή η Ferrari (δυστυχώς).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Maxmad » Κυρ 16 Αύγ 2020, 16:55

Εδω και χρονια γινεται αυτο...

Και η ευθυνη ειναι της FIA...
Άβαταρ μέλους
Maxmad
 
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: Τρί 27 Μάιος 2008, 15:42

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 16 Αύγ 2020, 17:08

GP Ισπανίας: Νίκη no.88 για τον Lewis Hamilton


4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 16 ΑΥΓ 2020

Ο Lewis Hamilton πήρε την νίκη στο Ισπανικό Grand Prix, μπροστά από τους Max Verstappen και Valtteri Bottas.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έμεινε στην πρωτοπορία, με τον Bottas να χάνει δύο θέσεις από τους Verstappen και Stroll, πέφτοντας 4ος. Πίσω, κανείς δεν κέρδισε σημαντικό έδαφος, κάνοντας καθαρό πέρασμα από την πρώτη στροφή. Μόνο ο Norris έπεσε 10ος.

Ο Bottas επιδόθηκε αμέσως στο κυνήγι του Stroll για να ανακτήσει μία θέση στο βάθρο, και τα κατάφερε στον 5ο γύρο.

Μπροστά, ο Verstappen είχε παραπλήσιο ρυθμό από τον Hamilton, δείχνοντας τη δυναμική του. Σε εκείνη τη φάση του αγώνα, όλοι προφύλασσαν τα ελαστικά τους, οδηγούσαν τόσο όσο για να βγει το πρώτο stint, με τον Ολλανδό να έχει να τα βάλει με δύο Mercedes, όσο ο Albon ήταν 6ος, πίσω κι από τις δύο RP20.

Μετά τον 11ο γύρο, ο Hamilton άρχισε να ανεβάζει ταχύτητα, καθιστώντας σαφές πως είχε υπό μεγαλύτερο έλεγχο τον αγώνα σε σχέση με το Silverstone. Διπλασίασε τη διαφορά μέσα σε 5 γύρους, κι ο Verstappen δεν ήταν ικανός να τον ακολουθήσει.

Την ίδια ώρα, στο midfield, η στασιμότητα είχε επέλθει, με τις διαφορές να κυμαίνονται από 1 ως 2 δευτερόλεπτα.

Πρώτος στα pits ήταν ο Albon, που κλήθηκε από την ομάδα στον 19ο γύρο για να βάλει τη σκληρή γόμα και να ξεκολλήσει από τον διαχύτη του Perez.

Ο Verstappen μπήκε στον 22ο γύρο, πρώτος από τους πρωτοπόρους του αγώνα, για να βάλει τη μέση γόμα. Επέστρεψε στην πίστα 3ος, πίσω από τον Bottas.

Στον αμέσως επόμενο γύρο, η Mercedes έκανε διπλό stop στους Hamilton και Bottas, και τους δύο για τη μέση γόμα, και έτσι η πρώτη τριάδα επέστρεψε όπως ήτανε πριν τις αλλαγές. Ο Verstappen ήταν και 1,5 δλ. πιο κοντά στον Hamilton. Άμεσα ξεκίνησε εκ νέου ένα ‘παιχνίδι’ υπομονής και διαχείρισης ρυθμούς και ελαστικών, με τον Ολλανδό να μειώνει λίγο τη διαφορά του από τον πρωταθλητή.

Ακολούθως ο Stroll, στον 28ο γύρο, επισκέφθηκε τα box για τη μέση γόμα.

Perez, Leclerc και Vettel μπήκαν μαζί στα pits στον 30ο γύρο, με τον Μονεγάσκο να βγαίνει μπροστά από τον ομόσταβλό του, όπως μπήκαν δηλαδή. Ο Γερμανός έβαλε τη μαλακή γόμα, ο Leclerc μέση.

Ο νεαρός της Ferrari είχε κίνηση μπροστά του, με τον Norris να αμύνεται εξαιρετικά για την 10η θέση. Στον 37ο γύρο, είχε και τετακέ στην προτελευταία στροφή, αλλά μετά από μερικά δευτερόλεπτα μπόρεσε να ξεκινήσει ξανά, όντας πια τελευταίος. Εγκατέλειψε, όμως, λίγους γύρους μετά.

Μπροστά, ο Hamiton είχε μία διαφορά 9 δευτερολέπτων από τον Verstappen, ενώ ο Bottas είχε τον Ολλανδό στο 1,5 δλ.

Στον 41ο γύρο, ο Verstappen μπήκε στα pits για τη μέση γόμα μέχρι το τέλος, πέφτοντας 3ος. Ήθελε να προστατευθεί από τον Bottas.

Ο Stroll μπήκε κι αυτός για το τελευταίο του stop, βάζοντας τη μαλακή.

Πίσω, ο Sainz κράτησε πίσω του τον Albon, που είχε μπει για τη μέση γόμα δύο γύρους πριν από εκείνον.

Το stop του Bottas έγινε στον 49ο, και γύρισε στην πίστα με χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα, 7 δλ. πίσω από τον Verstappen.

Έναν γύρο μετά μπήκε κι ο Hamilton, έμεινε πρώτος και είχε για 16 γύρους τη μέση γόμα.

Παράλληλα, ο Perez πήρε 5 δλ. ποινή γιατί αγνόησε μπλε σημαίες. Πίσω του, κοντά στα 5 δλ., είχε τον Vettel. Ο Μεξικανός, όμως, άνοιξε τη διαφορά στα 7, οπότε και έμεινε 4ος.

Ο Vettel βρέθηκε και χαμένος, πέφτοντας 7ος μέχρι το τέλος, όντας σε στρατηγική ενός stop και με τη μαλακή γόμα πλέον σε κακή κατάσταση.

Μπροστά, ο Hamilton έκανε τον αγώνα του μέχρι τέλους και πήρε την 88η νίκη της καριέρας του, με τον Verstappen να διατηρείται 2ος και τον Bottas 3ο.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 132
2. Μ. Verstappen - 95
3. V. Bottas - 89
4. C. Leclerc - 45
5. L. Stroll - 40
6. A. Albon - 40
7. L. Norris - 39
8. S. Perez - 32
9. C. Sainz - 23
10. D. Ricciardo - 20
11. S. Vettel - 16
12. E. Ocon - 16
13. P. Gasly - 14
14. N. Hulkenberg - 6
15. A. Giovinazzi - 2
16. K. Magnussen - 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 221, Red Bull 135, Racing Point 63, McLaren 62, Ferrari 61, Renault 36, AlphaTauri 16, Alfa Romeo 2, Haas 1, Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 16 Αύγ 2020, 17:14

Μετά την εγκατάλειψη του Leclerc ο μοναδικός εκπρόσωπος της Ferrari στον αγώνα έμεινε ο Vettel, που κανονικά θα τερμάτιζε εκτός βαθμολογούμενης 10άδας, αλλά τερμάτισε τελικά 7ος, αφού ακολουθώντας τις οδηγίες των τεχνικών του γκρουπ έκανε μόνο ένα pit-stop, όταν οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν 2 ή και 3 αλλαγές ελαστικών. Μάλιστα έτρεξε στους τελευταίους 36 γύρους (από τους 66 συνολικά), με μαλακή γόμα, για την οποία η ίδια η Pirelli έδινε όριο ζωής από 20 - 25 γύρους!
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες