Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 12 Νοέμ 2021, 23:21

@FabrizioLazakis

#F1: O Lewis Hamilton σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο των κατατακτήριων δοκιμών και θα εκκινήσει 1ος στο σπριντ του GP Σάο Πάολο, με τον Max Verstappen στη 2η θέση. Οι χαμηλές θερμοκρασίες και ο φρέσκος κινητήρας του Βρετανού βοήθησαν την Mercedes να υπερισχύσει, με τον Bottas 3o.

Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 13 Νοέμ 2021, 00:02

GP Σάο Πάολο: O Hamilton στην pole του σπριντ, αλλά υπό έρευνα

4TROXOI - Fabrizio Lazakis

O Lewis Hamilton κυριάρχησε στις κατατακτήριες δοκιμές του Interlagos, με τον Max Verstappen να παίρνει τη δεύτερη θέση. Ωστόσο, το μονοθέσιο του Hamilton αναφέρθηκε στους αγωνοδίκες, λόγω τεχνικής παρατυπίας στο DRS.

Οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν στο Interlagos, ευνόησαν την Mercedes, όπως επίσης και ο φρέσκος V6 στην πλάτη του Hamilton. Η Mercedes έχει διαπιστώσει ότι φέτος οι κινητήρες της χάνουν περισσότερη απόδοση με το πέρας των χιλιομέτρων απ’ ό,τι τις προηγούμενες χρονιές, για αυτό και αποφάσισε να αντικαταστήσει τον V6 του Βρετανού.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Red Bull, ο φρέσκος κινητήρας της Mercedes έδωσε ένα προβάδισμα 0,2 δλ. στον Hamilton, σε σύγκριση με τον Valtteri Bottas, ο οποίος κατετάγη 3ος, μόλις 14 χλστ. του δλ. εμπρός από τον Sergio Perez.

Ο φρέσκος κινητήρας βέβαια, θα κοστίσει στον Hamilton 5 θέσεις στη σειρά εκκίνησης του Grand Prix της Κυριακής. Στη διαφορά 438 χλστ. του δλ. που είχαν οι καλύτεροι γύροι των δύο μονομάχων του τίτλου, συνέβαλε και η χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση της Mercedes στις ευθείες, με τον Hamilton να είναι 8,7 χ.α.ώ. ταχύτερος του Verstappen στο σημείο μέτρησης.

Μάλιστα, σχετικά με αυτό, φαίνεται ότι υπάρχουν παράπονα από την Red Bull, η οποία ανέφερε στη FIA ότι η πίσω αεροτομή της Mercedes είναι αρκετά εύκαμπτη, υποχωρώντας αρκετά υπό αυξημένο αεροδυναμικό φορτίο.

Ο τεχνικός έφορος της FIA, Jo Bauer, ανέφερε επίσης τον Hamilton στους αγωνοδίκες, λόγω τεχνικής παράβασης που αφορά το DRS, καθώς όταν ήταν ανοιχτό, η απόσταση μεταξύ των δύο πτερυγίων ήταν μεγαλύτερη από το μέγιστο όριο των 85 χλστ. που ορίζουν οι κανονισμοί…

Αυτό μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την 1η θέση του Hamilton για το σπριντ του Σαββάτου, αν οι αγωνοδίκες αποφασίσουν να τον τιμωρήσουν.

Εκεί που επικράτησε ο Hamilton ήταν στο μεσαίο τμήμα της πίστας, με τις αργές στροφές. Παρότι η Red Bull μπορεί να «καβαλήσει» τα kerb με περισσότερη ευκολία από την Mercedes, ο Hamilton είχε καλύτερη γραμμή στη στροφή 8 από τον Verstappen, ο οποίος αντιμετώπισε αρκετή υποστροφή στη γρήγορη προσπάθειά του.

Ο Βρετανός κατάφερε να πατήσει περισσότερο στο kerb της κορυφής της στροφής 8, γεγονός που του επέτρεψε να έχει καλύτερη γραμμή στην 9.

Ο Hamilton είχε μια στιγμή αστάθειας στη στροφή 10, αλλά ήταν καλύτερος στην κρίσιμη 12, η οποία καθορίζει την ταχύτητα των μονοθεσίων για τη μεγάλη «ευθεία» που αποτελείται από πολλές καμπές.

Σε εκείνο το σημείο, ο Verstappen αντιμετώπισε και πάλι υποστροφή. Ωστόσο, όπως δήλωσε ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, οι θερμοκρασίες θα ανέβουν το Σάββατο και ακόμα περισσότερο την Κυριακή.

Οπότε, η θερμική καταπόνηση των πίσω ελαστικών θα είναι ο περιοριστικός παράγοντας σε σπριντ και αγώνα, και όχι τα εμπρός ελαστικά. Ίσως η Red Bull έχει επιλέξει να στήσει την RB16B, ώστε να αποδίδει καλύτερα στο σπριντ και τον αγώνα με τις υψηλότερες θερμοκρασίες.

Η Mercedes είχε ήδη αναφέρει ότι οι χαμηλότερες θερμοκρασίες ταιριάζουν περισσότερο στην W12. O επικεφαλής μηχανολογίας πίστας της γερμανικής ομάδας, Andrew Shovlin δήλωσε ότι και η Mercedes αντιμετώπισε αρκετή υποστροφή, κάτι που θεωρεί θετικό, δεδομένων των δυσκολιών που αντιμετώπισαν οι W12 με τις θερμοκρασίες των πίσω ελαστικών στο Μεξικό.

Ο Hamilton ανέφερε ότι είναι πολύ δύσκολο για τη γερμανική ομάδα να βρει το ιδανικό στήσιμο για την W12 εξαρχής, αλλά σήμερα τα πράγματα ήταν πολύ καλά στη δική του πλευρά του γκαράζ.

Τα προβλήματα έντονων αναπηδήσεων που παρουσιάστηκαν στις ελεύθερες δοκιμές οφείλονταν εντέλει σε λάθος (πολύ υψηλές) πιέσεις ελαστικών και ξεπεράστηκαν με το επόμενο σετ.

Πάντως ο Βρετανός προειδοποίησε ότι δεν είναι δεδομένο ότι η Mercedes θα διατηρήσει το προβάδισμα της Παρασκευής και στον αγώνα της Κυριακής.

Ο Verstappen δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του από την πρώτη προσπάθεια στο Q3 στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας. Πάντως ο Ολλανδός δήλωσε ότι δεν ήταν σοκαριστικό το αποτέλεσμα και η μεγάλη διαφορά που υπήρχε μεταξύ του ίδιου και του Hamilton.

Στη μάχη των έτερων οδηγών, o Bottas κατάφερε να επικρατήσει του Perez. Ο Μεξικανός δήλωσε ότι η Red Bull θα αποδίδει καλύτερα αύριο.

Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ο Pierre Gasly ήταν ο ταχύτερος από τους «υπόλοιπους», σημειώνοντας τον 5ο χρόνο της διαδικασίας, εμπρός από τις δύο Ferrari. Σύμφωνα με τις ενδείξεις από τις ελεύθερες δοκιμές, οι προσδοκίες για τη Scuderia στις κατατακτήριες ήταν υψηλότερες.

Ο Carlos Sainz ήταν ευχαριστημένος από την επίδοσή του, καθώς βρέθηκε εμπρός από τον Charles Leclerc. O Μονεγάσκος είδε τον χρόνο του στο Q1 (με χρησιμοποιημένο σετ ελαστικών) να διαγράφεται, λόγω παράβασης ορίων πίστας στη στροφή 4.

Συνεπώς, ο Leclerc αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει ένα καινούργιο σετ ελαστικών για να προαχθεί στο Q2. Ως αποτέλεσμα, αναγκάστηκε να κάνει την πρώτη του προσπάθεια στο Q3 με χρησιμοποιημένο σετ ελαστικών, κάτι που όπως ανέφερε ο ίδιος, επηρέασε το ρυθμό του και δεν κατάφερε να αντλήσει το μέγιστο από το μονοθέσιό του στην τελική προσπάθεια.

Δεδομένων των δειγμάτων που επέδειξε στις ελεύθερες δοκιμές η McLaren, δεν ήταν σίγουρη ότι θα καταφέρει να εισέλθει στο Q3 και με τους δύο οδηγούς της, τα κατάφερε όμως. Η διαφορά με τη Ferrari δεν είναι όσο μεγάλη ήταν στο Μεξικό, το οποίο δίνει λόγους να υπάρχει αισιοδοξία στο βρετανικό στρατόπεδο.

Πίσω από τις McLaren θα παραταχθούν στην εκκίνηση του σπριντ οι δύο Alpine, με τον Fernando Alonso να περνάει στο Q3, σε αντίθεση με τον Esteban Ocon. O Sebastian Vettel κατετάγη 12ος, εμπρός από τον Yuki Tsunoda, ο οποίος (όπως και ο Antonio Giovinazzi) μπλόκαρε τα φρένα του στην πρώτη στροφή, χάνοντας χρόνο.

Η απογοήτευση του Q1 ήταν ο Lance Stroll, o οποίος αποκλείστηκε από τη συνέχεια της διαδικασίας για τρίτο συνεχόμενο αγώνα.

Οι Williams αντιμετώπισαν προβλήματα με την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου στο αργό δεύτερο τμήμα του Interlagos, λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν. Ο Nicholas Latifi κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τον George Russell._Φ.Λ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 13 Νοέμ 2021, 17:12

GP Σάο Πάολο: Επεισόδιο τεχνικής σαπουνόπερας

4ΤΡΟΧΟΙ - Fabrizio Lazakis

Ούτε σεναριογράφος του Hollywood δε θα μπορούσε να σκαρφιστεί όσα συνέβησαν μετά το πέρας των κατατακτήριων δοκιμών την Παρασκευή στο Interlagos, στα πλαίσια του GP Σάο Πάολο.

O Lewis Hamilton κινδυνεύει να χάσει την 1η θέση στην εκκίνηση του σπριντ του Σαββάτου λόγω τεχνικής παρατυπίας με το DRS της Mercedes του, το οποίο όμως άγγιξε ο Max Verstappen στο parc ferme.

Με αυτό τον τρόπο, ο Ολλανδός παρέβη τις υποδείξεις του Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα της FIA και για αυτό θα πρέπει να παρουσιαστεί ενώπιον των αγωνοδικών το πρωί του Σαββάτου.

Αυτά που θα έχει να πει ο Verstappen, θεωρούνται προς το παρόν στοιχεία τα οποία χρειάζονται οι αγωνοδίκες για να βγάλουν την απόφασή τους όσον αφορά την τεχνική παρατυπία στην πίσω αεροτομή του Hamilton.

Στον καθιερωμένο τεχνικό έλεγχο της FIA μετά τις κατατακτήριες δοκιμές του GP Σάο Πάολο, η FIA διαπίστωσε ότι όταν το DRS στο μονοθέσιο του Hamilton ήταν ανοιχτό, δηλαδή με το επάνω πτερύγιο στην ανασηκωμένη θέση, το κενό μεταξύ των δύο πτερυγίων της πίσω αεροτομής υπερέβαινε τα 85 χιλιοστά, που ορίζουν οι κανονισμοί ως το μέγιστο όριο στο άρθρο 3.6.3 των τεχνικών κανονισμών της Formula 1.

Υπάρχει μάλιστα και βίντεο με την Mercedes να πραγματοποιεί τον τεχνικό έλεγχο υπό την επίβλεψη της FIA.

Στο ακόλουθο βίντεο (μετά το 6:38), μηχανικός της Aston Martin δείχνει το εργαλείο που χρησιμοποιούν οι ομάδες για να ελέγξουν τη νομιμότητα της πίσω αεροτομής με το DRS ανοιχτό.

Ο δίσκος του εργαλείου που χρησιμοποιεί ο μηχανικός έχει διάμετρο 85 χλστ. και δεν πρέπει να περνάει ανάμεσα στα δύο πτερύγια σε κανένα σημείο κατά πλάτος τους.

Ωστόσο, στον τεχνικό έλεγχο της Mercedes του Hamilton στο Interlagos, το συγκεκριμένο εργαλείο μπορούσε να περάσει ανάμεσα στα δύο πτερύγια όταν το DRS ήταν ανοικτό.

Εκπρόσωποι της Mercedes κλήθηκαν να παρουσιαστούν ενώπιον των αγωνοδικών, οι οποίοι έπειτα από μερικές ώρες ανακοίνωσαν ότι δε θα ληφθεί καμία απόφαση μέχρι το πρωί του Σαββάτου στη Βραζιλία, διότι δε θα είναι διαθέσιμα μέχρι τότε καινούργια στοιχεία.

Μέχρι τότε, η πίσω αεροτομή της Mercedes αφαιρέθηκε από το μονοθέσιο και εφαρμόστηκε σφραγίδα της FIA επάνω της, για να αποτραπεί οποιαδήποτε τροποποίησή της.

Όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια, καθώς ανακοινώθηκε ότι ο Max Verstappen κλήθηκε να παρουσιαστεί στους αγωνοδίκες στις 9:30 το πρωί του Σαββάτου, τα καινούργια στοιχεία έχουν να κάνουν με ένα περιστατικό που συνέβη στο parc ferme.

Κατά τη διάρκεια του τελευταίου γύρου του Max Verstappen στο Q3, το επάνω πτερύγιο της πίσω αεροτομής παρουσίαζε αφύσικη κίνηση, με ανοιχτό το DRS. Αυτό συνέβαινε διότι δεν ήταν ακινητοποιημένο στην ανοιχτή θέση και παρουσίαζε ταλάντωση, λόγω της ροής αέρα. Δεν είναι η πρώτη φορά που παρατηρείται κάτι τέτοιο φέτος στη Red Bull.

Πιθανότατα λόγω αυτού, ο Verstappen έλεγξε την πίσω αεροτομή του στο parc ferme μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Στη συνέχεια όμως, έκανε το ίδιο και με την πίσω αεροτομή του Hamilton, την οποία ακούμπησε.

Αυτό παραβαίνει το άρθρο 2.5.1 του Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα της FIA, όπου αναφέρεται ότι μόνο οι επίσημοι της Διεθνούς Ομοσπονδίας, ή άτομα εγκεκριμένα από αυτούς μπορούν να αγγίξουν τα μονοθέσια στο parc ferme.

Φυσικά, με τον τρόπο με τον οποίο αγγίζει την πίσω αεροτομή του μονοθεσίου της Mercedes του Hamilton, ο Verstappen δε θα μπορούσε να επηρεάσει τη λειτουργία ενός συστήματος που είναι σχεδιασμένο να αντέχει τα αεροδυναμικά φορτία που αναπτύσσει ένα μονοθέσιο της Formula 1 κινούμενο με 300 χ.α.ώ.

Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε οδηγούς να αγγίζουν μονοθέσια αντιπάλων. Ο Sebastian Vettel δεν κέρδισε χωρίς λόγο το προσωνύμιο Inspector Seb (Επιθεωρητής Seb). Ωστόσο, τα μονοθέσια που είχε αγγίξει ο Vettel δε βρέθηκαν με παρατυπίες στον τεχνικό έλεγχο, ώστε να ισχυριστούν ότι οι αντίπαλες ομάδες ότι επηρεάστηκε κάτι.

Όταν υποστηρίζαμε ότι ο φετινός τίτλος θα κριθεί στις λεπτομέρειες, σίγουρα δε μπορούσαμε να φανταστούμε ότι θα επρόκειτο για το αν ο Verstappen άγγιξε -με το χέρι του- το μονοθέσιο του Hamilton! Άλλου είδους επαφή είχαν όλοι στο μυαλό τους.

Εντούτοις, η Mercedes ίσως βρήκε πάτημα στο γεγονός αυτό για να υπερασπίσει τη θέση της, η οποία σίγουρα δεν είναι καθόλου καλή. Για τεχνικές παραβάσεις, συνήθως το μονοθέσιο αποκλείεται από το αποτέλεσμα.

Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε ο Hamilton θα αναγκαστεί να εκκινήσει το σπριντ του Σαββάτου από την τελευταία θέση, και στη σειρά εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής θα λάβει άλλες πέντε θέσεις ποινής, λόγω χρήσης 5ου φετινού κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Να επισημανθεί εδώ ότι εκπρόσωποι της Red Bull (o Adrian Newey, επικεφαλής τεχνικό στέλεχος και ο Paul Monaghan, επικεφαλής μηχανολογίας αυτοκινήτου), επισκέφθηκαν τη FIA μία ώρα πριν την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών.

Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις τους, το κάτω πτερύγιο της πίσω αεροτομής της Mercedes υποχωρούσε υπερβολικά υπό το αεροδυναμικό φορτίο με τη χρήση DRS, αυξάνοντας το διάκενο μεταξύ των δύο πτερυγίων, με αποτέλεσμα να μειώνεται η οπισθέλκουσα και να αυξάνεται η τελική ταχύτητα στην ευθεία.

Κατά πόσο συνδέονται τα παράπονα της Red Bull με την αποτυχία του μονοθεσίου της Mercedes να περάσει τον τεχνικό έλεγχο, μένει να διαπιστωθεί, αν και δεν είναι σίγουρο ότι θα συμβεί κι αυτό.

Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι στο σώμα των τεσσάρων αγωνοδικών αυτό το τριήμερο, δύο (αντί ενός, που είναι συνήθως) είναι πρώην οδηγοί της Formula 1: οι Vitantonio Liuzzi (Ιταλός) και Roberto Moreno (Βραζιλιάνος).

Μαζί τους είναι επίσης oi Matteo Perini (Ιταλός) και Tim Mayer (Αμερικανός), γιος του συνιδρυτή της McLaren, Teddy Mayer, ο οποίος την ανέλαβε μετά το θάνατο του Bruce McLaren το 1970 και την πούλησε το 1980 στον Ron Dennis._Φ.Λ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 13 Νοέμ 2021, 21:29

Τιμωρήθηκε τελικά ο Hamilton και ξεκινάει τον αγώνα sprint από την τελευταία θέση
Ο αγώνας ξεκινάει σε 5 λεπτά:
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 13 Νοέμ 2021, 22:27

Μετά από 24 γύρους στο gp Βραζιλίας η σειρά τερματισμού (και σειρά εκκίνησης στον αυριανό αγώνα) είναι:
1. Botas
2. Verstapen
3. Sainz
4. Perez
5. Hamilton
6. Norris
7. Leclerc
8. Gasly

Ο Hamilton έκανε εκπληκτική κούρσα καθώς ξεκίνησε τελευταίος (20ος) και μπόρεσε μέσα σε 24 γύρους να τερματίσει 5ος! Ειδικά η τελευταία προσπέρασή του, 2 γύρους πριν το τέλος επί του Norris ήταν χάρμα οφθαλμών.
Εκπληκτική εκκίνηση έκανε ο Sainz που από 5ος βρέθηκε 2ος περνώντας κατά σειρά τους Gastly, Perez και Verstapen!!
Μερικούς γύρους μετά βέβαια ο Verstapen τον πέρασε και όρμησε προς την πρώτη θέση που δεν κατάφερε τελικά να πάρει, ενώ ο Perez ήταν ασφυκτικά κολλημένος πίσω από τον Sainz, αλλά ο Ισπανός κράτησε ηρωικά.
Οι πρώτοι 3 βαθμολογούνται και ήδη ο Botas έχει 3 βαθμούς, 2 ο Verstapen και έναν ο Sainz.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό john4serres » Σάβ 13 Νοέμ 2021, 22:40

Χωρίς Μπαρικέλο, Φιζικέλα και Κούλθαρντ, τι να δεις;
supporters - not customers
Άβαταρ μέλους
john4serres
 
Δημοσιεύσεις: 29879
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 13 Νοέμ 2021, 22:53

Κάτι παρόμοιο έλεγα κι εγώ μετά την καταραμένη πρωτομαγιά του 1994!
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 14 Νοέμ 2021, 18:58

Σε λίγο η εκκίνηση: https://www.ertflix.gr/epg/channel/ept2-live
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 14 Νοέμ 2021, 19:13

Απίστευτος πάλι ο Hamilton. Παρόλο που ξεκίνησε 10ος είναι ήδη 3ος, μετά από 7 γύρους σε σύνολο 71. Επωφελείται και από το Safety Car που μηδένισε τις διαφορές μεταξύ των αυτοκινήτων και η μάχη προβλέπεται σφοδρή.
Οι εκκινήσεις σήμερα ήταν αντίστροφες από τις χθεσινές. Οι δύο Ferrari, κυρίως ο Sainz ξεκίνησαν άσχημα, ενώ οι Red Bull πολύ καλά.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 14 Νοέμ 2021, 19:32

Στον 19ο γύρο (από τους 71) ο Hamilton περνάει τον Perez και είναι ήδη 2ος κυνηγώντας τον Verstapen. Είναι μόλις 3.5 sec πίσω του.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 14 Νοέμ 2021, 20:39

Πολύ μεγάλη νίκη του Lewis Hamilton παρ' όλο που ξεκίνησε 10ος σήμερα και τελευταίος χθες στο sprint. Οι Mercedes σήμερα ήταν άπιαστες.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 14 Νοέμ 2021, 20:52

1. Hamilton
2. Verstapen
3. Botas
4. Perez
5. Leclerc
6. Sainz
7. Gastly
8. Ocon
9. Alonso
10. Norris
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89885
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 14 Νοέμ 2021, 21:17

Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι για το πρωτάθλημα η σημερινή παρένθεση(;), αλλά αυτό που πρέπει να αλλάξει είναι το άλλα μέτρα και σταθμά στις τιμωρίες. Σύμφωνα με αυτά που έχουμε δει σε προηγούμενους αγώνες, ο Φερστάπεν θα έπρεπε να είχε τιμωρηθεί εκεί που βγήκαν και οι δυο εκτός πίστας.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5061
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό GREATANASTASIOS » Κυρ 14 Νοέμ 2021, 21:18

Αυτό το πράμα δεν ειναι Formula 1 playstation είναι αναπολει ο κοσμος την εποχή του τζάκυ στιούαρτ,λάουντα,σένα,σουμάχερ,πρόστ.Μάνσελ,χάκινεν κλπ....... σέ αυτά τα αυτοκίνητα (mercedes-Red bull)και την μαντάμ σουσού να βάλεις πρωτη θα βγεί.
Άβαταρ μέλους
GREATANASTASIOS
 
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 14 Νοέμ 2021, 21:23

Σουμάχερ και Χάκινεν ανήκουν στην "τηλεκατευθυνόμενη" περίοδο. Κάτι τέτοιο, και μια μαϊμού να βάλεις στα αυτοκίνητα αυτά, θα νικήσει (ή κάπως έτσι), νομίζω ότι το είπε ο Μάνσελ, όταν είχαν πρωτοεμφανιστεί τα βοηθήματα.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5061
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες