Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό flash4 » Κυρ 27 Οκτ 2019, 12:11

''Ο... ιπτάμενος Ολλανδός της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν, έκανε εκπληκτικό γύρο στο Μεξικό «έσπασε» τα χρονόμετρα με τον ταχύτερο γύρο ever και με τη βοήθεια του Βάλτερι Μπότας πήρε την pole position''
Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με το ότι κάποιοι γράφουν άρθρα σα να μην έχουν παρακολουθήσει αυτό για το οποίο γράφουν. Ο Φερστάπεν ήταν φανερά ο ταχύτερος και στις 2 προσπάθειες στο q3 και μόνο ο Φέτελ ίσως τον πλησίαζε στη δεύτερη προσπάθεια. Οπότε το ατύχημα του Μπότας δεν το λες και βοήθεια. Το βασικότερο είναι πως σε ολόκληρο άρθρο δεν αναφέρει καν ότι ο ταχύτερος γύρος έγινε σε καθεστώς κίτρινης σημαίας για το οποίο μάλιστα ο οδηγός είχε γνώση και ότι κινδυνεύει να τιμωρηθεί με ποινή θέσεων, κάτι που τελικά έγινε και θα εκκινήσει από την 4η θέση.
flash4
 
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Οκτ 2019, 13:35

Η βοήθεια του Bottas 'ηταν ότι μετά το ατύχημα βγήκαν κίτρινες σημαίες, επομένως οι οδηγοί έπρεπε να περνούν από εκεί με μειωμένη ταχύτητα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να γράψουν γρήγορους γύρους.
Χθες, οι 4 τροχοί (το αγαπημένο μου περιοδικό αυτοκινήτου από το 1978) είχαν επισημάνει ότι ο Verstappen πέρασε χωρίς να μειώσει ταχύτητα:

4τροχοι

Στο Q2, οι οδηγοί των τριών πρώτων ομάδων, καθώς κι εκείνοι των McLaren και Toro Rosso επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τη μέση γόμα, ώστε να εκκινήσουν και με αυτή τον αυριανό αγώνα.

Hamilton και Bottas πήραν κεφάλι, με τον Vettel να είναι κοντά τους, ενώ στα 0,4 δλ. πίσω βρίσκονταν οι Verstappen και Leclerc.

Οι Renault, αν και σχετικά γρήγορες στις ελεύθερες δοκιμές, τελικά αποκλείστηκαν στο Q2, μαζί με τους Raikkonen, Giovinazzi και Perez.

Το Q3 επεφύλλασε μία ιδιαίτερη μάχη ανάμεσα στον «συνήθη ύποπτο» σε αυτήν την πίστα και τις Ferrari.

Στις πρώτες προσπάθειες, ο Verstappen, που πέρυσι λίγο έλειψε να πάρει την pole, πέρασε πρώτος, με τον Leclerc να μένει 1 δέκατο πίσω του και τον Vettel τρίτο.

Στους δεύτερους γρήγορους γύρους, κανείς δεν βελτίωνε αρκετά για να περάσει τον Verstappen, με τον Leclerc μάλιστα να κάνει λάθος στην είσοδο στο Foro Sol.

Εκείνη τη στιγμή,, ο Bottas έχασε τη γραμμή του χτύπησε στις μπαριέρες στην έξοδο της τελευταίας στροφής.

Από εκείνο το σημείο πέρασαν δευτερόλεπτα μετά οι Verstappen και Hamilton, που μάλιστα έγραψαν και το ταχύτερο τρίτο sector τους, πράγμα έκνομο, με δεδομένο ότι εκεί κυμάτιζε η κίτρινη σημαία και δεν θα έπρεπε να κινούνται γρήγορα.

Σε κάθε περίπτωση, ο Ολλανδός πανηγύρισε την pole, τη δεύτερη συνεχόμενη της Red Bull στο Autodromo Hermanos Rodriguez, έχοντας τις δύο «Ιταλίδες» στους καθρέφτες του
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Οκτ 2019, 13:39

Και σήμερα έχουμε τα κανόνια:

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας

F1: Ποινή τριών θέσεων στον Verstappen, χάνει την pole position

Ο Max Verstappen θα εκκινήσει το Μεξικάνικο GP από την 4η θέση, αφού τιμωρήθηκε για το συμβάν με τις κίτρινες σημαίες στο τέλος των κατατακτήριων δοκιμών.

Ο Valtteri Bottas είχε μία σφοδρή επαφή με τις μπαριέρες της τελευταίας στροφής, με αποτέλεσμα να βγάλει τις κίτρινες σημαίες, ώστε να μειώσουν την ταχύτητά τους τα διερχόμενα μονοθέσια.

Από εκεί πέρασε και ο Max Verstappen, ο οποίος όμως δεν ελάττωσε τον ρυθμό του, πέρασε και έκανε το ταχύτερο τρίτο sector, «κλειδώνοντας» την pole στο Autodromo Hermanos Rodriguez.

Οι αγωνοδίκες δεν έθεσαν, αρχικά, το συμβάν υπό εξέταση, έχοντας δει πρώτα στα mini-sectors πως ο Ολλανδός είχε μειώσει τον ρυθμό του.

Παρόλα αυτά, ο ίδιος παραδέχθηκε αργότερα στη συνέντευξη Τύπου πως δε μείωσε καθόλου ταχύτητα περνώντας από το σημείο του ατυχήματος, κάτι που έθεσε τον μηχανισμό της FIA σε συναγερμό.

Αφού κλήθηκε από τους αγωνοδίκες για το συμβάν, ο νεαρός οδηγός της Red Bull τιμωρήθηκε με 3 θέσεις ποινή, χαρίζοντας έτσι την pole position στον Charles Leclerc και το 1-2 στη Ferrari.

Μεταξύ άλλων, οι αγωνοδίκες αναφέρουν στο τελικό τους πόρισμα:

«Ο οδηγός του μονοθέσιου 33 γνώριζε πως το μονοθέσιο 77 είχε ατύχημα και το είδε στα αριστερά του, αλλά δεν γνώριζε πως κυμάτιζε κίτρινη σημαία. Επίσης, παραδέχτηκε πως δεν μείωσε ταχύτητα στο εν λόγω sector.

«Οι Αγωνοδίκες τόνισαν πως από τα onboard πλάνα του μονοθέσιου 33, η κίτρινη σημαία ήταν ορατή και βγήκε εγκαίρως. Το προηγούμενο μονοθέσιο (μονοθέσιο 5) είχε μειώσει ταχύτητα, όπως ορίζει ο κανονισμός.»_Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό flash4 » Κυρ 27 Οκτ 2019, 13:48

O Verstappen θα έπαιρνε την pole position και μόνο με τον χρόνο που έκανε στην πρώτη προσπάθεια αν απλά έκοβε ταχύτητα. Ο Hamilton δεν έκανε κάτι έκνομο όπως λέει το παραπάνω άρθρο καθώς ερχόταν με ταχύτητα, περίπου 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bottas κι εκείνη τη στιγμή δεν είχε ένδειξη ότι πρέπει να κόψει (μπορεί και να έκοψε αλλά ο χρόνος μέτρησε κανονικά), σε αντίθεση με τον Ολλανδό που πέρασε πολύ αργότερα από το σημείο του συμβάντος, είδε να του κουνάνε την κίτρινη σημαία κι έκανε του κεφαλιού του.
flash4
 
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Οκτ 2019, 14:20

Γι αυτό τιμωρήθηκε μόνο ο Ολλανδός.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Οκτ 2019, 20:53

Συντονιστείτε με την ΕΡΤ HD για να δείτε live το grand prix της F1 από το Μέχικο.
https://webtv.ert.gr/ert-sports-live/
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό pilotos » Κυρ 27 Οκτ 2019, 20:59

Προτιμώ κοσμοτε

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΠΑΟΚ, απλά η μεγαλύτερη ομάδα του Βυζαντίου...
Άβαταρ μέλους
pilotos
 
Δημοσιεύσεις: 21013
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Οκτ 2019, 21:07

Ενημέρωσαν τις ομάδες ότι δεν ισχύει η χθεσινή πρόβλεψη για βροχή. Όσο διαρκεί ο αγώνας δεν θα βρέξει είπαν, αλλά η βροχή θα έρθει αργότερα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Οκτ 2019, 22:55

Καταστροφική στρατηγική, όπως αναμενόταν, της Ferrari, που υπολόγισε με στρατηγική 2 πιτ-στοπ τους οδηγούς της, έναντι ενός αυτών της Mercedes. Τελικά ο Vettel με τσαμπουκά δεν μπήκε στα πιστ στοπ όταν του είπαν, αλλά αρκετά αργότερα, κάνοντας τελικά 1 πιτ-στοπ.
Αντίθετα ο Λεκλέρ έκανε 2 πιτ-στοπ και όχι μόνον αυτό, αλλά τον κατέστρεψαν όταν οι μηχανικοί της Ferrari δεν μπορούσαν να βιδώσουν το μπουλόνι του τροχού, με αποτέλεσμα να τον καθυστερήσουν 7 δευτερόλεπτα παραπάνω, που ήταν καθοριστικά ώστε να μην ανέβει στο βάθρο.
(πέραν των 22 δευτερολέπτων που είναι ο μ.ο. καθυστέρησης σε κάθε πιτ-στοπ).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 28 Οκτ 2019, 13:51

GP Μεξικού: Νίκη Hamilton, δεν «κλείδωσε» τον τίτλο

4troxoi - Δημήτρης Μπίζας

Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την 83η νίκη του στο Μεξικό, αλλά το παγκόσμιο πρωτάθλημα θα πρέπει να περιμένει. Δεύτερος ο Sebastian Vettel, τρίτος ο Valtteri Bottas.

Στην εκκίνηση, ο Leclerc κρατήθηκε μπροστά από τον Vettel, την ώρα που ο Hamilton έπρεπε να πατήσει και λίγο στο γρασίδι στην ευθεία στη μάχη του με τον Γερμανό της Scuderia.

Στην Κ2, ο Hamilton ωθήθηκε εκτός πίστας από τον Verstappen κι έπεσε 5ος, πίσω από τον Albon που βρέθηκε σε θέση βάθρου και τον Sainz. Ο Ολλανδός βρέθηκε 8ος.

Το συμβάν Hamilton-Vettel σημειώθηκε από τους αγωνοδίκες, αλλά δεν εξετάστηκε.

Παράλληλα, βγήκε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να απομακρυνθούν κομμάτια μονοθέσιων στην πίστα.

Μέχρι τον 3ο γύρο, ο Hamilton είχε περάσει τον Sainz και ήταν 4ος. Μάχη είχαν και οι Bottas-Verstappen, μέχρι που ο Ολλανδός είχε κλατάρισμα μετά το πέρασμα που έκανε στο σημείο του σταδίου. Έπεσε τελευταίος μετά το pit stop.

Στο midfield, η μάχη ήταν ανάμεσα στον τοπικό ήρωα Perez εναντίον του Kvyat, με έπαθλο την 8η θέση. Με τη βοήθεια του DRS, ο Μεξικανός πέρασε.

Μπροστά, ο Hamilton ήταν σε απόσταση βολής από τον Albon για την 3η θέση. Κι ο Ταϊλανδός όμως είχε πλησιάσει αρκετά τον Vettel, πλέον.

Όσοι είχαν τη μαλακή γόμα (οι δύο McLaren και οι δύο Toro Rosso) μπήκαν νωρίς για τη σκληρή γόμα. Άτυχος ήταν ο Norris, καθώς το εμπρός αριστερό ελαστικό δεν κούμπωσε σωστά. Οι μηχανικοί τον κύλησαν πίσω και έκαναν σωστά την αλλαγή, με τον Βρετανό να επιστρέφει τελευταίος στην πίστα.

Ο Albon ήταν ο πρώτος εκ των πρωτοπόρων που έκανε αλλαγή, βάζοντας τη μέση γόμα ξανά, πηγαίνοντας σε στρατηγική 2 pit stops.

Τον ακολούθησε στον 15ο γύρο ο Leclerc, που έβαλε κι αυτός τη μέση.

Ο Hamilton, όμως, είχε φοβερό ρυθμό, μένοντας στην πίστα, μαζί με τους Vettel και Bottas.

Στον 24ο γύρο, ήταν η σειρά του Hamilton να βάλει όχι τη μέση, αλλά τη σκληρή γόμα, για να πάει για μία αλλαγή, ως το τέλος του αγώνα, θεωρητικά.

Ο Vettel έμεινε έξω, και όταν του ζήτησαν να μπει, θέλησε να μείνει στην πίστα, ενδεχομένως για να μεγιστοποιήσει το stint του και να του «βγει» προς το τέλος του αγώνα.

Στον 31ο γύρο, ο Verstappen είχε μπει ξανά στη δεκάδα, περνώντας τον Sainz.

Ο Sainz έχασε κι άλλη θέση, όταν τον πέρασε στην Κ1 ο Hulkenberg έναν γύρο μετά.

Στον 37ο γύρο, ο Bottas μπήκε για να αλλάξει στα σκληρά ελαστικά, και στον 38ο γύρο τον ακολούθησε ο Vettel.

Όταν βγήκε ο Γερμανός, βγήκε πίσω από τους Hamilton και Albon, μπροστά από τον Bottas όμως. Οι προπορευόμενοί του θα έπρεπε να ξαναμπούν για ακόμα ένα pit stop. Το ίδιο και ο teammate του, Leclerc, που είχε πια την πρωτοπορία του αγώνα.

Στις πιο πίσω θέσεις, ο Ricciardo έκανε εξαιρετικό αγώνα, διαχειριζόμενος άψογα τα ελαστικά του, όντας 6ος χωρίς αλλαγή μέχρι τα μισά του αγώνα, με τον Verstappen στην 7η θέση, έχοντας ξεκάθαρο στόχο να μπει στην εξάδα.

Στον 43ο γύρο μπήκε ο Leclerc για την σκληρή γόμα, αλλά καθυστέρησε αρκετά στην αλλαγή, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Όταν μπήκε ο Albon, κι αυτός για την σκληρή γόμα, βγήκε πίσω από τον Μονεγάσκο.

Την ίδια ώρα, όμως, ο Bottas είχε θέσει στόχο να φτάνει και να περάσει τον Vettel για την 2η θέση.

Στον 51ο γύρο, ο Ricciardo μπήκε για πρώτη φορά στα pits, ανταλλάζοντας τα ταλαιπωρημένα σκληρά με ένα φρέσκο σετ μέσης γόμας, όντας πλέον 8ος.

Όσο ο Bottas πίεζε τον Vettel, ο Leclerc άρχιζε να μειώνει σταθερά τη διαφορά του από τους δυο τους. Έχασε, όμως, 1,5 δευτερόλεπτο όταν έκανε λάθος στα φρένα της Κ4 στον 58ο γύρο, και μαζί όλο το μομέντουμ του.

Ο Hamilton μπροστά διαχειριζόταν άψογα τα ελαστικά του, είχε εξαιρετικό ρυθμό μέχρι το τέλος, και πήρε τη νίκη, χωρίς όμως να πάρει τον τίτλο, που όπως φαίνεται θα έχει τη δυνατότητα να πάρει ακόμα και την επόμενη εβδομάδα, στις ΗΠΑ.

Ο Vettel άντεξε και κρατήθηκε δεύτερος μπροστά από τον Bottas, ενώ ο Leclerc περιορίστηκε στην 4η θέση.

Στο 5-6 τερμάτισε το δίδυμο των Albon-Verstappen.

Πίσω, όμως, το δράμα δεν είχε τελειώσει, με τον Kvyat να έχει επαφή με τον Hulkenberg, που είδε τον Γερμανό να χάνει την πίσω αεροτομή του, πέφτοντας εκτός δεκάδας. Ωστόσο, οι αγωνοδίκες έδωσαν 10 δευτερόλεπτα ποινής στον Ρώσο, και τον έριξαν εκτός δεκάδας, ανεβάζοντας 10ο τον Hulkenberg.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 363

2. V. Bottas - 289

3. C. Leclerc - 136

4. S. Vettel - 230

5. M. Verstappen - 220

6. P. Gasly - 76

7. C. Sainz - 76

8. A. Albon - 74

9. S. Perez - 42

10. D. Ricciardo - 38

11. N. Hulkenberg - 35

12. L. Norris - 35

13. D. Kvyat - 34

14. K. Raikkonen - 31

15. L. Stroll - 21

16. K. Magnussen - 20

17. R. Grosjean - 8

18. A. Giovinazzi - 4

19. R. Kubica - 1

20. G. Russell - 0



Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 652, Ferrari 466, Red Bull 341, McLaren 111, Renault 73, Toro Rosso 64, Racing Point 64, Alfa Romeo 35, Haas 28, Williams 1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 31 Οκτ 2019, 16:44

GP ΗΠΑ: Όλα είναι μεγαλύτερα στο Τέξας

4 τροχοι - Δημήτρης Μπίζας

Σε μία πίστα-ορόσημο για την F1 στην άλλη μεριά του Ατλαντικού συνεχίζεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Οι ΗΠΑ αποτελούν μία αγορά 300 εκ. ανθρώπων, αλλά η F1 ποτέ δεν έμοιαζε να μπορεί να αξιοποιήσει τη δυναμική αυτού του κοινού, είτε λόγω δικής της αδυναμίας, είτε λόγω των ισχυρών ερεισμάτων που έχουν οι εγχώριες κατηγορίες (π.χ. NASCAR, IndyCar, IMSA). Ωστόσο, το 2010 έγινε η πρόταση για την κατασκευή μίας πίστας με σκοπό τη φιλοξενία ενός Grand Prix της Formula 1, μία απόφαση-σταθμός για το μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας.

Μέχρι τότε, η F1 είχε επισκεφθεί πολλάκις την Αμερική, σε πίστες όπως αυτή του Long Beach, του Las Vegas, του Detroit, του Watkins Glen, του Sebring, του Phoenix αλλά και της Ινδιανάπολης. Ποτέ όμως δεν κατασκευάστηκε ένα σιρκουί αποκλειστικά για αυτήν, μέχρι το 2012. Τότε ήταν που έγινε το πρώτο GP στο Circuit of the Americas, στο Austin του Τέξας.

Η 5,5 χιλιομέτρων διαδρομή, σχεδιασμένη από τον Hermann Tlike σε αντίστροφη του ρολογιού φορά, ενσωματώνει στοιχεία από πολλές διαφορετικές πίστες, με πλέον χαρακτηριστικό σύμπλεγμα των Στροφών 3-6 που προσιδιάζουν στις Maggots/Becketts του Silverstone. Σήμα κατατεθέν της πίστας, πέραν της ανηφορικής Στροφής 1, είναι και ο μεγάλος πύργος (ObservationTower), που αποτελεί το απόλυτο σημείο παρακολούθησης της δράσης.

Μέσα σε αυτά τα 7 χρόνια, το COTA έχει καταφέρει να προσφέρει όμορφους αγώνες, ενώ το 2015 ήταν κι η πρώτη (και μοναδική μέχρι στιγμής) φορά που ανακηρύχτηκε πρωταθλητής, όταν ο Lewis Hamilton με τη νίκη του πήρε τον τρίτο του παγκόσμιο τίτλο.

Ο Βρετανός είναι από τους πλέον πετυχημένους οδηγούς στο COTA (με 5 νίκες σε 6 αγώνες), ενώ μετρά συνολικά 6 επί αμερικανικού εδάφους, έχοντας πανηγυρίσει την πρωτιά το 2007 στην Ινδιανάπολη.

Τα χαρακτηριστικά της πίστας φαίνεται να ευνοούν, πάντως, τη Ferrari, λόγω και των υψηλών απαιτήσεων σε τελική ταχύτητα. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως ο Kimi Raikkonen κατάφερε να πάρει την τελευταία (μέχρι σήμερα) νίκη του, χάρη και στη στρατηγική, αλλά και στην ανωτερότητα του κινητήριου συνόλου της Scuderia.

Όσο για την μάχη του τίτλου, ο Hamilton χρειάζεται να πάρει απλά 4 βαθμούς για να γίνει έξι φορές πρωταθλητής, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος που θα πάρει ο Bottas.

Η συνέχεια, στις οθόνες μας._Δ.Μ.

Το πρόγραμμα του τριημέρου

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου
FP1: 18:00 – 19:30, FP2: 22:00 – 23:30

Σάββατο 2 Νοεμβρίου
FP3: 19:00 – 20:00, Κατατακτήριες: 23:00 – 00:00

Κυριακή 3 Νοεμβρίου
Αγώνας: 21:10

Πληροφορίες για το Grand Prix
Πρώτος αγώνας: 1959, Μήκος πίστας: 5.516 km, Γύροι: 56, Περισσότερες νίκες (οδηγοί): Lewis Hamilton (6), Περισσότερες νίκες (κατασκευαστές): Ferrari (9), Περυσινός νικητής: Kimi Raikkonen
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 02 Νοέμ 2019, 17:51

GP ΗΠΑ – FP1/FP2: Τον πρώτο λόγο ο Hamilton

4 τροχοι Δημήτρης Μπίζας

Ο Lewis Hamilton έδωσε τον ρυθμό στην πρώτη μέρα δοκιμών στο Austin του Τέξας.

Το FP1 απεδείχθη μία ιδιαίτερη διαδικασία, αφενός λόγω των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών (μέχρι τους 10 βαθμούς Κελσίου έφτασε στον αέρα), αφετέρου λόγω των δοκιμών που έκαναν οι οδηγοί με τα πρωτότυπα ελαστικά του 2020.

Δύσκολο να αναγνωσθούν με σαφήνεια οι χρόνοι, αλλά ο Verstappen ήταν ο ταχύτερος, με τους Vettel και Albon να τον ακολουθούν.

Όλοι δοκίμασαν τα πρωτότυπα της Pirelli, αλλά στην πλειονότητά τους σημείωσαν τις καλύτερες επιδόσεις τους με τα τωρινά ελαστικά.

Ένα μεγάλο ζήτημα ήταν και τα άπειρα «σαμαράκια» (bumps) στην πίστα, και ειδικά στην πίσω ευθεία και στο 2ο sector, που προκαλούνται από το γεγονός ότι η COTA φιλοξενεί αγώνες από πολλές διαφορετικές μεταξύ τους κατηγορίες (MotoGP, IndyCar για να αναφερθούν μερικές), με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ρωγμές και σπασίματα στο οδόστρωμα.

Στο FP2, οι θερμοκρασίες ανέβηκαν κι όλες οι ομάδες μπορούσαν να προχωρήσουν με τα προγράμματά τους.

Νωρίς στη διαδικασία, ο Grosjean υπήρξε θύμα των αναταραχών στο οδόστρωμα, όταν έχασε τον έλεγχο στο πρώτο sector και έμεινε χωρίς εμπρός αεροτομή, με αποτέλεσμα να διακοπεί προσωρινά η δράση.

Όταν κυμάτισε και πάλι η πράσινη σημαία, άπαντες βγήκαν στην πίστα για να γράψουν τους γρήγορους χρόνους τους.

Με τη μαλακή γόμα, ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος με διαφορά 3 δεκάτων του δευτερολέπτου, αν και πήρε το tow από προπορευόμενο μονοθέσιο στην πίσω ευθεία, και μαζί πολύτιμο χρόνο.

Leclerc και Verstappen τον ακολούθησαν, με διαφορά 0,014 δλ. μεταξύ τους.

Ο Vettel έμεινε 4ος, ακόμη 3 δέκατα πίσω, με τους Bottas και Albon να κλείνουν την κορυφαία εξάδα.

Στο midfield, ο Gasly είχε τα πρωτεία, με δεδομένο κιόλας πως η Toro Rosso βολεύεται αρκετά στις χαμηλότερες θερμοκρασίες, όπως φάνηκε και στη Γερμανία μερικούς μήνες πριν.

Σε ρυθμό αγώνα, η Mercedes, και συγκεκριμένα ο Hamilton, πάλι είχαν το προβάδισμα, με τη Ferrari να «πάσχει» σε διάρκεια, αφού γρήγορα βρίσκει το 'cliff' των ελαστικών, χάνοντας χρόνο στο γυρολόγιό της συνεχώς.

Η Red Bull είχε σχετικά καλό ρυθμό, κοντά σε εκείνο των Mercedes, αλλά όχι το ίδιο σταθερό.

Μέσα στο Σ/Κ αναμένεται ανέβουν κι άλλο οι θερμοκρασίες, οπότε αυτό θα έχει το δικό του ενδιαφέρον.

Το τριήμερο συνεχίζεται αύριο (Σάββατο) με το FP3 στις 20:00 και τις κατατακτήριες στις 23:00._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 03 Νοέμ 2019, 15:28

GP ΗΠΑ – Κατατακτήριες: Στην pole ο Bottas, πέμπτος ο Hamilton

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας

Τρομερή μάχη για την pole position στο Austin, με τον Valtteri Bottas να παίρνει την πρωτιά, με τέσσερις οδηγούς στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου.

Στο Q1, έγινε η απόλυτη έκπληξη από τον Lando Norris και τη McLaren, που πήραν την πρωτοπορία, σε μία πίστα που συνεχώς, γύρο με τον γύρο, βελτιωνόταν.

Τον ακολούθησαν οι Hamilton και Verstappen, με τον Gasly να κάνει κι αυτός εξαιρετικό χρόνο, που τον είδε να έρχεται 4ος.

Ο Leclerc έλαβε μέρος στις κατατακτήριες κανονικά, παρά τη διαρροή λαδιού στο FP3 και την αλλαγή κινητήρα (χωρίς ποινή) που μεσολάβησε, κι έμεινε 12ος, 6 θέσεις πίσω από τον Vettel.

Αποκλείστηκαν από τη συνέχεια οι Giovinazzi, Raikkonen, Russell, Perez και Kubica. Ο Μεξικανός, όμως, θα εκκινήσει από το pitlane, αφού δεν σταμάτησε για ζύγισμα στο χθεσινό FP2 όπως του είχε ζητηθεί.

Στην αρχή του Q2, ο Albon πήρε την πρωτοπορία, έχοντας τη μαλακή γόμα, σε αντίθεση με τους Hamilton, Verstappen, Bottas, Leclerc, Vettel, που είχαν τη μέση και με αυτή θα εκκινούσαν.

Στο midfield, οι McLaren παρέμεναν άκρως ανταγωνιστικές, όπως και ο Gasly.

Λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας, οι δύο Ferrari βγήκαν με νέο σετ μέσης γόμας και πέρασαν στο 1-2.

Η μάχη της πρόκρισης στην τελική δεκάδα χάθηκε για τους Hulkenberg, Magnussen, Kvyat, Stroll και Grosjean.

Στις πρώτες προσπάθειες του Q3, ο Bottas έκανε την καλύτερη επίδοση, έχοντας μόλις 0,012 δλ. πίσω του τον Vettel. Ο Hamilton περιορίστηκε στην 5η θέση, πίσω από τους Verstappen και Leclerc.

Στα τελευταία runs, κανείς δεν κατάφερε να βελτιώσει την θέση του, και ο Valtteri Bottas, που πρέπει να κερδίσει αν θέλει να κρατηθεί στη μάχη του τίτλου, θα εκκινήσει από την καλύτερη θέση.

Ο αγώνας ξεκινά αύριο (Κυριακή) στις 21:10_Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 04 Νοέμ 2019, 18:06

GP ΗΠΑ: Πρωταθλητής ο Hamilton, νικητής ο Bottas

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας

Ο Lewis Hamilton έγινε έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, την ώρα που ο Valtteri Bottas πανηγύρισε την 7η νίκη της καριέρας του στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών.

Στην εκκίνηση, ο Bottas κρατήθηκε πρώτος, με τον Verstappen δεύτερο, την ώρα που οι δύο Ferrari έπεσαν πίσω.

Ο Hamilton κατάφερε να μείνει 5ος και να περάσει τις δύο Ferrari για να ανέβει 3ος μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου.

Ο Vettel, αντιθέτως, έχανε συνεχώς χρόνο και θέσεις, πέφτοντας 7ος, παραπονούμενος για υποστροφή. Norris και Ricciardo τον πέρασαν εύκολα.

Στα πρώτα στάδια του αγώνα, η μοναδική μάχη ήταν για την 5η θέση, ανάμεσα σε Norris και Ricciardo, με τον Vettel πίσω να συνεχίζει να δυσκολεύεται να βρει πρόσφυση από τα εμπρός ελαστικά.

Στον 8ο γύρο, ο Γερμανός εγκατέλειψε όταν έσπασε η πίσω δεξιά ανάρτηση της SF90, πιθανόν και από τα άπειρα σαμαράκια και τα άτσαλα πατήματα στα kerbs.

Στο μεσοδιάστημα, ο Norris έχασε την θέση του από τον Ricciardo, ενώ πλέον στη δεκάδα είχε μπει ο Raikkonen.

Μπροστά, ο Hamilton είχε πλησιάσει στο δευτερόλεπτο τον Verstappen για τη 2η θέση.

Ο Ολλανδός, όμως, «τράβηξε» πρώτος, και μπήκε για τη σκληρή γόμα στον 13ο γύρο. Απάντησε στον αμέσως επόμενο γύρο ο Bottas, για να καλύψει το undercut, και έβαλε κι αυτός τη σκληρή. Βγήκε μπροστά από τον αντίπαλό του.

Ο Hamilton έμενε έξω για να μεγιστοποιήσει το πρώτο του stint και να πάει σίγουρα σε μία αλλαγή. Υπήρχαν αμφιβολίες αν οι Bottas-Verstappen θα άντεχαν με ένα stop.

Στον 20ο γύρο, ήταν η σειρά του Leclerc να αλλάξει τη μέση για μία σκληρή γόμα.

Στο midfield, ο Ricciardo συνέχιζε να έχει μάχη με τον Norris μετά τα pit stops τους, ενώ ο Perez με τη σκληρή προσπαθούσε να κάνει όσους περισσότερους γύρους μπορεί, έχοντας εκκινήσει από το pitlane.

Στον 24ο γύρ, η Mercedes κάλεσε τον Hamilton για τη δική του αλλαγή, εκείνος αρνήθηκε θέλοντας να καθυστερήσει τον Bottas, όμως ο Φινλανδός πέρασε εύκολα και έτσι ο Βρετανός μπήκε στον 25ο γύρο, για τη σκληρή γόμα.

Ο Hamilton έπρεπε να αντέξει ως το τέλος, όπως του τόνισε κι η ομάδα στο team radio. Ήταν ένας αγώνας διαχείρισης για τον ίδιο, που θα έπρεπε να κάνει υπομονή και να οδηγεί σε έναν σταθερό ρυθμό, για να περάσει τους Bottas-Verstappen όταν θα έμπαιναν για τις δικές τους αλλαγές, και να μείνει μπροστά.

Στον 35ο γύρο, ο Verstappen ήταν και πάλι ο πρώτος που θα έκανε pit stop, βάζοντας φρέσκο σετ μέσης. Και δεν άργησε να αντιδράσει ο Bottas.

Όταν και οι δύο ήταν ξανά στην πίστα, ο Hamilton ήταν πρώτος, ο Bottas κρατήθηκε μπροστά από τον Verstappen και 9,6 δλ. πίσω από τον teammate.

Φυσικά, ο Bottas, με φρέσκο σετ μέσης γόμας, μάζευε ταχύτητα τη διαφορά από τον Hamilton.

Πίσω, ο Albon έκανε το comeback του μετά την επαφή που είχε με τον Sainz στην αρχή του αγώνα, και ήταν 5ος μέχρι τον 38ο γύρο.

Στην μάχη της πρωτοπορίας και πάλι, ο Hamilton επωφελήθηκε από την κίνηση μπροστά του και κέρδισε 2-3 δευτερόλεπτα έναντι του Bottas, διατηρώντας τη μεταξύ τους διαφορά στα 4 δλ. σταθερά για αρκετούς γύρους.

Από τον 43ο γύρο και μετά άρχισε ξανά ο Φινλανδός να μειώνει τη διαφορά, αλλά με μόνο έπαθλο τη νίκη, αφού ο τίτλος θα κατέληγε στον Hamilton όσο ο ίδιος δεν έπεφτε 9ος με κάποιο τρόπο.

Με πέντε γύρους να μένουν, ο Bottas ήταν πλέον στο DRS του Hamilton, την ώρα που ο Verstappen είχε το καλύτερο γυρολόγιο.

Τα «ασημί βέλη» έδωσαν μία σκληρή, αλλά δίκαιη μάχη, μέχρι ο Bottas να πάρει ξανά την πρωτοπορία του αγώνα, τον οποίο και τελικά κέρδισε.

Ο μεγάλος πρωταγωνιστής όμως ήταν ο Lewis Hamilton, που έγινε έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής με τη 2η θέση!

Ο Verstappen έμεινε τρίτος, ο Leclerc με τον Albon έκλεισαν την πρώτη πεντάδα.

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ricciardo, Norris, Sainz, Hulkenberg, Perez. Ο Kvyat είχε επαφή με τον Perez στη μεταξύ τους μάχη όταν πέρασε τον Μεξικανό, κι οι αγωνοδίκες έκριναν ότι έπρεπε να δοθεί 5 δλ. ποινή στον Ρώσο, θέτοντάς τον εκτός δεκάδας.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 380

2. V. Bottas - 314

3. C. Leclerc - 247

4. M. Verstappen - 235

5. S. Vettel - 230

6. A. Albon - 84

7. C. Sainz - 80

8. P. Gasly - 77

9. D. Ricciardo - 46

10. S. Perez - 43

11. L. Norris - 41

12. N. Hulkenberg - 37

13. D. Kvyat - 35

14. K. Raikkonen - 31

15. L. Stroll - 21

16. K. Magnussen - 20

17. R. Grosjean - 8

18. A. Giovinazzi - 4

19. R. Kubica - 1

20. G. Russell - 0



Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 694, Ferrari 477, Red Bull 366, McLaren 121, Renault 83, Toro Rosso 65, Racing Point 64, Alfa Romeo 35, Haas 28, Williams 1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 16 Νοέμ 2019, 00:03

GP Βραζιλίας – FP1/FP2: Προβάδισμα Ferrari μετά τη βροχή

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας

Ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη μέρα δοκιμών στο Interlagos, μπροστά από τον Charles Leclerc και τον Max Verstappen.

Το FP1 χαρακτηρίστηκε από την καταρρακτώδη βροχή που έπεφτε ώρες πριν την έναρξή του, και για λίγη ώρα μετά, που προφανώς είχε πλημμυρίσει την πίστα του Interlagos. Όσο στέγνωνε η πίστα, βελτιώνονταν και οι χρόνοι, όμως ουσιαστικά συμπέρασμα δε δύναται να εξαχθεί, με δεδομένο ότι αρκετές ομάδες επέλεξαν να μην γράψουν χιλιόμετρα, προφυλάσσοντας τα ελαστικά τους υπό το φόβο βροχόπτωσης και μέσα στο Σ/Κ.

Σε κάθε περίπτωση, ο Albon ήταν ο ταχύτερος, με ενδιάμεση γόμα, προτού βάλει στα τελευταία 5 λεπτά τη μαλακή, κάνοντας λάθος στη Juncao. Καταλήγοντας στις μπαριέρες, με σπασμένη εμπρός δεξιά ανάρτηση, ο Ταϊλανδός έγινε η αιτία της πρόωρης διακοπής της διαδικασίας.

Τα πεπραγμένα, ή μάλλον η έλλειψη αυτών, οδήγησε σε μία φρενίτιδα στο FP2, που για καλή τύχη των αγωνιζομένων, διεξήχθη σε στεγνές συνθήκες.

Μετά από περίπου μισή ώρα δοκιμών, κι ενώ η Ferrari ήταν στο 1-2, με τους Hamilton, Verstappen και Albon να ακολουθούν, άρχισε να ψιχαλίζει.

Το θετικό ήταν πως δεν επηρέαζε την κατάσταση της πίστας, επιτρέποντας στους οδηγούς να μείνουν έξω και να συνεχίσουν τα προγράμματά τους.

Η βροχή εντάθηκε, όμως για λίγο, και οι οδηγοί προχώρησαν στα runs με τη μαλακή γόμα.

Η Ferrari ήταν η ταχύτερη, με τον Vettel μπροστά από τον Leclerc κατά 0,021 δλ.

Ο Verstappen ήταν τρίτος, μπροστά από τις δύο Mercedes, με τον Hamilton πάντως να μην έχει καταφέρει να σημειώσει έναν καθαρό γύρο, πέφτοντας συνεχώς σε «κίνηση».

Πιο πίσω, ο Magnussen έκανε την έκπληξη, όντας 6ος, με την πρώτη δεκάδα να έχει τρεις ομάδες του midfield, αφού τον ακολούθησαν οι Ricciardo, Raikkonen, Albon και Sainz.

Δεν κύλησαν το ίδιο ομαλά τα πράγματα για την την Toro Rosso, με τον κινητήρα του Gasly να «παραδίδει πνεύμα» 20 λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας, όπως κι εκείνος του Kvyat λίγο μετά.

Η δεύτερη αστοχία έφερε και την κόκκινη σημαία, και ακόμα μία πρόωρη διακοπή στο Σάο Πάολο.

Συνέχεια αύριο με το FP3 (17:00) και τις κατατακτήριες (20:00)._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες