Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 30 Ιουν 2023, 22:23

GP Αυστρίας: Άνετα στην pole position ο Verstappen, στο 2-3 εκκινούν οι δύο Ferrari

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας


Ο Max Verstappen είχε μόνο… τον εαυτό του να αντιμετωπίσει στις κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix της Αυστρίας και πήρε εύκολα την pole position. Στις θέσεις 2 και 3 θα εκκινήσουν οι δύο Ferrari με ταχύτερο τον Charles Leclerc, ενώ πολύ εντυπωσιακός ήταν ο Lando Norris με τη McLaren και εκκινεί 4ος.

Q1

Το πρώτο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών στην Αυστρία, ξεκίνησε με τον Max Verstappen να θέτει τον ρυθμό στο 1:05.190. Ο Carlos Sainz από την άλλη, δύο φορές ξεπέρασε τα όρια της πίστας σε γρήγορο γύρο κι έτσι οι γύροι του ακυρώθηκαν. Επομένως, ο Ισπανός ήταν προς ώρας στη ζώνη αποκλεισμού.

Οι προσπάθειες των οδηγών ωστόσο, δεν συνεχίστηκαν για πολύ. Ο Valterri Bottas, πάτησε γκάζι πάνω στο κερμπ της στροφής 1, κάνοντας έτσι τετακέ και φέρνοντας την Alfa Romeo στο γρασίδι. Η κίτρινη σημαία δεν αρκούσε, για να απομακρυνθεί το ιταλικό μονοθέσιο, οπότε οι αγωνοδίκες διέκοψαν τη διαδικασία, 11:49 πριν το τέλος της.

Παρότι οι χρόνοι ορισμένων οδηγών σβήστηκαν, συμπεριλαμβανομένου του Verstappen, ο Ολλανδός συνέχισε το «βιολί» του και έκανε ξανά κορυφαίο χρόνο, σπάζοντας αυτόν του Fernando Alonso και κάνοντας 1:05.116. Ταυτόχρονα, στα δύο και στα τέσσερα δέκατα διαφορά πίσω του ακολουθούσαν οι δύο Ferrari.

Η αναβαθμισμένη McLaren του Lando Norris, έκανε εντυπωσιακή εμφάνιση, με τον Βρετανό να «σπάει» τον χρόνο των δύο κόκκινων μονοθεσίων, απέχοντας μάλιστα χιλιοστά από τον καλύτερο γύρο του Verstappen. Στη «μάχη» της ζώνης αποκλεισμού, ο Esteban Ocon γλίτωσε την ύστατη στιγμή, ενώ κανένας από τους οδηγούς που αποκλείστηκαν, δεν ήταν έκπληξη.

Από το Q2, αποκλείστηκαν οι de Vries, Magnussen, Sargeant, Zhou και Tsunoda.

Q2

Ο Max Verstappen έθεσε ξανά τον ρυθμό και στο δεύτερο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών, ρίχνοντας τον χρόνο για πρώτη φορά στο τριήμερο κάτω από το 1:05. Ωστόσο, ο γύρος θεωρήθηκε άκυρος, επειδή ο Ολλανδός ξεπέρασε τα όρια της πίστας στην έξοδο της τελευταίας στροφής. Σταθερά εντυπωσιακός ο Lando Norris, «έγραψε» 1:05.038 και ανέβηκε προσωρινά στην πρώτη θέση της κατάταξης. Μακριά από τον ρυθμό των υπολοίπων έμενε προς ώρας η Ferrari, όντας έξι και επτά δέκατα μακριά από το ταχύτερο πέρασμα.

Ο Verstappen έριξε και πάλι τον καλύτερο χρόνο κάτω από το 1:05, αλλά αυτή τη φορά ο γύρος του δεν ακυρώθηκε. Ο Ολλανδός, είχε έντονα παράπονα από τους αγωνοδίκες εν τω μεταξύ, καθώς θεώρησε πολύ αυστηρά τα όρια της πίστας. Το πρώτο ταχύτερο πέρασμα στο Q2 για τη Ferrari, πραγματοποίησε ο Carlos Sainz, όντας χιλιοστά μακριά από τον χρόνο του παγκόσμιου πρωταθλητή.

Αρκετοί οδηγοί κατά τη διάρκεια του Q2, δέχθηκαν ακύρωση του γύρου τους, συμπεριλαμβανομένων των George Russell και Sergio Perez. Και οι δύο προαναφερθέντες, ήταν απογοητευτικοί για τις ομάδες τους, καθώς αποκλείστηκαν από τη συνέχεια των κατατακτήριων δοκιμών. Ο μεν Perez ξεπέρασε ξανά τα όρια της πίστας στο τέλος του γρήγορου γύρου του, ενώ ο Russell δεν σημείωσε χρόνο ικανό να τον βγάλει από τη ζώνη αποκλεισμού. Τη θέση αυτών των δύο στην τελική δεκάδα, πήραν οι Alex Albon και Nico Hulkenberg.

Εκτός συνέχειας και εκτός Q3, έμειναν οι Perez, Piastri, Bottas, Ocon και Russell.

Q3

Για ακόμα μία φορά, ο Max Verstappen έθεσε τη βάση για τους υπόλοιπους στο τρίτο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής «έγραψε» με την πρώτη προσπάθεια 1:04.503, κάνοντας δύσκολα τα πράγματα για τους ανταγωνιστές του. Μοναδικός που τον ακολούθησε στα δύο δέκατα αρχικά, ήταν ο Charles Leclerc.

Σε «ρηχά νερά» έδειχναν την ίδια ώρα οι Lewis Hamilton και Fernando Alonso. Ο Ισπανός μάλιστα, έμεινε πίσω από τον ομόσταυλό του, Lance Stroll και θα εκκινήσει 8ος την Κυριακή, ενώ ο Καναδός θα εκκινήσει 7ος. Ο Verstappen ταυτόχρονα, αντιμετώπιζε τον… εαυτό του και έριξε κι άλλο τον χρόνο, σημειώνοντας 1:04.391 και παίρνοντας μία άνετη pole position.

Πίσω από τον Ολλανδό, θα εκκινήσουν οι δύο Ferrari με τον αξιόμαχο Charles Leclerc στη 2η θέση, ενώ ο επίμονος και ταχύς Lando Norris, θα εκκινήσει από την 4η θέση.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Max Verstappen 1:04.391
2 Charles Leclerc 1:04.439
3 Carlos Sainz 1:04.581
4 Lando Norris 1:04.658
5 Lewis Hamilton 1:04.819
6 Lance Stroll 1:04.893
7 Fernando Alonso 1:04.911
8 Nico Hulkenberg 1:05.090
9 Pierre Gasly 1:05.170
10 Alex Albon 1:05.823
11 George Russell 1:05.428
12 Esteban Ocon 1:05.453
13 Oscar Piastri 1:05.605
14 Valtteri Bottas 1:05.680
15 Sergio Perez 2:06.688
16 Yuki Tsunoda 1:05.784
17 Guanyu Zhou 1:05.818
18 Logan Sargeant 1:05.948
19 Kevin Magnussen 1:05.971
20 Nyck de Vries 1:05.974
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 02 Ιούλ 2023, 11:32

GP Αυστρίας – Sprint: Θρίαμβος για τον Verstappen, μετά από μάχη στην εκκίνηση με τον Perez

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Νικητής στον δεύτερο αγώνα Sprint της σεζόν, αναδείχθηκε ο Max Verstappen. Ο Ολλανδός, πάλεψε στο βροχερό «Red Bull Ring» με τον ομόσταυλό του, Sergio Perez στην εκκίνηση, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να υπερέχει. Την τριάδα του Sprint συμπλήρωσε ο σταθερός Carlos Sainz.

Οι κατατακτήριες του αγώνα Sprint στην Αυστρία, γνωστές ως Sprint Shootout, ολοκληρώθηκαν με τον Max Verstappen να παίρνει και αυτή την pole position. Δεύτερος εκκίνησε ο ομόσταυλός του, Sergio Perez, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο σταθερά εντυπωσιακός αυτό το διήμερο, Lando Norris με τη McLaren.

Απογοήτευση αποτέλεσαν οι δύο Mercedes, με τον Lewis Hamilton να αποκλείεται στο SQ1, εκκινώντας έτσι 18ος, ενώ ο George Russell λόγω προβλήματος της W14, «κόλλησε» στο SQ2 και εκκίνησε 15ος. Ο Charles Leclerc, κινδύνεψε δις να αποκλειστεί νωρίς από τη διαδικασία, αλλά και τις δύο σώθηκε την ύστατη στιγμή με έναν ικανοποιητικό γύρο.

Ωστόσο, η Ferrari δεν βρήκε ποτέ τον ρυθμό που είχε στις κατατακτήριες της Παρασκευής (30/6) και ο Μονεγάσκος εκκίνησε από την 6η θέση, ενώ ο Carlos Sainz από την 5η. Στις δύο θέσεις πίσω τους, εκκίνησαν οι δύο Aston Martin με 7ο τον Fernando Alonso και 8ο τον Lando Norris, επιβεβαιώνοντας την έλλειψη ρυθμού τους στην Αυστρία.

*Ποινή τριών θέσεων δέχθηκε ο Charles Leclerc, μερικές ώρες πριν το Sprint, με αποτέλεσμα να πέσει τρεις θέσεις και να εκκινήσει 9ος*

Το Sprint στην Αυστρία ήταν βροχερό και απαιτητικό. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά, με ορισμένα σημεία της πίστας μάλιστα να είναι περισσότερο βρεγμένα από άλλα.

Δυνατά εκκίνησε ο Sergio Perez, προσπερνώντας τον ομόσταυλό του και στρίβοντας πρώτος. Ο Μεξικάνος όμως, κράτησε την πρωτιά μόνο για μερικές στροφές, αφού βγήκε εκτός μετά από πίεση και έλλειψη πρόσφυσης του Verstappen και έπεσε τρίτος.

Ο Norris ενεπλάκη στην κατάσταση, προσπάθησε να επωφεληθεί, όμως η κίνηση δεν ολοκληρώθηκε και ο Βρετανός ακούμπησε τη μία Red Bull, έχασε επτά θέσεις συνολικά και έπεσε 10ος. Μεγάλος κερδισμένος της βροχερής μάχης, ήταν ο Nico Hulkenberg που από 4ος, ανέβηκε 2ος εντός ενός γύρου.

Πριν κλείσουν οι πρώτοι 10 γύροι από τους 24, η βροχή είχε ήδη σταματήσει, αλλά η πίστα ήταν μακριά από το ιδανικό. Ο Leclerc, με τον Ocon μπροστά του δυσκολευόταν να ανεβεί θέσεις, ενώ όλη η δεκάδα είχε κερδίσει τουλάχιστον μία θέση από την απώλεια του Norris.

Με το πέρας των 10 γύρων, ο Hulkenberg είχε αξιοθαύμαστα συγκρατηθεί μπροστά από τον Perez και συνέχιζε σταθερά στη 2η θέση. Εν τέλει, ο Μεξικάνος κατάφερε να προσπεράσει τη Haas του Γερμανού στον 13ο γύρο. Ο Hulkenberg, δυστυχώς για εκείνον, είδε αμέσως και τη Ferrari του Carlos Sainz να τον αφήνει πίσω, ρίχνοντάς τον στην 4η θέση.

Στον γύρο 15, η μάχη μεταξύ Ocon και Leclerc για την 8η θέση τράβηξε όλα τα βλέμματα. Ωστόσο, με μία αλλαγή της γραμμής του, ο Γάλλος αμύνθηκε εξαιρετικά από τον Μονεγάσκο και κράτησε τη θέση του. Ο Norris προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την κατάσταση μπροστά του, αλλά έπρεπε να περιμένει μέχρι τον 16ο γύρο που ο Leclerc έκανε λάθος, γλίστρησε και έχασε τη θέση του από τη McLaren.

Από τον 17ο γύρο και μετά, τα σλικ ελαστικά άρχισαν να εμφανίζονται. Ο George Russell, ήταν από τους πρώτους που πήραν το ρίσκο και έβαλε μαλακή γόμα. Παρόμοια έπραξε και ο teammate του, Lewis Hamilton έναν γύρο μετά. Αντίθετα, οι δύο Williams και οι δύο Haas προτίμησαν τη μέση γόμα, το ίδιο και ο Charles Leclerc λίγο αργότερα.

Την ίδια ώρα, ο Nico Hulkenberg συνέχιζε να πέφτει σε θέσεις, αφού οι δύο Aston Martin, ο Ocon και ο Norris τον προσπέρασαν. Ο Γερμανός όμως, πήρε τη σωστή απόφαση με την ομάδα του, έβαλε τη μέση γόμα και πέρασε ξανά μπροστά από τον Γάλλο και τον Βρετανό, ανεβαίνοντας 6ος.

Η Mercedes καρποφόρησε από την επιλογή της ελάχιστα, αφού πήρε μόλις έναν βαθμό τελικά, με τον Russell να τερματίζει 8ος. Ο Verstappen, πήρε τη νίκη στο Sprint με διαφορά από τον ομόσταυλό του, ενώ ο Carlos Sainz είχε τον ρυθμό με τα ενδιάμεσα και τερμάτισε 3ος, συμπληρώνοντας την πρώτη τριάδα.

Η βαθμολογούμενη πρώτη 8άδα
1. Verstappen - Red Bull
2. Perez - Red Bull
3. Sainz - Ferrari
4. Stroll - Aston Martin
5. Alonso - Aston Martin
6. Hulkenberg - Haas
7. Ocon - Alpine
8. Russell - Mercedes AMG

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ SPRINT ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΣ

Η βαθμολογία των οδηγών:

1 Max Verstappen 203
2 Sergio Perez 133
3 Fernando Alonso 121
4 Lewis Hamilton 102
5 Carlos Sainz 74
6 George Russell 66
7 Charles Leclerc 54
8 Lance Stroll 42
9 Esteban Ocon 31
10 Pierre Gasly 15
11 Lando Norris 12
12 Nico Hulkenberg 9
13 Alexander Albon 7
14 Oscar Piastri 5
14 Valtteri Bottas 5
16 Zhou Guanyu 4
17 Yuki Tsunoda 2
18 Kevin Magnussen 2
19 Nyck de Vries 0
20 Logan Sargeant 0


Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

1 Red Bull 336
2 Mercedes 168
3 Aston Martin 163
4 Ferrari 128
5 Alpine 46
6 McLaren 17
7 Haas 11
8 Alfa Romeo 9
9 Williams 7
10 AlphaTauri 2



Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 16:00
Τελευταία επεξεργασία από ΑποστόληςΑ και Δευτ 03 Ιούλ 2023, 20:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 03 Ιούλ 2023, 20:27

GP Αυστρίας: Εκπληκτικό Grand Slam από τον Verstappen, στο βάθρο οι Leclerc και Perez

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Pole position στον αγώνα και το Sprint, νίκη στον αγώνα και το Sprint, ταχύτερος γύρος και πρωτοπόρος καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Με απόλυτη κυριαρχία, ο Max Verstappen πήρε την καρό σημαία στο Grand Prix της Αυστρίας. Ο Charles Leclerc ανέβηκε στο βάθρο μετά το Μπακού, ενώ ο Sergio Perez από την 15η θέση της εκκίνησης, τερμάτισε αξιοθαύμαστα τρίτος.

Στην εκκίνηση, ο αγώνας έδειχνε συναρπαστικός. Ο Verstappen εκκίνησε δυνατά, κρατώντας τη θέση του, αλλά χρειάστηκε να αμυνθεί τουλάχιστον δύο φορές από τον πολύ επιθετικό Charles Leclerc, για να προστατέψει την πρωτοπορία του. Ο Lewis Hamilton αιφνιδίασε τον Lando Norris και πήρε την 4η θέση από τη McLaren στη στροφή 1. Στον 2ο γύρο, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε λόγω εξόδου του Yuki Tsunoda πιο πίσω και ορισμένοι εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση, μπαίνοντας για ελεύθερο πιτ στοπ.

Στην επανεκκίνηση, ο Verstappen οριοθέτησε τον ρυθμό και πάτησε την κατάλληλη στιγμή γκάζι, ώστε να μην απειληθεί από τις Ferrari. Καμία ιδιαίτερη αλλαγή όμως, δεν σημειώθηκε στην κατάταξη. Πλην πέντε οδηγών, ολόκληρο το grid, προτίμησε τη μέση γόμα για να εκκινήσει τον αγώνα, ενώ ο μοναδικός στην πρώτη δεκάδα με σκληρή γόμα, ήταν ο Fernando Alonso. Στον 9ο γύρο, ο Sergio Perez πάλεψε πολύ για να προσπεράσει τον George Russell και παρότι ο Βρετανός τον ταλαιπώρησε, εν τέλει ο Μεξικάνος, ολοκλήρωσε την κίνηση.

Στον γύρο 13, η πρώτη εγκατάλειψη του Grand Prix ήταν γεγονός. Ο Nico Hulkenberg είδε τη Haas να «καπνίζει» και σταμάτησε εκτός της πίστας με ασφάλεια. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι αγωνοδίκες έβγαλαν το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και για αυτό οι McLaren και Mercedes, μπήκαν για πιτ στοπ και έβαλαν σκληρή γόμα. Αντίθετα, οι δύο Ferrari που είχαν μέση γόμα, πήγαν σε διαφορετική στρατηγική και μπήκαν για… μέση γόμα με τον Carlos Sainz να πέφτει προσωρινά στην 6η θέση.

Στον 22ο γύρο, ξεκίνησε μία δυνατή μάχη, με τον Lewis Hamilton να προσπαθεί να επιτεθεί και να κερδίσει θέση από τον Perez. Ο οδηγός της Red Bull Racing είχε ανέβει ήδη στην 4η θέση, αλλά χωρίς να έχει μπει για πιτ στοπ.

Την ίδια ώρα, o Verstappen μπήκε στους 25 γύρους να αλλάξει τα μέσα ελαστικά του με τα σκληρά. Ο Ολλανδός δεν έχασε χρόνο και στον 26ο γύρο προσπέρασε γρήγορα τη Ferrari του Sainz, με άνεση. Από εκεί και πέρα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε το «κυνήγι» για την έτερη Ferrari του Charles Leclerc.

Στον 28ο γύρο, ήρθε η στιγμή του Lando Norris να κάνει την κίνησή του. Ο Βρετανός προσπέρασε τον Hamilton με DRS, κερδίζοντας την 4η θέση. Αξίζει να σημειωθεί, πως ορισμένοι οδηγοί συμπεριλαμβανομένου του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή και του Sainz, δέχθηκαν ποινή 5 δευτερολέπτων λόγω παραβίασης των ορίων της πίστας.

Ο Max Verstappen μπήκε σε «τρελούς» ρυθμούς και άρχισε μετά τους 30 γύρους να κερδίζει περίπου 1 δευτερόλεπτο τον γύρο από τον Leclerc. Στον 35ο γύρο, ο Ολλανδός ολοκλήρωσε την κίνηση παρότι «φορούσε» τη σκληρή γόμα και ο Μονεγάσκος τη μέση.

Η κατάταξη μετά από 36 γύρους αγώνα στην Αυστρία, διαμορφωνόταν ως εξής:

1. Verstappen
2. Leclerc
3. Sainz
4. Norris
5. Hamilton
6. Alonso
7. Perez
8. Gastly
9. Russel
10. Albon

Στον γύρο 41, ο Sergio Perez συνέχισε να ανεβαίνει, αφού άφησε πίσω του την Aston Martin του Fernando Alonso. Ο εκπληκτικός Norris, έκανε ταχύτερο πέρασμα στον 49ο γύρο και συνέχισε σταθερά το «κυνήγι» του για την 4η και δυνητικά 3η θέση του Sainz. Ο Verstappen μπήκε, για να αλλάξει τη σκληρή με τη μέση με 22 γύρους να απομένουν, με σκοπό να πάει μέχρι τέλους και να κυνηγήσει τον ταχύτερο γύρο.

Στον 56ο, ο Perez με τον δυνατό ρυθμό της RB19 προσπέρασε τον Norris για την 4η θέση, κόβοντας έτσι τις ελπίδες του Βρετανού για βάθρο. Με τον «Checo» να γυρνάει ταχύτατα, άρχισε να βλέπει την πρώτη τριάδα.

Ο Sainz όμως, αποδείχθηκε πολύ «σκληρό καρύδι» και παρά την προσπέραση του Μεξικάνου για μία στιγμή, ο Ισπανός κράτησε προσωρινά τη 3η θέση, χαρίζοντάς μας την πιο εκπληκτική μάχη του Grand Prix. Ο οδηγός της Ferrari ταλαιπώρησε τον Perez μέχρι τον 61ο γύρο, όταν ο Μεξικάνος εν τέλει πέρασε και ανέβηκε στις θέσεις του βάθρου.

Στο τέλος της δεκάδας, ο Lance Stroll κατάφερε και προσπέρασε τη Williams του Alex Albon, ώστε να μπει στους βαθμούς. Έναν γύρο πριν το τέλος, ο Max Verstappen αποφάσισε να πάρει τον βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα, μπαίνοντας για μαλακή γόμα, εφόσον είχε τόσο μεγάλη διαφορά από τον Leclerc.

Ο Ολλανδός, μη χαρίζοντας τίποτα και σε κανέναν, έκανε Grand Slam, παίρνοντας pole position, νίκη, ταχύτερο γύρο και την πρωτοπορία καθ’ όλη τη διάρκεια του Grand Prix. «Οδηγός του αγώνα» ονομάστηκε ο εντυπωσιακός Lando Norris ο οποίος τερμάτισε στην 5η θέση. Στη 2η θέση και το βάθρο και ο Charles Leclerc, μετά από καιρό και συγκεκριμένα, μετά το Μπακού, ενώ ο Segio Perez το συμπλήρωσε, εκκινώντας 15ος. Σε «ρηχά νερά» οι δύο Mercedes, όπως και η Aston Martin, στην 9η θέση η Alpine του Pierre Gasly.

H σειρά τερματισμού

Εικόνα


*Οκτώ οδηγοί δέχθηκαν ποινές για παραβίαση των ορίων της πίστας, μετά το Grand Prix, γεγονός που επηρέασε ελαφρώς την πρώτη δεκάδα, όχι όμως τους οδηγούς του βάθρου*

Η ανανεωμένη βαθμοφόρα δεκάδα του Grand Prix της Αυστρίας:

1. Verstappen
2. Leclerc
3. Perez
4. Norris
5. Alonso
6. Sainz
7. Russell
8. Hamilton
9. Stroll
10. Gastly

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΑΥΣΤΡΙΑΣ)
1 Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 229
2 Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 148
3 espania Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 129
4 3GBR_18x12 Lewis Hamilton (Mercedes) 108
5 espania Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 86
6 Charles Leclerc (Ferrari) 72
7 3GBR_18x12 George Russell (Mercedes) 70
8 Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 43
9 Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 31
10 3GBR_18x12 Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 22
11 Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 17
12 belgium Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 9
13 Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 7
14 Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 5
15 Valtteri Bottas (Alfa Romeo/ Ferrari) 5
16 Guanyu Zhou (Alfa Romeo/ Ferrari) 4
17 jp Yuki Tsunoda (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 2
18 Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 2
19 Nyck de Vries (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0
20 Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΑΥΣΤΡΙΑΣ)
1 Red Bull Racing / Honda 377
2 Mercedes AMG Petronas 178
3 Aston Martin / Mercedes 172
4 Ferrari 158
5 Alpine / Renault 48
6 McLaren / Mercedes 27
7 Haas F1 Team / Ferrari 11
8 Alfa Romeo Racing / Ferrari 9
9 Williams F1 / Mercedes 7
10 Alpha Tauri / Honda 2
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 07 Ιούλ 2023, 08:19

Formula 1 – Preview GP Βρετανίας: Ο ζωντανός θρύλος του Σίλβερστοουν

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Ο 10ος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, θα διεξαχθεί στη Μεγάλη Βρετανία και το θρυλικό Σίλβερστοουν. Είναι η πίστα που φιλοξένησε το πρώτο Grand Prix στην ιστορία του σπορ, το μακρινό 1950.

Λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το Grand Prix της Αυστρίας, η Formula 1 ταξιδεύει στη Μεγάλη Βρετανία για τον 11ο γύρο και 10ο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Μιλάμε για μία πίστα – θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πλην της ιδιαίτερης σχεδίασης και των απαιτήσεών του, το Σίλβερστοουν φιλοξένησε το πρώτο Grand Prix στην ιστορία της Formula 1, στις 13 Μαΐου του 1950. Νικητής σε αυτόν τον ιστορικό αγώνα, ήταν ο Giuseppe «Nino» Farina, με την Alfa Romeo ο οποίος πήρε την καρό σημαία, υπό το βλέμμα του King George VI.

Την Κυριακή 9 Ιουλίου του 2023, θα είναι το 74ο βρετανικό Grand Prix και το 57ο στο Σίλβερστοουν. Υπενθυμίζουμε ότι το 2020, διεξήχθησαν δύο αγώνες στο Σίλβερστοουν λόγω των περιορισμών του κορονοϊού. Νικητής στην 70η επέτειο του Grand Prix της Βρετανίας, ήταν ο Max Verstappen.

Η πίστα, όσο είναι παλιά, άλλο τόσο είναι ιδιαίτερη και εξαιρετικά απαιτητική. Μιλάμε για ένα σιρκουί το οποίο διαθέτει πληθώρα στροφών υψηλής ταχύτητας, οι οποίες ταλαιπωρούν και τους οδηγούς με τις μεγάλες δυνάμεις G, αλλά και τα ελαστικά των μονοθεσίων. Χαρακτηριστικά παραδείγματα εντός της πίστας, είναι διαδοχικές στροφές Μάγκοτς και Μπέκετς. Πρόκειται μάλιστα για ένα σημείο, όπου κάθε ένας που έχει βρεθεί στο Σίλβερστοουν θα σου προτείνει να κάτσεις στην εξέδρα του, ώστε να απολαύσεις όσο το δυνατόν περισσότερο τον αγώνα.

Ο πολυνίκης Lewis Hamilton, συνέκρινε το 2018 έναν γρήγορο γύρο στο Σίλβερστοουν με το πιλοτάρισμα ενός μαχητικού αεροσκάφους. Μόνο αυτή η ατάκα του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή, είναι αρκετή για να συνειδητοποιήσει κανείς τις απαιτήσεις του να οδηγήσεις ένα μονοθέσιο Formula 1 στην θρυλική αυτή πίστα.

Ο Lewis Hamilton, έχει πάρει την καρό σημαία στο βρετανικό Grand Prix περισσότερες φορές από οποιονδήποτε άλλον οδηγό στην ιστορία, μετρώντας 8 νίκες. Όχι μόνο αυτό, αλλά είναι ένας αριθμός που ισοφαρίζει τις 8 νίκες του στην Ουγγαρία και τις 8 νίκες του Michael Schumacher στη Γαλλία. Κανένας άλλος οδηγός δεν έχει φτάσει σε ένα μόνο Grand Prix τόσες νίκες, πλην των δύο αυτών παγκόσμιων πρωταθλητών.

Η ομάδα ωστόσο, με τις περισσότερες πρωτιές στο Grand Prix της Βρετανίας είναι η Ferrari, με 18 νίκες. Η ιταλική ομάδα πήρε την καρό σημαία στο Σίλβερστοουν το 2022, μία νίκη η οποία σηματοδότησε και την πρώτη νίκη του Carlos Sainz στην καριέρα του στη Formula 1. Ο Ισπανός είχε εκκινήσει από την pole position, κάνοντας 1:40.983 και με τη σωστή στρατηγική της Ferrari, πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού. Το ρεκόρ χρόνου της θρυλικής πίστας, το κατέχει ο Max Verstappen από το 2020, όταν είχε σημειώσει 1:27.097.

Το Σίλβερστοουν, έχει μήκος 5,891 χιλιόμετρα και η συνολική απόσταση που θα καλύψουν οι οδηγοί σε 52 γύρους, θα φτάσει τα 306,198 χιλιόμετρα. Δύο θα είναι οι διαθέσιμες ζώνες DRS, ενώ τα ελαστικά που επέλεξε η Pirelli για το βρετανικό Grand Prix, είναι οι τρεις πιο σκληρές διαθέσιμες γόμες της, δηλαδή οι C1, C2 και C3. Η ιταλική εταιρεία δικαιολόγησε αυτή την επιλογή, λέγοντας πως τα ελαστικά δέχονται τεράστιες πιέσεις σε αυτό το σιρκουί, λόγω των οκτώ απαιτητικών στροφών υψηλής ταχύτητας, ενώ προβλέπει δύο πιτ στοπ για τον αγώνα. Υπενθυμίζουμε, πως μετά την Ισπανία, στη Μεγάλη Βρετανία θα δοκιμαστεί και μία νέα πειραματική γόμα, η C0.


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ

Πρώτο GP F1: 1950
Μήκος πίστας: 5,891 χιλιόμετρα
Ρεκόρ πίστας: 1:27.097
Αριθμός γύρων: 52
Μήκος αγώνα: 306,198

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο 11ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, θα ξεκινήσει την Παρασκευή 7/7 και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 9/7. Ολόκληρη η αγωνιστική δράση από το Σίλβερστοουν θα μεταδοθεί αδιάκοπα από τη συνδρομητική πλατφόρμα του ΑΝΤ1+, ενώ ο αγώνας της Κυριακής θα είναι διαθέσιμος και στο ελεύθερο κανάλι του ΑΝΤ1. Στην περιγραφή των αγωνιστικών δρώμενων του τριημέρου, θα είναι ο Τάκης Πουρναράκης και η δημοσιογραφική του ομάδα. Οι φίλοι της Formula 1, μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν το βρετανικό Grand Prix από τη συνδρομητική πλατφόρμα F1 TV.

Παρασκευή 7/7
Ελεύθερες δοκιμές 1: 14:30 – 15:30 (ΑΝΤ1+)
Ελεύθερες δοκιμές 2: 18:00 – 19:00 (ΑΝΤ1+)

Σάββατο 8/7
Ελεύθερες δοκιμές 3: 13:30 – 14:30 (ΑΝΤ1+)
Κατατακτήριες δοκιμές: 17:00 (ΑΝΤ1+)

Κυριακή 9/7
Αγώνας: 17:00 (ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 08 Ιούλ 2023, 23:43

GP Βρετανίας: Τελευταία στιγμή η pole position για τον Verstappen, πίσω του οι εντυπωσιακές McLaren

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Για πέμπτη συνεχόμενη φορά, ο Max Verstappen θα εκκινήσει από την πρώτη θέση, καθώς κατέκτησε την pole position για το Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας. Απίστευτη επίδοση σημείωσαν οι δύο αναβαθμισμένες McLaren, με τον Lando Norris στη δεύτερη και τον Oscar Piastri στην τρίτη θέση της εκκίνησης.

Πολύπλοκο ήταν το ξεκίνημα στις κατατακτήριες δοκιμές του Σίλβερστοουν, καθώς οι απόψεις για τα ελαστικά διέφεραν. Η πλειονότητα του grid επέλεξε τη μαλακή γόμα για να εκκινήσει το Q1, ενώ τα βλέμματα τράβηξαν οι Ferrari, Williams και Haas που πήγαν στα ενδιάμεσα. Σύντομα, ο Leclerc και η Ferrari συνειδητοποίησαν πως η πίστα δεν είναι για ελαστικά με αυλακώσεις, αλλά για σλικ.

Q1

Εκτός στον πρώτο γρήγορο γύρο του βγήκε ο Lewis Hamilton, καθώς η Mercedes γλίστρησε στη Στόου και κατέληξε στην αμμοπαγίδα. Με την τύχη όμως να του χαμογελά, ο Βρετανός είδε τη W14 να γλιτώνει άθικτη και συνέχισε κανονικά.

Με το 1:33.535 ο Max Verstappen έκανε πρώτος ανταγωνιστικό χρόνο στην ολισθηρή πίστα του Σίλβερστοουν, έχοντας τα μαλακά ελαστικά. Φυσικά, όσο πέρναγαν τα λεπτά και η βροχή δεν δυνάμωνε, όλοι οι οδηγοί κυνήγησαν και βελτίωσαν, με την πρωτιά να αλλάζει συνεχώς χέρια, από τον Verstappen, στον Russell, στον Alonso και ξανά στον Verstappen.

Περίπου 3 λεπτά πριν το τέλος του Q1, η διαδικασία διακόπηκε, καθώς η Haas του Kevin Magnussen «έσβησε» απότομα στη μέση της πίστας. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, στη ζώνη αποκλεισμού βρίσκονταν οι Albon, Bottas, Sargeant, Zhou και Magnussen.

Ο Alex Albon επιβεβαίωσε τη δυναμική της Williams αυτό το τριήμερο και βγήκε με άνεση από τη ζώνη αποκλεισμού, στην επανεκκίνηση της διαδικασίας, ανεβαίνοντας προσωρινά στην κορυφή. Παρόμοια έπραξε ο Bottas με την Alfa Romeo. Η πίστα είχε πλέον βελτιωθεί για τα καλά και η θερμοκρασία της ήταν ιδανική για ανταγωνιστικούς χρόνους.

Οι δύο Ferrari και οι δύο Mercedes βγήκαν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή από τη ζώνη αποκλεισμού, ενώ για πέμπτη συνεχόμενη φορά ο Sergio Perez έπεσε «θύμα» των συνθηκών, μένοντας έτσι εκτός 15άδας. Ο Μεξικάνος σαν αποτέλεσμα αυτού, θα εκκινήσει 16ος στο Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας.

Ο Valterri Bottas, παρότι πέρασε στο Q2, «κόλλησε» με την Alfa Romeo στο γρασίδι στο τέλος του Q1, γεγονός που έφερε κίτρινη σημαία. Αυτόματα, ο Φινλανδός έμεινε εκτός Q3, καθώς δεν μπορούσε να συμμετέχει στο δεύτερο μέρος της διαδικασίας. Εκτός Q2 μετά από πληθώρα αλλαγών, έμειναν τελικά οι Magnussen, de Vries, Zhou, Tsunoda και Perez.

Q2

Με το ξεκίνημα του δεύτερου μέρους των κατατακτήριων δοκιμών, ο ήλιος ήταν εμφανής και μόνο μία ψιχάλα μικρής διάρκειας εμφανίστηκε στο Νορθάμπτονσαϊρ. Εξαιρετικές συνέχισαν να είναι οι επιδόσεις της Williams και στο Q2, με τον Albon να ανταγωνίζεται τους χρόνους της Aston Martin και της Ferrari στις πρώτες θέσεις.

Στο 1:28.667 έριξε ο Oscar Piastri τον χρόνο, ενώ δευτερόλεπτα πιο πριν το είχε κάνει ο Verstappen. Στην κορυφή όμως γρήγορα ανέβηκε ο Lewis Hamilton, κάνοντας 1:28.545. Εντυπωσιακή επίδοση κατάφερε να σημειώσει και ο Lando Norris με τη McLaren, καθώς ο νεαρός Βρετανός εκθρόνισε από την κορυφή τον συμπατριώτη του, όντας μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος.

Η MCL60, έδειχνε για πρώτη φορά φέτος εξαιρετικά ανταγωνιστική, καθώς είχε και τους δύο οδηγούς της στις πρώτες θέσεις. Μάλιστα, ο Piastri σε μία κρίσιμη στιγμή, έκανε γύρο δύο δέκατα ταχύτερο από τον Norris.

Το «πάρτι» των McLaren και Williams δεν συνεχίστηκε για πολύ, αφού πέρασε ο Max Verstappen, κάνοντας 1:27.702 και ανέβηκε με άνεση στην κορυφή του Q2. Στη «μάχη» του αποκλεισμού, μόνη έκπληξη ήταν ο Lance Stroll, ο οποίος έχασε τη θέση του στη δεκάδα από την Alpine του Pierre Gasly.

Από το Q3 εν τέλει, αποκλείστηκαν οι Bottas, Sargeant, Ocon, Stroll και Hulkenberg.

Q3

Με τον ήλιο να είναι έντονος και ξεκάθαρος, το τρίτο και τελευταίο μέρος ξεκίνησε και τελείωσε με σλικ ελαστικά και ταχύτατους ρυθμούς. Οι δύο Mercedes βρέθηκαν γρήγορα στις δύο πρώτες θέσεις, όμως ήρθε ο εκπληκτικός Alex Albon και ο σταθερός Fernando Alonso να μπουν ανάμεσα στις δύο W14.

Ο Max Verstappen ωστόσο, αποφάσισε να «γκρεμίσει» τις όποιες ελπίδες των υπολοίπων, σημειώνοντας 1:27.084 και παίρνοντας προς ώρας την pole position. Έξι ολόκληρα δέκατα ήταν η διαφορά ανάμεσα στον Ολλανδό και τον δεύτερο Lewis Hamilton. Στη δεύτερη θέση και πάνω από τον Russell ανέβηκαν οι δύο Ferrari προς το τέλος, πριν ξεκινήσει ο «χαμός» και η απόλυτη αλλαγή της κατάταξης των πρώτων θέσεων.

Οι δύο McLaren πραγματοποίησαν συγκλονιστικούς χρόνους και επιδόσεις. Ο Lando Norris χάρηκε προς ώρας πως έχει την pole position για το Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, όμως ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull Racing ήρθε να σημειώσει 1:26.720, αφήνοντας 2,5 δέκατα πίσω του τον Βρετανό. Παρόλα αυτά, στο «στρατόπεδο» της θρυλικής βρετανικής ομάδας, υπήρχε μόνο ικανοποίηση, καθώς θα εκκινήσουν από δύο πλεονεκτικές θέσεις.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Max Verstappen 1:26.720
2 Lando Norris 1:26.961
3 Oscar Piastri 1:27.092
4 Charles Leclerc 1:27.136
5 Carlos Sainz 1:27.148
6 George Russell 1:27.155
7 Lewis Hamilton 1:27.211
8 Alex Albon 1:27.530
9 Fernando Alonso 1:27.659
10 Pierre Gasly 1:27.689
11 Nico Hulkenberg 1:28.896
12 Lance Stroll 1:28.935
13 Esteban Ocon 1:28.956
14 Logan Sargeant 1:29.031
15 Valtteri Bottas -
16 Sergio Perez 1:29.968
17 Yuki Tsunoda 1:30.025
18 Guanyu Zhou 1:30.123
19 Nyck de Vries 1:30.513
20 Kevin Magnussen 1:32.378
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 20 Ιούλ 2023, 14:41

Formula 1 – GP Ουγγαρίας Preview: Ο αγώνας έξω από τη γραφική Βουδαπέστη – Αναλυτικά το πρόγραμμα

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Η Formula 1 ετοιμάζεται για ένα ακόμα σερί αγώνων στην Ευρώπη, εκκινώντας το από το Χανγκαρόρινγκ της Ουγγαρίας, για τον 11ο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το 2023.

Βρισκόμαστε δύο αγώνες πριν τη θερινή διακοπή και η Formula 1 θέλει να «φύγει για καλοκαίρι», αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Η αρχή αυτού του «διπλού», θα γίνει περίπου 19 χιλιόμετρα έξω από την γραφική Βουδαπέστη, στην πίστα του Χανγκαρόρινγκ. Αυτό που αρκετοί δεν θυμούνται ή δεν ξέρουν όμως, είναι πως το Grand Prix αρχικά προοριζόταν για σιρκουί πόλης γύρω από τη Βουδαπέστη. Πρόκειται για μία πίστα η οποία εν τέλει ξεκίνησε να χτίζεται το 1985, σε εννέα μήνες είχε ολοκληρωθεί και τον Αύγουστο του 1986 φιλοξενούσε ήδη το πρώτο της Grand Prix της Formula 1.

Την καρό σημαία σε αυτόν τον ιστορικό αγώνα, πήρε ο Nelson Piquet με τη Williams μετά από μάχη με τη Lotus του Ayrton Senna. Ο Βραζιλιάνος προσπέρασε τον συμπατριώτη του εντυπωσιακά στη στροφή 1, κάνοντας… ντριφτ, αφού μπλόκαρε τους εμπρός τροχούς κατά τη διάρκεια της πέδησης. Χάρισε όμως ένα μοναδικό στιγμιότυπο το οποίο συνδυάστηκε με την προσπέραση και τη νίκη του.

Την Κυριακή 23 Ιουλίου, θα διεξαχθεί το 38ο Grand Prix Ουγγαρίας. Το σιρκουί του Χανγκαρόρινγκ δεν λέει να… βγει από το καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, καθώς από το 1986 μέχρι σήμερα, δεν έχει λείψει ούτε μία φορά.

Η πίστα αυτή, σε αντίθεση με το Σίλβερστοουν, δεν φημίζεται για τις στροφές υψηλής ταχύτητας, αλλά για τις στροφές… χαμηλής ταχύτητας. Το ουγγρικό σιρκουί θυμίζει περισσότερο ένα από αυτά στα οποία βλέπουμε καρτ να τρέχουν, παρά μονοθέσια Formula 1. Η έλλειψη μεγάλων ευθειών είναι χαρακτηριστικό του Χανγκαρόρινγκ και σε συνδυασμό με τις στροφές που διαδέχονται η μία την άλλη, οι ομάδες προτιμούν ένα σετάρισμα τύπου… Μονακό στα μονοθέσιά τους. Τέτοια είναι τα επίπεδα κάθετης δύναμης που χρειάζονται στη συγκεκριμένη πίστα τα μονοθέσια, για να αποδώσουν τα μέγιστα.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2016, Nico Rosberg δείχνει αναλυτικά σε βίντεο πως πρέπει κανείς να τρέχει στο σιρκουί της Ουγγαρίας:

Το ουγγρικό Grand Prix έχει χαρίσει στο παρελθόν μοναδικές, έως και ιστορικές στιγμές. Εκεί κατέκτησε την πρώτη του νίκη ο Jenson Button (παγκόσμιος πρωταθλητής του 2009) το 2006, οδηγώντας τη Honda. Και δεν είναι ο μοναδικός. Στην Ουγγαρία πανηγύρισε την πρώτη και μοναδική του μέχρι σήμερα νίκη το 2021, ο Esteban Ocon με την Alpine. Άλλοι οδηγοί που επίσης γεύτηκαν την παρθενική τους νίκη στο Χανγκαρόρινγκ, είναι οι Damon Hill, Heikki Kovalainen και φυσικά ο Fernando Alonso.

Από το συγκεκριμένο σιρκουί οι μάχες ιστορικά δεν λείπουν και παρόμοια περιστατικά με το περσινό Grand Prix – που ο πρωτοπόρος άλλαξε τουλάχιστον τρεις φορές – αναμένουμε και φέτος. Νικητής το 2022 στην Ουγγαρία, ήταν ο Max Verstappen ο οποίος εκκίνησε 10ος (!). Αυτό όμως δεν τον σταμάτησε από το να πάρει την 28η νίκη της καριέρας του και να προσθέσει κι άλλο στη διαφορά της Red Bull Racing από τη Ferrari.

Τις περισσότερες νίκες στο Χανγκαρόρινγκ, έχει ο Lewis Hamilton, μετρώντας 8 στο σύνολο. Πρόκειται για μία τρομακτική επίδοση η οποία ισοφαρίζει τις νίκες του ίδιου του Βρετανού στο Σίλβερστοουν και αυτές του Michael Schumacher στο Grand Prix Γαλλίας. Ο οδηγός της Mercedes, κατέχει επίσης τις περισσότερες pole position στη συγκεκριμένη πίστα, μετρώντας πάλι 8. Η κυριαρχία του στην Ουγγαρία δεν σταματάει όμως μόνο εκεί, αφού του ανήκει και ο ταχύτερος γύρος από το 2020, όταν είχε σημειώσει 1:16.627. Η ομάδα με τις πιο πολλές νίκες στο Χανγκαρόρινγκ, μπορεί να μην είναι η Mercedes, αλλά έχει «άρωμα»… βρετανικό, μιας και είναι η McLaren η οποία έχει πάρει την καρό σημαία 11 φορές πίσω από το Σιδηρούν Παραπέτασμα.

Το Χανγκαρόρινγκ έχει μήκος 4,381 χιλιόμετρα, ενώ η συνολική του απόσταση σε αγώνα 70 γύρων, φτάνει τα 306,63 χιλιόμετρα. Μόλις μία ζώνη DRS θα έχουν διαθέσιμη οι οδηγοί για προσπέραση και αυτή βρίσκεται στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού.

Τα ελαστικά τα οποία θα φέρει η Pirelli στην Ουγγαρία, θα είναι πιο μαλακά από αυτά που επέλεξε πέρυσι. Συγκεκριμένα, οι γόμες C3 (σκληρή), C4 (μέση) και C5 (μαλακή), είναι οι επιλογές της ιταλικής φίρμας για το σιρκουί του Χανγκαρόρινγκ. Σύμφωνα με τον διευθυντή μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, Mario Isola, η άσφαλτος θα είναι σταθερά θερμή λόγω υψηλής θερμοκρασίας της ατμόσφαιρας και θα βελτιώνεται όλο και περισσότερο όσο περνάει το τριήμερο, καθώς θα μένει γόμα πάνω στην καλύτερη αγωνιστική γραμμή της πίστας. Η πιο κοινή στρατηγική στο Grand Prix της Ουγγαρίας, είναι τα δύο πιτ στοπ, αλλά συνήθως οι ομάδες πάνε στο ένα, υπό ιδανικές συνθήκες.

Υπενθυμίζεται, πως το Σάββατο (22/7) στις κατατακτήριες δοκιμές, η Formula 1 θα πειραματιστεί με έναν νέο τρόπο διεξαγωγής τους. Συγκεκριμένα, θα δούμε για πρώτη φορά κατατακτήριες, στις οποίες οι οδηγοί θα αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν τη σκληρή γόμα στο Q1, τη μέση γόμα στο Q2 και τη μαλακή γόμα μόνο στο Q3.

Επιπροσθέτως, στις ομάδες θα δοθούν μόνο 11 σετ ελαστικών της Pirelli αντί για 13 που δίνονται συνήθως. Λεπτομερώς, ο κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του τρία σετ σκληρής γόμας, τέσσερα σετ μέσης γόμας και τέσσερα σετ μαλακής γόμας. Σκοπός της διοργανώτριας αρχής, είναι να έχουν έξι σετ ελαστικών στις κατατακτήριες και πέντε σετ για τις ελεύθερες δοκιμές και τον αγώνα.

Συμπερασματικά, οι ομάδες θα κρατήσουν δύο σετ μαλακής γόμας για το κρίσιμο Q3, ενώ όσες δεν προκριθούν στο τελευταίο μέρος της διαδικασίας, θα μείνουν με δύο φρέσκα σετ μαλακών ελαστικών για το Grand Prix.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ

Πρώτο GP F1: 1986
Μήκος πίστας: 4,381 χιλιόμετρα
Ρεκόρ πίστας: 1:16.627
Αριθμός γύρων: 70
Μήκος αγώνα: 306,63 χιλιόμετρα

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ο 12ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, στην Ουγγαρία, ξεκινάει την Παρασκευή 21 Ιουλίου και ολοκληρώνεται την Κυριακή 23 Ιουλίου. Όλη η αγωνιστική δράση του τριημέρου θα μεταδοθεί χωρίς καμία διακοπή από τη συνδρομητική πλατφόρμα του ΑΝΤ1+, αλλά ο αγώνας της Κυριακής θα μεταδοθεί και από το ελεύθερο κανάλι του ΑΝΤ1. Στην περιγραφή όσων συμβαίνουν στο Χανγκαρόρινγκ θα βρίσκεται ο Τάκης Πουρναράκης και η δημοσιογραφική του ομάδα. Οι φίλοι της Formula 1, μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν το Grand Prix της Ουγγαρίας από τη συνδρομητική πλατφόρμα F1 TV.

Παρασκευή 21/7
Ελεύθερες δοκιμές 1: 14:30 – 15:30 (ΑΝΤ1+)
Ελεύθερες δοκιμές 2: 18:00 – 19:00 (ΑΝΤ1+)

Σάββατο 22/7
Ελεύθερες δοκιμές 3: 13:30 – 14:30 (ΑΝΤ1+)
Κατατακτήριες δοκιμές: 17:00 (ΑΝΤ1+)

Κυριακή 23/7
Αγώνας: 16:00 (ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 27 Αύγ 2023, 12:12

Formula 1 – GP Ολλανδίας Preview: Η δράση επιστρέφει με το Ζάντβοορτ

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Με τη θερινή διακοπή να φτάνει στο τέλος της, σχεδόν έναν μήνα μετά, η Formula 1 επιστρέφει στην αγωνιστική δράση με τον 13ο αγώνα της σεζόν του 2023, το Grand Prix Ολλανδίας.

Το 2023 στη Formula 1, ανήκει εξ’ ολοκλήρου στον Max Verstappen και τη Red Bull Racing, έχοντας ολοκληρώσει το πρώτο μισό της σεζόν. Οι “ταύροι” έχουν το απόλυτο των νικών φέτος σε 12 αγώνες και στους 10 από αυτούς, ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής έχει πάρει πρώτος την καρό σημαία.

Κάτι η δυναμική της RB19, κάτι ο αμείλικτος Verstappen, το πρωτάθλημα της F1 έχει γίνει ιστορία του… ενός το 2023.

Ωστόσο, δεν αποκλείεται το δεύτερο μισό της σεζόν να διαφέρει πολύ από το πρώτο. McLaren και Mercedes έδειξαν πολύ καλά στοιχεία απόδοσης και ταχύτητας σε μερικούς αγώνες μέχρι τώρα, με τις αναβαθμίσεις να πιάνουν τόπο.

Δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για τη Ferrari που είναι… με τις μέρες της και αυτές δεν είναι πολλές. Από την άλλη, η Aston Martin αναμένεται να κάνει… comeback, μετά τους πολύ κερδοφόρους οκτώ πρώτους αγώνες, παρότι η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ GRAND PRIX ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Το σιρκουί άνοιξε για πρώτη φορά το 1948, όπως και το Σίλβερστοουν, ενώ φιλοξένησε Grand Prix της F1 πρώτη φορά το μακρινό 1952, με νικητή τότε τον Alberto Ascari, με τη Ferrari να κάνει το συγκλονιστικό 1-2-3.

Η Ολλανδία είχε τη χαρά να βλέπει μονοθέσια να τρέχουν στην πίστα της κάθε χρόνο, μέχρι το 1985. Το Grand Prix έπαψε τότε να διεξάγεται, λόγω έλλειψης οικονομικής υποστήριξης για τη συντήρηση του χώρου, ενώ είχαν εγερθεί και πολλά ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια γύρω από την πίστα.

Το 2019 “έσκασε” ξαφνικά ανακοίνωση η οποία ενημέρωσε για την επιστροφή του Ζάντβοορτ στο καλεντάρι του 2020. Φυσικά, εκείνος ο αγώνας δεν διεξήχθη ποτέ λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Από το 2021 όμως, οι φίλαθλοι έχουν τη χαρά να παίρνουν μία “γεύση” από μία παλιά και εντελώς διαφορετική εποχή της Formula 1.

Η ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ ΚΑΙ… ΠΑΛΙΑ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ ΖΑΝΤΒΟΟΡΤ
Πρόκειται για μία από τις πιο απαιτητικές πίστες στο καλεντάρι, παραδοσιακά. Οι οδηγοί του grid, την έχουν χαρακτηρίσει με πολλούς τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια που έχει επιστρέψει στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

«Πολύ γρήγορη», «παλαβή», «τρελή» και «παλιομοδίτική» είναι μερικά μόνο από τα σχόλια των πρωταγωνιστών. Το τελευταίο είναι ένα που θα το σκεφτεί ο οποιοσδήποτε δει τη χάραξη του ολλανδικού σιρκουί.

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Στο Ζάντβοορτ, τα ελαστικά ταλαιπωρούνται πολύ με τις πολλαπλές και συνεχείς στροφές υψηλής ταχύτητας, με τις στροφές 3 και 14 να ξεχωρίζουν για την πίεση που ασκούν στη γόμα. Η άσφαλτος και οι υπερυψωμένες στροφές από την άλλη, τρομάζουν κάποιον που δεν έχει συνηθίσει να βλέπει σε τέτοια χάραξη τα φαρδιά και βαριά μονοθέσια του σήμερα, ενώ μας δίνουν να καταλάβουμε πόσο παλιά είναι η πίστα.

Για αυτούς τους λόγους, η Pirelli επέλεξε τις πιο σκληρές επιλογές της γκάμας της, δηλαδή τις C1, C2 και C3. Οι στροφές και η χάραξη στο Ζάντβοορτ είναι στοιχεία άκρως απαιτητικά για τα ελαστικά και τα ταλαιπωρεί σε σταθερή βάση, όπως παρατηρείται και στο γράφημα.

ΟΙ ΠΟΛΥΝΙΚΕΙΣ
Μιας και μιλάμε για ένα Grand Prix που έλειψε πολλά χρόνια από το καλεντάρι και το χάρηκαν οι παλαιότεροι φίλοι του σπορ, ο άνθρωπος με τις περισσότερες νίκες στην Ολλανδία, είναι ο αείμνηστος και θρυλικός Jim Clark. Ο Βρετανός μύθος της Formula 1, πέτυχε τέσσερις νίκες στο Ζάντβοορτ στην βραχυχρόνια καριέρα του, ένας αριθμός που για να σπάσει, θα πρέπει ο Max Verstappen να πετύχει άλλες τρεις νίκες στην πατρίδα του.

Η ομάδα από την άλλη, με τις πιο πολλές καρό σημαίες στο ευρωπαϊκό αυτό σιρκουί, είναι η Ferrari. Οι Ιταλοί έχουν βγει κυρίαρχοι από το Ζάντβοορτ οκτώ φορές στην ιστορία τους. Το ρεκόρ γύρου παρόλα αυτά, ανήκει σε έναν Βρετανό της Mercedes, τον Lewis Hamilton. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, σημείωσε το 2021 χρόνο στο 1:11.097 και κανένας δεν τον “έσπασε” το 2022.

ΟΙ ΠΕΡΣΙΝΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
Το 2/2 έκανε ο Verstappen το 2022 στην Ολλανδία και είναι μέχρι και τώρα ο μοναδικός νικητής στο Ζάντβοορτ, από όταν ο αγώνας επέστρεψε στο καλεντάρι το 2021. Έχοντας πάρει την pole position εκείνο το Σάββατο, ο παγκόσμιος πρωταθλητής τη μετουσίωσε σε νίκη, προκαλώντας πανικό στην εξέδρα και τον “πορτοκαλί στρατό”.

ΤΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ
Το σιρκουί στην πατρίδα του Max Verstappen έχει μήκος 4,259 χιλΙόμετρα και οι οδηγοί θα κληθούν να καλύψουν 306,587 χιλιόμετρα σε έναν αγώνα 72 γύρων. Δύο ζώνες DRS θα έχουν στη διάθεσή τους οι πρωταγωνιστές για προσπεράσεις, με τη μία να είναι, όπως στις περισσότερες πίστες, στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Η άλλη έχει τοποθετηθεί στην ευθεία πριν τη στροφή 11 και στην έξοδο της στροφής 10.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ

Πρώτο GP F1: 1952
Μήκος πίστας: 4,259 χιλιόμετρα
Ρεκόρ πίστας: 1:11.097
Αριθμός γύρων: 72
Μήκος αγώνα: 306, 587 χιλιόμετρα

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ο 13ος αγώνας/14ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, εκκινεί την Παρασκευή 25/8 με τις ελεύθερες δοκιμές και ολοκληρώνεται την Κυριακή 27/8 με το Grand Prix. Όλη η δράση του τριημέρου στην Ολλανδία, θα μεταδοθεί χωρίς καμία διακοπή στη συνδρομητική πλατφόρμα του ΑΝΤ1+.

Ο αγώνας της Κυριακής όμως, θα είναι διαθέσιμος και στο ελεύθερο κανάλι του ΑΝΤ1. Στην περιγραφή των προσπαθειών των οδηγών και των ομάδων, θα είναι ο Τάκης Πουρναράκης και η δημοσιογραφική του ομάδα. Οι φίλοι της Formula 1, μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν τη δράση από αυτόν τον μαγικό κόσμο και μέσω της συνδρομητικής πλατφόρμας F1 TV.

Παρασκευή 25/8
Ελεύθερες δοκιμές 1: 13:30 – 14:30 (ΑΝΤ1+)
Ελεύθερες δοκιμές 2: 17:00 – 18:00 (ΑΝΤ1+)

Σάββατο 26/8
Ελεύθερες δοκιμές 3: 12:30 – 13:30 (ΑΝΤ1+)
Κατατακτήριες δοκιμές: 16:00 (ΑΝΤ1+)

Κυριακή 27/8
Αγώνας: 16:00 (ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 03 Σεπ 2023, 12:38

GP Ιταλίας – Qualifying: Pole position για Ferrari και Sainz στην «κόκκινη» Μόντσα!

4ΤΡΟΧΟΙ

Ο τρομερός όλο το διήμερο Carlos Sainz, κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Ιταλίας στην «κόκκινη», στην ιταλική Μόντσα. Δίπλα του θα εκκινήσει ο Max Verstappen που ήταν μόλις 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός, στην 3η θέση η Ferrari του Leclerc.

Στην ηλιόλουστη και ζεστή Μόντσα (28 βαθμοί Κελσίου), το Qualifying ή αλλιώς οι κατατακτήριες δοκιμές του Grand Prix Ιταλίας,ξεκίνησαν με τους οδηγούς να πρέπει να διαχειριστούν τις γόμες τους. Υπενθυμίζουμε, πως έγινε χρήση του εναλλακτικού συστήματος διαχείρισης ελαστικών που σημαίνει πως η σκληρή γόμα ήταν η μοναδική που χρησιμοποιήθηκε στο Q1, η μέση στο Q2 και η μαλακή στο Q3. Αυτόματα λοιπόν, όπως και στην Ουγγαρία, η «τράπουλα» ανακατεύτηκε.

Q1
Ο Verstappen, όπως και στις ελεύθερες δοκιμές, έδειξε δυνατό ρυθμό με τη σκληρή γόμα, καθώς ήταν ο πρώτος που έθεσε τις βάσεις στο Q1, σημειώνοντας 1:21.573. Το 1-2 στους χρόνους και την κατάταξη δεν άργησε να έρθει για τη Red Bull Racing, ενώ την ίδια ώρα ο Esteban Ocon έμπαινε στο γκαράζ της Alpine αντιμετωπίζοντας θέμα, γεγονός που του απέφερε τον αποκλεισμό από τη συνέχεια.

Μπαίνοντας στο τελευταίο λεπτό του πρώτου μέρους των κατατακτήριων δοκιμών της Μόντσα, όλα τα φαβορί των πρώτων θέσεων ήταν εκτός της ζώνης αποκλεισμού, πλην του Lance Stroll. Δευτερόλεπτα μετά, εκεί έπεσε και ο Oscar Piastri, αλλά με έναν γρήγορο γύρο στο τέλος, γλίτωσε τα χειρότερα.

Μοναδική μεγάλη έκπληξη τελικά, ήταν ο Καναδός οδηγός της Aston Martin, ενώ απογοήτευση υπήρχε στην Alpine που είδε και τους δύο οδηγούς της εκτός Q2. Εντυπωσιακός ξανά ο Alex Albon που ολοκλήρωσε τη διαδικασία στη 2η θέση, πίσω μόνο από τον Max Verstappen.

Στο Q1 λοιπόν, αποκλείστηκαν οι Stroll, Magnussen, Ocon, Gasly και Zhou.

Q2
Στη «μάχη» της πρωτιάς έδειχνε να βρίσκεται η Ferrari από το δεύτερο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών και φυσικά δεν ήταν μόνη της, με τον Albon να επιδεικνύει φανταστικό ρυθμό και τον Verstappen να είναι το φαβορί για την pole position. Οι οδηγοί βγήκαν… μαζικά στα τελευταία 2:30 λεπτά της διαδικασίας από τα γκαράζ των ομάδων τους και το… κυκλοφοριακό έδειχνε πως μπορεί να γίνει πρόβλημα. Σε εκείνο το σημείο, το όνομα που ξεχώριζε στη ζώνη αποκλεισμού, ήταν αυτό του Lewis Hamilton ο οποίος παραπονιόταν για έλλειψη πρόσφυσης.

Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes κατάφερε τελικά να προκριθεί στο Q3 με έναν γύρο της τελευταίας στιγμής. Την ίδια ώρα, οι Norris και Piastri γλίτωσαν τον αποκλεισμό στο όριο. Το ταχύτερο πέρασμα, έκανε ξανά ο Max Verstappen αφήνοντας τις δύο Ferrari πίσω του με το 1:20.937.

Εκτός συνέχειας στο Q2 βρέθηκαν οι: Sargeant, Bottas, Hulkenberg, Lawson και Tsunoda.

Q3
Ο Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος με το πέρας των πρώτων προσπαθειών του grid, εκμεταλλευόμενος τα λάθη που έκαναν στους γύρους τους οι Max Verstappen και Charles Leclerc. Σε κάθε περίπτωση, ο ρυθμός της Ferrari έδειχνε πολύ δυνατός με τη μαλακή γόμα, αφού είχε το 1-2, μετά τους πρώτους καλούς γύρους των οδηγών.

Στα 2 τελευταία λεπτά του Q3, η δράση ξεκίνησε ξανά, με 10 οδηγούς να βρίσκονται στη «μάχη» για τις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Ο Leclerc έδωσε τα πάντα στον τελευταίο του δυνατό γύρο, σημείωσε 1:20.361 και βρέθηκε προσωρινά στην pole position. Για 54 χιλιοστά του δευτερολέπτου όμως, ο Max Verstappen του «έκλεψε» τη χαρά, πριν κάνει το ίδιο ακριβώς ο εκπληκτικός όλο το διήμερο Carlos Sainz. Ο Ισπανός «έγραψε» 1:20.294 και για 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου (!), πήρε την pole position στην «καυτή» έδρα της ομάδας του.

O αγώνας της Κυριακής θα ξεκινήσει στις 16.00 ώρα Ελλάδας και θα μεταδοθεί ζωντανά από τον ANT και τον ΑΝΤ+
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 16 Σεπ 2023, 19:27

GP Σιγκαπούρης – Qualifying: Στην pole position ξανά ο Sainz, «χώρισε» τις Ferrari ο Russell

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Η Σιγκαπούρη σκοτείνιασε μετά το Free Practice 3 και τόσο το Qualifying, όσο και η μάχη για την pole position ξεκίνησαν, υπό τους χιλιάδες προβολείς της Marina Bay. Από το ξεκίνημα των κατατακτήριων δοκιμών, φάνηκε πως οι Ferrari, McLaren, Red Bull Racing και Mercedes θα μάχονταν μέχρι τελικής πτώσης για την πρώτη σειρά της εκκίνησης, σε ένα από τα πιο συναρπαστικά «Quali» της σεζόν.

Q1
Με την ολοκλήρωση των πρώτων περασμάτων, ο Max Verstappen έδειξε ένα πολύ καλύτερο πρόσωπο από αυτό των ελεύθερων δοκιμών, ωστόσο ο Carlos Sainz ήταν ξανά ο ταχύτερος στην πίστα. Το σημαντικό ήταν όμως, πως οι διαφορές από την 1η μέχρι την 8η θέση, ήταν λιγοστές. Στην επικίνδυνη ζώνη εξ αρχής, βρέθηκε ο Lance Stroll, την ώρα που η Aston Martin του Fernando Alonso φερόταν έτοιμη να μπει στο Q2.

Οι οδηγοί βγήκαν περίπου 2 λεπτά πριν το τέλος της πρώτης διαδικασίας για έναν τουλάχιστον αποφασιστικό γύρο. Ο Yuki Tsunoda έκανε το… ασύλληπτο να πιάσει κορυφή, ενώ τα περάσματα των δύο Haas έριξαν στην ζώνη αποκλεισμού τον Oscar Piastri.

Ο Lance Stroll στην προσπάθειά του να πιέσει… υπερβολικά πολύ, διέλυσε την AMR23 στην έξοδο της τελευταίας στροφής, στον μηδενισμό του χρόνου. Η σύγκρουση του Καναδού με τον τοίχο, κατέστρεψε τον Αυστραλό οδηγό της McLaren ο οποίος δεν είχε την ευκαιρία να σώσει τον εαυτό του από τον αποκλεισμό.

Εκτός συνέχεια τέθηκαν με το… απότομο τέλος του Q1 οι Stroll, Zhou, Sargeant, Piastri και Bottas.

*Για καθυστέρηση ελέγχθηκε ο Verstappen με το πέρας του Q1, καθώς φέρεται να εμπόδισε άλλα μονοθέσια στο pit lane*.

Q2
Μετά από μία διακοπή 25-30 λεπτών, το δεύτερο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών ξεκίνησε. Η ανησυχία των περισσότερων ομάδων και οδηγών, αφορούσε την έντονη κυκλοφορία που θα αντιμετώπιζαν στην πίστα κατά τη διάρκεια των γρήγορων γύρων.

Στα πρώτα περάσματα, ξεχώρισε πάρα πολύ ο Fernando Alonso που έπιασε κορυφή με την… ολόκληρη Aston Martin. Ο George Russell ήρθε όμως να στερήσει μετά από λίγα λεπτά την πρωτιά από τον Ισπανό.

Τα τελευταία και αποφασιστικά περάσματα του Q2 ξεκίνησαν περίπου 1:30 λεπτό πριν τη λήξη του χρόνου.

Επιβεβαιώθηκαν τα σοβαρά θέματα της Red Bull Racing και του Max Verstappen, με τον Ολλανδό να σημειώνει μη ανταγωνιστικό χρόνο, παλεύοντας όλη την ώρα με το πίσω μέρος της RB19. Απόδειξη της κακής του απόδοσης, ήταν πως τον απέκλεισε από τη συνέχεια ο… Liam Lawson της Alpha Tauri. Ο «εφιάλτης» συνεχίστηκε για τους παγκόσμιους πρωταθλητές οι οποίοι είδαν και τον Sergio perez να αποτυγχάνει να μπει στην τελική δεκάδα του Q3.

Την 1η θέση της διαδικασίας, κατέκτησε τελικά ο Carlos Sainz ο οποίος νίκησε τον χρόνο του Russell για 3 δέκατα.

Από το Q3 τελικά, αποκλείστηκαν οι Tsunoda, Albon, Perez, Gasly και Verstappen.

*Για πρώτη φορά εκτός Q3 και οι δύο Red Bull από τη Ρωσία το 2018*.

Q3
Με την Haas να σημειώνει εντυπωσιακές επιδόσεις, όντας στις θέσεις 5 και 6 μετά τα πρώτα περάσματα, οι δύο Ferrari, μαζί με τους Norris, Russell και Hamilton, έδειχναν ικανοί για την pole position. Φαβορί σταθερά όμως, ήταν η Scuderia που βρισκόταν την κορυφή της κατάταξης εξ αρχής.

Οι πιο γρήγοροι, οι πιο δυνατοί, οι πιο κρίσιμοι γύροι της ημέρας και του Qualifying, ξεκίνησαν μόλις 1 λεπτό πριν το τέλος, ουσιαστικά στην εκπνοή. Η «μάχη» ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο και η pole position φαινόταν πως θα κριθεί στα χιλιοστά!

Ο Sainz ανακηρύχθηκε τελικά ο ταχύτερος όλων για δεύτερο σερί αγωνιστικό τριήμερο, σημειώνοντας 1:30.984 και κατέκτησε την pole position, όντας μόλις 72 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο γρήγορος από τον εκπληκτικό George Russell. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes μπήκε ουσιαστικά ανάμεσα από τις δύο Ferrari, αφού ο Charles Leclerc θα εκκινήσει από την 3η θέση τον αγώνα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1 Carlos Sainz 1:30.984
2 George Russell 1:31.056
3 Charles Leclerc 1:31.063
4 Lando Norris 1:31.270
5 Lewis Hamilton 1:31.485
6 Kevin Magnussen 1:31.575
7 Fernando Alonso 1:31.615
8 Esteban Ocon 1:31.673
9 Nico Hulkenberg 1:31.808
10 Liam Lawson 1:32.268
11 Max Verstappen 1:32.173
12 Pierre Gasly 1:32.274
13 Sergio Perez 1:32.310
14 Alex Albon 1:33.719
15 Yuki Tsunoda -
16 Valtteri Bottas 1:32.809
17 Oscar Piastri 1:32.902
18 Logan Sargeant 1:33.252
19 Guanyu Zhou 1:33.258
20 Lance Stroll 1:33.397

Κυριακή 17/9

Αγώνας: 15:00 (ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 17 Σεπ 2023, 15:39

7 γύρους πριν από το τέλος ο Sainz παραμένει πρώτος, 1,2 μπροστά από τον Norris, ενώ ο Leclerc 5oς.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 17 Σεπ 2023, 15:44

5 γύρους πριν από το τέλος και είναι πολύ κοντά Sainz, Norris, Russell και Hamilton.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 17 Σεπ 2023, 15:47

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ 4!
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 17 Σεπ 2023, 15:52

ΝΑΙ!!
ΠΡΩΤΗ Η ΦΕΡΡΑΡΙ
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 17 Σεπ 2023, 15:54

Άτυχος ο Russell που βγήκε εκτός πίστα στον τελευταίο γύρο κι ενώ ήταν 3ος και πίεσε ασφυκτικά να περάσει τον Norris.
1. Sainz
2. Norris
3. Hamilton
4. Leclerc
5. Verstappen
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85815
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 17 Σεπ 2023, 18:51

Οι καμπάνες του Μαρανέλο χτυπήσαν και στο Μπραχάμι. :mrgreen:
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 4475
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες