Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό flash4 » Σάβ 17 Απρ 2021, 16:37

Η red bull ανώτερο μονοθέσιο. Ο Μαξ με αρκετά λάθη στο γύρο του βρέθηκε λιγότερο από δέκατο πίσω. Ο Χάμιλτον ακόμα και τώρα που 'χει σπάσει κάθε ρεκόρ δίνει απαντήσεις.
flash4
 
Δημοσιεύσεις: 1374
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Jeremy4 » Σάβ 17 Απρ 2021, 19:23

Φέτος θα ζοριστεί πολύ ο Hamilton και ίσως χάσει κιόλας το πρωτάθλημα οδηγών από τον Ολλανδό. Των κατασκευαστών θεωρώ σίγουρο ότι θα το πάρει η Reb Bull.
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
 
Δημοσιεύσεις: 1152
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Βουδαπέστη, Ουγγαρία

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 18 Απρ 2021, 14:54

Σε λίγο θα δοθεί η εκκίνηση!
https://www.ertflix.gr/ert2-live/
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Κυρ 18 Απρ 2021, 15:54

Μαλλον τελειωσε η τελετη σημερα. Μαξ πρωτος.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 18 Απρ 2021, 16:08

Κόκκινη σημαία μετά την σύγκρουση Valtteri Botas με Russel που γέμισε την πίστα με διάφορα εξαρτήματα. Θα γίνει επανεκκίνηση σε λίγο. Ο Verstappen δεν χάνει σήμερα, ιδιαίτερα μετά το λάθος του Hamilton που τον έβγαλε έξω, στην αμμοπαγίδα και όταν ξαναμπήκε έπρεπε να αλλάξει και την αεροτομή του που είχε διαλυθεί, οπότε θα εκκινήσει από την 10η θέση. 2ος είναι ο Leclerc και 5ος ο Sainz στο καλύτερο - μέχρι τώρα - gp για την Φερραρι εδώ και 3 χρόνια.
Ας δούμε όμως πώς θα καταλήξει η ιστορία,
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό seaman » Κυρ 18 Απρ 2021, 16:12

Και εδώ το VAR ψάχνουν
Όταν η συνέχεια γίνεται ζόρικη, οι ζόρικοι συνεχίζουν. Και αν θα τους πάρει χρόνο να φτάσουν ξανά στην κορυφή, είναι γιατί θα κουβαλάνε την αξιοπρέπειά τους μαζί τους.
_____________________ Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Όμιλος Κωνσταντινουπολιτών _____________________
Άβαταρ μέλους
seaman
 
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 18 Απρ 2021, 16:16

Το βρεγμένο οδόστρωμα (για την ακρίβεια η εναλλαγή μεταξύ βρεγμένου και μη βρεγμένου) παίζει σήμερα μεγάλο ρόλο.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Jeremy4 » Κυρ 18 Απρ 2021, 17:14

Δεύτερος συνεχόμενος αγώνας που τερματίζουν στους βαθμούς και οι δυο Φεράρι και πανηγυρίζουμε… εκεί μας καταντήσανε οι αλήτες.
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
 
Δημοσιεύσεις: 1152
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Βουδαπέστη, Ουγγαρία

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 18 Απρ 2021, 17:40

Jeremy4 έγραψε:Δεύτερος συνεχόμενος αγώνας που τερματίζουν στους βαθμούς και οι δυο Φεράρι και πανηγυρίζουμε… εκεί μας καταντήσανε οι αλήτες.


Και ευχαριστημένοι να 'στε!
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5092
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 18 Απρ 2021, 21:13

Είμαστε!
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 18 Απρ 2021, 21:44

Με τα χάλια που είχατε πέρσι το λες και πρόοδο φέτος.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5092
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 18 Απρ 2021, 21:45

Δικαιούμαστε μια κακή χρονιά και κάποιες μέτριες. Θα επανέλθουμε δριμύτεροι.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 19 Απρ 2021, 22:39

GP Εμίλια-Ρομάνια – Στο Μικροσκόπιο: Στα σημεία

4τροχοι

Φεύγοντας από την Ίμολα, το βασικό συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί είναι πως η φετινή μάχη για το πρωτάθλημα θα κριθεί στα σημεία, όσο οι Max Verstappen και Lewis Hamilton θα ανταλλάσσουν χτυπήματα εντός κι εκτός πίστας. Βάζουμε το Grand Prix της Εμίλια-Ρομάνια «στο μικροσκόπιο».

Δεν περίμενε κανείς τον αγώνα στην Ίμολα για να συνειδητοποιήσει πως αυτό το δίδυμο, αυτό το δίπολο, θα απασχολήσει φέτος το κοινό με τη μάχη του για τον τίτλο του πρωταθλητή. Απλώς στην Εμίλια-Ρομάνια επιβεβαιώθηκε πως τα πάντα θα κριθούν στα σημεία, σαν ένας αγώνας μποξ που ήταν τόσο καλός, που πήγε και στους 12 γύρους και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά ποιο χέρι θα σηκώσει ο διαιτητής στο τέλος.

Εδώ δεν υπάρχει διαιτητής, και τα «χτυπήματα» που θα καταφέρει η μία κι η άλλη πλευρά δεν θα κριθούν από ένα πάνελ κριτών, αλλά από μία σειρά γεγονότων, συγκυριών σε κάποιες περιπτώσεις, που στο τέλος θα φανερώσουν τον νικητή.

Η ουσία είναι ποιος θα αντέξει ως το τέλος με τις λιγότερες απώλειες.

Στην Ίμολα, η Red Bull ήταν το φαβορί, και ακόμα και μετά την αστοχία στο FP2 και τη χαμένη pole position το Σάββατο, όλοι γνώριζαν πως η RB16 (είτε στα χέρια του Perez, είτε του Verstappen) ήταν το μονοθέσιο με τον καλύτερο ρυθμό στην πίστα – οριακά καλύτερο από την W12.

Η βροχή ήρθε να βοηθήσει το έργο του καλύτερου οδηγού του τωρινού grid σε αυτές τις συνθήκες. Ο Verstappen γνωρίζει πώς να κερδίζει θέσεις και να μάχεται σε βρεγμένο οδόστρωμα, κι η εκκίνησή του το απέδειξε έτι μία φορά. Πέρασε τον Perez, από τονοποίον ηττήθηκε το Σάββατο, αλλά δε φάνηκε να τον πτοεί. Το δύσκολο ήταν να περάσει και τον Hamilton, και το κατάφερε. Πήρε τη σωστή γραμμή στη μέση της Κ1, ανάγκασε τον αντίπαλό του να πατήσει εκτός, και μετά να διασχίσει τα sausage kerbs. Δεν άφησε περιθώριο αντίδρασης.

Τόσο το βρόχινο stint, όσο και το στεγνό του ήταν εξαιρετικά γρήγορα, αλλά ειδικά στο δεύτερο μισό του αγώνα, μετά τη διακοπή στον 29ο γύρο, ο Hamilton μπορούσε να κινηθεί σε παρεμφερή ρυθμό, αν όχι ελαφρώς ταχύτερα από εκείνον, κάτι που αποδεικνύει πόσο έχει συγκλίνει η απόδοση της Red Bull σε εκείνη της Mercedes.

Εφόσον η εικόνα αυτή διατηρηθεί στην πλειονότητα της φετινής σεζόν, που όλα δείχνουν πως αυτό θα γίνει, τη λεπτομέρεια θα κληθούν να κάνουν οι οδηγοί. Καιρό είχε η Formula 1 να ζήσει την μάχη ανάμεσα σε δύο οδηγούς διαφορετικών ομάδων, και να είναι βέβαιη πως έχει να κάνει με τις δύο κορυφαίες ομάδες της εποχής τους και τους δύο κορυφαίους οδηγούς του grid. Είναι η μοναδική ευκαιρία πριν τη μεγάλη αλλαγή των κανονισμών για να μπορέσει το σπορ να ανακάμψει σε αυτόν τον τομέα: το σασπένς. Είναι αρκετά αναζωογονητικό για όλους να μην ξέρουν πολύ νωρίτερα ποιος θα κερδίσει στην εκάστοτε πίστα.

Στα πιο άβολα

Υπάρχει, βέβαια, το ερώτημα γιατί δεν εξετάστηκε καν το γεγονός ότι ο Hamilton επέστρεψε με την όπισθεν στην πίστα, κάτι που συχνά τιμωρείται πολύ βαριά από τους αγωνοδίκες.

Εξετάζοντας κανείς το onboard πλάνο από το συμβάν, καθώς και ακούγοντας τη στιχομυθία του οδηγού με τον μηχανικό του, Peter Bonnington, είναι προφανές ότι ο Βρετανός βάζει την όπισθεν στο κιβώτιο, και περιμένει το μήνυμα από τον ‘Bono’, ο οποίος σε όλη αυτή τη διαδικασία τον καθοδηγεί, λέγοντάς του ποια μονοθέσια περνάνε πίσω του πριν αρχίσει να κινείται προς την πίστα. Οι αγωνοδίκες συνήθως είναι αρκετά αυστηροί με τέτοια συμβάντα, παρά το γεγονός ότι δεν προκύπτει από κάπου στους κανονισμούς ότι κάτι τέτοιο είναι παράνομο, αλλά τώρα μάλλον ήταν ικανοποιημένοι απ’ το πώς γύρισε στον αγώνα ο πρωταθλητής.

Το midfield παίρνει μορφή

Φεύγοντας από τις δοκιμές του Μπαχρέιν, υπήρχε η αίσθηση πως το midfield θα έχει συνεχώς μεταβαλλόμενη μορφή, με την εκάστοτε πίστα και τα χαρακτηριστικά της να παίζουν τον καθοριστικό ρόλο για το πώς θα αποδίδει η κάθε μία.

Φαίνεται, όμως, πως ήδη υπάρχουν δύο δυνάμεις που ξεχωρίζουν.

Ο λόγος για τις McLaren και Ferrari, που αν και προέρχονται από δύο διαφορετικές θέσεις, έχουν συγκλίνει στην κορυφή του μέσου του grid, πίσω από τις Mercedes και Red Bull.

Η ομάδα του Woking έχει ανανεωθεί εδώ και τρία χρόνια, και με τον κινητήρα της Mercedes να δίνει δύναμη στα μονοθέσιά της, έχει βρει και τον τέλειο σύμμαχο για την επάνοδό της στην κορυφή. Να είστε σίγουροι, χωρίς τη μονάδα ισχύος των Γερμανών στην πλάτη του, ο Lando Norris δεν θα μπορούσε να αμυνθεί επί σειρά γύρων στον μαινόμενο Hamilton, στη μάχη τους για τη 2η θέση.

Η Scuderia διένυσε τη χειρότερη σεζόν μετά από 40 χρόνια, οπότε ο,τιδήποτε καλύτερο από αυτό θα έπρεπε να θεωρηθεί επιτυχία. Οι Ιταλοί μοιάζουν να έχουν δώσει λύση στα βασικά προβλήματα που τους ταλαιπωρούσαν, σε κινητήρα και αεροδυναμική. Δεν θα μπορούσαν να εμφανιστούν ανταγωνιστικοί στην Ίμολα αλλιώς. Ο Charles Leclerc οδήγησε υποδειγματικά, ο Carlos Sainz απέδειξε ότι έχει μπει αρκετά γρήγορα στο κλίμα, κάνοντας μία φοβερή επάνοδο από την 11η στην 5η θέση. Κι ενώ το μονοθέσιο του 2021 δεν πρόκειται να διδάξει τίποτα στη Ferrari ενόψει των δραστικών αλλαγών του 2022, εντούτοις αποτελεί απόδειξη για την ίδια, για το πώς λειτουργεί το Μαρανέλο, ότι μπορεί να θέσει έναν στόχο και τον πετύχει. Αυτό της έλειπε τα τελευταία χρόνια, και μένει πλέον να το επαναλάβει για την επιστροφή στα ψηλά.

Το συμβάν Bottas-Russell

Μία Williams θα προσπερνούσε μία Mercedes σε ρυθμό αγώνα, «στα ίσα» που λένε. Αφού βγήκε αυτό από τη μέση, μπορεί να γίνει συζήτηση για το τρομακτικό ατύχημα ανάμεσα σε Valtteri Bottas και George Russell.

Οι old-school πίστες ενέχουν κινδύνους. Όταν επισκέπτεται μία κατηγορία όπως η F1 την Ίμολα, με τα μονοθέσια και τις ταχύτητες που πιάνουν, το λάθος, η αστοχία, το ατύχημα δεν θα αργήσουν να γίνουν.

Ο Bottas είχε σαφές μειονέκτημα έναντι του Russell σε εκείνο το σημείο του αγώνα, και θα έχανε τη θέση. Επέλεξε να κινηθεί προς τη μέση της πίστας, ενώ ακόμα ο,τιδήποτε πέρα από την αγωνιστική γραμμή ήταν πολύ βρεγμένο, κι άρα με ελάχιστη πρόσφυση. Ο Russell θέλησε να περάσει πάσει θυσία, και το έψαξε από τα δεξιά του Φινλανδού. Ακούμπησε στο βρεγμένο γρασίδι, κι απογειώθηκε, συμπαρασύροντας και τον αντίπαλό του.

Τρομαγμένος από το συμβάν, ο Russell μίλησε με σκληρή γλώσσα μετά, αναφέροντας μάλιστα πως ο Bottas ενδεχομένως να κινήθηκε κι επίτηδες προς τα δεξιά.

Δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας του οδηγού της Williams αυτή, αλλά μετά από ένα τέτοιο συμβάν, τα συναισθήματα είναι έντονα και οι λέξεις βγαίνουν από τα χείλη πολύ πιο αβίαστα, με τις όποιες συνέπειες.

Οι αγωνοδίκες το χαρακτήρισαν αγωνιστικό συμβάν, και φαίνεται πως έχουν δίκιο. Κανείς δε φάνηκε να κινείται επιθετικά προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση, και έτσι δεν μπορεί να αποδοθεί το 100% της ευθύνης στον έναν ή τον άλλον οδηγό. Συμβαίνει, αλλά συμβαίνει και γιατί υπάρχει ο χώρος για να συμβεί.

Τα μονοθέσια είναι πιο ασφαλή από ποτέ, οι πίστες πιο έτοιμες για τέτοια συμβάντα από ποτέ, οι ταχύτητες έχουν φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη. Οι οδηγοί έχουν πλέον το «ελεύθερο» να κάνουν το κάτι παραπάνω, να πάρουν το ρίσκο, γνωρίζοντας πως οι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν, πως δεν παίζουν τη ζωή τους κορώνα-γράμματα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 26 Απρ 2021, 22:06

F1: Ψηφίστηκε ομόφωνα η εισαγωγή του Sprint Qualifying – Πώς θα λειτουργήσει

4 τροχοι - Δημ. Μπίζας

Η Επιτροπή της Formula 1 ψήφισε ομόφωνα υπέρ της εισαγωγής του Sprint Qualifying, που θα αντικαταστήσει σε τρία Grand Prix τις παραδοσιακές κατατακτήριες.

Η σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής της Formula 1 αφορούσε -κατά βάση- το ζήτημα του Sprint Qualifying, δηλαδή των αγώνων sprint που θα πάρουν την θέση των κλασικών κατατακτηρίων σε τρία Grand Prix φέτος.

Με τις ομάδες σύμφωνες με την πρόταση της F1, το ζήτημα ήταν διαδικαστικό κι η ψηφοφορία κατέληξε ομόφωνα υπέρ αυτής.

Πλέον, με κάθε επισημότητα, οι φίλοι της Formula 1 θα πρέπει να περιμένουν σε Silverstone και Monza, αρχικά, τις κάτωθι στο αγωνιστικό πρόγραμμα:

Παρασκευή: Ελεύθερες δοκιμές 60 λεπτών + κατατακτήριες για τον αγώνα sprint του Σαββάτου
Σάββατο: Ελεύθερες δοκιμές 60 λεπτών + Sprint Qualifying, το αποτέλεσμα του οποίου θα δώσει το grid του αγώνα
Κυριακή: Ο μεγάλος αγώνας
Ο σαββατιάτικος αγώνας θα έχει απόσταση 100 χιλιομέτρων, με δύο ελεύθερα σετ ελαστικών για κάθε οδηγό, με τα άλλα δύο σετ να μένουν για το κυριακάτικο Grand Prix.

Όσον αφορά τους κανόνες του parc ferme, οι ομάδες δεν θα μπορούν να κάνουν αλλαγές στα σεταπ των μονοθεσίων τους με το τέλος των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής.

Τις άνωθι μετατροπές στους κανονισμούς θα πρέπει να επικυρώσει το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 30 Απρ 2021, 11:32

Η τραγωδία που όλοι ξέχασαν: ο θάνατος στην Ίμολα 24 ώρες πριν από τον Άιρτον Σένα

sdna - 30-04-2021 09:05 Βάσω Πρεβεζιάνου

Την Πρωτομαγιά του 1994 ο Άιρτον Σένα έχασε τη ζωή του στη διάρκεια του γκραν πρι στην πίστα της Ίμολα - Πολλοί λησμονούν πως λίγες ώρες νωρίτερα είχε σκοτωθεί εκεί ο Ρόλαντ Ράτζενμπεργκερ.
Είναι μια τραγωδία που ξεχάστηκε. Αναμενόμενο ίσως. Ο θάνατος του Βραζιλιάνου θρύλου της Φόρμουλα 1 σκίασε τα πάντα. Ο Σένα είχε τα πάντα: ήταν νέος και επιτυχημένος, έμοιαζε άφθαρτος.

Το δυστύχημα που έκοψε πρόωρα το νήμα της ζωής του, ωστόσο, έγινε μερικές ώρες μετά τον θάνατο ενός άλλου οδηγού στη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών.

Ο Ράτζενμπεργκερ, ο οποίος ήταν επίσης 34 χρόνων, πρόλαβε να αγωνιστεί μόλις σε τρεις αγώνες με την ομάδα της MTV Simtek Ford την σεζόν του 1994. Στον 3ο αγώνα του, στην πίστα της Ίμολα και στα προκριματικά του Σαββάτου 30 Απριλίου 1994, ο Ράτζενμπεργκερ είχε σοβαρό ατύχημα, κατά το οποίο πέθανε ακαριαία στην πίστα. Ήταν το πρώτο θύμα εκείνου του μαύρου Σαββατοκύριακου.

Στο γύρο που προηγήθηκε του ατυχήματος, η Σίμτεκ Φορντ του Ράτζενμπεργκερ είχε υποστεί ζημιά στην εμπρός αεροδυναμική πτέρυγα. Στον επόμενο γύρο η πτέρυγα δεν άντεξε τις αεροδυναμικές πιέσεις που αναπτύχθηκαν και έσπασε, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου.

Αυτό προκάλεσε απώλεια ελέγχου της κατεύθυνσης και έξοδο από την πίστα. Η πρόσκρουση με τα προστατευτικά τοιχώματα έγινε με ταχύτητα 314,9 χλμ/ώρα.

Ο θάνατος του Αυστριακού οδηγού ήταν σχεδόν ακαριαίος, ως αποτέλεσμα κατάγματος στην βάση του κρανίου, καθώς το κεφάλι του συνέχισε να κινείται προς τα μπρος, ενώ το σώμα του ήταν δεμένο στο κάθισμα. Διασωληνώθηκε για να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, αλλά ήταν ήδη αργά. Η κλεψύδρα της ζωής του είχε αδειάσει.

Όσοι έζησαν από κοντά εκείνες τις δραματικές στιγμές, εκείνο το Σάββατο της 30ης Απριλίου λένε πως ο Σένα παρακολουθούσε σχεδόν... μαρμαρωμένος τη μεταφορά του Ράτζενμπεργκερ. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του ο Βραζιλιάνος, ήταν αυτή η πρώτη φορά που μέσα σε μια πίστα βρέθηκε τόσο κοντά σε έναν θάνατο. Λέγεται, επίσης, πως το συτύχημα που έκοψε το νήμα της ζωής του Ράτζενμπέργκερ επηρέασε πολύ την ψυχολογία του Σένα.

Η σύντροφός του, Αντριάνα, είχε πει ότι μετά τον θάνατο του Ράτζενμπεργκερ τον είχε δει να κλαίει και να λέει ότι έπρεπε να αναβληθεί ο αγώνας. Ο Σένα είχε κακό προαίσθημα.

Ο Σιντ Γουότκινς, τότε γιατρός στα γκραν πρι και καλός φίλος του Σένα, έγραψε σε ένα βιβλίο του: «Ο Άιρτον έκλαψε στον ώμο μου. Τον ρώτησα γιατί δεν αποχωρεί από τον αγώνα. Δεν νομίζω ότι μπορείς να αγωνιστείς. Κι ακόμα γιατί δεν εγκαταλείπεις εντελώς τους αγώνες; Τι άλλο θέλεις; Ελα να πάμε για ψάρεμα. Η απάντησή του ήταν αρνητική. "Υπάρχουν κάποια πράγματα, τα οποία δεν ελέγχουμε. Πρέπει να συνεχίσω" μου είπε».

«Ο Θεός είχε το χέρι του στη Φόρμουλα 1 για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό το διήμερο όμως το τράβηξε» είπε ο σπουδαίος Νίκι Λάουντα για όσα συνέβησαν εκείνες τις δύο ημέρες στην Ίμολα.

Kι έτσι όταν ο Βραζιλιάνος, την επόμενη ημέρα ,μπήκε στο μονοθέσιο για την εκκίνηση του αγώνα ήταν ένας... άλλος, ήταν χαμένος.

Ο θάνατός του Ράτζενμπεργκερ, όπως φυσικά και ο θάνατος του Σένα, οδήγησε στην υιοθέτηση της συσκευής HANS για τους οδηγούς, που σταθεροποιεί το κεφάλι σε περίπτωση σύγκρουσης.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89945
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες