Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 04 Σεπ 2021, 13:40

GP Ολλανδίας-FP2: «1-2» για τη Ferrari

4 troxoi - Fabrizio Lazakis

H Ferrari είδε τους δύο οδηγούς της στην κορυφή του πίνακα των χρόνων της απογευματινής διαδικασίας ελεύθερων δοκιμών στο Zandvoort, με τον Charles Leclerc επικεφαλής, ενώ ο Lewis Hamilton έχασε όλη σχεδόν την ώρα λόγω προβλήματος.

Εχθές, στις συνεντεύξεις Τύπου, o Leclerc είχε δηλώσει ότι θεωρητικά, η πίστα του Zandvoort ταιριάζει στα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου της Ferrari. Οι οδηγοί της Scuderia απέδειξαν το χθεσινό ισχυρισμό του Leclerc σήμερα, καταλαμβάνοντας τις δύο πρώτες θέσεις.

Βέβαια, οι οδηγοί της Ferrari βοηθήθηκαν από δύο γεγονότα. Πρώτον το γεγονός ότι ο Hamilton αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το μονοθέσιό του στην πίστα έπειτα από ένα πρόβλημα στο σύστημα λίπανσης της Mercedes και ουσιαστικά έχασε ολόκληρη τη διαδικασία, κάτι που θα δυσκολέψει την προετοιμασία του Βρετανού, που έκανε μόλις τρεις γύρους και κατέληξε 11ος.

Συνεπώς, η Mercedes θα στηριχθεί μόνο στα δεδομένα που συνέλεξε ο Bottas, ο οποίος βρέθηκε στην 4η θέση της κατάταξης. Η μονάδα που είχε στο πρόβλημα στην πλάτη του Hamilton ήταν η 1η της φετινής σεζόν και κατά συνέπεια η πιο παλιά.

Δεύτερον, ο Max Verstappen έκανε τον ταχύτερο γύρο του αφότου τα ελαστικά του (μαλακής γόμας) είχαν περάσει την ιδανική τους κατάσταση, καθώς ο Ολλανδός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη του προσπάθεια, όταν ακινητοποιήθηκε στην αμμοπαγίδα της 11ης στροφής η Haas του Nikita Mazepin.

To σημαντικό στο συγκεκριμένο συμβάν είναι ότι ο Verstappen προσπέρασε ένα μονοθέσιο ενώ η πίστα βρισκόταν σε καθεστώς κόκκινης σημαίας. Θα δούμε αν οι αγωνοδίκες εξετάσουν το συγκεκριμένο συμβάν. Εντέλει, ο Verstappen κατέληξε στην 5η θέση, αλλά ο ρυθμός που είχε στην προσομοίωση αγώνα ήταν πολύ γρήγορος, έως και μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από αυτόν του Bottas στην πλειονότητα γύρων που συμπλήρωσαν οι δύο οδηγοί με τη μαλακή γόμα ελαστικών.

Η Alpine είχε μια πολύ καλή περίοδο, με τον Esteban Ocon να «γράφει» τον 3ο ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, ενώ ο Fernando Alonso κατετάγη στην 6η θέση. Ο σχεδόν πάντα γρήγορος Pierre Gasly βρέθηκε στην 7η θέση, εμπρός από τον Lando Norris (McLaren).

Όπως και το πρωί, o Antonio Giovinazzi βρέθηκε στην πρώτη δεκάδα, την οποία συμπλήρωσε ο Sebastian Vettel, o οποίος είχε διαφορετική μονάδα ισχύος στην πλάτη του έπειτα από την αστοχία αυτής που χρησιμοποιούσε το πρωί.

Εκτός δεκάδας βρέθηκε όπως και το πρωί ο Sergio Perez, με τη 12η επίδοση της διαδικασίας._Φ.Λ.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 05 Σεπ 2021, 09:48

GP Ολλανδίας: Pole για τον Verstappen εντός έδρας

4troxoi - Fabrizio Lazakis

Τη 10η pole position της καριέρας του στη Formula 1 κατέκτησε ο Max Verstappen στον αγώνα της πατρίδας του, σημειώνοντας χρόνο μόλις 38 χλστ. του δλ. ταχύτερο από αυτόν του Lewis Hamilton στην τελική προσπάθεια.

Η Red Bull έδειχνε να έχει το πλεονέκτημα στην πίστα του Zandvoort καθ’ όλη τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών και για το μεγαλύτερο μέρος των κατατακτήριων.

Ο Verstappen είχε κάνει μια πολύ καλή πρώτη προσπάθεια στο Q3, όντας ο μοναδικός οδηγός που είχε καταφέρει να κατέβει κάτω από το 1:09, παρά την αποσταθεροποίηση που βίωσε στην έξοδο της στροφής 12. Οι δύο Mercedes βρίσκονταν 3 και 3,5 δέκατα του δλ. πίσω από τον Ολλανδό, με τον Hamilton να είναι πιο αργός από τον team mate του.

Ο Verstappen δεν ξεκίνησε καλά την τελική του προσπάθεια στο Q3, καθώς δε βελτίωσε το χρόνο του στο πρώτο τμήμα της πίστας. Είχε ένα άτσαλο πέρασμα πάνω από τα kerb εξόδου της κεκλιμένης τρίτης στροφής, και μάλιστα, ανέβασε κατά λάθος δύο σχέσεις στο κιβώτιο. Το γεγονός αυτό τον έκανε να χάσει χρόνο μέχρι τη στροφή 7 και το ERS της Red Bull να επιστρέψει σε λειτουργία ανάκτησης ενέργειας πριν το φρενάρισμα.

Ο Ολλανδός είχε το ταχύτερο πέρασμα όλων από το μεσαίο τμήμα του Zandvoort, αλλά υπερέβαλε λίγο στην έξοδο της προτελευταίας στροφής (13). Στο τελείωμα του γύρου, το DRS της Red Bull δε λειτούργησε, κοστίζοντας στον Ολλανδό 1,5 δέκατο του δλ. Μάλιστα, o Verstappen δε γνώριζε τίποτα για τη δυσλειτουργία του DRS στο μονοθέσιό του.

Στη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού, ο Ολλανδός ήταν 13,1 χλμ. πιο αργός από τον Hamilton λόγω του προβλήματος αυτού. O Verstappen κινήθηκε 38 χλστ. του δλ. ταχύτερα από την πρώτη του προσπάθεια στο Q3, ακριβώς δηλαδή τη διαφορά που είχε από τον Hamilton.

Στην ολοκλήρωση του τελευταίου γύρου του Verstappen είναι εμφανές ότι το DRS δεν έχει ανοίξει, σε αντίθεση με αυτό της Mercedes του Hamilton.

Ακόμα και αν δεν είχε βελτιώσει στον τελευταίο του γύρο, ο Vertsappen θα ήταν ο poleman του αγώνα, καθώς θα είχε γράψει πανομοιότυπο χρόνο με τον Hamilton. Ωστόσο ο Ολλανδός θα ήταν μπροστά, διότι σημείωσε πρώτος την επίδοση αυτή.

Η βελτίωση του Hamilton μεταξύ πρώτης και δεύτερης προσπάθειας στο Q3 ήταν εντυπωσιακή, καθώς ο Βρετανός κατάφερε να βρει 0,35 δλ. όταν μετρούσε περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στιγμή.

Ο Hamilton ανέφερε και πάλι ότι η απώλεια της απογευματινής περιόδου ελεύθερων δοκιμών εχθές, λόγω προβλήματος στο σύστημα λίπανσης του κινητήρα της Mercedes, επηρέασε αρνητικά την προετοιμασία του για αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ο Hamilton θα εκκινήσει αύριο από την ακάθαρτη πλευρά της πίστας, εμπρός από τον Valtteri Bottas ο οποίος βρέθηκε 3 δέκατα του δλ. πίσω από τον team mate του. Η Mercedes διαθέτει το πλεονέκτημα δύο μονοθεσίων έναντι του Verstappen, καθώς ο Sergio Perez αποκλείστηκε από τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών ήδη από το πρώτο σκέλος.

Ο διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε ότι θα μοιράσει τις στρατηγικές των δύο οδηγών της ομάδας του αύριο. O ένας εκ των δύο πιλότων θα ακολουθήσει στρατηγική δύο pit stop, και ο άλλος μιας αλλαγής ελαστικών, σε μια προσπάθεια να πιέσουν τον επικεφαλής Verstappen.

O αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull πάντως, Jonathan Wheatley, απευθύνθηκε στη διεύθυνση αγώνα και τον Michael Masi κατά τη διάρκεια της διακοπής λόγω κόκκινης σημαίας στο Q2, για να αναφέρει το γεγονός ότι οι μηχανικοί της Mercedes αφαιρούσαν τις θερμαντικές κουβέρτες των ελαστικών και απλά τις ακουμπούσαν επάνω στα ελαστικά για περίπου ένα λεπτό, πριν βγουν από το γκαράζ τα μονοθέσια.

Σύμφωνα με την τεχνική υπόδειξη που μοίρασε στις ομάδες η FIA μετά το Μπακού, οι θερμαντικές κουβέρτες δε θα πρέπει να αφαιρούνται από τα ελαστικά νωρίτερα από 30 δλ. πριν το μονοθέσιο εξέλθει από το γκαράζ. H Mercedes το έκανε αυτό για να μειώσει τις θερμοκρασίες και κατά συνέπεια τις πιέσεις των ελαστικών, ώστε να έχει περισσότερη πρόσφυση.

Εκπληκτική επίδοση σημείωσε ο Pierre Gasly, ο οποίος αύριο θα παραταχθεί στην 4η θέση εκκίνησης με την AlphaTauri. Ο Γάλλος δήλωσε ότι το σημερινό ήταν ένα πολύ καλό απόγευμα για τον ίδιο, καθώς εχθές και ακόμη και στις σημερινές πρωινές δοκιμές, δεν είχε πολύ καλή αίσθηση στο μονοθέσιο. Ο Gasly δεν ήξερε γιατί βελτιώθηκε η συμπεριφορά της AlphaTauri στις κατατακτήριες δοκιμές.

Πίσω από τον Gasly θα παραταχθούν αύριο οι δύο Ferrari, οι οποίες δεν κατάφεραν να αναπαράγουν την ταχύτητα που επέδειξαν στις απογευματινές ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής.

Ο Charles Leclerc, που κινήθηκε μόλις 10 χλστ. του δλ. ταχύτερα από τον team mate του, Carlos Sainz, δήλωσε ότι έκανε λάθος επιλογή ρυθμίσεων πριν την τελική του προσπάθεια.

Ο Μονεγάσκος ανέφερε ότι ζήτησε από τους μηχανικούς να αυξήσουν τη γωνία πρόσπτωσης των πτερυγίων της εμπρός αεροτομής και λόγω αυτού έχασε το πίσω μέρος στην τελική του προσπάθεια, καθώς η ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων είχε αλλάξει. Ο Leclerc ελπίζει σε μια καλή εκκίνηση, για να προσπεράσει τον Gasly.

O Sainz από την πλευρά του έπλεξε το εγκώμιο των μηχανικών του, οι οποίοι πρόλαβαν να επισκευάσουν εγκαίρως το μονοθέσιό του έπειτα από τις εκτεταμένες ζημιές που είχε υποστεί στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου παρά το γεγονός ότι η πληγωμένη SF21 είχε επιστραφεί στο ιταλικό γκαράζ 20 λεπτά μετά τη λήξη του FP3, μειώνοντας ακόμα περισσότερο το διαθέσιμο χρόνο.

Ο Ισπανός ανέφερε ότι έπρεπε να ξαναχτίσει την αυτοπεποίθησή του εντός του μονοθεσίου στις κατατακτήριες δοκιμές, έπειτα από το ατύχημα που είχε στις ελεύθερες. Ο Ισπανός διευκρίνησε ότι στο ατύχημα είχε πατήσει 20 εκ. εκτός αγωνιστικής γραμμής, στο ακάθαρτο μέρος και έχασε ξαφνικά πρόσφυση.

Την καλύτερη επίδοσή του σε κατατακτήριες δοκιμές στην F1 ισοφάρισε ο Antonio Giovinazzi στο Zandvoort, καταλαμβάνοντας την 7η θέση. Οι διακοπές λόγω κόκκινης σημαίας στο Q2 βοήθησαν τον Ιταλό, καθώς οι μηχανικοί του προσπαθούσαν να επισκευάσουν ένα πρόβλημα που είχε παρουσιαστεί στην πλήμνη του εμπρός δεξιού τροχού. Λόγω της καθυστέρησης, πρόλαβαν να την επισκευάσουν.

Οι δύο οδηγοί της Alpine θα παραταχθούν αύριο πίσω από τον Ιταλό στη σειρά εκκίνησης του GP Ολλανδίας. Αμφότεροι ίσως ήλπιζαν σε κάτι περισσότερο, δεδομένης της πολύ καλής εικόνας που είχε επιδείξει το γαλλικό μονοθέσιο στις ελεύθερες δοκιμές. Με μια βελτίωση 0,7 δλ. στη δεύτερη προσπάθειά του στο Q3, ο Esteban Ocon πέρασε εμπρός από τον Fernando Alonso με διαφορά μόλις 23 χλστ. του δλ. Ωστόσο, οι δύο Ferrari βρίσκονταν 3 δέκατα του δλ. πιο μπροστά.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Daniel Ricciardo με τη McLaren, που κατάφερε να βρεθεί για δεύτερο συνεχόμενο Σαββατοκύριακο εμπρός από τον team mate του. Ο Lando Norris δεν είχε την αυτοπεποίθηση που θα ήθελε στο μονοθέσιο σήμερα και δεν είχε γράψει καλό χρόνο στην πρώτη του προσπάθεια στο Q2.

Στη συνέχεια ήταν άτυχος, καθώς η δεύτερη κόκκινη σημαία του Q2 δεν του επέτρεψε να κάνει μια δεύτερη προσπάθεια για να περάσει στο Q3. Είναι η πρώτη φορά φέτος που ο Βρετανός δεν κατάφερε να προαχθεί στο τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών και θα εκκινήσει αύριο 13ος.

Η Williams ήταν καθ’ οδόν προς μια ακόμη εξαιρετική εμφάνιση, ωστόσο αμφότεροι οι οδηγοί της είχαν ατυχήματα στο δεύτερο σκέλος. Ο George Russell παραδέχθηκε ότι πίεζε παραπάνω από το κανονικό ενώ τα ελαστικά του είχαν αρχίσει να χάνουν απόδοση προς το τέλος του γύρου του, όταν έχασε το πίσω μέρος της Williams στη στροφή 13 και χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά με το πίσω μέρος της.

Ο Βρετανός κατάφερε να επιστρέψει στα pits, αλλά η πίσω ανάρτηση της FW43B είχε υποστεί ζημιές οι οποίες δεν ήταν εφικτό να επισκευαστούν. Λίγα λεπτά αργότερα, ο Nicholas Latifi έκανε τη δική του προσπάθεια, όταν βρήκε μπροστά του την Mercedes του Hamilton, η οποία ίσως τον δυσκόλεψε στην εύρεση του σημείου φρεναρίσματος για τη στροφή 9, με αποτέλεσμα να καταλήξει μς 200 χ.α.ώ. στις μπαριέρες. Ο Καναδός επισκέφθηκε το ιατρικό κέντρο της πίστας προληπτικά, αλλά δεν είχε τίποτα.

Ένα αρκετά επικίνδυνο περιστατικό εκτυλίχθηκε στο τέλος του πρώτου σκέλους της διαδικασίας, όταν ο Sebastian Vettel προσέγγισε τις τελευταίες στροφές με πλήρη ταχύτητα, ενώ υπήρχαν έξι μονοθέσια που πήγαιναν με ταχύτητα… σαλιγκαριού εκεί, για να αφήσουν χώρο μπροστά τους στην προετοιμασία τους για ένα γρήγορο γύρο.

Οι οδηγοί της Haas βρίσκονταν ο ένας πίσω από τον άλλο όταν πλησίασε ο Vettel και ο Mazepin έκανε την τελευταία στιγμή κίνηση να προσπεράσει τον Schumacher, κατευθυνόμενος ακριβώς στο κομμάτι της πίστας που στόχευε να βρεθεί ο Γερμανός της Aston Martin.

Εντέλει, οι αγωνοδίκες δεν τιμώρησαν κανένα οδηγό της Haas, καθώς ο Vettel δήλωσε ενώπιόν τους ότι απλά υπήρχαν πολλά μονοθέσια στο ίδιο σημείο. Ο Γερμανός τόνισε ότι δεν ήταν εκούσια η παρεμπόδιση που δέχθηκε και ο Mazepin τον ευχαρίστησε για τη στάση που διατήρησε.

O Mazepin ήταν ιδιαίτερα εκνευρισμένος με τον team mate του. Ο Schumacher προσπέρασε τον Ρώσο στο γύρο προετοιμασίας, έχοντας ζητήσει την άδεια της ομάδας, γεγονός που όμως δεν είχε μεταφερθεί στον Mazepin.

Εξαιρετικά απογοητευμένος ήταν ο Perez έπειτα από τον αποκλεισμό του στο Q1 και δήλωσε ότι ήταν πολύ δύσκολο να το χωνέψει, δεδομένου ότι η Red Bull διέθετε το ταχύτερο ίσως μονοθέσιο σήμερα.

Η Red Bull δεν είχε υπολογίσει πόσο πολύ θα εξελισσόταν η πίστα κατά τη διάρκεια του Q1 και άργησε να στείλει τον Perez στην πίστα για την τελική του προσπάθεια.

Ο Μεξικανός έχασε πολύ χρόνο στο pit lane καθώς οι οδηγοί μπροστά του άφηναν χώρο από τους προπορευόμενους και δεν πρόλαβε να φτάσει εγκαίρως στη γραμμή εκκίνησης/τερματισμούς για να ξεκινήσει την τελική του προσπάθεια.

Η καρό σημαία έπεσε 1,5 δλ. νωρίτερα από την έλευσή του στο επίμαχο σημείο. Ο Perez παραδέχθηκε ότι η Red Bull εξετάζει το ενδεχόμενο να αντικαταστήσει τη μονάδα ισχύος στο μονοθέσιό του, δεδομένου ότι ως έχουν τα πράγματα θα εκκινήσει από τη 16η θέση.

Ούτως ή άλλως ο Μεξικανός θα πρέπει να χρησιμοποιήσει μια ακόμη καινούργια μονάδα μέχρι το τέλος της σεζόν, οπότε εδώ έχει λίγα να χάσει, καθώς τα προσπεράσματα θα είναι σχεδόν ανέφικτα αύριο στον αγώνα.

Ο Robert Kubica, ο οποίος βρέθηκε σε κατατατακτήεριες δοκιμές για πρώτη φορά έπειτα από 19 μήνες, αντικαθιστώντας τον Kimi Raikkonen ο οποίος βρέθηκε θετικός σε τεστ για Covid-19, υιοθέτησε ασφαλή προσέγγιση, χωρίς να ρισκάρει πολύ, καθώς δεν εμπιστεύεται τη φετινή Alfa Romeo όσο την περυσινή. Ο Πολωνός κατετάγη 18ος._Φ.Λ.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 10 Σεπ 2021, 21:28

GP Ιταλίας: O Bottas στην pole του σπριντ

4τροχοι - Fabrizio Lazakis

Ο Valtteri Bottas, στο πρώτο αγωνιστικό τριήμερο όπου είναι σίγουρο ότι δε θα συνεχίσει την καριέρα του στην Mercedes, κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, που καθορίζουν τη σειρά εκκίνησης για το αυριανό κατατακτήριο σπριντ.

Ο Bottas κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα απ’ όλους στην τελική του προσπάθεια στο Q3, καθώς ήταν και η πρώτη φορά που είχε μπροστά του ένα μονοθέσιο, για να επωφεληθεί από το slipstream, αν και ο Ricciardo βρισκόταν αρκετά μακριά μπροστά του, ίσως υπερβολικά για να του χαρίσει το πολυπόθητο slipstream. Σε όλες τις σημερινές προσπάθειες, ο Bottas βρισκόταν εμπρός από τον team mate του, για να του δίνει slipstream.

Επειδή η Mercedes διαπίστωσε ότι υπήρχαν μερικές ανησυχητικές ενδείξεις στην τηλεμετρία της μονάδας ισχύος του Bottas, αποφάσισε να τοποθετήσει την 4η για τη φετινή σεζόν στο μονοθέσιο του Φινλναδού, αν και δεν ήταν αυτό το αρχικό σχέδιο της γερμανικής ομάδας.

Συνεπώς, ο Bottas θα εκκινήσει το κατατακτήριο σπριντ αύριο από την 1η θέση, αλλά στον αγώνα της Κυριακής θα βρίσκεται στην τελευταία θέση της σειράς εκκίνησης.

Ο Lewis Hamilton κατετάγη στη δεύτερη θέση και ο Βρετανός δήλωσε ότι δεν ήταν η καλύτερες κατατακτήριες δοκιμές για τον ίδιο, καθώς η συμπεριφορά του μονοθεσίου του δεν ήταν ακριβώς όπως θα την ήθελε ο ίδιος. H διαφορά μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes ήταν μόλις 96 χλστ. του δλ.

Μάλιστα, o Bottas είχε υιοθετήσει διαφορετικές αεροδυναμικές ρυθμίσεις από τον Hamilton, με το πτερύγιο της πίσω αεροτομής του Φινλανδού να παρουσιάζει ένα gurney flap στο χείλος εκφυγής του, το οποίο απουσίαζε από την Mercedes του team mate του. Συνεπώς, ο Bottas είχε μονοθέσιο που παρήγαγε περισσότερη αρνητική άντωση, προσδίδοντας περισσότερη πρόσφυση στις στροφές.

Ο Max Verstappen κατετάγη στην 3η θέση, μόλις 23 χλστ. του δλ. εμπρός από την πρώτη McLaren, η οποία διαθέτει ένα πολύ ανταγωνιστικό μονοθέσιο στις ευθείες της Monza. O Ολλανδός ήταν ευχαριστημένος που κατάφερε να βρεθεί στην 3η θέση, καθώς η Monza είναι μια από τις πίστες όπου η Red Bull ιστορικά δυσκολεύεται και ήταν δύσκολο να ξεπεράσει τον κίνδυνο της McLaren.

O Verstappen επωφελήθηκε πάρα πολύ από το slipstream του έτερου οδηγού της Red Bull, Sergio Perez, για να σημειώσει έναν χρόνο πολύ ανταγωνιστικό, μόλις λίγα χιλιοστά πίσω από τους χρόνους που είχαν σημειώσει οι Mercedes στην πρώτη προσπάθεια του Q3.

Άλλωστε, το slipstream στη Monza μπορεί να αποφέρει έως και 0,7 δλ. στο γύρο. Ωστόσο, ο Verstappen δεν κατάφερε να βελτιώσει στην τελική του προσπάθεια στο Q3.

Σύμφωνα με τη βαθμολογία της F1 όσον αφορά την απόδοση στις ευθείες, οι δύο οδηγοί της Red Bull βρίσκονταν στην 4η και 5η θέση, γεγονός που σημαίνει ότι η Red Bull αποφάσισε υιοθετήσει ρυθμίσεις παραγωγής χαμηλότερων τιμών αρνητικής άντωσης από την Mercedes, γεγονός που υποστηρίζεται και από τη σύγκριση της τηλεμετρίας Hamilton-Verstappen από το FP1, ο Ολλανδός έχανε χρόνο στις στροφές και όχι στις ευθείες.

Η Red Bull επειδή διαθέτει μεγάλη γωνία rake το πίσω μέρος της είναι αρκετά ανασηκωμένο. Αυτό κάνει την πίσω αεροτομή να «κάθεται» πιο ψηλά, δημιουργώντας μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια. Για να το αντιμετωπίσει αυτό, η Red Bull τοποθέτησε στο πίσω μέρος μια πολύ λεπτή αεροτομή, ίσως την πιο λεπτή του grid, καθώς τα άκρα του πτερυγίου στα άκρα είναι ανασηκωμένα.

Αμφότεροι οι οδηγοί της McLaren ήταν απογοητευμένοι που έχασαν την 3η θέση για λίγα χλστ. του δλ. Ο Lando Norris βρέθηκε στην 4η θέση, μόλις 6 χλστ. του δλ. εμπρός από τον team mate του, Daniel Ricciardo.

Οι McLaren αποδείχθηκαν εξαιρετικά ανταγωνιστικές σήμερα, σε αντίθεση με τις επιδόσεις τους στο Zandvoort. Οι ευθείες της Monza βοηθούν την MCL35M, που παράγει χαμηλές τιμές οπισθέλκουσας και διαθέτει ένα πολύ αποδοτικό DRS.

Ο Pierre Gasly συνέχισε τις πολύ καλές εμφανίσεις, για να καταλάβει την 6η θέση σήμερα, εκμεταλλευόμενος την ισχύ του κινητήρα της Honda. Ο Γάλλος εμποδίστηκε από τον Leclerc στο Q2 και βρισκόταν εμπρός από τις Red Bull στην πρώτη προσπάθεια στο Q3 και πίσως τους στη δεύτερη.

Πίσω από τον Γάλλο της AlphaTauri, βρέθηκαν οι δύο Ferrari. H ιταλική ομάδα ήταν ευχαριστημένη από τη σημερινή επίδοση, καθώς πέρυσι οι οδηγοί της είχαν βρεθεί στην 13η και 17η θέση. Ο Carlos Sainz κατάφερε να βρεθεί εμπρός από τον Charles Leclerc, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με την επιβράδυνση του κινητήρα του στα κατεβάσματα σχέσεων.

Οι μηχανικοί της Scuderia προσπάθησαν να επέμβουν στη μονάδα ισχύος του Μονεγάσκου, αφαιρώντας το κάλυμμα κινητήρα στα διαλείμματα μεταξύ των σκελών της διαδικασίας. Οι προσπάθειες των μηχανικών κατάφεραν να ελαττώσουν το πρόβλημα, το οποίο όμως δεν εξαλείφθηκε.

O Sergio Perez κατετάγη την 9η θέση, καθώς ήταν ο πρώτος οδηγός που εξήλθε από τα pits για την τελική προσπάθεια στο Q3 και κατά συνέπεια δεν επωφελήθηκε από slipstream προπορευόμενου μονοθεσίου.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Antonio Giovinazzi με την Alfa Romeo, ο οποίος εισήλθε στο Q3 με την Alfa Romeo για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα.

Οι δύο Aston Martin βρέθηκαν στις θέσεις 11 και 12, με τον Sebastian Vettel να απολογείται, επειδή διέπραξε ένα λάθος στην πρώτη Lesmo. Πίσω από τις Aston Martin θα παραταχθούν οι δύο Alpine. Αμφότερες οι ομάδες δέχθηκαν πρόστιμα 5.000 ευρώ για μη ασφαλή απελευθέρωση των μονοθεσίων τους στο pit lane κατά τη διάρκεια του Q2.

Οι δύο Williams θα παραταχθούν πίσω από τις Alpine. O George Russell κατάφερε να προαχθεί στο Q2, έπειτα από την ακύρωση του χρόνου του Tsunoda στο Q1, λόγω παράβασης ορίων πίστας στην Parabolica. Ο Βρετανός δήλωσε ότι ενώ η Williams πίστευε ότι η Monza θα είναι μια από τις καλές της πίστες, δεν ισχύει αυτό._Φ.Λ.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 14:55

Σε λίγο η εκκίνηση: https://www.ertflix.gr/ert2-live/
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 15:09

Ο Riciardo με πολύ καλή εκκίνηση από 2ος πέρασε τον Verstapen που είχε την pole - position και προηγείται, με τον Ολλανδό να κολλάει πίσω του για να περάσει.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 15:40

Τραγικό pit-stop για τον Verstapen (11,1 sec, αντί των 2,3 που κάνει συνήθως).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 15:41

Συγκρούστηκαν Hamilton και Verstapen και βρέθηκαν και οι δύο στην άμμο!
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 15:46

Από το replay φαίνεται ότι θα μπορούσε ο Hamilton να είχε αποδημήσει, αν το ενισχυμένο σασί δεν κρατούσε το μονοθέσιο της Red Bull που καβάλησε αυτό της Mercedes.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Κυρ 12 Σεπ 2021, 15:49

Αγιο ειχε. Και halo.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4388
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 16:53

1-2 οι πολύ γρήγορες στην Imola Mac Laren - Mercedes, πίσω τους ο Perez, που όμως λόγω τιμωρίας 5 sec πήγε 5ος, με 3ο τον Botas, 4o τον Leclerc και 6ο τον Sainz
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Κυρ 12 Σεπ 2021, 16:55

Ποιος δεν χαρηκε για τον πιο χαμογελαστο μυτογκα.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4388
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 12 Σεπ 2021, 20:33

Ρε, αρχίδι Ολλανδέ, θα το πάρεις το πρωτάθλημα εντάξει, γιατί δεν πήγες να ρίξεις μια ματιά αν ο άλλος ήταν καλά;
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 4936
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 20:35

Ε, όχι!
Τρίτη φορά φέτος που οι Mercedes τον πετάνε εκτός αγώνα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 12 Σεπ 2021, 20:43

Ρε Αποστόλη, δεν μιλάω ποιος έχει την ευθύνη, λέω ότι το ανθρώπινο θα ήταν να πάει να δει τον αντίπαλό του αν ήταν καλά, εκτός αν δεν πήρε χαμπάρι το ούφο τι έγινε.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 4936
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 12 Σεπ 2021, 20:44

Τον είδε ότι δεν είχε πρόβλημα. Απλά δεν πήγε κοντά του, γιατί ήταν εκνευρισμένος. Δεν είναι το καλύτερο παιδί ο Ολλανδός, αλλά φέτος οι Γερμανοί τον έχουν πηδήξει.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες