Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 22 Μάιος 2021, 16:25

GP Μονακό-Κατατακτήριες: Εκπληκτική pole για τον Leclerc

4 τροχοι - Δημ. Μπίζας

Ο Charles Leclerc πήρε την pole position στο GP Μονακό, και δεν άφησε κανέναν να τον περάσει, διακόπτοντας νωρίς τη διαδικασία μετά το ατύχημα που είχε στα τελευταία δευτερόλεπτα των κατατακτήριων.

Πριν αρχίσουν οι κατατακτήριες, έγινε γνωστό ότι ο Mick Schumacher δε θα συμμετείχε σε αυτές μετά το ατύχημα που είχε στα τελευταία λεπτά του FP3, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

Οι θερμοκρασίες είχαν ανέβει σε σχέση με την τελευταία διαδικασία των ελεύθερων δοκιμών, κι οι 19 οδηγοί ήταν έτοιμοι για τη μάχη της pole position.

Στο Q1, ο Bottas έκανε την έκπληξη γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο του 18λεπτου, με τη Ferrari να παραμένει ψηλά, έχοντας τον Leclerc 2ο και τον Sainz 5ο.

Ανάμεσά τους οι Verstappen και Norris, με τον Βρετανό της McLaren να δείχνει ξανά τη δυναμική του σε ρυθμό κατατακτηρίων.

Εκτός πεντάδας έμεινε εκ νέου ο Hamilton, που έπρεπε να συμβιβαστεί με την 7η θέση σε πρώτη φάση, 7 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον teammate του.

Η μάχη για την πρόκριση στη 15άδα είχε ενδιαφέρον, με την πίστα να βελτιώνεται συνεχώς.

Οι Alfa Romeo κατάφεραν να διασωθούν στο τέλος, εις βάρος του Alonso που έμεινε εκτός συνέχειας από νωρίς.

Μαζί του δε συνέχισαν οι Tsunoda, Latifi, Mazepin και φυσικά ο Schumacher.

Στο Q2, οι Mercedes οπισθοχώρησαν, με τον Leclerc να κρατά τα ηνία, και τον Verstappen να ακολουθεί από (πολύ) κοντά. Τρίτος ήταν ο Sainz, ενώ ο Bottas έπεσε 4ος

Ο Norris συνέχισε να βρίσκεται ανάμεσα στις τρεις ταχύτερες ομάδες, και πάλι μπροστά από τον Hamilton, που έμοιαζε ανήμπορος να κινηθεί -έστω- στον ρυθμό του teammate του.

Στις τελευταίες θέσεις της δεκάδας, η κατάταξη άλλαξε και πάλι προς το τέλος, όσο βελτίωναν οι οδηγοί. Αυτό έθεσε εκτός τον Ricciardo, που δεν μπόρεσε να σημειώσει μία επίδοση καλύτερη από αυτήν που τον άφησε 12ο.

Μαζί του αποκλείστηκαν κι οι Ocon, Stroll, Raikkonen και Russell.

Στο Q3, και μετά τις πρώτες γρήγορες προσπάθειες, ο Leclerc έγραψε χρόνο 2 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερο από εκείνο του Verstappen, που με τη σειρά του κράτησε πίσω του τον Bottas.

Ο Hamilton ήταν αρκετά πίσω, κι εκτός διεκδίκησης της pole, όντας 7ος, με τους Sainz, Norris και Gasly μπροστά του.

Στις δεύτερες προσπάθειες, με φρέσκο σετ ελαστικών, κανείς δεν κατάφερε να βελτιώσει στις μπροστά θέσεις, αφού βγήκε η κόκκινη σημαία στα τελευταία δευτερόλεπτα, εξαιτίας του Leclerc ο οποίος είχε ατύχημα στην έξοδο του σικέιν της Πισίνας.

Αυτό σημαίνει ότι, παρά το ατύχημα, κράτησε την pole position!

Αναλυτικά η κατάταξη:


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 23 Μάιος 2021, 14:56

Δεν θα αγωνιστεί ο Leclerc στον αγώνα Grand Prix του Monaco!

Διαγνώστηκε, σήμερα κατά την φάση της προθέρμανσης πρόβλημα στο αριστερό ημιαξόνιο. Χθες είχε τρακάρει στις μπάρες με τη δεξιά πλευρά και δεν εξετάστηκε η αριστερή. Το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν ΟΚ, οπότε δεν θα το άλλαζε πριν τον αγώνα και δεν θα έχανε θέσεις στη σειρά εκκίνησης. Είναι απορίας άξιον όμως το πώς δεν κατάλαβε κανείς το πρόβλημα στην αριστερή πλευρά.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 23 Μάιος 2021, 14:58

Η εκκίνηση (με κενή την πρώτη θέση) και ο υπόλοιπος αγώνας σε λίγα λεπτά από την ΕΡΤ2 : https://www.ertflix.gr/ert2-live/
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 23 Μάιος 2021, 15:02

Οι γόμες ελαστικών που έχουν επιλεγεί είναι οι μαλακότερες που υπάρχουν: C3, C4 και C5, οπότε η σκληρή C3 σε άλλα gp μπορεί είναι να είναι η μεσαία ή ακόμη και η μαλακή.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 24 Μάιος 2021, 21:30

GP Μονακό: Νίκη-πρωτιά στη βαθμολογία για τον Verstappen

4τροχοι - Δημ. Μπίζας

Ο Max Verstappen πήρε τη νίκη στο GP Μονακό, και μαζί την πρωτοπορία στη βαθμολογία των οδηγών. Πρώτο φετινό βάθρο για τη Ferrari, καταστροφή για τον Bottas.

Το δράμα στο GP Μονακό δε λείπει ποτέ, και τώρα ήρθε πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας.

Κι αυτό, γιατί ο Charles Leclerc, που μόλις πριν μερικές ώρες είχε ανακουφιστεί γνωρίζοντας ότι θα εκκινήσει από την pole position, ανέφερε πρόβλημα που τελικά εντοπίστηκε στο αριστερό ημιαξόνιο, και δεν είχε την ευκαιρία να ξεκινήσει καν τον αγώνα.

Στην εκκίνηση, που δεν είχε κανέναν στην θέση της pole, ο Verstappen πήρε την Ste. Devote πρώτος, με τον Bottas 2ο και τον Hamilton να παραμένει 6ος.

Στην ουσία, δεν υπήρξε καμία αλλαγή στην πρώτη δεκάδα μετά τους πρώτους γύρους.

Πλέον, το κλειδί ήταν η διαχείριση των μαλακών ελαστικών, ειδικά για τους οδηγούς της πρώτης τριάδας που ήταν στη διεκδίκηση της νίκης.

Αυτό οδήγησε και σε αύξηση των διαφορών από οδηγό σε οδηγό, αφού ελάχιστοι ήταν στο δευτερόλεπτο από το προπορευόμενο μονοθέσιο μετά τον 10ο γύρο.

Από εκείνο το σημείο και μετά, ο Verstappen άρχισε να πιέζει για να ανοίξει τη διαφορά του όχι μόνο από τον Bottas, αλλά και από τον Hamilton, που παρέμενε 6ος, ώστε όταν έμπαινε στα pits να είχε τη χρονική διαφορά να βγει μπροστά από τον αντίπαλό του για το πρωτάθλημα.

Στο μεταξύ, ο Sainz είχε μαζέψει τη διαφορά από τον Bottas, που είχε κάκιστο ρυθμό, δείγμα της φθοράς των ελαστικών του που είχε αρχίσει να αντιμετωπίζει μετά τον 20ο γύρο.

Πρώτος επέλεξε να μπει στα pits o Hamilton, βάζοντας στον 30ο γύρο τη σκληρή γόμα. Ένα γύρο μετά ήταν η σειρά του Bottas, που όμως είχε ένα καταστροφικό pit stop, με τον εμπρός δεξί τροχό να μην βγαίνει ποτέ, όσο κι αν προσπαθούσε ο μηχανικός, αφού το μπουλόνι είχε κολλήσει μέσα στον άξονα. Τελικά, οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη.

Στη μάχη Vettel, Gasly και Hamilton, ο Βρετανός έχασε δύο θέσεις, με τον Γερμανό να περνά μετά το δικό του pit stop, κάνοντας το overcut. Ο 7κις πρωταθλητής ήταν έξαλλος με την ομάδα του, εκφράζοντας επανειλημμένα τα παράπονά του στο team radio.

Παράλληλα, στον 33ο γύρο ο Sainz πέρασε κι αυτός στη σκληρή γόμα, με τον Verstappen πλέον να έχει τον αγώνα πλήρως στα χέρια του. Όταν μπήκε κι εκείνος για την αλλαγή του, βγήκε 2ος, πίσω από τον Perez που είχε κι αυτός να κάνει ένα pit stop, και 7 δλ. μπροστά από τον Sainz.

Και τα κακά νέα για τον Hamilton δεν τελείωσαν, αφού κι ο Perez τον πέρασε με το overcut, όντας πλέον 4ος.

Έτσι, στον 36ο γύρο, η κατάταξη ήταν Verstappen, Sainz, Norris, Perez, Vettel, Gasly, Hamilton.

Ο Sainz, 2ος πια και με καλό ρυθμό, πίεζε για να κλείσει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Verstappen. Παρόλα αυτά, δεν μπορούσε να μειώσει τη διαφορά κάτω από τα 3 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να μην προκύπτει μάχη για τη νίκη per se.

Προς το τέλος του αγώνα, ο Norris άρχισε να χάνει σε ρυθμό σε σχέση τόσο με τους οδηγούς μπροστά του, όσο και με τον Perez, που ήταν 4ος κι ήθελε να κάνει το κάτι παραπάνω, να διεκδικήσει το πρώτο του βάθρο με τη Red Bull.

Πιο πίσω, ο Giovinazzi καταδίωκε τον Ocon για την 9η θέση.

Στον 65ο γύρο, ο Perez είχε φτάσει στο δευτερόλεπτο τον Norris. Ο Μεξικανός, όμως, δεν μπόρεσε να περάσει, χάρη και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Μονακό, κι έμεινε 4ος.

Μπροστά, ο Verstappen απέφυγε τις κακοτοπιές και πήρε τη νίκη, την δεύτερη φετινή του, την πρώτη του στο Πριγκιπάτο, και μαζί με αυτήν την πρωτοπορία στη βαθμολογία κατά 4 βαθμούς!

Αναλυτικά η κατάταξη:


Εικόνα

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

Α. ΟΔΗΓΟΙ
Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Max Verstappen 105
2 Lewis Hamilton 101
3 Lando Norris 56
4 Valtteri Bottas 47
5 Sergio Perez 44
6 Charles Leclerc 40
7 Carlos Sainz Jr. 38
8 Daniel Ricciardo 24
9 Pierre Gasly 16
10 Esteban Ocon 12
11 Sebastian Vettel 10
12 Lance Stroll 9
13 Fernando Alonso 5
14 Yuki Tsunoda 2
15 Antonio Giovinazzi 1
16 Kimi Raikkonen
17 George Russell
18 Nicholas Latifi
19 Mick Schumacher
20 Nikita Mazepin

Β. ΟΜΑΔΕΣ
Θέση Ομάδα Θέση
1 Red Bull Racing 149
2 Mercedes 148
3 McLaren 80
4 Ferrari 78
5 Aston Martin Racing 19
6 AlphaTauri 18
7 Alpine 17
8 Alfa Romeo 1
9 Williams
10 Haas F1 Team
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 29 Μάιος 2021, 09:50

Θα υπάρξει ένσταση στο Αζερμπαϊτζάν;

4τροχοι - Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Το ζήτημα των εύκαμπτων πίσω αεροτομών που χρησιμοποιούν Red Bull και αρκετές άλλες ομάδες αναμένεται να αποτελέσει το επίκεντρο των συζητήσεων στο επόμενο Grand Prix, που θα διεξαχθεί στο Αζερμπαϊτζάν.

Έπειτα από τη δημοσιοποίηση αρκετών βίντεο της πίσω αεροτομής της Red Bull στο Ισπανικό GP, η οποία ήταν εμφανές ότι υποχωρούσε υπό το αεροδυναμικό φορτίο στο τέλος των ευθειών της Βαρκελώνης, η FIA αποφάσισε να κάνει πιο αυστηρά τα τεστ εφαρμογής στατικού φορτίου στις αεροτομές από τις 15 Ιουνίου.

Ωστόσο, οι ομάδες που δε χρησιμοποιούν εύκαμπτες πίσω αεροτομές, απειλούν με διαμαρτυρία εναντίον των αντιπάλων τους στο GP Αζερμπαϊτζάν που θα διεξαχθεί στις 6 Ιουνίου.

Το θέμα των εύκαμπτων αεροτομών απασχολεί την Formula 1 εδώ και καιρό. Για το λόγο αυτό, η FIA έχει θεσπίσει από το 1999 αρκετά τεστ στα οποία ασκεί ένα στατικό φορτίο στις πίσω αεροτομές, οι οποίες δεν επιτρέπεται να υποχωρούν πέραν ενός καθορισμένου ορίου.

Πιο αυστηρά στατικά τεστ
Ένα εξ αυτών των στατικών τεστ, προβλέπει – μέχρι τις 15 Ιουνίου- την εφαρμογή δύο φορτίων 500 Newton (50 κιλών) με κατεύθυνση προς τα κάτω στα πίσω άκρα της αεροτομής. Υπό το φορτίο αυτό, η αεροτομή δεν επιτρέπεται να υποχωρεί περισσότερο από 3 χλστ. Από τις 15 Ιουνίου, τα φορτία θα αυξηθούν σε 750 Newton (75 κιλά) και η αεροτομή δε θα επιτρέπεται να υποχωρεί περισσότερο από 1 χλστ.

Οι ομάδες χρησιμοποιούν εδώ και πολλά χρόνια μορφομνήμονα συνθετικά υλικά. Τα υλικά αυτά έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάζουν μη γραμμική συμπεριφορά εντός ενός εύρους συνθηκών, λαμβάνοντας τη μορφή που επιθυμούν οι σχεδιαστές υπό την άσκηση διαφορετικών τιμών φορτίου. Με τη χρήση τους, οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα να κατασκευάσουν αεροτομές οι οποίες είναι αρκετά ανθεκτικές ώστε να περνούν με επιτυχία τα στατικά τεστ της FIA, αλλά υποχωρούν υπό το αυξημένο αεροδυναμικό φορτίο που αναπτύσσεται όταν το μονοθέσιο κινείται με υψηλή ταχύτητα.

Στο μονοθέσιο της Red Bull, το υποστήριγμα της πίσω αεροτομής είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να λυγίζει ολόκληρη προς τα πίσω υπό αυξημένο αεροδυναμικό φορτίο. Η αλλαγή γωνίας πρόσπτωσης των πτερυγίων της αεροτομής που προκαλείται από την κίνηση αυτή μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση του συνόλου στις ευθείες, αυξάνοντας την τελική ταχύτητα. Επιπλέον, επιτρέπει στην ομάδα να υιοθετήσει πιο επιθετικές ρυθμίσεις παραγωγής αρνητικής άντωσης, για να έχει καλύτερη πρόσφυση στις αργές στροφές.

O διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff δήλωσε ότι είχε αναφέρει το συγκεκριμένο ζήτημα στην FIA από πέρυσι το καλοκαίρι, ωστόσο η Διεθνής Ομοσπονδία δεν έλαβε κανένα μέτρο αντιμετώπισης του φαινομένου.

O Wolff, έκανε λόγο για «μισοψημένη λύση» όσον αφορά τα καινούργια στατικά τεστ της FIA, προσθέτοντας ότι «μας επιτρέπουν να κάνουμε το σύνολο της πίσω αεροτομής πιο μαλακό και ευλύγιστο στο μέλλον». Συνεπώς, θεωρεί τη λύση ανεπαρκή, γεγονός που ενδέχεται να κάνει την Mercedes να υιοθετήσει εντός της σεζόν μια πιο ευλύγιστη πίσω αεροτομή.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του διευθυντή της Aston Martin, Otmar Szafnauer, η εφαρμογή εύκαμπτων πίσω αεροτομών μπορεί να επιφέρει κέρδος έως και 0,5 δλ. στο γύρο στις ομάδες που τις χρησιμοποιούν. Ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, εκτιμάει ότι το κέρδος είναι πολύ χαμηλότερο, στο 0,1 δλ. περίπου. Ίσως η αλήθεια να βρίσκεται κάπου στη μέση.

Αργοπορία εφαρμογής
Επιπλέον, τα πιο αυστηρά στατικά τεστ θα τεθούν υπό εφαρμογή από το Γαλλικό GP, γεγονός που έχει δυσαρεστήσει ομάδες σαν τις Mercedes, McLaren, Aston Martin (και Haas) οι οποίες δε χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, τουλάχιστον στις πίσω αεροτομές των μονοθεσίων τους. Οι διευθυντές των συγκεκριμένων ομάδων πιστεύουν ότι οι αντίπαλοι που χρησιμοποιούν εύκαμπτες πίσω αεροτομές θα ευνοηθούν, ιδίως στο επόμενο GP, που διεξάγεται στο Αζερμπαϊτζάν.

Η πίστα του Μπακού διαθέτει διαθέτει μια ευθεία στην οποία οι οδηγοί παραμένουν με τέρμα γκάζι για 2 χλμ. ενώ οι υπόλοιπες στροφές είναι αρκετά αργές. Τα χαρακτηριστικά αυτά κάνουν το Μπακού την ιδανική περίπτωση για τη χρήση εύκαμπτης πίσω αεροτομής.

Συνεπώς, παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο μερικές ομάδες να καταθέσουν ένσταση εναντίον της Red Bull ή και άλλων ομάδων όπως οι Ferrari, Alpine και Alfa Romeo, εάν αυτές επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν εύκαμπτες πίσω αεροτομές στο Αζερμπαϊτζάν.

Ο διευθυντής της McLaren, Andreas Seidl, χαρακτήρισε την κατάσταση ανεπίτρεπτη και ο Wolff προσέθεσε: «είναι αδιανόητο ότι εντός τεσσάρων εβδομάδων δε μπορείς να ενισχύσεις μια πίσω αεροτομή για την πίστα που πιθανότατα επηρεάζεται περισσότερο από εύκαμπτες αεροτομές. Οι ομάδες που θα χρησιμοποιούσαν τέτοιες αεροτομές διατρέχουν τον κίνδυνο ένστασης και είναι πιθανό το ζήτημα να οδηγηθεί στο Διεθνές Εφετείο της FIA. Υποθέτω ότι η FIA θα αποσαφηνίσει τα πράγματα πριν το Μπακού, γιατί σε αντίθετη περίπτωση, τα πράγματα μπορεί να γίνουν αρκετά άσχημα. Κανείς δε χρειάζεται αυτή τη χαώδη κατάσταση».

Ίσως ο Wolff εξαπέλυσε την απειλή αυτή για να αποθαρρύνει τη Red Bull να χρησιμοποιήσει εύκαμπτη πίσω αεροτομή στο Αζερμπαϊτζάν. Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko όμως, θεωρεί τις απειλές του συμπατριώτη του κενές: «Η Mercedes θα πρέπει να διαμαρτυρηθεί εναντίον οκτώ μονοθεσίων. Διότι πέραν από εμάς, θα επηρεαστούν επίσης και οι Ferrari, Alfa Romeo και Alpine. Σίγουρα θέλει να το κάνει αυτό και να προκαλέσει ένα μεγάλο σκάνδαλο; Δε νομίζω».

O Wolff απάντησε: «Ο Helmut Marko είναι γνωστός για τα αστεία του. Αλλά αυτό κάνει τον Helmut το καλύτερο όπλο μας. Αυτό συνήθιζε να λέει ο Niki Lauda».

Ο ισχυρισμός της Red Bull ότι δεν έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει μια πιο άκαμπτη πίσω αεροτομή μέχρι το GP Αζερμπαϊτζάν δεν έχει ιδιαίτερα θεμέλια, δεδομένων των δυνατοτήτων της συγκεκριμένης ομάδας.

Ενδεχομένως όμως η FIA να άφησε μεγαλύτερο χρονικό περιθώριο για ομάδες με μικρότερο προϋπολογισμό, όπως η Alfa Romeo, ο διευθυντής της οποίας, Frederic Vasseur, επέκρινε δριμύτατα την αλλαγή κανονισμών της FIA στο μέσο της σεζόν: «Θα έχουμε χρόνο να το κάνουμε, αλλά θα μας κοστίσει μια περιουσία. Όλοι παλεύουμε προσπαθώντας να εξοικονομήσουμε χρήματα, να μειώσουμε έστω και κατά έναν άτομο το προσωπικό στην πίστα και μετά προκύπτουν τέτοιου είδους πράγματα. Είναι απλά γελοίο για εμένα». Ο Horner εκτιμά ότι το κόστος κατασκευής πιο άκαμπτης πίσω αεροτομής θα ανέλθει στα 500.000 δολάρια.

Αναμένεται λοιπόν να δούμε αν θα υπάρξουν διαμαρτυρίες εναντίον της χρήσης εύκαμπτων αεροτομών στο GP του Αζερμπαϊτζάν. Ωστόσο, το ζήτημα ίσως να μην τελειώσει εκεί. Διότι οι ομάδες χρησιμοποιούν εύκαμπτο αμάξωμα και σε άλλες περιοχές του μονοθεσίου.

Ευκαμψία άλλων περιοχών
Είναι γνωστό ότι όλες οι ομάδες διαθέτουν εύκαμπτα δάπεδα, που προκαλούν το αεροδυναμικό stalling στο διαχύτη στις ευθείες. Αυτό σημαίνει πέραν κάποιων -προκαθορισμένων- χ.α.ώ. ολόκληρο το δάπεδο του μονοθεσίου παύει να λειτουργεί σωστά, σταματώντας να παράγει αρνητική άντωση και κατά συνέπεια υψηλές τιμές αεροδυναμικής αντίστασης. Αυτό αυξάνει την τελική ταχύτητα του μονοθεσίου, ωστόσο είναι πολύ δύσκολο να επαληθευθεί η ακαμψία του δαπέδου μέσω στατικών τεστ.

Άλλη μια περιοχή στην οποία η Red Bull απειλεί ότι θα επικεντρωθεί, είναι η ευκαμψία των εμπρός αεροτομών. Ο Marko ανέφερε: «Περιμένουμε τώρα ότι και τα τεστ για την εμπρός αεροτομή θα γίνουν πιο αυστηρά, είναι το μόνο δίκαιο. Γιατί ειδικά η εμπρός αεροτομή της Mercedes είναι ο πιο εύκαμπτος υποψήφιος σε αυτό τον τομέα. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει επίσης η δυνατότητα διαμαρτυρίας».

Συνεπώς η Red Bull απειλεί με διαμαρτυρία από τη δική της πλευρά εναντίον της ευκαμψίας της εμπρός αεροτομής της Mercedes. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι και η εμπρός αεροτομή της Red Bull υποχωρεί αισθητά υπό αεροδυναμικό φορτίο, όπως τονίζει ο Wolff: «Έχουμε αναλύσει τη συμπεριφορά των εμπρός αεροτομών και υποχωρούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και της Red Bull».

Άλλωστε η τακτική χρήσης εύκαμπτου αμαξώματος βρίσκεται στο οπλοστάσιο των ομάδων εδώ και αρκετά χρόνια, όπως αναφέραμε. Ωστόσο κάποιες ομάδες πιέζουν λίγο περισσότερο τα όρια του κανονισμού, παραμένοντας εντός του πλαισίου του, αλλά παραβαίνοντας το πνεύμα του.

Ίσως η Red Bull θεωρεί ότι κερδίζει λιγότερα από την υποχώρηση της εμπρός αεροτομής σε σύγκριση με την Mercedes. Άλλωστε, στην RB16B, η εμπρός αεροτομή βρίσκεται μερικά χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος λόγω τη γωνία κλίσης rake ολόκληρου του μονοθεσίου, με το πίσω μέρος της Red Bull να είναι το πιο επιθετικά ανασηκωμένο (μαζί με αυτό της AlphaTauri) σε ολόκληρο το grid. Όσο πιο κοντά στο έδαφος βρίσκεται η εμπρός αεροτομή (ή οποιοδήποτε αεροδυναμικό εξάρτημα) τόσο αυξάνεται η απόδοσή της.

Ενδεχομένως η Red Bull να θεωρεί ότι διαθέτει πιο αυστηρά τεστ στην εμπρός αεροτομή θα μειώσουν το κέρδος που αποκομίζει η Mercedes και θα ευνοήσουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία υψηλού rake της RB16B.

Απομένει πλέον να διαπιστώσουμε αν θα δούμε διαμαρτυρίες στο Μπακού, αν θα χάσει απόδοση η Red Bull από την τροποποιημένη πίσω αεροτομή από το Γαλλικό GP και έπειτα και αν θα περάσει στην αντεπίθεση με διαμαρτυρία για την ευκαμψία της εμπρός αεροτομής της Mercedes. Η μάχη του τίτλου εξελίσσεται ολοταχώς και εκτός πίστας άλλωστε._Φ.Λ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Σάβ 29 Μάιος 2021, 13:35

Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4393
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 04 Ιουν 2021, 12:52

GP Αζερμπαϊτζάν-FP1: O Verstappen επικεφαλής

4τροχοι - Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το τριήμερο Verstappen στο Μπακού, όντας επικεφαλής στην πρώτη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών του 6ου γύρου του φετινού Πρωταθλήματος.

Η Red Bull διαθέτει αυτό το σαββατοκύριακο μια καινούργια πίσω αεροτομή και δεν έδειξε να δυσκολεύεται στο θερμό ασφαλτοτάπητα του Μπακού. Ο χρόνος του Verstappen ήταν σχεδόν 4 δλ. ταχύτερος από την κορυφαία επίδοση στο FP1 του 2019. Παρ΄ότι αφαιρέθηκε το εσωτερικό kerb στην πολύ στενή στροφή 8, η αλλαγή αυτή δε δικαιολογεί τόσο μεγάλη βελτίωση στους χρόνους.

Οι δύο Ferrari επίσης έκαναν πολύ καλό ξεκίνημα στις διαδικασίες του τριημέρου, με τους δυο οδηγούς της να καταλαμβάνουν τη 2η και 3η θέση, με τον Leclerc εμπρός από τον Sainz. H Ferrari ήταν πολύ γρήγορη στο δεύτερο τμήμα της πίστας, όπου βρίσκονται οι αργές στροφές, αλλά δεν έχανε πολύ χρόνο στα γρήγορα κομμάτια της πίστας.

Ο Sergio Perez συμπλήρωσε την πρώτη τετράδα, εμπρός από τον Daniel Ricciardo, ο οποίος έγραψε έναν πολύ καλό χρόνο, όντας πολύ γρήγορος στην ευθεία. Οι McLaren επειδή αναπτύσσουν χαμηλές τιμές αεροδυναμικής αντίστασης, γεγονός που θα κάνει τα μονοθέσιά της ιδιαίτερα ανταγωνιστικά στο τέλος της ευθείας.

Ο Pierre Gasly βρέθηκε στην 6η θέση, ακριβώς εμπρός από τον Lewis Hamilton, στις ίδιες θέσεις που τερμάτισαν τον αγώνα του Μονακό. Η Mercedes δεν είχε το καλύτερο ξεκίνημα στο τριήμερο, αντιμετωπίζοντας ίσως κάποιες δυσκολίες στην ανάπτυξη των ιδανικών θερμοκρασιών στα ελαστικά.

Ο Valtteri Bottas σημείωσε τον 10ο χρόνο της διαδικασίας. Τα πράγματα ξεκίνησαν να πηγαίνουν στραβά για τον Φινλανδό από εχθές, διότι προέκυψε ένα πρόβλημα με την πτήση του και καθυστέρησε να καταφθάσει στο Μπακού.

Ο Lando Norris βρέθηκε στην 8η θέση, εμπρός από τον Fernando Alonso, τον ταχύτερο εκ των δύο οδηγών της Alpine.

Οι δύο Alfa Romeo συμπλήρωσαν την πρώτη δωδεκάδα.

Δύο οδηγοί είχαν επαφή με τον τοίχο, ο Yuki Tsunoda στη στροφή 4 και ο Nikita Mazepin στη στροφή 16. Υπήρξαν αρκετοί έξοδοι στους χώρους διαφυγής, αλλά τίποτα το σημαντικό._Φ.Λ.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 05 Ιουν 2021, 13:53

GP Αζερμπαϊτζάν-FP2: Στην κορυφή ο Perez

4τροχοι

Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 05 Ιουν 2021, 13:56

GP Αζερμπαϊτζάν-FP3: Ο Gasly 1ος, ατύχημα Verstappen

4τροχοι - Φαμπρίτσιο Λαζάκις

O Pierre Gasly σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Αζερμπαϊτζάν, όπου ο Max Verstappen τραυμάτισε τη Red Bull του στις μπαριέρες της 15ης στροφής.

Αμφότερες οι AlphaTauri επέδειξαν καλή εικόνα στο FP3 του GP Αζερμπαϊτζάν, αφού πέραν της πρώτης θέσης του Gasly, 8oς κατετάγη ο team-mate του, Yuki Tsunoda. Φαίνεται ότι η ιταλική ομάδα ευνοείται από την πολύ καλή απόδοση του κινητήρα της Ηonda στην πίστα του Μπακού.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Sergio Perez με την Red Bull. Ο Μεξικανός ήταν ο μοναδικός οδηγός της Red Bull στην πίστα για το δεύτερο μισό της διαδικασίας, αφού ο Verstappen προσέκρουσε στις μπαριέρες της στροφής 15.

Ο Verstappen προσέγγισε την εν λόγω στροφή με υπερβολική ταχύτητα, μπλόκαρε πρώτα τα πίσω φρένα και έπειτα τα εμπρός και χτύπησε με το ρύγχος στις μπαριέρες Tecpro. Η εμπρός δεξιά ανάρτηση υπέστη σημαντικές ζημιές, ωστόσο ο Verstappen δε μπορούσε να βάλει όπισθεν και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το μονοθέσιο εκεί, προκαλώντας κόκκινη σημαία.

Αν και η ζημιά δεν είναι τόσο μεγάλη ώστε να μην έχουν τη δυνατότητα να την επισκευάσουν εγκαίρως οι μηχανικοί της Red Bull, σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη εξέλιξη στο τριήμερο του Ολλανδού, σε μια πίστα όπου οι περισσότεροι οδηγοί προσπαθούν να χτίσουν την αυτοπεποίθησή τους σταδιακά με το πέρας των διαδικασιών.

Στην 3η θέση κατάφερε να καταταγεί με έναν γύρο της τελευταίας στιγμής ο Lewis Hamilton. Ωστόσο, ο Βρετανός επωφελήθηκε από το slipstream του Perez στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, κερδίζοντας 0,6 δλ. Εν γένει η εικόνα της Mercedes δεν ήταν ενθαρρυντική, με τους οδηγούς να παραπονιούνται για έλλειψη πρόσφυσης.

Χαρακτηριστικό είναι ότι ο Bottas ανέφερε στον ασύρματο ότι οι αλλαγές που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί στο στήσιμο της W12, δεν έφεραν κάποια αλλαγή. Ο Φινλανδός κατέληξε στην 13η θέση της κατάταξης.

Στην 4η και 5η θέση βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Ferrari, με τον Charles Leclerc εμπρός από τον Carlos Sainz, ο οποίος είχε πίσω του τον πρώην team mate του στη McLaren, Lando Norris.

Αμφότερες οι Alpine βρέθηκαν εντός της πρώτης δεκάδας, με τον Fernando Alonso και πάλι ταχύτερο του Esteban Ocon. Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Daniel Ricciardo με τη δεύτερη McLaren, εμπρός από τις δύο Aston Martin.

Άλλη μια ¨εγκατάλειψη¨ είχε η Williams, αφού ο George Russel αναγκάστηκε να σταματήσει, με διαρροή υγρού από το πίσω μέρος του μονοθεσίου του._Φ.Λ.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 05 Ιουν 2021, 15:27

Δεύτερη συνεχόμενη pole από τον Charles Leclerc!
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό seaman » Σάβ 05 Ιουν 2021, 15:30

Δεν τα λυπούνται τα καημένα τα αμαξάκια.? Κομμάτια τα έκαναν πάλι μέσα στα στενάδια.
Όταν η συνέχεια γίνεται ζόρικη, οι ζόρικοι συνεχίζουν. Και αν θα τους πάρει χρόνο να φτάσουν ξανά στην κορυφή, είναι γιατί θα κουβαλάνε την αξιοπρέπειά τους μαζί τους.
_____________________ Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Όμιλος Κωνσταντινουπολιτών _____________________
Άβαταρ μέλους
seaman
 
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 05 Ιουν 2021, 15:35

Εμ πίστες είναι αυτές; Μέσα στην πόλη;
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Jeremy4 » Σάβ 05 Ιουν 2021, 15:35

ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεύτερη συνεχόμενη pole από τον Charles Leclerc!


Forza Scuderia!
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
 
Δημοσιεύσεις: 1152
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Βουδαπέστη, Ουγγαρία

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 05 Ιουν 2021, 18:29

GP Αζερμπαϊτζάν: 2η συνεχόμενη pole του Leclerc

4 τροχοι - Φαμπρίτσιο Λαζάκις

O Charles Leclerc κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη φετινή pole position του στις επεισοδιακές κατατακτήριες δοκιμές του GP Αζερμπαϊτζάν, η οποία διακόπηκε πολλαπλές φορές, λόγω πολυάριθμων ατυχημάτων.

Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari δήλωσε ότι ο γύρος του δεν ήταν ιδιαίτερα καλός, αλλά στάθηκε τυχερός με την κόκκινη σημαία που προκλήθηκε στα τελευταία λεπτά του Q3 από την πρόσκρουση του Yuki Tsunoda στις μπαριέρες της στροφής 3. Με αυτό τον τρόπο συνεχίζεται ένα σερί τεσσάρων αγώνων όπου η σειρά εκκίνησης κρίθηκε από την πρώτη και όχι τη δεύτερη προσπάθεια στο Q3.

Δώρο εξ ουρανού ήταν και για τον Lewis Hamilton το ατύχημα του Ιάπωνα οδηγού της AlphaTauri. H Mercedes ενορχήστρωσε την επίδοση που απέφερε στον Βρετανό τη δεύτερη θέση εκκίνησης, καθώς ο Hamilton επωφελήθηκε από το slipstream του team mate του για να κερδίσει αρκετό χρόνο στη μεγάλη ευθεία του Μπακού, σε μια ημέρα που η Mercedes δεν έδειχνε ιδιαίτερα ανταγωνιστική, καθώς δε μπορούσε να αναπτύξει επαρκή θερμοκρασία στα ελαστικά της.

Ο Hamilton δήλωσε ότι την κατάσταση βελτίωσαν κάποιες αλλαγές που έκανε στο στήσιμο της W12 στο FP3, αφότου η ομάδα δοκίμασε δύο τύπους πίσω αεροτομών και αποφάσισε να πάει για τη λύση που προσδίδει υψηλότερες τελικές ταχύτητες στην ευθεία. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα πρώτα δύο σκέλη της διαδικασίας οι οδηγοί της Mercedes έκαναν δύο γύρους προετοιμασίας για να καταφέρουν να φέρουν τα Pirelli στις ιδανικές θερμοκρασίες λειτουργίας. Ωστόσο, όπως ανέφερε και ο Hamilton, η Mercedes επέδειξε ανταγωνιστικό ρυθμό αγώνα στις προσομοιώσεις της Παρασκευής.

Απογοητευμένος ήταν ο Max Verstappen, ο οποίος εντέλει θα παραταχθεί στην 3η θέση εκκίνησης για τον αυριανό αγώνα, καθώς ένιωθε ότι διέθετε το καλύτερο μονοθέσιο. Στην τελευταία του προσπάθεια, πριν την τελική κόκκινη σημαία της διαδικασίας, ο Ολλανδός ήταν είχε το ταχύτερο πέρασμα στα δύο πρώτα τμήματα της πίστας.

Εξαιρετική είναι η 4η θέση εκκίνησης για τον Pierre Gasly, ο οποίος όπως και ο Hamilton επωφελήθηκε από το slipstream του team mate του, για να γράψει έναν πολύ καλό χρόνο. Γενικά οι AlphaTauri έδειξαν να είναι ανταγωνιστικές στον ένα χρονομετρημένο γύρο. Το ερώτημα είναι αν θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τα ελαστικά τους να αντέξουν στον αγώνα, ένα ερώτημα το οποίο ισχύει και για τη Ferrari. Ο Gasly πάντως ανέφερε ότι διαφύλαξε δύο σετ σκληρών ελαστικών.

O Carlos Sainz με τη δεύτερη Ferrari θα παραταχθεί αύριο 5ος στην εκκίνηση. Ο Ισπανός ήταν άτυχος, διότι ήταν ο οδηγός ο οποίος βρισκόταν πίσω από τον Tsunoda όταν ο Ιάπωνας είχε το ατύχημά του στο Q3.

O Sainz είδε καπνό από το μπλοκάρισμα φρένων του Tsunoda, δεν ήξερε αν ο Ιάπωνας είχε καταφέρει να πάρει τη στροφή, μπλόκαρε βίαια τα φρένα του και όταν είδε την ακινητοποιημένη AlphaTauri, προσπάθησε να την αποφύγει, ρίχνοντας το μονοθέσιο προς το χώρο διαφυγής με τα τέσσερα, καταστρέφοντας το ρύγχος και την εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου του.

Ο Ισπανός ανέφερε ότι «για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ένα αυτοκίνητο ακριβώς μπροστά μου είχε ατύχημα. Αυτή τη φορά ίσως να έπρεπε να έχω αναζητήσει κάποιο slipstream, όπως αυτό που έδωσε στον Charles τα επιπλέον δυο δέκατα του δλ. στην μεγάλη ευθεία, για να παλέψω για την pole».

Στο ξεκίνημα της πρώτης προσπάθειας του Q3 όλοι οι οδηγοί μάχονταν για να μη βρίσκονται επικεφαλής στο τρενάκι από μονοθέσια και τελικά ο Leclerc ήταν αυτός που πήρε την απόφαση να πάει πρώτος, προσφέροντας slipstream στον Valtteri Bottas, ο οποίος όμως δεν πρόλαβε να το εκμεταλλευτεί. Εντέλει, ο Φινλανδος οδηγός της Mercedes κατέληξε στην 10η θέση.

Την 6η επίδοση σημείωσε ο Lando Norris, τις ενέργειες του οποίου όμως θα ερευνήσουν οι αγωνοδίκες, καθώς σε κόκκινη σημαία του Q1, ο Βρετανός βρισκόταν στην είσοδο του pit lane, ρώτησε τον αρχιμηχανικό του αν θα πρέπει να εισέλθει στα pits, έλαβε θετική απάντηση, αλλά μέχρι να γίνει η επικοινωνία μεταξύ τους, ο Βρετανός είχε περάσει το σημείο από το οποίο θα μπορούσε να μπει με ασφάλεια στα pits. Συνεπώς, έκανε ένα επιπλέον γύρο το οποίο αποτελεί παράβαση της διαδικασίας κόκκινης σημαίας.

Απογοητευτική ήταν για τον Sergio Perez η 7η θέση, καθώς ο Μεξικανός ήταν ανταγωνιστικός σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών και ήλπιζε να διεκδικήσει μία από τις κορυφαίες θέσεις, έχοντας ανακαλύψει τον τρόπο να αντλήσει το μέγιστο από τη φετινή Red Bull.

Παρά το ατύχημά του, ο Tsunoda σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα της σύντομης καριέρας του στην F1 σε κατατακτήριες δοκιμές, εισερχόμενος στο Q3 για να καταλάβει την 8η θέση, εμπρός από τον Fernando Alonso. O Ισπανός ήταν εκνευρισμένος με όσα συνέβησαν και αναρωτήθηκε στις δηλώσεις του μετά τη διαδικασία γιατί οι κανονισμοί επιτρέπουν σε αυτούς που προκάλεσαν τις κόκκινες σημαίες να επισκευάσουν τα μονοθέσιά τους και να επωφεληθούν από την κατάσταση.

Ο Sebastian Vettel ήταν απογοητευμένος που έχασε την προαγωγή στο Q3 για μόλις 29 χλστ. του δλ. και έμεινε 11ος, αλλά θα είναι ο πρώτος εκ των οδηγών που έχουν ελεύθερη επιλογή ελαστικών για την εκκίνηση. Ο Γερμανός δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στο Q2, λόγω της κόκκινης σημαίας που προκάλεσε με το δικό του ατύχημα ο Daniel Ricciardo. O Αυστραλός οδηγός της McLaren καθυστέρησε υπερβολικά το φρενάρισμά του για τη στροφή 3, ακριβώς όπως συνέβη αργότερα και με τον Tsunoda.

Οι άλλοι δύο οδηγοί που προσέκρουσαν στον τοίχο και μάλιστα στην ίδια στροφή (15), ήταν οι Lance Stroll και Antonio Giovinazzi, διακόπτοντας με κόκκινη σημαία δύο φορές το Q1. Οι κατακτήριες δοκιμές ήταν ένας θαυμάσιος πρόλογος για ένα συναρπαστικό GP Αζερμπαϊτζάν_Φ.Λ.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90098
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Doomlord4, joshua και 26 επισκέπτες