Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 22 Ιαν 2023, 13:15

ΜΙΣΘΟΙ ΠΙΛΟΤΩΝ F1 ΓΙΑ ΤΟ 2023

1. Max Verstappen, Red Bull Racing, 50Μ (50 εκατομμύρια)
2. Lewis Hamilton, Mercedes, 32Μ.
3. Charles Leclerc, Ferrari, 22Μ.
4. Lando Norris, McLaren, 18Μ.
5. Carlos Sainz, Ferrari, 11Μ.
6. Sergio Perez, Red Bull Racing, 9Μ.
7. Valtteri Bottas, Alfa Romeo, 9Μ.
8. George Russell, Mercedes, 7.3Μ.
9. Esteban Ocon, Alpine, 5.5Μ.
10. Fernando Alonso, Aston Martin, 4.6Μ.
11. Pierre Gasly, Alpine, 4.6Μ.
12. Kevin Magnussen, Haas, 4.6Μ.
13. Alex Albon,Williams, 2.7Μ.
14. Nyck de Vries, Scuderia AlphaTauri, 1.8Μ.
15. Zhou Guanyu, Alfa Romeo, 1.8Μ.
16. Oscar Piastri, McLaren, 1.8 Μ
17. Yuki Tsunoda, Scuderia AlphaTauri, 0.9Μ.
18. Logan Sargeant, Williams, 0.9Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 29 Ιαν 2023, 14:07

sdna

Για να εξασφαλίσει αγωνιστική άδεια κάθε οδηγός στη Formula 1 προκειμένου να συμμετάσχει στο σπορ, απαιτείται να καταβάλει ένα ποσό.
Κάθε ένας από τους 20 οδηγούς που θα συμμετάσχουν το 2023 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, θα χρειαστεί να καταβάλει τη ρήτρα των 10.400 ευρώ. Από εκεί και πέρα, το ποσό αυτό ανεβαίνει κατά 2.100 ευρώ για κάθε πόντο που εξασφάλισε πέρυσι. Αυτό σημαίνει πως οι Νίκο Χίλκενμπεργκ, Όσκαρ Πιάστρι και Λόγκαν Σάρτζεντ που δεν ήταν πέρυσι στο... ρόστερ και δεν κατέκτησαν κανέναν πόντο, θα δώσουν το ποσό των 10.400 ευρώ. Όμως, ο Μαξ Φερστάπεν για παράδειγμα, δεν θα δώσει μόνο το παραπάνω, αλλά αρκετά περισσότερα, που αγγίζουν σχεδόν το 1 εκ. ευρώ. Αφορμή, οι 454 πόντοι που απέσπασε πέρυσι.

Δεύτερος στο ποσό που θα αναγκαστεί να καταβάλει, είναι ο Σαρλ Λεκλέρκ με περίπου 657.000 ευρώ και τρίτος ο Σέρχιο Πέρες με 650.000. Ακολουθούν οι Τζορτζ Ράσελ, Κάρλος Σάινθ και Λιούις Χάμιλτον με πάνω από 500.000 ευρώ, ενώ αυτός που θα δώσει τα λιγότερα, έχοντας, όμως, συμμετάσχει πέρυσι και έχοντας αποσπάσει κάποιον βαθμό, είναι ο Νικ ντε Βρίες με 14.600 ευρώ.

Μπορεί για εμάς αυτά τα ποσά να φαίνονται υπέρογκα, αλλά για τους οδηγούς, με τις τόσες χορηγίες και τους μισθούς που έχουν λαμβάνειν, προφανώς είναι ψύλλοι στ' άχυρα.

Αναλυτικά:

Μαξ Φερστάπεν - €963.800
Σαρλ Λεκλέρκ - €657.200
Σέρχιο Πέρες - €650.900
Τζορτζ Ράσελ - €587.900
Κάρλος Σάινθ - €527.000
Λιούις Χάμιλτον - €514.400
Λάντο Νόρις - €266.600
Εστεμπάν Οκόν - €203.600
Φερνάντο Αλόνσο - €180.500
Βαλτέρι Μπότας - €113.300
Κέβιν Μάγκνουσεν - €62.900
Πιες Γκασλί - €58.700
Λανς Στρολ - €48.200
Γιούκι Τσουνόντα - €35.600
Γκιουάνου Ζου - €23.000
Άλεξ Άλμπον - €18.800
Νικ ντε Βρίες - €14.600
Νίκο Χίλκενμπεργκ - €10.400
Όσκαρ Πιάστρι - €10.400
Λόγκαν Σάρτζεντ - €10.400
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 18 Φεβ 2023, 22:34

Σε ANT1 και ΑΝΤ1+ οι τηλεοπτικές μεταδόσεις της Formula 1 στην Ελλάδα

4ΤΡΟΧΟΙ - Κων/νος Γεροντής

Το πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκινά, και την Παρασκευή 3 Μαρτίου, στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά της σεζόν οι φίλοι της στην Ελλάδα δίνουν ραντεβού στον ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+.

Ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε τα δικαιώματα τηλεοπτικής μετάδοσης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1 για τα επόμενα τρία χρόνια (2023-2025).

Το κορυφαίο γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού ανοίγει την αυλαία του το πρώτο σαββατοκύριακο του Μαρτίου και περισσότεροι από 500 εκατομμύρια πιστοί θαυμαστές και 1,5 δισεκατομμύριο τηλεθεατές παγκοσμίως ετοιμάζονται για ένα θεαματικό ταξίδι με 23 στάσεις.

Οι 23 αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και τα 6 Sprint Races που θα διεξαχθούν την σεζόν του 2023 θα προβληθούν ζωντανά από το επίγειο κανάλι του ΑΝΤ1 όπως και στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές, ρεπορτάζ και συνεντεύξεις από τους κορυφαίους πιλότους, ενώ οι ελεύθερες και οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδίδονται αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+.

Το ΑΝΤ1+ θα μεταδώσει σε αποκλειστικότητα ζωντανά τις περιόδους Ελεύθερων Δοκιμαστικών (Free Practices) και τις Κατατακτήριες (Qualifying Sessions), ενώ θα μεταδίδει παράλληλα με τον ΑΝΤ1 όλα τα Grand Prix και τα Sprint Races. Επιπλέον, στο ΑΝΤ1+ θα υπάρχει η δυνατότητα catch up κάθε Grand Prix, ενώ οι συνδρομητές μπορούν να βλέπουν όλο το περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς διαφημίσεις καθώς οι εφαρμογές της πλατφόρμας είναι διαθέσιμες τόσο για Android όσο και για IOS.

Η πλατφόρμα του ΑΝΤ1+ διατίθεται έναντι 7,99 ευρώ τον μήνα, με τους νέους συνδρομητές να έχουν έκπτωση για τους τρεις πρώτους μήνες στα 4,99 ευρώ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 22 Φεβ 2023, 16:23

Formula 1: Τραυματίστηκε με ποδήλατο ο Lance Stroll

4ΤΡΟΧΟΙ - Βασίλης Γούσιας

Ο οδηγός της Aston Martin στη Formula 1, Lance Stroll, τραυματίστηκε με ποδήλατο στην Ισπανία και δε θα λάβει μέρος στις δοκιμές του Bahrain.

Με μια λιτή ανακοίνωση, η ομάδα Formula 1 της Aston Martin μας κάνει γνωστό ότι ο οδηγός της, Lance Stroll, είχε σήμερα ένα ατύχημα με το ποδήλατο στην Ισπανία, ενώ ακολουθούσε το πρόγραμμα προπόνησής του.

Η Aston Martin θα μας ενημερώσει με νεότερη ανακοίνωση αν ο οδηγός της είναι σε θέση να αγωνιστεί κανονικά στον πρώτο αγώνα Formula 1 της σεζόν, σε λιγότερο από 2 εβδομάδες.

Ο ίδιος ο Lance Stroll ανακοίνωσε μέσω των ΜΚΔ ότι το ατύχημα ήταν μικρό, ότι θα επιχειρήσει να ανακτήσει το 100% της υγείας του και ότι ανυπομονεί για το ξεκίνημα της Formula 1.

Η Aston Martin ανακοίνωσε ότι ο αναπληρωματικός της οδηγός, Felipe Drugovich, θα πάρει τη θέση του Lance Stroll στο 3ήμερο τεστ του Bahrain. O Felipe Drugovich είναι Πρωταθλητής Formula 2 2022, 22 ετών, Βραζιλιάνος με καταγωγή από την Σερβία, την Αυστρία και την Ιταλία.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 26 Φεβ 2023, 11:43

Formula 1: Άνετη κυριαρχία της Red Bull στο τεστ του Bahrain

4ΤΡΟΧΟΙ - Βασίλης Γούσιας

Η Red Bull πρώτη με άνεση, ο Hamilton δεύτερος, η Alfa Romeo εντυπωσίασε πάλι και η Ferrari παρέμεινε ψύχραιμη στους στόχους της, καθώς ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές της Formula 1.

Στη σημερινή τρίτη και τελευταία ημέρα των δοκιμών του Bahrain, πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1, ήταν σειρά του Sergio Perez να κάνει ολοήμερη βάρδια στο τιμόνι της Red Bull RB 19.

Το αυτοκίνητο συνέχισε και σήμερα να γυρίζει σβέλτα και απροβλημάτιστα στην πίστα, όπως το είχαμε δει και τις προηγούμενες μέρες στα χέρια του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Max Verstappen.

Στο τέλος της μέρας, ο Sergio Perez έγραψε τον ταχύτερο γύρο του τριημέρου. Αυτό όμως που κάνει την επίδοσή του ακόμη πιο ανησυχητική για τις άλλες ομάδες είναι το γεγονός ότι πέτυχε τον χρόνο του χωρίς να φορά τα πιο μαλακά λάστιχα.

Δήλωσε ο Sergio Perez: «Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά για εμάς. Έχουμε ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για να αρχίσουμε. Θα είναι πολύ ωραίο να αρχίσουμε τη σεζόν πολύ πιο δυνατοί σε σχέση με πέρσι».

Ο δεύτερος της ημέρας, Lewis Hamilton, δεν κατόρθωσε να απειλήσει την επίδοση του Perez, μολονότι προσπάθησε φορώντας τα πιο μαλακά διαθέσιμα ελαστικά στη Mercedes W 14.

Έτσι φάνηκε λοιπόν στο τριήμερο τεστ του Bahrain, ότι η Red Bull, με όπλο την RB 19, που αποτελεί βελτίωση της RB 18, έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει τη φετινή σεζόν της Formula 1 από εκεί που την άφησε πέρσι, από την πρώτη δηλαδή θέση, με τους άλλους να προσπαθούν να τη φτάσουν.

Ασφαλώς, κρατάμε στη σκέψη μας ότι σε πολλές σεζόν της Formula 1 ο πρώτος των δοκιμών δεν ήταν απαραίτητα πρώτος στους αγώνες που ακολούθησαν.

Η Mercedes W 14 έλυσε μεν το σοβαρό πρόβλημα δελφινισμών (porpoising) της W 13, όπως όμως δήλωσε ο Lewis Hamilton, δυσκολεύονται να βρουν την ισορροπία στις ρυθμίσεις που θα τους επιτρέψει να ξεκλειδώσουν όλο το δυναμικό της W 14.

Συνεχίζοντας την εκπληκτική χτεσινή εμφάνιση του Zhou Guanyu, ο Valtteri Bottas έγραψε απόψε τον 3ο ταχύτερο γύρο του τεστ στο τιμόνι της Alfa Romeo, πριν μείνει στη μέση της πίστας, προκαλώντας κόκκινη σημαία.

«Είμαστε σίγουρα μέσα στις 10 πρώτες ομάδες», δήλωσε αστειευόμενος ο Fred Vasseur, ο νέος επικεφαλής της Ferrari. Η θρυλική Ιταλική ομάδα ψύχραιμα σήμερα προχώρησε με το πρόγραμμά της, με τον Charles Leclerc ταχύτερο όλων στις πρωινές δοκιμές και τον Carlos Sainz, που πήρε το τιμόνι στην απογευματινή βάρδια, 5ο ταχύτερο της ημέρας.

Η Scuderia Ferrari λοιπόν φαίνεται να έχει λύσει τα προβλήματα αξιοπιστίας, που την ταλάνιζαν πέρσι, ενώ ταυτόχρονα οι δύο οδηγοί της βρίσκονται σταθερά στις πρώτες θέσεις. Όλα καλά, λοιπόν;

Ίσως όχι, αφού φήμες, που μοιάζουν να ξεκίνησαν μέσα από την ίδια την ομάδα, μιλούν για απότομη φθορά των πίσω ελαστικών. Αληθεύουν άραγε αυτές οι φήμες; Θα μάθουμε την απάντηση την επόμενη εβδομάδα, στον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Η Aston Martin, που τόσες υποσχέσεις έδωσε τις δύο πρώτες μέρες, έκλεισε το τεστ με τους δύο οδηγούς απλώς να συμπληρώνουν τη δεκάδα, όμως ο Fernando Alonso δηλώνει βέβαιος ότι η AMR 23 έχει τεράστιο δυναμικό.

Ταυτόχρονα, ο Alonso μίλησε απαξιωτικά για την προηγούμενη ομάδα του, λέγοντας πως στην Aston Martin θα πανηγυρίσουν μόνο τη νίκη, και όχι τις τέταρτες και πέμπτες θέσεις, όπως η Alpine, για να λάβει την αποστομωτική απάντηση από την Alpine ότι κι αυτός πανηγύριζε τις τέταρτες και πέμπτες θέσεις, όσο ήταν μαζί τους.

Η McLaren αποτέλεσε την απογοήτευση του τριημέρου, καθώς σήμερα έκλεισε τη μέρα έχοντας πάλι κάνει τους λιγότερους γύρους από κάθε άλλη ομάδα, αφήνοντας μοιραία το πρόγραμμά της στη μέση.

Ο Lando Norris δήλωσε ότι φοβάται το χειρότερο, την πιθανότητα δηλαδή η ομάδα να γλιστρήσει πάλι στις πίσω θέσεις, όπως πριν μια πενταετία, όμως ο CEO της McLaren, Zak Brown, εμφανίστηκε καθησυχαστικός, ότι τα όποια τους προβλήματα θα τα λύσουν με τα πρώτα πακέτα αναβαθμίσεων.

Γρήγορη έδειχνε πάλι η Alpha Tauri, η Haas συμπλήρωσε περισσότερους γύρους από κάθε άλλη ομάδα σήμερα ενώ η Williams και η Alpine ολοκλήρωσαν τα προγράμματά τους σε αυτό το μοναδικό τριήμερο τεστ πριν την έναρξη της φετινής Formula 1.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 03 Μαρ 2023, 21:48

Formula 1, Παρασκευή στο Bahrain: Alonso, αλλά…

4ΤΡΟΧΟΙ - Βασίλης Γούσιας

Στις ελεύθερες δοκιμές του Bahrain, πρώτη μέρα της φετινής Formula 1, ο Fernando Alonso με την Aston Martin γράφει τον ταχύτερο γύρο, όμως Red Bull και Ferrari μοιάζουν να κρύβουν ρυθμό.

Συνεχίζοντας τις εντυπωσιακές του εμφανίσεις μετά το τριήμερο τεστ της Formula 1 πριν μια εβδομάδα, ο γερόλυκος Fernando Alonso κυριάρχησε στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, γράφοντας τον 2ο ταχύτερο γύρο του FP1 και τον απολύτως ταχύτερο γύρο της ημέρας στο FP2.

Είναι γρήγορες οι φετινές Aston Martin, κατά γενική ομολογία του κόσμου της Formula 1, κι αυτό, πέρα από τον ρυθμό του Alonso, φάνηκε σήμερα και από τους χρόνους του Lance Stroll, ο οποίος ήταν 6ος και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών, παρά το γεγονός ότι, λόγω του τραυματισμού του με ποδήλατο, έχασε το τριήμερο τεστ της περασμένης εβδομάδας, και μολονότι τα τραυματισμένα στο ατύχημα χέρια του πονούν ακόμη, εμποδίζοντάς τον να οδηγήσει στο ρυθμό που μπορεί.

Όμως, μολονότι οι Aston Martin είναι αναμφίβολα γρήγορες, πόσο γρήγορες είναι άραγε; Ο ταχύτερος γύρος του Fernando Alonso σήμερα ήταν 1:30,907, ενώ του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Max Verstappen, ήταν 1:31,076, ένας χρόνος σχεδόν 8 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον ταχύτερο γύρο της Red Bull στο τεστ της περασμένης εβδομάδας.

Παρομοίως, ο σημερινός ταχύτερος γύρος του Charles Leclerc ήταν 1:31,367, πάνω από 3 δέκατα πιο αργός από τον χρόνο που είχε κάνει στο τεστ. Μάλιστα, τον δικό του χρόνο ο Leclerc τον είχε πετύχει τις πρωινές ώρες, που δεν είναι οι πιο κατάλληλες για «ιπτάμενους» γύρους.

Με βάση τους πιο πάνω χρόνους, είναι λοιπόν αρκετά ασφαλές να υποθέσουμε ότι κυρίως η Red Bull αλλά ίσως και η Ferrari σήμερα είχαν ρυθμισμένα τα μοτέρ τους σε πιο χαμηλή απόδοση, εξοικονομώντας τους ζωή, και ότι αύριο σκοπεύουν να ξεδιπλώσουν το δυναμικό τους.

Πέρσι άλλωστε σχεδόν σε όλη τη σεζόν της Formula 1 η Red Bull ακολουθούσε αυτή τη στρατηγική, του χαλαρού ξεκινήματος την Παρασκευή και του καταιγιστικού ρυθμού στον αγώνα.

Μα και ο Lewis Hamilton έγραψε σήμερα ένα χρόνο 9 δέκατα πιο αργό από εκείνον του τεστ της περασμένης εβδομάδας. Στο μεταξύ η Mercedes αποκάλυψε ότι σύντομα η W 14 θα έχει νέα πλαϊνά, που θα είναι όχι μόνο διαφορετικά από τα πολύ λεπτά πλαϊνά που έχει τώρα, τα οποία αποτελούν εξέλιξη της περσινής W 13, αλλά επίσης τελείως διαφορετικά από τα πλαϊνά κάθε άλλου αυτοκινήτου Formula 1.

Πάντως ο Hamilton, αρκετά απογοητευμένος, δήλωσε ότι δεν έχουν ακόμη τον ρυθμό που απαιτείται για να απειλήσουν την κορυφή, θεωρώντας φαβορί για τον αγώνα την Red Bull, ενώ βλέπει τη Mercedes να παλεύει με τη Ferrari για την 3η θέση, με την Aston Martin 2η.

9 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός σε σχέση με το τεστ ήταν επίσης ο Valtteri Bottas, για αυτό λοιπόν, οι φίλοι του Fernando Alonso μη βιαστούν να πανηγυρίσουν τη σημερινή του πρωτιά, πριν δούμε την αληθινή ταχύτητα κάθε ομάδας αύριο βράδυ, στις κατατακτήριες δοκιμές.

Από τη σημερινή ημέρα ξεχώρισε επίσης ο Nico Hulkenberg, που με την επιστροφή του στη Formula 1, μέσω της Haas, σημείωσε τον 5ο ταχύτερο γύρο. Όπως όμως δήλωσε αργότερα, αν και είναι γρήγοροι σε ρυθμό κατατακτηρίων, τους λείπει ταχύτητα με ρυθμίσεις αγώνα.

Σημειώνουμε βεβαίως και τον Lando Norris που υπεράνθρωπα έφερε τη McLaren 4η στην πρώτη περίοδο δοκιμών και 9η στη δεύτερη. Θυμίζουμε ότι η McLaren είχε φανεί προβληματική στη διάρκεια του τεστ.

Σημειώνουμε τέλος το γεγονός ότι ο νεαρός Αυστραλός, Oscar Piastri, συνέχισε τα τετ α κε από εκεί που τα άφησε στο τεστ. Επίσης, φάνηκε να μπλέκεται σε παρ ολίγον ατυχήματα, και αυτά αποτελούν δείγματα τουλάχιστον ότι, ο Πρωταθλητής Formula 3 2020 και Formula 2 2021, έχοντας μείνει έναν ολόκληρο χρόνο μακριά από αγώνες, χρειάζεται χρόνο προσαρμογής στη Formula 1.

Θυμίζουμε ότι η McLaren έδωσε ολόκληρη μάχη με την Alpine, για να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Oscar Piastri, μια Alpine που έδειξε αξιοπρεπές πρόσωπο, με τον νεοφερμένο της, Pierre Gasly, να γράφει τον 7ο ταχύτερο γύρο του FP2.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Fernando Alonso 1m30.907s
2 Max Verstappen 1m31.076s
3 Sergio Perez 1m31.078s
4 Charles Leclerc 1m31.367s
5 Nico Hulkenberg 1m31.376s
6 Lance Stroll 1m31.450s
7 Pierre Gasly 1m31.475s
8 Lewis Hamilton 1m31.543s
9 Lando Norris 1m31.570s
10 Zhou Guanyu 1m31.586s
11 Esteban Ocon 1m31.608s
12 Valtteri Bottas 1m31.793s
13 George Russell 1m31.882s
14 Carlos Sainz 1m31.956s
15 Oscar Piastri 1m32.024s
16 Kevin Magnussen 1m31.110s
17 Alex Albon 1m32.440s
18 Yuki Tsunoda 1m32.525s
19 Nyck de Vries 1m32.605s
20 Logan Sargeant 1m32.749s

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 05 Μαρ 2023, 11:44

Formula 1: Κατατακτήριες Bahrain – Max, αναμενόμενα

4ΤΡΟΧΟΙ - Βασίλης Γούσιας

Οι Red Bull κλειδώνουν την πρώτη σειρά εκκίνησης του πρώτου Grand Prix Formula 1 της χρονιάς. Ακολουθούν οι Ferrari με διαφορά μικρότερη από αυτή που αναμέναμε.

Όπως γράφαμε χθες, στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, κυρίως η Red Bull αλλά και η Ferrari φαίνεται ότι είχαν ρυθμίσει τις μονάδες ισχύος τους σε πρόγραμμα μακροβιότητας, και φύλαγαν τα άλογά τους για τις κατατακτήριες του Σαββάτου, στο πρώτο Grand Prix Formula 1 του 2023.

Μη λησμονούμε ότι κάθε μια από τις φετινές μονάδες ισχύος καλείται να αντέξει για 8 αγώνες, οπότε κάθε ώρα λειτουργίας σε ξεκούραστους ρυθμούς μπορεί να αποδειχτεί πολύτιμη στη μάχη του τίτλου.

Στη Ferrari λοιπόν φαίνεται να πρόσφεραν άλογα στους οδηγούς τους από την αρχή των σημερινών κατατακτηρίων, οπότε ο Carlos Sainz έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο Q1 και ο Charles Leclerc τον ταχύτερο χρόνο στο Q2.

Όταν όμως έφτασε η στιγμή της αλήθειας, στη μάχη για την pole στο Q3, έδωσε και η Red Bull όλη τη διαθέσιμη ισχύ στους δικούς της οδηγούς, που κλείδωσαν την πρώτη σειρά της πρώτης εκκίνησης Formula 1 του 2023, με τον Max Verstappen στην pole και τον Sergio Perez δεύτερο, περιορίζοντας τις δύο Ferrari στη δεύτερη σειρά.

Έτσι ο Charles Leclerc εκκινεί 3ος, με τον Sainz πλάι του. Να σημειώσουμε πάντως ότι ο Leclerc έκανε μία μόνο προσπάθεια στο Q3.

«Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο, και αν συνέχιζα ίσως διεκδικούσα την pole, απλώς προτίμησα να φυλάξω ένα σετ ελαστικών», εξήγησε ο Charles Leclerc.

Ο Max Verstappen, ο Sergio Perez και ο Carlos Sainz χρησιμοποίησαν από 7 σετ ελαστικών ως εδώ, ενώ ο Charles Leclerc μόνον 6.

Ο Charles Leclerc λοιπόν είναι ο μόνος από τους τέσσερεις πρώτους που έχει ένα επιπλέον καινούργιο σετ ελαστικών, και ελπίζει ότι αυτό μπορεί να κάνει τη διαφορά: «Προτιμώ να εκκινήσω 3ος με φρέσκα ελαστικά παρά 1ος με μεταχειρισμένα», δήλωσε αμέσως μετά τις κατατακτήριες, προσθέτοντας ότι ίσως οι Ferrari υστερούν σε σχέση με τις Red Bull σε ρυθμό αγώνα.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Max Verstappen, δήλωσε ότι πέρσι οι Red Bull ήταν πιο γρήγορες με ρυθμίσεις αγώνα, ενώ τόσο ο Max όσο και ο Leclerc δήλωσαν έκπληκτοι από το πόσο γρήγορα ήταν τα αυτοκίνητά τους.

Αν θέλουμε τους πιστεύουμε ότι πράγματι, ήταν για αυτούς έκπληξη η ταχύτητα που έβγαλαν στις κατατακτήριες.

Όσο για τον Fernando Alonso, που στο ντεμπούτο του με την Aston Martin ήταν 2ος στο FP1, 1ος στο FP2 και πρώτος πάλι σήμερα στο FP3, κατατάχτηκε ακριβώς πίσω τους. Επιπλέον, ο Lance Stroll, με τη δεύτερη Aston Martin, κατατάχτηκε 8ος, παρά το γεγονός ότι μετά βίας μπορούσε να κρατήσει το τιμόνι με τα τραυματισμένα από το ατύχημα με ποδήλατο χέρια του.

Είναι ξεκάθαρα γρήγορη η φετινή Aston Martin, αναρωτιόμαστε ωστόσο, πόσο χρειάστηκε να πιέσει το μοτέρ του ο Alonso για να πετυχαίνει αυτούς τους εντυπωσιακούς μεν, χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα δε, γύρους στις τρεις περιόδους των ελεύθερων δοκιμών, και αν πληρώσει το τίμημα στη διάρκεια της σεζόν με κάποια εγκατάλειψη.

Ανάμεσα στις δύο Aston Martin εκκινούν οι δύο Mercedes, με τον George Russell ελάχιστα πιο γρήγορο από τον Lewis Hamilton, οπότε η απαισιοδοξία της ομάδας, ότι ούτε φέτος είναι σε θέση να χτυπήσουν από την αρχή της χρονιάς την κορυφή, φαίνεται να έχει βάση.

Να σημειώσουμε ότι οι Aston Martin και οι Mercedes έχουν μεν χρησιμοποιήσει μόλις από 5 σετ ελαστικών, ωστόσο στο τεστ της περασμένης εβδομάδας φάνηκε να υστερούν σε ρυθμό αγώνα σε σχέση με τις Ferrari και τις Red Bull.

Την δεκάδα των κατατακτήριων συμπλήρωσαν ο Esteban Ocon με την Alpine και ο Nico Hulkenberg, που κερδίζει τον τίτλο του μικρού ήρωα της ημέρας.

Μικρός όχι όσον αφορά το δέμας, αφού ο Hulkenberg είναι από τους πιο μεγαλόσωμους οδηγούς Formula 1, ούτε όσον αφορά την εμπειρία, αφού είναι ο τρίτος αρχαιότερος της εκκίνησης, μετά τους Alonso και Hamilton, αλλά όσον αφορά τη δυναμική της ομάδας της Haas, η οποία πάντως δεν παύει να μας εκπλήσσει κάθε τόσο ευχάριστα.

Κανένας από τους τρεις νεοφερμένους της Formula 1, Oscar Piastri, Logan Sargeant και Nyck De Vries, δεν κατόρθωσε να προκριθεί από το Q1, οπότε θα εκκινήσουν από την ουρά.

Μόνο ο Logan Sargeant έδειξε ικανός να διεκδικήσει την πρόκριση στο Q2, και παραλίγο να την πετύχει, αφού έγραψε, με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου, τον ίδιο ακριβώς χρόνο με τον Lando Norris, πλην όμως προκρίθηκε ο δεύτερος, καθώς είχε γράψει τον δικό του χρόνο λίγο νωρίτερα.

Αξίζει να σημειώσουμε την αισθητή διαφορά μεταξύ Oscar Piastri και Lando Norris στην ομάδα της McLaren. Αν και πρέπει να περιμένουμε μερικούς αγώνες ακόμη, πριν εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα, μας περνά από τη σκέψη, μήπως τελικά δεν ήταν τόσο αργός πέρσι ο Daniel Ricciardo, και απλώς έδειχνε «αργός» επειδή συγκρινόταν με τον εκπληκτικό Lando Norris;

Αρνητική έκπληξη αποτελεί η 20η και τελευταία θέση της εκκίνησης από την οποία θα εκκινήσει ο Pierre Gasly, αφού ακυρώθηκε ο καλός του χρόνος, ο οποίος πάντως δεν αρκούσε να τον προκρίνει στο Q2.

Το γεγονός ότι ο πρώτος από τον τελευταίο του Q1 απείχαν μόλις κάτι παραπάνω από 1 δευτερόλεπτο, αφήνει αρκετή αισιοδοξία για περισσότερες κλειστές μάχες στη διάρκεια της χρονιάς.

Κάνοντας κλικ στα κόκκινα γράμματα μπορείτε να δείτε τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές του FP3 και τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές των κατατακτηρίων, όπως τις επέλεξε το επίσημο δίκτυο της Formula 1.

Το Grand Prix του Bahrain εκκινεί στις 5 (17:00) το απόγευμα της Κυριακής, και θα μεταδοθεί ζωντανά και δωρεάν από την τηλεόραση του ΑΝΤ1, ή χωρίς διαφημίσεις από το συνδρομητικό ΑΝΤ1+ και το επίσημο κανάλι της F1 TV.


Αναλυτικά η κατάταξη:

1 Max Verstappen 1:29.708
2 Sergio Perez 1:29.846
3 Charles Leclerc 1:30.000
4 Carlos Sainz 1:30.154
5 Fernando Alonso 1:30.336
6 George Russell 1:30.340
7 Lewis Hamilton 1:30.384
8 Lance Stroll 1:30.836
9 Esteban Ocon 1:30.984
10 Nico Hulkenberg -
11 Lando Norris 1:31.381
12 Valtteri Bottas 1:31.443
13 Guanyu Zhou 1:32.473
14 Yuki Tsunoda 1:32:510
15 Alex Albon -
16 Logan Sargeant 1:31.652
17 Kevin Magnussen 1:31.818
18 Oscar Piastri 1:31.892
19 Nyck de Vries 1:32.101
20 Pierre Gasly 1:32.181
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 06 Μαρ 2023, 10:13

Formula 1 – Bahrain GP: Νίκη Max, όμως, ποιος ήρθε 3ος;

4ΤΡΟΧΟΙ - Βασίλης Γούσιας

Κρουαζιέρα για τον Max και τη Red Bull, απογοητευτική εγκατάλειψη για τον Leclerc και τη Ferrari και εκπληκτική 3η θέση για Alonso και Aston Martin στην πρεμιέρα της Formula 1.

Πριν μια 20ετία, όταν στη Formula 1 κυριαρχούσαν οι δύο Ferrari, εποχές Michael Schumacher, ρωτούσαμε το βράδυ της Κυριακής, ποιος ήρθε 3ος; Γιατί γνωρίζαμε και τον νικητή και τον δεύτερο, χωρίς να δούμε τον αγώνα.

Την ίδια ερώτηση κάναμε ξανά στα πρόσφατα χρόνια της κυριαρχίας της Mercedes και του Lewis Hamilton, εκείνα τα χρόνια που έκαναν ζημιά στην τηλεθέαση της Formula 1, αφού ο αγώνας περιοριζόταν στις πιο πίσω θέσεις.

Και, αν αυτό που είδαμε στο Bahrain είναι ενδεικτικό της σεζόν που ξεκίνησε σήμερα, με τις δύο Red Bull να κάνουν κρουαζιέρα στις δύο πρώτες θέσεις, το ίδιο ίσως ρωτάμε και φέτος.

Η ομάδα αυτή έχει κατορθώσει να έχει στο δυναμικό της τον καλύτερο τεχνικό στον κόσμο, τον Adrian Newey, να της σχεδιάζει τα ταχύτερα αυτοκίνητα, έχει ένα μοτέρ διαμάντι, μια αξιοθαύμαστη οργάνωση, έναν κορυφαίο οδηγό, τον Max Verstappen, και έναν πολύ καλό, τον Sergio Perez.

Μοιραία, οι άλλοι είδαν σήμερα μόνο τις εξατμίσεις του Max, κι αυτές για λίγο, γιατί δεν άργησε να ξεμακρύνει και να πάρει μια από τις πιο εύκολες νίκες του.

Βέβαια, η παράδοση λέει ότι ο νικητής του πρώτου Grand Prix Formula 1 της χρονιάς δεν παίρνει Πρωτάθλημα, αλλά τις παραδόσεις τις έχουμε δει πολλές φορές να σπάνε.

Η εκκίνηση

Με την εκκίνηση πάντως δεύτερος πετάχτηκε ο Charles Leclerc, εκμεταλλευόμενος τα φρέσκα μαλακά λάστιχα της Ferrari, και κρατήθηκε εκεί παρά την ανωτερότητα της Red Bull του Perez πίσω του – μετρά και ο οδηγός, ακόμα, ευτυχώς, άλλη η οδηγική κλάση του Leclerc ή του Max και άλλη του Perez.

Θα κατόρθωνε άραγε να μείνει δεύτερος ο Charles Leclerc ως τα τέλη του αγώνα; Είχαν πει από τη Scuderia Ferrari πως διόρθωσαν τα προβλήματα στρατηγικής και αξιοπιστίας, που του στοίχισαν πέρσι 5 νίκες. Όμως, χρόνος μπαίνει, χρόνος βγαίνει, η Ferrari ίδια μένει.

Έτσι ο Leclerc έχασε τη 2η θέση επειδή του έβαλαν σκληρά λάστιχα ήδη από το μεσαίο σκέλος του αγώνα, ενώ οι Red Bull έμειναν στα μαλακά, και το χειρότερο, ενώ πήγαινε για μια άνετη 3η θέση, την οποία κέρδισε με το σπαθί του, έσπασε το μοτέρ και φυσικά εγκατέλειψε.

Πέρσι τουλάχιστον τα σπασμένα μοτέρ στη Ferrari του Leclerc άρχισαν μετά τον 6ο αγώνα. Φέτος άρχισαν από την πρεμιέρα. Αν και είναι νωρίς ακόμα να βγάλουμε συμπέρασμα, περιμένουμε να δούμε την υποτιθέμενη ευεργετική επίδραση του Fred Vasseur στην πιο ιστορική ομάδα της Formula 1.

Στο αρχικό μας λοιπόν ερώτημα, ποιος ήρθε 3ος, η απάντηση είναι, ο Fernando Alonso ήρθε 3ος, στο ντεμπούτο του με την Aston Martin AMR 23, κερδίζοντας μάλιστα την αγάπη και την ψήφο του κοινού, ως καλύτερος οδηγός του αγώνα!

Ο γερόλυκος της Formula 1, μολονότι έκανε κακή εκκίνηση και μπλέχτηκε σε αγωνιστικό συμβάν με την άλλη Aston Martin του Lance Stroll, κατόρθωσε και πέρασε στα ίσια τις Mercedes των George Russell και Lewis Hamilton και την Ferrari του Carlos Sainz, οπότε ανέβηκε στο βάθρο, ξανά στα 41 του χρόνια.

Ο Lance Stroll τερμάτισε 6ος φέρνοντας κι αυτός πολύτιμους βαθμούς στην Aston Martin, παρά το γεγονός ότι οδηγούσε με τα τραυματισμένα χέρια του να πονούν, από το ατύχημα με ποδήλατο.

Ήδη από πέρσι το καλοκαίρι, με την μεγάλη ένεση ρευστότητας που δέχτηκε η Aston Martin, γράφαμε ότι είναι θέμα χρόνου να φέρουν αποτελέσματα, αφού έχουν και το πάθος για διάκριση και τα απαιτούμενα κεφάλαια για την εξέλιξη.

Το γεγονός ότι η Red Bull έχει πολύ λιγότερο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα στη διάθεσή της για να εξελίξει την RB 19, ενώ αντίθετα η Aston Martin έχει πολλά περιθώρια αεροδυναμικής εξέλιξης της AMR 23, αφήνει ένα παράθυρο αισιοδοξίας ότι ίσως δούμε και φέτος μάχες για την πρωτιά.

Γιατί η Ferrari δεν έπεισε σήμερα, ούτε και η Mercedes, με την W 14 να μη δείχνει σε κανένα σημείο του αγώνα ικανή να διεκδικήσει βάθρο. Ο Lewis Hamilton αρκέστηκε στην 5η θέση και ο George Russell στην 7η.

Μόλις χθες βράδυ, άλλωστε, δήλωσε ο Toto Wolff ότι πρέπει στη Mercedes να αλλάξουν ριζικά τη σχεδίαση του αυτοκινήτου τους για να ξαναβρεθούν στην κορυφή.

Η Alfa Romeo είχε δείξει θαυμάσια σημάδια στο τριήμερο τεστ της περασμένης εβδομάδας, και τα επισφράγισε σήμερα, με τον Valtteri Bottas να τερματίζει 8ος και τον Zhou Guanyu να γράφει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.

O Pierre Gasly, μολονότι εκκίνησε τελευταίος, έφερε την Alpine στην 9η θέση του τερματισμού, καθώς ο Esteban Ocon είχε έναν μίζερο αγώνα, γεμάτο ποινές, πριν εγκαταλείψει.

Τον τελευταίο βαθμό της ημέρας περιμάζεψε ο Alexander Albon με τη Williams, ενώ ο ομόσταυλός του, Logan Sargeant, πήγε καλύτερα από τους τρεις νεοφερμένους.

Απογοήτευση για τη McLaren, που αν δε φέρει νωρίς τις βελτιώσεις, κινδυνεύει να γλιστρήσει ξανά στις πίσω θέσεις της Formula 1.

Κάνοντας κλικ στα κόκκινα γράμματα μπορείτε να δείτε τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές του Grand Prix του Bahrain, όπως τις διάλεξε το επίσημο δίκτυο της Formula 1.


Η βαθμολογία των οδηγών:

1 Max Verstappen 25
2 Sergio Perez 18
3 Fernando Alonso 15
4 Carlos Sainz 12
5 Lewis Hamilton 10
6 Lance Stroll 8
7 George Russell 6
8 Valtteri Bottas 4
9 Pierre Gasly 2
10 Alexander Albon 1
11 Yuki Tsunoda 0
12 Logan Sargeant 0
13 Kevin Magnussen 0
14 Nyck de Vries 0
15 Nico Hulkenberg 0
16 Zhou Guanyu 0
17 Lando Norris 0
18 Esteban Ocon 0
19 Charles Leclerc 0
20 Oscar Piastri 0


Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

1 Red Bull 43
2 Aston Martin 23
3 Mercedes 16
4 Ferrari 12
5 Alfa Romeo 4
6 Alpine 2
7 Williams 1
8 McLaren 0
9 Haas 0
10 AlphaTauri 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Δευτ 06 Μαρ 2023, 12:43

Αν δεν βελτιωθούν οι από πίσω, μια από τα ίδια και φέτος, περίπατος για τον Ολλανδό.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 4921
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 15 Μαρ 2023, 16:45

Ποινή στον Leclerc για τον αγώνα της Τζέντα

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Ο Charles Leclerc θα εκκινήσει στην καλύτερη περίπτωση 11ος το GP Σαουδικής Αραβίας, μετά την ποινή που θα δεχτεί.

Ο Charles Leclerc έπεσε θύμα της αστοχίας της νέας μονάδας ισχύος της Ferrari, και εγκατέλειψε στον 41ο γύρο του πρώτου αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν.

Με δεδομένο ότι αυτό που αστόχησε ήταν το πάνελ ηλεκτρονικών, που ήδη είχε αντικατασταθεί ώρες πριν τον αγώνα, ο Μονεγάσκος θα πρέπει να αλλάξει ξανά, και να πάρει ποινή 10 θέσεων, αφού ξεπέρασε το όριο των δύο τέτοιων μερών σε μία σεζόν, σε μόλις ένα Σ/Κ.

«Υπήρχαν δύο θέματα, ένα το πρωί της Κυριακής όταν κάναμε το άναμμα και ένα στον αγώνα», εξήγησε ο επικεφαλής της Scuderia, Frederic Vasseur.

«Δυστυχώς, ήταν δύο φορές το πάνελ ελέγχου των ηλεκτρονικών και είναι κάτι που δεν το αντιμετωπίσαμε ως πρόβλημα ποτέ στο παρελθόν.

«Ελπίζω ότι τώρα το έχουμε υπό έλεγχο. Κάναμε μια βαθιά ανάλυση σε αυτό. Αλλά δυστυχώς, θα πρέπει να πάρουμε ποινή στη Τζέντα γιατί έχουμε μόνο δύο πάνελ ελέγχου για τη σεζόν.»
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 15 Μαρ 2023, 16:50

Preview και πρόγραμμα GP Σαουδικής Αραβίας: Στη μοναδική Τζέντα!

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Μετά την πρεμιέρα στο Μπαχρέιν, η Formula 1 ταξιδεύει στην Τζέντα, σε μία πίστα πραγματικά μοναδική στο καλεντάρι.

Ο λόγος για το Jeddah Corniche Circuit, μία πίστα πόλης στα παράλια της Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, που όχι τυχαία φέρει τον τίτλο της πιο γρήγορης διαδρομής πόλης στον κόσμο - κάτι που αποδείχθηκε ήδη από πέρυσι.

Κι ενώ επρόκειτο να είναι μία προσωρινή πίστα, μέχρι να κατασκευαστεί το νέο «σπίτι» του αγώνα στη χώρα στην Κιντιγιά, τελικά αναμένεται να παραμείνει στο καλεντάρι για αρκετά χρόνια ακόμα.

Εδώ θα δούμε για πρώτη φορά τα νέα μονοθέσια με πτέρυγες τύπου Monza, που θα δείξουν και το πόσο δύσκολο είναι το setup για αυτές τις ακραίες συνθήκες υπό τους νέους κανονσιμούς.

Για τη Τζέντα, η Pirelli έχει επιλέξει τις C2, C3 και C4 γόμες της γκάμας της.

Ο επικεφαλής της Pirelli Motorsport, Mario Isola, δήλωσε σχετικά:

«Για μία τόσο γρήγορη πίστα όσο η Τζέντα, έχουμε επιλέξει τις ίδιες γόμες με τον περυσινό αγώνα, καθώς έδειξαν πως προσέφεραν σταθερότητα σε όλο το τριήμερο. Στους δύο αγώνες που έχουν γίνει εκεί ως τώρα, όλα ήταν εξαιρετικά απρόβλεπτα λόγω των συχνών περιόδων αυτοκινήτου ασφαλείας.

«Επιπλέον, οι ομάδες θα πρέπει να δουλέψουν σκληρά στο στήσιμο των μονοθεσίων τους, γιατί θα έχουν μόλις τρεις διαδικασίες ελεύθερων δοκιμών για να μάθουν τη νέα γενιά των γομών. Ο πρώτος αγώνας στο Μπαχρέιν είχε να κάνει με την πρόσφυση και το φρενάρισμα, αλλά στη Τζέντα το βασικό στοιχείο είναι οι πλευρικές δυνάμεις.»

Το πρόγραμμα του αγώνα - Ζωντανή μετάδοση από ΑΝΤ1, ΑΝΤ1 Plus και F1 TV Pro:

Παρασκευή 18/3:
FP1: 15:30-16:30
FP2: 19:00-20:00

Σάββατο 18/3:
FP3: 15:30-16:30
Κατατακτήριες: 19:00-20:00

Κυριακή 19/3:
Αγώνας: 19:00

Πληροφορίες για το Grand Prix:
Πρώτο GP: 2021
Μήκος πίστας: 6,174 χιλιόμετρα
Γύροι: 50
Απόσταση αγώνα: 308,450 χιλιόμετρα
Ρεκόρ αγώνα: 1:30:734 (Lewis Hamilton, 2021)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 18 Μαρ 2023, 22:10

GP Σ. Αραβίας - Κατατακτήριες: Pole για τον Perez, πρόβλημα για τον Verstappen

Car & Driver - Δημήτρης Μπίζας

Στο Q1, ο Verstappen συνέχισε να γράφει τους καλύτερους χρόνους, όντας μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Perez, και έξι δέκατα από τις Aston Martin των Alonso και Stroll.

Ο Hulkenberg εντυπωσίασε στην 7η θέση, με τον Zhou να δείχνει ξανά την ταχύτητά του στον έναν γρήγορο γύρο με την 9η καλύτερη επίδοση.

Ο Norris έχασε την ευκαιρία να προκριθεί στην 15άδα, καθώς στο τέλος του δεύτερου γρήγορου γύρου του, ακούμπησε τον τοίχο στο εσωτερικό της Στροφής 27, με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά στο εμπρός αριστερό μέρος της MCL60.

Ευτυχώς για τη McLaren, ο Piastri μπόρεσε να μείνει στην πίστα και να περάσει στην επόμενη διαδικασία, αφήνοντας εκτός τους Tsunosa, Albon, de Vries, Norris και Sargeant, με τον Αμερικανό να βλέπει τον γρήγορο γύρο του να διαγράφεται και τελικά να μην προλαβαίνει να γράψει χρόνο, αφού έκανε λάθος στον επόμενο γύρο, και στον τελευταίο του «έμεινε» στην πίστα έχοντας πάτησει άτσαλα στο kerb της Στροφής 2.

Στο Q2, όλα ανατράπηκαν, καθώς ο Verstappen, το απόλυτο φαβορί για την pole position, αντιμετώπισε θέμα με τον άξονα, γεγονός που τον άφησε εκτός συνέχειας, αφού έφερε αργά στα pits το μονοθέσιο.

Έτσι, ο Perez έμεινε μόνος από τη Red Bull να παλέψει για την pole, και ήταν πρώτος με διαφορά 0,122 από τον Alonso με το τέλος της δεύτερης διαδικασίας.

Ακολούθησαν οι Ferrari των Leclerc και Sainz, με τον Stroll 5ο και τους Russell και Hamilton να προκρίνονται.

Ο Piastri έκανε και πάλι έναν εξαιρετικό γύρο για να αφήσει εκτός τον Hulkenberg, μαζί με τους Zhou, Magnuissen, Bottas και φυσικά τον Verstappen.

Στο Q3, τα πρώτα περάσματα είδαν τον Perez να υπερισχύει με διαφορά του ανταγωνισμού, ενώ ο Leclerc ήταν 2ος, ο Russell 3ος κι ο Alonso 4ος.

Στα δεύτερα περάσματα, ο Alonso βελτίωσε την επίδοσή του, και πέρασε 3ος, καθώς η επίδοση του Perez ήταν άπιαστη, με τον Μεξικανό να παίρνει την pole απόντος του teammate του.

Ο Leclerc έγραψε τον 2ο καλύτερο χρόνο, αλλά με τις 10 θέσεις ποινή που έχει θα ξεκινήσει 12ος.

Ο Russell έμεινε 4ος, μπροστά από τον Sainz, ενώ ο Hamilton με την έτερη Mercedes δεν μπόρεσε να ανέβει πάνω από την 8η θέση

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Sergio Perez 1:28.265
2 Charles Leclerc 1:28.420
3 Fernando Alonso 1:28.730
4 George Russell 1:28.857
5 Carlos Sainz 1:28.931
6 Lance Stroll 1:28.945
7 Esteban Ocon 1:29.078
8 Lewis Hamilton 1:29.223
9 Oscar Piastri 1:29.243
10 Pierre Gasly 1:29.357
11 Nico Hulkenberg 1:29.451
12 Guanyu Zhou 1:29.461
13 Kevin Magnussen 1:29.517
14 Valtteri Bottas 1:29.668
15 Max Verstappen 1:49.953
16 Yuki Tsunoda 1:29.939
17 Alex Albon 1:29.994
18 Nyck de Vries 1:30.244
19 Lando Norris 1:30.447
20 Logan Sargeant 2:08.510
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 18 Μαρ 2023, 23:21

Ο αγώνας ξεκινάει αύριο στις 19:00 (ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 19 Μαρ 2023, 23:03

Formula 1: Σαουδική Αραβία – Νικητής ο Perez, 1-2 για τη Red Bull

4ΤΡΟΧΟΙ - Κων/νος Γεροντής

Στις δύο πρώτες θέσεις τερμάτισαν οι Red Bull στην Σαουδική Αραβία αλλά αυτήν την φορά ήταν ο Sergio Perez που είδε την καρό σημαία πρώτος.

Ο Sergio Perez μετέτρεψε την pole position σε νίκη στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, και καθώς ο Max Verstappen ανέκαμψε από την 15η θέση που είχε στην εκκίνηση, οι Red Bull έκαναν το δεύτερο συνεχόμενο 1-2 στον τερματισμό. Ο Fernando Alonso είδε την καρό σημαία 3ος, ανέβηκε στο βάθρο ξανά για την Aston Martin αλλά τελικά έπεσε στην 4η θέση αφού έλαβε ποινή μετά τον αγώνα. Έτσι ο George Russell της Mercedes προβιβάστηκε τελικά στην 3η θέση.

O Fernando Alonso έκανε μία εκπληκτική εκκίνηση περνώντας τον Sergio Perez που είχε μεν ταχύτερη αντίδραση αλλά έστριψε 2ος στην πρώτη στροφή. Ο Μεξικάνος ανέκτησε την θέση στην κορυφή στον 4ο γύρο την στιγμή που ανακοινώθηκε ποινή 5 δλ. στον οδηγό της Aston Martin για αντικανονική τοποθέτηση του μονοθεσίου του στην σχάρα εκκίνησης.

Με τους περισσότερους οδηγούς να εκκινούν με τα μεσαία ελαστικά της Pirelli ενδιαφέρον είχε η επιλογή του Hamilton να ξεκινήσει με τα σκληρά και του Leclerc που, ξεκινώντας από την 12η θέση, επέλεξε τα μαλακά. Ήδη στον 9ο γύρο ο Μονεγάσκος έφτασε 7ος ενώ ο Βρετανός στην προσπάθειά του να αμυνθεί είχε δεχθεί προειδοποίηση για τα ζιγκ ζαγκ στην ευθεία. Ο Verstappen ξεκινώντας από την 15η θέση σε ανοδική πορεία είχε ήδη περάσει 9ος.

Στον 14ο γύρο η Aston Martin κάλεσε την Stroll για αλλαγή ελαστικών και ο Sainz επέλεξε να μείνει για άλλους 2 γύρους στην πίστα και κάνοντας ένα γρήγοro pit stop αλλάζοντας σε σκληρά, πέρασε μπροστά του. Την ίδια επιλογή γόμας έκανε και ο Leclerc ένα γύρο μετά αλλά η εγκατάλειψη του Stroll ενεργοποίησε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην Τζέντα και έκανε ένα «pit-stop δώρο» σε όσους δεν είχαν κάνει αλλαγή ελαστικών μέχρι εκείνη την στιγμή συμπεριλαμβανομένων των δυο Red Bull αλλά και του Alonso που η ομάδα του αποφάσισε να εκτίσει και τα 5 δλ. της ποινής. Κατά την διάρκεια αυτών των 5 δλ. ένας μηχανικός, από ό,τι φάνηκε κατά την εξέταση της φάσης, τοποθέτησε τον γρύλλο στο πίσω μέρος του μονοθεσίου κάτι που επέφερε την επιπλέον ποινή των 10 δλ.

Από εκείνη την στιγμή ο Perez δεν ξαναέχασε την 1η θέση, ο Verstappen προσπέρασε τις Ferrari και ο Hamilton αλλάζοντας σε μεσαία για το 2ο stint βρηκε τον ρυθμό που του έλειπε πλησιάζοντας τον ομόσταυλό του που είχε ακολουθήσει την αντίστροφη στρατηγική από μεσαία σε σκληρά.

Στα μισά του αγώνα είχαν ήδη σχηματιστεί τα ζευγάρια των ομάδων με τον Alonso σφήνα ανάμεσα στις Red Bull και τις Mercedes με τις Ferrari να ακολουθούν. Ο Leclerc είχε το δύσκολο, όπως φάνηκε, έργο ανάκαμψης αλλά δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 7η θεση φανερά απογοητευμένος στα team radio.

Οι Alpine, βαμμένες ροζ για την περίσταση, απολάμβαναν έναν πολύ καλό δεύτερο γύρο στο Πρωτάθλημα καθώς ο Esteban Ocon και ο Pierre Gasly συγκέντρωσαν πόντους στη 8η και 9η θέση αντίστοιχα, ενώ ο Kevin Magnussen της Haas και ο Yuki Tsunoda της AlphaTauri έδωσαν ενδιαφερον και θέαμα από τις πιο πίσω θέσεις .

Ο Nico Hulkenberg πήρε τη 12η θέση με την δευτερη Haas, καθώς η Alfa Romeo του Zhou Guanyu τερμάτισε μπροστά από Nyck de Vries της AlphaTauri, Oscar Piastri με την McLaren και Logan Sargeant με την Williams.

Ο Piastri τελικά πέρασε τη γραμμή στην 15η θέση αφού πέρασε τον Sargeant στον τελευταίο γύρο, κάτι που δεν κατάφερε ο Norris που έμεινε στη 17η θέση, με τον Valtteri Bottas να είναι τελευταίος στον 202ο αγώνα που εκκίνησε.

Μετά την ολοκλήρωση δύο αγώνων, ο Max Verstappen, οδηγός της ημέρας σύμφωνα με τους θεατές, με τον επιπλέον βαθμό που του έδωσε ο ταχύτερος γύρος προηγείται στην κούρσα του πρωταθλήματος οδηγών με 44 βαθμούς, ακολουθούμενος από τον ομόσταβλό του Sergio Perez με 43 και τον Fernando Alonso με 27.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 20 Μαρ 2023, 11:26

Ανατροπή! Ο Fernando Alonso διατηρεί την τρίτη θέση στo GP Σαουδικής Αραβίας

4ΤΡΟΧΟΙ - Χρ. Αποστολόπουλος

Η FIA ανακάλεσε την ποινή των 10 δλ. που επέβαλε στον Fernando Alonso μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στη Σαουδική Αραβία. Κάτι που πρακτικά… επαναφέρει τον Ισπανό πιλότο στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Κρύο ντους για τον Fernando Alonso, ο οποίος είδε την τρίτη θέση που επάξια κατέκτησε στο GP Σαουδικής Αραβίας να πηγαίνει περίπατο μετά την ποινή των 10 δλ. που δέχτηκε μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στη Τζέντα.

Η FIA επέβαλε τη σχετική ποινή κρίνοντας ότι η Aston Martin δεν εξέτισε σωστά την προγενέστερη… ποινή των 5 δλ. που είχε δεχθεί ο Ισπανός πιλότος εξαιτίας της αντικανονικής τοποθέτησης του μονοθεσίου του στη σχάρα εκκίνησης του αγώνα.

Ωστόσο, λίγες ώρες μετά, η FIA επανεξέτασε το περιστατικό μετά από σχετική ένσταση της Aston Martin, δικαιώνοντας τελικά τις αιτιάσεις που κατατέθηκαν από την ομάδα.

Η ετυμηγορία των αγωνοδικών για την ανατροπή της ποινής ανέφερε: «Αφού εξετάσαμε τα νέα στοιχεία, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε σαφής συμφωνία, στην οποία θα μπορούσε να βασιστεί η απόφαση για να καθοριστεί ότι ότι ένας γρύλος που αγγίζει ένα μονοθέσιο θα ισοδυναμούσε με εργασία στο μονοθέσιο. Υπό αυτές τις συνθήκες, θεωρήσαμε ότι η αρχική μας απόφαση για την επιβολή ποινής στο αυτοκίνητο 14 έπρεπε να ανατραπεί και πράξαμε αναλόγως».

Έτσι, ο Fernando Alonsο επισφραγίζει και με τη βούλα πλέον την 3η θέση αλλά και το 100ο βάθρο στην καριέρα του στην F1.

O George Russell «επιστρέφει» έτσι στην 4η θέση της γενικής κατάταξης του GP.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89216
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: mikeblack και 5 επισκέπτες