Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 28 Μαρ 2021, 20:00

GP Μπαχρέιν: Νίκη με μάχη ως το τέλος για τον Hamilton

4 τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 28 ΜΑΡ 2021

Ο Lewis Hamilton πήρε τη νίκη σε έναν εντυπωσιακό αγώνα στο Μπαχρέιν, με τον Max Verstappen να μένει για λίγο δεύτερος.

Λίγο πριν την εκκίνηση, ο Perez έμεινε στον γύρο σχηματισμού, πριν την τελευταία στροφή. Ο Μεξικανός προσπάθησε να επανεκκινήσει το μονοθέσιο, και τα κατάφερε μερικά δευτερόλεπτα μετά, και μπήκε στο pitlane για να ξεκινήσει από εκεί.

Ως εκ τούτου, έγινε ακόμη ένας γύρος σχηματισμού, που αφαιρέθηκε από τον γύρο του αγώνα.

Με την εκκίνηση, όλοι έφυγαν καθαρά χωρίς αλλαγές στις θέσεις, με εξαίρεση τον Mazepin που βρέθηκε εκτός, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί, παρά το ότι φάνηκε έντονο σαν συμβάν. Το έχασε μόνος του και βγήκε εκτός στην Τ3.

Στο μεταξύ, και πριν βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ο Leclerc κατάφερε να περάσει τον Bottas για την 3η θέση. Την ίδια ώρα, ο Verstappen παραπονέθηκε για περίεργη αίσθηση στο γκάζι, και ζήτησε από την ομάδα να το εξετάσει.

Το SC εκμεταλλεύτηκε ο Perez, που μπήκε στον 2ο γύρο για να βάλει ξανά τη μέση γόμα.

Με την αρχή του 3ου γύρου άρχισε και πάλι ο αγώνας, ο Verstappen έφυγε και κράτησε την πρωτοπορία του αγώνα, με τον Norris και μετά τον Ricciardo να περνούν τον Gasly, που στη μάχη με τον Αυστραλό έχασε όλη την εμπρός πτέρυγα, κι έπρεπε να επιστρέψει στα pits για να αλλάξει την αεροτομή. Οι αγωνοδίκες έθεσαν ξανά σε ισχύ το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ενώ πίσω είχε τετακέ ο Schumacher.

Ο Bottas και ο Norris ακολουθούσαν κατά πόδας τον Leclerc που κρατούσε την 3η θέση, αλλά όχι για πολύ γιατί ο Φινλανδός πέρασε στα φρένα της Τ1. Πίσω ο Alonso είχε ανένει 7ος κι ο Vettel 14ος.

Σε εκείνο το σημείο, η Mercedes ενημέρωσε τον Bottas για πρόβλημα του Verstappen στο διαφορικό, ζητώντας του να πιέσει. Την ίδια στιγμή, ο Ολλανδός έγραφε συνεχώς καλύτερα περάσματα από τις δύο W12.

Ο Leclerc, εν παραλλήλω, τέθηκε υπό πίεση από τον Norris κι έναν γύρο μετά τα κατάφερε ο Βρετανός και πέρασε. Πίσω, ο Stroll προσπέρασε τον Alonso για την 7η.

Πρώτος από τη δεκάδα μπήκε στα pits ο Alonso για τη μέση γόμα, στον 12ο γύρο. Στον επόμενο γύρο ακολούθησε ο Leclerc, ο Norris κι ο Stroll.

Τη διαφορά έκαναν στον Hamilton που του έβαλαν τη σκληρή γόμα στον 14ο γύρο, ενώ με τη μέση πήγε στο 2ο stint στον ίδιο γύρο ο Ricciardo.

Η Red Bull κράτησε μέσα στην πίστα τον Verstappen, ενώ ήταν σαφές πως το undercut λειτουργεί, οπότε ο Ολλανδός ήταν ευάλωτος κι ενώ ο Hamilton κινείτο ταχύτατα.

Στον 17ο γύρο μπήκε ο Bottas, κι αυτός για τη σκληρή γόμα, όσο ο Verstappen συνέχιζε. Ο Perez είχε ανέβει 3ος με όλα τα pit stops μπροστά.

Στον 18ο γύρο ήταν η ώρα του Verstappen για τη μέση, βγαίνοντας 2ος, 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton αλλά με πιο γρήγορη γόμα.

Στο midfield, ο Leclerc έδωσε μάχη με τον Vettel, αλλά ο Γερμανός ηττήθηκε όντας με πιο παλιό σετ, ενώ σε αντίστοιχη μοίρα βρέθηκε ο Perez έναντι του Bottas. Ο Μεξικανός μπήκε για δεύτερη φορά στον 20ο γύρο, ώστε να βάλει τη σκληρή γόμα.

Μία ωραία μάχη είχε ο Vettel με τον Alonso, με τον Γερμανό να προσπερνά για την 8η θέση. Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Sainz, που με πιο φρέσκο σετ βρήκε ευκαιρία να περάσει αμφότερους!

Μπροστά, ο Verstappen είχε φτάσει τη διαφορά στα 3.8 δευτερόλεπτα, σαν να είχε βρει έναν «τοίχο» σε εκείνο το σημείο, μετά από 6 γύρους με εκείνο το σετ.

Ο Perez συνέχισε να αναρριχάται, περνώντας τον 7ο Stroll στον 27ο γύρο.

Κι ενώ ο Verstappen άρχισε να μαζεύει, ο Hamilton μπήκε ξανά για pit, στον 29ο γύρο, για τη σκληρή γόμα. Στόχος ήταν να αποφευχθεί το undercut από τον Ολλανδό.

Ο Bottas ακολούθησε, αλλά προέκυψε πρόβλημα με το εμπρός δεξί ελαστικό και έτσι έχασε χρόνο, βάζοντας παράλληλα τη σκληρή. Μετά από δύο γύρους έφτασε τον Leclerc, αλλά ο Μονεγάσκος τότε μπήκε στα pits για τη σκληρή γόμα, όπως κι ο Ricciardo πίσω του. Έναν γύρο μετά, ακολούθησε ο Norris, που βγήκε μπροστά από τους άλλους δύο.

Παράλληλα, ο Alonso αντιμετώπισε πρόβλημα με τα πίσω φρένα, κι οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη στον 34ο γύρο.

Μπροστά, ο Verstappen ζητούσε απ’ την ομάδα να τον κρατήσει έξω, εφόσον ο ρυθμός ήταν ο ενδεδειγμένος, ενώ ο Hamilton μείωνε ολίγον κατ’ ολίγον τη διαφορά από τον Ολλανδό, σε ένα στρατηγικό μπρα ντε φερ χωρίς προηγούμενο.

Μάχη είχαν οι Stroll-Perez μετά το στοπ του Μεξικανού, ενώ ο Ολλανδός μπήκε για τη σκληρή γόμα στο φινάλε, για 16 γύρους. Βγαίνοντας, είχε διαφορά 8.7 δευτερόλεπτα από τον Βρετανό.

Στη Mercedes, η πρόβλεψη ήταν πως ο Verstappen θα έφτανε τον Hamilton σε 10 γύρους, δηλαδή ως τον 51ο.

Στον 44ο γύρο, οι Ocon και Vettel είχαν επαφή στην Τ1 μετά τη μεταξύ τους μάχη, όταν ο Γερμανός μπλόκαρε τα φρένα του και χτύπησε από πίσω τον Γάλλο.

Στον 47ο γύρο, ο Verstappen είχε φτάσει τη διαφορά στα 3 δευτερόλεπτα από τον Hamilton, και μέχρι τον 51ο γύρο ήταν πια κοντά στο 1 δευτερόλεπτο. Η μάχη για τη νίκη ήταν εκεί, κι ήταν φοβερή.

Ο Verstappen πέρασε στην Τ4 αλλά πάτησε αρκετά εκτός, οπότε η ομάδα του ζήτησε να τον αφήσει να περάσει, και το έκανε. Ως εκ τούτου, έπρεπε να πιέσει ξανά για να περάσει, αλλά είχε χάσει έδαφος.

Δεν του έφτασε ο χρόνος, κι έτσι ο Hamilton πήρε τη νίκη σε ένα τρομερό φινάλε στην πρεμιέρα!

Τρίτος ο Bottas, τέταρτος ο Norris, πέμπτος ο Perez, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν οι Leclerc, Ricciardo, Sainz, Tsunoda και Stroll.

Η βαθμολογία των οδηγών:

Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Lewis Hamilton 25
2 Max Verstappen 18
3 Valtteri Bottas 16
4 Lando Norris 12
5 Sergio Perez 10
6 Charles Leclerc 8
7 Daniel Ricciardo 6
8 Carlos Sainz Jr. 4
9 Yuki Tsunoda 2
10 Lance Stroll 1
11 Kimi Raikkonen
12 Antonio Giovinazzi
13 Esteban Ocon
14 George Russell
15 Sebastian Vettel
16 Mick Schumacher
17 Pierre Gasly
18 Nicholas Latifi


Η βαθμολογία των ομάδων:

Pos Teams Points
1 Mercedes 41
2 Red Bull Racing 28
3 McLaren 18
4 Ferrari 12
5 AlphaTauri 2
6 Aston Martin Cognizant Formula One Team 1
7 Alfa Romeo 0
8 Alpine F1 Team 0
9 Williams 0
10 Uralkali Haas F1 Team 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89369
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 28 Μαρ 2021, 20:05

Ρε Αποστόλη, με τα κόκκινα είσαι;
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 4936
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 28 Μαρ 2021, 20:18

Ναι.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89369
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό seaman » Κυρ 28 Μαρ 2021, 20:23

Είχαμε Μπούζο.
είχαμε Μπούζα,
τώρα έχουμε και Μπίζα
Όταν η συνέχεια γίνεται ζόρικη, οι ζόρικοι συνεχίζουν. Και αν θα τους πάρει χρόνο να φτάσουν ξανά στην κορυφή, είναι γιατί θα κουβαλάνε την αξιοπρέπειά τους μαζί τους.
_____________________ Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Όμιλος Κωνσταντινουπολιτών _____________________
Άβαταρ μέλους
seaman
 
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 28 Μαρ 2021, 20:32

Οπαδός του Nigel Mansel, όταν έτρεχε με Ferrari.Τον μόνο που δεν υποστήριξα ποτέ ήταν ο Ayrton Senna. Αναγνώριζα ότι ήταν ο καλύτερος πιλότος, αλλά δεν γούσταρα την Mac Laren. Τον υποστήριξα μόνο όταν πήγε στην Williams Renault, το 1994, η οποία τότε είχε το καλύτερο μονοθέσιο. Και δυστυχώς τότε συνέβη το μοιραίο.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89369
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 28 Μαρ 2021, 20:54

Εγώ μόνο οδηγούς: Λάουντα, αντιΣουμάχερ :D (από τότε που πήγε και έπεσε πάνω στον Χιλ και τον Βιλνέβ για να μην πάρουν το πρωτάθλημα) και Χάμιλτον.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 4936
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Parolos » Κυρ 28 Μαρ 2021, 22:19

Πώς γίνεται ρε να είστε με την κόκκινη Fiat?
Αληθεια τώρα τί το συμπαθητικό έχει ο γαύρος της F1?

Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο ΠΑΟΚ είναι μάχη και θυσία. Πάντοτε στη ζωή, θα είμαι ΠΑΟΚ. Και στο θάνατο και στη ζωή...
Pablo Garcia
Άβαταρ μέλους
Parolos
 
Δημοσιεύσεις: 6011
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 28 Μαρ 2021, 22:54

Τι σχέση έχει ο γαύρος με την Ferrari; Δεν έχω κάτι με το κόκκινο χρώμα, με τον γαύρο έχω.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89369
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Parolos » Κυρ 28 Μαρ 2021, 22:59

Γενικά και διαχρονικά εκτός από το χρώμα έχουν κι άλλα κοινά με το γαύρο.

Τέλος πάντων.
Κανείς δεν είναι τέλειος!

Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο ΠΑΟΚ είναι μάχη και θυσία. Πάντοτε στη ζωή, θα είμαι ΠΑΟΚ. Και στο θάνατο και στη ζωή...
Pablo Garcia
Άβαταρ μέλους
Parolos
 
Δημοσιεύσεις: 6011
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 29 Μαρ 2021, 16:04

Ξαφνιαστήκαμε όλοι, όταν ο Verstappen, αφού έφτασε και πέρασε τον Hamilton 4 γύρους πριν το τέλος, έκοψε ταχύτητα και επέτρεψε , αμέσως μετά, στον Βρετανό να περάσει πρώτος.
Η εξήγηση:

F1: Γιατί ζητήθηκε από τον Verstappen να αφήσει την θέση στον Hamilton

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 28 ΜΑΡ 2021

Το αίτημα των αγωνοδικών από τη Red Bull να ζητήσει από τον Max Verstappen να αφήσει τον Lewis Hamilton να περάσει ξανά πρώτος μετά τη μάχη τους, οδήγησε σωρεία αντιδράσεων - αλλά ο Michael Masi, αλυτάρχης της F1, έσπευσε να εξηγήσει.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, η Red Bull παρατήρησε πως ο Lewis Hamilton πατούσε συχνά εκτός πίστας στη Στροφή 4, και ζήτησε κι από τον Max Verstappen να πράξει το ίδιο, διαπιστώνοντας πως η FIA δεν τιμωρεί για αυτό.

Παρόλα αυτά, σε εκείνο το σημείο οι αγωνοδίκες άρχισαν να μιλούν με το pitwall της Mercedes, ζητώντας τους να μεταφέρουν στον Hamilton πως έπρεπε να σταματήσει να περνά εκτός των kerbs και με τις τέσσερις ρόδες στο συγκεκριμένο σημείο, με την RB να αντιδρά ανάλογα - αν και ενοχλημένη, γιατί διαπίστωσε πως ο Βρετανός το έκανε αυτό επί 29 γύρους.

Το ζήτημα ανέκυψε ξανά προς το τέλος του αγώνα, όταν ο Verstappen προσπέρασε τον αντίπαλό του πατώντας εκτός ορίων στην εν λόγω στροφή, με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να καλούν την ομάδα να του ζητήσει να αφήσει την θέση ξανά στον οδηγό της Mercedes.

Μετά το πέρας του αγώνα, οι αντιδράσεις ένθεν κακείθεν για τη στάση του race control οδήγησαν τον Michael Masi, αλυτάρχη του σπορ, να πάρει θέση:

«Είχαμε ξεκαθαρίσει στη συνάντηση με τους οδηγούς, ότι αν γίνει προσπέρασμα με ένα εκ των μονοθέσιων εκτός πίστας, κι αυτό το μονοθέσιο κερδίσει πλεονέκτημα, θα πήγαινα στην ενδοεπικοινωνία και θα ζητούσα από την ομάδα να πουν στον οδηγό να παραχωρήσει ξανά την θέση του. Αυτό έγινε ξεκάθαρο.

«Σε σχέση με την ανοχή που δείξαμε σε ορισμένους οδηγούς για το ότι πατούσαν εκτός ορίων κατά τη διάρκεια του αγώνα, αυτό αναφέρθηκε και πάλι στη συνάντηση με τους οδηγούς και στις σημειώσεις που εκδόθηκαν πριν τον αγώνα, και αναφερόταν ότι δεν θα ελέγχονταν σε σχέση με τον χρόνο του εκάστοτε οδηγού.

«Παρόλα αυτά, θα ελέγχονταν αναφορικά με τους αγωνιστικούς κανονισμούς, που αναφέρουν ότι δεν πρέπει να κερδίζεται πλεονέκτημα από αυτήν την πρακτική.»

Τέλος, ο Βρετανός τόνισε πως οι κανονισμοί για τα όρια δεν άλλαξαν μεσούσης του αγώνα, παρά τα λεγόμενα των Mercedes και Red Bull, που παραπονιούνται για την αλλαγή της στάσης των αγωνοδικών σε αυτό το θέμα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89369
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 14 Απρ 2021, 21:08

F1: Δεύτερος τη τάξει κινητήρας αυτός της Ferrari – Αναβαθμίσεις στην Ίμολα

Η Ferrari πιστεύει πως δεν απέχει πλέον αρκετά από τον κορυφαίο κινητήρα της F1, εκείνον της Mercedes, ενώ τονίζει πως η εξέλιξη της SF21 θα σταματήσει τον Ιούνιο, ώστε να επικεντρώσει τις δυνάμεις της στο μονοθέσιο του 2022.

Το τρωτό σημείο της Ferrari το 2020 ήταν με διαφορά ο κινητήρας της, που μετά τη συμφωνία με τη FIA, έχασε σημαντικά σε δύναμη, αφήνοντας τους Ιταλούς πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Φέτος, η ομάδα του Μαρανέλο έχει κάνει σημαντικές βελτιώσεις στον συγκεκριμένο τομέα, κάτι που δεν αρνείται ούτε όταν πηγές εντός αυτής μιλούν ανώνυμα.

Σε σχετικό κείμενο του Auto Motor und Sport, πληροφορίες του Μέσου αναφέρουν πως στη Ferrari βλέπουν από τα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους μία βελτίωση που τους φέρνει πλέον δεύτερη δύναμη στον τομέα των μονάδων ισχύος, πίσω μόνο από το ορόσημο που είναι και φέτος η Mercedes.

Βελτίωση μέχρι το καλοκαίρι

Η Ferrari έχει ένα σαφές πλάνο αναβαθμίσεων και βελτιώσεων για να κάνει την SF21 ένα πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο, ικανό για αν «χτυπήσει» τριάδα, όπως λένε οι άνθρωποι της ομάδας, που βλέπουν πλέον ως ρεαλιστικό αυτόν τον στόχο.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Scuderia θα φέρει νέα αεροδυναμικά μέρη για τον προσεχή αγώνα στην Ίμολα, όπως και η πλειονότητα του grid, για να βελτιώσει τη σταθερότητά της. Ιδιαίτερη ανησυχία προκάλεσε στο pitwall η απώλεια ταχύτητας των Leclerc και Sainz στο δεύτερο μισό του GP στο Μπαχρέιν, και σε αυτό θα εστιάσουν ενόψει του δεύτερου αγώνα της σεζόν.

Παρόλα αυτά, με τους νέους κανονισμούς του 2022 να επιτάσσουν την απόλυτη προσοχή και αφοσίωση των ομάδων, οι Ιταλοί έχουν πάρει την απόφαση να εστιάσουν στο μονοθέσιο της νέας χρονιάς από τον Ιούνιο, δίνοντας στον εαυτό της ένα 6μηνο για να προετοιμαστεί για τη νέα γενιά.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89369
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό V-olakiotis » Τετ 14 Απρ 2021, 21:37

Άντε να δούμε...

NATOI NATOI OI AHTTHTOI ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
 
Δημοσιεύσεις: 6127
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 16 Απρ 2021, 17:15

GP Εμίλια Ρομάνια – FP1: Ξεκίνημα με Bottas, από κοντά Hamilton και Verstappen

4τροχοι

Ο Valtteri Bottas ήταν ο ταχύτερος των πρώτων ελεύθερων δοκιμών, με τους Lewis Hamilton και Max Verstappen να μένουν πίσω τους, με διαφορά μικρότερη του ενός δεκάτου του δευτερολέπτου.

Η Ίμολα άνοιξε τις πύλες της για τη Formula 1 για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα μερικών μηνών, και οι οδηγοί βγήκαν άμεσα στην πίστα, με δεδομένο ότι πλέον οι ελεύθερες δοκιμές διαρκούν μία ώρα.

Το έργο τους δυσκόλεψε, όταν στα μισά της διαδικασίας, ο Sergio Perez βρέθηκε με κλαταρισμένο πίσω αριστερό ελαστικό, ενώ πιο μπροστά ακινητοποιήθηκε κι ο Esteban Ocon. Με πρόβλημα στις onboard κάμερες, όμως, δεν ήμασταν σε θέση να δούμε τι συνέβη ανάμεσα στους δύο οδηγούς, κι αν όντως είχαν κάποια επαφή.

Η κόκκινη σημαία βγήκε για αρκετή ώρα, και με το χρονόμετρο να μετράει, έμεναν 12 λεπτά μετά για όλους να ολοκληρώσουν τα προγράμματά τους στο FP1.

Έτσι, μέχρι το φινάλε είδαμε αρκετούς οδηγούς να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους.

Ο Bottas πέρασε πρώτος με το πέσιμο της καρώ σημαίας, όσο ο Hamilton με τον Verstappen τον ακολουθούσαν κατά πόδας, όντας εκείνοι για λίγο στην πρωτοπορία της κατάταταξης.

Ενθαρρυντική ήταν η παρουσία των δύο Ferrari στην 4η και 6η θέση, με τον Gasly να συνεχίζει να δείχνει την ταχύτητα της ΑΤ02 όντας 5ος.

Βελτιωμένη εμφανίστηκε η Alpine και η Aston Martin, με τους Alonso και Stroll εντός δεκάδας, την ώρα που ο Vettel περιορίστηκε στη 15η θέση.

Τη δεκάδα έκλεισε -κάνοντας έκπληξη- ο Latifi κι ο Ricciardo.

Τo FP2 ξεκινά στις 15:30 ώρα Ελλάδας.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση - Οδηγός - Γύροι - Χρόνος - Διαφορά

1. Valtteri Bottas - 23 - 1’16.564
2. Lewis Hamilton - 25 - 1’16.605 - 0.041
3. Max Verstappen - 21 - 1’16.622 - 0.058
4. Charles Leclerc - 13 - 1’16.796 - 0.232
5. Pierre Gasly - 21 - 1’16.888 - 0.324
6. Carlos Sainz Jr. - 26 - 1’16.888 - 0.324
7. Fernando Alonso - 23 - 1’17.457 - 0.893
8. Lance Stroll - 19 - 1’17.489 - 0.925
9. Nicholas Latifi - 24 - 1’17.739 - 1.175
10. Daniel Ricciardo - 23 - 1’17.769 - 1.205
11. George Russell - 25 - 1’17.866 - 1.302
12. Kimi Raikkonen - 16 - 1’17.883 - 1.319
13. Lando Norris - 16 - 1’17.935 - 1.371
14. Sebastian Vettel - 23 - 1’17.984 - 1.420
15. Antonio Giovinazzi - 24 - 1’18.058 - 1.494
16. Sergio Perez - 15 - 1’18.228 - 1.664
17. Esteban Ocon - 20 - 1’18.360 - 1.796
18. Nikita Mazepin - 22 - 1’18.823 - 2.259
19. Mick Schumacher - 18 - 1’19.480 - 2.916
20. Yuki Tsunoda - 11 - 1’19.781 - 3.217
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89369
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 16 Απρ 2021, 17:17

GP Εμίλια-Ρομάνια – FP2: Συνεχίζει μπροστά ο Bottas, πρόβλημα για τον Verstappen

4τροχοι

Ο Valtteri Bottas συνέχισε στην κορυφή των χρόνων και στο FP2 της Εμίλια-Ρομάνια, την ώρα που ο Max Verstappen αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του κι έμεινε από νωρίς εκτός διαδικασίας.

Οι δεύτερες ελεύθερες δοκιμές στην Εμίλια-Ρομάνια εκτυλίχθηκαν με αρκετές ανατροπές κι ενδιαφέροντα συμβάντα.

Τα πράγματα δεν ξεκίνησαν καλά για τη Red Bull και τον Verstappen, που μετά τα πρώτα λεπτά αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος της Honda, και αναγκάστηκε να γυρίσει στα pits και να χάσει πολύτιμο χρόνο δοκιμών στην πίστα. Λίγο μετά, η ομάδα αποκάλυψε πως το ζήτημα εντοπίζεται στον κινητήριο άξονα.

Λίγο μετά άρχισαν οι δοκιμές με τη μαλακή γόμα και τα λιγότερα καύσιμα, ώστε οι ομάδες κι οι οδηγοί να δουν την δυναμική των μονοθέσιών τους σε ρυθμό κατατακτήριων.

Ο Valtteri Bottas ήταν ο ταχύτερος εκ νέου, με τον Lewis Hamilton πίσω του για μόλις 0,010 δλ. Το ενδιαφέρον είναι πως ο Φινλανδός ήταν εκεί με τη μέση γόμα, ενώ ο 7κις πρωταθλητής είχε βάλει τη μαλακή.

Εντυπωσιακά συνέχισε την πορεία της η AlphaTauri, με τον Pierre Gasly 3ο και τον Yuki Tsunoda 7ο.

Ενδιάμεσά τους είδαμε τις δυο Ferrari και πάλι, με τον Sainz να υπερισχύει του Leclerc για 6 δέκατα του δευτερολέπτου, ενώ 6ος έμεινε ο Perez. Ο Μονεγάσκος της Scuderia είχε και έξοδο στο τέλος της διαδικασίας, στην προσπάθειά του να πιέσει λίγο περισσότερο, με αποτέλεσμα να χτυπήσει και να βγάλει την κόκκινη σημαία, ολοκληρώνοντας έτσι το session για όλους.

Τέλος, η McLaren δεν έδειχνε να έχει βρει τα πατήματά της στην πίστα, με τον Norris να μένει 8ος και τον Ricciardo μόλις στην 18η θέση.

Αύριο συνεχίζεται το τριήμερο, με το FP3 στις 12:00 ώρα Ελλάδας.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση - Οδηγός - Ομάδα - Χρόνος

1 Valtteri BOTTAS Mercedes 1:15.551
2 Lewis HAMILTON Mercedes 1:15.561
3 Pierre GASLY Alpha Tauri 1:15.629
4 Carlos SAINZ Ferrari 1:15.834
5 Charles LECLERC Ferrari 1:16.371
6 Sergio PÉREZ Red Bull 1:16.411
7 Yuki TSUNODA Alpha Tauri 1:16.419
8 Lando NORRIS McLaren 1:16.485
9 Antonio GIOVINAZZI Alfa Romeo 1:16.513
10 Lance STROLL Aston Martin 1:16.737
11 Esteban OCON Alpine 1:16.817
12 Nicholas LATIFI Williams 1:16.823
13 Fernando ALONSO Alpine 1:16.835
14 Max VERSTAPPEN Red Bull 1:16.999
15 Sebastian VETTEL Aston Martin 1:17.092
16 George RUSSELL Williams 1:17.179
17 Kimi RÄIKKÖNEN Alfa Romeo 1:17.273
18 Daniel RICCIARDO McLaren 1:17.281
19 Mick SCHUMACHER Haas 1:17.350
20 Nikita MAZEPIN Haas 1:17.857
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89369
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 17 Απρ 2021, 16:03

GP Εμίλια-Ρομάνια – Κατατακτήριες: Pole position στο νήμα για τον Hamilton

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας

Ο Lewis Hamilton πανηγυρίσε την 99η pole position της καριέρας του, την ώρα που ο Sergio Perez κέρδισε τον Max Verstappen στον δεύτερο αγώνα τους μαζί. Πανωλεθρία για τον Bottas.

Οι κατατακτήριες στην Εμίλια-Ρομάνια ήταν άκρως ενδιαφέρουσες, προμηνύοντας έναν ωραίο αγώνα το μεσημέρι της Κυριακής.

Στο Q1, νωρίς είχαμε το πρώτο απρόοπτο, με τον Yuki Tsunoda να χάνει το πίσω μέρος της ΑΤ02 στον πρώτο του γρήγορο γύρο, με αποτέλεσμα να βρεθεί στις μπαριέρες και να τεθεί εκτός συνέχειας. Η διαδικασία διεκόπη μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.

Με την επανεκκίνηση, άπαντες βγήκαν με τη μαλακή γόμα για να μπορέσουν να γράψουν έναν αρκούντως ικανοποιητικό χρόνο και να προκριθούν στο Q2.

Ο Bottas σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Lewis Hamilton 2ο, ενώ ο Lando Norris παρέμεινε ψηλά και μετά το FP3, γράφοντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

Με αυτόν τον τρόπο άφησε πίσω του τους Verstappen και Perez, την ώρα που στο midfield, η Ferrari έμεινε εντός δεκάδας, με τον Stroll να βελτιώνεται, σε αντίθεση με τον Ricciardo που συνέχιζε να βρίσκεται αρκετά μακριά από τον άμεσο ανταγωνισμό του.

Στα τελευταία 2 λεπτά, η πίστα ήταν στην καλύτερη κατάσταση, και αυτό έφερε ξαφνικά τον Ocon 5ο, τον Latifi 12ο και τον Russell 14ο.

Εκτός συνέχειας έμειναν οι Raikkonen, Giovinazzi, Schumacher και Mazepin.

Στο Q2, οι δύο Mercedes, οι δύο Williams κι ο Verstappen επέλεξαν τη μέση γόμα για τις προσπάθειές τους, θέλοντας να εκκινήσουν με αυτό το σετ στον αυριανό αγώνα.

Με αυτό ως δεδομένο, ο Norris πέρασε πρώτος έχοντας βάλει τη μαλακή γόμα, μπροστά από τους Hamilton, Verstappen, Leclerc και Bottas.

Την ίδια ώρα, ο Ricciardo ήταν 11ος, και έπρεπε στη δεύτερη προσπάθειά του να βελτιώσει για να μπορέσει να προκριθεί, τη στιγμή που ο Russell ήταν εντός δεκάδας με τη μέση γόμα.

Στα τελευταία 5 λεπτά ήρθαν οι μεγάλες βελτιώσεις, όμως, με τον Perez να κλέβει την πρωτιά απ’τον Βρετανό της McLaren, για 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο Leclerc ανέβηκε 3ος, ενώ ο Sainz έμεινε εκτός συνέχειας, όντας 11ος. Ο Ricciardo μπόρεσε να προκριθεί, ενώ δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για τους Russell, Vettel, Latifi και Alonso.

Στο Q3, τον πρώτο λόγο είχε -για μόλις 0,091 δλ.- ο Hamilton, έναντι του 2ου Verstappen και του τρίτου Perez. Παρέμεινε ψηλά ο Norris, στην 4η θέση, ενώ μισό δευτερόλεπτο πίσω βρέθηκε ο Bottas.

Στις τελευταίες προσπάθειες, ο Hamilton δε βελτίωσε άλλα έμεινε πρώτος, με τον Perez να κάνει την έκπληξη και να ανεβαίνει 2ος, περνώντας τον Verstappen κι αναγκάζοντάς τον να χάσει για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό από teammate του σε κατατακτήριες.

Ο Bottas έζησε την απόλυτη πανωλεθρία, όντας 8ος για την αυριανή εκκίνηση, ενώ εξαιρετικά τα πήγαν οι Leclerc, Gasly στο 4-5, με τον Ricciardo τελικά να κερδίζει τον Norris, που στο τέλος έγραψε καταπληκτκό χρόνο, που δεν μέτρησε γιατί πάτησε εκτός ορίων.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89369
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες