Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Υπενθυμίζω ότι η εκκίνηση είναι στις 18:00: https://www.antenna.gr/Live
Όσοι έχετε (ακόμη) αϋπνίες, παρακολουθήστε το και θα γιατρευτείτε ΑΜΕΣΑ...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Μπαχρέιν: Νικητής ο Piastri, μάχη μέχρις εσχάτων για το βάθρο

Car & Driver - Δημήτρης Μπίζας

Μία άνετη νίκη πήρε ο Oscar Piastri στην έρημο του Σακχίρ, καθώς πίσω του γίνονταν συνεχώς μάχες, με τον George Russell οριακά να καταφέρνει να πάρει την 2η θέση.

Στην εκκίνηση, ο Piastri κράτησε την πρωτοπορία, με τον Russell να περνά τον Leclerc, γεγονός που έκανε και ο Norris, που από την 6η θέση βρέθηκε με το τέλος του 1ου γύρου στην 3η. Ο Μονεγάσκος, με τη μέση γόμα, έμοιαζε ανήμπορος να αμυνθεί.

Πιο πίσω, ο Antonelli έπεσε 7ος, με τον Sainz να περνά 6ος, ενώ ο Verstappen έπεσε 8ος κι ο Hamilton έμεινε 9ος.

Λίγο μετά, ο Norris βρέθηκε υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες και τιμωρήθηκε με 5 sec ποινής, καθώς ήταν έξω από την θέση του στο grid, έχοντας τοποθετήσει το μονοθέσιό του πιο μπροστά από το προβλεπόμενο.

Μπροστά, ο Piastri άνοιξε τη διαφορά του αρκετά ώστε να αφήσει εκτός απόστασης DRS τον Russell, την ώρα που ο Leclerc βρισκόταν υπό πίεση από τον Gasly. Η επιλογή της Ferrari να ξεκινήσει με τη μέση γόμα και τους δύο οδηγούς της δεν έμοιαζε να αποδίδει καρπούς. Ο Sainz έχασε δύο θέσεις σε μία στροφής από τους Antonelli και Verstappen.

Έχοντας φτάσει στον 8ο γύρο, ο Norris συνέχιζε να πιέζει τον Russell για να περάσει 2ος, όσο ο teammate του ηγείτο άνετα του αγώνα, και με την ποινή στην πλάτη του, ήταν αναγκαίο να το πράξει άμεσα.

Στο μεταξύ, ο Hamilton έδωσε μία εξαιρετική μάχη με τον οδηγό που αντικατέστησε στη Ferrari, τον Sainz, όσο o Tsunoda τους παρακολουθούσε από πολύ κοντά. Ο Βρετανός πέρασε στη Στροφή 11, αφήνοντας εκτεθειμένο τον Ισπανό στις «ορέξεις» του οδηγού της Red Bull. Την ίδια ώρα, ο Antonelli ήθελε να καθαρίσει τον Gasly για να ανέβει 5ος, και τα κατάφερε.

Στον 11ο γύρο, ο Norris μπήκε στα pits, βάζοντας τη μέση γόμα κι εκτίοντας την ποινή του. Τον ακολούθησαν οι Verstappen (σκληρή) και Gasly (μέση), που παρά τα 5 παραπάνω sec που έμεινε στάσιμος ο Βρετανός δεν κατάφεραν να τον περάσουν.

Ο Antonelli έκανε τη δική του στάση στον 13ο γύρο, και με το overcut να είναι αρκετά ισχυρό στη συγκεκριμένη πίστα, βρέθηκε πίσω και από τον Verstappen, παρά το γεγονός ότι ο Ολλανδός καθυστέρησε να φύγει από το pit box καθώς το φανάρι της ομάδας δεν έγινε ποτέ πράσινο αν και θα έπρεπε.

Στον 14ο γύρο, ο Russell άλλαξε στη μέση γόμα και έμεινε μπροστά από τον Norris. Τελευταίος άλλαξε ο Piastri, με τις Ferrari των Leclerc και Hamilton να μένουν έξω χάρη στην αντοχή της μέση γόμας.

Με τον Antonelli να έχει φτάσει τον Verstappen, άρχισε να επιτίθεται, με την πρώτη του προσπάθεια να κρίνεται ανεπιτυχής.

Στον 18ο γύρο, η Ferrari επέλεξε να κάνει διπλό pit stop, με τον Leclerc να βγαίνει στην πίστα 5ος, πίσω από τον Gasly, και τον Hamilton 11ο, πίσω κι από τον Tsunoda. Ο Μονεγάσκος πάντως πέρασε γρήγορα τον οδηγό της Alpine, ανακτώντας την 4η θέση, με διαφορά 3,6 sec από τον Norris. Λίγο αργότερα, κι ο Hamilton έπραξε το ίδιο, μπαίνοντας ξανά στη δεκάδα

Ο Antonelli επέστρεψε με καλύτερη στρατηγική στο να περάσει τον Verstappen και το κατάφερε στον 20ο γύρο, βασιζόμενος και στη μέση γόμα που είχε.

Ο Ολλανδός παραπονέθηκε για υπερθέρμανση όλων των συστημάτων του μονοθεσίου του, και βρέθηκε εκτεθειμένος στους Doohan και Hamilton που τον καταδίωκαν. Σε πρώτη φάση, πάντως, ο 7κις πρωταθλητής πέρασε τον rookie της Alpine, και μετά τον παλιό του αντίπαλο.

Μπροστά, ο Leclerc είχε καταπληκτικό ρυθμό με πιο φρέσκα ελαστικά από τους τρεις πρώτους, μειώνοντας συνεχώς τη διαφορά από τον Norris.

Σχεδόν ταυτόχρονα, ο Leclerc πέρασε πειστικά τον Norris, ενώ ο Hamilton ανέβαινε 7ος αφήνοντας πίσω του τον Antonelli και μετά 6ος.

Στην κορυφή, ο Piastri είχε υπό έλεγχο τον αγώνα, έχοντας χτίσει διαφορά 6 sec από τον Russell. Ο Βρετανός είχε με τη σειρά του στα 1,3 sec τον Leclerc, άρα δεν μπορούσε να εφησυχάσει.

Ο Verstappen τράβηξε πρώτος και μπήκε για τελευταία φορά στα pits στον 27ο γύρο, έχοντας θέμα με το μονοθέσιο και με σαφείς δυσκολίες με τη σκληρή γόμα. Γύρισε στην πίστα τελευταίος.

Από τη δεκάδα, Antonelli και Ocon έκαναν μαζί στοπ στον 28ο γύρο, με τον Γάλλο της Haas να κάνει και πάλι έναν «αθόρυβα» καλό αγώνα.

Παράλληλα, ο Sainz πέρασε τον Tsunoda, με τους δυο τους να έχουν μία μικρή επαφή στη Στροφή 1.

Τα θραύσματα, όμως, έφεραν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα ώστε να καθαριστούν στον 33ο γύρο, κι αυτό έφερε με τη σειρά του ακόμα περισσότερη δράση στον τομέα της στρατηγικής. Piastri, Russell, Leclerc και Norris έκαναν pit stops, με τον Μονεγάσκο να ξεχωρίζει βάζοντας τη σκληρή γόμα.

Μετά τα stops, η δεκάδα ήταν Piastri, Russell, Leclerc, Norris, Hamilton, Gasly, Ocon, Verstappen, Doohan και Sainz.

Με 22 γύρους να απομένουν, το safety car επέστρεψε στα pits. Ο Piastri κρατήθηκε πρώτος, με τον Norris να παλεύει να περάσει τον Leclerc, χωρίς να υπολογίζει τον Hamilton, ο οποίος τον πέρασε. Κι ενώ ο οδηγός της McLaren τον πέρασε εκ νέου, το έπραξε πατώντας εκτός ορίων της πίστας, οπότε έδωσε πίσω την θέση, πέφτοντας 5ος.

Τον πέρασε νόμιμα στον επόμενο γύρο, και βρέθηκε ξανά 4ος.

Ο αγώνας σταθεροποιήθηκε λίγους γύρους μετά, με τις μάχες να εντοπίζονται χαμηλά στη δεκάδα, καθώς Doohan, Tsunoda, Bearman, και ο Antonelli, ο μεγάλος χαμένος του SC, πάλευαν για τους τελευταίους βαθμούς.

Με τη Ferrari να δυσκολεύεται με τη σκληρή γόμα, ο Norris άρχισε να πιέζει για να περάσει τον Leclerc και να ανέβει στο βάθρο. Στην πρώτη του προσπάθεια, ο Βρετανός μπλόκαρε τα εμπρός ελαστικά κι έχασε τη γραμμή του. Και το έπραξε ξανά δύο γύρους μετά, στον 49ο γύρο, αλλά η άμυνα του Leclerc ήταν υποδειγματική. Η τρίτη φορά ήταν κι η καλή για τον οδηγό της McLaren, καθώς με πολύ κόπο τα κατάφερε στη Στροφή 4.

Παράλληλα, ο Russell τέθηκε υπό εξέταση, καθώς άνοιξε το DRS χειροκίνητα. Ο λόγος ήταν πως έχασε πλήρως την επαφή με μια σειρά από συστήματα στο μονοθέσιό του, και με τις οδηγίες του μηχανικού του έκανε αυτή τη δοκιμή για να δει αν λειτουργεί. Με τα ζητήματα που είχε, ο Norris τον έφτασε αλλά δεν τον πέρασε, και θα ελπίζει πια σε τιμωρία του συμπατριώτη του για να ανέβει 2ος.

Μπροστά ο Piastri πήρε τη νίκη και έτσι τις διπλασίασε για το 2025.

Κάτω από το βάθρο, ο Hamilton ήρθε 5ος, ο Gasly έχασε την θέση στο φινάλε από τον Verstappen κι έπεσε 7ος, με τους Verstappen, Ocon, Tsunoda και Bearman να έπονται.

Επόμενος αγώνας την Κυριακή του Πάσχα, σε μία εβδομάδα, στη Σαουδική Αραβία.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

2025 Driver Standings

1. Lando Norris - McLaren Mercedes, 77
2. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 74
3. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, 69
4. George Russell - Mercedes, 63
5. Charles Leclerc - Ferrari, 32
6. Kimi Antonelli - Mercedes, 30
7. Lewis Hamilton - Ferrari, 25
8. Alexander Albon - Williams Mercedes, 18
9. Esteban Ocon - Haas Ferrari, 14
10. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes, 10
11. Pierre Gasly - Alpine Renault, 6
12. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari, 6
13. Oliver Bearman - Haas Ferrari, 6
14. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, 5
15. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, 4
16. Carlos Sainz - Williams Mercedes, 1
17. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes, 0
18. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, 0
19. Jack Doohan - Alpine Renault, 0
20. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari, 0

2025 Team Standings

1. McLaren Mercedes, 151
2. Mercedes, 93
3. Red Bull Racing Honda RBPT, 71
4. Ferrari, 57
5. Haas Ferrari, 20
6. Williams Mercedes, 19
7. Aston Martin Aramco Mercedes, 10
8. Racing Bulls Honda RBPT, 7
9. Alpine Renault, 6
10. Kick Sauber Ferrari, 6
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Σαουδικής Αραβίας: Στη μοναδική Τζέντα - Το τηλεοπτικό πρόγραμμα του αγώνα

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Μετά τη στάση στο Μπαχρέιν, η Formula 1 συνεχίζει την περιοδεία της στη Μέση Ανατολή και ταξιδεύει στην Τζέντα, σε μία πίστα πραγματικά μοναδική στο καλεντάρι.

Μετά το Σαχκίρ στο Μπαχρέιν, ήρθε η ώρα για κάτι μοναδικό στο καλεντάρι. Ο λόγος για το Jeddah Corniche Circuit, μία πίστα πόλης στα παράλια της Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, που όχι τυχαία φέρει τον τίτλο της πιο γρήγορης διαδρομής πόλης στον κόσμο - κάτι που αποδείχθηκε ήδη από τις τρεις προηγούμενες σεζόν που η Formula 1 αγωνίζεται εκεί.

Ενώ πρόκειται να είναι μία προσωρινή πίστα, μέχρι να κατασκευαστεί το νέο «σπίτι» του αγώνα στη χώρα στην Κιντιγιά, τελικά αναμένεται να παραμείνει στο καλεντάρι για αρκετά χρόνια ακόμα.

Από τη σκοπιά των ελαστικών
Για τη Τζέντα, η Pirelli έχει επιλέξει τις C3, C4 και C5 γόμες της γκάμας της, σε αντίθεση με πέρυσι που οι επιλογές ήταν ένα σκαλί πιο σκληρές.

«Με βάση την περσινή μας εμπειρία και τις πληροφορίες που συλλέξαμε κατά τη φάση ανάπτυξης των νέων ελαστικών, θέλαμε να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση, για να δώσουμε στις ομάδες και τους οδηγούς ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών στρατηγικής», εξήγησε ο διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, Mario Isola. «Το 2024, 18 από τους 20 οδηγούς είχαν ξεκινήσει με τη Medium, δηλαδή τη C3 και μια πρώιμη ουδετεροποίηση στον αγώνα ώθησε τους 14 από αυτούς να αλλάξουν αμέσως στη C2, η οποία ήταν στη συνέχεια η Hard, διατηρώντας την μέχρι το τέλος. Με μια πιο μαλακή τριάδα, πιστεύουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια κατάσταση όπου θα μπορούσε να υπάρξει ένας συνδυασμός μεταξύ στρατηγικών ενός ή δύο στοπ».

Το πρόγραμμα του αγώνα - Ζωντανή μετάδοση από ΑΝΤ1, ANT1+ και F1 TV Pro/Premium
Μ. Παρασκευή 18/4 FP1: 16:30-17:30, FP2: 20:00-21:00

Μ. Σάββατο 19/4 FP3: 16:30-17:30, Κατατακτήριες: 20:00-21:00

Κυριακή του Πάσχα 20/4 Αγώνας: 20:00

Πληροφορίες για το Grand Prix
Πρώτο GP: 2021
Σχεδιαστής: Carsten Tilke
Μήκος πίστας: 6,174 χιλιόμετρα
Στροφές: 27 (Δεξιόστροφη)
Γύροι: 50
Απόσταση αγώνα: 308,450 χιλιόμετρα
Ρεκόρ αγώνα: Lewis Hamilton, Mercedes - 1:30.734
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Με το ζόρι πέρασε ο Hamilton στο Q3 (10ος και καταϊδρωμένος), ενώ ο Leclerc 6oς. Η μάχη για τις τρεις πρώτες θέσεις είναι μεταξύ Verstapen και των δύο Mc Laren.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

O Norris είχε ατύχημα στο Q3 και δεν χρονομετρήθηκε επομένως θα ξεκινήσει 10ος.

Οι πρώτοι 10 στην αυριανή εκκίνηση
1. Verstappen M. - Red Bull, 1:27.294
2. Piastri O. - McLaren, +0.010
3. Russell G. - Mercedes, +0.113
4. Leclerc C. - Ferrari, +0.376
5. Antonelli K. - Mercedes, +0.572
6. Sainz C. Jr. - Williams, +0.870
7. Hamilton L. - Ferrari, +0.907
8. Tsunoda Y. - Red Bull, +0.910
9. Gasly P. - Alpine, +1.073
10. Norris - McLaren
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

1ος ο Piastri,
2ος ο Verstapen,
3ος ο Leclerc (!),
4ος ο Norris,
5ος ο Russel
6ος ο Antonelli
7ος ο Hamilton
8ος ο Sainz
9ος ο Albon και
10ος ο Hadjar
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

2025 Driver Standings

1. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 99
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, 89
3. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, 87
4. George Russell - Mercedes, 73
5. Charles Leclerc - Ferrari, 47
6. Kimi Antonelli - Mercedes, 38
7. Lewis Hamilton - Ferrari, 31
8. Alexander Albon - Williams Mercedes, 20
9. Esteban Ocon - Haas Ferrari, 14
10. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes, 10
11. Pierre Gasly - Alpine Renault, 6
12. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari, 6
13. Oliver Bearman - Haas Ferrari, 6
14. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, 5
15. Carlos Sainz - Williams Mercedes, 5
16. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, 5
17. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes, 0
18. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, 0
19. Jack Doohan - Alpine Renault, 0
20. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari, 0


2025 Team Standings

1. McLaren Mercedes, 188
2. Mercedes, 111
3. Red Bull Racing Honda RBPT, 89
4. Ferrari, 78
5. Williams Mercedes, 25
6. Haas Ferrari, 20
7. Aston Martin Aramco Mercedes, 10
8. Racing Bulls Honda RBPT, 8
9. Alpine Renault, 6
10. Kick Sauber Ferrari, 6

Πηγή: https://www.formula1.com/en/results/2025/team
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Μαϊάμι - Sprint: Ο Norris νικητής στο βροχερό χάος!

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Σε έναν αγώνα γεμάτος εναλλαγές και ατυχήματα, ο Lando Norris είχε την τύχη με το μέρος του και πήρε τη νίκη.

Το sprint στο Miami International Autodrome ήταν επεισοδιακό πριν καν ξεκινήσει, καθώς η βροχή έπεφτε καταρρακτωδώς κι ο Charles Leclerc έπεσε θύμα της καθ' οδόν για να πάρει την θέση του στο grid, με αποτέλεσμα να μην εκκινήσει καν.

Κι ενώ μέχρι να αρχίσει ο αγώνας η βροχή είχε κοπάσει, η ορατότητα από το νερό που σηκωνόταν με το πέρασμα των μονοθέσιων οδήγησε τον αλυτάρχη στην απόφαση να καθυστερήσει η εκκίνηση περίπου μισή ώρα.

Τελικώς, η εκκίνηση δόθηκε στις 19:30 στατικά, με 16 γύρους πια κι όχι 19, με τον Piastri να ξεκινά καλά και να παίρνει την πρωτιά από τον Antonelli από την εσωτερική που βγήκε εκτός πίστας, πέφτοντας 4ος, με τον Norris και τον Verstappen να τον προσπερνούν.

Πιο πίσω, ο Lawson έκανε μια καταπληκτική εκκίνηση ανεβαίνοντας από την 14η στην 9η θέση, ενώ 5 θέσεις κέρδισε κι ο Stroll.

Ο Αυστραλός της McLaren άρχισε να χτίζει διαφορά κοντά στα 2 sec από τον teammate του στην κορυφή, καθώς ο Antonelli πάλευε να μην πέσει πίσω κι από τον Russell.

Τη στασιμότητα και τη μονοτονία που επικρατούσε στην πίστα ήρθε να διαταράξει ο Verstappen, ο οποίος στην εκκίνηση φάνηκε εκτός grid box. Οι αγωνοδίκες σημείωσαν το συμβάν, αλλά τελικά δεν το εξέτασαν, με τον Ολλανδό να κρίνεται νόμιμος.

Η μόνη μάχη σε όλη την πίστα αφορούσε την 12η θέση, με τον Sainz να παλεύει με νύχια και με δόντια να περάσει τον Ocon.

Μετά τον 8ο γύρο, άρχισε να διαμορφώνεται και μια στεγνή γραμμή στην πίστα, με τον Piastri να τονίζει πως η πίστα στέγνωνε μεν, όχι τόσο γρήγορα όσο περίμενε δε.

Παράλληλα, ο Russell άρχισε να επιτίθεται στον Antonelli για την 4η θέση, έχοντας φτιάξει μια διαφορά 5 sec από τον Hamilton πίσω του. Ο Βρετανός μάλιστα τόνισε στο team radio ότι έχει περισσότερο ρυθμό από τον νεαρό teammate του, δίνοντας στην ομάδα το στίγμα ότι θέλει να ανταλλάξουν θέσεις αναίμακτα.

Στον 11ο γύρο ενεργοποιήθηκε και το DRS, δείχνοντας πια πως η πίστα ήταν έτοιμη ακόμα και για slicks. Ο Tsunoda το έπραξε πρώτος, καθώς όντας εκτός βαθμών είχε λογική να ρισκάρει.

Ο Hamilton ακολούθησε στον 12ο γύρο, ενώ στον επόμενο γύρο ήταν η σειρά του Verstappen, ο οποίος είχε επαφή με τον Antonelli στο pitlane, με αποτέλεσμα να έχει σοβαρή ζημιά στην αεροτομή του. Ο Ολλανδός τιμωρήθηκε διότι η ομάδα του τον άφησε να φύγει ενώ περνούσε ο Ιταλός, κι έτσι έπεσε εκτός 8άδας στο φινάλε.

Την ίδια στιγμή, οι McLaren πάλευαν για την πρωτιά με τον Piastri να μπαίνει για slicks, βλέποντας ότι ο Hamilton με αυτά τα ελαστικά «πετούσε» - τόσο που έπιασε και πέρασε τον Verstappen για την 3η θέση.

Όταν μπήκε κι ο Norris για τα slicks, ο Alonso είχε επαφή με τον Lawson που είδε να καταλήγει στις μπαριέρες βγάζοντας στην πίστα το Safety Car, γεγονός που τον κράτησε στην πρωτιά, με τον Piastri να μην τον προλαβαίνει και να μένει 2ος. Ο Βρετανός κατάφερε, παρά το γεγονός ότι έχασε χρόνο μένοντας έναν γύρο παραπάνω εκτός με τα inters, να μείνει πρώτος και να πάρει τη νίκη.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έμεινε μέχρι και τον τερματισμό, με τον Norris να περνά πρώτος την καρώ σημαία, και τους Piastri και Hamilton μαζί του στο βάθρο. Βαθμούς πήραν κατά σειρά οι Albon, Russell, Stroll, Lawson και Bearman.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Μαϊάμι: Νικητής ο Piastri μετά από μνημειώδη μάχη με τον Verstappen

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Μετά από μια μάχη για σεμινάριο, ο Oscar Piastri πήρε την τέταρτη φετινή του νίκη, κάνοντας μαζί με τον Lando Norris το 1-2 στο Μαϊάμι. Τρίτος o George Russell, δράμα στη Ferrari.

Μερικές ώρες πριν την εκκίνηση του Grand Prix, η βροχή έπεφτε καταρρακτωδώς στο Μαϊάμι – τόσο που ο αγώνας του F1 Academy ακυρώθηκε λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και του στάσιμου νερού που είχε γεμίσει στην πίστα.

Ωστόσο, περίπου 1 ώρα πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα, ο καιρός έφτιαξε και η πίστα στέγνωσε, καθιστώντας την έναρξη του αγώνα εφικτή.

Στην εκκίνηση, ο Verstappen έστριψε πρώτος όμως μπλόκαρε και για λίγο φάνηκε κοντά στο να χάσει την θέση από τον Norris, όμως ο Ολλανδός έκλεισε τη γραμμή τελείως στον Βρετανό, που έπεσε 6ος βγαίνοντας λίγο εκτός πίστας. Έτσι, ο Antonelli πέρασε 2ος, με τον Piastri 3o, και τους Russell και Albon πίσω του.

Στον 2ο γύρο τέθηκε σε ισχύ το VSC, καθώς ο Doohan είχε επαφή με τον Lawson στην πρώτη στροφή, γεγονός που τον άφησε εκτός αγώνα με κλατάρισμα. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας άρθηκε στον 4ο γύρο και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά.

Ο Piastri δεν άργησε να περάσει τον Antonelli για την 2η θέση, ενώ ο Norris έπραξε το ίδιο με τον Albon για την 5η, κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Sainz για να αφήσει πίσω τον teammate του.

Στον 7ο γύρο, ο Russell έκανε ένα λάθος στο γρήγορο πρώτο sector και ο Norris δεν χρειάστηκε δεύτερη στιγμή να σκεφτεί να περάσει τον συμπατριώτη του. Ο οδηγός της Mercedes δεν είχε ρυθμό και πλέον ήταν κι εκτεθειμένος στις δύο Williams, που δεν αρκούνταν στο ότι είχαν αφήσει αρκετά πίσω τους τον Leclerc.

Ο Norris συνέχιζε να ανεβαίνει ξανά, όντας πια 3ος στον 9ο γύρο, όσο ο Piastri πίεζε ασφυκτικά τον Verstappen για τα ηνία του αγώνα. Ο Ολλανδός αμυνόταν με νύχια και με δόντια, αμυνόμενος υποδειγματικά στον πεισματάρη Piastri που δεν έχανε ευκαιρία να δείξει στον αντίπαλό του ότι είναι εκεί.

Όλο αυτό έφερνε τον Norris όλο και πιο κοντά στους πρώτους δύο, κι ενώ αρχικώς περίμεναν βροχή, αυτή τελικά έφυγε, οπότε η μάχη ήταν στα ίσια ανάμεσα στους τρεις τους.

Ο Piastri όμως επέμεινε και τον κέρδισε, κατακτώντας την πρωτιά στον 14ο γύρο. Ο Norris ήταν πια στα 4 δέκατα, κι ήταν η σειρά του να δώσει την υπέρτατη μάχη με τον πρωταθλητή, όσο ο Piastri μπροστά άνοιγε διαφορά.

Για αυτό κι ο Βρετανός πέρασε αλλά πατώντας εκτός ορίων πίστας, δίνοντας πίσω την θέση στον αντίπαλό του, για να μην τιμωρηθεί. «Κλείδωσε» το προσπέρασμα μισό γύρο αργότερα, αλλά πια ο Piastri ήταν 9 sec μπροστά.

Πίσω τους, ο Albon προσπέρασε τον Sainz παρά την εντολή της ομάδας να μείνουν ως έχουν, ενώ ο Hamilton κυνηγούσε τον Ocon για την 10η θέση και τον 1 βαθμό που δίνει. Οι δυο τους πρόσφεραν άπλετο θέαμα, με τον οδηγό της Ferrari να αναδεικνύεται νικητής στον 23ο γύρο.

Κι όσο ο Piastri κράταγε περί τα 8 sec πίσω του τον Norris, κι ο Norris με τη σειρά του απομακρυνόταν από τον Verstappen, ο Albon είχε φτάει στο 1 sec από τον Russell, με τον Βρετανό να φορά μεν τη σκληρή γόμα, αλλά και τον Ταϊλανδό να δείχνει ότι είχε αρκετή ζωή στη δική του μέση γόμα.

Την ίδια στιγμή, ο Antonelli μπήκε πρώτος από τους πρωτοπόρους για αλλαγή ελαστικών, στον ίδιο γύρο με τον Sainz (26ο), με τον Ιταλό όμως να καθυστερεί κάπως χάνοντας πολύτιμο χρόνο.

Στον επόμενο γύρο ακολούθησε ο Verstappen και μαζί του ο Albon. Ο οδηγός της Williams ήθελε να καλύψει τον Antonelli, και το κατάφερε, καθώς μείωσε σημαντικά τη διαφορά από τον αντίπαλό του.

Στον 28ο γύρο, ο Bearman αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με πρόβλημα στο μονοθέσιό του, με το VSC να τίθεται σε ισχύ. Αυτό έδωσε μια φοβερή ευκαιρία σε όλους όσους δεν είχαν κάνει pit stop να το κάνουν χάνοντας λιγότερο χρόνο, κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Hamilton πρώτος, και μετά οι McLaren, ο Russell και ο Leclerc. O Hamilton κατάφερε να περάσει τον Tsunoda, κι ο Russell μπόρεσε να περάσει με αυτόν τον τρόπο τον Verstappen για να ανέβει 3ος. Μάλιστα, έβαλε τη μέση γόμα, έχοντας ξεκινήσει με τη σκληρή.

Με την επιστροφή σε κανονικές συνθήκες, ο Albon πέρασε πειστικά τον Antonelli, όπως κι ο Sainz τον Leclerc, για να κάνουν το 5-7.

Και πάνω που ο αγώνας έμπαινε ξανά σε νορμάλ ρυθμούς, ο Bortoleto εγκατέλειψε κατά τρόπο παρόμοιο με εκείνον του Bearman, με το VSC ξανά σε ισχύ.

Ωστόσο κράτησε ελάχιστα, κι ο Sainz βρέθηκε εκτεθειμένος με τον Leclerc να ψάχνει τρόπο να περάσει, καταφέρνοντάς τον, με τον Hamilton να βρίσκει την ευκαιρία αφήνοντας κι αυτός με τη σειρά του πίσω του τον Ισπανό, σε μία ακόμα φοβερή μάχη σε αυτόν τον αγώνα.

Τότε ήταν που ο Hamilton άρχισε να τονίζει πως μένοντας πίσω από τον Leclerc κατέστρεφε τα ελαστικά του. Έχοντας κι αυτός εκκινήσει με τη σκληρή γόμα, στα pits έβαλε τη μέση, οπότε είχε σε εκείνη τη φάση καλύτερο ρυθμό από τον ομόσταβλό του. Τελικά, μετά από αρκετή συζήτηση στο team radio, ο Leclerc τον άφησε να περάσει.

Πιο μπροστά, ο Verstappen μείωνε λίγο-λίγο τη διαφορά από τον Russell, θέλοντας την 3η θέση, έχοντας σίγουρη την 4η.

Επιπλέον, ο Norris προσπαθούσε να κλείσει την απόστασή του από τον Piastri που έμενε στην κορυφή, όμως με τους γύρους να περνούν, έμοιαζε να ματαιοπονεί, καθώς ο Αυστραλός κρατούσε τον ρυθμό του, και είχε τα πάντα υπό έλεγχο, στον δρόμο για την τέταρτη φετινή του νίκη.

Πίσω, ο Hamilton πήρε την εντολή να ανταλλάξουν θέσεις καθώς δεν μπόρεσε να απομακρυνθεί από τον Leclerc, και δεν έπιανε όσο γρήγορα ήθελε τον Antonelli.

Ο Verstappen δεν έφτασε ποτέ αρκετά κοντά στον Russell για να περάσει, οπότε ο Βρετανός έμεινε 3ος, με τον Albon 5ο, τον Antonelli 6ο, τις δύο Ferrari πίσω, και τους Sainz και Tsunoda να κλείνουν τη δεκάδα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

FORMULA 1 CRYPTO.COM MIAMI GRAND PRIX 2025 - RACE RESULT

1. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 1:28:51.587 - 25 pts
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, +4.630s - 18 pts
3. George Russell - Mercedes, +37.644s - 15
4. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, +39.956s - 12
5. Alexander Albon - Williams Mercedes, +48.067s - 10
6. Kimi Antonelli - Mercedes, +55.502s - 8
7. Charles Leclerc - Ferrari, +57.036s - 6
8. Lewis Hamilton - Ferrari, +60.186s - 4
9. Carlos Sainz - Williams Mercedes, +60.577s - 2
10. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, +74.434s - 1
..............................................................................
11. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT
12. Esteban Ocon - Haas Ferrari
13. Pierre Gasly - Alpine Renault
14. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari
15. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes
16. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes
17. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT
18. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari
19. Oliver Bearman - Haas Ferrari
20. Jack Doohan - Alpine Renault
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

2025 Driver Standings

1. Oscar Piastri - McLaren Mercedes, 131
2. Lando Norris - McLaren Mercedes, 115
3. Max Verstappen - Red Bull Racing Honda RBPT, 99
4. George Russell - Mercedes, 93
5. Charles Leclerc - Ferrari, 53
6. Kimi Antonelli - Mercedes, 48
7. Lewis Hamilton - Ferrari, 41
8. Alexander Albon - Williams Mercedes, 30
9. Esteban Ocon - Haas Ferrari, 14
10. Lance Stroll - Aston Martin Aramco Mercedes, 14
11. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing Honda RBPT, 9
12. Pierre Gasly - Alpine Renault, 7
13. Carlos Sainz - Williams Mercedes, 7
14. Nico Hulkenberg - Kick Sauber Ferrari, 6
15. Oliver Bearman - Haas Ferrari, 6
16. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda RBPT, 5
17. Fernando Alonso - Aston Martin Aramco Mercedes, 0
18. Liam Lawson - Racing Bulls Honda RBPT, 0
19. Jack Doohan - Alpine Renault, 0
20. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari, 0


2025 Team Standings

1. McLaren Mercedes - 246
2. Mercedes - 141
3. Red Bull Racing Honda RBPT - 105
4. Ferrari - 94
5. Williams Mercedes - 37
6. Haas Ferrari - 20
7. Aston Martin Aramco Mercedes - 14
8. Racing Bulls Honda RBPT - 8
9. Alpine Renault - 7
10. Kick Sauber Ferrari - 6
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Car & Driver - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Σχεδόν 30 χρόνια. Για την ακρίβεια 27. Τόσος καιρός πέρασε από την τελευταία φορά που ένας πιλότος της McLaren πανηγύριζε τρίτη συνεχόμενη νίκη. Τώρα είναι ο Oscar Piastri, ο οποίος έκανε το «3 στα 3» σε Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία και Μαϊάμι, φτάνοντας τις τέσσερις νίκες επί συνόλου έξι αγώνων φέτος. Και φυσικά διεύρυνε τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας.

Τότε ήταν ο Mika Hakkinen. Με μία μεγάλη διαφορά. Ο Φινλανδός δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε κερδίσει το τελευταίο γκραν πρι του 1997 στη Χερέθ και τα πρώτα δύο του 1998 σε Μελβούρνη και Ιντερλάγκος. Ο Piastri το έκανε σε αγώνες της ίδιας σεζόν. Και δεν αποκλείεται να συνεχίσει, με τη… φόρα που έχει πάρει!

Η αλήθεια είναι ότι ο Αυστραλός αυτή τη στιγμή είναι με διαφορά ο πιο φορμαρισμένος πιλότος του gird. Τι κι αν ο αγώνας sprint του «στράβωσε» εξαιτίας του αυτοκινήτου ασφαλείας… Την Κυριακή έκανε restart και μολονότι εκκίνησε από την τέταρτη θέση, πριν καν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος είχε ανέβει δεύτερος και είχε πάρει στο… κατόπι τον Max Verstappen. Κι όταν του δόθηκε η ευκαιρία, δίχως περιττή χρονοτριβή, έκανε την κίνησή του και «καθάρισε» τον Ολλανδό, δημιουργώντας εν συνεχεία διαφορά τριών δευτερολέπτων μέσα σε έναν γύρο.

Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά του Piastri από τον teammate του. Ο Norris «κόλλησε» πίσω από τον Verstappen για τέσσερις γύρους. Κι όταν κατάφερε να τον προσπεράσει, το… πουλάκι είχε πετάξει, καθώς ο Piastri ήταν εννέα δευτερόλεπτα μπροστά! Πάλι καλά, δηλαδή, που η McLaren έχει με μεγάλη διαφορά το κορυφαίο μονοθέσιο του grid και ο Βρετανός, οδηγώντας δίχως πίεση, μείωσε εν τέλει τη διαφορά κάτω από τα πέντε δευτερόλεπτα.

Δεν έχει αντίπαλο η McLaren, κακά τα ψέματα. Η ομάδα, η οποία πριν από δύο χρόνια, στην ίδια πίστα, ήταν με διαφορά η πιο αργή, μέσα σε λιγότερους από 24 μήνες κατάφερε με μεθοδική δουλειά να αναστρέψει την κατάσταση και να είναι όχι απλά η ταχύτερη, αλλά η απόλυτα κυριαρχική μεταξύ των δέκα. Στο φινάλε του αγώνα, Piastri και Norris είχαν βγει από τα μονοθέσιά τους, έκαναν μεταξύ τους… χαβαλέ, και ακόμα δεν είχε φτάσει στο park ferme ο τρίτος του βάθρου, George Russell. Τόσο χαοτική ήταν η διαφορά της McLaren από τους υπόλοιπους.

Μιας και ο λόγος για τον Russell, σε μια πίστα που δεν ταίριαζε στη Mercedes, κατάφερε να ξεδιπλώσει το πλούσιο ταλέντο του και να ανέβει στο βάθρο, για τέταρτη φορά σε έξι φετινούς αγώνες. Κι αν αυτή δεν είναι σταθερότητα, τότε ποια είναι; Ναι, ενδεχομένως να μπορούσε κάπου εκεί να ήταν και ο teammate του. Ο Kimi Antonelli έκανε εκπληκτικές κατατακτήριες την Παρασκευή για το sprint, αλλά από εκείνο το σημείο κι έπειτα έδειξε να χάνει τον ρυθμό του. Και ειδικά την Κυριακή έκανε πολλά λάθη σε κρίσιμες στιγμές, ενδεικτικά της απειρίας του. Το μέλλον του ανήκει ξεκάθαρα, πάντως.

Ο Verstappen ήταν για ακόμη μία Κυριακή απελπιστικά μόνος του. Οδηγώντας ένα μετριότατο μονοθέσιο, το οποίο δεν του εμπνέει καμία εμπιστοσύνη, χάνοντας συνεχώς το πίσω μέρος που γλιστρούσε σαν τρελό και με τα φρένα του να έχουν «βράσει», ο Ολλανδός έκανε αγωνιστική υπέρβαση «φλερτάροντας» με το βάθρο. Το γεγονός ότι εκκίνησε από την pole position μόνο ως συγκυριακό μπορεί να κριθεί, αν κοιτάξουμε τη συνολική εικόνα του τριημέρου και δεν σταθούμε μόνον σε έναν γύρο το απόγευμα του Σαββάτου στις κατατακτήριες.

Η Williams με τον Albon τα πήγε περίφημα, ενδεχομένως να μπορούσε να είχε κάνει ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα εάν ο Sainz δεν… έμπλεκε πίσω από τις Ferrari. Ο James Vowles έχει κάνει εκπληκτική δουλειά στη νέα ομάδα του, τα αποτελέσματα μόνον τυχαία δεν είναι και έπεται λαμπρή συνέχεια για την ιστορική βρετανική ομάδα. Και να μην ξεχνάμε ότι με μπάτζετ σαφώς μικρότερο άλλων ομάδων, η Williams κάνει μια εκπληκτική σεζόν έως τώρα.

Για τη Ferrari τι να πούμε; Οι άνθρωποι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως. Δεν μπορούσαν να χωρίσουν δύο γαϊδάρων άχυρα, όταν ο Hamilton τους ζητούσε επιτακτικά να πούνε στον Leclerc να τον αφήσει να περάσει. Κοιτάζονταν μεταξύ τους στο Pit wall λες και ήταν ο πρώτος τους αγώνας στη Formula 1 και εν τέλει αυτό που κατάφεραν ήταν να αφήσουν τον Βρετανό να «κάψει» τη medium γόμα στο δεύτερο stint πριν του… επιτρέψουν να περάσει τον Leclerc.

Με περίσσεια ευκολία, δε, όταν ο Μονεγάσκος απαίτησε να του επιστραφεί η θέση, ζήτησαν από έναν επτάκις Παγκόσμιο πρωταθλητή να ανοίξει τον δρόμο στον teammate του, κι αν ήταν ίδια ο ρυθμός τους εκείνη την ώρα. Για να μην πούμε ότι ο Hamilton ακόμα και έτσι ήταν ταχύτερος του Leclerc.

Γκέλες ολκής από τους Ιταλούς, οι οποίοι δεν μαθαίνουν ούτε από τη McLaren, ούτε από τη Williams, ούτε καν από τα δικά τους λάθη! Και πολύ καλά τους την… είπε ο Hamilton όταν ο μηχανικός του τον ενημέρωνε για τη μείωση της διαφορά από τον Sainz στα 1,4 δευτερόλεπτα. «Τι θέλετε; Να τον αφήσω κι αυτόν να με περάσει;» είπε ο Βρετανός. Κι είχε δίκιο.

Φινάλε με… Aston Martin. Τόσο τραγική εικόνα από τη βρετανική ομάδα δεν την περίμενε κανείς. Τελευταίοι οι Stroll και Alonso, σε έναν αγώνα που δεν είχε επί της ουσίας καμία φοβερή και τρομερή «ανατροπή», έχοντας ένα μετριότατο –έως κακό- μονοθέσιο στα χέρια τους. Κρίμα.

Πού να είχε βρέξει, κιόλας!
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 3890
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

Βγηκε στο Νετφλιξ ενα ντοκιμαντερ για τον Κιμι Αντονελι,αμα αυτο το παιδακι δεν γινει πρωταθλητης μια μερα,θα σκασω.Εχει ολο το πακετο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100666
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

GP Εμίλια Ρομάνια - Κατατακτήριες: Στην pole o Piastri, στον τοίχο Tsunoda-Colapinto

Car & Driver - Δημήτρης Μπίζας

Την τρίτη του pole position φέτος πανηγύρισε ο Oscar Piastri. Εκτός δεκάδας η Ferrari, πανομοιότυπα ατυχήματα για Tsunoda και Colapinto.

Ήταν μία άκρως επεισοδιακή διαδικασία στην Ίμολα, στις -ίσως τελευταίες- κατατακτήριες για το Grand Prix Εμίλια Ρομάνια.

Στο Q1, η δράση κυλούσε κανονικά όταν ο Tsunoda βρέθηκε στον τοίχο στη Στροφή 6, στο Villeneuve Chicane, διαλύοντας την RB21 στα εξ ων συνετέθη καθώς εκτοξεύτηκε στον αέρα και βρήκε στην μπαριέρα και τον φράκτη.

Ο Ιάπωνας βγήκε σώος κι αβλαβής από το μονοθέσιο, αλλά η διαδικασία διεκόπη μέχρι να απομακρυνθεί το αυτοκίνητο και να επιδιορθωθεί η ζημιά στην πίστα. Περισσότερα για το συμβάν μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.

Η πράσινη σημαία κυμάτισε αρκετά λεπτά μετά, με 12:13 στο χρονόμετρο. Ο Verstappen πέρασε στην πρωτιά, με τον Piastri 2ο και τον Alonso 3ο, ενώ κι ο Stroll στην 4η θέση έκανε το κάτι παραπάνω με την Aston Martin.

Στο φινάλε, ο Colapinto δεν έδωσε την ευκαιρία σε κανέναν να βελτιωθεί, καθώς στην ίδια στροφή με τον Tsunoda είχε έξοδο, μην επιτρέποντας σε αρκετούς οδηγούς να βελτιώσουν, αλλά και σε κάποιους να σωθούν και να προκριθούν.

Εκτός έμειναν οι Lawson, Hulkenberg, Ocon, Bearman και ο Tsunoda.

Στο Q2, ο Sainz έκανε την έκπληξη γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο μπροστά από τους Piastri και Norris.

Πίσω, η Aston Martin είδε ότι ήταν ταχύτερη σε όλη τη διάρκεια του γύρου με τη μέση γόμα και με αυτή προκρίθηκαν τόσο ο Alonso όσο κι ο Stroll.

Η Ferrari βίωσε το απόλυτο κάζο μέσα στην πατρίδα της, στην πίστα που φέρει το όνομα του ιδρυτή της, καθώς έμεινε εκτός 10άδας με τον Leclerc 11o και τον Hamilton 12ο.

Μαζί τους εκτός έμειναν κι οι Antonelli, Bortoleto και Colapinto.

Στο Q3, ο Verstappen είχε τον πρώτο λόγο, μπροστά από τις δύο McLaren, τον Russell και τον Hadjar στην 5η θέση.

Στις δεύτερες προσπάθειες, o Piastri απάντησε κι έκλεψε την πρωτιά από τον Ολλανδό που έμεινε 2ος. Ο Russell πέρασε τον Norris με χρησιμοποιημένη μέση γόμα για την 3η θέση, ενώ ο Alonso έκλεψε την παράσταση με την 5η θέση.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”