Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 06 Μάιος 2023, 20:44

GP Μαϊάμι - FP3: Με τον Verstappen πρώτο πριν τις κατατακτήριες

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Η τελευταία διαδικασία δοκιμών στο Μαϊάμι αποτέλεσε την τελευταία ευκαιρία των οδηγών να δουν πώς βελτιώνεται η πίστα γύρο με τον γύρο και πώς συμπεριφέρεται το μονοθέσιο με λίγα καύσιμα, ενώ για τις ομάδες ήταν η τελευταία ευκαιρία για αλλαγές στο set-up.

Με τη θερμοκρασία στους 48 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα και στους 29 βαθμούς Κελσίου στον αέρα, η πίστα ήταν καυτή και οι οδηγοί έτοιμοι να βρουν το όριο ενόψει κατατακτήριων.

Ο Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος και πάλι, όντας πρώτος σε κάθε ένα από τα τρία sectors της πίστας.

Στη 2η θέση βρέθηκε ο Charles Leclerc, που έγραψε χρόνο πιο αργά στη διαδικασία, και έτσι βελτίωσε πιο μετά από ό,τι οι άμεσοι αντίπαλοί του.

Ο Sergio Perez ήταν 3ος, με διαφορά 5 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Ολλανδό, οριακά μπροστά από τον Carlos Sainz που έμεινε 4ος.

Για την Alpine το πρωινό του Σαββάτου ήταν εξαιρετικό, με τον Esteban Ocon 5ο και τον Pierre Gasly 6ο, αν και δεν είναι η πρώτη φορά που οι Γάλλοι τα πάνε καλά προτού πέσουν στην κατάταξη.

Για τη Mercedes, αντιθέτως, τα πράγματα πήγαν και πάλι άσχημα, με τον George Russell 10ο και τον Lewis Hamiton 13ο. Και οι δύο οδηγοί παραπονέθηκαν για ζητήματα πρόσφυσης και συνολικής αδυναμίας να κινηθούν γρήγορα, τονίζοντας πως δεν είναι θέμα ισορροπίας - κι άρα κάνοντας τη δουλειά των μηχανικών πιο δύσκολη, αφού δεν υπάρχει ένα σαφές πρόβλημα προς επίλυση.

Στα του midfield, ο Valtteri Bottas ήρθε 7ος, με τον Nico Hulkenberg στην 8η θέση και τον Alex Albon στην 9η.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Max Verstappen 1m27.535s
2 Charles Leclerc 1m27.941s
3 Sergio Perez 1m28.050s
4 Carlos Sainz 1m28.125s
5 Esteban Ocon 1m28.407s
6 Pierre Gasly 1m28.428s
7 Valtteri Bottas 1m28.456s
8 Nico Hulkenberg 1m28.497s
9 Alex Albon 1m28.561s
10 George Russell 1m28.606s
11 Kevin Magnussen 1m28.607s
12 Fernando Alonso 1m28.618s
13 Lewis Hamilton 1m28.718s
14 Lance Stroll 1m28.723s
15 Zhou Guanyu 1m29.074s
16 Yuki Tsunoda 1m29.179s
17 Logan Sargeant 1m29.264s
18 Oscar Piastri 1m29.375s
19 Lando Norris 1m29.401s
20 Nyck de Vries 1m29.447s
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 07 Μάιος 2023, 09:49

GP Μαϊάμι - Κατατακτήριες: Perez στην pole μετά το λάθος του Leclerc

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Ο Sergio Perez κατέκτησε την τρίτη pole position της καριέρας του, καθώς ο Max Verstappen θα εκκινήσει 9ος κι ο Charles Leclerc 7ος μετά το λάθος του.

Στο Q1, η πίστα συνέχισε να βελτιώνεται γύρο με τον γύρο, οπότε όλοι ήθελαν να βρίσκονται έξω όσο πιο αργά γίνεται, για να βελτιώσουν ως το φινάλε την επίδοσή τους.

Ο Verstappen ήταν ο ταχύτερος, με τους Sainz, Perez, Leclerc και Magnussen στην πεντάδα.

Οι Mercedes προκρίθηκαν στο φινάλε, εις βάρος των δύο McLaren, ενώ έκπληξη προκάλεσε η 12η θέση του Alonso και η 18η του Stroll.

Την ίδια ώρα, ο de Vries πέρασε στην 15άδα κι έτσι κέρδισε για πρώτη φορά τον Tsunoda στις κατατακτήριες.

Στο Q2, ο Verstappen είχε και πάλι την πρωτοκαθεδρία, με τον Leclerc 2ο και τον Alonso 3ο, ενώ Bottas και Magnussen πέρασαν στη δεκάδα εις βάρος των teammates τους.

Η μεγάλη έκπληξη ήρθε από τον Hamilton, που έμεινε 13ος στο τέλος, μπροστά μόνο από Zhou και de Vries.

Μαζί τους εκτός έμειναν και οι Albon και Hulkenberg.

Στο Q3, ο Verstappen έχασε τον πρώτο του γύρο καθώς μία ριπή ανέμου χάλασε τη ροή του, με τον Perez να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο Leclerc είχε μπλοκάρισμα στην στροφή μετά τη μεγάλη ευθεία, για να σημειώσει έναν μη αντιπροσωπευτικό χρόνο. Ο Alonso ήταν 2ος με χρησιμοποιημένο σετ μαλακής γόμας, την ώρα που ο Magnussen κατάφερε να γράψει τον 4ο καλύτερο χρόνο.

Στις δεύτερες προσπάθειες, ο Leclerc έκανε λάθος στη Στροφή 8 και έβγαλε την κόκκινη σημαία, με αποτέλεσμα να μην επανεκκινήσει ποτέ η διαδικασία.

Έτσι, ο Perez πήρε την pole, με τον Verstappen να μένει μόλις 9ος.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Sergio Perez 1:26.841
2 Fernando Alonso 1:27.202
3 Carlos Sainz 1:27.349
4 Kevin Magnussen 1:27.767
5 Pierre Gasly 1:27.786
6 George Russell 1:27.804
7 Charles Leclerc 1:27.861
8 Esteban Ocon 1:27.935
9 Max Verstappen -
10 Valtteri Bottas -
11 Alex Albon 1:27.795
12 Nico Hulkenberg 1:27.903
13 Lewis Hamilton 1:27.975
14 Guanyu Zhou 1:28.091
15 Nyck de Vries 1:28.395
16 Lando Norris 1:28.394
17 Yuki Tsunoda 1:28.429
18 Lance Stroll 1:28.476
19 Oscar Piastri 1:28.484
20 Logan Sargeant 1:28.577
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 08 Μάιος 2023, 08:06

Formula 1 – GP Μαϊάμι: Κυριαρχία και νίκη Verstappen με 1-2 για τις Red Bull

4ΤΡΟΧΟΙ - Χρ. Αποστολόπουλος

Παρά το γεγονός ότι εκκινούσε από την ένατη θέση του πέμπτου αγώνα της χρονιάς στη Formula 1, o Max Verstappen πήρε εμφατικά τη νίκη στο Μαϊάμι εμπρός από τον ομόσταβλο του.

Τα φώτα στη σχάρα εκκίνησης στο Miami International Autodrome για τον πέμπτο κατά σειρά αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 έσβησαν με τον Sergio Perez να εκμεταλλεύεται το πλεονέκτημα που απέκτησε χθες στις Κατατακτήριες στρίβοντας πρώτος στην Τ1, εμπρός από τον Fernando Alonso και τον Carlos Sainz. Μεγάλος χαμένος ήταν ο Kevin Magussen, που από τέταρτος έπεσε έκτος, ενώ απώλειες είχε και ο Max Verstappen που έχασε μια θέση.

Τέταρτος πλασαρίστηκε έτσι ο Pierre Gasly και πέμπτος ο George Russell.

Με το πέρας του τέταρτου από τους 57 γύρους του αγώνα και με το DRS ενεργοποιημένο, ο Ολλανδός της Red Bull, ο οποίος ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα της Pirelli, έβαλε το κεφάλι κάτω και άρχισε να ανεβαίνει θέσεις, πραγματοποιώντας λίγο αργότερα διπλό προσπέρασμα στους Charles Leclerc και Kevin Magnussen που έδιναν μάχη για την έκτη θέση.

Ο Max Verstappen χρειάστηκε μόλις πέντε γύρους για να «πιάσει» και εν συνεχεία να προσπεράσει τον Βρετανό της Mercedes, βάζοντας πλώρη για τον Pierre Gasly, τον οποίο και άφησε πίσω του στον ίδιο κιόλας γύρο. Μάλιστα, ο Γάλλος της Alpine έχασε μια ακόμα θέση μετά το έξυπνο προσπέρασμα του George Russel, που έτσι ανέβηκε πέμπτος.

Στην κορυφή, ο Sergio Perez ήλεγχε τον ρυθμό του αγώνα, εμπρός από την Aston Martin και την Ferrari των δύο Ισπανών, οι οποίοι γρήγορα άρχισαν να νιώθουν ζεστή την ανάσα του δύο φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Πράγματι, στον 14ο και 15ο γύρο αντίστοιχα, ο Ολλανδός πιλότος με την… ακαταμάχητη και σε αυτό τον αγώνα Red Bull βρέθηκε διαδοχικά στην 3η και 2η θέση, τέσσερα σχεδόν δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταυλό του, ο οποίος επέλεξε να ξεκινήσει τον αγώνα με τη μεσαία γόμα.

Τον χορό των pit για τους πρωτοπόρους του αγώνα στο Μαϊάμι άνοιξαν στον 19ο γύρο οι Charles Leclerc και George Russell, που όπως αναμενόταν «πέρασαν» στην σκληρή γόμα.

Μετά την ολοκλήωση του 20ου γύρου, ήταν η σειρά του Sergio Perez να μπει στα pit, ενώ ακολούθησε ο Carlos Sainz, o οποίος μάλιστα δέχτηκε ποινή 5 δλ., για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στo pit lane.

Από τη μεριά του, ο Max Verstappen, όντας πρωτοπόρος πλέον της κούρσας από το σημείο αυτό και μετά, άρχισε να «γράφει» διαρκώς ταχύτερους χρόνους σε σχέση με τον ομόσταβλό του και διευρύνοντας όσο μπορούσε το δικό του stint, επέλεξε να μπει στα pit για τη μεσαία γόμα στον 45ο γύρο.

Βγαίνοντας από τα pit, και με 11 γύρους να απομένουν, ο Ολλανδός βρέθηκε μεν πίσω από τον Μεξικανό, αλλά σε απόσταση βολής δε από τη Red Bull με το #11 που ξεπερνούσε οριακά το 1 δλ.

Με φρέσκια μεσαία γόμα – έναντι της χρησιμοποιημένης επί 27 γύρους σκληρής του Sergio Perez – ο Max Verstappen δεν δυσκολεύτηκε να περάσει τον ομόσταβλό του στον 48ο γύρο. Από εκεί και πέρα, ο Ολλανδός οδήγησε… ανενόχλητος, παίρνοντας έτσι εμφατικά τη νίκη στο Μαϊάμι – αλλά και τον 1 βαθμό του ταχύτερου γύρου του αγώνα.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου (σ.σ.: τέταρτο σε πέντε αγώνες φέτος) ανέβηκε ο πολύ καλός και σήμερα Fernando Alonso, ενώ τέταρτος μπροστά από τον Carlos Sainz ολοκλήρωσε ο George Russell.

Έκτος ολοκλήρωσε ο… υπομονετικός Lewis Hamilton, που τελικά δικαιώθηκε για την τακτική που ακολούθησε όσον αφορά την επιλογή γόμας (σκληρή για την αρχή, μεσαία για το υπόλοιπο του αγώνα). Πίσω από τον Βρετανό της Mercedes τερμάτισαν οι Charles Leclerc, Pierre Gasly, Esteban Ocon και Kevin Magnussen.

Στο Πρωτάθλημα Οδηγών, ύστερα από πέντε αγώνες, ο Max Verstappen έχει πλέον 119 βαθμούς, με τους Sergio Perez και Fernando Alonso να ακολουθούν με 105 και 75 βαθμούς αντίστοιχα.

Ο επόμενος αγώνας είναι σε δύο εβδομάδες από σήμερα στην Imola της Ιταλίας.


Η σειρά τερματισμού
1. Verstappen M. - Red Bull 1:27:38.241
2. Perez S. - Red Bull +5.384
3. Alonso F. - Aston Martin +26.305
4. Russell G. - Mercedes +33.229
5. Sainz C. Jr. - Ferrari +42.511
6. Hamilton L. - Mercedes +51.249
7. Leclerc C. - Ferrari +52.988
8. Gasly P. - Alpine +55.670
9. Ocon E. - Alpine +58.123
10. Magnussen K. - Haas +1:02.945
11. Tsunoda Y. - AlphaTauri +1:04.309
12. Stroll L. - Aston Martin +1:04.754
13. Bottas V. - Alfa Romeo +1:11.637
14. Albon A. - Williams +1:12.861
15. Hulkenberg N. - Haas +1:14.950
16. Zhou G. - Alfa Romeo +1:18.440
17. Norris L. - McLaren +1:27.717
18. de Vries N. - AlphaTauri +1:28.949
19. Piastri O. - McLaren +1 γ.
20. Sargeant L. - Williams +1 γ.


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Verstappen Max 119
2. Perez Sergio 105
3. Alonso Fernando 75
4. Hamilton Lewis 56
5. Sainz Carlos Jr. 44
6. Russell George 40
7. Leclerc Charles 34
8. Stroll Lance 27
9. Norris Lando 10
10. Gasly Pierre 8
11. Hulkenberg Nico 6
12. Ocon Esteban 6
13. Bottas Valtteri 4
14. Piastri Oscar 4
15. Zhou Guanyu 2
16. Tsunoda Yuki 2
17. Magnussen Kevin 2
18. Albon Alexander 1
19. Sargeant Logan 0
20. de Vries Nyck 0

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull 224
2. Aston Martin Racing 102
3. Mercedes 96
4. Ferrari 78
5. McLaren 14
6. Alpine 14
7. Haas 8
8. Alfa Romeo 6
9. AlphaTauri 2
10. Williams 1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό icue » Δευτ 08 Μάιος 2023, 10:50

Απο τις πιο βαρετες σεζον που θυμαμαι. Το πηρε και ο αντ1 και εδεσε το γλυκο.
icue
 
Δημοσιεύσεις: 6327
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 17 Μάιος 2023, 19:23

Ακυρώθηκε το Grand Prix στην Ίμολα λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ 17/5/2023

Η περιοχή της Εμίλια Ρομάνια μαστίζεται από καταιγίδες που φέρνουν με τη σειρά τους καταστροφικές πλημμύρες. Αντίστοιχα ακραία καιρικά φαινόμενα είχαν λάβει χώρα και πριν μερικές εβδομάδες, όμως τώρα επηρεάζουν άμεσα όχι μόνο τους κατοίκους των πόλεων σε Φαέντσα και Ίμολα, αλλά και τη Formula 1.

Με το Grand Prix στην ιστορική πίστα να είναι προγραμματισμένο για το προσεχές Σ/Κ (19-21 Μαΐου), προσωπικό των ομάδων και της ίδιας της F1 βρίσκονταν την Τρίτη 16/5 στο paddock, όταν πήρα την εντολή να εκκενώσουν την πίστα για λόγους ασφαλείας.

Μέχρι και τώρα (Τετάρτη), η πίστα παραμένει κλειστή, ενώ κάποια μέλη του προσωπικού των ομάδων άλλαξαν ξενοδοχείο για να αποφύγουν την εφιαλτική κατάσταση στην ευρύτερη περιοχή.

Έτσι, νωρίτερα σήμερα η Ιταλική κυβέρνηση, μαζί με τις τοπικές αρχές και την πλευρά της F1 συναντήθηκαν για να βρεθεί μία λύση στο ζήτημα, και να παρθεί απόφαση για τη διεξαγωγή ή μη του αγώνα.

Μετά και την τοποθέτηση του αντιπρόεδρου του κυβέρνησης και Υπουργού Μεταφορών της χώρας, Ματέο Σαλβίνι, που τόνισε ότι το καλύτερο θα ήταν ο αγώνας να αναβληθεί για να επικεντρωθεί ο κρατικός μηχανισμός στη διάσωση ανθρώπων και την αποκατάσταση ζημιών, η τελική απόφαση λήφθηκε.

Το Grand Prix δεν θα διεξαχθεί, δηλαδή ακυρώθηκε, αφού δεν υπάρχει προοπτικής αναβολής και διεξαγωγής του σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Patron » Δευτ 22 Μάιος 2023, 19:37

Χάμιλτον για Φερραρι; Ε ρε γλέντια
Patron
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: Δευτ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 26 Μάιος 2023, 23:15

GP Μονακό: Ταχύτερη η Ferrari του Sainz στο επεισοδιακό FP1, τον καλύτερο χρόνο της ημέρας ο Verstappen στο FP2

4ΤΡΟΧΟΙ

Επίσημο ξεκίνημα του τριημέρου στο Μονακό για τη Formula 1. Η Ferrari του Carlos Sainz σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στο Free Practice 1 και η Red Bull Racing του Max Verstappen κατέκτησε την πρώτη θέση στο Free Practice 2. Σταθερά εντυπωσιακός ο Fernando Alonso με την Aston Martin.

Το πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μονακό, ολοκληρώθηκε με τον Carlos Sainz και τη Ferrari να σημειώνουν ταχύτερο χρόνο στο 1:13.372 και μόλις τρία δέκατα πίσω τους την Aston Martin του Fernando Alonso. Το FP1 διακόπηκε απότομα τέσσερα λεπτά πριν το τέλος, εξαιτίας της σύγκρουσης που είχε με τον τοίχο η Williams του Alex Albon στην έξοδο της στροφής 1.

Μόλις τρεις οδηγοί ξεκίνησαν με τη μέση γόμα και έμειναν με αυτήν καθ’ όλη τη διάρκεια του FP1, με τις δύο Ferrari και τον Lando Norris της McLaren να την προτιμούν για μία ολόκληρη ώρα. Προβλήματα είχε ο Max Verstappen, ο οποίος δεν σταμάτησε να παραπονιέται για την RB19. Ο Ολλανδός αντιμετώπισε θέματα με τον συμπλέκτη και την ευκινησία του μονοθεσίου. Στο team radio, τόνισε πως το πάτωμα της Red Bull ακουμπούσε πολύ στο έδαφος και για αυτό πριν τα πρώτα είκοσι λεπτά της διαδικασίας, μπήκε στα πιτ.

Την κορυφή απόλαυσαν δέκα λεπτά πριν την ολοκλήρωση μισής ώρας οι «κόκκινοι» Charles Leclerc και Carlos Sainz, την ώρα που ο Logan Sargeant της Williams αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και μπήκε στα πιτ. Ο Lewis Hamilton έκανε μία μικρή επίδειξη της βελτιωμένης Mercedes, σημειώνοντας 1:14.035 στο μισάωρο της διαδικασίας με τη μέση γόμα. Την κίτρινη έκδοση των ελαστικών της Pirelli φόρεσαν όλοι οι οδηγοί πλην του Hulkenberg που χτύπησε στη στροφή 13 (έβγαλε κόκκινη σημαία), για να ολοκληρώσουν το FP1. Ταυτόχρονα, το πίσω μέρος της RB19 του Max Verstappen εμφανίστηκε καλύτερο, όμως όχι τέλειο για τον απαιτητικό παγκόσμιο πρωταθλητή.

Παράπονα για την πρόσφυση των ελαστικών της Mercedes και το πίσω αριστερά συγκεκριμένα είχε ο George Russell, ο οποίος δεν σημείωσε αξιόλογο χρόνο. Ο Fernando Alonso από την άλλη ένιωσε πολύ άνετα στη δική του Aston Martin με τη μέση γόμα της Pirelli και ήταν πρώτος στην κατάταξη, μέχρι να έρθει ο συμπατριώτης του με τη Ferrari να τον αφήσει στη δεύτερη θέση.

Αναλυτικά, η τελική κατάταξη του πρώτου μέρους των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μονακό:


Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Carlos Sainz 1m13.372s
2 Fernando Alonso 1m13.710s
3 Lewis Hamilton 1m14.035s
4 Sergio Perez 1m14.038s
5 Charles Leclerc 1m14.093s
6 Max Verstappen 1m14.224s
7 Lando Norris 1m14.467s
8 Esteban Ocon 1m14.585s
9 Lance Stroll 1m14.653s
10 Alex Albon 1m14.666s
11 Valtteri Bottas 1m14.718s
12 Kevin Magnussen 1m14.725s
13 Yuki Tsunoda 1m14.820s
14 Pierre Gasly 1m14.866s
15 George Russell 1m15.066s
16 Nyck de Vries 1m15.083s
17 Oscar Piastri 1m15.192s
18 Logan Sargeant 1m15.557s
19 Zhou Guanyu 1m15.684s
20 Nico Hulkenberg 1m15.785s

Στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών, η Red Bull Racing μονοπωλούσε το ενδιαφέρον τα πρώτα είκοσι λεπτά με τη μέση γόμα. Η Aston Martin ήταν η πρώτη που έβγαλε τους οδηγούς της με τη μαλακή γόμα της Pirelli και αποτελεσματικά έριξε τον χρόνο κάτω από το 1:13.

Η Ferrari από την άλλη ήταν η μόνη που χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα στο FP2, με τη διαδικασία να φτάνει στο μισάωρο πριν οι Ιταλοί φορέσουν τη μαλακή, ώστε να δουν που βρίσκεται ο χρόνος τους συγκριτικά με τη Red Bull Racing και την Aston Martin. Η άτυπη μάχη της Παρασκευής (26/5) είδε τους καλύτερους χρόνους να φτάνουν κοντά στο 1:12, ενώ αναμένεται στις κατατακτήριες του Σαββάτου (27/5) ο καλύτερος χρόνος να βρίσκεται λίγο πάνω από το 1:11.

Με όλους τους οδηγούς στη μαλακή γόμα της Pirelli μετά τη μισή ώρα της διαδικασίας, ο Verstappen ξεκίνησε να μπαίνει είτε ανάμεσα είτε πάνω από τις δύο Ferrari, παρόμοια με τον Fernando Alonso που μπήκε στην πρώτη πεντάδα του FP2 και δεν βγήκε ποτέ. Η διαδικασία, διακόπηκε ξανά απότομα όταν 17 λεπτά πριν τη λήξη, ο Sainz χτύπησε στη στροφή 16, έχοντας πρώτα χτυπήσει τον εμπρός δεξιά τροχό στη στροφή 15.

Το FP2 συνεχίστηκε λίγο πριν τα τελευταία δέκα λεπτά, όταν η Mercedes αποφάσισε να δοκιμάσει ξανά τη μέση γόμα. Η γερμανική ομάδα δεν σημείωσε αξιοπρόσεκτο χρόνο στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών κι έτσι αποφάσισε να δει ξανά τι της προσφέρουν τα ισορροπημένα ελαστικά της Pirelli.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε ομαλά με τον Verstappen να είναι ο ταχύτερος της διαδικασίας και της ημέρας και τις δύο Ferrari να τον ακολουθούν πιστά μισό και ένα δέκατο πίσω του.


Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Max Verstappen 1m12.462s
2 Charles Leclerc 1m12.527s
3 Carlos Sainz 1m12.569s
4 Fernando Alonso 1m12.682s
5 Lando Norris 1m12.906s
6 Lewis Hamilton 1m12.960s
7 Sergio Perez 1m12.991s
8 Valtteri Bottas 1m13.050s
9 Pierre Gasly 1m13.089s
10 Esteban Ocon 1m13.162s
11 Lance Stroll 1m13.185s
12 George Russell 1m13.191s
13 Zhou Guanyu 1m13.354s
14 Kevin Magnussen 1m13.457s
15 Nico Hulkenberg 1m13.520s
16 Yuki Tsunoda 1m13.641s
17 Nyck de Vries 1m13.663s
18 Oscar Piastri 1m13.673s
19 Alex Albon 1m14.217s
20 Logan Sargeant 1m14.238s
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 28 Μάιος 2023, 17:22

Κυριακού, όσες διαφημίσεις και να βάλεις λεφτά δεν σου δίνω.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 4936
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό flash4 » Κυρ 28 Μάιος 2023, 19:24

Πραγματικά προσβλητική για τους φίλους της f1 η φετινή μετάδοση του σπορ στην Ελλάδα.
flash4
 
Δημοσιεύσεις: 1366
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 02 Ιουν 2023, 23:04

GP Ισπανίας: Απλησίαστοι οι χρόνοι του Verstappen στο FP1 και στο FP2

4ΤΡΟΧΟΙ

Τους κορυφαίους χρόνους σημείωσε τόσο στο Free Practice 1, όσο και στο Free Practice 2 του ισπανικού Grand Prix ο Max Verstappen. Ο Ολλανδός ήταν σταθερά πιο γρήγορος από το υπόλοιπο grid, όσο «φορούσε» την ίδια γόμα. Πρώτη εμφάνιση για τη νέα πιο σκληρή γόμα της Pirelli την οποία δοκίμασαν όλοι οι οδηγοί.

Η Red Bull Racing και ο Max Verstappen έδειξαν αμέσως τα «δόντια» τους και πόσο τους ταιριάζει η «Circuit de Barcelona» στο πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμών στην Ισπανία. Χρησιμοποίησαν αρχικά την P Zero κίτρινη γόμα της Pirelli και έγραψαν τους κορυφαίους χρόνους από το πρώτο εικοσάλεπτο του FP1. Ο Verstappen συγκεκριμένα, έριξε τον χρόνο κάτω από το 1:16 και μάλιστα σε χαλαρούς ρυθμούς. Μόνο η Haas του Nico Hulkenberg επέλεξε τα μαλακά ελαστικά για δοκιμή, με το υπόλοιπο grid να γράφει χρόνους είτε με τη μέση είτε με την πειραματική γόμα.

Τρία διαφορετικά είδη ελαστικών έκαναν την εμφάνισή τους στο FP1 του Grand Prix της Ισπανίας. Από τα πρώτα δέκα λεπτά της διαδικασίας, η μαλακή και η μέση γόμα δοκιμάστηκαν αμέσως. Ξεχωριστή μνεία όμως, πρέπει να γίνει στη νέα σύνθεση γόμας της Pirelli, η οποία εμφανίστηκε για πρώτη φορά με το χαρακτηριστικό γράμμα «T», δηλαδή «Test».

Σε κάθε οδηγό διατέθηκαν δύο σετ της δοκιμαστικής γόμας και οι περισσότεροι πειραματίστηκαν μαζί της και τη γνώρισαν όσο καλύτερα μπορούσαν. Τα συγκεκριμένα ελαστικά, παρότι προορίζονταν για το 2024, έκαναν ντεμπούτο σήμερα στις ελεύθερες δοκιμές και θα εξεταστούν εκτενέστερα για ένα ολόκληρο τριήμερο στο βρετανικό Grand Prix.

Στο μισάωρο της διαδικασίας, στην κορυφή παρέμενε η Red Bull, αλλά αυτή του Sergio Perez με 1:15.374. Ταυτόχρονα, σχεδόν όλο το grid προτίμησε τη C2 (κίτρινη – μέση) γόμα της Pirelli για δοκιμή. Ο Verstappen, παρότι είχε αναπηδήσεις και παράπονα με το porpoising, στο κλείσιμο της μισής ώρας «φόρεσε» τη μαλακή γόμα και έριξε πολύ τον χρόνο, συγκεκριμένα στο 1:14.606.

Θέματα αντιμετώπισαν οι περισσότεροι οδηγοί στις γρήγορες στροφές, ειδικά στην τελευταία, όπου ένιωθαν πολλές αναπηδήσεις από το μονοθέσιο και υπερβολική επαφή με το έδαφος.

Η μαλακή γόμα της Pirelli (C3 για αυτό το Grand Prix), άρχισε να εμφανίζεται όλο και περισσότερο μετά το μισάωρο, με πάνω από δέκα οδηγούς να τη δοκιμάζουν, ώστε να δουν τον ρυθμό και τις αντοχές της. Εν τω μεταξύ, ο χρόνος του Verstappen δεν είχε βελτιωθεί ακόμα και δέκα λεπτά πριν τη λήξη των ελεύθερων δοκιμών και η κορυφή ανήκε εξ’ ολοκλήρου στη Red Bull Racing. Τα έντονα σύννεφα γίνονταν όλο και πιο ορατά στο κλείσιμο του FP1 φέρνοντας ένα μικρό «σκοτάδι», ενώ τα προγνωστικά του καιρού έχουν δώσει βροχές στη Βαρκελώνη όλο το Σαββατοκύριακο.

Τουλάχιστον 7-8 δέκατα μακριά από τον χρόνο του Verstappen βρίσκονταν οι Sergio Perez και Esteban Ocon, παρότι οι δύο Alpine μπήκαν στην πεντάδα. Επαφή είχαν οι Pierre Gasly και Logan Sargeant προς το τέλος των ελεύθερων δοκιμών, χωρίς όμως κάποια σημαντική ζημιά.

Δοκιμαστικούς και όχι ανταγωνιστικούς γύρους πραγματοποίησαν οι Ferrari, Mercedes και Aston Martin.



Τέσσερις διαφορετικές γόμες της Pirelli βγήκαν στην «Circuit de Barcelona» στο FP2. Ο μοναδικός που ξεκίνησε με τη σκληρή, ήταν ο Pierre Gasly με την Alpine και λίγο αργότερα ο Ocon, ενώ ξεχώρισαν οι δύο Ferrari που ήταν οι μόνες που δοκίμασαν τη μαλακή γόμα στο ξεκίνημα της διαδικασίας. Το υπόλοιπο grid, προτίμησε κυρίως τη C2 (κίτρινη – μέση γόμα) και τη δοκιμαστική, για το ξεκίνημα του δεύτερου μέρους των ελεύθερων δοκιμών.

Τον ρυθμό άρχισε να θέτει στην πίστα ο Carlos Sainz, σημειώνοντας αμέσως 1:14.999. Αμέσως τον χρόνο του Ισπανού «χτύπησε» ο Charles Leclerc, πριν έρθει ο Max Verstappen να τους ανταγωνιστεί, αλλά με τη μέση γόμα. Η Ferrari επέστρεψε σύντομα στην κορυφή κατεβάζοντας τον χρόνο κοντά στο 1:14 και η αλληλουχία θέσεων στην κορυφή μεταξύ τους ξεκίνησε.

Αφού οι οδηγοί του grid πειραματίστηκαν με τη νέα γόμα της Pirelli και εξάντλησαν τις δοκιμές της μέσης στο FP1, άρχισαν να μπαίνουν στην μαλακή C3. Ο Verstappen κατέρριψε τους χρόνους των κόκκινων και «έγραψε» 1:13.907, χρόνος που δεν μπόρεσε κανείς να ανταγωνιστεί. Μόλις ένα δευτερόλεπτο χώρισε τον πρώτο με τον 14ο, από τη στιγμή που όλα τα μονοθέσια επέλεξαν τα πιο μαλακά ελαστικά που θα είναι διαθέσιμα στο Grand Prix.

Το πρώτο μισάωρο ολοκληρώθηκε με τον χρόνο του Ολλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή στην κορυφή και τον Fernando Alonso να ακολουθεί πιστά, 1,5 δέκατο πίσω.

Η Mercedes δεν έδειξε κάτι ιδιαίτερο, ούτε σημείωσε χρόνο ανταγωνιστικό και αξιοπρόσεκτο, παρότι όλοι αναμένουν τις δυνατότητες των νέων αναβαθμίσεων. Στο μάτι «χτύπησε» προς το τέλος η διαφορά μεταξύ των δύο Aston Martin, αφού ο Alonso ήταν 9 ολόκληρα δέκατα ταχύτερος από τον Stroll σε γρήγορο γύρο.

Δώδεκα λεπτά πριν τη λήξη του FP2, οι πρώτες σταγόνες έκαναν την εμφάνισή τους στη στροφή 9, όπως μαρτύρησε ο George Russell. Παρά τις προβλέψεις όμως, η βροχή δεν έκανε ποτέ επίσημα την εμφάνισή της και αναμένεται ξανά αύριο στις κατατακτήριες δοκιμές.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 15 Ιουν 2023, 09:55

Formula 1 – Preview GP Καναδά: Από την Ευρώπη… στο νησί του Μόντρεαλ

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Η Formula 1 ταξιδεύει στον Καναδά και το Μόντρεαλ για τον 8ο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2023. «Καθαρός» ο αέρας στην περιοχή και την πίστα «Gilles Villeneuve», μετά τις φωτιές στο Κεμπέκ που ταλαιπώρησαν τους ανθρώπους και την ατμόσφαιρα, χωρίς προβλήματα θα διεξαχθεί το Grand Prix.

Ο 8ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, θα διεξαχθεί στο Μόντρεαλ και το τεχνητό νησί της Παναγιάς. Το Grand Prix κινδύνεψε προσωρινώς από τις περίπου 150 φωτιές που ανήλθαν σε τεράστια έκταση, πυκνώνοντας ακόμα και περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών. Τα λόγια των ιθύνοντων ωστόσο, ήταν καθησυχαστικά και επιβεβαιώθηκαν, καθώς ο αέρας και το οξυγόνο στην περιοχή βρίσκονται πλέον σε επιθυμητά και… υγιή επίπεδα.

Η «Circuit Gilles Villeneuve» φιλοξένησε Grand Prix της Formula 1 για πρώτη φορά στην ιστορία της, το 1978. Ήταν ο προτελευταίος αγώνας στο τότε καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος και νικητής στέφθηκε ο τοπικός ήρωας, Gilles Villeneuve με τη Ferrari. Η νίκη αυτή αποδείχθηκε σημαδιακή και με 100.000 κόσμο να τον αποθεώνει στον γύρο θριάμβου, η πίστα πήρε το όνομά του, μετά τον τραγικό του θάνατο το 1982.

Το διάσημο σιρκουί στο τεχνητό νησί της Παναγιάς, αποτελεί μία από τις αγαπημένες και πιο ενθουσιώδεις πίστες, τόσο για το φίλαθλο κοινό, όσο και για τους οδηγούς. Χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη ευθεία πριν το τελικό σικέιν, τις αργές στροφές, τα ελάχιστα σημεία εξόδου, τη δυνατότητα προσπεράσεων, αλλά και τη… μη συγχώρεση λαθών.

Πολλά συμβάντα και εκπλήξεις έχουν πραγματοποιηθεί στη «Gilles Villeneuve», με τον θρυλικό «Wall of Champions» να κατέχει τη μερίδα του λέοντος σε συγκρούσεις. Είναι ο τοίχος από τον οποίο περνούν ξυστά οι οδηγοί πριν περάσουν τη γραμμή εκκίνησης – τερματισμού και πολλοί πρωταθλητές και μη έχουν… τιμωρηθεί σε εκείνο το σημείο.

Και στη «Circuit Gilles Villeneuve», όπως και στη «Circuit de Barcelona», οι Lewis Hamilton και Michael Schumacher μοιράζονται την κορυφή και τις περισσότερες νίκες. Συγκεκριμένα και ο Βρετανός και ο Γερμανός έχουν πάρει την καρό σημαία αυτού του Grand Prix, 7 φορές. Όσες και οι… παγκόσμιοι τίτλοι τους. Ο οδηγός της Mercedes μάλιστα, εκεί πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του, το 2007 με τη McLaren. Στις ομάδες, η Ferrari είναι η κυρίαρχος αυτού του αγώνα, καθώς μετράει 14 νίκες. Έχουν διεξαχθεί 41 Grand Prix της Formula 1 στο τεχνητό νησί της Παναγιάς και αυτό της Κυριακής (18/6) θα είναι το 42ο.

Η πίστα του Καναδά, έχει μήκος 4,361 χιλιόμετρα και η συνολική απόσταση που θα καλύψουν οι οδηγοί σε αγώνα 70 γύρων, είναι στα 305,27 χιλιόμετρα. Μόλις 14 στροφές έχει το σιρκουί, με την πλειονότητα αυτών να είναι χαμηλής ταχύτητας. Δύο ζώνες DRS θα έχουν στη διάθεσή τους οι οδηγοί. Η μία θα βρίσκεται στην μεγάλη ευθεία πριν το τελικό σικέιν και η άλλη στη μικρότερη ευθεία, μεταξύ της στροφής 7 και 8. Λόγω της ομαλής ασφάλτου και της ελαφριάς χρήσης των ανθρώπων πάνω της τον υπόλοιπο χρόνο, η Pirelli θα φέρει τις πιο μαλακές της γόμες για το Grand Prix, δηλαδή τις C3, C4 και C5.

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον Καναδά, τον κατέχει ο Valterri Bottas από το 2019 σημειώνοντας 1:13.078. Ο Max Verstappen και η Red Bull Racing, είναι οι τελευταίοι νικητές στο Μόντρεαλ, καθώς ο Ολλανδός κράτησε με αποφασιστικότητα πίσω του τον Carlos Sainz το 2022, για να πάρει την τελευταία… δύσκολη νίκη του, στον δρόμο για τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ

Πρώτο GP F1: 1978
Μήκος πίστας: 4,361 χιλιόμετρα
Ρεκόρ πίστας: 1:13.078
Αριθμός γύρων: 70
Μήκος αγώνα: 305,27 χιλιόμετρα

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο 8ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, ξεκινάει την Παρασκευή 16/6 και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 18/6. Όλη η αγωνιστική δράση της πίστας του Μόντρεαλ, θα μεταδοθεί από τη συνδρομητική πλατφόρμα του ANT1+, ενώ ο αγώνας της Κυριακής θα είναι διαθέσιμος και στο ελεύθερο κανάλι του ΑΝΤ1. Όλα τα παραπάνω, θα τα παρακολουθήσετε σε περιγραφή Τάκη Πουρναράκη και της δημοσιογραφικής του ομάδας. Οι φίλοι της Formula 1, μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν όλη τη δράση από το τεχνητό νησί της Παναγιάς μέσω της συνδρομητικής πλατφόρμας F1 TV.

Παρασκευή 16/6
FP1: 20:30 ANT1+

Σάββατο 17/6
FP2: 00:00 (ANT1+)
FP3: 19:30 (ANT1+)
Qualifying: 23:00 (ANT1+)

Κυριακή 18/6
Race: 21:00 (ANT1, ANT1+)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 18 Ιουν 2023, 19:25

GP Καναδά: Το grid για τον μεγάλο αγώνα

Car & Driver

1η Σειρά 1. (1) Max Verstappen 1’25.858
2. (14) Fernando Alonso 1’27.286
2η Σειρά 3. (44) Lewis Hamilton 1’27.627
4. (63) George Russell 1’27.893
3η Σειρά 5. (27) Nico Hulkenberg 1’27.102
6. (31) Esteban Ocon 1’27.945
4η Σειρά 7. (4) Lando Norris 1’28.046
8. (81) Oscar Piastri 1’31.349
5η Σειρά 9. (23) Alexander Albon Χωρίς χρόνο
10. (16) Charles Leclerc 1’20.615
6η Σειρά 11. (55) Carlos Sainz 1’29.294
12. (11) Sergio Perez 1’20.959
7η Σειρά 13. (20) Kevin Magnussen 1’21.678
14. (77) Valtteri Bottas 1’21.821
8η Σειρά 15. (10) Pierre Gasly 1’22.886
16. (18) Lance Stroll 1’21.484
9η Σειρά 17. (21) Nyck de Vries 1’23.137
18. (2) Logan Sargeant 1’23.337
10η Σειρά 19. (22) Yuki Tsunoda 1’22.746
20. (24) Zhou Guanyu 1’23.342
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 19 Ιουν 2023, 08:39

GP Καναδά: Θρίαμβος ξανά για Verstappen, στο βάθρο οι Alonso και Hamilton

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιώργος Ανανίδας

Τις 100 νίκες έφτασε στη Formula 1 η Red Bull Racing, με τον Max Verstappen να κερδίζει το Grand Prix του Καναδά, «πιάνοντας» ταυτόχρονα τον Ayrton Senna στις 41 νίκες. Φοβερή μάχη για τη 2η θέση χάρισαν στους φιλάθλους οι Fernando Alonso και Lewis Hamilton, με τον Ισπανό να υπερέχει.

Εξαιρετικά εκκίνησε ο poleman, Max Verstappen από τη γραμμή, μην αφήνοντας περιθώρια για τους πίσω να επιτεθούν. Παρόμοια έπραξε και ο Lewis Hamilton ο οποίος προσπέρασε άμεσα τον Fernando Alonso και έστριψε πριν τον Ισπανό στη στροφή 1. Ο οδηγός της Aston Martin δέχθηκε αρχικά ασφυκτική πίεση από την έτερη Mercedes του George Russell, όμως κρατήθηκε και έμεινε 3ος. Πολύ καλή εκκίνηση και επίθεση, έκανε και ο Esteban Ocon ο οποίος «άρπαξε» την 5η θέση από τον Nico Hulkenberg μόλις στη 2η στροφή.

Η μέση γόμα σχεδόν μονοπώλησε στο grid, καθώς 16 από τους 20 οδηγούς την επέλεξαν, ενώ μόνο ο Pierre Gasly ξεκίνησε με μαλακή. Δεν πήρε πολλή ώρα στον Verstappen για να ανοίξει τη διαφορά στα 2+ δευτερόλεπτα από τον Hamilton, με αποτέλεσμα να μην κινδυνεύει από το DRS του Βρετανού. Ο Hamilton ωστόσο, κινδύνευε από νωρίς από το DRS του Alonso, με τον Ισπανό να πιέζει πολύ και επίμονα.

Πρώτη εγκατάλειψη του Grand Prix ήταν ο Logan Sargeant του οποίου η Williams εμφάνισε μηχανικό πρόβλημα και αναγκάστηκε να τη σταματήσει στην άκρη της πίστας. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν αρκετό στον 8ο γύρο, ώστε να «καθαρίσει» η πίστα.

Μία σύγκρουση του George Russell με τον τοίχο, κατέστρεψε σε μεγάλο βαθμό το δεξί μέρος της W14 και έβγαλε αμέσως το αυτοκίνητο ασφαλείας. Εν τω μεταξύ, οι Verstappen και Hamilton το εκμεταλλεύτηκαν για να κάνουν ελεύθερο πιτ στοπ και να βάλουν σκληρή γόμα. Ο Βρετανός μάλιστα, ενεπλάκη στο Pit lane με τον Alonso, καθώς παραλίγο οι δύο οδηγοί δεν χτύπησαν λόγω… κακής συνεννόησης.

Ο Russell ταυτόχρονα, κατάφερε με θαύμα να φτάσει το μονοθέσιό του στο «κουτί» και οι μηχανικοί του διόρθωσαν πολύ γρήγορα τα κακώς κείμενα, βοηθώντας τον να συνεχίσει τον αγώνα του. Το αυτοκίνητο ασφαλείας διήρκησε τρεις γεμάτους γύρους, έως ότου να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα που έφερε ο Russell. Στην επανεκκίνηση, οι δύο Ferrari βρίσκονταν πια στις θέσεις 4 και 5, αφού δεν μπήκαν να αλλάξουν ελαστικά όπως έπραξαν οι υπόλοιποι στο καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

Φτάσαμε στον 22ο και 23ο γύρο για να δούμε μία πραγματική μάχη, όταν ο Alonso επιτέθηκε στην εσωτερική του Hamilton πριν το τελικό σικέιν και πήρε τη 2η θέση πίσω. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής προσπάθησε να αντεπιτεθεί, αλλά ο Ισπανός αμύνθηκε επαρκώς και άνοιξε τη διαφορά στο δευτερόλεπτο πολύ γρήγορα.

Αλλόκοτη στρατηγική παρατηρήθηκε από την Aston Martin, με τον Lance Stroll να μπαίνει για δεύτερη αλλαγή ελαστικών και μάλιστα ξανά για σκληρή γόμα στον… 28ο γύρο. Την ίδια ώρα, ο πρωτοπόρος Max Verstappen παραπονιόταν σταθερά και επανειλημμένα για τα σκληρά ελαστικά, καθώς δεν μπορούσε να βρει μαζί τους καθόλου πρόσφυση. Με τους 30 γύρους να έχουν ολοκληρωθεί, η Ferrari συνέχιζε με τη μέση γόμα, την ώρα που το υπόλοιπο grid είχε θέμα με τη σκληρή ή έμπαινε για δεύτερο πιτ στοπ.

Σταδιακά ανέβαινε όσο πέρναγε η ώρα, ο Sergio Perez, με τον Μεξικάνο να τρέχει στην 6η θέση πίσω από τις Ferrari. Δεν μπορούσε να ειπωθεί το ίδιο για τον George Russell ο οποίος μετά από 34 γύρους, βρισκόταν ακόμα στη 15η θέση. Ωστόσο, ο Βρετανός εκμεταλλεύτηκε τη μάχη μπροστά του μεταξύ de Vries και Magnussen και προσπέρασε και τους δύο εντυπωσιακά στη δεύτερη στροφή. Ο Ολλανδός και ο Δανός, στιγμές μετά, μπλόκαραν στην ίδια φάση και έφυγαν ευθεία.

Ο αγώνας έφτασε στον γύρο 39, για να αλλάξει ελαστικά η Ferrari, η οποία έβαλε τον Carlos Sainz ώστε να «φορέσει» φρέσκια σκληρή γόμα και στον αμέσως επόμενο γύρο, τον Charles Leclerc. Στον 41ο γύρο, όλο το grid, πλην των οδηγών της Ferrari, είχε κάνει δύο πιτ στοπ.

Ο Verstappen «ξεφορτώθηκε» τη σκληρή γόμα που δεν τον βόλευε, στον 43ο γύρο και την αντικατέστησε με τη μέση η οποία έδειχνε να είναι η πιο ιδανική για τη συγκεκριμένη πίστα. Το ίδιο έπραξε και στον ίδιο γύρο μάλιστα ο Lewis Hamilton, όμως η Aston Martin επέλεξε ξανά τη σκληρή γόμα για τον Fernando Alonso. Η απόσταση μεταξύ των μπροστά ήταν μεγάλη και γενικά ήταν μεγάλη στην πρώτη δεκάδα. Μοναδικός με DRS στους πρώτους δέκα, ήταν ο George Russell ο οποίος κυνηγούσε τον Alex Albon.

Παθιασμένος για τη νίκη μιλούσε στην ομάδα του ο Alonso είκοσι γύρους πριν το τέλος, ενώ ταυτόχρονα πάλευε μεταξύ της οικονομίας καυσίμου και της θέλησής του να κυνηγήσει τον Verstappen.

Τέλος έλαβε η προσπάθεια του George Russell στο Μόντρεαλ στον 55ο γύρο, εξαιτίας φθοράς του εμπρός αριστερά φρένου. Το θέμα φάνηκε να έχει προκληθεί από το τρακάρισμα του Βρετανού στις αρχές του αγώνα. Καμία αλλαγή δεν υπήρξε στις βαθμοφόρα δεκάδα, όπου οι Albon, Ocon, Bottas και Norris πραγματοποιούσαν εξαιρετικό αγώνα.

Ο Lewis Hamilton άρχισε σταδιακά να κόβει την απόσταση από τον Alonso, με τη μάχη για τη 2η θέση να γίνεται συναρπαστική. Ωστόσο, ο Ισπανός κατάφερε ακόμα και επτά γύρους πριν το τέλος, να κρατάει τον οδηγό της Mercedes σχεδόν δύο δευτερόλεπτα πίσω του. «Αφήστε το πάνω μου» ήταν η χαρακτηριστική ατάκα του δις παγκόσμιου πρωταθλητή. Αντίθετα, ο Verstappen όλο και απομακρυνόταν, με την ελπίδα η μέση γόμα του να ολοκληρώσει τον αγώνα, όπως και τελικά έγινε.

Ο Max Verstappen πήρε έτσι ακόμα μία άνετη νίκη στη σεζόν η οποία μάλιστα είναι η 100η στην ιστορία της Red Bull Racing και η 41η δική του συνολικά, φτάνοντας στην κατάταξη αυτή τον Ayrton Senna. Τον ταχύτερο γύρο του Grand Prix, πήρε ο Lewis Hamilton και μαζί τον επιπλέον βαθμό. Με την κατάκτηση της 7ης θέσης, «Οδηγός του αγώνα» ανακηρύχθηκε από τους φιλάθλους ο Alex Albon.


Εικόνα


ΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΚΑΝΑΔΑ) ΒΑΘΜΟΙ
1 Max Verstappen (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 195
2 Sergio Perez (Red Bull Racing/ Honda RBPT) 126
3 Fernando Alonso (Aston Martin/ Mercedes) 117
4 Lewis Hamilton (Mercedes) 102
5 Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 68
6 George Russell (Mercedes) 65
7 Charles Leclerc (Ferrari) 54
8 Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 37
9 Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 29
10 Pierre Gasly (Alpine/ Renault) 15
11 Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 12
12 Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 7
13 Nico Hulkenberg (Haas / Ferrari) 6
14 Oscar Piastri (McLaren/ Mercedes) 5
15 Valtteri Bottas (Alfa Romeo/ Ferrari) 5
16 Guanyu Zhou (Alfa Romeo/ Ferrari) 4
17 Yuki Tsunoda (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 2
18 Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 2
19 Nyck de Vries (Alpha Tauri/ Honda RBPT) 0
20 Logan Sergeant (Williams/ Mercedes) 0


ΝΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ GP ΚΑΝΑΔΑ) ΒΑΘΜΟΙ
1 Red Bull Racing / Honda 321
2 Mercedes AMG Petronas 167
3 Aston Martin / Mercedes 154
4 Ferrari 122
5 Alpine / Renault 44
6 McLaren / Mercedes 17
7 Alfa Romeo Racing / Ferrari 9
8 Haas F1 Team / Ferrari 8
9 Williams F1 / Mercedes 7
10 Alpha Tauri / Honda 2
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Δευτ 19 Ιουν 2023, 11:36

Αποστόλη, φαντάζεσαι ο Γκαμπιαντίνι να μας βγει Φεράρι; :mrgreen:
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 4936
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 19 Ιουν 2023, 12:10

Θα προτιμούσα να μα βγει ALONSO.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89370
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες