Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Μπαρκαρούτσος » Τρί 21 Μαρ 2023, 11:39

:lol: :lol: :lol: :lol:

Εικόνα
Κι εγώ έζησα τις χρυσές μας εποχές. Αλλά ήρθα εδώ να παλέψω και να σώσω την ομάδα μου. Δεν κάθομαι σε ένα πληκτρολόγιο να κρίνω και να μη βοηθάω. Ήρθα πρώτος να παλέψω τον πόλεμο. Αν δεν τους αρέσει, να μην ασχολούνται. Κουράστηκα να ακούω μαλακίες!
Θ. Χατζόπουλος

Κανόνες λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 46854
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό john4serres » Τετ 22 Μαρ 2023, 10:34

Χαχαχαχααχαχα
Red Bull δίνει φτερά
supporters - not customers
Άβαταρ μέλους
john4serres
 
Δημοσιεύσεις: 29867
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 22 Μαρ 2023, 11:45

Ναι, δυστυχώς και φέτος θα κάνει περίπατο.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 31 Μαρ 2023, 08:59

F1 – GP Αυστραλίας: Οι επιλογές της Pirelli

4ΤΡΟΧΟΙ - Κων/νος Γεροντής

To τριήμερο 31 Μαρτίου με 2 Απριλίου η F1 επιστρέφει στην Μελβούρνη για τον 3ο γύρο του πρωταθλήματος για το 2023 και η Pirelli έχει επιλέξει…

«Κάναμε την ίδια επιλογή γομών που είχαμε κάνει και το 2019 για το Grand Prix της Αυστραλίας. Μετά από δυο χρόνια απουσίας από το πρόγραμμα λόγω πανδημίας, πέρυσι επιλέξαμε γόμες με μεγάλη διαφορά: C2, C3 και την πιο μαλακή C5. Αυτός ο αγώνας είχε στρατηγική μιας αλλαγής, και κέρδισε ο οδηγός της Ferrari Charles Leclerc.

Όλες οι ομάδες χρησιμοποίησαν τη σκληρή και τη μέση γόμα, η δε πολύ μαλακή χρησιμοποιήθηκε μόνο στις κατατακτήριες δοκιμές.
Αυτό το Σαββατοκύριακο οι ομάδες θα έχουν τις γόμες C2, C3 και C4 στη διάθεσή τους. Οπότε υπάρχουν περισσότερες επιλογές στρατηγικής, τουλάχιστον στα χαρτιά. Περιμένουμε θεαματική βελτίωση του κρατήματος της πίστας, όπως πάντα στη Μελβούρνη. Οι ενεργειακές απαιτήσεις από τα ελαστικά είναι στο μέσο όρο που απαντάται στη σεζόν. Είναι μια γρήγορη πίστα με συνεχή ροή γρήγορων στροφών. Μετά τις περσινές τροποποιήσεις τα προσπεράσματα είναι πιο εύκολα και συνολικά το θέαμα καλύτερο», σημείωσε ο Mario Isola, Διευθυντής της Pirelli Motorsport, σχετικά με τις επιλογές γόμας.

Η FIA ανακοίνωσε πως θα υπάρχουν 4 ζώνες DRS στο Άλμπερτ Παρκ. Οπότε φέτος μπορεί να δούμε τις υψηλότερες ταχύτητες που έχουμε δει ποτέ στη Μελβούρνη – θεωρητικά – να φτάνουν τα 340 χλμ/ω.

Οι δρόμοι του Άλμπερτ Παρκ στρώθηκαν με νέα άσφαλτο πέρυσι κάτι που έχει βελτιώσει την διαθέσιμη πρόσφυση. Η άσφαλτος είναι πιο λεία από άλλες πίστες του πρωταθλήματος, το κράτημα φτάνει σε υψηλά επίπεδα μετά από αρκετά περάσματα και τους υποστηρικτικούς αγώνες.

Οι ενεργειακές απαιτήσεις από τα ελαστικά στο Grand Prix της Αυστραλίας είναι περίπου στο μέσο όρο της σεζόν ενώ η τραχύτητα είναι μικρή. Η νέα χάραξη ευνοεί τα προσπεράσματα ειδικά στο δεύτερο μέρος. Κρίσιμο στοιχείο στο σετάρισμα του μονοθεσίου είναι η ελκτική πρόσφυση που είναι καθοριστική στην έξοδο των στροφών καθώς βοηθάει στο προσπέρασμα αφού οι ευθείες της πίστας δεν είναι μεγάλες.

Για το Grand Prix Αυστραλίας η γόμα C2 είναι η P Zero λευκή – σκληρή, η C3 είναι η P Zero κίτρινη – μέση και η C4 είναι η P Zero κόκκινη – μαλακή.

Το Grand Prix Αυστραλίας μετακόμισε από την Αδελαΐδα στη Μελβούρνη το 1996 και παραδοσιακά άνοιγε την αυλαία του πρωταθλήματος Formula 1. Μέχρι το 2019, η σεζόν ξεκινούσε στην Αυστραλία με εξαίρεση δυο χρονιές το 2006 και το 2010, όπου το πρώτο Grand Prix έγινε στο Μπαχρέιν. Το 2020 και το 2021 δεν έγιναν αγώνες στην Αυστραλία λόγω πανδημίας και ο αγώνας επέστρεψε στο πρόγραμμα πέρυσι τρίτος μετά από δυο αγώνες στη Μέση Ανατολή.

Ο αγώνας είναι εντός έδρας για τον Oscar Piastri. Ο νεαρός οδηγός της McLaren έχει γεννηθεί στη Μελβούρνη όχι μακριά από το Άλμπερτ Παρκ. Στο παρελθόν υπήρξαν και άλλοι Αυστραλοί οδηγοί στη Formula 1 όπως οι Jack Brabham, Alan Jones, Tim Schenken, Mark Webber και Daniel Ricciardo.

Παράλληλα, τόσο η Formula 2 όσο και η Formula 3 πραγματοποιούν για πρώτη φορά αγώνα στην Αυστραλία.
Η Pirelli επέλεξε την P Zero κίτρινη – μέση γόμα και την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα για την Formula 2 ενώ για τους αγώνες τηε F3 επιλέχθηκε η P Zero λευκή – σκληρή γόμα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 01 Απρ 2023, 12:42

GP Αυστραλίας - Κατατακτήριες: Pole για τον Verstappen, πανωλεθρία για τον Perez

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

O Max Verstappen πανηγύρισε την πρώτη του pole position στο Albert Park, την ώρα που ο Sergio Perez θα πρέπει να παλέψει στον αγώνα. Δεύτερη η Mercedes, χαμηλά η Ferrari.

Οι κατατακτήριες στο Albert Park αποδείχθηκαν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και γεμάτες ανατροπές από την αρχή ως το τέλος.

Ξεκινώντας, η διαδικασία ήταν καταστροφική για τον Sergio Perez. Ο Μεξικανός είχε τέσσερις εξόδους στο FP3, και στο Q1, έμεινε εκτός συνέχειας όταν βγήκε στην αμμοπαγίδα της Στροφής 3 και έμεινε χωρίς χρόνο, βγάζοντας και για λίγο την κόκκινη σημαία μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιό του.

Η μάχη για την pole position ήταν αρκετά συναρπαστική, με 8 οδηγούς μέσα σε 3 δέκατα του δευτερολέπτου, και κάθε γύρους να αποτελεί βελτίωση από τον προηγούμενο λόγω της ακραίας εξέλιξης της πίστας που «δίψαγε» για grip και γόμα.

Στο τέλος, επικράτησε ο Max Verstappen με έναν πολύ καλό γύρο στο 1:16.732, με τον George Russell να φέρνει τη Mercedes 2η, επικρατώντας του Lewis Hamilton στην 3η θέση.

Ο Fernando Alonso παρέμεινε ψηλά, αλλά 4ος, πίσω από τις W14, περί τα τρία εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον 7κις πρωταθλητή.

Ταχύτερος για τη Ferrari ήταν ο Carlos Sainz, που όντας 5ος «σπάει» την παράδοση που τον ήθελε να μην ξεκινά ποτέ εντός εξάδας στη συγκεκριμένη πίστα.

Στον αντίποδα, ο Charles Leclerc περιορίστηκε στην 7η θέση, πίσω από τον Lance Stroll.

Τη δεκάδα έκλεισαν οι Pierre Gasly και Nico Hulkenberg, που είδαν τους teammates τους, Esteban Ocon και Kevin Magnussen, εκτός Q3.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Q1 Q2 Q3
1 Max Verstappen 1m17.384s 1m17.056s 1m16.732s
2 George Russell 1m17.654s 1m17.513s 1m16.968s
3 Lewis Hamilton 1m17.689s 1m17.551s 1m17.104s
4 Fernando Alonso 1m17.832s 1m17.263s 1m17.139s
5 Carlos Sainz 1m17.928s 1m17.349s 1m17.270s
6 Lance Stroll 1m17.873s 1m17.616s 1m17.308s
7 Charles Leclerc 1m18.218s 1m17.390s 1m17.369s
8 Alex Albon 1m17.962s 1m17.761s 1m17.609s
9 Pierre Gasly 1m18.312s 1m17.574s 1m17.675s
10 Nico Hulkenberg 1m18.029s 1m17.412s 1m17.735s
11 Esteban Ocon 1m17.770s 1m17.768s
12 Yuki Tsunoda 1m18.471s 1m18.099s
13 Lando Norris 1m18.243s 1m18.119s
14 Kevin Magnussen 1m18.159s 1m18.129s
15 Nyck de Vries 1m18.450s 1m18.335s
16 Oscar Piastri 1m18.517s
17 Zhou Guanyu 1m18.540s
18 Logan Sargeant 1m18.557s
19 Valtteri Bottas 1m18.714s
20 Sergio Perez Δεν έγραψε χρόνο
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 02 Απρ 2023, 14:44

Formula 1 – Grand Prix Αυστραλίας: Νίκη Verstappen στο χάος της Μελβούρνης

4ΤΡΟΧΟΙ - Κων/νος Γεροντής

Ο αγώνας της Formula 1 στην Μελβούρνη, με τέσσερις επανεκκινήσεις και μόνο 12 οδηγούς στον τερματισμό, κράτησε το ενδιαφέρον των θεατών αμείωτο μέχρι και μετά την καρό σημαία.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων ο Max Verstappen έχασε την 1η θέση τόσο από τον George Russell όσο και από τον Lewis Hamilton, πριν το Safety Car ξεκινήσει τις εμφανίσεις του, αρχικά λόγω του Charles Leclerc που αποσύρθηκε μετά από μια σύγκρουση με τον Lance Stroll που χαρακτηρίστηκε ως αγωνιστικό συμβάν.

Η επανεκκίνηση βρήκε τις δύο Mercedes με άμεση αντίδραση να απομακρύνονται από την Red Bull πριν την ενεργοποίηση του DRS, ενώ και ο Alonso έδειχνε να τηρεί στάση αναμονής.

Το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας που προκάλεσε ο Albon στον 8ο γύρο έφερε αλλαγή στις στρατηγικές. Η Mercedes επέλεξε να βάλει στα pit πρώτα τον προπορευόμενο Russell, ο οποίος βγήκε 7ος με τη σκληρή γόμα, όπως έκανε και ο Sainz με την Ferrari που βγήκε στην πίστα 11ος. Η κόκκινη σημαία εμφανίστηκε, και η διακοπή για να καθαριστεί η πίστα, έδειξε να μην δικαιώνει την επιλογή αυτή.

Με αυτές τις ανακατατάξεις, ανάμεσα στις δύο Mercedes βρέθηκαν οι αλώβητοι και χωρίς αλλαγή ελαστικών Verstappen, Alonso και Stroll, Gasly και Hulkenberg. Οι ομάδες ετοιμάστηκαν για αυτό που φαινόταν ως ένα σκέλος μέχρι τέλους τοποθετώντας την σκληρή γόμα στα μονοθέσια, εκτός από τους Sargeant και De Vries που δοκίμασαν την μεσαία.

Κερδισμένες έδειχναν οι δύο McLaren που μπήκαν στη δεκάδα και ο Hulkenberg που κέρδισε τέσσερις θέσεις, όντας προσωρινά 6ος.

Άλλη μία στατική επανεκκίνηση….
Ο Russell με το βλέμμα στην εξωτερική βρέθηκε στην 5η θέση την στιγμή που η επαφή με τον Ocon έριξε τον De Vries 17o. Χρειάστηκε μόλις δύο γύρους προκειμένου ο Verstappen να κάνει με την χρήση DRS ένα εύκολο προσπέρασμα στον Hamilton, προϊδεάζοντας τους θεατές για έναν περίπατο στο Πάρκο προς την πρώτη του νίκη εδώ. Ή έτσι νομίζαμε.

Η ενεργοποίηση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας στον 18ο γύρο λόγω εγκατάλειψης του Russell ευνόησε τον ανερχόμενο Perez που εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα της Red Bull με το DRS ανοικτό δίνοντας του τέσσερις θέσεις σε τέσσερις γύρους – έτσι ο Μεξικανός μπήκε στην βαθμολογούμενη 10αδα.

Συμπληρώνοντας τα μισά του αγώνα είδαμε τον Verstappen να σημειώνει ταχύτερους γύρους ανεβάζοντας την διαφορά από τον Hamilton στα 7 δευτερόλεπτα (ή χρόνο μισού pit stop, σε περίπτωση που το χρειαζόταν;) και ένα τραινάκι τριών οδηγών να πλησιάζει τον Alonso που έδειχνε να κάνει οικονομία ελαστικών πίσω από την Mercedes. Sainz, Gasly και Stroll, όταν βρήκε ρυθμό, έχοντας ενεργοποιημένο το DRS, άρχισαν να πλησιάζουν τους πρωτοπόρους.

Τέσσερις γύρους πριν το τέλος, όμως, η αξιοσημείωτη δυναμική της Haas παίρνει τέλος με την επαφή του Kevin Magnussen στον τοίχο στην έξοδο της 2ης στροφής, η οποία ενεργοποίησε το Safety Car και την κόκκινη σημαία εκ νέου, οπότε με καθαρούς δύο γύρους να απομένουν, όλοι επέστρεψαν στα πιτς και επέλεξαν μαλακές γόμες.

Από το λεγόμενο midfield ξεχώριζε o Gasly δείχνοντας ωριμότητα και υπομονή πίσω από τον Sainz και μπροστά από τον Stroll επί 10+ γύρους ενώ βαθμούς στην Alpine έδινε, προς ώρας και ο Ocon.

H καταστροφή και των δύο μονοθεσίων της Alpine που ακολούθησε την επανεκκίνηση έφερε βαθμολογική ανταμοιβή και στις δύο McLaren κάνοντας τους Αυστραλούς θεατές να πανηγυρίσουν για την εμφάνιση του Oscar Piastri και την ομάδα να συλλέξει πολύτιμους βαθμούς.

Ο Max όντας στην αγωνιστική γραμμή έφυγε μπροστά καθαρά, ακολουθούμενος από τον Hamilton, αλλά η επαφή της μοναδικής Ferrari που συνέχιζε τον αγώνα με την Aston Martin του Fernando Alonso ξεκίνησε ένα ντόμινο που, εκτός από τις δύο Alpine άφησε εκτός αγώνα και τον Logan Sargeant.

Η τρίτη στατική εκκίνηση για ένα σπριντ 2 γύρων χωρίς DRS, όπου όλοι είχαν κάτι να κερδίσουν και πολλά να χάσουν, έφερε χάος, γέμισε συντρίμμια την πίστα και έβαλε τους Αγωνοδίκες να ανοίξουν τους τόμους των Κανονισμών και των δεδικασμένων.

Rolling start
Τελικώς αποφασίστηκε οι 12 οδηγοί να επιστρέψουν στην προηγούμενη σειρά εκκίνησης, μείον τα αυτοκίνητα που δεν θα μπορούσουν να εκκινήσουν. Rolling start / Εκκίνηση πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μετά από τρεις στατικές με γύρο σχηματισμού, με αυτόν να είναι ο τελευταίος γύρος. Οπότε τα μονοθέσια εκκίνησαν και τερμάτισαν με την ίδια σειρά χωρίς περαιτέρω δράματα.

Ο Max Verstappen πέρασε πρώτος την γραμμή του τερματισμού, με τους Lewis Hamilton και Fernando Alonso να τον ακολουθούν στο βάθρο των νικητών.

Εν τω μεταξύ, ποινή 5 δευτερολέπτων δέχθηκε ο Sainz για την επαφή με τον Alonso, η οποία εφαρμόστηκε άμεσα και καθώς ο τερματισμός φέρνει όλα τα μονοθέσια μαζεμένα να περνούν την γραμμή του τερματισμού τον κατατάσσει 12ο, εκτός βαθμών.

O Stroll έφερε τους πολύτιμους βαθμούς της 4ης θέσης στην Aston Martin, ο Sergio Perez ανέβηκε τελικά 5ος και η McLaren είδε τον Norris να τερματίζει στην 6η θέση μπροστά από την Haas του Hulkenberg. O Piastri βαθμολογήθηκε στην πρώτη του παρουσία ως οδηγός στον αγώνα της πατρίδας του και τους τελευταίους βαθμούς έλαβαν οι Zhou και Tsunoda, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα προκύψουν ενστάσεις και ανατροπές.



ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ
1. Verstappen M. - Red Bull
2. Hamilton L. - Mercedes
3. Alonso F. - Aston Martin
4. Stroll L. - Aston Martin
5. Perez S. - Red Bull
6. Norris L. - McLaren
7. Hulkenberg N. - Haas
8. Piastri O. - McLaren
9. Zhou G. - Alfa Romeo
10. Tsunoda Y. - AlphaTauri
11. Bottas V. - Alfa Romeo
12. Sainz C. Jr. - Ferrari

ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ
13. Gasly P. – Alpine (ατύχημα)
14. Ocon E. – Alpine (ατύχημα)
15. de Vries N. – AlphaTauri (ατύχημα)
16. Sargeant L. – Williams (ατύχημα)
17. Magnussen K. – Haas (Λάστιχο)
18. Russell G. – Mercedes (Κινητήρας)
19. Albon A. – Williams (Ατύχημα)
20. Leclerc C. – Ferrari (Ατύχημα)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 02 Απρ 2023, 14:46

Η βαθμολογία των οδηγών:

Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Max Verstappen 69
2 Sergio Perez 54
3 Fernando Alonso 45
4 Lewis Hamilton 38
5 Carlos Sainz 20
6 Lance Stroll 20
7 George Russell 18
8 Lando Norris 8
9 Nico Hulkenberg 6
10 Charles Leclerc 6
11 Valtteri Bottas 4
12 Esteban Ocon 4
13 Oscar Piastri 4
14 Pierre Gasly 4
15 Zhou Guanyu 2
16 Yuki Tsunoda 1
17 Kevin Magnussen 1
18 Alexander Albon 1
19 Logan Sargeant 0
20 Nyck de Vries 0

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Red Bull 123
2 Aston Martin 65
3 Mercedes 56
4 Ferrari 26
5 McLaren 12
6 Alpine 8
7 Haas 7
8 Alfa Romeo 6
9 AlphaTauri 1
10 Williams 1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Κυρ 02 Απρ 2023, 14:54

Θ' αργήσουν να χτυπήσουν οι καμπάνες του Μαρανέλο φέτος.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5045
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 02 Απρ 2023, 15:30

Θα κάνουμε φοβερό ξεπέταγμα μετά το Πάσχα...
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 02 Απρ 2023, 17:21

«Όχι, αυτό είναι απαράδεκτο!»: Η αντίδραση του Sainz μόλις έμαθε για την ποινή των 5 sec.

Car & Driver

Ο Ισπανός δεν μπορούσε να πιστέψει στα αυτιά του όταν ενημερώθηκε στο team radio για την ποινή του και άρχισε να εκλιπαρεί τους ανθρώπους της Ferrari να κάνουν κάτι.

Σε «Βατερλό» εξελίχθηκε ο αγώνας του Carlos Sainz στη Μελβούρνη αφού ο Ισπανός κατάφερε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να γκρεμίσει όλα όσα είχε χτίσει μέχρι τον 56ο γύρο και να μείνει εκτός βαθμολόγησης.

Όλα έγιναν στην επανεκκίνηση όταν ο Ισπανός της Ferrari είχε επαφή με το συμπατριώτη του Fernando Alonso. Αυτή η επαφή υπό φυσιολογικές συνθήκες θα κατέστρεφε τον αγώνα του πιλότου της Aston Martin ωστόσο μια σειρά από άλλα συμβάντα έφεραν εκ νέου την κόκκινη σημαία στον αγώνα.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Alonso να επιστρέψει στον αγώνα στην 3η θέση και ο Sainz στην 4η, ωστόσο όση ώρα περίμεναν για την επανεκκίνηση ο Ισπανός ενημερώθηκε από τον μηχανικό του Ricky Adami, ότι είχε δεχθεί ποινή 5 sec. για την επαφή.

Στο άκουσμα της ποινής ο Sainz λύγισε και έτσι ήρθε το ξέσπασμα: «Όχι δεν μπορεί Ricky, αυτό θα με βγάλει εκτός βαθμών. Όχι, είναι απαράδεκτο. Πες τους ότι πρέπει να περιμένουν μέχρι να τελειώσει ο αγώνας και να συζητήσουν μαζί μου. Ζητήστε τους, παρακαλώ, παρακαλώ, παρακαλώ, παρακαλώ... Είναι ξεκάθαρο ότι η ποινή είναι πολύ αυστηρή».

Έτσι με τον αγώνα να ολοκληρώνεται πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και τις διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων να έχουν εκμηδενιστεί, ο Sainz από την 4η θέση κατρακύλησε στη 12η και έμεινε χωρίς βαθμούς.

Ακούστε την αντίδραση του Sainz μόλις ενημερώθηκε για την ποινή του....


https://twitter.com/i/status/1642528561197113345
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 28 Απρ 2023, 22:25

Formula 1 – GP Αζερμπαϊτζάν: Pole position για Leclerc στο Baku

4ΤΡΟΧΟΙ

Η αγωνιστική δράση στη Formula 1 επέστρεψε ύστερα από τέσσερις εβδομάδες και δη στο Αζερμπαϊτζάν και στους δρόμους του Baku, με τον Charles Leclerc να παίρνει σήμερα την πρώτη του pole position για τη φετινή χρονιά εν όψει του αγώνα του Κυριακής.

Οι κατατακτήριες δοκιμές που ορίζουν τη σειρά εκκίνησης για το GP της Κυριακής ξεκίνησαν επεισοδιακά στην πίστα του Baku, καθώς με 10 λεπτά να απομένουν στο πρώτο σκέλος τους, ο Nyck De Vries ερχόμενος στη 3η στροφή με μεγάλη ταχύτητα, φρέναρε τελευταία στιγμή και κατέληξε στις προστατευτικές μπαριέρες, με αποτέλεσμα την πρώτη κόκκινη σημαία της περιόδου.

Λόγω αυτού, ο Ολλανδός θα εκκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από την τελευταία θέση. Η δεύτερη και τελευταία κόκκινη σημαία ήρθε στην ίδια στροφή, δύο λεπτά μετά από την επανεκκίνηση του Q1, αυτή τη φορά από τον Pierre Gasly της Alpine, ο οποίος «ξύρισε» τον τοίχο στην 3η στροφή γράφοντας ένα άδοξο τέλος για τον ίδιο και την ομάδα του, και έτσι θα ξεκινήσει 19ος. Ο Kevin Magnussen με την Haas που αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα, δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του και θα εκκινήσει 18ος. Στο Q1 αποκλείστηκαν επίσης ο Nico Hulkenberg με τη δεύτερη Haas και ο Zhou Guanyu με την πρώτη Alfa Romeo.

Το Q2 είδε τις δύο Williams, την Alfa Romeo του Bottas, την δεύτερη Alpine του Esteban Ocon, όπως και τη Mercedes του George Russell, να μένουν εκτός δεκάδας με τον Βρετανό της γερμανικής ομάδας να είναι μόλις 0,004 δλ. πιο αργός από τον Lewis Hamilton, που κατετάγη 10ος.

Το Q3 ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο καθώς Max Verstappen και Charles Leclerc στις πρώτες τους προσπάθειες έγραψαν τον ίδιο ακριβώς χρόνο (1:40:445) και τον Sergio Perez να καραδοκεί 118 χιλιοστά του δευτερολέπτου μακριά από την κορυφή.

Στην τελευταία τους προσπάθεια ο Ολλανδός δεν κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του και παρέμεινε 2ος με τον Perez να μειώνει τη διαφορά από τον Verstappen στα 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου, παραμένοντας στην 3η θέση. Ο Μονεγάσκος με έναν γύρο ακριβείας έφερε τη Ferrari του στη θέση 1, και έγινε ο πρώτος οδηγός που καταφέρνει τρεις σερί pole position στη πίστα του Baku.

Στη 4η θέση τερμάτισε ο Carlos Sainz με τη δεύτερη Ferrari, 5oς ήταν ο Lewis Hamilton με τη μοναδική Mercedes στο Q3, η Aston Martin του Fernando lonso βρέθηκε στην 6η θέση και ο ομόσταβλος του Ισπανού, Lance Stroll, στην 9η. Ο Lando Norris με τη McLaren τερμάτισε 7ος σε μια καλή μέρα για τη βρετανική ομάδα με τον Oscar Piastri να κλείνει τη 10άδα. Την 8η θέση καρπώθηκε ο Yuki Tsunoda με την Alpha Tauri συνεχίζοντας τις καλές επιδόσεις του.

Πρόγραμμα και τηλεοπτική κάλυψη:

Σάββατο 29 Απριλίου:
Κατατακτήριες Sprint (Sprint Shotout): 11:30-12:14
Αγώνας Sprint: 16:30-17:00

Κυριακή 30 Απριλίου:
Αγώνας: 14:00

Επίσημο site: www.formula1.com
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 30 Απρ 2023, 12:38

Συντονιστείτε με Αντ1, καθώς έχει ξεκινήσει το pre-gp...
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 03 Μάιος 2023, 18:35

Preview και πρόγραμμα GP Μαϊάμι: Πάρτι στη Φλόριντα
Η Formula 1 επισκέπτεται για δεύτερη φορά την πόλη του Μαϊάμι, εδραιώνοντας εντονότερα εαυτόν στο αμερικανικό zeitgeist.

Car and Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Μετά από χρόνια συνεχόμενων προσπαθειών και σχεδιασμών, η Formula 1 θα καταφτάσει στο Μαϊάμι το προσεχές Σαββατοκύριακο για τον δεύτερο αγώνα στην μεγάλη πόλη της Φλόριντα.

Από το 2017, όταν η Liberty Media έγινε η κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της F1, ξεκίνησε η προσπάθεια για εδραίωση του σπορ στην αμερικανική αγορά, το «Ελ Ντοράντο» του σπορ, καθώς για χρόνια προσπαθούσε να βρει τρόπο να καρπωθεί τον... χρυσό της, δίχως αντίκρυσμα.

Με τον δεύτερο επί αμερικανικού εδάφους, η F1 πλέον μπαίνει για τα καλά στον χώρο του αθλητικού γίγνεσθαι της χώρας, «κατακτώντας» την ανατολική ακτή, προτού επιστρέψει στο Λας Βέγκας αργότερα φέτος.

Όπως είναι η νόρμα με τις νέες προσθήκες στο καλεντάρι, το Miami International Autodrome αποτελεί ένα σιρκουί πόλης, προϊόν εξαιρετικά πολύπλοκων προσομοιώσεων, που σύμφωνα με την F1 έδωσε 36 διαφορετικές χαράξεις για την διαδρομή, προτού επιλεγεί η συγκεκριμένη.

Η τοποθεσία έπαιζε σημαντικό ρόλο για το σπορ, και μετά από αρκετές δυσκολίες, το Hard Rock Stadium, έδρα της ομάδας των Miami Dolphins στο NFL, επελέγη ως το... φόντο για το Grand Prix. Επί της ουσίας, η πίστα έχει κατασκευαστεί στον περιβάλλοντα χώρο και το parking του σταδίου.

Έχει μήκος 5,4 χιλιομέτρων, διαθέτει 19 στροφές, και χαρακτηρίζεται από αρκετά υψηλές τελικές ταχύτητες, γρήγορες στροφές και περάσματα από σημεία που η άσφαλτος είναι άνιση και δυσκολεύει τους οδηγούς.

Από τη σκοπιά των ελαστικών

Για τον δεύτερο αγώνα στη Φλόριντα, η Pirelli έχει επιλέξει τις C2, C3 και C4 γόμες.

Ο επικεφαλής της Pirelli Motorsport, Mario Isola, δήλωσε σχετικά:

«Αυτό το Σαββατοκύριακο, η Formula 1 θα αγωνιστεί στο Μαϊάμι για τον πρώτο από τους τρεις γύρους στις Ηνωμένες Πολιτείες στο φετινό καλεντάρι, μαζί με την παραδοσιακή πλέον επίσκεψη στο Ώστιν και τον πολυαναμενόμενο αγώνα στο Λας Βέγκας.

«Στον πρώτο αγώνας που διεξήχθη στην πίστα γύρω από το Hard Rock Stadium πέρυσι, τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν όπως αναμενόταν στην άσφαλτο, η οποία είχε μάλλον ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, κυρίως λόγω μιας πολύ υψηλής "μικρο-τραχύτητας". Γνωρίζουμε ότι η πίστα έχει πλέον ανακαινιστεί πλήρως και θα πρέπει να ελέγξουμε κατά τη συνήθη επιθεώρηση που προηγείται της έναρξης του Σαββατοκύριακου εάν θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στα χαρακτηριστικά της. Φέραμε τα μεσαία ελαστικά στη γκάμα (C2, C3 και C4), επίσης λόγω του γεγονότος ότι μπορούμε να περιμένουμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες: πέρυσι η άσφαλτος έφτασε σχεδόν τους 60°C».

Το πρόγραμμα του αγώνα - Ζωντανή μετάδοση από ΑΝΤ1, ΑΝΤ1 Plus και F1 TV Pro:

Παρασκευή 5/5:

FP1: 21:00-22:00
FP2: 00:30-01:30

Σάββατο 6/5:
FP3: 19:30-20:30
Κατατακτήριες: 23:00-00:00

Κυριακή 7/5:

Αγώνας: 22:30

Πληροφορίες για το Grand Prix:

Πρώτο GP: 2022

Μήκος πίστας: 5,412 χιλιόμετρα

Γύροι: 57

Απόσταση αγώνα: 308,326 χιλιόμετρα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 05 Μάιος 2023, 22:29

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ 1 ΣΤΟ GP ΤΩΝ Η.Π.Α. (MIAMI - FLORIDA)

1. Russell G. - Mercedes 1:30.125
2. Hamilton L. - Mercedes +0.212
3. Leclerc C. - Ferrari +0.324
4. Verstappen M. - Red Bull +0.424
5. Sainz C. Jr. - Ferrari - 0.599
6. Gasly P. - Alpine +0.979
7. Alonso F. - Aston Martin +1.106
8. Stroll L. - Aston Martin +1.212
9. Hulkenberg N. - Haas +1.267
10. Ocon E. - Alpine +1.417
11. Perez S. - Red Bull +1.441
12. Piastri O. - McLaren +1.685
13. Magnussen K. - Haas +1.728
14. Bottas V. - Alfa Romeo +1.777
15. Albon A. - Williams +1.778
16. Norris L. - McLaren +1.872
17. Zhou G. - Alfa Romeo +2.009
18. Tsunoda Y. - AlphaTauri +2.044
19. Sargeant L. - Williams +2.494
20. de Vries N. - AlphaTauri +4.512
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 06 Μάιος 2023, 10:38

GP Μαϊάμι - FP2: Ταχύτερος ο Verstappen, στις μπαριέρες ο Leclerc

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ 6/5/2023

Η δεύτερη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών διεξήχθη δύο ώρες αργότερα από την ώρα έναρξης του αγώνα την Κυριακή, γεγονός που σίγουρα επηρεάζει την ανάγνωση των δεδομένων τόσο στον έναν γρήγορο γύρο, όσο και στις προσομοιώσεις για τον αγώνα.

Παρόλα αυτά, η πίστα ήταν σίγουρα σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με το FP1, κι αυτό επέτρεψε στους οδηγούς να πιέσουν λίγο παραπάνω.

Το ενδιαφέρον είναι πως η μαλακή γόμα φαίνεται να αποδίδει καλύτερα στον δεύτερο γρήγορο γύρο, γεγονός που ίσως φανεί σημαντικό για το Q3 που θα διεξαχθεί σε σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες.

Στα του FP2, o Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, αν και στην αρχή ταλαιπωρήθηκε αρκετά με το headrest του, το σημείο που ακουμπά το κεφάλι του μέσα στο cockpit, με αποτέλεσμα να μείνει για λίγα λεπτά στα pits μέχρι να επιδιορθωθεί.

Ο teammate του, Sergio Perez, ήταν 4ος, πίσω κι από τις δύο Ferrari των Carlos Sainz και Charles Leclerc, που απήχαν από τον Ολλανδό πρωταθλητή κατά 4 δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Μονεγάσκος είχε και έξοδος στη Στροφή 8 προς το τέλος του session, καθώς είχε υπερστροφή στην είσοδο για τη στροφή, και έβγαλε την κόκκινη σημαία μέχρι να απομακρυνθεί η SF-23.

Ο Fernando Alonso πλασαρίστηκε 5ος, με τον Lando Norris να γράφει τον 6ο καλύτερο χρόνο, δείχνοντας πως η βελτιωμένη εικόνα της McLaren στο Μπακού δεν ήταν «πυροτέχνημα» και η MCL60 έχει βελτιωθεί συνολικά - κι ας είναι ακόμα Παρασκευή (ή έστω ξημερώματα Σαββάτου στη χώρα μας).

Για τη Mercedes, η κατάσταση αντιστράφηκε σε σχέση με το FP1. Ο Lewis Hamilton ήρθε 7ος, σχεδόν 1 δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή, με τον George Russell να έχει και πάλι θέματα με το τιμόνι και την κρεμαγιέρα του, ενώ σε κάποια φάση είπε πως το μονοθέσιο κινείται με τρεις τροχούς στο οδόστρωμα στη Στροφή 2. Έμεινε 15ος.

Στη δεκάδα κατάφερε να βρει θέση ο Alex Albon, με τη Williams να κερδίζει πολύ χρόνο στις ευθείες ως είθισται (και) φέτος.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Max Verstappen 1m27.930s
2 Carlos Sainz 1m28.315s
3 Charles Leclerc 1m28.398s
4 Sergio Perez 1m28.419s
5 Fernando Alonso 1m28.660s
6 Lando Norris 1m28.741s
7 Lewis Hamilton 1m28.858s
8 Lance Stroll 1m28.930s
9 Esteban Ocon 1m28.937s
10 Alex Albon 1m29.048s
11 Pierre Gasly 1m29.098s
12 Kevin Magnussen 1m29.171s
13 Zhou Guanyu 1m29.181s
14 Valtteri Bottas 1m29.189s
15 George Russell 1m29.216s
16 Oscar Piastri 1m29.339s
17 Nico Hulkenberg 1m29.393s
18 Yuki Tsunoda 1m29.613s
19 Nyck de Vries 1m29.928s
20 Logan Sargeant 1m30.038s
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89842
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες