Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 19 Μάιος 2022, 13:56

Formula 1: Preview GP Ισπανίας – Θα δούμε κάτι διαφορετικό;

4ΤΡΟΧΟΙ - Γιάννης Τσινάβος

Επιστροφή σε Ευρωπαϊκό έδαφος για τη Formula 1 και όλα δείχνουν πως το Grand Prix Ισπανίας θα παίξει σημαντικό ρόλο στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Το Grand Prix Ισπανίας υπόσχεται να είναι ένα σημαντικό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο. Το GP Ισπανίας που διεξάγεται στην πίστα Circuit de Barcelona-Catalunya αποτελεί ιστορικά ένα σημείο αναφοράς για το υπόλοιπο πρωτάθλημα της Formula 1 και με τη μάχη να μαίνεται μεταξύ Charles Leclerc και Max Verstappen ίσως δούμε ακόμη μία συγκλονιστική μάχη μεταξύ των δύο πιλότων.

Σε γνώριμο περιβάλλον
Η πίστα στο Montmelο της Καταλονίας βρίσκεται στη Formula 1 από το 1991. Μέχρι τότε, το Ισπανικό GP διεξαγόταν στην πίστα της Jerez, ενώ πριν από αυτό, διεξαγόταν στις πίστες Jarama, Montjuïc και Pedralbes. Από το 1991, όμως, η Βαρκελώνη έχει την τιμή να διοργανώνει τον αγώνα. Η ισπανική πίστα δεν έχει μυστικά για καμία ομάδα, καθώς εδώ και χρόνια γίνονται εκεί οι δοκιμές.

Οι ομάδες της Formula 1 την επισκέπτονται για τις χειμερινές δοκιμές και κάθε χρόνο για έναν αγώνα, οπότε υπάρχουν αρκετά δεδομένα για τις συνθήκες που θα συναντήσουν οι ομάδες. Ακόμη ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως από τις 31 φορές που είχαμε αγώνα στη Βαρκελώνη, τις 18 φορές ο νικητής του αγώνα αναδείχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής. Σε ότι αφορά τις ομάδες, 21 φορές η νικήτρια ομάδα στέφθηκε πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές. Επομένως, θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη προσοχή αυτό το Σαββατοκύριακο στον αγώνα.

Τι θα δούμε στο Ισπανικό GP
Από αυτή την άποψη, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα είναι οι ισορροπίες στην Ισπανία, σε σύγκριση με ό,τι είδαμε στους πέντε πρώτους αγώνες της φετινής σεζόν. Σε αυτούς, η Ferrari και η Red Bull ήταν οι κυρίαρχες ομάδες, με τη Red Bull να παίρνει το πάνω χέρι στους τελευταίους αγώνες. Επομένως, αναμένεται ότι αυτές οι δύο ομάδες θα κάνουν και πάλι “κουμάντο” στη Βαρκελώνη. Η διαφορά μεταξύ των οδηγών των δύο ομάδων θα είναι, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, μια σαφής ένδειξη για το τι θα δούμε στο υπόλοιπο της σεζόν. Αν οι Charles Leclerc και Μax Verstappen είναι τόσο κοντά όσο ήταν οι Lewis Hamilton και Max Verstappen το 2021, τότε μπορούμε να περιμένουμε μια σπουδαία χρονιά.

Πίσω από τους δύο κορυφαίους της φετινής χρονιάς (Red Bull-Ferrari), θα είναι συναρπαστικό να δούμε πώς θα εξελιχθούν οι αναβαθμίσεις των υπόλοιπων ομάδων στη Βαρκελώνη. Η Mercedes βρίσκεται μέχρι στιγμής στην τρίτη θέση, αλλά ελπίζει να κάνει το άλμα με τις νέες αναβαθμίσεις. Ωστόσο, η απερχόμενη παγκόσμια πρωταθλήτρια πρέπει να γεφυρώσει ένα μεγάλο χάσμα για να το πετύχει. Η McLaren, η Alpine, η Haas και η Alfa Romeo έχουν καταλάβει μια φορά τη θέση πίσω από τη Mercedes, αλλά καμία από τις τέσσερις δεν έχει εξασφαλίσει μόνιμη θέση ως τέταρτη ομάδα στο grid. Η McLaren έχει ενδεχομένως τα “καλύτερα χαρτιά στο χέρι της”, αλλά τα προβλήματα με τα φρένα δεν έχουν ακόμη επιδιορθωθεί πλήρως. Εάν η αναβάθμιση στη Βαρκελώνη δουλέψει, τότε μπορεί να την δούμε να εδραιώνεται στην τέταρτη θέση.

Μπορούμε να κάνουμε προβλέψεις;
Στην Ισπανία η μάχη θα δοθεί και πάλι μεταξύ Ferrari και Red Bull. Είναι λογικό να δούμε και πάλι τους Max Verstappen – Charles Leclerc να παλεύουν για ακόμη μία φορά ωστόσο σίγουρα δεν θα πρέπει να βγάλουμε από την εξίσωση τόσο τον Carlos Sainz όσο και τον μαχητικό Sergio Perez.

Στους δύο τελευταίους αγώνες, η Red Bull είχε σαφώς το πάνω χέρι. Στην Ίμολα, αλλά και στο Μαϊάμι, η RB18 των Verstappen και Perez ήταν ανίκητη στην ευθεία, ενώ είχε μικρότερη φθορά στη μαλακή και μεσαία γόμα σε σχέση με την Ferrari. Στην Ισπανία, η φθορά των ελαστικών παίζει και πάλι σημαντικό ρόλο και αυτό είναι προς όφελος της Αυστριακής ομάδας.

Ωστόσο, μένει να δούμε τι είδους αναβαθμίσεις θα παρουσιάσουν όλες οι ομάδες και πώς θα λειτουργήσουν. Η Ferrari δεν έχει φέρει σχεδόν καθόλου αναβαθμίσεις φέτος (σε αντίθεση με τη Red Bull), αλλά θα φέρει ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων στην Ισπανία. Το ερώτημα είναι αν αυτό θα αποδώσει άμεσα. Η Red Bull θα φέρει επίσης αναβαθμίσεις και μέχρι στιγμής κάθε αναβάθμιση της φαίνεται να πιάνει τόπο.

Η Mercedes ελπίζει να κάνει το “comeback” στη Βαρκελώνη αλλά αν το πρόβλημα του “δελφινισμού” παραμείνει τότε δεν θα μπορέσει να πετύχει την υπέρβαση. Επιπλέον, η διαφορά από τις Ferrari και Red Bull είναι επίσης πολύ μεγάλη για να μειωθεί άμεσα. Στόχος της Mercedes είναι να έχουν ανταγωνιστικό ρυθμό, ενώ θα πρέπει να παλέψουν ταυτόχρονα με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές τους οι οποίοι θα έχουν και αυτοί σημαντικές αναβαθμίσεις.

Από την σκοπιά των ελαστικών
Η Pirelli για τον αγώνα στην Ισπανία, έχει επιλέξει τις πιο σκληρές γόμες της γκάμας C1, C2 και C3. Πρόκειται για μια αρκετά απλή επιλογή από την Ιταλική εταιρεία που προμηθεύει τα ελαστικά στη Formula 1 καθώς οι απαιτήσεις της πίστας της Βαρκελώνης είναι γνωστές από τις δοκιμές που έγιναν εκεί τον Φεβρουάριο. Ωστόσο, υπάρχουν τρεις μεγάλες διαφορές που πρέπει να λάβουμε υπόψη σε σχέση με τις δοκιμές του Φεβρουαρίου. Πρώτον, οι ομάδες επικεντρώθηκαν τότε στις δοκιμές ελαστικών της μέσης γόμας και όχι της σκληρής. Δεύτερον, οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ πιο “δροσερές” και τρίτον, τα νέα μονοθέσια δεν είχαν τις αναβαθμίσεις που έχουν τώρα. Με την πίστα να χρησιμοποιείται αρκετά καθόλη τη διάρκεια του έτους, δεν αναμένεται να υπάρξει μεγάλη εξέλιξη από πλευράς πρόσφυσης κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Ο επικεφαλής της Pirelli Motorsport, Mario Isola, δήλωσε σχετικά με το GP Ισπανίας: “Είναι δύσκολο να πούμε πολλά για τη Βαρκελώνη, καθώς είναι ίσως η πιο γνωστή πίστα στο καλεντάρι για τους οδηγούς, με την διάταξή της να την κάνει ιδανική για δοκιμές. Έχει λίγο από όλα, με τον πολύ τεχνικό τρίτο τομέα να είναι ιδιαίτερα σημαντικός όσον αφορά τη φροντίδα των ελαστικών. Ως αποτέλεσμα, οι ομάδες θα έχουν μια καλή ευκαιρία να αξιολογήσουν την πρόοδο που έχουν σημειώσει με τα μονοθέσιά τους από την αρχή της σεζόν, αν και ο καιρός θα είναι πολύ πιο ζεστός και πιθανότατα θα υπάρχει πολύ περισσότερη έμφαση στο σκληρό ελαστικό απ’ ό,τι στις δοκιμές, κάτι που ίσως θα είναι το κλειδί για τον αγώνα”._ Γ. Τ.

Το πρόγραμμα του GP της Ισπανίας θα μεταδίδεται ζωντανά από την ΕΡΤ, την Cosmote TV Sport5HD και μέσα από την πλατφόρμα F1 TV Pro.

Πρόγραμμα Pirelli Gran Premio De Espana (ώρες Ελλάδος)

Παρασκευή 20 Μαΐου
Ελεύθερες Δοκιμές 1: 15:00-16:00
Ελεύθερες Δοκιμές 2: 18:00-19:00

Σάββατο 21 Μαΐου
Ελεύθερες Δοκιμές 3: 14:00-15:00
Κατατακτήριες Δοκιμές: 17:00-18:00

Κυριακή 22 Μαΐου
Αγώνας: 16:00


Πληροφορίες για το Grand Prix:

Πρώτο GP: 1991
Μήκος πίστας: 4,675 μέτρα
Γύροι: 66
Απόσταση αγώνα: 308,424 χιλιόμετρα
Ρεκόρ γύρου: 1:18.149 – Max Verstappen (2021)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 21 Μάιος 2022, 15:02

Formula 1: GP Ισπανίας – Το πάνω χέρι και στο FP3 ο Charles Leclerc

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Ο Charles Leclerc πιστοποίησε την ταχύτητα της Ferrari και στο FP3, ωστόσο πρέπει να ανησυχεί για τον ρυθμό των πιλότων τόσο της Red Bull όσο και αυτών της Mercedes.

Η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στο GP Ισπανίας είχε και πάλι πρωταγωνιστή τον Charles Leclerc, με τον Μονεγάσκο να πετυχαίνει τον ταχύτερο χρόνο.

Ωστόσο ο πιλότος της Ferrari πρέπει να ανησυχεί για την ταχύτητα των Max Verstappen και George Russell, οι οποίοι βρέθηκαν μια ανάσα πίσω του στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο GP Ισπανίας.

Πώς κύλησε το FP3
Με το που άναψε το πράσινο φως στο τέλος του pit-lane, βρέθηκαν οι περισσότεροι οδηγοί για τα πρώτα τους περάσματα στην Ισπανική πίστα.

Νωρίς στη διαδικασία είδαμε τον Valterri Bottas να θέτει το ρυθμό με την Alfa Romeo χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα ελαστικών, με τον ίδιο να προσπαθεί να καλύψει το χαμένο έδαφος μετά το χθεσινό μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε.

Με τη συμπλήρωση 20 λεπτών στο FP3, οι περισσότεροι οδηγοί τοποθέτησαν τη μαλακή γόμα της Pirelli, με τον Charles Leclerc να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο.

Δύο δέκατα πίσω του βρισκόταν ο teammate του στη Ferrari Carlos Sainz, με τον George Russell να δείχνει δυνατός για ακόμη μια μέρα με την Mercedes.

Με την συμπλήρωση μισής ώρας στην πίστα της Βαρκελώνης, ο Charles Leclerc ήταν αυτός που έδινε τον ρυθμό στο FP3, με τον Max Verstappen να καταφέρνει να μπει ανάμεσα στις Ferrari, αφήνοντας στην τρίτη θέση τον τοπικό ήρωα Carlos Sainz.

Με είκοσι λεπτά να απομένουν για την λήξη της διαδικασίας, άπαντες προσπαθούσαν να πραγματοποιήσουν τις τελευταίες ρυθμίσεις ενόψει των επικείμενων κατατακτήριων δοκιμών που θα λάβουν χώρα λίγες ώρες αργότερα.

Μπαίνοντας στα τελευταία λεπτά του FP3, είδαμε όλους τους πιλότους να τοποθετούν καινούργια σετ μαλακής γόμας στα μονοθέσια τους ώστε να βελτιώσουν περαιτέρω τους χρόνους τους.

Στην κορυφή των χρόνων και στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών βρέθηκε ο Charles Leclerc, ο οποίος δείχνει να έχει το πάνω χέρι. Ωστόσο η ιταλική ομάδα θα πρέπει να βρει την χρυσή τομή όσον αφορά τη φθορά των ελαστικών.

Μια ανάσα πίσω του βρέθηκε ο πρωταθλητής Max Verstappen, με την RB18 να έχει το πλεονέκτημα σε ότι αφορά την διαχείριση των ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα. Την τρίτη θέση συμπλήρωσε ο George Russell, ο Βρετανός έδειξε πως μπορεί να εκμεταλλευτεί την βελτιωμένη W13 με αποτέλεσμα να αποτελεί έναν νέο “πονοκέφαλο” για τις Ferrari και Red Bull.

Στην τέταρτη θέση στο FP3, είδαμε τον επίσης χαρούμενο Lewis Hamilton. Ο πολυπρωταθλητης δείχνει να βρίσκει την χαμένη αυτοπεποίθηση του, ελέω και της αγωνιστικής βελτίωσης του μονοθεσίου της Mercedes. Την πεντάδα συμπλήρωσε ο δεύτερος οδηγός της Ferrari Carlos Sainz.

Τον έκτο χρόνο συμπλήρωσε ο Sergio Perez, με τον Μεξικανό να προσπαθεί να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων. Στην έβδομη θέση βρέθηκε ο Lando Norris με την McLaren.

Εντός δεκάδας είδαμε για πρώτη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο ένα μονοθέσιο της Haas, με τον Kevin Magnussen να πετυχαίνει την όγδοο χρόνο. Ο Valterri Bottas βρέθηκε στην ένατη θέση, με τον Esteban Ocon με το μονοθέσιο της Alpine να συμπληρώνει την δεκάδα.

Η αγωνιστική δράση στο GP Ισπανίας θα συνεχιστεί με τις κατατακτήριες δοκιμές οι οποίες διεξάγονται στις 17:00-18:00 ώρα Ελλάδος._ Γ. Τ.

Σάββατο 21 Μαΐου
Κατατακτήριες Δοκιμές: 17:00-18:00

Κυριακή 22 Μαΐου
Αγώνας: 16:00
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 22 Μάιος 2022, 14:12

Στις 16:00 ξεκινάει το gp της Βαρκελώνης, που θα μεταδοθεί από την ΕΡΤ2: https://www.ertflix.gr/epg/channel/ept2-live

Η σειρά εκκίνησης των πληρωμάτων:
1. Leclerc C. - Ferrari
2. Verstappen M. - Red Bull
3. Sainz C. Jr. - Ferrari
4. Russell G. - Mercedes
5. Perez S. - Red Bull
6. - Hamilton L. - Mercedes
7. Bottas V. - Alfa Romeo
8. Magnussen K. - Haas
9. Ricciardo D. - McLaren
10. Schumacher M. - Haas
11. Norris L. - McLaren
12. Ocon E. - Alpine
13. Tsunoda Y. - AlphaTauri
14. Gasly P. - AlphaTauri
15. Zhou G. - Alfa Romeo
16. Vettel S. - Aston Martin
17. Stroll L. - Aston Martin
18. Albon A. - Williams
19. Latifi N. - Williams
20. Alonso F. - Alpine
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 22 Μάιος 2022, 19:03

Ακόμη ένα άσχημο αποτέλεσμα για την Φερράρι, για διαφορετικούς όμως λόγους από τους μέχρι τώρα. Το κύριο πρόβλημα ήταν η εγκατάλειψη του Leclerc εξ αιτίας προβλήματος στον κινητήρα που τον απενεργοποίησε ξαφνικά. Ο Μονεγάσκος μέχρι τότε ήταν πρώτος, χωρίς να έχει απειληθεί από κανέναν.
Λίγο μετά το ίδιο πρόβλημα εμφάνισε και ο κινητήρας του Κινέζου πιλότου της Alfa Romeo G. Zhou (Ferrari κι αυτός), με αποτέλεσμα ακόμη μία εγκατάλειψη.
Το δεύτερο άσχημο για την Φερράρι ήταν ο Sainz που αν και έτρεχε μέσα στην πατρίδα του ήταν κατώτερος του αναμενομένου: Ενώ ήταν 3ος στη σειρά εκκίνησης, χάνει δύο θέσεις με το που ξεκινάει ο αγώνας, λόγω αργής δικής του εκκίνησης. Σε όλο τον αγώνα ήταν κομπάρσος πίσω από τις δύο Red Bull, που μετά την εγκατάλειψη Leclerc δεν είχαν αντίπαλο, και πίσω από τις δύο Mercedes, ενώ μόλις προς στο τέλος πέρασε τον Bottas με την Alfa Romeo που φοράει επίσης κινητήρα Φερράρι, αλλά στάθηκε τυχερός όταν 2 γύρους πριν τον τερματισμό εμφανίστηκε πρόβλημα στον κινητήρα της Mercedes του Hamilton, τον οποίο πέρασε και τερμάτισε 4ος.
Πολύ καλό αγώνα έκανε ο Russel που δυσκόλεψε πολύ τον Verstappen όταν βρέθηκε μπροστά του από λάθος του Ολλανδού. Τελικά ο Verstappen δεν τα κατάφερε (λόγω μη λειτουργίας του δικού του drs), πράγμα που οδήγησε σε αλλαγή στρατηγικής για την Red Bull, ώστε να το καταφέρει.

Τελική κατάταξη

1. Verstappen M. - Red Bull
2. Perez S. - Red Bull
3. Russell G. - Mercedes
4. Sainz C. Jr. - Ferrari
5. Hamilton L. - Mercedes
6. Bottas V. - Alfa Romeo
7. Ocon E. - Alpine
8. Norris L. - McLaren
9. Alonso F. - Alpine
10. Tsunoda Y. - AlphaTauri
...................................
11. Vettel S. - Aston Martin
12. Ricciardo D. - McLaren
13. Gasly P. - AlphaTauri
14. Schumacher M. - Haas
15. Stroll L. - Aston Martin
16. Latifi N. - Williams
17. Magnussen K. - Haas
18. Albon A. - Williams
19. Leclerc - Ferrari, εγκατάλειψη
20. Zhou G. - Alfa Romeo, εγκατάλειψη
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 22 Μάιος 2022, 19:04

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ F1 - 22.05.2022

1. Max Verstappen (Red Bull Racing/ RBPT) 110
2. Charles Leclerc (Ferrari) 104
3. Sergio Perez (Red Bull Racing/ RBPT) 85
4. George Russell (Mercedes) 74
5. Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 65
6. Lewis Hamilton (Mercedes) 46
7. Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 39
8. Valtteri Bottas (Alfa Romeo/ Ferrari) 38
9. Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 28
10. Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 15
11. Daniel Riciardo (McLaren/ Mercedes) 11
12. Yuki Tsunoda (Alpha Tauri/ RBPT) 11
13. Fernando Alonso (Alpine/ Renault) 8
14. Pierre Gasly (Alpha Tauri/ RBPT) 6
15. Sebastian Vettel (Aston Martin/ Mercedes) 4
16. Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 2
17. Guanyu Zhou (Alfa Romeo/ Ferrari) 1
18. Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 1


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ KAΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ F1 - 22.05.2022

1. Ferrari 169
2. Red Bull Racing 195
3. Mercedes 120
4. McLaren 50
5. Alfa Romeo 39
6. Alpine 36
7. Alpha Tauri 17
8. Haas 15
9. Aston Martin 5
10. Williams 2
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 23 Μάιος 2022, 09:46

Formula 1: O Max Verstappen νικητής σε ένα GP που θέλει να ξεχάσει η Ferrari

4 τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Ο Max Verstappen κατάφερε να εκμεταλλευτεί το μηχανικό πρόβλημα του Charles Leclerc, κερδίζοντας με ευκολία το Ισπανικό GP, ανεβαίνοντας ταυτόχρονα στην πρώτη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα οδηγών.

Το Ισπανικό Grand Prix τα είχε όλα, εγκαταλείψεις, προσπεράσεις, μάχες, ανακατατάξεις, διαφορετικές στρατηγικές αλλά και έντονο δράμα. Ένας αγώνας που ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές για τη Ferrari, εξελίχθηκε σε καταστροφή. O Charles Leclerc, ενώ έβαζε πλώρη για μια άνετη νίκη «προδόθηκε» από τον κινητήρα της F1-75.

Την εγκατάλειψη του Leclerc εκμεταλλεύτηκε ο Max Verstappen με τον καλύτερο τρόπο κερδίζοντας με άνεση το GP Ισπανίας, με τη νίκη του αυτή κατάφερε να πάρει την πρωτιά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών. Το «1-2» για την Red Bull ολοκλήρωσε ο Sergio Perez με τον Μεξικανό να βοηθά με κάθε τρόπο την Αυστριακή ομάδα. Το βάθρο του Ισπανικού Grand Prix συμπλήρωσε ο George Russell της Mercedes.

Έχουμε αγώνα
Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, οι Charles Leclerc και Max Verstappen έκαναν αμφότεροι πολύ καλή εκκίνηση, με τον πιλότο της Ferrari να υπερασπίζεται με επιτυχία την θέση του. Ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull προσπάθησε να αγχώσει τον Leclerc χωρίς όμως να το καταφέρνει μένοντας στη δεύτερη θέση. Πίσω από τους δύο πρωτοπόρους οι George Russell και Sergio Perez κατάφεραν να εκμεταλλευτούν την κακή εκκίνηση του Carlos Sainz κερδίζοντας από μία θέση.

Καταστροφική εκκίνηση για τον Lewis Hamilton, ο οποίος είχε επαφή με τον Kevin Magnussen, με τον Βρετανό να πέφτει στην τελευταία θέση μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου στο GP Ισπανίας.

Η στροφή 4 και τα θύματα της…
Με τη διαφορά να έχει παγιωθεί λίγο πάνω από τα δύο δευτερόλεπτα μεταξύ Leclerc – Verstappen, η μάχη για την τρίτη θέση του βάθρου ήταν αυτή που είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον όλων. Ο George Russell προσπαθούσε με την αναβαθμισμένη W13 να κρατήσει πίσω του τον Sergio Perez, με τον Μεξικανό πιλότο να θέλει να απαλλαχθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα από τo εμπόδιο της Mercedes.

Πίσω από τους πρωτοπόρους ο Carlos Sainz στην προσπάθεια του να ανακάμψει θα έχανε τον έλεγχο της F1-75 στη στροφή 4, με αποτέλεσμα να πέσει ακόμη πιο πίσω στην κατάταξη. Ωστόσο η στροφή 4 θα είχε ακόμη ένα θύμα λίγο αργότερα. Το όνομα του θύματος ήταν Max Verstappen, ο Ολλανδός έχασε τον έλεγχο της RB18 καταλήγοντας στα χαλίκια. Ο πρωταθλητής κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα στην τέταρτη θέση πίσω πλέον από τους George Russell και Sergio Perez.

Ώρα για αλλαγή ελαστικών
Από τους πρωτοπόρους, ο George Russell ήταν αυτός που μπήκε πρώτος για αλλαγή ελαστικών. O Βρετανός τοποθέτησε τη μεσαία γόμα της Pirelli στη W13, ενώ το ίδιο έκανε λίγο αργότερα και ο Max Verstappen ο οποίος είχε βρεθεί μπροστά από τον teammate του Sergio Perez λίγους γύρους νωρίτερα. Ο Ολλανδός ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα με το DRS προσπαθούσε με κάθε τρόπο να περάσει τον Russell, με τον πιλότο της Mercedes να παίζει καταπληκτική άμυνα, κρατώντας πίσω τον πρωταθλητή.

Με τη μάχη να μαίνεται για τη δεύτερη θέση, ο Charles Leclerc είχε μια άνετη διαφορά από όλους τους διώκτες του. Χαρακτηριστικό ήταν το γεγονός πως ο Μονεγάσκος μετά τη δική του αλλαγή ελαστικών είχε διαφορά 7 δευτερολεπτών από τους George Russell και Max Verstappen.

Ο εφιάλτης της Ferrari και η αλλαγή σκηνικού
Μπορεί ο Max Verstappen να είχε πρόβλημα με το DRS ωστόσο ο πρωταθλητής έδινε τα πάντα ώστε να περάσει τον George Russell. Πολλές φορές η ένταση του Verstappen ήταν τέτοια που οι συνομιλίες με την ομάδα του περιείχαν και αρκετές “βαριές κουβέντες”.

Στην πρώτη θέση ο Charles Leclerc έκανε τον δικό του αγώνα με τη Ferrari να είναι με άνεση μπροστά από όλους, ωστόσο στον 27ο γύρο θα είχαμε αλλαγή σκηνικού στο GP Ισπανίας. Η F1-75 του Leclerc παρουσίασε πρόβλημα στον κινητήρα με τον Μονεγάσκο να μην μπορεί να πιστέψει στην τύχη του και να εγκαταλείπει.

Μετά την εγκατάλειψη του Leclerc, είχαμε νέα δεδομένα στο GP Ισπανίας, με τον Sergio Perez να βρίσκεται πλέον στην πρώτη θέση, ενώ οι George Russell και Max Verstappen για ακόμη μία φορά θα είχαν την δική τους μονομαχία. Στις πιο πίσω θέσεις οι Fernado Alonso και Lewis Hamilton έκαναν αμφότεροι εκπληκτικό αγώνα κερδίζοντας συνεχώς θέσεις.

Στου δρόμου τα μισά…
Έχοντας φτάσει στο μέσο του αγώνα στη Βαρκελώνη, ο Sergio Perez ήταν αυτός που τώρα προηγούνταν, με τον George Russell να βρίσκεται στα 5 δευτερόλεπτα πίσω του και τον Max Verstappen να ακολουθεί στην τρίτη θέση. Ο μεξικανός πιλότος της Red Bull είχε καταφέρει να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο τα ελαστικά της RB18.

Ωστόσο όπως φαινόταν ο Max Verstappen είχε επιλέξει διαφορετική στρατηγική ώστε να κερδίσει τη νίκη και να περάσει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας μετά την εγκατάλειψη του μεγάλου του αντίπαλου Leclerc.

Η τακτική της Red Bull
Με τις αλλαγές ελαστικών να είναι αυτές που θα καθορίσουν τον τελικό νικητή όλοι περίμεναν τι θα επιλέξουν οι Red Bull και Mercedes όσον αφορά τους πιλότους τους. Πρώτος για τη δική του αλλαγή μπήκε ο George Russell, ενώ λίγο αργότερα μπήκε και ο πρωτοπόρος Sergio Perez. Αμφότεροι τοποθέτησαν στα μονοθέσια τους τη μεσαία γόμα, ωστόσο εκεί που είδαμε διαφορά ήταν στη στρατηγική του Max Verstappen. Η Red Bull έβαλε τα μαλακά ελαστικά της Pirelli ώστε να περάσει αρχικά τον πιλότο της Mercedes δίχως τη βοήθεια του DRS.

Η στρατηγική αυτή απέδωσε ταχύτατα με τον Ολλανδό οδηγό της Red Bull να περνά με ευκολία αυτή τη φορά τον George Russell ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση. Με τη διαφορά συνεχώς να μειώνεται μεταξύ Perez και Verstappen, η Red Bull έδωσε την εντολή στον Μεξικανό να αφήσει τον Verstappen να περάσει στην πρώτη θέση. Ο Μεξικανός έκανε πράξη την εντολή της ομάδας αν και είπε στον ασύρματο “αυτό δεν είναι δίκαιο”.

Εύκολη νίκη στο τέλος
Μετά την εύκολη προσπέραση του Max Verstappen επί του teammate του Sergio Perez, οι τελευταίοι γύροι στο GP Ισπανίας είχαν διαδικαστικό χαρακτήρα. Ο Ολλανδός πρωταθλητής χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα κέρδισε το Ισπανικό GP ενώ μετά την ατυχία του Leclerc ανέβηκε στην πρώτη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών. Ο Sergio Perez ολοκλήρωσε το «1-2» για την Αυστριακή ομάδα αν και δεν ήταν χαρούμενος με την στρατηγική της ομάδας του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο μαχητικός αν μη τι άλλο George Russell, με τον Βρετανό να εκμεταλλεύεται την εμφανώς βελτιωμένη W13.

Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο τοπικός ήρωας Carlos Sainz. Για ακόμη έναν αγώνα ο Ισπανός οδηγός της Ferrari δεν μπόρεσε να αποφύγει τα λάθη ενώ ήταν τυχερός στο τέλος καθώς ο Lewis Hamilton που ήταν μπροστά του μέχρι εκείνη τη στιγμή πήρε εντολή από την ομάδα της Mercedes να κόψει ρυθμό ώστε να καταφέρει να τερματίσει. Μπορεί ο αγώνας να μην κύλησε όπως θα ήθελε ο Lewis Hamilton, ωστόσο η ανταγωνιστική εμφάνιση της W13 και ο μαχητικός χαρακτήρας του Βρετανού έφεραν χαμόγελα στη γερμανική ομάδα μετά από καιρό. Η πέμπτη θέση που κατέκτησε ο Βρετανός ήταν πολύ σημαντική τόσο για τον ίδιο όσο και για όλη την ομάδα.

Στην έκτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός κατάφερε για ακόμη μία φορά να φέρει βαθμούς στην ομάδα της Alfa Romeo, ενώ κάποια στιγμή είχε βρεθεί ακόμη και στις θέσεις του βάθρου. Μία θέση πιο πίσω βρέθηκε ο Esteban Ocon, με την έβδομη θέση που πέτυχε συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς για την Alpine στη μάχη που δίνει στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Στην όγδοη θέση πλασαρίστηκε ο Lando Norris, με τον Βρετανό πιλότο της McLaren να δίνει αρκετές μάχες κατά τη διάρκεια του αγώνα. ‘Ενατος τερμάτισε τον αγώνα ο αειθαλής Fernando Alonso, με τον Ισπανό να χαρίζει μοναδικές στιγμές στους φίλους που βρέθηκαν στην πίστα της Βαρκελώνης. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Yuki Tsunoda. O Ιάπωνας μέχρι στιγμής έχει καταφέρει με τις επιδόσεις του να είναι η ευχάριστη έκπληξη της Formula 1.

Πέραν της σημασίας του αποτελέσματος για τον Max Verstappen και την Red Bull θα πρέπει να σημειώσουμε τις εμφανίσεις των δύο παγκόσμιων πρωταθλητών Lewis Hamilton και Fernando Alonso. Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes ήταν τελευταίος μετά τον πρώτο γύρο, τερματίζοντας τελικά στην πέμπτη θέση, ενώ ο Ισπανός πιλότος της Alpine που ξεκίνησε τον αγώνα από το pit lane κατάφερε να τερματίσει στην ένατη θέση.

Επόμενος σταθμός της Formula 1 είναι το ξεχωριστό GP του Μονακό το οποίο διεξάγεται στις 27-29 Μαΐου._ Γ. Τ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 25 Μάιος 2022, 20:39

Formula 1: Preview GP Μονακό

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα βρεθεί τις προσεχείς ημέρες στο κοσμοπολίτικο Μονακό για τον έβδομο γύρο της χρονιάς, με τις ισορροπίες να έχουν αλλάξει μετά το Ισπανικό GP.

Το Grand Prix του Μονακό το οποίο διεξάγεται στις 27-29 Μαΐου είναι ένας από τους παλαιότερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς διεξήχθη για πρώτη φορά το 1929. Το 1950 αποτέλεσε μέρος της πρώτης σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1, ενώ ο αγώνας έχει απουσιάσει από το πρόγραμμα μόνο τέσσερις φορές κατά τη διάρκεια της 72χρονης ιστορίας της Formula 1.

To GP του Μονακό είναι ίσως ο πιο διάσημος αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, συγκεντρώνοντας τεράστιο ενδιαφέρον. Μπορεί πολλές φορές να μην προσφέρει το θέαμα που αναζητούν οι φίλοι της Formula 1, ωστόσο προβάλλεται και μια άλλη εικόνα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχει να κάνει με την υψηλή κοινωνία, την πολυτέλεια και την καλή ζωή.

Με κοσμοπολίτικη αύρα
Το κύρος του Μονακό ενισχύεται από την επιθυμητή τοποθεσία του, με την πίστα να ελίσσεται γύρω από τα στενά δρομάκια του Πριγκιπάτου του Μονακό, “σκαρφαλωμένο” κατά μήκος της Γαλλικής Ριβιέρας. Η διαδρομή του GP του Μονακό παραμένει σε μεγάλο βαθμό ίδια, καθώς η χάραξη που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά πριν από 93 χρόνια, δεν έχει υποστεί αλλαγές. Η πίστα μήκους 3,3 χιλιομέτρων περνά από ορόσημα όπως το Hotel de Paris, το Casino de Monte-Carlo και το εμβληματικό Port Hercule.

Πρόκειται για μια πίστα όπου οι κατατακτήριες δοκιμές είναι ζωτικής σημασίας, δεδομένου ότι το προσπέρασμα είναι εξαιρετικά δύσκολο, ενώ οι μπαριέρες μπορούν να “πληγώσουν ανεπανόρθωτα” όποιον οδηγό ξεπεράσει τα όρια. Αν και το GP του Μονακό είναι το πιο αργό βάση της ταχύτητας που αναπτύσσουν τα μονοθέσια είναι από τα πιο φρενήρη και εντυπωσιακά GP καθώς είναι μία πρόκληση για όλους τους οδηγούς.

Όσον αφορά την ασφάλεια, τα μονοθέσια σε άλλη περίπτωση δεν θα πλησίαζαν την συγκεκριμένη πίστα, ωστόσο μιλάμε για έναν αγώνα ο οποίος είναι συνυφασμένος με την ιστορία της Formula 1. Το GP του Μονακό έχει παραδοσιακά την υψηλότερη τηλεθέαση της σεζόν ενώ δεν είναι τυχαίο πως όλοι ονειρεύονται να βρεθούν κάποια στιγμή στον φορολογικό παράδεισο του παγκόσμιου τζετ σετ ώστε να απολαύσουν από κοντά την ξεχωριστή αυτή εκδήλωση.

Χωρούν προγνωστικά σε έναν τέτοιο αγώνα;
Ο Max Verstappen προηγείται πλέον στην κούρσα του τίτλου για πρώτη φορά φέτος, αφού ο παγκόσμιος πρωταθλητής μετέτρεψε ένα έλλειμμα 19 βαθμών σε πλεονέκτημα 6 βαθμών, εκμεταλλευόμενος τη βλάβη του κινητήρα του Charles Leclerc στη Βαρκελώνη. Με τη νίκη του αυτή (διαβάστε περισσότερα εδώ) έβαλε “φωτιά” εκ νέου στο πρωτάθλημα ενώ τώρα περιμένουμε την αντίδραση της Ferrari. Η Red Bull και η Ferrari είναι ισοδύναμες όλη τη σεζόν ωστόσο το συγκεκριμένο GP μπορεί να κρύβει κινδύνους για τους πρωτοπόρους.

Ένας από αυτούς ακούει στο όνομα Mercedes. Μετά την ανάκαμψη της γερμανικής ομάδας στο Ισπανικό GP, όλοι αναρωτιούνται αν η Mercedes έλυσε το πρόβλημα του porpoising (δελφινισμός) που την ταλαιπωρεί από την αρχή της χρονιάς. Μπορεί η αλλαγή του πατώματος στην W13 να βάλει την Mercedes σε τροχιά τίτλου, αυτό μένει να αποδειχθεί τις επόμενες ημέρες.

Από την σκοπιά των ελαστικών
Η Pirelli για τον αγώνα του Μονακό, έχει επιλέξει τις πιο μαλακές γόμες της γκάμας C3, C4 και C5. Το Μονακό είναι εξαιρετικά γνωστό στις ομάδες καθώς υπάρχει από την εναρκτήρια σεζόν της Formula 1 το μακρινό 1950. Η ολισθηρή επιφάνεια της διαδρομής (η οποία ανοίγει για την κυκλοφορία κάθε βράδυ) και οι χαμηλές ταχύτητες με τις οποίες κινούνται τα μονοθέσια σε σχέση με τις υπόλοιπες πίστες του πρωταθλήματος, δεν φθείρουν τα ελαστικά σε μεγάλο βαθμό, ενώ στον αντίποδα η πίστα έχει μεγάλο βαθμό εξέλιξης.

Ο επικεφαλής της Pirelli Motorsport, Mario Isola, δήλωσε σχετικά με το GP του Μονακό: “Το Μονακό είναι ένας από τους πιο απρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι κατατακτήριες δοκιμές αποκτούν ιδιαίτερη σημασία, καθώς αυτές είναι το κλειδί εδώ. Ως αποτέλεσμα αυτού, η κατανόηση του τρόπου μεγιστοποίησης της πιο μαλακής γόμας C5 – η οποία έχει χρησιμοποιηθεί μόνο σε έναν αγώνα μέχρι στιγμής φέτος, στην Αυστραλία – θα αποτελέσει ζωτικό μέρος των ελεύθερων δοκιμών. Ο προηγούμενος κανονισμός που απαιτούσε από τους οδηγούς να ξεκινούν τον αγώνα με την γόμα που είχαν επιλέξει για το Q2, έχει πλέον καταργηθεί, με δεδομένο αυτό μπορεί να δούμε κάποιες διαφορετικές στρατηγικές φέτος, με κάποιους οδηγούς να επιλέγουν σκληρότερες γόμες για να ξεκινήσουν τον αγώνα και να στοχεύουν σε ένα μακρύ πρώτο stint, δεδομένου ότι είναι δύσκολο να προσπεράσουν. Άλλοι μπορεί να επιλέξουν την παραδοσιακή προσέγγιση, ξεκινώντας με την πιο μαλακή γόμα, σε έναν αγώνα όπου η στρατηγική μπορεί να κάνει πραγματική διαφορά”._ Γ. Τ.

Το πρόγραμμα του GP Μονακό θα μεταδίδεται ζωντανά από την ΕΡΤ, την Cosmote TV Sport5HD και μέσα από την πλατφόρμα F1 TV Pro.

Πρόγραμμα Grand Prix De Monaco (ώρες Ελλάδος)

Παρασκευή 27 Μαΐου
Ελεύθερες Δοκιμές 1: 15:00-16:00
Ελεύθερες Δοκιμές 2: 18:00-19:00

Σάββατο 28 Μαΐου
Ελεύθερες Δοκιμές 3: 14:00-15:00
Κατατακτήριες Δοκιμές: 17:00-18:00

Κυριακή 29 Μαΐου
Αγώνας: 16:00
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 27 Μάιος 2022, 14:36

FORMULA 1 GRAND PRIX ΜΟΝΑΚΟ - ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ 1

https://www.ertflix.gr/epg/audition/prg ... mastika-1z
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 28 Μάιος 2022, 20:03

Formula 1 – GP Μονακό: O Charles Leclerc κατέκτησε την pole position μέσα στο «σπίτι» του

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

O Charles Leclerc κατέκτησε την pole position εντός έδρας, με την Ferrari να κάνει το «1-2» με τον Carlos Sainz. Ο Sergio Perez βρέθηκε στην τρίτη θέση παρά το ατύχημα που είχε στο τέλος της διαδικασίας.

Ο Charles Leclerc πανηγύρισε και φέτος την pole position στο Grand Prix του Μονακό, με τον Carlos Sainz να ολοκληρώνει την θετική ημέρα για την Ferrari κατακτώντας τη δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Sergio Perez με τον Μεξικανό είναι ταχύτερος από τον teammate του Max Verstappen, ο οποίος βρέθηκε στην τέταρτη θέση.

Τι συνέβη στο Q1
Οι περισσότεροι πιλότοι επέλεξαν να εισέλθουν νωρίς στην πίστα καθώς το μποτιλιάρισμα θα έπαιζε σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις τους. Στα πρώτα λεπτά στο Q1, ο Fernando Alonso ήταν αυτός που ξεκίνησε να κατεβάζει τους χρόνους. Λίγο αργότερα θα βλέπαμε τους πιλότους των Ferrari και Red Bull να παλεύουν για την πρωτιά.

Αρχικά ήταν ο Max Verstappen που ανέβηκε στην πρώτη θέση με την RB18, ενώ στη συνέχεια οι δύο Ferrari έκαναν με άνεση το «1-2», με τον Charles Leclerc να βρίσκεται μπροστά από τον teammate του Carlos Sainz. Με τα λεπτά να περνούν όλοι περίμεναν να μην έχουμε αλλαγές στους πρωτοπόρους, ωστόσο ο George Russell είχε άλλη άποψη. Ο Βρετανός με την W13 κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση, ενώ λίγο αργότερα θα είχαμε την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας λόγω μιας επαφής του Yuki Tsunoda με μία μπαριέρα, χωρίς ωστόσο να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα τόσο στην πίστα όσο και στο μονοθέσιο της AlphaTauri.

Με την έναρξη και πάλι της διαδικασίας, κάποιοι πιλότοι προσπάθησαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους ώστε να περάσουν στο Q2. Με λιγότερο από τρία λεπτά να απομένουν δεν είχαμε αλλαγή στις πρώτες θέσεις της κατάταξης.

Οι πέντε οδηγοί που δεν τα κατάφεραν να συνεχίσουν στο Q2 ήταν οι Alexander Albon (Williams 16η θέση), Pierre Gasly (AlphaTauri 17η θέση), Lance Stroll (Aston Martin 18η θέση), Nicholas Latifi (Williams 19η θέση) και Zhou Guanyu (Alfa Romeo 20η θέση).

Τι συνέβη στο Q2
Στο Q2, πρώτος βγήκε στην πίστα ο πρωταθλητής Max Verstappen ώστε να έχει “καθαρό δρόμο” μπροστά του. Ο Ολλανδός σημείωσε αρχικά τον ταχύτερο χρόνο αλλά έμεινε για πολύ λίγο στην πρώτη θέση. Ο teammate του Sergio Perez κατάφερε με έναν γρήγορο γύρο να περάσει μπροστά.

Η χαρά της Αυστριακής ομάδας δεν κράτησε για πολύ, καθώς ο Charles Leclerc με χρόνο 1:11.864 έφερε την F1-75 στην κορυφή. Ο Sergio Perez αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, ενώ ο δεύτερος οδηγός της Ferrari Carlos Sainz βρέθηκε στην τρίτη θέση.

Μάχη για την είσοδο στο Q3 είχαμε στις πιο πίσω θέσεις, με τους Esteban Ocon (Alpine) και Sebastian Vettel (Aston Martin) να καταφέρνουν κυριολεκτικά με το πέσιμο της καρό σημαίας να περάσουν στην τελική διαδικασία.

Στην επόμενη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών δεν μπόρεσαν να προκριθούν οι Yuki Tsunoda (AlphaTauri 11η θέση), Valtteri Bottas (Alfa Romeo 12η θέση), Kevin Magnussen (Haas 13η Θέση), Daniel Ricciardo (McLaren 14η θέση) και Mick Schumacher (Haas 15η θέση).

Τι συνέβη στο Q3
Πριν ξεκινήσει το Q3, άπαντες περίμεναν να δουν αν ο Charles Leclerc θα κατακτούσε την pole position εντός έδρας. Με την έναρξη της διαδικασίας ο Μονεγάσκος βγήκε από νωρίς στην πίστα για να κάνει την χρονομετρημένη προσπάθεια του. Με την ολοκλήρωση του γύρου του, ο πιλότος της Ferrari σημείωσε έναν χρόνο που τον έχρισε φαβορί για την pole position.

Τα τελευταία πέντε λεπτά στο Q3, δεν έφεραν κάποια αλλαγή στην κατάταξη καθώς ένα ατύχημα στο τέλος της διαδικασίας μεταξύ των Sergio Perez και Carlos Sainz, έφερε την κόκκινη σημαία. Με την πίστα να είναι μπλοκαρισμένη δεν υπήρχε χρόνος για ουσιαστική επανεκκίνηση.

Έτσι ο Charles Leclerc κατέκτησε την pole position για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Πριγκιπάτο. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο teammate του Carlos Sainz, με τον Ισπανό να “κλειδώνει” τις δύο πρώτες θέσεις για την ιταλική ομάδα. Στην τρίτη θέση παρά το ατύχημα ολοκλήρωσε το Q3 o Sergio Perez.

Μια θέση πιο πίσω συναντάμε τον πρωταθλητή Max Verstappen, με τον Ολλανδό να μην μπορεί να καταφέρει κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση. Την πεντάδα συμπλήρωσε ο μαχητικός για ακόμη ένα GP Lando Norris με την McLaren.

Στην έκτη θέση κατάφερε να φέρει την W13 o George Russell. O Βρετανός μπορεί να είναι ευχαριστημένος καθώς το μονοθέσιο του για ακόμη μια φορά δεν μπόρεσε να είναι ανταγωνιστικό. Ο αειθαλής Fernando Alonso έφερε την Alpine του στην έβδομη θέση.

Στην όγδοη θέση ολοκλήρωσε την σημερινή ημέρα ο Lewis Hamilton, μια θέση πιο πίσω στην ένατη βρέθηκε ο Sebastian Vettel με την Aston Martin. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Esteban Ocon με την Alpine.

Οι φίλοι της Formula 1, περιμένουν την αυριανή μεγάλη μάχη στο Grand Prix του Μονακό, η οποία θα διεξαχθεί στις 16:00 ώρα Ελλάδας._ Γ. Τ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 29 Μάιος 2022, 14:58

Βρεγμένο το οδόστρωμα της πίστας του Μονακό, λίγο πριν την εκκίνηση και όλα είναι ανοικτά!
https://www.ertflix.gr/epg/channel/ept2-live
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 29 Μάιος 2022, 15:07

Αργεί λίγο η εκκίνηση λόγω βροχής.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 29 Μάιος 2022, 15:22

Red flag λόγω βροχής, πριν καν ξεκινήσει το gp.
Αναμένουμε.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 29 Μάιος 2022, 15:57

Σε 10 λεπτά έχουμε αγώνα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 30 Μάιος 2022, 08:09

Formula 1: O Sergio Perez νικητής στο Μονακό μετά την αποτυχημένη στρατηγική της Ferrari

4τροχοι - Γιάννης Τσινάβος

Ο Sergio Perez κατάφερε να εκμεταλλευτεί την εξαιρετική στρατηγική της Red Bull, κερδίζοντας στο επεισοδιακό Grand Prix του Μονακό. Το βάθρο στο Πριγκιπάτο συμπλήρωσαν οι Carlos Sainz και Max Verstappen.

Το Grand Prix του Μονακό για ακόμη μία φορά δικαιολόγησε τη μοναδικότητα του χαρακτήρα του, καθώς ήταν και φέτος επεισοδιακό. Οι διακοπές και οι καθυστερήσεις που σημειώθηκαν στον αγώνα είχαν ως αποτέλεσμα το GP να ολοκληρωθεί λόγω λήξης χρόνου χωρίς να έχουν πραγματοποιηθεί οι απαιτούμενοι γύροι.

Νικητής στο Πριγκιπάτο ήταν ο Sergio Perez, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την εξαιρετική στρατηγική της Red Bull. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Carlos Sainz, με τον πρωταθλητή Max Verstappen να συμπληρώνει το βάθρο. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Charles Leclerc, με τον Μονεγάσκο να αδικείται από την λάθος στρατηγική της Ferrari.

Καθυστερημένη εκκίνηση…
Με τον καιρό στο Πριγκιπάτο του Μονακό να παίζει τα δικά του παιχνίδια λίγο πριν την εκκίνηση, είδαμε την έντονη βροχόπτωση που ξεκίνησε λίγο πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα να δημιουργεί προβλήματα σε οδηγούς και ομάδες. Αρχικά τα μονοθέσια έκαναν δύο γύρους σχηματισμού πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ωστόσο στη συνέχεια επέστρεψαν στο pit lane καθώς υπήρχε αρκετό νερό σε όλη τη διαδρομή.

Οι πιλότοι αναγκάστηκαν να παραμείνουν μία ώρα στο pitlane, μέχρι να δοθεί το πράσινο φως ώστε να ξεκινήσει το Grand Prix του Μονακό. Τα μονοθέσια βγήκαν στην πίστα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο οριοθέτησε τον ρυθμό των πιλότων.

Με το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπαίνει μέσα στα pits o Charles Leclerc κατάφερε να στρίψει πρώτος στη Sainte Devote, έχοντας πίσω του τον teammate του Carlos Sainz. Όλοι οι πιλότοι στον πρώτο “ελεύθερο” γύρο προσπαθούσαν να προσαρμοστούν στις βρόχινες συνθήκες της διαδρομής, χωρίς να έχουμε κάποιο επικίνδυνο συμβάν ελέω και των ιδιαίτερων συνθηκών.

Ιδιαίτερες συνθήκες
Ο Charles Leclerc είχε καθαρό δρόμο μπροστά του και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργήσει μια διαφορά πέντε δευτερολέπτων από τον teammate του Carlos Sainz. Ο Ισπανός προσπαθούσε να κρατηθεί κοντά στον Μονεγάσκο αλλά να κρατήσει ταυτόχρονα και τις δύο Red Bull πίσω του. Όσον αφορά τους πιλότους της Αυστριακής ομάδας ο Sergio Perez ήταν αυτός που ήταν στην τρίτη θέση μπροστά από τον teammate του Max Verstappen.

Στις πιο πίσω θέσεις υπήρχε έντονη μάχη μεταξύ των George Russell, Fernando Alonso και Lewis Hamilton στο βρεγμένο Μονακό.

Ενδιάμεσα ελαστικά και αλλαγή πρωτοπορίας
Με τη διαδρομή να στεγνώνει οι ομάδες αποφάσισαν να τοποθετήσουν στα μονοθέσια τους, ενδιάμεσα ελαστικά. Από τους πρωτοπόρους ο Sergio Perez ήταν αυτός που μπήκε πρώτος για αλλαγή ελαστικών. Η Red Bull έκανε όπως φάνηκε την καλύτερη επιλογή καθώς η Ferrari η οποία κάλεσε δύο γύρους αργότερα τον Charles Leclerc για pitstop έχασε όχι μόνο σημαντικό χρόνο αλλά και την πρωτοπορία. Ο Μεξικανός οδηγός της αυστριακής ομάδας κατάφερε να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο την αλλαγή ελαστικών οδηγώντας πλέον την κούρσα στο Μονακό, αλλά αυτή τη φορά θα είχε την Ferrari του Carlos Sainz να τον καταδιώκει.

Όλα ή τίποτα
H Ferrari προσπαθώντας να κερδίσει και πάλι την πρωτοπορία κάλεσε και τα δύο της μονοθέσια για αλλαγή ελαστικών. Πρώτος μπήκε στα pits ο Carlos Sainz με τον Ισπανό να βάζει σλικ ελαστικά. Ακριβώς από πίσω από τον Ισπανό ήρθε για τη δική του αλλαγή ο Charles Leclerc, με τον Μονεγάσκο να βάζει και αυτός σλικ. Η απόγνωση του Leclerc ήταν τέτοια που φώναζε στην ομάδα του πώς η επιλογή αυτή κατέστρεψε των αγώνα του. Με την Ferrari να κάνει και πάλι όπως φάνηκε “γκάφα” στη στρατηγική ο Sergio Perez άνοιγε τη διαφορά από τους διώκτες του.

Τρομακτικό ατύχημα για την Haas
Με τους γύρους να περνούν ο Sergio Perez είχε καταφέρει να αποκτήσει μια διαφορά περίπου δύο δευτερολέπτων από τον Carlos Sainz, ωστόσο ένα τρομακτικό ατύχημα του Mick Schumacher θα έφερνε ακόμη μια διακοπή στον αγώνα. Αρχικά άπαντες φοβήθηκαν για την σωματική ακεραιότητα του Γερμανού καθώς η Haas κόπηκε κυριολεκτικά στη μέση. Ο πιλότος της Haas κατάφερε να βγει αλώβητος παρά το σφοδρό ατύχημα.

Λογικό ήταν στη συνέχεια να έχουμε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια. Η ζημιά στις μπαριέρες ήταν τόσο μεγάλη που οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακόψουν τον αγώνα με κόκκινη σημαία. Τα μονοθέσια θα επέστρεφαν για ακόμη μία φορά στο pit lane.

Εκ νέου εκκίνηση
Τα μονοθέσια βρέθηκαν για τρίτη φορά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ώστε να λάβουν εκκίνηση εν κινήσει (rolling start). Αξιοσημείωτο ήταν το γεγονός πως Red Bull και Ferrari επέλεξαν διαφορετική στρατηγική για τους οδηγούς τους. Η Αυστριακή ομάδα έβαλε τη μέση γόμα ενώ η Ιταλική τη σκληρή.

Οι πιλότοι κατάφεραν να διατηρήσουν τις θέσεις τους μετά και την επανεκκίνηση του αγώνα. Με τη διαδρομή να έχει στεγνώσει όλοι περίμεναν να δουν αν ο Sergio Perez θα καταφέρει να κερδίσει στο Μονακό ή αν ο Carlos Sainz θα πανηγυρίσει με την Ferrari.

Νίκη χρυσάφι
Ο αγώνας στο Μονακό λόγω των διακοπών και των καθυστερήσεων δεν θα τελείωνε στους 77 γύρους αλλά όταν θα συμπληρωνόταν ο διαθέσιμος χρόνος που προβλέπουν οι κανονισμοί, δηλαδή δύο ώρες μετά την εκκίνηση, που δόθηκε επίσημα μετά την πρώτη διακοπή.

Στους τελευταίους γύρους o Carlos Sainz πίεζε τον Sergio Perez, ο οποίος είχε πρόβλημα με τα ελαστικά του. Ο Μεξικανός παρόλαυτα άντεξε στην πίεση κερδίζοντας στο Μονακό. Ελάχιστα πίσω του στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Carlos Sainz. Ο πρωταθλητής Max Verstappen συμπλήρωσε το βάθρο στο Μονακό.

Ο απογοητευμένος Charles Leclerc ολοκλήρωσε τον εντός έδρας αγώνα στην τέταρτη θέση, με τον George Russell να είναι για ακόμη μια φορά η ταχύτερη Mercedes στην πέμπτη θέση.

Στην έκτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο μαχητικός Lando Norris με την McLaren. Στην έβδομη θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso, με τον Ισπανό να χαρίζει πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα της Alpine.

O Lewis Hamilton για ακόμη έναν αγώνα έμεινε αρκετά πίσω στην κατάταξη. Η όγδοη θέση ήταν το καλύτερο που μπόρεσε να πετύχει ο Βρετανός. Στην ένατη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Valtteri Bottas με την Alfa Romeo, με τον Sebastian Vettel να συμπληρώνει την δεκάδα με την Aston Martin.

Επόμενος γύρος για τη Formula 1 είναι το GP του Αζερμπαϊτζάν το οποίο διεξάγεται στις 10-12 Ιουνίου._ Γ. Τ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 30 Μάιος 2022, 08:32

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ F1 - 29.05.2022

1. Max Verstappen (Red Bull Racing/ RBPT) 125
2. Charles Leclerc (Ferrari) 116
3. Sergio Perez (Red Bull Racing/ RBPT) 110
4. George Russell (Mercedes) 84
5. Carlos Sainz Jr. (Ferrari) 83
6. Lewis Hamilton (Mercedes) 50
7. Lando Norris (McLaren/ Mercedes) 48
8. Valtteri Bottas (Alfa Romeo/ Ferrari) 40
9. Esteban Ocon (Alpine/ Renault) 28
10. Kevin Magnussen (Haas / Ferrari) 15
11. Fernando Alonso (Alpine/ Renault) 14
12. Daniel Riciardo (McLaren/ Mercedes) 11
13. Yuki Tsunoda (Alpha Tauri/ RBPT) 11
14. Pierre Gasly (Alpha Tauri/ RBPT) 6
15. Sebastian Vettel (Aston Martin/ Mercedes) 5
16. Alexander Albon (Williams/ Mercedes) 2
17. Guanyu Zhou (Alfa Romeo/ Ferrari) 1
18. Lance Stroll (Aston Martin/ Mercedes) 1


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ KAΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ F1 - 29.05.2022

1. Red Bull Racing 235
2. Ferrari 199
3. Mercedes 134
4. McLaren 59
5. Alpine 42
6. Alfa Romeo 41
7. Alpha Tauri 17
8. Haas 15
9. Aston Martin 6
10. Williams 2
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89940
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες