Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Σάβ 08 Μάιος 2021, 19:59

Δεν είναι/ήταν θέμα οδηγών, αλλά ανταγωνισμού ομάδων, όπου παλιά ήταν μεγαλύτερος και από πιο πολλές ομάδες.
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5080
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 09 Μάιος 2021, 14:56

Ξεκινάει το grand prix της Βαρκελώνης: https://www.ertflix.gr/ert2-live/
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 09 Μάιος 2021, 15:05

Στην εκκίνηση πέρασε πρώτος ο Max!
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 09 Μάιος 2021, 18:38

GP Ισπανίας: Νίκη Hamilton με εξαιρετική στρατηγική

4 troxoi

Ο Lewis Hamilton πήρε μία νίκη στρατηγικής στο GP Ισπανίας, με τον Max Verstappen να παίρνει τη δεύτερη θέση και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Στην εκκίνηση, ο Verstappen πέρασε τον Hamilton στα φρένα της πρώτης στροφής, ενώ λίγο μετά ο Leclerc ανέβηκε 3ος, περνώντας στην 3η στροφή τον Bottas.

Πιο πίσω, ο Ricciardo ανέβηκε 5ος, ο Perez 6ος, ενώ ο Sainz κι ο Ocon ήταν οι χαμένοι της αρχής.

Κι ενώ ο Hamilton είχε μείνει στο 1,5 δευτερολέπτο από τον πρωτοπόρο, ο Bottas είχε χάσει έδαφος, όντας πίσω από τον Leclerc σε απόσταση για να ανοίξει το DRS.

Στον 8ο γύρο, ο Tsunoda έμεινε ακινητοποιημένος στην Στροφή 10, βγάζοντας την κίτρινη σημαία στο συγκεκριμένο σημείο. Αυτό οδήγησε το race control να βγάλει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, μέχρι να απομακρυνθεί η ΑΤ02 από εκεί.

Ο αγώνας επανεκκίνησε στον 10ο γύρο, κι ο Verstappen έφυγε ιδανικά για κρατήσει την πρωτοπορία του αγώνα, ενώ και πίσω δεν άλλαξε θέση κανείς οδηγός. Εξαίρεση ο Stroll που μπήκε στη δεκάδα, περνώντας στην 5η στροφή τον Alonso.

O Hamilton είχε τον ρυθμό να μείνει στο δευτερόλεπτο πίσω από τον οδηγό της Red Bull, όσο οι Leclerc και Bottas απομακρύνονταν.

Στο μέσον της δεκάδας, ο Sainz πίεζε για την 7η θέση που είχε τότε ο Ocon.

Στον 22ο γύρο άρχιζε να πιέζει ξανά ο Hamilton, ρίχνοντας τη διαφορά οριακά κάτω του δευτερολέπτου, με την κατάσταση να παραμένει σταθερή στις πιο πίσω θέσεις.

Η Ferrari έφερε τον Sainz για φρέσκο σετ μέσης γόμας στον 23ο γύρο, ενώ Alonso και Vettel έπραξαν το ίδιο έναν γύρο νωρίτερα.

Από τη Mercedes, πρώτος στα pits μπήκε ο Bottas για να επιχειρήσει το undercut στον Leclerc.

Μπροστά, ο Verstappen τραβήχτηκε πρώτος μέσα, με την ομάδα να κάνει ένα κακό pit stop στον Ολλανδό. Ο Hamilton έμεινε εκτός, δηλώνοντας πως τα ελαστικά είχαν ακόμα να δώσουν.

Ο Βρετανός 7κις πρωταθλητής μπήκε για τη δική του αλλαγή κοντά στα μισά του αγώνα, στον 29ο γύρο. Ως αναμενόταν, βγήκε πίσω από τον Ολλανδό, με διαφορά 6 δευτερολέπτων.

Επιπλέον, ο Leclerc έπραξε το ίδιο, και βγήκε πίσω από τον Bottas, 4ος.

Ο Hamilton μάζευε με τρομερό ρυθμό τη διαφορά από τον Verstappen, με στόχο να φτάσει και πάλι σε απόσταση βολής από αυτόν, όπως και στο τέλος του πρώτου stint του αγώνα.

Στον 34ο γύρο, η διαφορά είχε πέσει κάτω του δευτερολέπτου, και πλέον είχαμε μάχη για την νίκη. Κι ενώ είχε φτάσει σε αρκετές των περιπτώσεων έχει το DRS, εντούτοις δεν κατάφερε να περάσει, οπότε έμεινε στο δευτερόλεπτο, θέλοντας να διαχειριστεί και τα ελαστικά του.

Στον 42ο γύρο εξαπέλυσε και πάλι την επίθεσή του στον Ολλανδό, και κατευθείαν βούτηξε στα pits για ένα χρησιμοποιημένο σετ μέσης γόμας. Έτσι, πήγαινε για ένα τελευταίο stint 23 γύρων.

Ο Verstappen έμεινε στην πίστα, με τη Mercedes να ελπίζει πως ο Hamilton θα φτάσει και θα περάσει τον Ολλανδό αφού εκείνος δεν επρόκειτο να μπει στα pits. Η διαφορά τους ήταν στα 22 δευτερόλεπτα, και έπεφτε γύρο με τον γύρο.

Πίσω, ο Perez είχε κερδίσει έδαφος, όντας 5ος στον 46ο γύρο, αφήνοντας πίσω του τον Ricciardo.

Στον 52ο γύρο, ο Hamilton πέρασε και τον Bottas, και πλέον είχε διαφορά 11,2 δευτερολέπτων από τον Verstappen με 13 γύρους να απομένουν.

Στον 59ο γύρο, ο Βρετανός της Mercedes έφτασε σε απόσταση βολής, και τα κατάφερε να περάσει τον Verstappen για τη νίκη στον 60ο γύρο. Η στρατηγική της Mercedes βγήκε, o Hamilton την εξετέλεσε απόλυτα σωστά, και έτσι κατέκτησε τη νίκη στην Ισπανία.

Ο Verstappen μπήκε στα pits για τη μαλακή γόμα στο τέλος του αγώνα, για να πάρει τον βαθμό του ταχύτερου γύρου. Πίσω, στη δεκάδα, ο Alonso έδινε μάχη με τον Stroll για την τελευταία βαθμολογούμενη θέση, την οποία και κέρδισε ο Καναδός. Μαζί τους εκεί ήταν κι ο Gasly, που εξιλεώθηκε προσπερνώντας αμφότερους.

Κάπως έτσι, από τον τρίτο Bottas, τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Leclerc, Perez, Ricciardo, Sainz, Norris, Ocon και Gasly.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση # Οδηγός Ομάδα
1 44 Lewis Hamilton Mercedes
2 33 Max Verstappen Red Bull-Honda
3 77 Valtteri Bottas Mercedes
4 16 Charles Leclerc Ferrari
5 11 Sergio Perez Red Bull-Honda
6 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes
7 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari
8 4 Lando Norris McLaren-Mercedes
9 31 Esteban Ocon Alpine-Renault
10 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda
11 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes
12 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari
13 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes
14 63 George Russell Williams-Mercedes
15 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari
16 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes
17 14 Fernando Alonso Alpine-Renault
18 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari
19 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ:

Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Lewis Hamilton 94
2 Max Verstappen 80
3 Valtteri Bottas 47
4 Lando Norris 41
5 Charles Leclerc 40
6 Sergio Perez 32
7 Daniel Ricciardo 24
8 Carlos Sainz Jr. 20
9 Esteban Ocon 10
10 Pierre Gasly 8
11 Lance Stroll 5
12 Fernando Alonso 5
13 Yuki Tsunoda 2
14 Kimi Raikkonen
15 Antonio Giovinazzi
16 Sebastian Vettel
17 George Russell
18 Mick Schumacher
19 Nicholas Latifi
20 Nikita Mazepin

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 141
2 Red Bull Racing 112
3 McLaren 65
4 Ferrari 60
5 Alpine 15
6 AlphaTauri 10
7 Aston Martin Racing 5
8 Alfa Romeo
9 Williams
10 Haas F1 Team
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Κυρ 09 Μάιος 2021, 18:48

Για κατασκευαστων ουτε για αστειο η ρεντ μπουλ. Και οδηγων δυσκολο εκτος αν κανει κανα θαυμα ο μαξ. Τουλαχιστον φαινεται οτι θα σπασει το διπολο.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 09 Μάιος 2021, 19:00

Στους αγώνες παίζουν μεγάλο ρόλο θέματα όπως η οργάνωση (= ταχύτητα) της ομάδας, ώστε οι αλλαγές ελαστικών να είναι πολύ σύντομες, αλλά κυρίως η στρατηγική της ομάδας (επιλογή ελαστικών, σε ποιο χρονικό σημείο θα γίνουν οι αλλαγές κλπ).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Κυρ 09 Μάιος 2021, 22:19

Απλα εχει πεσει παραμυθι περι πιο γρηγορης ρεντ μπουλ (με τις ευλογιες της μερσεντες), αλλα η διαφορα μποτας με περεθ και το ξεσπασμα σημερα του φερσταπεν σε καποια φαση "they have so much more grip" τα λενε ολα. Μιλανε για στρατηγικη αλλα ακομα και να εμπαινε αμεσως μετα το χαμιλτον ο μαξ για αλλαγη και να εβγαινε με διαφορα 1-1.5 sec δυσκολα θα ειχε τυχη.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 10 Μάιος 2021, 21:29

GP Ισπανίας – Στο Μικροσκόπιο: Μάχη στρατηγικής, αλλά με πλεονέκτημα Mercedes

4τροχοι - Δημ. Μπίζας

Η μάχη των Hamilton και Verstappen καθορίστηκε -εν πολλοίς- από τη στρατηγική, αλλά το πλεονέκτημα το είχαν εξ αρχής οι Γερμανοί. Βάζουμε το GP Ισπανίας «στο μικροσκόπιο».

Την περασμένη εβδομάδα, έγινε αναφορά στα λάθη που πρέπει να αποφύγει ο Max Verstappen για να μπορέσει να τα βάλει με τον Lewis Hamilton και να μην βρεθεί από νωρίς μακριά από την κορυφή. Στο GP Ισπανίας, δεν έκανε ούτε μισό ατόπημα, και πάλι ηττήθηκε.

«Ήμασταν αργοί, έτσι θα το συνόψιζα,» δήλωσε μετά το πέρας του αγώνα. «Δεν υπάρχουν πολλά που μπορούμε να πούμε. Προσπάθησα να κάνω τα πάντα, να διαχειριστώ την κατάσταση όσο μπορούσα, να προφυλάξω τα ελαστικά μου, αλλά δεν αρκεί αυτό όταν πίσω σου πιέζουν κι έχουν και λίγο καλύτερο ρυθμό.»

Η νίκη στη Βαρκελώνη κρίθηκε -σε μεγάλο βαθμό- από το απόγευμα της Παρασκευής. Η Mercedes είχε φυλάξει δύο σετ της μέσης γόμας για τον Hamilton, γνωρίζοντας πως οι θερμοκρασίες θα ήταν πεσμένες την Κυριακή, με τη λογική να χρησιμοποιήσει και τα δύο μετά την εκκίνηση. Η Red Bull είχε μόνο ένα τέτοιο σετ για τον Verstappen, γνωρίζοντας πως ο ρυθμός του Ολλανδού ήταν καλύτερος με τη C3.

Αυτό δε σημαίνει πως η Mercedes W12 δεν ήταν μονοθέσιο ικανό για νίκη την Κυριακή – κάθε άλλο. Οι Γερμανοί βρέθηκαν σε δύσκολη θέση μετά την εκκίνηση, όταν ο Verstappen πέρασε πρώτος και έμεινε εκεί για όλο το πρώτο stint. Έπρεπε να δοκιμάσουν κάτι ελαφρώς διαφορετικό για να βρεθούν ξανά σε θέση ισχύος – όπως τους το επέτρεπε και ο ρυθμός τους.

Κι ενώ ο Verstappen παρέμεινε αλάνθαστος, η Red Bull βρέθηκε χαμένη. Η «παράδοξη» αρχικά, αλλά ολόσωστη αργότερα, επιλογή της Mercedes να πάει σε δύο stop, άφησε εμβρόντητους τους επικεφαλής στρατηγικής της αντίπαλης ομάδας, που είχαν να διαλέξουν δύο πόρτες μπροστά τους σε εκείνη τη φάση: ή να καλέσουν τον οδηγό τους για αλλαγή στη μαλακή, ζητώντας του να βγάλει 24 γύρους με αυτό το ελαστικό, ή να τον αφήσουν έξω ως το τέλος, ελπίζοντας. Και διάλεξαν την ελπίδα, γιατί ήξερα ότι η παραμόρφωση του μαλακού ελαστικού καθιστούσε απαγορευτική τη χρήση του, ακόμη και στα τελευταία στάδια του αγώνα.

Η Mercedes έκανε κίνηση ρουά ματ. Δεν μπορούσε να κερδίσει η Red Bull εφόσον δεν είχε το σωστό ελαστικό για τον οδηγό της. Σαν να μην έφτανε αυτό, η αντίπαλός της πίστεψε στην ταχύτητα του μονοθέσιού της και τη δυναμική του Hamilton σε αυτές τις «ειδικές καταστάσεις». Ο ρυθμός του ήταν φρενήρης μετά το δεύτερο pit stop, αφού εκμεταλλεύτηκε απόλυτα το γεγονός ότι το μεσαίο ελαστικό είναι -διαχρονικά- εξαιρετικά προσφιλές στα μονοθέσια της Mercedes, καθώς και το ότι εξ αρχής η W12 είχε τη δυναμική να κινηθεί γρήγορα, ειδικά στον καθαρό αέρα που απολάμβανε ο Βρετανός.

Είναι η δεύτερη φορά φέτος που οι πρωταθλητές παίρνουν την πρωτοβουλία των κινήσεων σε επίπεδο στρατηγικής, πετώντας το «μπαλάκι» στον Horner και την ομάδα του, που από τη μεριά τους δεν στάθηκαν ικανοί να αντιδράσουν επαρκώς. Δύο χαμένες νίκες, δύο χαμένες ευκαιρίες.

Και σε μία σεζόν που φαίνεται πως -πλέον- η W12 είναι το καλύτερο μονοθέσιο, έστω και οριακά και κατά περίπτωση, η Red Bull παύει να έχει την πολυτέλεια της ήττας από δικές τις αβλεψίες – και σε deja vu, που κάνει τη συνθήκη ακόμα χειρότερη.

Η Ferrari θα είναι (σχετικά) καλή παντού

Λένε πως η πίστα της Βαρκελώνης αποτελεί βαρόμετρο: αν ένα μονοθέσιο είναι ανταγωνιστικό εκεί, θα πρέπει να είναι στην πλειονότητα των υπόλοιπων σιρκουί.

Αν μία ομάδα θα εύχεται να ισχύει αυτό, είναι σίγουρα η Ferrari.

Οι Ιταλοί συνεχίζουν την σταθερά καλή πορεία τους στην αρχή της φετινής σεζόν, έχοντας σημειώσει τρομακτική πρόοδο από την 6η στην 3η-4η θέση ανάμεσα στις ομάδες (ή στην κορυφή των ομάδων που δε λέγονται Mercedes ή Red Bull), κι αυτό πρέπει να τους πιστωθεί ως ένα σημαντικό επίτευγμα.

Βγαίνοντας από το καταστροφικό 2020, που τους είδε στην 6η θέση και με ελάχιστες προοπτικές βελτίωσης, ελάχιστοι θα περίμεναν η SF21 να εμφανιστεί φέτος ικανή να προσπεράσει μία Mercedes, να την κρατήσει πίσω της και να μπαίνει στη συζήτηση ακόμα και για βάθρο.

Το φετινό μονοθέσιο είναι το ακριβώς αντίθετο του περυσινού: προσαρμόζεται καλά σε όλες τις συνθήκες, έχει αρκετά ικανοποιητική απόδοση στις ευθείες, κάτι που με τη σειρά του επιτρέπει στον οδηγό να αμυνθεί (όπως έπραξε ο Leclerc με τον Bottas στους πρώτους γύρους του αγώνα), ενώ μοιάζει να είναι εξαιρετικά σταθερό στα πιο αργά σημεία της πίστας, όπως είναι το τρίτο sector της πίστας της Βαρκελώνης. Αυτό θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον ενόψει του GP στο Μονακό.

Η αναδιοργάνωση στο τεχνικό επιτελείο έχει λειτουργήσει στο μέγιστο, όπως κι η συνέχεια που απολαμβάνει η ομάδα χάρη στη διατήρηση του Mattia Binotto στη θέση του επικεφαλής της Gestione Sportiva.

Προσθέστε σε αυτό και τον πιο ώριμο ως τώρα Charles Leclerc, που ξέρει να παίρνει ό,τι απόδοση έχει να του δώσει το μονοθέσιο, και η εικόνα είναι άκρως ενθαρρυντική στο μέσο του grid για το Μαρανέλο.

Στόχος είναι η επιστροφή στην κορυφή, κι αυτό είναι δεδομένο, αλλά πρέπει να γίνουν πρώτα τα υπόλοιπα βήματα για να γυρίσει η ομάδα εκεί που της πρέπει.

Από τη σκοπιά των ελαστικών

Ως αναμενόταν, τα ελαστικά κι η χρήση τους μέσα στο GP Ισπανίας, διαδραμάτισαν κομβικό ρόλο στην έκβασή του, με τη σκληρή γόμα να είναι η μοναδική που δε χρησιμοποιήθηκε από κανέναν οδηγό.

Ο Mario Isola, επικεφαλής της Pirelli Motorsport, δήλωσε σχετικά:

«Ήταν μία έντονη στρατηγική μάχη, οπότε ήταν κάπως έκπληξη το γεγονός ότι οι πρώτοι τέσσερις οδηγοί τερμάτισαν τον αγώνα όπως τον ξεκίνησαν, παρά τις ανακατατάξεις στα pit stops κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι πιο χαμηλές θερμοκρασίες οδήγησαν σε εκτεταμένη χρήση της μαλακής και της μέσης γόμας, που με τη σειρά του έφερε τους περισσότερους οδηγούς προ μίας στρατηγικής δύο pit stops.

«Με τους περισσότερους να πηγαίνουν από τη μαλακή στη μέση γόμα μετά την αρχή του αγώνα, υπήρχε μία κάποια ευελεξία στη στρατηγική. Παρόλα αυτά, φάνηκε νωρίς πως τα δύο stops ήταν απαραίτητα λόγω της αδρότητας του οδοστρώματος και των γρήγορων καμπών.»
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Parolos » Δευτ 10 Μάιος 2021, 22:23

Ο Μαξ είναι φαινόμενο αντίστοιχο του Χάμιλτον.
Η Ρεντ όντως είναι γρηγορότερη, δεν είναι παράδοξο ο Πέρεθ να έχει χαμηλότερο ρυθμο από μπότας.
Ανώτερος κατά πολύ ο Φινλανδός.

Αυτή τη στιγμή κερδίζει ο μάστερ των ελαστικών Χάμιλτον. Σε πίστες που θέλει λιγότερο λάστιχο θα έχει τον πρώτο λόγο ο Μαξ.
Ας περιμένει πάντως να πάρουμε το 8ο να ξεμπερδευουμε και μετά ο δρόμος δικός του.

Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο ΠΑΟΚ είναι μάχη και θυσία. Πάντοτε στη ζωή, θα είμαι ΠΑΟΚ. Και στο θάνατο και στη ζωή...
Pablo Garcia
Άβαταρ μέλους
Parolos
 
Δημοσιεύσεις: 6013
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό black death » Τρί 11 Μάιος 2021, 01:48

Στην Πορτογαλία δεν τον επιανε ουτε με drs ο μαξ, για ποια υπεροχη σε ταχυτητα μιλαμε; Με μαλακη γομα μονο ισως. Ο περεθ εχει και περιοδο προσαρμογης αλλα 10-15 δευτερολεπτα διαφορα δεν ειναι μονο θεμα οδηγου, σιγα την οδηγαρα το μποτας.
Άβαταρ μέλους
black death
 
Δημοσιεύσεις: 4389
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 21 Μάιος 2021, 07:46

GP Μονακό – FP2: Leclerc πρώτος και Ferrari 1-2

4 τροχοι

Ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε το FP2 του GP Μονακό στην πρώτη θέση, με τον Carlos Sainz να τον ακολουθεί, κάνοντας το 1-2 για τη Ferrari.

Η δεύτερη διαδικασία των δοκιμών στο Μονακό ήταν γεμάτη δράση από την αρχή ως το τέλος, με τους οδηγούς να θέλουν να γράψουν όσους περισσότερους γύρους μπορούν, κι ει δυνατόν χωρίς να βρουν… κίνηση μπροστά τους.

Μετά από αρκετές προσπάθειες με τη μέση και τη σκληρή γόμα, οι οδηγοί βγήκαν κοντά στα μισά του 60λεπτου για τους γρήγορους γύρους, με το μαλακό ελαστικό.

Ο Carlos Sainz ήταν αυτός που ηγήθηκε της κατάταξης για ένα διάστημα, προτού έρθει ο Charles Leclerc, ο οποίος έχασε όλο το FP1 με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, για να γράψει τον ταχύτερο χρόνο, μπαίνοντας μαζί με τον Ισπανό teammate του στο 1:11.

Ο Lewis Hamilton έπρεπε να περιοριστεί στην τρίτη θέση, 4 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τις δύο Ferrari, που εντυπωσίασαν με την ταχύτητά τους στο Μόντε Κάρλο.

Ο Max Verstappen βρέθηκε 4ος, μόλις 7 χιλιοστά του δευτερολέπτου μακριά από τον αντίπαλό του στη μάχη του τίτλου. Τόσο ο ίδιος, όσο κι ο teammate του, Sergio Perez (που ολοκλήρωσε τη διαδικασία στην 8η θέση), δυσκολεύτηκαν με το setup και τη σταθερότητα της RB16B.

Η McLaren παρέμεινε στη δεκάδα και πάλι με τον Lando Norris να είναι ο ταχύτερος της βρετανικής ομάδας, όντας 6ος.

Ο Sebastian Vettel έδειξε να έχει την απαιτούμενη ταχύτητα για να προηγηθεί του teammate του στην Aston Martin και το απόγευμα.

Ενδιαφέρον προκάλεσε κι η απόδοση της Alfa Romeo, που είχε τον Antonio Giovinazzi στην 9η θέση, και τον Kimi Raikkonen οριακά εκτός δεκάδας – μπροστά από τις Alpine.

ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ F1

Σάββατο 22/5

12.50: 3ες Ελεύθερες Δοκιμές LIVE COSMOTE SPORT5HD, ERTFLIX

15.50: Κατατακτήριες Δοκιμές LIVE COSMOTE SPORT5HD, ΕΡΤ2

Κυριακή 23/5

16.00: Αγώνας LIVE COSMOTE SPORT5HD, ΕΡΤ2
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Miles » Παρ 21 Μάιος 2021, 12:02

Λήξ' το, Αποστόλη, λήξ' το!!
Miles
 
Δημοσιεύσεις: 5080
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 21 Μάιος 2021, 14:14

Το GP του Μονακό είναι το πιο βαρετό gp που υπάρχει, επειδή η πίστα είναι οι δρόμοι της πόλης, που λόγω στενότητος είναι απαγορευτικοί για προσπεράσματα. Έτσι το ποιος θα πάρει την pole position είναι καθοριστικό για την έκβαση του αγώνα. Παραμένει όμως στη λίστα των αγώνων gp λόγω του ότι επιφέρει σημαντικά έσοδα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 22 Μάιος 2021, 14:43

GP Μονακό – FP3: Πέρασε πρώτος ο Verstappen

4τροχοι

Ο Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος της τελευταίας διαδικασίας δοκιμών του GP Μονακό, με τις δύο Ferrari να τον ακολουθούν και τον Lewis Hamilton στην 7η θέση.

Το μεσημέρι του Σαββάτου επιφύλλασε αρκετά χαμηλότερες σε σχέση με χθες θερμοκρασίες, αφού στο οδόστρωμα δεν ξεπέρασε τους 30 βαθμούς Κελσίου.

H Ferrari συνέχισε να δείχνει τη δυναμική της για ακόμα μία διαδικασία, όμως αυτή τη φορά έμειναν αμφότερες πίσω από τον Max Verstappen, που πήρε την πρώτη θέση για 47 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο Lewis Hamilton έμεινε αρκετά πίσω, αφού δεν κατάφερε ποτέ να βελτιώσει αρκετά για να ανέβει από την 7η θέση, 0,7 δλ. από τον αντίπαλό του στη μάχη του τίτλου.

Πίσω από τον teammate του έμεινε και πάλι ο Sergio Perez, που στερείται μισού δευτερολέπτου από τον Ολλανδό.

Δυνατά συνέχισε κι η Alfa Romeo, με τον Kimi Raikkonen στην 7η θέση, πάνω από τους Gasly και Vettel, ενώ κι ο Antonio Giovinazzi είχε ταχύτητα, αν και οριακά εκτός δεκάδας.

Η McLaren είχε και πάλι τον Lando Norris στη δεκάδα, και συγκεκριμένα στην 6η θέση, όσο ο Daniel Ricciardo μοιάζει να δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στην ούτως ή άλλως απαιτητική διαδρομή του Μονακό.

Παράλληλα, είχαμε και δύο διακοπές στη δράση.

Η πρώτη ήρθε από τον Nicholas Latifi, που χτύπησε τις μπαριέρες στην έξοδο του chicane της Πισίνας, και έπρεπε να βγει η κόκκινη σημαία για 5 λεπτά μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιό του.

Η δεύτερη, μερικά λεπτά πριν το φινάλε, με τον Mick Schumacher να κάνει λάθος στην πλατεία του καζίνο, χτυπώντας τις μπαριέρες. Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε πρόωρα το session.

Οι κατατακτήριες ξεκινούν στις 16:00 Ελλάδας.


Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 22 Μάιος 2021, 16:06

Ο Leclerc πήρε την pole position!!

(παρόλο που 18 sec πριν τη λήξη των δοκιμαστικών προσέκρουσε στις μπάρες και κατέστρεψε δεξιές αναρτήσεις και λάστιχα - αρκεί να μην χάλασε το κιβώτιο ταχυτήτων, οπότε θα του επιβληθεί ποινή και θα ξεκινήσει από πιο πίσω).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες