Σήμερα (μέχρι τώρα τουλάχιστον)...απο ινπαοκ
Ο Τιμπό Μουλέν βγήκε για πρώτη φορά στο γήπεδο μετά τον τραυματισμό του στο πέλμα και ξεκίνησε πρόγραμμα επανένταξης με τρέξιμο.
http://www.paokmania.gr/stiles/mme/1455 ... -pic-video
Καμία αναφορά στον Τιμπό, ενώ βλέπω (φυσιολογικά μεν, αλλά...) ειδική τέτοια για Πρίγιο και Ουάρντα...
Συμπέρασμα: "Ο ορισμός της ό,τι να ναι προσφοράς του ρεπορτάζ των ΑΡΔ, στην αρτιότητα της πληροφόρησης"... :ugeek: