Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μπράβο στην Εθνική
για τη νίκη της!
Κόσοβο - Ελλάς 1-2
Είμαστε πρώτοι και συνεχίζουμε!
για τη νίκη της!
Κόσοβο - Ελλάς 1-2
Είμαστε πρώτοι και συνεχίζουμε!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αντε κουρεψου ρε μλκ Μπάρκα. Σαν 87 χρόνων είσαι.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Βγηκε ο βλακας ο Σιοβας να μας πει οτι πρεπει να επανελθουν οι κοπριτες της παλιας εθνικης...
Σου ελειψαν Σιοβα ο παπασταθοπουλος, ο Μανωλας και οι μπουλκουμεδες απο τα νησια φεροε ε?
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σου ελειψαν Σιοβα ο παπασταθοπουλος, ο Μανωλας και οι μπουλκουμεδες απο τα νησια φεροε ε?
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14127
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Από τότε που πήραν πόδι "οι φίρμες", η εθνική ξαναέγινε ομάδα.
Τυχαία όλα αυτά;;
Τυχαία όλα αυτά;;
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τώρα είδα τα στιγμιότυπα. Η Σέλτικ βρήκε τερματοφύλακα για δέκα χρόνια

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Στη Σκωτία στο celticmania θα κράζουν τον ΤΔ που τους έφερε τον Μπάρκα για να κάνει τον τερματοφύλακα.
Σαν ομάδα η εθνική δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να παίζει για 6 και θα παίζει για 6.
Πολύ καλύτερο από το να έχει παίκτες του 8 που παίζουν για 4.
Δημητρη Σιόβα αν σου λείπουν τα φιλαράκια σου να πάτε να παίξετε κάνα 5χ5
Μην ξεχνάμε ότι ο Ρεχάγκελ έκανε ομάδα όταν πέταξε έξω τις κακομαθημένες φίρμες
Σαν ομάδα η εθνική δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να παίζει για 6 και θα παίζει για 6.
Πολύ καλύτερο από το να έχει παίκτες του 8 που παίζουν για 4.
Δημητρη Σιόβα αν σου λείπουν τα φιλαράκια σου να πάτε να παίξετε κάνα 5χ5
Μην ξεχνάμε ότι ο Ρεχάγκελ έκανε ομάδα όταν πέταξε έξω τις κακομαθημένες φίρμες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Διαβάζω πως τους θέλει δίδυμο η Νάπολι!!! Την βλέπω του χρόνου Serie B με Cittadella και AscoliGospi έγραψε:Βγηκε ο βλακας ο Σιοβας να μας πει οτι πρεπει να επανελθουν οι κοπριτες της παλιας εθνικης...
Σου ελειψαν Σιοβα ο παπασταθοπουλος, ο Μανωλας και οι μπουλκουμεδες απο τα νησια φεροε ε?
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αν εχεις καλο μάνατζερ ετσι παει!
Με τις υγειες τους!
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με τις υγειες τους!
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ο σιόβας παρακαλείται πριν μιλήσει να βγάλει τη γλώσσα του από τον λοκώ του χοντρου πρεζέμπορα γιατί έχει μείνει εκεί μέσα από την τελευταία φορά που έκανε δηλώσεις.
όσο για την εθνική.
Εγώ χάσει κερδίσει απαθής είμαι, αλλά οφείλω να πω ότι μου αρέσει περισσότερο με τη χαμηλή ποιότητα και να προσπαθεί παρά με τους και καλά σταρ και να χάνω από νησιά φερόε.
όσο για την εθνική.
Εγώ χάσει κερδίσει απαθής είμαι, αλλά οφείλω να πω ότι μου αρέσει περισσότερο με τη χαμηλή ποιότητα και να προσπαθεί παρά με τους και καλά σταρ και να χάνω από νησιά φερόε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Κανείς δεν νομίζω ότι θέλει αυτούς που έδιωξαν τον Άγγελο, γιατί την είχαν δει την Εθνική σαν τσιφλίκι τους. Καλά έκανε ο Ολλανδός και τους έβαλε στο περιθώριο.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Για 2 κρουσμα ακούω, μακριά απο τους δικούς μας ειδικά απο Γιαννουλη....
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
3 εχουμε που λογιζονται βασικοι. Ελπιζω να ειμαστε τυχεροι.... Γιαννουλης Μιχαηλιδης Τζολης.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
«Βόμβα» από Φαν'τ Σχιπ:
«Τέλος από την εθνική ο Σιόβας!»
«Τέλος από την εθνική ο Σιόβας!»
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εξαιρετικός, λέει κι άλλα ωραία για τις ομάδες
Στάλθηκε από SM-N975F
Στάλθηκε από SM-N975F