από ΑποστόληςΑ » Τετ 07 Απρ 2021, 18:29
Toyota Corrola 1.600 5D. Μοντέλο Μαρτίου 2003.
Πιο πριν είχα Peugeot 205 που το φόραγες και έφευγες, έτσι ένιωθα πίσω από το τιμόνι, ότι ήξερα σχεδόν κάθε στιγμή που κοίταγαν οι τροχοί και αν μια στροφή θα με πάρει ή όχι. Όταν δε του έβαλα και Bilstein αμορτισέρ (κίτρινα) και τακάκια από κέβλαρ, στην Εθνική Αθηνών - Θεσσαλονίκης δεν έπεφτα κάτω από 150 km/h, εκτός από κάποιες στροφές που δεν είχαν νησίδα (πχ κάτω από το κάστρο του Πλαταμώνα). Η μέγιστη ταχύτητα που έπιασα σε τέτοιο ταξίδι (μόνος μου εννοείται) ήταν 189 Km/h.
Όλα αυτά από ένα αυτοκίνητο 1.100 cc και 60HP, αλλά ήταν μόνο 800 κιλά και είχε καλές επιταχύνσεις.
Το Toyota ήταν ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο. Πολύ ποιοτικότερο, δυνατότερος κινητήρας (50% πάνω σε κυβισμό, ιπποδύναμη και 60% σε ροπή στρέψης), αλλά στις στροφές δεν το εκμεταλλευόμουν το ίδιο. Μου φαινόταν ότι δεν θα με κρατήσει, γιατί είχα τη συνήθεια να μην κόβω παρά πολύ λίγο και η γεωμετρία της ανάρτησης ήταν διαφορετική. Το 2007 άλλαξα τα αμορτισέρ και έβαλα τα κίτρινα Koni και μου έφυγε το άγχος για το αν θα με πάρει η στροφή.
18 χρόνια μετά το Corolla δεν έχει χάσει σε τίποτα σε θέμα κινητήρα και γενικά δεν μου έχει δημιουργήσει προβλήματα, ενώ το Πεζώ αρκετά περισσότερα. Μπορώ να πω ότι ακόμη και τώρα, 18 χρόνια με το Corolla, έχω το 90% του αυτοκινήτου που αγόρασα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.