Σελίδα 49 από 54

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2022, 13:42
από ΑποστόληςΑ
Η Toyota δεν σκοπεύει, για το συγκεκριμένο θέμα σε καθαρότερα παράγωγα καύσης, αλλά στη μη χρήση πετρελαίου κίνησης.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Δεκ 2022, 10:31
από ΑποστόληςΑ
Βράχοι αξιοπιστίας: Ποια μοντέλα δεν σπάνε-δεν χαλάνε ξεπερνώντας τα 300.000 χιλιόμετρα

carandmotor.gr

Οι έρευνες αξιοπιστίας που πραγματοποιούνται σε όλο τον κόσμο αποτελούν πολύ χρήσιμα εργαλεία στα χέρια το εν δυνάμει αγοραστή, καθώς μπορούν να τον βοηθήσουν να φτάσει με μεγαλύτερη ασφάλεια σε μια επιλογή που θα τον κρατήσει ευχαριστημένο για πολλά-πολλά χρόνια.

Μια από αυτές τις έρευνες παρουσιάστηκε πρόσφατα από την αμερικάνικη iSeeCars και έχει μεγάλο ενδιαφέρον κυρίως για τον τεράστιο όγκο δεδομένων που είχαν στα χέρια τους οι Αμερικάνοι αλλά και τον τρόπο που επέλεξαν να τον επεξεργαστούν για να φτάσουν στις λίστες με τα πιο αξιόπιστα μοντέλα.

Έχοντας πρόσβαση σε αγγελίες μεταχειρισμένων, η iSeeCars συνέλεξε δεδομένα για περισσότερα από δύο εκατ. αυτοκίνητα θέτοντας παράλληλα και ενδιαφέρουσες προϋποθέσεις για να καταλήξει στην κατάταξή της με τα αυτοκίνητα που έχουν την μεγαλύτερη εν δυνάμει διάρκεια ζωής.

Αυτά τα μοντέλα θα πρέπει να βρίσκονται στην παραγωγή για τουλάχιστον δέκα από τα προηγούμενα 20 χρόνια με το κάθε μοντέλο να εξακολουθεί να παράγεται και να είναι διαθέσιμο στο κοινό ως καινούργιο και το 2020.

Παράλληλα το 2,5% επί του συνολικού αριθμού από κάθε μοντέλο που αναλύθηκε είχε στο οδόμετρο του περισσότερα από 321.868 χιλιόμετρα (200.000 μίλια), με το 1% από αυτά να έχει διανύσει 370.000-478.000 χιλιόμετρα.

Οι λίστα με τα 20 «αθάνατα» μοντέλα της iSeeCars

A/A Vehicle Potential Lifespan (miles)
1 Toyota Sequoia 296,509
2 Toyota Land Cruiser 280,236
3 Chevrolet Suburban 265,732
4 Toyota Tundra 256,022
5 GMC Yukon XL 252,360
6 Toyota Prius 250,601
7 Chevrolet Tahoe 250,338
8 Honda Ridgeline 248,669
9 Toyota Avalon 245,710
10 Toyota Highlander Hybrid 244,994
11 Ford Expedition 244,682
12 Toyota 4Runner 244,665
13 Toyota Sienna 239,607
14 GMC Yukon 238,956
15 Honda Pilot 236,807
16 Honda Odyssey 235,852
17 Toyota Tacoma 235,070
18 Nissan Titan 233,295
19 Ford F-150 232,650
20 Toyota Camry Hybrid 230,547


Εκτός από την γενική κατάταξη ανεξάρτητα από κατηγορία, και την κατηγορία των SUVs, η Toyota έχει τα πρωτεία στις κατηγορίες των pick ups, με το Toyota Tundra (412.000 χλμ.), στα μίνιβαν με το Sienna (385.610) στα σεντάν/hatchbacks με το Avalon (395.431 χλμ.) και στα υβριδικά με το Prius (403.303 χλμ.).

Greatest Potential Lifespan Sedans/Hatchbacks
A/A Vehicle Potential Lifespan (miles)
1 Τoyota Avalon 245,710
2 Chevrolet Impala 230,343
3 Honda Accord 226,168
4 Toyota Camry 223,249
5 Lexus GS 350 207,794
6 Honda Fit 207,231
7 Honda Civic 205,335
8 Lexus S 350 204,642
9 Toyota Corolla 204,266
10 Mazda 6 203,154


Πηγή: https://www.iseecars.com/car-lifespan-study

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 13:48
από ΑποστόληςΑ
Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023: Τελικές δοκιμές στα Μέγαρα

4ΤΡΟΧΟΙ - Σωτήρης Τσαντίλης

Τα μέλη του δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», συγκεντρώθηκαν στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, όπου οδήγησαν για μια ακόμη φορά και τα 10 υποψήφια νέα μοντέλα της τελικής φάσης.

Η διαδικασία για την ανάδειξη του αυτοκινήτου της Χρονιάς 2023 έχει μπει πλέον στην τελική της φάση, καθώς η ψηφοφορία για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου του 2023» και η απονομή του τίτλου θα πραγματοποιηθούν την προσεχή Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2021 στο Domotel Kastri.

Μέχρι όμως να φθάσει εκείνη η στιγμή, τα μέλη του δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», συγκεντρώθηκαν στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, στις 5 Δεκεμβρίου 2022, όπου οδήγησαν για μια ακόμη φορά και τα 10 υποψήφια νέα μοντέλα της τελικής φάσης:
1. Alfa Romeo Tonale,
2. BMW X1,
3. Dacia Jogger,
4. DS 4,
5. Hyundai Ioniq 5,
6. Kia Sportage,
7. Opel Astra,
8. Peugeot 308,
9. Skoda Fabia,
10. Toyota Yaris Cross.

Οι δημοσιογράφοι – μέλη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα συζήτησαν μεταξύ τους, αντάλλαξαν απόψεις, είδαν και πάλι τις λεπτομέρειες των αυτοκινήτων του φετινού top-10 , μελέτησαν τεχνικά στοιχεία, προδιαγραφές και εξοπλισμούς, επιβεβαίωσαν επί τόπου – για μια ακόμα φορά – τις δυνατότητές τους, και τα αξιολόγησαν με γνώμονα – κυρίως – τις ανάγκες και προτεραιότητες του μέσου οδηγού, γιατί πάνω από όλα σε αυτόν απευθύνονται όταν γράφουν ή μιλούν στα μέσα ενημέρωσης στα οποία εργάζονται. Ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να κάνουν άμεσα συγκρίσεις, να δουν κατά το δυνατόν επί ίσοις όροις τα πράγματα, να συνδέσουν το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον της αυτοκίνησης.

Μιας αυτοκίνησης που αλλάζει καθώς η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής επιβάλλει μία μεγάλη στροφή στον τομέα της ενέργειας – και αυτό στο χώρο του αυτοκινήτου έχει τη μορφή της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Η νέα πραγματικότητα οποία εκφράζεται πλέον με την προσφορά πολλών πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) και στην ελληνική αγορά. Έτσι, στη φετινή τελική δεκάδα των υποψηφίων για τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα περιλαμβάνεται ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο (το Hyundai IONIQ), ενώ στην ίδια λίστα συναντάμε τρία ακόμα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης τα οποία είναι ή θα είναι σύντομα διαθέσιμα και σε plug in υβριδικές και σε πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις. Άλλα δύο είναι επίσης διαθέσιμα ως plug in hybrid. Ωστόσο είναι αλήθεια ότι η μερίδα του λέοντος στην ελληνική αγορά ανήκει, και θα ανήκει για αρκετά χρόνια ακόμα, στα οχήματα που ως βασική πηγή ισχύος έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 15:37
από NikLiverpool
Απορία. Στην Ελλάδα η MG φέρνει αυτοκίνητα?
Ψάχνω αλλά δεν μπορώ να βρω τίποτα. Έχουν βγάλει ένα καινούργιο ηλεκτρικό το οποίο μόλις φέραν στην Αγγλία και πάει πάρα πολύ καλά. Κατα πάσα πιθανότητα θα είναι και το επόμενο αυτοκίνητο της γυναίκας μου. Το είδαμε απο κοντά, κάναμε και test drive και προσωπικά έπαθα πλάκα. Η τιμή είναι πάρα πολύ καλή για ηλεκτρικό. Αυτή τη στιγμή (Αγγλία τουλάχιστον) η βασική του έκδοση είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ενώ είναι φθηνότερο και απο αρκέτα 'συμβατικά' αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

Για όποιον ενδιαφέρεται μιλάω για το MG 4.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 15:43
από ΑποστόληςΑ

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 15:51
από NikLiverpool
Ευχαριστώ!

Μακάρι να τα φέρουν. Πολύ καλά αυτοκίνητα και σε καλές τιμές.

Δίνουν και 7 χρόνια εγγύηση που δύσκολα βρίσκεις αλλού.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 18:30
από Μαυρο Χιονι
Η ΚΙΑ έχει τέτοια εγγύηση στα αυτοκίνητα της

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 18:38
από NikLiverpool
Indeed και στην Αγγλία το ίδιο δίνει.
Βέβαια το αντίστοιχο ηλεκτρικό τους με τον ίδιο εξοπλισμό βγαίνει 10 χιλιάρικα πιο ακριβό...

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 19:02
από ΑποστόληςΑ
Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην αξιοπιστία των Βρετανικών αυτοκινήτων. Δεν ξέρω βέβαια αν βελτιώθηκαν τα τελευταία χρόνια, αλλά η εμπειρία μου μέχρι και την δεκαετία του 90 είναι κακή. Τα θεωρούσα χειρότερα και από τα Ιταλικά.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 22:31
από Dimpatra
Αποστόλη αν αναφέρεσαι στα rover της εποχής εκείνης 214 - 414 συμφωνώ, ήταν άθλια.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 22:32
από Μαυρο Χιονι
Η MG πλέον είναι κινεζική μόνο στο όνομα θυμίζει την αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2022, 23:26
από NikLiverpool
Αγγλική αυτοκινητοβιομηχανια ουσιαστικά δεν υπάρχει.
Τα μόνα αγγλικά αυτοκίνητα είναι τα jaguar Land rover.
Από ποιότητα είναι μια χαρά αλλά είναι όλα luxury cars.

H mg δεν έχει όντως καμία σχέση με Αγγλία. Μόνο το brand name. Είναι θυγατρική της SAIC που είναι η μεγαλύτερη κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανια.
Ρίχνουν άπειρα λεφτά σε R&D και η βρώμα που κυκλοφορεί είναι ότι πουλάνε κάτω από το κόστος για να μπουν όσο πιο δυνατά μπορούν στην ευρωπαϊκή αγορά.
Όσον αφορά τα ίδια τα αυτοκίνητα είναι 100% made in China.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Δεκ 2022, 09:04
από ΑποστόληςΑ
Dimpatra έγραψε:Αποστόλη αν αναφέρεσαι στα rover της εποχής εκείνης 214 - 414 συμφωνώ, ήταν άθλια.

NAI.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Δεκ 2022, 09:10
από joshua
Ειναι τραγικα ασχημο αυτο το MG...Ντροπη για την MG που εχει το σημα της πανω του...

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Δεκ 2022, 11:11
από NikLiverpool
Οκ γούστα είναι αυτά. Για μένα πχ τα περισσότερα γερμανικά αυτοκίνητα είναι fugly. Και βαρετά εμφανισιακά μέχρι εκεί που δεν πάει.
Είδα πριν λίγες μέρες το καινούργιο ηλεκτρικό SUV της BMW και με πιάσαν τα γέλια. H γρίλια που έχει (που δεν χρειάζεται κιόλας) παίζει να φαίνεται απο την σελήνη.