NikLiverpool έγραψε:Ok είπαμε να κάνουμε σοβαρή κουβέντα. Άμα αρχίσουμε να λέμε περί απάτης Οκ ας το αφήσουμε.
Και η μόλυνση του περιβάλλοντος παραμύθι είναι, οι πάγοι λιώνουν γιατί έτσι τους βάρεσε α και ο κοβιντ είναι παγκόσμια συνωμοσία.
Ο Έλληνας όλα κομπίνα και απάτη τα βλέπει..
Btw τα ίδια έλεγαν όσοι είχαν κάρο με αλογα όταν βγήκαν τα πρώτα αυτοκίνητα.
NikLiverpool έγραψε:Λοιπόν για να τελειώνουμε με τον μύθο της ακριβής ηλεκτρικής ενέργειας και του φθηνού πετρελαίου.
Για να παραχθεί 1 λίτρο πετρελαίου απαιτείται 1,5 κιλοβατώρα ηλεκτρικού ρεύματος. Αυτό είναι η ενέργεια που απαιτείται κατά μέσο όρο για άντληση και στο διυλιστήριο. Δεν συμπεριλαμβάνεται η ενέργεια για την μεταφορά του μέσω τάνκερ/αγωγών και φορτηγών που το μεταφέρουν στα βενζινάδικα.
Πάμε τώρα στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η μεγάλη Βρετανία πέρσι κάλυψε το 43% των αναγκών της σε ηλεκτρικό ρεύμα από ανανεώσιμες. Η Γερμανία 45%. Οι ΗΠΑ 20% παρόλο που ο τράμπα είχε παγώσει όλες τις επενδύσεις σ αυτό τον τομέα.
Ελπίζω να σε κάλυψα για το αν το ρεύμα είναι όντως ακριβό. Αναμένω τα επόμενα τραμπικα επιχειρήματα.
Мир έγραψε:Περίπου 26-30λεπτα την κιλοβατώρα αλλά όπως όλες τις χώρες της Ευρώπης θα υπάρξει γενναία αύξηση τιμών μετά τον Ιανουάριο.
Συν αλλά τόσα για χρέωση δικτυου (standing charge)
NikLiverpool έγραψε:Мир έγραψε:Περίπου 26-30λεπτα την κιλοβατώρα αλλά όπως όλες τις χώρες της Ευρώπης θα υπάρξει γενναία αύξηση τιμών μετά τον Ιανουάριο.
Συν αλλά τόσα για χρέωση δικτυου (standing charge)
Που πληρώνεις τόσο για ρεύμα ρε φίλε? Είμαι με octopus στο North West που είναι από τις πιο ακριβές περιοχές στην Αγγλία στο ρεύμα και πληρώνω 14,5 πέννες την κιλοβατώρα, 5,5 πέννες overnight και 24 πέννες το daily rating.
papwolf έγραψε:NikLiverpool έγραψε:Λοιπόν για να τελειώνουμε με τον μύθο της ακριβής ηλεκτρικής ενέργειας και του φθηνού πετρελαίου.
Για να παραχθεί 1 λίτρο πετρελαίου απαιτείται 1,5 κιλοβατώρα ηλεκτρικού ρεύματος. Αυτό είναι η ενέργεια που απαιτείται κατά μέσο όρο για άντληση και στο διυλιστήριο. Δεν συμπεριλαμβάνεται η ενέργεια για την μεταφορά του μέσω τάνκερ/αγωγών και φορτηγών που το μεταφέρουν στα βενζινάδικα.
Πάμε τώρα στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η μεγάλη Βρετανία πέρσι κάλυψε το 43% των αναγκών της σε ηλεκτρικό ρεύμα από ανανεώσιμες. Η Γερμανία 45%. Οι ΗΠΑ 20% παρόλο που ο τράμπα είχε παγώσει όλες τις επενδύσεις σ αυτό τον τομέα.
Ελπίζω να σε κάλυψα για το αν το ρεύμα είναι όντως ακριβό. Αναμένω τα επόμενα τραμπικα επιχειρήματα.
Αντί για τραμπικά επιχειρήματα θα σου παραθέσω τα επίσημα στοιχεία της Eurostat για την κατανάλωση ενέργειας στις 28 χώρες της ΕΕ και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παρακάτω ο σύνδεσμος:
https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... 2_Eurostat
Τα δικά σου στοιχεία δεν ξέρω που τα βρήκες.
Και μην κάνεις τον πονηρό, δίνεις ποσοστιαία στοιχεία παραγωγής ΜΟΝΟ ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Επί του συνόλου της ενέργειας που καταναλώνεται στην ΕΕ πόσο προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές? Η Eurostat λέει ότι μετά βίας φτάνει το 13,2%. Φυσικά όλοι καταλαβαίνουμε ότι αν και τα αυτοκίνητα γίνουν ηλεκτρικά οι ανάγκες για ηλεκτρικά φορτία θα αυξηθούν δραματικά και σε καμία περίπτωση οι ανανεώσιμες πηγές δεν θα καλύπτουν την ζήτηση ούτε στο ελάχιστο.
Όσο για την τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος στην Αγγλία δεν ξέρω ποια είναι, υποψησιάζομαι πάντως από τα λεγόμενα σου ότι είναι πολύ χαμηλή. Εδώ στην Ελλάδα πάντως όσοι παίρνουν λογαριασμό στα χέρια τους βάζουν τα κλάματα. Όχι αυτοκίνητο δεν μπορούμε να φορτίσουμε οι περισσότεροι αλλά σε λίγο ουτε και κινητό.
Мир έγραψε:NikLiverpool έγραψε:Мир έγραψε:Περίπου 26-30λεπτα την κιλοβατώρα αλλά όπως όλες τις χώρες της Ευρώπης θα υπάρξει γενναία αύξηση τιμών μετά τον Ιανουάριο.
Συν αλλά τόσα για χρέωση δικτυου (standing charge)
Που πληρώνεις τόσο για ρεύμα ρε φίλε? Είμαι με octopus στο North West που είναι από τις πιο ακριβές περιοχές στην Αγγλία στο ρεύμα και πληρώνω 14,5 πέννες την κιλοβατώρα, 5,5 πέννες overnight και 24 πέννες το daily rating.
Λονδινο, Octapus energy flexible
Мир έγραψε:Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν είναι ρεαλιστική λύση με τα σημερινα δεδομενα.
Η τεχνολογια της μπαταριας ειναι στάσιμη εδω και δεκαετίες, εχει να εξελιχθεί ουσιαστικά από τις μπαταρίες λιθίου.
Στα 10-12 χρόνια θέλουν άλλαγμα οι μπαταριες με αρκετα μεγαλο κοστος.
Για μενα η λυση ηταν η απόσυρση και ενοικιαζόμενο οποτε χρειάζεται.
Το focus πηγε άκλαφτο με το μπηκε και το νταβατζιλίκι με το ULEZ Λονδινο. Πρέπει να πληρώνεις 20€ τη μερα πρόστιμο για αυτοκίνητα παλαιότερα του 2008.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες