λογω της αμεσης τριβης που εχω με υβριδικα και ηλεκτρικα μερικες πληροφοριες απο Γερμανια
Πηρα ενα Volvo XC40 υβριδικο τον Απριλιο. Μεχρι και την υπογραφη της παραγγελιας ηξερα οτι εχει αυτονομια 50 χλμ. Με το νουμερο αυτο ειχαμε αποφασισει οτι φτανει και περισευει για τις ημερησιες μετακινησεις της γυναικας μου και στην επιστροφη να φορτωνει μπροστα στο σπιτι με μια απλα μπριζα σε 4,5 ωρες.
Η πραξη εδειξε οτι το καλοκαιρι με χρηση κλιματισικου εβγαζε μαξιμουμ 32 χλμ. Τον χειμωνα μαξιμουμ 25. Τα νουμερα αυτα ειναι αστεια και βγαζουν ολο τον προγραμματισμο εκτος. Για εμας ειναι σχεδον στο οριο αφου πρεπει να κανουμε με βενζινη περιπου 3-4 χλμ.
Audi E-tron με αυτονομια 400 χλμ θεωρητικα, βγαζει μονο 250 χλμ. Αν καποιος δεν εχει φορτιστη διπλα στην πορτα του πρεπει να πηγαινει εξω απο σουπερ μαρκετ ή οπου αλλου και να περιμενει 45 λεπτα για να παει η μπαταρια απο το 10% στο 80%. Εξαρταται σε μεγαλο βαθμο το πως χρησιμοποιει καποιος το αυτοκινητο και τι δυνατοτητα εχει να το φορτιζει γρηγορα κοντα στο σπιτι του χωρις μεγαλη ταλαιπωρια.
Porsche Cayenne - Panamera υβριδικα με αυτονομια 50 χλμ το ιδιο σχεδον οπως το Volvo.
Porsche Taycan δεν ετυχε να τσεκαρω την αυτονομια αλλα ετυχαν ηδη 2 που εβγαλαν ζημιες απο ηλεκτρολογικα υψους πολλων χιλιαδων. Το ενα το καλυψε η εγγυηση το αλλο οχι. Ειναι η γνωστη ειδηση που κυκλοφορησε ευρεως το Ιουνιο στις ΗΠΑ.
Bentley Bentayga υβριδικο το ιδιο.
To Stradale SF90 δινει επισης αυτονομια 50χλμ αλλα προς το παρων μενει στο γκαραζ και εχει πολυ λιγα χλμ για την φωτογραφιση του και μονο.
Γενικα συνιστω πολυ ψαξιμο και αγορα συμφωνα με τις αναγκες του καθενος αφου υπολογισει τα ημερησια χλμ και τις δυνατοτητες να φορτιζει το αυτοκινητο γρηγορα και χωρις στρες.
Για οποιον κανει μεγαλες διαδρομες μονο το υβριδικο ειναι αξιοπιστη λυση. Απο οτι ξερω θα γινει υποχρεωτικο οι εταιριες καθε χρονο να ανεβαζουν το ελαχιστο οριο αυτονομιας κατα 20 χλμ περιπου.