Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 23 Δεκ 2022, 23:40

Η υδρογονοκίνητη Corolla των 300 PS παραμένει «καυτή» στην πίστα (video)

Car abd Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Έστω και αν το αυξημένο βάρος δεν βοηθά, η Toyota Corolla με καύσιμο υδρογόνο δεν έχει και πολλά να ζηλέψει από τη θερμική GR έκδοση.

Η Toyota δείχνει να έχει αφοσιωθεί πλήρως στα εναλλακτικά καύσιμα, με έμφαση στο υδρογόνο. Το Toyota Mirai βρίσκεται στην κυκλοφορία από το 2014, και είναι το πρώτο υδρογονοκίνητο μοντέλο παραγωγής της αγοράς. Η στροφή στον ηλεκτρισμό δε φαίνεται να πτοεί την ιαπωνική εταιρεία απ' το να συνεχίσει να εξελίσσει τα συστήματα που αφορούν το υδρογόνο.

Οι Ιάπωνες λανσάρουν ένα νέο πρωτότυπο Corolla που κινείται με τη βοήθεια του υδρογόνου, και είναι κατάλληλο για πίστα. Το νέο όχημα της Toyota έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην ιαπωνική εκπομπή Best Motoring, της οποίας η ομάδα το δοκίμασε, κάνοντας γύρους στην πίστα της Tsukuba.

Οι Keiichi Tsuchiya και Nobuteru Taniguchi, οδηγοί του Best Motoring, βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι του υδρογονοκίνητου Corolla, σε μία προσπάθεια να πείσουν τους θεατές ότι το υδρογόνο είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, κι όλο και περισσότεροι θα έπρεπε να το βάλουν στη ζωή τους.

Η εξέλιξη του οχήματος ξεκίνησε μόλις το περασμένο έτος, κι έτσι, η ομάδα του Best Motoring είναι η πρώτη που το αγγίζει.

Το αυτοκίνητο καθ' αυτό, δε διαφέρει πολύ από ένα συμβατικό Corolla hatchback στην όψη. Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, «κρύβεται» η υδρογονοκίνητη μονάδα, η οποία προσφέρει πάνω από 300 PS ισχύος, ενώ, σύμφωνα με την Toyota, το βάρος του έχει αυξηθεί στα 1.680 kg, εξαιτίας των προσθηκών που έγιναν, προκειμένου να είναι το όχημα συμβατό με τον κινητήρα υδρογόνου.

Στο εσωτερικό του, το Toyota Corolla διαθέτει έναν κλωβό ασφαλείας και ένα διαχωριστικό κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, που απομονώνει την καμπίνα του οδηγού από το υπόλοιπο όχημα.

Οι Tsuchiya και Taniguchi κάνουν γύρους στην Tsukuba πρώτα με ένα Toyota GR Yaris, κι έπειτα με το υδρογονοκίνητο Corolla. Αμφότεροι οδηγοί βαθμολόγησαν θετικά την εμπειρία που προσφέρει το όχημα, όμως ανέφεραν το επιπλέον βάρος ως αρνητικό. Ο ήχος που παράγει, αλλά και η ισχύς του, ήταν δύο από τα θετικά του γνωρίσματα, σύμφωνα με τους δύο Ιάπωνες.

Δείτε το υδρογονοκίνητο Corolla εν δράσει:


Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μπαρκαρούτσος » Παρ 23 Δεκ 2022, 23:57

To Chaos πάντως είναι διαθέσιμο για προπαραγγελίες. 5 κατομμύρια η βασική έκδοση για τη πλέμπα, 10κάτι η πιο γαμάτη.
Κι εγώ έζησα τις χρυσές μας εποχές. Αλλά ήρθα εδώ να παλέψω και να σώσω την ομάδα μου. Δεν κάθομαι σε ένα πληκτρολόγιο να κρίνω και να μη βοηθάω. Ήρθα πρώτος να παλέψω τον πόλεμο. Αν δεν τους αρέσει, να μην ασχολούνται. Κουράστηκα να ακούω μαλακίες!
Θ. Χατζόπουλος

Κανόνες λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 46909
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Montrealiotis » Σάβ 24 Δεκ 2022, 00:35

Μπαρκαρούτσος έγραψε:To Chaos πάντως είναι διαθέσιμο για προπαραγγελίες. 5 κατομμύρια η βασική έκδοση για τη πλέμπα, 10κάτι η πιο γαμάτη.

Κάτσε να φτιάξουν κανένα πρώτα…
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
 
Δημοσιεύσεις: 2656
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό NikLiverpool » Σάβ 24 Δεκ 2022, 00:50

Η Toyota βαδίζει ολοταχώς στον δρόμο που χάραξε η Kodak.
Αλλά να μου πεις ένα ηλεκτρικό έκαναν και έγινε total recall γιατί έπεφταν οι ρόδες.
Άβαταρ μέλους
NikLiverpool
 
Δημοσιεύσεις: 1235
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μπαρκαρούτσος » Σάβ 24 Δεκ 2022, 02:25

Montrealiotis έγραψε:
Μπαρκαρούτσος έγραψε:To Chaos πάντως είναι διαθέσιμο για προπαραγγελίες. 5 κατομμύρια η βασική έκδοση για τη πλέμπα, 10κάτι η πιο γαμάτη.

Κάτσε να φτιάξουν κανένα πρώτα…



Γίνεσαι ανθέλληνας τώρα! :mrgreen:
Κι εγώ έζησα τις χρυσές μας εποχές. Αλλά ήρθα εδώ να παλέψω και να σώσω την ομάδα μου. Δεν κάθομαι σε ένα πληκτρολόγιο να κρίνω και να μη βοηθάω. Ήρθα πρώτος να παλέψω τον πόλεμο. Αν δεν τους αρέσει, να μην ασχολούνται. Κουράστηκα να ακούω μαλακίες!
Θ. Χατζόπουλος

Κανόνες λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 46909
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 24 Δεκ 2022, 11:27

Τoyota = εγγύηση.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Amsterdamer_87 » Σάβ 24 Δεκ 2022, 13:26

Παρτε Γιαπωνεζικα να εχετε το κεφαλι σας και την τσεπη σας ησυχα..
Αυτοκινητα για χρηση και καταχρηση οπως ελεγε η Τογιοτα το 1995..
Μετα την BMW και την Αλφετα που ειχα,πηρα ενα Νισσαν Πριμερα Sri (26 χρονια μετα και 300χιλ χλμ ειναι ακομα σουπερ και 99% οπως ηρθε απ'την μανα του) που το εχω ακομα..δεν μου στοιχησε τιποτα μετα εκτος απο τα φυσιολογικα και συνηθισμενα..
Τωρα απ το 2020 εχω το Mitsubishi Eclipse Cross 168 γνησια ps που ειναι σκυλι,με καδενες ελαχιστα ηλεκτρονικα,τουρμπο με καθαρισμο του ινζεκτσιον και πολλα αλλα..τιμη ? 23000 καινουριο !! και made in Japan 100%..ωραια γκαζια με φοβερα κρατηματα..
Παντα να δινετε μεγαλη προσοχη στα μηχανικα μερη και τα υλικα κατασκευης πριν αγορασετε..
Για να γλυτωσερε πολλα χρηματα στο μετα..
Καλες Γιορτες με υγεια..
Άβαταρ μέλους
Amsterdamer_87
 
Δημοσιεύσεις: 4016
Εγγραφή: Δευτ 21 Δεκ 2020, 16:31
Τοποθεσία: Eptalofos-Constanta-A'dam

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μπαρκαρούτσος » Σάβ 24 Δεκ 2022, 15:39

Τώρα που λέτε για Toyota..

Κι εγώ έζησα τις χρυσές μας εποχές. Αλλά ήρθα εδώ να παλέψω και να σώσω την ομάδα μου. Δεν κάθομαι σε ένα πληκτρολόγιο να κρίνω και να μη βοηθάω. Ήρθα πρώτος να παλέψω τον πόλεμο. Αν δεν τους αρέσει, να μην ασχολούνται. Κουράστηκα να ακούω μαλακίες!
Θ. Χατζόπουλος

Κανόνες λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 46909
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 24 Δεκ 2022, 17:25

:mrgreen:
ΚΑΛΟ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό chri5ti9 » Σάβ 24 Δεκ 2022, 22:17

Τώρα που μιλάτε για ιαπωνικά , κυνηγάω ένα Suzuki swift . Λεω κυνηγάω γιατί ψάχνω την shogun έκδοση στα 1600 κυβικά αλλά δεν έχω βρει μέχρι στιγμής . Πρέπει πρώτα να πουλήσω όμως το δικό μου . Αν κάποιος ενδιαφέρετε για αμάξι καλοδεχούμενες οι ερωτήσεις .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Λαρυγγια στα τσιμεντα και ψυχη στα καγκελα
Άβαταρ μέλους
chri5ti9
 
Δημοσιεύσεις: 2342
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 17:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μπαρκαρούτσος » Κυρ 25 Δεκ 2022, 00:04

Ποιος παίρνει αμάξι τώρα; Εγώ αν είχα, θα πετούσα τις πινακίδες στα σκουπίδια! :mrgreen:
Κι εγώ έζησα τις χρυσές μας εποχές. Αλλά ήρθα εδώ να παλέψω και να σώσω την ομάδα μου. Δεν κάθομαι σε ένα πληκτρολόγιο να κρίνω και να μη βοηθάω. Ήρθα πρώτος να παλέψω τον πόλεμο. Αν δεν τους αρέσει, να μην ασχολούνται. Κουράστηκα να ακούω μαλακίες!
Θ. Χατζόπουλος

Κανόνες λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 46909
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 25 Δεκ 2022, 11:11

Είναι επειδή δεν έχεις Toyota.
Το Κορολάκι μου τον Μάρτιο κλείνει τα 20 έτη ζωής και δεν έχω κανένα, μα κανένα παράπονο!

Πιο μπροστά είχα Peugeot 205 1.100 cc (60 άλογα, αλλά μόνο 815 κιλά, από τα πρώτα καταλυτικά που κυκλοφόρησαν) στο οποίο είχα βάλει Bilstein αμορτισέρ, ελατήρια Eibach και τακάκια από κέβλαρ, της OMP! Το αμάξι ήταν τρένο στις στροφές, αλλά ότι ανωμαλία υπήρχε στο δρόμο την αισθανόσουν και με το παραπάνω. Δεν με πείραζε τότε, γιατί ήμουν πιο νέος (και θερμόαιμος) και έκανα πολύ συχνά τη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα, που ήταν καλή άσφαλτος εν γένει, και διασκέδαζα πολύ σε κάποια σημεία που είχε αρκετές στροφές στις οποίες προσπέρναγα όποιον έβρισκα μπροστά μου, ειδικά στις δύσκολες στροφές του κάστρου του Πλαταμώνα.
Στο Peugeot καθόσουν στη θέση του οδηγού και ένιωθες το αμάξι να ταιριάζει επάνω σου όπως ένα πουκάμισο.

Το Toyota ποιοτικά ήταν πολύ ανώτερο, άλλωστε ήταν και 13 έτη νεώτερο, πιο ευρύχωρο και σαφώς πιο γρήγορο (1.600 cc, 110 HP, 1130 κιλά). Στην πορεία αποδείχθηκε και πολύ πιο αξιόπιστο.
Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν οι αναρτήσεις του (αλίμονο, προερχόμουν από Peugeot), αλλά τις άλλαξα μετά από 4 έτη και έβαλα τα κίτρινα της Koni, οπότε μπορούσα να μπαίνω στις στροφές με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα και πολύ λιγότερο άγχος.

Πλέον η Toyota κατασκευάζει ΚΑΙ εκπληκτικά σασί, στον μόνο τομέα που υστερούσε έναντι του ανταγωνισμού. Για το Yaris οι ειδικοί δημοσιογράφοι είχαν γράψει ότι το σασί του αποτελεί πρότυπο στην κατηγορία του. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που τα τελευταία χρόνια έχει διαλύσει τον ανταγωνισμό στο WRC.
(το αστείο είναι ότι η μόνη εταιρεία που την ανταγωνίζεται στους αγώνες είναι η Hyundai, καθώς οι Ευρωπαίοι δεν έχουν έχουν βρει ακόμη αντίδοτο στην φρενήρη άνοδο των Ασιατών).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό chri5ti9 » Κυρ 25 Δεκ 2022, 18:29

Και εγώ 206 έχω 1.6 βέβαια στα 125 άλογα . Στην στροφή και την μανούβρα όπως λες δεν υπάρχει . Την λακκούβα τη νιώθεις …Σαν να την άνοιξες ο ίδιος


Sent from my iPhone using Tapatalk
Λαρυγγια στα τσιμεντα και ψυχη στα καγκελα
Άβαταρ μέλους
chri5ti9
 
Δημοσιεύσεις: 2342
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 17:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 01 Ιαν 2023, 23:13

Το Top 10 των μαρκών του 2022

Toyota: 14.834 πωλήσεις
Hyundai: 9.119 πωλήσεις
Peugeot: 9.094 πωλήσεις
Volkswagen: 7.668 πωλήσεις
Opel: 5.812 πωλήσεις
Citroen: 5.353 πωλήσεις
Mercedes: 4.792 πωλήσεις
Fiat: 4.739 πωλήσεις
Kia: 4.551 πωλήσεις
BMW: 4.451 πωλήσεις
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 15 Ιαν 2023, 22:58

Car Of The Year (C.O.T.Y.)

4TΡOXOI

Το Jeep Avenger κατέκτησε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2023, φέρνοντας τον Aμερικανό κατασκευαστή στην κορυφή του βάθρου για πρώτη φορά στα 60 χρόνια του θεσμού.

Το Jeep Avenger ήταν ο νικητής της τελικής ψηφοφορίας για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023», δίνοντας στην αμερικανική εταιρεία τον βαρύτιμο τίτλο για πρώτη φορά στην ιστορία της. Το Jeep Avenger συγκέντρωσε συνολικά 328 βαθμούς, μια άνετη διαφορά από το δεύτερο Volkswagen ID.Buzz (241 βαθμοί). Το άτυπο βάθρο έκλεισε με τους 211 βαθμούς του Nissan Aryia, ενώ η τέταρτη θέση πήγε στο Kia Niro (200 βαθμοί). Ακολούθησε στην πέμπτη θέση το Renault Austral (163 βαθμοί), ενώ οι δύο επόμενες κατέληξαν στα Peugeot 408 (149) και Subaru Volttera /Toyota bZ4X (133).

Ήταν η πρώτη φορά που η εκδήλωση για την ανάδειξη του COTY πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, έπειτα από έντεκα χρόνια διεξαγωγής στο αντίστοιχο Σαλόνι της Γενεύης. Η ανάδειξη του νικητή μεταδόθηκε διαδικτυακά μέσα από τις εγκαταστάσεις της Έκθεσης των Βρυξελλών, ενώ το αποτέλεσμα κρίθηκε από τις ψήφους 57 μελών, από 22 ευρωπαϊκές χώρες.

Η Ελλάδα εκπροσωπείται στο θεσμό σταθερά από το 1982 και μετά, με τον ιδρυτή του περιοδικού «4Τροχοί» Κώστα Καββαθά να αποτελεί μόνιμο μέλος της Επιτροπής έως και το 2004 και τον διευθυντή του περιοδικού Στράτη Χατζηπαναγιώτου να αναλαμβάνει καθήκοντα στη θέση αυτή από την επόμενη χρονιά. Το 2021 τη σκυτάλη παρέλαβε η αρχισυντάκτρια του περιοδικού Ελένη Ξενάκη.

AYTOKINHTO THΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2023
Η ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Jeep Avenger 328
Volkswagen ID. Buzz 241
Nissan Ariya 211
Kia Niro 200
Renault Austral 163
Peugeot 408 149
Subaru Solterra/Toyota bZ4X 133

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη την τελετή ανάδειξης του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2023 στο επίσημο κανάλι του θεσμού στο YouTube:


Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89927
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες