Mitsospaoki4 έγραψε:
Στην κοπέλα μου :p
Περιμένω να μου στείλεις φώτο με το citroen :p
Mitsospaoki4 έγραψε:
Στην κοπέλα μου :p
Περιμένω να μου στείλεις φώτο με το citroen :p
Καλό όνειρο....Odi έγραψε:Volvo XC40.
Όνειρο ζωής.
tolis01 έγραψε:Στα ΕΛΠΕ δουλεύει ο αδερφός σου συνονόματε; κι ο κουμπάρος μου πήρε ένα Βόλβο κ βρίζει (είχε Subaru Impreza).
tolis01 έγραψε:Πάρε μπέμπα 1.
ΑποστόληςΑ έγραψε:Στη δεκαετία του 70 οι Ιταλοί ήταν μπροστά σε κάποια σημαντικά θέματα, όπως οι κινητήρες, τα κρατήματα, τα φρένα, κλπ. H Alfa Romeo ήταν leader στον τομέα της, αν και εμένα, ως μαθητή, με ενθουσίαζε η Lancia hpe (high performance estate), που η γραμμή της ήταν κόντρα στο τότε κατεστημένο, για να μην μιλήσω για κινητήρες, φρένα και κρατήματα.
Στην δεκαετία του 80 η Peugeot και εν γένει οι Γάλλοι έκαναν άλμα και σε κινητήρες και σε κρατήματα. Τα 205 και 309 Gti αποτέλεσαν πρότυπα κρατημάτων και τα πιο καθημερινά μοντέλα των τριών μεγάλων κατασκευαστών (Peugeot, Citroen, Renault) έπιασαν κορυφή στον συνδυασμό οδηγικής συμπεριφοράς και άνεσης. Οι Ιταλοί σταδιακά έχαναν την πρωτοκαθεδρία και παρήκμαζαν, ενώ κάποιες συχνές βλάβες έριξαν και την δημοφιλία τους.
Από τη δεκαετία του 90 και μετά η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία έπαιζαν τον πρώτο ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου των καθημερινών οδηγών, με τους Ιάπωνες (με πρώτη την Toyota) να μην παίζονται στον τομέα αυτό και τους υπόλοιπους Ασιάτες (Κορεάτες) να ακολουθούν με πολύ σημαντικά βήματα κυρίως στην τελευταία δεκαετία.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες