Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 02 Ιούλ 2021, 13:32

Renault Clio 1.6 Hybrid E-Tech vs Toyota Yaris 1.5 Hybrid

4 τροχοι - Μανώλης Σαλούρος

...
Στην πράξη
Οδηγώντας το Renault Clio Hybrid E-Tech, αντιλαμβάνεσαι αμέσως πόσο πιο γεμάτος είναι αυτός ο κινητήρας σε σχέση με των «απλών» εκδόσεων που έχουμε οδηγήσει μέχρι στιγμής. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,9 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Ακόμη και υπό πίεση η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει εύκολα τα 7,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ με επιλεγμένο το πρόγραμμα Eco (My Sense και Sport τα άλλα δύο) κυμαίνεται με ευκολία στα 6,5 λίτρα/100 χλμ.

Από εκεί και πέρα, αισθητά αναβαθμισμένη είναι γενικότερα η ποιότητα κύλισης της πέμπτης γενιάς του μοντέλου σε σχέση με του προκατόχου του, όπως και η ποιότητα απόσβεσης της ανάρτησης (MακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος πίσω), με τις ρυθμίσεις της να είναι γενικά μαλακές, κάτι που συναντάμε σε όλη την γκάμα του μοντέλου. Θα επιθυμούσαμε ταχύτερη και σαφέστερη απόδοση από το σύστημα διεύθυνσης, ενώ ένσταση εξακολουθούμε να έχουμε για το επίπεδο ηχομόνωσης της καμπίνας αλλά και για το γεγονός ότι υπάρχουν ταμπούρα στον πίσω άξονα (το υβριδικό Yaris διαθέτει δίσκους πίσω). Παρ’ όλα αυτά, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η απόδοση του συστήματος πέδησης είναι εξαιρετική και στα δύο αυτοκίνητα, με την αίσθηση να είναι καλύτερη στο Toyota.

Ένας από τους τομείς όμως που έδωσαν το βαρύτιμο τρόπαιο του COTY 2021 στο Toyota Yaris είναι και η φρεσκαρισμένη οδηγική εικόνα που παρουσιάζει. Σημαντική οδηγική βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο Yaris, το οποίο χαρακτηριζόταν από μια μαλθακότητα, που πήγαζε από τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος και των αναρτήσεων. Πλέον, με το υβριδικό σύστημα σαφέστατα βελτιωμένο, έχει δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο, το οποίο δε θεωρείται μεν σπορ (αν και υπάρχει πρόγραμμα Power), αλλά οι προτεραιότητες της κατασκευής είναι άλλες και η γκάμα έχει το «GR» να δίνει τις απαντήσεις των Ιαπώνων όπου αυτές ζητούνται.

Στον τομέα των επιδόσεων, το πολύ ελαφρύτερο Yaris (1.080 κιλά έναντι 1.323 κιλών του Clio) και παρά τη μικρότερη ισχύ του διατηρεί ένα μικρό προβάδισμα στην επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, η οποία ολοκληρώνεται σε 9,7 δλ., αλλά η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 175 χλμ./ώρα. Σαφέστατη επικράτηση όμως σημειώνεται στον σημαντικότατο -ειδικά για αυτές τις φουλ υβριδικές εκδόσεις- τομέα της κατανάλωσης, υπέρ του μοντέλου της Toyota. Στην πόλη μπορείς να δεις τιμές ακόμα και κάτω από τα 4 λίτρα/100 χλμ., ενώ εκτός η μέση τιμή δύσκολα ξεπερνάει τα 6 λίτρα/100 χλμ. Συγκριτικά, έπειτα από κοινή διαδρομή περίπου 500 χιλιομέτρων με κάθε τύπου οδικό δίκτυο και ρυθμό, το Clio σημείωσε 6,9 λίτρα/100 χλμ. και το Yaris 5,1 λίτρα/100 χλμ. Φυσικό επακόλουθο και η υπεροχή στις εκπομπές CO2 (WLPT), με 86 γρ./χλμ. για το Yaris έναντι των 96 γρ./χλμ. του Clio.

Το μυστικό αυτού του νέου Yaris βρίσκεται χωρίς αμφιβολία στις δυνατότητες του πλαισίου, ίσως του κορυφαίου ανάμεσα στα σουπερμίνι της εποχής μας. Η αναθεώρηση των διαστάσεων, τα φαρδύτερα μετατρόχια, το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το σφίξιμο των αναρτήσεων χαρίζουν πλέον μια ευχάριστη σαφήνεια στις στροφές και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς έντονες κλίσεις ή παραχωρήσεις στην απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Την ίδια ώρα, το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει κάποια περισσότερη και σαφέστερη πληροφόρηση από εκείνο του Clio, ενώ σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, έχει πιο φυσιολογική και συμμετοχική αίσθηση.

Ξεκάθαρο προβάδισμα
Χωρίς αμφιβολία επικροτούμε την πολιτική της Renault να συνδυάσει τη φουλ υβριδική τεχνολογία με το best-seller της Clio. Το κέρδος στον τομέα της κατανάλωσης είναι χειροπιαστό, κι αυτό χωρίς να υστερεί στον τομέα των επιδόσεων, με το κόστος της συγκεκριμένης έκδοσης να ξεκινάει από τα 22.990 ευρώ για την έκδοση Expression, τα 23.990 ευρώ για την Expression Plus και τα 25.230 ευρώ για την Dynamic, όπως αυτή της δοκιμής μας.

Εντούτοις, η ολοκληρωμένη προσωπικότητα του Car Of The Year 2021, Toyota Yaris, και ειδικά στην ώριμη πλέον υβριδική εκδοχή του, δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση. Πλαίσιο για σεμινάριο, οδηγική συμπεριφορά που έχει αφήσει πίσω του οτιδήποτε το μεμπτό, και τιμοκατάλογος-πραγματική πρόκληση για αυτά που προσφέρει το Toyota Yaris 1.5 Hybrid, με αρχική τιμή τα 17.460 ευρώ για την έκδοση Active, ενώ το Style όπως της δοκιμής μας ξεκινάει από τα 20.160 ευρώ._ 4Τ

RENAULT CLIO 1.6 HYBRID E-TECH

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.598 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ (β/κ): 91 ίπποι/5.600 σ.α.λ. > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ (β/κ): 144 Nm/3.200 σ.α.λ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ (η/κ): 49 ίπποι > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ (η/κ): 205 Nm > ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 140 ίπποι > ΚΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο E-TECH > ΑΝΑΡΤΗΣΗ E/Π: Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας > ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.050×1.798×1.440 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.583 χλστ. > ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ: 391-1.069 λίτρα > ΒΑΡΟΣ (κενό): 1.323 κιλά* > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 9,9 δλ.* > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 χλμ./ώρα* > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 6,9 λίτρα/100 χλμ. > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 96-114 γρ./χλμ. > ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 22.990 ευρώ

TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.490 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ (β/κ): 91 ίπποι > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ (β/κ): 120 Nm > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ (η/κ): 80 ίπποι > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ (η/κ): 141 Nm > ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 116 ίπποι > ΚΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο e-CVT > ΑΝΑΡΤΗΣΗ E/Π: Γόνατα ΜακΦέρσον/Ημιάκαμπτος άξονας > ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 3.940×1.745×1.470 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.540 χλστ. > ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ: 286 λίτρα > ΒΑΡΟΣ (κενό): 1.080 κιλά* > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 9,7 δλ.* > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 175 χλμ./ώρα* > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 5,1 λίτρα/100 χλμ. > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 86-98 γρ./χλμ. > ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 17.460 ευρώ
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 24 Αύγ 2021, 21:47

Le Mans 24 ώρες: άνετη νίκη για την Τοyota

4τροχοι - Σπύρος Χατήρας

Η Toyota κέρδισε τις 24 ώρες του Le Mans για τέταρτη συνεχόμενη φορά, με τον Kamui Kobayashi που ήταν μέλος του πληρώματος του νικητήριου πρωτοτύπου να γίνεται ο τέταρτος Ιάπωνας πιλότος που ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στον θρυλικό αγώνα.

Η 89η έκδοση των 24 ωρών του Le Mans δεν είχε καθόλου σασπένς σε ό,τι αφορά τη μάχη για την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Τα δύο πρωτότυπα της Toyota τέθηκαν εξαρχής επικεφαλής και παρέμειναν με άνεση εκεί, αφού στην κατηγορία των Hypercars (τη μόνη που μπορούσε να διεκδικήσει τη νίκη στη γενική κατάταξη) δεν υπήρχε αξιόμαχος αντίπαλος.

Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα ήταν ταχύτερα σε κάθε γύρο από 2 μέχρι 4 δευτερόλεπτα (ίσως και παραπάνω), με συνέπεια το μόνο που απασχολούσε τους ενδιαφερόμενους να είναι ποιο από τα δύο θα έπαιρνε τη νίκη (το #7 ή το #8). Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του #7 (το #8 είχε κερδίσει τις τρεις προηγούμενες διοργανώσεις).

Η αποστολή λοιπόν εξετελέσθη, με διαφορά δύο γύρων από το #8 Toyota, στο οποίο μέλος του πληρώματος ήταν και ο τρις προηγούμενος νικητής, ο Ιάπωνας Kajuki Nakajima. Xαράς ευαγγέλια λοιπόν για τους Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez, που θα γευτούν τη σαμπάνια και θα σηκώσουν το ευμεγέθες βαρύτιμο τρόπαιο.

Στη δεύτερη θέση του βάθρου των νικητών, το άλλο πλήρωμα της Toyota (Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima, Brendon Hartley) θα τους χειροκροτήσει θερμά. Στην τρίτη θέση του βάθρου των νικητών και τέσσερις γύρους πίσω από το πρώτο Τoyota τερμάτισε άξια (μια και βρισκόταν σχεδόν σε όλο τον αγώνα εκεί) το #36 Alpine A480-Gibson με πλήρωμα τους Andre Negrao, Nicolas Lapierre και Matthieu Vaxiviere.

Στην κατηγορία LMP2 έγινε μάχη μεταξύ δύο πρωτοτύπων Oreca 07-Gibson, με τους αριθμούς #31 και #41, για να κερδίσει τελικά το #31 του Team WRT, με πλήρωμα τους Robin Frijns, Charles Milesi και Ferdinand Habsburg.

Στην κατηγορία LM GTE Pro η πρώτη θέση κατέληξε ύστερα από σκληρό αγώνα στην #51 Ferrari 488 GTE Evo της AF Corse, με οδηγούς τους James Calado, Alessandro Pier Guidi, Come Ledogar.

Στην κατηγορία LM GTE Am τη νίκη κέρδισε η #83 Ferrari 488 GTE Εvo της AF Corse, με πλήρωμα τους Francois Perrodo, Nicklas Nielsen και Alessio Rovera.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό mbison » Κυρ 05 Σεπ 2021, 13:50

Κουβεντούλα για το ατύχημα του τράπερ με την Πορσε που κάνετε?
Γιατι πίστευετε ότι το αμάξι φεύγει προς τα δεξιά ενώ κινείται ευθεία? Μήπως ήθελε να κάνει μπαντιλίκι?
Άβαταρ μέλους
mbison
 
Δημοσιεύσεις: 5152
Εγγραφή: Παρ 07 Μαρ 2014, 09:22

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό NikLiverpool » Κυρ 05 Σεπ 2021, 15:20

mbison έγραψε:Κουβεντούλα για το ατύχημα του τράπερ με την Πορσε που κάνετε?
Γιατι πίστευετε ότι το αμάξι φεύγει προς τα δεξιά ενώ κινείται ευθεία? Μήπως ήθελε να κάνει μπαντιλίκι?


Μπορεί να του σκάσε λάστιχο, Μπορεί να πάτησε φρένο και ανομοιόμορφα φαγωμένα τακάκια να το ρίξανε δεξιά. Πολλά Μπορεί. Ευτυχώς δεν τη πλήρωσε κάνας άσχετος να λέμε. Συγγνώμη αν ακούγομαι σκληρός αλλά οι μαλακιες πληρώνονται. Θες να τρέξεις, πάνε σε πίστα. Εγώ αυτό έχω κάνει. Δυστυχώς αυτό το πράγμα να είσαι στο φανάρι και να ρχεται ο καγκουρας από δίπλα, να μαρσάρει σα χαζός και να φεύγει με 200 είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Μου συμβαίνει τόσο συχνά που πλέον συνήθισα.
Άβαταρ μέλους
NikLiverpool
 
Δημοσιεύσεις: 1221
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 16 Νοέμ 2021, 20:49

Ανακοινώθηκαν οι 10 φιναλίστ για τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα 2022»

4ΤΡΟΧΟΙ

Σε ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε στις 15 Νοεμβρίου αναδείχθηκαν τα 10 νέα μοντέλα που θα διεκδικήσουν την κορυφή στη φετινή διοργάνωση των βραβείων «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα».

Σε ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2021, αναδείχθηκαν τα 10 νέα μοντέλα που θα διεκδικήσουν την κορυφή στη φετινή διοργάνωση των βραβείων «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», η οποία μάλιστα συμπίπτει με τη συμπλήρωση 15 ετών αδιάλειπτης λειτουργίας του θεσμού.

Οι δέκα φιναλίστ, που επελέγησαν από τους 26 δημοσιογράφους του ειδικού τύπου – μέλη του Συλλόγου για την Ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα – είναι με αλφαβητική σειρά οι εξής:

1. Citroen C4 C-Cross
2. Dacia Sandero
3. Fiat 500e
4. Ford Mustang Mach-E
5. Hyundai Bayon
6. Hyundai Tucson
7. Nissan Qashqai
8. Opel Mokka
9. Renault Arkana
10. Skoda Enyaq IV

Τα μοντέλα αυτά επελέγησαν από ένα σύνολο 17 νέων μοντέλων τα οποία λανσαρίστηκαν φέτος στην ελληνική αγορά και οδηγήθηκαν από τους δημοσιογράφους του Αυτοκίνητου της Χρονιάς για την Ελλάδα. Πέντε ακόμα νέα μοντέλα που λανσαρίστηκαν ή λανσάρονται εμπορικά αυτές τις μέρες και δεν είχαν οδηγηθεί από όλα τα μέλη του θεσμού δεν ήταν υποψήφια για τη δεκάδα.

Ενδεικτικό των αλλαγών που συντελούνται στο χώρο του αυτοκινήτου είναι το γεγονός ότι από τα 17 μοντέλα που ήταν τελικώς υποψήφια για τη δεκάδα τα εννιά ήταν πλήρως ηλεκτρικά (Audi Q4 e-tron / Sportback e-tron, BMW iX3, Fiat 500e, Ford Mustang Mach-E, Honda e, Mercedes EQA, Skoda Enyaq IV, Volkswagen ID.4, Volvo XC40 Recharge), ενώ δύο ακόμη μοντέλα είναι διαθέσιμα και σε συμβατικές και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση (Citroen ë-C4 Electic και Opel Mokka e).

Η ψηφοφορία για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου του 2022» θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Δεκεμβρίου. Ακριβής ημερομηνία και λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 21 Νοέμ 2021, 13:49

H νέα Ferrari Daytona SP3 είναι χάρμα οφθαλμών

4ΤΡΟΧΟΙ - Χρήστος Αποστολόπουλος

Εικόνα

H νέα Ferrari Daytona SP3 είναι ένα κεντρομήχανο roadster της οικογένειας Icona της ιταλικής εταιρείας, με V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα 840 ίππων, που έρχεται να αποτίσει φόρο τιμής στις επιτυχίες και δημιουργίες του cavallino rampante στους αγώνες.

To όνομα της νέας Ferrari Daytona SP3 αντλεί την έμπνευσή του από το ιστορικό 1-2-3 της ιταλικής εταιρείας στις 24 Ώρες της Daytona του 1967 με τις αγωνιστικές 330 P3/4, 330 P4 και 412 P – επιτυχία που αποτέλεσε όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σήμερα η Ferrari «τη χρυσή εποχή των αγωνιστικών με καλυμμένους τροχούς και ένα διαρκές σημείο αναφοράς για γενιές μηχανικών και σχεδιαστών».

Όπως επισήμως ανακοινώθηκε προ ολίγου, η νέα Ferrari Daytona SP3 θα κατασκευαστεί σε μόλις 599 αντίτυπα (σ.σ.: 100 επιπλέον σε σχέση με τις Monza SP1 και SP2), με κάθε ένα από αυτά να κοστίζει, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, 2 εκατ. ευρώ.

Σε αντίθεση με τις SP1 και SP2, η οποίες… δυσκολεύονται να βγάλουν πιστοποίηση για χρήση σε δημόσιο δρόμο (εξαιτίας της απουσίας παρπρίζ), η νέα Daytona SP3 θα μπορεί να κυκλοφορεί «ελεύθερη» στους δημόσιους δρόμους ανά τον κόσμο.

Η νέα Ferrari Daytona SP3 είναι το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου, μετά την υβριδική LaFerrari του 2018, που χρησιμοποιεί έναν V12 κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο. Για την περίσταση, το ατμοσφαιρικό διαμάντι των 6,5 λίτρων αποδίδει χωρίς την παρουσία κανενός είδους ηλεκτρικής υποβοήθησης 840 ίππους (618 kW) στις 9.250 σ.α.λ. και 697 Nm ροπής στις 7.250 σ.α.λ. – ο μέγιστος ρυθμός περιστροφής του κινητήρα είναι οι 9.500 σ.α.λ.

Για την ιστορία, η νέα Ferrari Daytona SP3 είναι το πιο ισχυρό μη ηλεκτροκίνητο μοντέλο που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα το Maranello.

Οι αναβαθμίσεις του κινητήρα σε σχέση με την 812 Competizione επεκτείνονται στην τροποποιημένη εισαγωγή και εξαγωγή, τις ελαφριές μπιέλες από τιτάνιο και το νέο στροφαλοφόρο άξονα. Σε συνδυασμό με ένα 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, η νέα Daytona SP3 είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,85 και 7,4 δλ., επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα πάνω από 340 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με την Ferrari, το βάρος της χωρίς υγρά δεν υπερβαίνει τον 1,5 τόνο, γεγονός που εξασφαλίζει μια αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 1,77.

Εικόνα

Οι αναφορές στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ‘60 εκτείνονται, πέρα από τα μηχανικά μέρη, σε μια αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη σχεδίαση που συνδυάζει στοιχεία των εμβληματικών αυτών κατασκευών με εκείνα από τρέχοντα μοντέλα της γκάμας. Όπως για παράδειγμα, το χαμηλό παρμπρίζ, που δημιουργεί μια προφανή σύνδεση με την P3/4. Την ίδια στιγμή, τα εμπρός φτερά «φωτογραφίζουν» σπορ πρωτότυπα της Ferrari, όπως τα 512 S, 712 Can-Am και 312 P.

Την ίδια στιγμή, ένα κινούμενο πάνελ στο κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα έρχεται να αποτίσει φόρο τιμής στους αναδυόμενους προβολείς που κάποτε ήταν δημοφιλείς στα supercars. Ταυτόχρονα, οι πλαϊνοί καθρέφτες τοποθετούνται στην κορυφή των εμπρός φτερών – για βελτίωση της ροής του αέρα, για καλύτερη αλλά και για να ξυπνά, επίσης, μνήμες του παρελθόντος.

Στο πίσω μέρος, η Daytona SP3 διαφοροποιείται από τις σύγχρονες Ferrari με μια μοναδική στοίβα «λεπίδων» να κυριαρχεί κάτω από μια «φωτεινή ράβδο», η οποία λέγεται ότι προσδίδει «μια εμφάνιση που είναι φουτουριστική και ταυτόχρονα αποτελεί ένα νεύμα στο σχεδιαστικό DNΑ της Ferrari».

Η Ferrari δηλώνει επίσης ότι η Daytona SP3 είναι το πιο αποδοτικό αεροδυναμικά αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ το Maranello – και μάλιστα χωρίς τη βοήθεια ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων.

Το ρετρό αλλά και φουτουριστικό στιλ συνεχίζεται και στην καμπίνα, στοιχεία της οποίας είναι διαμορφωμένα με σημείο αναφοράς προηγούμενα αγωνιστικά αυτοκίνητα της μάρκας. Τα καθίσματα, για παράδειγμα, είναι ενσωματωμένα στο αμάξωμα, αντί να τοποθετούνται απευθείας στο πλαίσιο, όπως στα κλασικά αγωνιστικά πρωτότυπα. Έτσι, ο οδηγός και ο συνεπιβάτης κάθονται πιο χαμηλά και πιο ξαπλωμένοι από ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη Ferrari δρόμου (η εταιρεία, μάλιστα, συγκρίνει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ακόμα και με μονοθέσια!). Ως εκ τούτου, το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου είναι μόλις 1.142 χλστ.

Κλείνοντας αξίζει να αναφερθεί ότι η νέα Ferrari Daytona SP3 έχει κατανομή βάρους 44/56 εμπρός και πίσω, και χρησιμοποιεί φρένα με δίσκους διαμέτρου 398 και 380 χλστ., σε συνδυασμό με ειδικά εξελιγμένα ελαστικά P Zero Corsa της Pirelli με διαστάσεις 265/30 R20 και 345/30 R21 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 02 Δεκ 2021, 20:21

World record for the BUGATTI Chiron: the 1,500 PS super car has accelerated from a standing start to 400 km/h (249 mph) and braked back to a standstill in just 42 seconds (41.96). This is the fastest time ever reached and officially measured for this driving manoeuvre for a production vehicle throughout the world. The Chiron completed the manoeuvre in a distance of only 3.112 kilometres. This underscores the supercar’s unique position in the extreme performance range. The world record was set by Juan Pablo Montoya, winner of the Formula 1 Monaco Grand Prix, two-time winner of the Indy 500 and three-time winner of the 24 hours of Daytona. The 0-400-0 manoeuvre is the first step on the way to a new world speed record for production vehicles which Bugatti intends to set in 2018 and a further highlight in the success story of the Chiron.

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 04 Δεκ 2021, 14:28

Bugatti Chiron VS Rafale

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 21 Δεκ 2021, 22:27

Το Hyundai Tucson είναι το «Αυτοκίνητο του 2022»

4ΤΡΟΧΟΙ

Εικόνα

Το Hyundai Tucson αναδείχθηκε σε «Αυτοκίνητο του 2022», κυριαρχώντας στην τελική ψηφοφορία των 26 δημοσιογράφων-μελών του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα».

Tο νέο SUV της Hyundai έλαβε συνολικά 435 βαθμούς, αποκτώντας ένα σαφές προβάδισμα έναντι των υπολοίπων εννέα μοντέλων που λανσαρίστηκαν φέτος στη χώρα μας και είχαν επιλεγεί – μαζί με το Tucson – για την τελική φάση, της διαδικασίας.

Η πληρότητα της γκάμας, αλλά και η εντυπωσιακή αναβάθμιση της ποιότητας του μοντέλου είναι αυτή που τελικά έδωσε το προβάδισμα στο Hyundai Tucson, το οποίο είναι ο φετινός νικητής του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα». Όπως είναι γνωστό το νέο SUV της Hyundai προσφέρεται τόσο με «εξηλεκτρισμένους» βενζινοκινητήρες και ντίζελ, όσο και σε πλήρως υβριδική έκδοση, αλλά και ως plug in hybrid.

Σε σχετικά μικρή απόσταση ακολούθησε το Nissan Qashqai το οποίο εκτιμήθηκε από τους δημοσιογράφους του του ειδικού τύπου και μέλη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα αφενός για την κορυφαία άνεση που προσφέρει και αφετέρου για την συνολική του ποιότητα – στοιχεία που το καθιστούν άξιο διάδοχο ενός διαχρονικού best seller για τη Nissan.

Λίγο πιο πίσω βρέθηκε το Opel Mokka που εντυπωσίασε πρώτα απ’ όλα με το design του – το οποίο σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Opel – αλλά και την ευχαρίστηση της οδήγησης που προσφέρει χάρη στα σπορ χαρακτηριστικά του. Παράλληλα εκτιμήθηκε το γεγονός ότι το Mokka όχι μόνο προσφέρει μια πλήρη γκάμα με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, αλλά είναι διαθέσιμο και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση.

Tα αποτελέσματα για το «Αυτοκίνητο του 2022»:

1. Hyundai Tucson 435
2. Nissan Qashqai 373
3. Opel Mokka 282
4. Ford Mustang Mach–E 242
5. Renault Arkana 233
6. Citroen C4 C–Cross 230
7. Dacia Sandero 225
8. Skoda Enyaq iV 211
9. Fiat 500 194
10. Hyundai Bayon 175

Τα μοντέλα της τελικής δεκάδας επελέγησαν από ένα σύνολο 17 νέων μοντέλων τα οποία λανσαρίστηκαν φέτος στην ελληνική αγορά και οδηγήθηκαν από τους δημοσιογράφους του Αυτοκίνητου της Χρονιάς για την Ελλάδα.

Ενδεικτικό των αλλαγών που συντελούνται στο χώρο του αυτοκινήτου είναι το γεγονός ότι από το φετινό Top-10 τρία μοντέλα (Fiat 500, Ford Mustang Mach–E και Skoda Enyaq IV) είναι πλήρως ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, ενώ δύο ακόμα μοντέλα είναι διαθέσιμα και σε συμβατικές και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση (Citroen ë-C4 Electic & Opel Mokka e)

H ανάδειξη του Αυτοκινήτου του 2022 έγινε σε ειδική εκδήλωση μέσω διαδικτύου (στο πλαίσιο της αποφυγής οποιουδήποτε συγχρωτισμού – λόγω της πανδημίας) και προβλήθηκε online ως Digital Event. Της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων προηγήθηκε ενδιαφέρουσα προβολή της τελικής φάσης δοκιμών στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων (https://atx.gr/to-aftokinito-tis-chroni ... n-megaron/), όπως επίσης, αφιέρωμα στα 15 χρόνια από την ίδρυση του «ΑτΧ για την Ελλάδα».

Δεν ξεχνάμε την οδική ασφάλεια
Χαιρετισμούς στην εκδήλωση απηύθυναν ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος και ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.

Ειδικότερα, ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, εξήρε το ρόλο των δημοσιογράφων-μελών του θεσμού, τους οποίους τους «αισθάνεται συνεργάτες με την ευρεία έννοια», όπως ανέφερε επί λέξει. «Το δικό σας λειτούργημα είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη δική μας προσπάθεια στον τομέα των μεταφορών», σημείωσε.

Γνωρίζοντας, λοιπόν, ότι απευθύνεται σε εξειδικευμένους συντάκτες που έχουν αφιερώσει την καριέρα τους στο συγκεκριμένο θέμα υπογράμμισε δύο συγκεκριμένα ζητήματα. Σε ότι αφορά την οδική ασφάλεια, τόνισε πως πρόκειται για εθνικό ζήτημα και μετά από πολλά χρόνια η πατρίδα μας δεν συζητά απλώς, αλλά υλοποιεί ένα στρατηγικό σχέδιο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Μάλιστα, πρόσθεσε ότι με χαρά αναμένει και τις προτάσεις των συντακτών αυτοκινήτου. Πέραν τούτου, ο υφυπουργός έδωσε έμφαση στην προσπάθεια της Κυβέρνησης να βοηθήσει σε σχέση με την ανανέωση του γηρασμένου στόλου οχημάτων που υπάρχει στην Ελλάδα. Επί του προκειμένου σημείωσε ότι οι ταξινομήσεις στα αμιγώς ηλεκτρικά έχουν σχεδόν διπλασιαστεί σε σύγκριση με το 2020 και υπολογίζεται ότι «αυτή η τάση θα συνεχιστεί και το πιθανότερο είναι να ενισχυθεί». «Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι από την πλευρά του υπουργείου Μεταφορών θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να στηρίξουμε αυτή την πορεία, που θα κάνει περισσότερο φιλικές τις μετακινήσεις προς το περιβάλλον», κατέληξε, ευχόμενος κάθε επιτυχία στο έργο των δημοσιογράφων-μελών του ΑτΧ , τους οποίους χαρακτήρισε αξιόπιστους, σοβαρούς, συνεπείς, διότι πάνω από όλα αγαπούν αυτό που κάνουν.

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, κάλεσε τα μέλη του θεσμού να αναδεικνύουν με την αρθρογραφία τους θέματα που αφορούν την ασφάλεια και να προβάλουν, κυρίως, τα αυτοκίνητα που φέρουν στον βασικό τους εξοπλισμό πλήρη συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Ο ίδιος ως λάτρης του αυτοκινήτου και του μηχανοκίνητου εξοπλισμού, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, γνωρίζει καλά πόσο σημαντική είναι η προτροπή των συντακτών του Ειδικού Τύπου προς το κοινό να αγοράζει το πιο ασφαλές όχημα που μπορεί. Παρακάλεσε, δε, να εξαίρονται οι καλές πρακτικές που αφορούν στην οδική ασφάλεια, υπογραμμίζοντας ότι τα ρεπορτάζ των συντακτών αυτοκινήτου επηρεάζουν την συμπεριφορά των Ελλήνων στο δρόμο. Ο κ.Αυγενάκης επανέλαβε τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης, και, ειδικότερα το σε σχέση με το δικό του χαρτοφυλάκιο, όσον αφορά το «Ράλι Ακρόπολις».

Σημείωσε πως επανήλθε με πολλές δυσκολίες, ωστόσο, διοργανώθηκε αρτιότατα και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. «Και, ναι, ήρθε για να μείνει», πρόσθεσε. Παράλληλα, προωθούνται ευρύτερα τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως έγινε και με το «Ράλι Σταρ», με φιλοδοξία ανάδειξης της νέας γενιάς ταλαντούχων οδηγών στο εθνικό και το διεθνές στερέωμα. Τέλος, ο υφυπουργός στάθηκε στη διοργάνωση με μεγάλη επιτυχία καινοτόμων δράσεων οδικής ασφάλειας και στη συνέχεια επένδυσης, με ακόμη μεγαλύτερη ένταση, στην ασφαλή οδήγηση, που συνιστά το μόνο δρόμο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

15 χρόνια Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα
Ο θεσμός «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» συμπληρώνει φέτος 15 χρόνια από την ίδρυσή του. Στο διάστημα αυτό δεν σταμάτησε να εξελίσσεται διαρκώς. Δεν έμεινε στατικός, λειτούργησε δημοκρατικά και ανοιχτά.

Οι επιλογές των εκλεκτόρων γίνονται με κριτήρια που αφορούν στην τεχνολογία, στην ασφάλεια, στην ποιότητα, στην πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, το σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό το οποίο συμβάλλει, ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην εκάστοτε ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη των καταναλωτών για την αυτοκίνηση.

Σημειώστε ότι από όλα τα νέα μοντέλα που εισέρχονται κάθε χρόνο στην εγχώρια αγορά, προκρίνονται, στα μέσα Νοεμβρίου, τα 10 καλύτερα – αυτά που έρχονται πιο κοντά στα κριτήρια τα οποία έχουν τεθεί. Ένα μήνα αργότερα, γίνεται η τελική ψηφοφορία με συγκεκριμένη διαδικασία.

Στη 15ετή λειτουργία του ΑτΧ για την Ελλάδα, πέραν του φετινού νικητή (Hyundai Tucson) τον τίτλο έχουν πάρει τα εξής μοντέλα:

15 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ της ΧΡΟΝΙΑΣ για την ΕΛΛΑΔΑ

2007 - Seat Leon
2008 - Mazda 2
2009 - Honda Jazz
2010 - Skoda Yeti
2011 - Volvo S60
2012 - Lancia Ypsilon
2013 - Volvo V40
2014 - Renault Clio
2015 - Opel Corsa
2016 - Jeep Renegade
2017 - Citroen C3
2018 - Ford Fiesta
2019 - Skoda Karoq
2020 - Peugeot 208
2021 - Renault Captur

Το «Αυτοκίνητο του 2022» τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Χορηγοί είναι η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, το Ι.ΚΤΕΟ ΚΟΜΒΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ και το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ. Χορηγοί επικοινωνίας: περιοδικά Car and Driver και Motori. Την όλη διοργάνωση επιμελείται η CGC Communication.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό NikLiverpool » Τρί 21 Δεκ 2021, 23:33

Από ηλεκτρικά στην Ελλάδα τι παίζει? Έχουν φέρει τίποτα? Άλλο κρίμα που δεν γίνονται σοβαρές κινήσεις σ αυτό το θέμα. Σε συνδυασμό με φωτοβολταϊκά έχεις ουσιαστικά δωρεάν καύσιμα..
Άβαταρ μέλους
NikLiverpool
 
Δημοσιεύσεις: 1221
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 22 Δεκ 2021, 09:00

Έχουν έρθει κάποια, αλλά είναι ακόμη ακριβά, χώρια που κάπως πρέπει να τα φορτίζεις κι εγώ που μένω σε πολυκατοικία δεν ξέρω το πώς. Μπορεί βέβαια στα βενζινάδικα να έχουν ταχυφορτιστές, αλλά δεν ξέρω πόσο σε χρεώνουν.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό kerk » Τετ 22 Δεκ 2021, 09:23

Ενας χάρτης με τους σταθμούς φόρτισης στην Ελλάδα.

https://www.autonomous.gr/stathmoi-fort ... in-ellada/

Υπ'οψιν, οι σταθμοι 20 kW φορτίζουν τις μπαταρίες σε 8 περίπου ώρες (αναλόγως με το μοντέλο) ενώ οι 50 kW σε 1,5-2 ώρες.

Οι αυτονομίες που δίνονται είναι με ταχύτητες 80-90 km/h οπότε νομίζω οτι για να βγείς εκτός πόλης θα πρέπει να προγραμματίσεις τις στάσεις σου πολύ προσεκτικά και να έχεις αφθονο χρόνο για στάσεις. Οπότε , κατα τη γνώμη μου πάντα, ακόμα η τεχνολογία των μπαταριών είναι περιοριστική.

Εκτός αν έχεις την δυνατότητα να πάρεις ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για χρήση εντός πόλης και να έχεις και ενα συμβατικό στην περίπτωση που θέλεις να ταξιδέψεις :D
Άβαταρ μέλους
kerk
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 19:40

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό joshua » Τετ 22 Δεκ 2021, 09:53

Eγω αυτο κανω.Εφυγα απο τη λογικη ενος μεγαλου και ενος μικρου αυτοκινητου και εχω πλεον 2 μεσαια το ενα ηλεκτρικο αφου τη συντριπτικη πλειοψηφια των χλμ την κανω μεσα στη πολη.
Time to get it, before you let it get to you
Here he comes now, stick to your guns and let him through
Άβαταρ μέλους
joshua
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 24064
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό tolis01 » Τετ 22 Δεκ 2021, 11:20

ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Viral έχει γίνει η ανάρτηση του Μάριου Παπαλουκά στο διαδίκτυο σχετικά με την εμπειρία του οδηγώντας ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Όπως όλα δείχνουν το όνειρο του έγινε πραγματικότητα αλλά μετατράπηκε σε εφιάλτη εξηγώντας αναλυτικά τους λόγους. Η ανάρτηση του αναλυτικά:

ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης έζησα μια 24ωρη εμπειρία (τόσο άντεξα) με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη. Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν. ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μιλάμε για ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Ξεκίνησα για μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη για δουλειά (άρα δεν είχα περιθώρια για σπατάλη χρόνου).

Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ. Μέχρι να φτάσουμε στα Μέγαρα η φόρτιση κατέβηκε στο 75% οπότε ανησυχήσαμε κι αποφασίσαμε να ψάξουμε που έχει φορτιστές. Λοιπόν φορτιστές υπάρχουν μόνο στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη και έξω από τη Σπάρτη.

ΟΜΩΣ οι φορτιστές αυτοί είναι 22ΚW και χρειάζονται 8 ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα μικρό ηλεκτρικό. Φορτιστές 50KW υπάρχουν ένας στα Μέγαρα κι ένας 20 χλμ από τη Σπάρτη (Πελλάνα). Αυτοί θέλουν 1,5 ώρες για πλήρη φόρτιση. Φορτίσαμε λοιπόν γύρω στα 45 λεπτά το αυτοκίνητο στα Μέγαρα και καθήσαμε όρθιοι πίνοντας μια πορτοκαλάδα. Με την ψυχή στο στόμα και διαπληκτιζόμενοι αν θα έπρεπε να το παρκάρουμε στην Τρίπολη και να πάρουμε το ΚΤΕΛ για σιγουριά, φτάσαμε Σπάρτη σχεδόν άδειοι και το βάλαμε σε φορτιστή 22KW που βρισκόταν 1 χλμ έξω από τη Σπάρτη και καλέσαμε ραδιοταξί για να πάμε στη δουλειά μας.

Μετά από 4 ώρες φόρτισης επιστρέψαμε εκεί με ταξί μετά τη δουλειά μας και είχε φορτίσει στο 50%. Αφού δεν μπορούσαμε να φτάσουμε Αθήνα με μισό γέμισμα, αναγκαστικά ξανασταματήσαμε στην Πελλάνα στο φορτιστή των 50KW όπου μείναμε καμία ωρίτσα όρθιοι στο Κυλικείο μέχρι να φτάσει η φόρτιση στο 100%. Οδηγήσαμε προς Αθήνα με 90-100 χλμ την ώρα οπότε ενώ οδηγούσαμε αυτοκίνητο που «πατάει» και φερράρι, στο δρόμο μας περνούσαν και Zastava και μας μούτζωναν κιόλας που τους εμποδίζαμε.

Θα μου πείτε ναι αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις φθηνα. Αμ δε, που ταξιδεύεις φθηνά. Το αυτοκίνητο παίρνει περίπου 60KW. Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.

Με απλά λόγια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για πλούσια αγόρια που έχουν κανα-δύο άλλα αυτοκίνητα για να κάνουν τη δουλειά τους και θέλουν κι ένα ακόμη πολύ ακριβό παιχνίδι για να «ρίχνουν» στα φανάρια στις φερράρι, στα παπάκια και στα βεσπάκια.Αν το θέλετε για κανονικό αυτοκίνητο, ξαναδέστε το σε 10 χρονάκια. Μέχρι τότε μια χαρά είναι τα υβριδικά.


https://www.diaforetiko.gr/min-xanakoyso-gia-ilektriko-aytokinito-gia-na-kaneis-400chlm-theleis-70e/
Λοιπὴ δ' ἐστὶ τῆς Εὐρώπης ἥ τε Μακεδονία καὶ τῆς Θρᾴκης τὰ συνεχῆ [ τα]ύτῃ μέχρι Βυζαντίου καὶ ἡ Ἑλλὰς καὶ αἱ προσεχεῖς νῆσοι.Ἔστι μὲν οὖν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία· ... Εἶτα μετ' ὀλίγα μέμνηται Κυψέλων καὶ τοῦ Ἕβρου ποταμοῦ.Καταγράφει δὲ καί τι σχῆμα παραλληλόγραμμον,ἐν ᾧ ἡ σύμπασα Μακεδονία ἐστίν.
Άβαταρ μέλους
tolis01
 
Δημοσιεύσεις: 6096
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό tolis01 » Τετ 22 Δεκ 2021, 11:26

Και για bonus την κορυφαία αντίδραση αγανακτισμένου Φινλανδού ιδιοκτήτη Tesla που αποφάσισε να εκδηλώσει με ξεχωριστό τρόπο τη δυσαρέσκειά του απέναντι στην απάτη, ανατινάσσοντας με 30 κιλά δυναμίτη ένα Model S.

Με άδοξο αλλά εντυπωσιακό έληξε η συμβίωση ενός Φιλανδού με το κορυφαίο μοντέλο της Tesla. Ο Tuomas Katainen απέκτησε ένα Model S και ενώ όλα έδειχναν να πηγαίνουν κατ’ ευχή, άρχισαν να χτυπούν την πόρτα του Φιλανδού.

Μάλλον το αγόρασε μεταχειρισμένο, καθώς μόλις 1500 χιλιόμετρα πρόλαβε να κάνει και τ' αυτοκίνητο χρειάστηκε συνεργείο με τα γνωστά προβλήματα αξιοπιστίας. Όταν του ζήτησαν 20 χιλ. ευρώ για αλλαγή μπαταριών, δεν το πολυσκέφτηκε και στο βίντεο τι έκανε με την παρέα του.

Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΔΕΝ αλλάζουμε μπαταρίες, αλλά αλλάζουμε ολόκληρο το αυτοκίνητο, καθώς οι σημερινής τεχνολογίας μπαταρίες είναι βασικό δομικό συστατικό τους. Αυτό πρέπει να γίνεται χονδρικά κάθε περίπου 10 χρόνια, (γι' αυτό και η Tesla δίνει 8 χρόνια εγγύηση). Πρακτικά λοιπόν αν κάθε 10 χρόνια πρέπει ν' αλλάζουμε αυτοκίνητο, οι χώρες που τα παράγουν θα είναι τρισευτυχισμένες. Και αδιαφορώντας πλήρως, όχι μόνο για την οικονομική εξόντωση των καταναλωτών, αλλά και για το ολοκληρωτικό ξεκοίλιασμα του πλανήτη, προκειμένου να βρούμε τα απαραίτητα μέταλλα.

Εύγε στον Tuomas Katainen (έβαλε και κούκλα ομοίωμα του απατεώνα Μασκ στο αυτοκίνητο)!

Λοιπὴ δ' ἐστὶ τῆς Εὐρώπης ἥ τε Μακεδονία καὶ τῆς Θρᾴκης τὰ συνεχῆ [ τα]ύτῃ μέχρι Βυζαντίου καὶ ἡ Ἑλλὰς καὶ αἱ προσεχεῖς νῆσοι.Ἔστι μὲν οὖν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία· ... Εἶτα μετ' ὀλίγα μέμνηται Κυψέλων καὶ τοῦ Ἕβρου ποταμοῦ.Καταγράφει δὲ καί τι σχῆμα παραλληλόγραμμον,ἐν ᾧ ἡ σύμπασα Μακεδονία ἐστίν.
Άβαταρ μέλους
tolis01
 
Δημοσιεύσεις: 6096
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες