Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μαυρο Χιονι » Παρ 04 Μαρ 2022, 23:12

Ή το σκοντα που το προσφέρουν χωρίς κεντρική κονσόλα επειδή υπάρχει έλλειψη τσιπ στην αγορά; Τον άλλον τον είπανε, έλα μωρέ τώρα ποιος ακούει ράδιο και πει στη δουλειά;;; και θέλανε να του το σπρωξουνε έτσι.
Όσοι πάμε, τόσοι γυρίζουμε!

Κανόνες Λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9879
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 05 Μαρ 2022, 14:20

Το κοράκι της Lada: Lada Raven

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μαυρο Χιονι » Σάβ 05 Μαρ 2022, 18:58

Νιβα δεν θα γίνει ΠΟΤΕ!
Όσοι πάμε, τόσοι γυρίζουμε!

Κανόνες Λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9879
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 05 Μαρ 2022, 19:42

Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 12 Μαρ 2022, 20:24

Αντιολισθητικές αλυσίδες: Υποχρεωτικές σε όλα τα οχήματα

4troxoi

Yπουργική απόφαση oρίζει ότι από τον Οκτώβριο ως τον Απρίλιο όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν στο αυτοκίνητό τους αντιολισθητικές αλυσίδες, χιονοκουβέρτες ή να φέρουν χιονολάστιχα.

Την υπογραφή υπουργικής απόφασης που αναφέρει ότι από τον Οκτώβριο ως τον Απρίλιο όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν στο όχημά τους αλυσίδες, χιονοκουβέρτες ή να φέρουν χιονολάστιχα, ανακοίνωσε ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Δήλωσε επίσης ότι η τοποθέτηση αντιολισθητικών αλυσίδων θα γίνει υποχρεωτικό μάθημα για τους υποψήφιους οδηγούς και μάλιστα θα εξετάζονται δειγματοληπτικά.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών, η απόφαση θα ισχύσει από τον ερχόμενο Οκτώβριο, καθώς χρειάζεται ένα διάστημα μέχρι να δημοσιοποιηθεί. Ο κ. Παπαδόπουλος ανακοίνωσε ακόμη ότι μέχρι τέλος Μαΐου θα έχει δοθεί στη δημοσιότητα ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), που θα τεθεί σε διαβούλευση και εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα έχει τεθεί σε λειτουργία.

Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι θα μειωθούν τα όρια ταχύτητας στις πόλεις και θα αυξηθούν σε κάποια σημεία των Εθνικών Οδών.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό BlackFriday » Σάβ 12 Μαρ 2022, 20:39

Στη βόρεια Ελλάδα οι περισσότεροι αναγκαστικά επενδύουμε σε χιονολαστιχα. Καιρός είναι να ενημερωθούν και οι οδηγοί του νότου εφόσον οι εποχές έχουν αλλάξει και πλέον χιονίζει παντού. Οι αλυσίδες και οι κουβέρτες είναι μια λύση έκτακτης ανάγκης με την οποία μπορεις να μετακινηθεις ελάχιστα και δεν μπορείς να διανύσεις μεγάλη απόσταση με αλυσίδα.
BlackFriday
 
Δημοσιεύσεις: 2953
Εγγραφή: Τετ 01 Μαρ 2017, 17:48

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 12 Μαρ 2022, 21:19

Το πρόβλημα με τα χιονολάστιχα είναι ότι πρέπει να αγοράσεις άλλη μία τετράδα ελαστικών που να την αποθηκεύεις κάπου εκτός του τετραμήνου Δεκεμβρίου - Μαρτίου.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Leopontios » Σάβ 12 Μαρ 2022, 21:58

τα all season λάστιχα που έχουν το σύμβολο της αλπικής χιονονιφάδας
καλύπτουν τις προδιαγραφές για χιονολαστιχο ακόμα και σε χώρες με πολύ περισσότερο χιόνι
για την Ελλάδα στο 90% των περιοχών δε χρειάζεται κάτι παραπάνω
Άβαταρ μέλους
Leopontios
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Τετ 12 Ιαν 2022, 21:05

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 12 Μαρ 2022, 22:02

Tα all season δεν πρέπει να είναι τα χιονολάστιχα τα οποία θα μνημονεύει η ΥΑ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Leopontios » Σάβ 12 Μαρ 2022, 22:06

σε χώρες όπως η Γερμανία ή η Αυστρία τα all season με την αλπική χιονονιφάδα τα καλύπτει ο νόμος για χειμερινά λάστιχα
αντιγραφή θα κάνουν το νόμο
Άβαταρ μέλους
Leopontios
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Τετ 12 Ιαν 2022, 21:05

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 01 Ιουν 2022, 12:38

Η Toyota οδηγεί με διαφορά την κούρσα των πωλήσεων «απέναντι» στο VW Group

4ΤΡΟΧΟΙ - Χρ. Αποστολόπουλος

Η Toyota είναι με διαφορά της τάξης του 1 εκατομμυρίου αυτοκινήτων ο ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς «κόντρα» στο VW Group.

Η Toyota έχε βάλει ολοταχώς ρότα προκειμένου να καταστεί η μεγαλύτερη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, έχοντας ξεπεράσει τον… αιώνιο αντίπαλο του, το VW Group, κατά περισσότερα από 1 εκατομμύριο οχήματα μέχρι τον Απρίλιο.

Ενώ οι πωλήσεις και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών στην Κίνα έχουν βρει πολλά εμπόδια λόγω των μέτρων καραντίνας, η Toyota έχει καταφέρει να περιορίσει τη ζημιά σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από τον γερμανικό όμιλο των 12 εταιρειών.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής δήλωσε ότι οι παγκόσμιες παραδόσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 5,8% τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, ενώ οι πωλήσεις για τον Γερμανό αντίπαλό του μειώθηκαν κατά 26%.

Η Toyota κατάφερε να συνεχίσει να ξεπερνά την VW Group, παρά το γεγονός ότι δεν κατάφερε να επιτύχει τον στόχο παραγωγής τον περασμένο μήνα καθώς η ιαπωνική εταιρεία είχε βάλει προσωρινά φρένο, λόγω της εξάπλωσης του COVID-19 στην Ιαπωνία και στο εξωτερικό.

Ο Πρόεδρος της, Akio Toyoda, είπε στους υπαλλήλους τον Μάρτιο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία επανεξετάζει τα σχέδιά της, μαζί με τους προμηθευτές, για να αποφύγει τα προβλήματα

Από τη μεριά της, η VW δυσκολεύτηκε φέτος στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της, με τις παραδόσεις εκεί να μειώνονται κατά 30% μέχρι τον Απρίλιο. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει επίσης πολύ μεγαλύτερη παρουσία από την Toyota στη δυτική Ευρώπη, όπου η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία έχει διαταράξει περαιτέρω τις ήδη «προβληματικές» αλυσίδες εφοδιασμού.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 01 Ιουν 2022, 12:45

Η Mercedes είναι έτοιμη να παράξει ένα αυτοκίνητο 1.600 cc.
Μόνο που δεν θα είναι ένα απλό 1.600...
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 01 Ιουν 2022, 12:49

Εικόνα

Η δύναμη της Mercedes-AMG One προέρχεται από έναν V6 turbo κινητήρα 1.6 λίτρων που πιάνει «κόκκινα» στις 11.000 rpm. Προφανώς το «παζλ» δεν σταματά εδώ… Στα υπόλοιπα «κομμάτια» συναντάμε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που έρχονται για να συμπληρώσουν τη ΜΕΚ.

Οι δύο είναι τοποθετημένοι στους δύο μπροστινούς τροχούς και αποδίδουν 322 PS, άλλος ένας έχει "παντρευτεί" με τον κινητήρα και στέλνει 161 PS στον στρόφαλο, ενώ ο τελευταίος έχει πιαστεί χέρι-χέρι με το turbo και «σερβίρει» 121 PS.

Όλα τα παραπάνω συνδυαστικά επιτρέπουν στη Mercedes-AMG One να κινείται με δύναμη 1.063 PS που περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το project. Οι επιδόσεις που ανακοίνωσε ο κατασκευαστής είναι εντυπωσιακές. Το 0-100 km/h έρχεται σε 2.9 sec., το 0-200 km/h σε 7 sec. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 353 km/h.

Πηγή: Car and Driver


Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 20 Ιούλ 2022, 13:11

Οι νέοι diesel κινητήρες της Toyota «καίνε» μαγειρικό λάδι

CAR & MOTOR TEAM

Προ των πυλών βρίσκονται τα πρώτα οχήματα της Toyota που θα καταναλώνουν παραφανικό ντίζελ, το οποίο θα μπορούσε να σώσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Να δώσει παράταση ζωής στους κινητήρες εσωτερικής καύσης επιθυμεί η Toyota, παρέχοντας μια δεύτερη ευκαιρία στα μοτέρ που καταναλώνουν diesel.

Όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρεία, τα πιο σκληροτράχηλα μοντέλα της γκάμας της, Land Cruiser και Hilux, θα μπορούν να καταναλώσουν το συνθετικό παραφινικό ντίζελ με την «ετικέτα» HVΟ100. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα καύσιμο που παράγεται 100% από ανανεώσιμες πρώτες ύλες, όπως είναι το χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι.

Τι είναι το HVO100
Το HVO100 συμμορφώνεται με το ευρωπαϊκό πρότυπο ποιότητας EN 15940 για το παραφινικό ντίζελ, ενώ έχει ιδιαίτερα μεγάλο αριθμό κετανίου, κάτι που σημαίνει ότι το καύσιμο αναφλέγεται γρηγορότερα απ’ ότι το συμβατικό ντίζελ, όπως και πολύ μικρή περιεκτικότητα σε θείο.

Όσον αφορά την παραγωγή του, για αυτή χρησιμοποιούνται είτε φυτικά έλαια, όπως το κραμβέλαιο (λάδι ελαιοκράμβης) και το φοινικέλαιο, είτε πρώτες ύλες με βάση τα απόβλητα (π.χ χρησιμοποιημένο λάδι).

Σύμμαχος της Toyota σε αυτή την προσπάθειά της, αποτελεί η συνεχής αύξηση του αριθμού πρατηρίων που υποστηρίζουν τον ανεφοδιασμό με παραφινικό diesel. Ήδη στην Ευρώπη υπάρχουν περί τα 1.000 πρατήρια, και κυρίως σε Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία και Ολλανδία.

Επιπροσθέτως, όσο αυξάνεται η ζήτηση για παραφινικό ντίζελ, τόσο μεγαλύτερη θα γίνεται και η παραγωγή του, με απώτερο στόχο το 2030 να παράγονται περί τους 15,5 εκ. τόνους HVO100. 

Όσον αφορά την οδηγική εμπειρία, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που καταναλώνουν HVO100 δεν χρειάζεται να υιοθετήσουν κάποιο διαφορετικό οδηγικό προφίλ.

Απλά απαιτούνται ορισμένες μικρής έκτασης μετατροπές στο σύστημα έγχυσης καυσίμου, ώστε να εισάγεται στον θάλαμο καύσης περισσότερο καύσιμο, μιας και το HVO100 είναι λιγότερο πυκνό από το τυπικό ντίζελ.

Σημειώνεται ότι ένα όχημα που υποστηρίζει το ΗV100 μπορεί επίσης να «κάψει» και συμβατικό ντίζελ.

Όπως ανακοινώνει, τέλος, η Toyota, η παραγωγή των πρώτων Land Cruiser και Hilux που θα είναι συμβατά με το παραφινικό ντίζελ θα ξεκινήσει το πρώτο τετράμηνο του 2023. Θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της μάρκας στη Νότια Αφρική και θα προορίζονται αποκλειστικά για τη Δυτική Ευρώπη.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89375
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό NikLiverpool » Τετ 20 Ιούλ 2022, 13:36

Αυτά που δεν μας λέει η Toyota βέβαια είναι ότι ναι μεν παράγεται απο ανανεώσιμες πηγές αλλά όταν καίγεται τα ίδια σκατά βγάζει..
Δεν με εκπλήσει βέβαια ότι η συγκεκριμένη εταιρεία προωθεί αυτό το καύσιμο. Στοιχημάτισε βαριά στο υδρογόνο, δεν της βγήκε και τώρα προσπαθεί να βρει μεσοβέζικες λύσεις.
Άβαταρ μέλους
NikLiverpool
 
Δημοσιεύσεις: 1222
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες