Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 05 Φεβ 2020, 10:49

Στο τελικό στάδιο το ελληνικό υπερ-αυτοκίνητο των 2.000+ ίππων

ζουγκλα Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020, 22:12

Η κατασκευή αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει… πεθάνει εδώ και δεκαετίες. Εργοστάσια έκλεισαν, επιστήμονες Κόντρα στη λογική και στο ρεύμα...έφυγαν από τη χώρα και το μοναδικό που απέμεινε είναι οι αναμνήσεις.

Το να προσπαθήσεις να επενδύσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου ως… κατασκευαστής στην Ελλάδα φαντάζει σενάριο βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας, εκτός και αν το όνομά σου είναι Σπύρος Πανόπουλος. Όσοι ασχολούνται με επιδόσεις και ιπποδυνάμεις τον γνωρίζουν πολύ καλά και αυτό ισχύει όχι μόνο για τη χώρα μας, αλλά και για το εξωτερικό.

Η φήμη του έχει φτάσει σε κάθε άκρη του πλανήτη, ενώ δεν είναι λίγα τα super cars που έρχονται στην Ελλάδα για να δεχτούν την περιποίηση του Σπύρου Πανόπουλου και της ομάδας του.

Κάτω από άκρα μυστικότητα

Αυτοκίνητα όπως Lamborghini, Ferrari, GT-R, McLaren κ.ά. έχουν έρθει στις εγκαταστάσεις της εταιρείας που Στόχος είναι να κατασκευαστεί το πιο γρήγορο τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο...έχει έδρα την Αθήνα για να μπορέσουν να γίνουν ακόμα καλύτερα με τη βοήθεια του «mr eXtreme Tuners».

Ο ίδιος άλλωστε είναι γνωστός για τα επιτεύγματά του σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ τα ρεκόρ που έχει σπάσει σε αγώνες Dragster με ένα Mitsubishi EVO 2.000+ ίππων είναι η πιο τρανταχτή απόδειξη για το τι μπορεί να πετύχει.

Οι ανησυχίες όμως του Σπύρου Πανόπουλου δεν σταματούν εδώ. Εδώ και 1,5 περίπου χρόνο και κάτω από άκρα μυστικότητα εργάζεται πάνω στην κατασκευή ενός υπερ-αυτοκινήτου, το οποίο, όταν περάσει τη γραμμή παραγωγής, θα μπορεί να κοιτάξει στα «μάτια» τα γνωστά hypercars που κυκλοφορούν παγκοσμίως. Αυτός είναι άλλωστε και ο στόχος του και το έχει αποδείξει με ό,τι… καταπιάνεται.

Από λευκό χαρτί...

Σχετικά με το αυτοκίνητο που φτιάχνεται και σύμφωνα με πληροφορίες του zougla.gr, η εταιρεία θα ονομάζεται Spyros Panopoulos Automotive, ενώ το πρωτότυπο που βρίσκεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο υλοποίησης Για την κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα και υλικό zylon, που συναντούμε στα μονοθέσια της Formula 1...θα φέρει την ονομασία «Chaos». Το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάζεται από λευκό χαρτί στην Ελλάδα και από Έλληνες μηχανικούς και, σύμφωνα με τον Σπύρο Πανόπουλο, θα είναι ό,τι πιο προηγμένο τεχνολογικά και εξελιγμένο αυτοκίνητο υπάρχει αυτή τη στιγμή στην παραγωγή.

Το σασί του πρωτότυπου είναι φτιαγμένο από zylon (υλικό που συναντούμε και στη Formula 1) και διάφορα άλλα εξωτικά υλικά και συγκριτικά με ένα αμάξωμα από carbon θα είναι σχεδόν τέσσερις φορές πιο ανθεκτικό. Αξίζει να σημειώσουμε πως τα υλικά του είναι όλα σχεδιασμένα και φτιαγμένα στην Ελλάδα και για την κατασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά όπως τιτάνιο, μαγνήσιο, κάρμπον κ.ά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι μπιέλες και οι τουρμπίνες από ανθρακόνημα, τα πιστόνια από κεραμικό υλικό κ.ά. Ένα στοιχείο που καθιστά το αυτοκίνητο της Spyros Panopoulos Automotive ξεχωριστό είναι η εξέλιξη ενός ειδικού αλγόριθμου που βοηθά να διατηρηθεί χαμηλά το βάρος, το οποίο φτάνει τα 1.280 κιλά. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό σημείο είναι τα ελαστικά, που θα έχουν διαστάσεις 335-25/22 και 265-30/21 για τους πίσω και εμπρός τροχούς αντίστοιχα.

Πάνω από 450χλμ./ώρα τελική...

Το μηχανικό σύνολο είναι σχεδίασης και κατασκευής της Spyros Panopoulos Automotive. Η χωρητικότητά του Πάνω από 2.000 ίππους και τετρακίνητο...V10 bi-turbo κινητήρα είναι 4.0 λίτρα και αποδίδει σχεδόν 2.000 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. με χρήση βενζίνης 100 οκτανίων, ενώ με χρήση αγωνιστικής βενζίνης η ιπποδύναμη θα ξεπερνά τους 2.500 ίππους.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσα από ένα 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (και αυτό ελληνικής κατασκευής). Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 θα επιτυγχάνεται σε σχεδόν δύο δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 450 χλμ./ώρα!

Όχι δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο...

Το σχήμα του πρωτότυπου Chaos παραμένει επτασφράγιστο μυστικό, αλλά όσοι το έχουν δει κάνουν λόγο για ένα άκρως επιβλητικό μοντέλο. Να σημειώσουμε πως η τελική του μορφή έχει σχηματιστεί με τέτοιο τρόπο Το πρωτότυπο θα είναι έτοιμο μέσα στο 2020 και θα αλλάξει τα δεδομένα...έτσι ώστε να μπορεί να εκμεταλλεύεται τη μέγιστη δυνατή αεροδυναμική.

Η κατασκευή του πρωτότυπου Chaos γίνεται σε ειδικό χώρο στην Αττική που θυμίζει… χειρουργείο και εκεί ο Σπύρος Πανόπουλος με την ομάδα του «χτίζει» από το μηδέν το ελληνικό hypercar. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, θα είναι έτοιμο να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, ενώ δεν θα το δούμε, όπως έχει γραφτεί λανθασμένα, στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι βγαλμένα από τη φαντασία μας, δεν είναι σκέψεις αλλά ούτε και σενάρια που ΘΑ… υλοποιηθούν. Είναι πραγματικά γεγονότα που θα δώσουν άλλη ώθηση στον κλάδο του αυτοκινήτου ακόμα και στη χώρα μας. Είναι σίγουρο πως αν η κυβέρνηση σκύψει σοβαρά πάνω στο θέμα αυτό (κάτι που γνωρίζουμε πως έχει κάνει) είναι σίγουρο πως θα δούμε πράγματα που θα μας κάνουν πολύ περήφανους και θα μας βάλουν στον παγκόσμιο αυτοκινητιστικό χάρτη. Η υλοποίηση του σχεδίου συνεχίζεται και σύντομα θα τρίβουμε τα μάτια μας με όσα θα δούμε από τη Spyros Panopoulos Automotive…

Το ρεπορτάζ βρίσκεται σε εξέλιξη. Απλώς μείνετε συντονισμένοι…
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό tolis01 » Τετ 05 Φεβ 2020, 11:29

Εντυπωσιακό, μακάρι να υλοποιηθεί, αλλά με ελληνικό ονοματεπώνυμο δεν πουλάς supercar.
Λοιπὴ δ' ἐστὶ τῆς Εὐρώπης ἥ τε Μακεδονία καὶ τῆς Θρᾴκης τὰ συνεχῆ [ τα]ύτῃ μέχρι Βυζαντίου καὶ ἡ Ἑλλὰς καὶ αἱ προσεχεῖς νῆσοι.Ἔστι μὲν οὖν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία· ... Εἶτα μετ' ὀλίγα μέμνηται Κυψέλων καὶ τοῦ Ἕβρου ποταμοῦ.Καταγράφει δὲ καί τι σχῆμα παραλληλόγραμμον,ἐν ᾧ ἡ σύμπασα Μακεδονία ἐστίν.
Άβαταρ μέλους
tolis01
 
Δημοσιεύσεις: 6107
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 03 Μαρ 2020, 11:18

Car Of The Year 2020 το Peugeot 208

4τροχοι - Χρήστος Αποστολόπουλος 02 ΜΑΡ 2020

To Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2020 είναι το Peugeot 208, σύμφωνα με τις ψήφους των 60 εκλεκτόρων του θεσμού Car Of The The Year.

Mε 281 βαθμούς, το Peugeot 208 ανακηρύχτηκε πανηγυρικά πριν λίγα μόλις λεπτά το Αυτοκίνητο τη Χρονιάς 2020 επικρατώντας των δύο εκπροσώπων της ηλεκτρικής σχολής (βλ. Tesla Model 3 και Porsche Taycan) που ολοκλήρωσαν την κούρσα στις θέσεις 2 και 3, με 242 και 222 βαθμούς, αντίστοιχα.

Αναλυτικά οι κατάταξη έχει ως εξής:

Peugeot 208 – 281 βαθμοί
Tesla Model 3 – 242 βαθμοί
Porsche Taycan – 222 βαθμοί
Renault Clio – 211 βαθμοί
Ford Puma – 209 βαθμοί
Toyota Corolla – 152 βαθμοί
BMW Σειρά 1 – 133 βαθμοί

Ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου, μοναδικός Έλληνας μεταξύ των μελών της επιτροπής για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς, ψήφισε ως εξής, με βάση πάντα και τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς:

1. Peugeot 208 / 10 βαθμοί

Είναι όμορφο, καλά φτιαγμένο και διατίθεται με ολοκληρωμένη γκάμα που περιλαμβάνει κινητήρα βενζίνης, diesel και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Διατηρεί τα οδηγικά στοιχεία της Peugeot πιστοποιώντας ότι το DNA δε φθείρεται. Όλα αυτά σε μια κατηγορία που πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για πρόταση που θα επηρεάσει προς την ηλεκτροκίνηση ακόμα και ανθρώπους που έχουν στο γκαράζ τους ένα 205 ή ένα 208 GTi.

2. Ford Puma / 5 βαθμοί

Περιμέναμε ένα κουπέ 2+2 έχοντας στη μνήμη το πρώτο Puma. Ωστόσο, προέκυψε ένα εξαιρετικό B-SUV το οποίο χαίρεσαι να οδηγείς χάρη τόσο στα οδηγικά χαρακτηριστικά του, όσο και στον καλύτερο 1000άρη της αγοράς, ασχέτως έκδοσης ιπποδύναμης. Σημαντική αποδεικνύεται και η αξιοποίηση των εσωτερικών του χώρων. Πρόκειται για ένα σύνολο με χαρακτήρα, σε μια κατηγορία που διαπρέπει στην ελληνική αγορά.

3. Τoyota Corolla / 5 βαθμοί

Ένα Toyota σύγχρονο σχεδιαστικά, αλλά και με το σωστό όνομα. Σχεδίαση στη φιλοσοφία του C-HR που προδίδει και γούστο. Οδηγώντας την υβριδική εκδοχή ταξιδεύεις στο παρελθόν και εντοπίζεις τις διαφορές με το Prius δεύτερης γενιάς, που το 2004 κέρδισε το COTY. Χαοτική η διαφορά τους στο δρόμο. Κάνοντας λόγο για την Corolla, πρόκειται για ένα σύνολο με ατού την ποιότητα κατασκευής.

4. Renault Clio / 3 βαθμοί

Είναι τόσο μικρές οι σχεδιαστικές διαφορές του από τον προκάτοχό του, που πρέπει να ψάξεις για να τις βρεις. Ωστόσο, παραμένει κορυφαίο σε χώρους, διαθέτει... γερμανική ποιότητα, αλλά δεν αρκεί η υβριδική εκδοχή για να ατενίσεις αισιόδοξα το μέλλον. Άλλωστε και οι ίδιοι οι άνθρωποι της Renault δείχνουν να βασίζονται περισσότερο στο Captur και στην plug-in εκδοχή του σε ό,τι αφορά αυτό το θέμα.

5. Porsche Taycan / 1 βαθμός

Βαθιά υπόκλιση στους τεχνικούς στο Τσουφενχάουζεν. Η δημιουργία της Taycan θα μπορούσε να αποτελέσει το λόγο ώστε να προσκαλέσουν τους συναδέλφους τους σε σεμινάριο με θέμα την ηλεκτροκίνηση, ενώ βάζουν σε σκέψεις και εμάς, τους ορκισμένους λάτρεις της κλασικής 911. Η Taycan δεν έχει αντίπαλο σε καμία αντιπαράθεση. Ωστόσο, εδώ ψηφίζουμε αυτοκίνητο της χρονιάς και όχι του αιώνα.

6. Tesla Model 3 / 1 βαθμός

Θεωρητική, αλλά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση. Στην Ελλάδα πάντως ο μοναδικός τρόπος να το αποκτήσεις παραμένει μέσω του εξαιρετικού τους site. Κορυφαία πρόταση, όντας και δοκιμασμένη σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση που θέλει το χρόνο της για να εξελιχθεί σε τρόπο ζωής.

7. BMW Σειρά 1 / 0 βαθμοί

Ουσιαστικά δεν αξιολογώ, «προδομένος» από την αλλαγή στη μετάδοση - όντας λάτρης της πίσω κίνησης. Υπολείπεται της Mercedes A-Class στις περισσότερες εκδόσεις, ενώ δε μας εντυπωσίασε ούτε η Μ135i που απέχει από τις παραδοσιακές προτάσεις της σειράς. Το «0» γιατί από τη ΒΜW έχεις την απαίτηση να δημιουργεί για το «άριστα».
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 09 Μαρ 2020, 22:24

Η FSI και η Solaris διεκδικoύν τα νέα λεωφορεία

4τροχοι - Σπύρος Χατήρας - 07 Μαρ 2020

Η FSI και η Solaris φέρονται ως διεκδικητές του διαγωνισμού για την αγορά των νέων αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, υποσχόμενες πως με τις κατάλληλες προϋποθέσεις μπορούν να αναστήσουν τη βιομηχανία της Βόρειας Ελλάδας.

Το Δημόσιο επιδιώκει να συνδυάσει την αγορά των 1.000 και πλέον νέων λεωφορείων για τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) και τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), με οφέλη και για την οικονομία της χώρας μας. Έτσι, επιζητείται η κατασκευή μονάδας συναρμολόγησης κάποιων τμημάτων τους στην Ελλάδα, από τους διεθνείς ομίλους που θα διεκδικήσουν τη δουλειά. Παράλληλα αναζητείται και το μοντέλο χρηματοδότησης, αφού το κόστος της αγοράς θα ξεπεράσει το μισό δις ευρώ, ποσό που θα αυξηθεί με το πρόγραμμα πολυετούς συντήρησης των οχημάτων από τον προμηθευτή τους.

Ήδη οι αρμόδιοι συναντήθηκαν με εκπροσώπους της πολωνικής Solaris, έναν από τους δυνατούς ομίλους στην Ευρώπη για τις αστικές συγκοινωνίες, που υποσχέθηκε μονάδα στη Δυτική Μακεδονία αν κερδίσει τον διαγωνισμό για τα λεωφορεία των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης, καταθέτοντας το επιχείρημα πως η περιοχή θα πληγεί οικονομικά από το σχέδιο απολιγνιτοποίησης και θα χρειαστεί ένα αντίβαρο.

Αντίστοιχα έχει μιλήσει και η διοίκηση της ιταλικής FSI, που έχει τον έλεγχο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η τελευταία φέρεται ως ένας από τους διεκδικητές της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛΒΟ), με τους Ιταλούς να βεβαιώνουν πως αν κερδίσουν μια μεγάλη προμήθεια θα αναστήσουν τη βιομηχανία της Βόρειας Ελλάδας. Το σενάριο της κατασκευής στη χώρα μας τμημάτων των νέων λεωφορείων (το οποίο είναι ασφαλώς ευτυχές) και η εξασφάλιση των απαραίτητων κονδυλίων, σε μια περίοδο που σαφώς δεν είναι εύκολη οικονομικά, είναι η αιτία που καθυστερεί η έναρξη της διαδικασίας. Ωστόσο, το Υπουργείο Υποδομών δηλώνει πως ο διαγωνισμός είναι στο τελικό στάδιο και πως μέχρι το φθινόπωρο θα έχουμε θετικές εξελίξεις.

Στο μεταξύ, στη Θεσσαλονίκη στο δυσαρεστημένο επιβατικό κοινό προστέθηκε και μεγάλος αριθμός φοιτητών, που ταλαιπωρείται και χάνει σταθερά μαθήματα και ώρες εργαστηρίων, καθώς τα λεωφορεία της συμπρωτεύουσας φθάνουν στις στάσεις με καθυστέρηση 90 και πλέον λεπτών, σύμφωνα με την έγγραφη διαμαρτυρία που δημοσιοποίησαν.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 26 Μαρ 2020, 10:44

Toyota Ελλάς: Δίνει 150 οχήματα στη μάχη κατά του κορωνοϊού

iefimerida - Κώστας Φούζας

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota στηρίζει με 150 οχήματα τους Δήμους της χώρας, με αφορμή τις αυξημένες ανάγκες που έχουν παρουσιαστεί λόγω του κορωνοϊού.

Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.) με στόχο την ενίσχυση της προσπάθειας των Δήμων σε όλη την Επικράτεια, να ανταποκριθούν στις αυξημένες υποχρεώσεις τους, λόγω της υγειονομικής κρίσης, συνεργάζεται με την Toyota Ελλάς και το Υπουργείο Εσωτερικών για την παροχή προς τους Δήμους οχημάτων, για όλο το χρονικό διάστημα αντιμετώπισης της πανδημίας, COVID-19. Τα οχήματα αυτά θα χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη αναγκών των κοινωνικών υπηρεσιών που παρέχει η Αυτοδιοίκηση σε άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού και, συγκεκριμένα, μέσα από το Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι».

Η ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

«H Τoyota Ελλάς, αντιλαμβανόμενη την επιτακτική ανάγκη για την ενίσχυση των δημοτικών δομών κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης, ανταποκρίθηκε άμεσα, παρέχοντας 150 οχήματα για την κάλυψη απαιτούμενων αναγκών μετακίνησης για το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι». Πιο συγκεκριμένα, η κοινωνική αυτή δράση υλοποιείται με την έμπρακτη υποστήριξη, τόσο της Toyota Ελλάς όσο και του Δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. στοχεύοντας στην ουσιαστική και ενεργή στήριξη του έργου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Έτσι, παρέχεται η δυνατότητα μετακίνησης των καταρτισμένων Στελεχών και Επιστημόνων του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» στις μεγάλες πόλεις, όπως, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, αλλά και σε δύσβατες περιοχές σε ολόκληρη την Ελλάδα (μεταξύ άλλων, ‘Ήπειρο, Αιτωλοακαρνανία, Μακεδονία, Θράκη, αλλά και τα ακριτικά νησιά Τήλου, Λέρου και Ηρωικής Νήσου Κάσου στα Δωδεκάνησα)»
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 02 Απρ 2020, 09:19

Η νέα Skoda Octavia βραβεύτηκε για τον σχεδιασμό της

zougla Πέμπτη, 2 Απριλίου 2020, 08:13

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Το βραβείο «Red Dot Award», τον πιο ακριβοθώρητο τίτλο στον χώρο του design, έλαβε η νέα γενιά του δημοφιλούς οικογενειακού sedan της τσεχικής μάρκας.

Η νέα Octavia εντυπωσίασε την κριτική επιτροπή με το έντονο, εκφραστικό της στυλ, τα ανάγλυφα σχεδιαστικά μοτίβα και τις κομψές, δυναμικές αναλογίες της. Έτσι, στην 65η διοργάνωση του φημισμένου διαγωνισμού σχεδίασης, η SKODA έφτασε τα 14 συνολικά βραβεία Red Dot για τα μοντέλα της.

Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από μακριές ακμές, ανάγλυφα στοιχεία, αρμονικές επιφάνειες, επικοινωνώντας δυναμισμό και έντονη προσωπικότητα. Η νέα μάσκα με τους λεπτούς προβολείς με στάνταρ τεχνολογία LED δημιουργούν ένα πολύ όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα, ενώ τα προαιρετικά φώτα LED Matrix προσθέτουν μία διακριτή φωτεινή υπογραφή.

Στο εσωτερικό, κυριαρχούν η απλότητα και η υψηλή ποιότητα των υλικών. Το επανασχεδιασμένο τιμόνι διαθέτει έξυπνη διάταξη χειριστηρίων και καινοτόμους περιστροφικούς επιλογείς για καλύτερη εργονομία και ευκολία χρήσης. Για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της Skoda, τοποθετήθηκε ελεύθερη κεντρική οθόνη που συμπληρώνεται από έναν προηγμένο πίνακα οργάνων πολλαπλών επιπέδων.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 22 Απρ 2020, 14:12

Πρεμιέρα για το νέο Audi A3 Sedan

4ΤΡΟΧΟΙ - Χρήστος Αποστολόπουλος

Εικόνα

Η Audi παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του A3 Sedan, λίγες μόλις εβδομάδες μετά την πρεμιέρα της αντίστοιχης Sportback.

Λίγες μόλις εβδομάδες μετά τα πλήρη αποκαλυπτήρια του νέου A3 στην έκδοση Sportback, η Audi παρουσίασε σήμερα την 4θυρη εκδοχή του, η οποία διατηρεί εν πολλοίς το γνώριμο σχεδιαστικό DNA του προκατόχου της, παρά το γεγονός ότι παραπέμπει έντονα πλέον, στη δεύτερη κατά σειρά γενιά της, σε κουπέ. Ακριβώς όπως συμβαίνει και με τους ομοεθνείς αντιπάλους του, τις Mercedes CLA και BMW Σειρά 2 Gran Coupe (διαβάστε περισσότερα για αυτές κάνοντας κλικ εδώ και εδώ).

Σε σύγκριση με τον παρελθόν, το νέο Α3 Sedan είναι 40 χλστ. μακρύτερο, αγγίζοντας έτσι πλέον 4,5 μ. (και συνάμα 15 εκ. μεγαλύτερο σε μήκος από το A3 Sportback), ενώ το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο, στα 2,64 μ.. Το πλάτος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ., στα 1,82 μ., ενώ παράλληλα το αμάξωμα είναι μόλις κατά 10 χλστ. ψηλότερο, αγγίζοντας 1,43 μ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τόσο την αύξηση του χώρου για το κεφάλι των εμπρός επιβατών κατά 20 χλστ., χάρη και στη χαμηλότερη θέση του καθίσματος οδηγού, όσο και εκείνου για τους αγκώνες τους. Την ίδια στιγμή, ο χώρος αποσκευών παραμένει αμετάβλητος, στα 425 λίτρα.

Εξωτερικά, χαρακτηριστική είναι η παρουσία της μεγάλης Singleframe μάσκας - σήμα κατατεθέν των σύγχρονων Audi - που πλαισιώνεται από προβολείς οι οποίοι στην έκδοση με την τεχνολογία Matrix LED φιλοξενούν τα φώτα ημέρας. Τα τελευταία αποτελούνται από μία συστοιχία pixel με 15 τμήματα LED, με το κάθε από αυτά να ενεργοποιείται αυτόνομα, με αποτέλεσμα στις διάφορες εκδόσεις του A3 Sedan να υπάρχει ξεχωριστή «φωτιστική υπογραφή». Την ίδια στιγμή, η αεροδυναμική στο νέο A3 Sedan είναι βελτιστοποιημένη, χάρη στο υψηλότερο οπίσθιο άκρο σε σύγκριση με το προκάτοχο μοντέλο, καθώς και στο νέο διαχύτη. Ως αποτέλεσμα, το νέο Α3 Sedan έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25, τιμή βελτιωμένη κατά 0,04 σε σχέση με εκείνη της πρώτης γενιάς – σε αυτό συμβάλουν και οι ηλεκτρικά ενεργοποιούμενες περσίδες που βρίσκονται πίσω από τη Singleframe μάσκα ρυθμίζοντας τη ροή του αέρα ανάλογα με την ταχύτητα.


Εικόναpicture upload site

Το εσωτερικό του νέου A3 Sedan είναι εντελώς νέο εστιάζοντας στον οδηγό του, καθ’ ότι το ταμπλό και η κεντρική οθόνη αφής MMI έχουν εμφανή κλίση προς αυτόν. Η οθόνη έχει διαγώνιο 10,1 ιντσών και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα χειρόγραφου τρόπου αναζήτησης καθώς και έλεγχο φυσικής γλώσσας που προαιρετικά αξιοποιεί τις δυνατότητες του cloud. Το Audi virtual cockpit διατίθεται σε διάσταση 10,25 ιντσών και είναι στάνταρ ήδη από τη βασική έκδοση, παρέχοντας την απαραίτητη ψηφιακή εμπειρία στον οδηγό του αυτοκινήτου, ενώ προαιρετικά ο εν λόγω πίνακας οργάνων προσφέρεται και σε διάσταση με διαγώνιο 12,3 ιντσών, με επιλογή από τρεις διαφορετικές προβολές, συμπεριλαμβανομένων των σπορ γραφικών.

Το σύστημα infotainment στο νέο Audi A3 Sedan διαθέτει την τελευταία γενιά της πλατφόρμας ψυχαγωγίας MIB 3, με την υπολογιστική της ισχύ να είναι δέκα φορές υψηλότερη από αυτή του προγενέστερου MIB 2. Το νέο MIB 3 λειτουργεί με Online Μονάδα Συνδεσιμότητας (OCU), η οποία είναι εξοπλισμένη με ενσωματωμένο eSIM και μονάδα Wi-Fi για τις κινητές συσκευές των επιβατών. Το MMI Navigation plus προσφέρει ένα πλήθος υπηρεσιών σύνδεσης ως στάνταρ και συμπεριλαμβάνει διαδικτυακές πληροφορίες κυκλοφορίας, ειδήσεις και πρόσθετες υπηρεσίες, όπως φωτογραφίες, ώρες λειτουργίας και κριτικές χρηστών σχετικά με σημεία ενδιαφέροντος, ενώ παρέχει έξυπνες προτάσεις διαδρομών με βάση το ιστορικό ταξιδιού.

Το χαρτοφυλάκιο συνδέσεων περιλαμβάνει επίσης πολλαπλές υπηρεσίες Car2X που χρησιμοποιούν τη συλλογή πληροφοριών από το στόλο μοντέλων Audi. Αν η τοπική υποδομή είναι διαθέσιμη, βοηθούν στην εύρεση δωρεάν σημείων στάθμευσης ή επιτρέπουν στον οδηγό να κυκλοφορήσει εκμεταλλευόμενος το πράσινο κύμα στα φανάρια κυκλοφορίας, επικοινωνώντας με τον κεντρικό υπολογιστή της πόλης. Το A3 Sedan συνδέεται επίσης με το smartphone οδηγού/επιβατών μέσω της εφαρμογής myAudi, που συνδέει κινητά τηλέφωνα iOS και Android με το Apple Car Play και το Android Auto στο MMI. Επιπλέον, το A3 Sedan μπορεί να κλειδωθεί και να ξεκλειδωθεί, καθώς και να ξεκινήσει μέσω ενός smartphone Android. Η εξατομίκευση επιτρέπει σε έως και έξι χρήστες να αποθηκεύουν τις προτιμώμενες ρυθμίσεις τους σε μεμονωμένα προφίλ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων για το κάθισμα, τον έλεγχο του κλίματος και το infotainment.

Το νέο Audi A3 Sedan στο λανσάρισμά του θα διατίθεται με μια επιλογή δύο κινητήρων, ενός TFSI και ενός TDI. Στην έκδοση 35 TFSI ένας βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα 1,5 λίτρων αποδίδει 150 ίππους και διατίθεται με ένα νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή με το αυτόματο Stronic επτά σχέσεων της Audi. Εκτός από την τεχνολογία cylinder-on-demand, το κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Stronic χρησιμοποιεί ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt, το οποίο ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης, ενώ υποστηρίζει τον κινητήρα με ροπή έως και 50 Nm κατά την εκκίνηση από στάση και την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές και επιτρέπει στο A3 Sedan να ρολάρει με τον κινητήρα σβηστό, σε πολλές περιπτώσεις. Την ίδια στιγμή, ο πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDI με απόδοση 150 ίππων συνδυάζεται επίσης με ένα 7τάχυτο Stronic κιβώτιο, μέσω του οποίου οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται με την αρωγή ενός νέου μοχλού compact διαστάσεων, χρησιμοποιώντας τεχνολογία shift-by-wire.

Στην ανάρτηση, η Audi προσφέρει ως εναλλακτική λύση στο νέο A3 Sedan μία διάταξη με σπορ ρυθμίσεις ή, ακόμα περισσότερο, με ηλεκτρονικά αμορτισέρ, όπως και στο A3 Sportback. Από εκεί και πέρα, το σύστημα επιλογής δυναμικής συμπεριφοράς Audi drive select επιτρέπει επίσης στον οδηγό να χρησιμοποιεί διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης στην ανάρτηση. Συν τοις άλλοις, οι ρυθμίσεις αυτές επιφέρουν αλλαγές στα χαρακτηριστικά της απόκρισης του γκαζιού και του προοδευτικού συστήματος διεύθυνσης, με το τελευταίο να έχει μεταβλητό λόγο ανάλογα με τη γωνία στρέψης του τιμονιού.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 25 Απρ 2020, 15:57

Μία δοκιμή που πραγματοποίησε η Ford έδειξε ότι οι επιβάτες του νέου Ford Kuga Plug-In Hybrid βιώνουν επίπεδα εσωτερικού θορύβου που αντιστοιχούν στο 25% εκείνων που βίωναν οι παππούδες τους σε ένα Ford Anglia του 1966. Οι περισσότεροι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ότι ένας ήχος είναι διπλάσιος από κάποιον άλλο όταν είναι περίπου 10 decibel υψηλότερος. Μέγιστος θόρυβος στο εσωτερικό στα 50 km/h περίπου μετρημένος με 3η σχέση στο κιβώτιο (για μοντέλα με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων):
Όχημα Θόρυβος dB(A)
1966 Ford Anglia 89 (89.4)
1970 Ford Cortina 81 (80.9)
1977 Ford Granada 83 (82.5)
1982 Ford Cortina 79 (78.5)
2000 Ford Mondeo 77 (77.3)
2020 Ford Kuga Plug-In Hybrid 69 (69.3)

Πηγή: iefimerida.gr
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 28 Απρ 2020, 11:58

Επική μάχη μεταξύ αυτοκινήτου και αεροσκάφους

zougla Τρίτη, 28 Απριλίου 2020, 09:46

Μία από τις πιο εντυπωσιακές κόντρες που έχουμε δει ποτέ, μία μάχη που κόβει την ανάσα σε κάθε τηλεοπτικό πλάνο, πραγματοποίησαν τα μέλη του βρετανικού «Top Gear».

Η ομάδα παραγωγής της διασημότερης εκπομπής αυτοκινήτου έλαβε την άδεια από τη Βασιλική Πολεμική Αεροπορία της Βρετανίας (RAF) και «σήκωσε» ένα μαχητικό αεροσκάφος για ψυχαγωγικούς σκοπούς.

Τα γυρίσματα έγιναν σε αεροπορική βάση, με τον Chris Harris, παρουσιαστή της εκπομπής, να οδηγεί την πανίσχυρη McLaren Speedtail των 1.150 ίππων και έναν από τους καλύτερους πιλότους της RAF το προηγμένο F-35B Jet.

Ο Paddy McGuinness βρίσκεται εκτός πίστας, αλλά έχει σημαντικό ρόλο στην ολοκλήρωση του εντυπωσιακού εγχειρήματος.

Θυμίζουμε ότι το 2008 οι Clarskon, Hammond και May είχαν πραγματοποιήσει μια αντίστοιχη κόντρα μεταξύ της Bugatti Veyron και του Eurofighter Typhoon.


https://www.youtube.com/watch?v=ROOeGPr ... e=youtu.be
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό pepito » Παρ 12 Ιουν 2020, 15:17

Καλησπερα. Δεν ηξερα αν ειμαι στο καταλληλο τοπικ, αλλα δεν ηξερα που αλλου μνα το γραψω.
Ειμαι ετοιμος για αγορα ποδηλατου.και χρειαζομαι βοηθεια,αν γνωριζει καποιος αδερφος ας γραψει 5 πραγματα.
Το ποδηλατο θα κυκλοφορει σε ασφαλτο εντος οικισμου,οποτε μαλλον μας κανει και to trekking,φανταζομαι.
Αλουμινιου σιγουρα για να ειναι ελαφρυ.
Το θεμα ειναι στο μεγεθος.
Ειμαι 1.83 υψος. και δεν ξερω αν πρεπει να παρω 26 η 28 ιντσων μεγεθος της ροδας .
Αν ειναι μεγαλυτερες οι ροδες ειναι πιο ευκολο το πενταλ?
Επισης στο μεγεθος σκελετου 26αρι η 28 αρι νομιζω ειναι γυρω στα 55 εκ.
Αν γνωριζει καποιος ,καλοδεχουμενα.
Κλειστε επιτελους τα γα$%@#*να τα αθλητικα ραδιοφωνα.
Άβαταρ μέλους
pepito
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τρί 01 Μαρ 2011, 12:31

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό pgetsos » Παρ 12 Ιουν 2020, 16:29

Μεγαλύτερη ρόδα λιγότερο πεταλι, πιο δύσκολο ξεκίνημα, χειρότερο έλεγχο

Για μέσα σε πόλη θα έλεγα 28ρι ή 29ρι αλλά οι διαφορές για μένα δεν είναι τόσο μεγάλες

Θα σου έλεγα να κοιτάξεις και κάποιο κουρσας
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Κανόνες λειτουργίας του φόρουμ!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 11456
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 10 Σεπ 2020, 12:53

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι 30.000 ευρώ

4 τροχοι - Σωτήρης Τσαντίλης 04 ΣΕΠ 2020

Οι συνεχείς εξελίξεις, ελέω επιδότησης, έχουν δημιουργήσει μεγάλο ενδιαφέρον για τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς. Δείτε τις τιμές τους, αλλά και τις απόψεις μας.

Καθώς η ανταπόκριση στο πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά» είναι μεγάλη, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δη τα πιο προσιτά εξ αυτών, έχουν μπει πια για τα καλά στο ραντάρ του ενδιαφέροντος μιας μεγάλης μερίδας του αγοραστικού κοινού. Έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν στα κίνητρα του προγράμματος, καθώς και σε διάφορες απορίες που μπορεί να υπάρχουν σχετικά με τη διαδικασία, καθώς και στο «ηλεκτρικό» λειτουργικό κόστος. Με την ευκαιρία λοιπόν της γνωριμίας με το ηλεκτρικό Fiat 500, ας δούμε μερικές πληροφορίες για κάθε ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει κανείς αυτήν την περίοδο, με τιμή μέχρι 30.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης.

HONDA E
Τιμή*: 30.185 ευρώ
Ισχύς: 136 PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 35,5 kWh
Αυτονομία: 220 χλμ.

Μπορεί η τιμή του να ξεφεύγει λίγο πάνω από το όριο των 30.000 ευρώ που θέσαμε, δε θα μπορούσαμε όμως να μη συμπεριλάβουμε τον βενιαμίν της ιαπωνικής εταιρείας, που σηματοδοτεί μία νέα εποχή για τον κατασκευαστή. Τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων (υπάρχει και ισχυρότερη έκδοση, 154 ίππων), ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Αμέσως καταλαβαίνει κανείς την έμφαση που δόθηκε στην εμφάνιση, ενώ ο χαρακτήρας τονίζεται από την hightech εικόνα του εσωτερικού, αλλά και τις κάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους εξωτερικούς καθρέπτες. Οι διαστάσεις του (μήκος 3.985 χλστ. και μεταξόνιο 2.530 χλστ.) το τοποθετούν απέναντι στα σουπερμίνι, όπως το Corsa και το 208, τα οποία πάντως είναι σημαντικά φθηνότερα.

MINI COOPER SE
Τιμή*: 28.482 ευρώ
Ισχύς: 184 PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 32,6 kWh
Αυτονομία: 235 - 272 χλμ.

O κωδικός SE αντικατοπτρίζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Mini. Το παραδοσιακό δυναμικό DNA της εταιρείας πέρα από την οδική συμπεριφορά βρίσκει εφαρμογή και στον κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους (ο ίδιος που χρησιμοποιείται στην BMW i3S), κάτι που μεταφράζεται σε 7,3 δλ. για την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα. Στο γνωστό και από τις υπόλοιπες εκδόσεις εσωτερικό, η κυριότερη διαφορά εντοπίζεται στο νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων. H μπαταρία είναι τοποθετημένη χαμηλά στο δάπεδο, αλλά ακόμα κι έτσι οι χωροταξικές ικανότητες σε ό,τι αφορά τις πίσω θέσεις και το πορτ μπαγκάζ δε συγκαταλέγονται στα ισχυρά σημεία του Mini. Η βασική έκδοση του Cooper SE δεν ξεφεύγει από τα οικονομοτεχνικά δεδομένα της κατηγορίας, όντας λίγο ακριβότερη από εκείνη του Opel Corsa-e.

NISSAN LEAF
Τιμή*: 28.507 ευρώ
Ισχύς: 150 PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 40 kWh
Αυτονομία: 270 χλμ.

Απέναντι σε ένα σχετικά νεότευκτο ανταγωνισμό, η Nissan “καταθέτει” μία πολύ μεγαλύτερη παράδοση και εμπορική σταδιοδρομία. Μετά την καλή πορεία της πρώτης γενιάς, το Leaf δεύτερης γενιάς βρίσκεται κοντά μας από το 2017. Τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 150 ίππων με μπαταρία 40 kWh, ενώ έχει ήδη παρουσιαστεί η «ενισχυμένη» έκδοση e+ με δυνατότερο κινητήρα και μεγαλύτερη μπαταρία. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα πάντως του Leaf είναι ότι με τιμή ελαφρώς υψηλότερη σε σχέση με τα σουπερμίνι της ηλεκτρικής αυτή παρέας, προσφέρει ένα κανονικών διαστάσεων μικρομεσαίο χάτσμπακ αμάξωμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται από πλευράς χρηστικότητας και χώρων.

OPEL CORSA-E
Τιμή*: 27.031 ευρώ
Ισχύς: 136 PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 50 kWh
Αυτονομία: 330 χλμ.

Το ηλεκτρικό Corsa αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας, όντας μέλος του γκρουπ PSA από το οποίο και δανείζεται τις «ηλεκτρικές λύσεις» για το πρώτο EV μοντέλο της Opel σε αυτή την κατηγορία. Αυτό μεταφράζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων που τροφοδοτείται από μία μπαταρία 50 kWh, που χαρίζει στο αμάξωμα των 1.560 κιλών αυτονομία 330 χλμ. Σε κάθε περίπτωση, το ηλεκτρικό Corsa διαθέτει την πρακτικότητα και την ευελιξία ενός σύγχρονου σουπερμίνι και με όπλα του το χαμηλό λειτουργικό κόστος και την επιδοτούμενη τιμή, δημιουργεί πραγματικό δίλημμα σε σύγκριση με τις ισχυρότερες βενζινοκίνητες παραλλαγές.

PEUGEOT E-208
Τιμή*: 25.077 ευρώ
Ισχύς: 136 PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 50 kWh
Αυτονομία: 340 χλμ.

Ένα από τα στοιχεία που χάρισαν φέτος στο νέο «208» τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2020, τόσο πανευρωπαϊκά όσο και εγχώρια, είναι το γεγονός ότι διαθέτει στη γκάμα του και ηλεκτρική έκδοση. Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων τροφοδοτείται από μία μπαταρία 50 kWh, που μεταφράζεται σε αυτονομία 340 χλμ. Αυτά έρχονται να προστεθούν στην ξεχωριστή εμφάνιση και στην καμπίνα που μέσα στο πλαίσιο του i-Cockpit προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό καλών χώρων, ποιοτικών υλικών και ιδιαίτερης σχεδίασης, με highlight αυτόν τον μοναδικό τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων. Σε κάθε περίπτωση, το μεγαλύτερο ατού του είναι η επιδοτούμενη τιμή, που διαμορφώνεται λίγο πάνω από τα 25.000 ευρώ, για την αρχική έκδοση Αctive.

SKODA CITIGO E IV
Τιμή*: 18.703 ευρώ
Ισχύς: 83 PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 36,8 kWh
Αυτονομία: 260 χλμ.

Αυτό είναι το χαμηλότερο οικονομοτεχνικά σημείο της ηλεκτρικής κατηγορίας. Το Skoda Citigo e iV είναι ένα μίνι αυτοκίνητο της κατηγορίας Α, προορισμένο κατά βάση για αστική χρήση. Παρά τις πολύ κόμπακτ διαστάσεις του, χάρη στην καλή εκμετάλλευση χώρων, οι προϋποθέσεις για τέσσερις επιβάτες είναι απόλυτα ικανοποιητικές, κάτι που ισχύει και για το πορτ μπαγκάζ των 250 λίτρων. Χάρη στο χαμηλό βάρος (για τα δεδομένα των ηλεκτρικών οχημάτων) των 1.160 κιλών, ο κινητήρας των 83 ίππων εξασφαλίζει καλές επιδόσεις, ανάλογα και με το πρόγραμμα λειτουργίας που έχει επιλέξει ο οδηγός. Όπως πάντως διαπιστώσαμε στη σχετική δοκιμή, η τιμή της εργοστασιακής αυτονομίας των 260 χλμ. είναι μάλλον απαισιόδοξη, αφού με ένα συγκρατημένο οδηγικό στυλ μπορεί να αυξηθεί σημαντικά.

SMART EQ FORTWO FL & EQ FORFOUR FL
Τιμή*: 20.959 ευρώ (EQ Fortwo fl)
Ισχύς: 82 PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 17,6 kWh
Αυτονομία: 120-135 χλμ.

Τιμή*: 21.533 ευρώ (EQ Forfour fl)
Ισχύς: 82 ps
Χωρητικότητα μπαταρίας: 17,6 kWh
Αυτονομία: 116-130 χλμ.

Ο ηλεκτροκινητήρας της ανανεωμένης γενιάς των Smart EQ Fortwo και EQ Forfour, αποδίδει ισχύ 82 ίππων και ροπή 160 Nm, ενώ τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 17,6 kWh. Το διθέσιο Fortwo είναι μία ειδική περίπτωση, μιας και ο προορισμός του είναι αυστηρά αστικός, με μοναδικά χαρακτηριστικά ευελιξίας και δυνατοτήτων παρκαρίσματος, οπότε μέσα σε αυτό το πλαίσιο μπορεί κάποιος να δεχθεί την (εργοστασιακή) αυτονομία των 120 έως 135 χλμ. Η αποστολή του τετραθέσιου Fofour, όμως, είναι δυσκολότερη, μιας και το κόστος του το τοποθετεί μεταξύ των οικονομικότερων προτάσεων του γκρουπ VW (e-UP και Citigo e iV) και των μεγαλύτερων σουπερμίνι, όπως τα e-208 και Corsa-e. Ωστόσο, η συγκριτικά μικρότερη εργοστασιακή αυτονομία των 116 έως 130 χλμ. δεν μπορεί να του δώσει κάποιο προβάδισμα.

VW E-UP!
Τιμή*: 19.919 ευρώ
Ισχύς: 83 PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 36,8 kWh
Αυτονομία: 260 χλμ.

To γερμανικό γκρουπ αποφάσισε ότι το μέλλον της τριπλέτας των μίνι μοντέλων του θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, μέχρι την έλευση της νέας γενιάς που θα σηματοδοτηθεί από το μελλοντικό ID.1. Ευτυχώς, πάντως, η μετάβαση του up! από το βενζινοκίνητο παρελθόν στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο παρόν δεν ήταν δύσκολη, με δεδομένη την ύπαρξη της παλιότερης ηλεκτροκίνητης παραλλαγής. Όπως και στο τσέχικο αδελφάκι, έτσι και εδώ ο ηλεκτροκινητήρας των 83 ίππων προσφέρει καλές επιδόσεις για το βάρος της κατασκευής, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου με την ονομαστική χωρητικότητα ηλεκτρικής ενέργειας στα 36,8 kWh (διπλάσιας δηλαδή χωρητικότητας σε σύγκριση με την παλαιότερη ηλεκτροκίνητη παραλλαγή του up!) έρχεται να εξασφαλίσει αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως και τα 260 χλμ., όπου όπως διαπιστώσαμε στη σχετική μπορεί να είναι μεγαλύτερη. Αξίζει να αναφέρουμε τα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, αλλά και τη ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας πέδησης.

VW E-GOLF
Τιμή*: 28.684 ευρώ
Ισχύς: 136 PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 35,8 kWh
Αυτονομία: 230 χλμ.

Εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι μιλάμε για την έβδομη γενιά του Golf και όχι για το μοντέλο της όγδοης γενιάς, αφού όπως έχει δηλώσει η VW, από εδώ και πέρα τα μικρομεσαία αμιγώς «ηλεκτρικά» καθήκοντα σε αυτήν τη νέα εποχή θα αναλάβει εξολοκλήρου το ID.3, που βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα του γερμανικού γκρουπ. Το απερχόμενο, λοιπόν, e-Golf παραμένει (μέχρις εξαντλήσεως του στοκ) μία value for money πρόταση, αν συνυπολογίσει κανείς το επιδοτούμενο κόστος και τη μικρομεσαία υπόσταση, όπου αυτήν τη στιγμή η μόνη αντίστοιχη πρόταση είναι το Nissan Leaf. Με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μία μπαταρία 35,8 kWh προσφέρει αυτονομία 230 χλμ.

Επιλέγοντας
Καταλήγοντας σε αυτό το αφιέρωμα, βάσει επιδοτούμενου κόστους και χαρακτήρα, τα δεδομένα έχουν ως εξής:

H χρυσή τομή φαίνεται πως είναι το Peugeot e-208, το οποίο με περίπου 25.000 ευρώ, συνδυάζει το δυναμισμό (στο μάτι και στο δρόμο), με μία απόλυτα αξιοποιήσιμη αυτονομία, σε ένα κόμπακτ αμάξωμα.

Εάν κάποιος αναζητά κάτι οικονομικότερο σε ένα κατά βάση αστικού χαρακτήρα όχημα, τον πρώτο λόγο έχει η οικονομικότερη επιλογή του Skoda Citigo e iV. Από την άλλη, εάν το βασικό ζητούμενο είναι ένας οικογενειακότερος χαρακτήρας με καλύτερα χωροταξικά περιθώρια και ένα ελαφρώς μεγαλύτερο τίμημα, τότε τον πρώτο λόγο έχει το Nissan Leaf. Μπορεί τα οδικά του χαρακτηριστικά να είναι πιο αδιάφορα σε σύγκριση με εκείνα του e-Golf, το Leaf όμως δείχνει απόλυτα προσηλωμένο (και εξελιγμένο) για αυτήν τη νέα ηλεκτρική εποχή που ξημερώνει στα εγχώρια εμπορικά δρώμενα.

* Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται η κρατική επιδότηση 20% του προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρικά» και ο αρχικός ΦΠΑ. Σε περίπτωση που πληρούνται οι προϋποθέσεις ειδικών ομάδων (ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι) προσφέρεται επιπλέον όφελος 1.000 ευρώ, ενώ σε περίπτωση απόσυρσης αυτοκινήτου, τότε προσφέρεται ένα επιπλέον όφελος 1.000 ευρώ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μαυρο Χιονι » Πέμ 10 Σεπ 2020, 22:32

Ποιο από όλα αυτά σε ενδιαφέρει Απόστολε; Μπορώ να σε δώσω πληροφορίες για τα περισσότερα από αυτά, μιας και τα έχω οδηγήσει
Όσοι πάμε, τόσοι γυρίζουμε!

Κανόνες Λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 10 Σεπ 2020, 22:36

Προς το παρόν κανένα, λόγω έλλειψης ρευστού.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 90100
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μαυρο Χιονι » Πέμ 10 Σεπ 2020, 22:49

Και πως θα το παίξω έξυπνος τώρα;
Όσοι πάμε, τόσοι γυρίζουμε!

Κανόνες Λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες