Cars&Moto
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100402
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Βλέπω τη διαφήμιση του ηλεκτρικού Kia EV3, ενός πολύ ωραίου οχήματος, για το οποίο η διαφήμιση μιλάει για αυτονομία κοντά στα 600 Km!
Μην μασάτε!
Το EV3 με τη μικρή μπαταρία των 58,3 kWh (μικρότερη του Kona) δεν υπάρχει περίπτωση να δίνει τα 410 χλμ που ανακοινώνει η εταιρεία. Σε ταξίδι θα διαιρείται δια του 20. Επομένως η αυτονομία σε ταξίδι θα είναι κοντά στα 300 χλμ. Αυτό σημαίνει πως αν ξεκινήσετε με 90% μπαταρία, μετά από 200 χλμ καλό είναι να ψάχνετε για φόρτιση.
Το EV3 με τη μεγάλη μπαταρία των 81,4 kWh είναι πιο εύχρηστο, καθώς σε ταξίδι η αυτονομία του θα είναι κοντά στα 400 χλμ. Επ' ουδενί όχι τα 560 χλμ που διαφημίζει η Εταιρεία.
Μην μασάτε!
Το EV3 με τη μικρή μπαταρία των 58,3 kWh (μικρότερη του Kona) δεν υπάρχει περίπτωση να δίνει τα 410 χλμ που ανακοινώνει η εταιρεία. Σε ταξίδι θα διαιρείται δια του 20. Επομένως η αυτονομία σε ταξίδι θα είναι κοντά στα 300 χλμ. Αυτό σημαίνει πως αν ξεκινήσετε με 90% μπαταρία, μετά από 200 χλμ καλό είναι να ψάχνετε για φόρτιση.
Το EV3 με τη μεγάλη μπαταρία των 81,4 kWh είναι πιο εύχρηστο, καθώς σε ταξίδι η αυτονομία του θα είναι κοντά στα 400 χλμ. Επ' ουδενί όχι τα 560 χλμ που διαφημίζει η Εταιρεία.
- Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54496
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Cars&Moto
Κάτι με χαλάει αισθηιτκά στα περισσότερα SUVs! Τα θεωρώ αυτοκίνητα για θείουςΑποστόληςΑ έγραψε:Να πάρετε SUV κύριε! Κατηγορίας D.

Προς το παρόν (και για τα επόμενα 4.5 χρόνια) οδηγώ ένα ωραίο 5θυρο υβριδικό station που με έδωσαν από τη δουλειά μέσω leasing που με εξυπηρετεί πολύ καλά (και θα με εξυπηρετήσει αν αποφασίσω να κάνω οικογένεια).
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 3682
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Cars&Moto
Μπαρκα,οταν θα φτασει να σε ποναει η μεση,θα το σκεφτεις για SUV.Ισχυει οτι ειναι για θειους.....εγω κλεινω ενα χρονο με το αουντακι Α3 με φυσικο αεριο,ευχαριστημενος απ ολα ειμαι,αλλα μου λειπει η ροπη απο το Golf V GtSport που ειχα πριν
Το επομενο αμαξι,γεροι να ειμαστε,θελω να ειναι SUV,αυτοματο κ με λιγη παραπανω ροπη στα χαμηλα,γ@μω τις κωλοανηφορες που εχουμε εδω.

Το επομενο αμαξι,γεροι να ειμαστε,θελω να ειναι SUV,αυτοματο κ με λιγη παραπανω ροπη στα χαμηλα,γ@μω τις κωλοανηφορες που εχουμε εδω.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10779
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100402
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Αλλάζουν «πίστα» οι Κινέζοι στα ηλεκτρικά - Φέρνουν μπαταρία που θα προσφέρει αυτονομία 1.500 km!
Car & Driver
Τα… πάνω-κάτω στον τομέα της ηλεκτροκίνησης θέλει να φέρει η κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία Changan.
Η Changan, η οποία έχει περισσότερα από 160 χρόνια «ζωής» ως εταιρεία και ανήκει στο κινεζικό κράτος, έκανε πρόσφατα μια ανακοίνωση που δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς ετοιμάζεται να δοκιμάσει τις μπαταρίες στερεού τύπου, οι οποίες θα μπορούσαν να προσφέρουν αυτονομία περίπου 1.500 km!
Η Changan πρόσφατα άρχισε να εξειδικεύεται στα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Αυτό, ωστόσο, δεν την εμποδίζει να κοιτά το μέλλον με αισιοδοξία, επενδύοντας ιδιαίτερα στον τομέα των μπαταριών στερεού τύπου.
Η κινεζική εταιρεία δήλωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να εγκαταστήσει μπαταρίες στερεού τύπου στα πρωτότυπά της μέχρι το τέλος του 2025. Η Changan έχει θέσει ως στόχο να επικυρώσει την αποτελεσματικότητα αυτής της νέας τεχνολογίας το επόμενο έτος και να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή το 2027.
Ωστόσο έχει ήδη δεσμευτεί σε αριθμούς για την εμβέλεια. Με ενεργειακή πυκνότητα 400 Wh/kg, οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα πρέπει να μπορούν να καλύψουν 1.500 km με μία μόνο φόρτιση. Η μάρκα ισχυρίζεται επίσης ότι έχει «λύσει τα προβλήματα ασφαλείας της εποχής των υγρών μπαταριών».
Οι εν λόγω μπαταρίες υπόσχονται μεγαλύτερη ασφάλεια και καλύτερες επιδόσεις από τις αντίστοιχες υγρού ηλεκτρολύτη.
Car & Driver
Τα… πάνω-κάτω στον τομέα της ηλεκτροκίνησης θέλει να φέρει η κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία Changan.
Η Changan, η οποία έχει περισσότερα από 160 χρόνια «ζωής» ως εταιρεία και ανήκει στο κινεζικό κράτος, έκανε πρόσφατα μια ανακοίνωση που δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς ετοιμάζεται να δοκιμάσει τις μπαταρίες στερεού τύπου, οι οποίες θα μπορούσαν να προσφέρουν αυτονομία περίπου 1.500 km!
Η Changan πρόσφατα άρχισε να εξειδικεύεται στα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Αυτό, ωστόσο, δεν την εμποδίζει να κοιτά το μέλλον με αισιοδοξία, επενδύοντας ιδιαίτερα στον τομέα των μπαταριών στερεού τύπου.
Η κινεζική εταιρεία δήλωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να εγκαταστήσει μπαταρίες στερεού τύπου στα πρωτότυπά της μέχρι το τέλος του 2025. Η Changan έχει θέσει ως στόχο να επικυρώσει την αποτελεσματικότητα αυτής της νέας τεχνολογίας το επόμενο έτος και να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή το 2027.
Ωστόσο έχει ήδη δεσμευτεί σε αριθμούς για την εμβέλεια. Με ενεργειακή πυκνότητα 400 Wh/kg, οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα πρέπει να μπορούν να καλύψουν 1.500 km με μία μόνο φόρτιση. Η μάρκα ισχυρίζεται επίσης ότι έχει «λύσει τα προβλήματα ασφαλείας της εποχής των υγρών μπαταριών».
Οι εν λόγω μπαταρίες υπόσχονται μεγαλύτερη ασφάλεια και καλύτερες επιδόσεις από τις αντίστοιχες υγρού ηλεκτρολύτη.
- Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54496
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100402
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Σε 2 χρόνια πιστεύω ότι θα έχουν βελτιωθεί σημαντικά τα πράγματα. Και περισσότεροι φορτιστές θα υπάρχουν και πιο γρήγοροι. Και οι καινούριες μπαταρίες θα φορτίζουν πολύ πιο γρήγορα από τις τωρινές. Η εξέλιξη είναι "ραγδαία".
- NikLiverpool
- Δημοσιεύσεις: 1418
- Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44
Re: Cars&Moto
Οι ταχυτητες αυτές έχουν έρθει ήδη. Φόρτισης.
Το 5 ετών Tesla μου φορτίζει στα 250 kw/h max. 10%-80% σε 25 λεπτά. Ίσα ίσα ένα κατούρημα και να παραγγείλω καφέ. Αυτό μου δίνει 400 km στον αυτοκινητόδρομο. Παραπάνω δεν μπορώ να οδηγήσω χωρίς break.
H γυναίκα ξεφορτώθηκε το δικό της Tesla (λόγω Musk) και πήρε το BYD Atto3. Φανταστικό μικρομεσαίο SUV. Η ποιότητα κατασκεύης, τα υλικά και το πόσο στιβαρό είναι στο δρόμο είναι κλάσεις ανώτερα απο πολλά Ευρωπαικά. Είδαμε τα αντίστοιχα Peugeot, VW, Skoda και γελούσα με τα άθλιά πλαστικά και το τραγελαφικό software. Α και στον αυτοκινητόδρομο παρόλη την μικρή του μπαταρία μας πήγε 350 km πριν πέσει στο 10%.
Για να επιστρέψω στο θέμα φόρτισης και ταχύτητας φέτος θα δώσω και εγώ το Tesla. Έχει έρθει ήδη στην Ευρώπη και μέσα στον χρόνο και στην Αγγλία το Zeekr 7X. Το συγκεκριμένο σε κατάλληλο φορτιστή (που υπάρχουν ήδη εδώ) μπορεί να φορτίσει 10-80% σε 10 λεπτά....
Το 5 ετών Tesla μου φορτίζει στα 250 kw/h max. 10%-80% σε 25 λεπτά. Ίσα ίσα ένα κατούρημα και να παραγγείλω καφέ. Αυτό μου δίνει 400 km στον αυτοκινητόδρομο. Παραπάνω δεν μπορώ να οδηγήσω χωρίς break.
H γυναίκα ξεφορτώθηκε το δικό της Tesla (λόγω Musk) και πήρε το BYD Atto3. Φανταστικό μικρομεσαίο SUV. Η ποιότητα κατασκεύης, τα υλικά και το πόσο στιβαρό είναι στο δρόμο είναι κλάσεις ανώτερα απο πολλά Ευρωπαικά. Είδαμε τα αντίστοιχα Peugeot, VW, Skoda και γελούσα με τα άθλιά πλαστικά και το τραγελαφικό software. Α και στον αυτοκινητόδρομο παρόλη την μικρή του μπαταρία μας πήγε 350 km πριν πέσει στο 10%.
Για να επιστρέψω στο θέμα φόρτισης και ταχύτητας φέτος θα δώσω και εγώ το Tesla. Έχει έρθει ήδη στην Ευρώπη και μέσα στον χρόνο και στην Αγγλία το Zeekr 7X. Το συγκεκριμένο σε κατάλληλο φορτιστή (που υπάρχουν ήδη εδώ) μπορεί να φορτίσει 10-80% σε 10 λεπτά....
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 1509
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Cars&Moto
Αποψη κανεις για το νεο Toyota Corolla Cross? Στα 31κ. Υποκειται σε φορο πολυτελειας? Σκεφτομαι για κατι πιο οικονομικο (κι οχι για να το εχω πανω απο 4-5 χρονια) και το νεο full hybrid Renault Captur. Ενδιαφερομαι εν γενει για compact SUV για 4μελης οικογενεια, αλλα οχι για μακροπροθεσμη χρηση.
Re: Cars&Moto
Με τον 1,8 οχι με τον 2 λίτρο ναι...Το έχει ο αδελφός μου και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος...ο 1,8 ίσως και ο ποιο οικονομικός κινητήρα στην κατηγορία τουMaurice_Escargot έγραψε:Αποψη κανεις για το νεο Toyota Corolla Cross? Στα 31κ. Υποκειται σε φορο πολυτελειας?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100402
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Εγώ είμαι κάτοχος Corolla εδώ και 22 έτη, οπότε είμαι προκατειλημμένος υπέρ του αυτοκινήτου.Maurice_Escargot έγραψε:Αποψη κανεις για το νεο Toyota Corolla Cross? Στα 31κ. Υποκειται σε φορο πολυτελειας? Σκεφτομαι για κατι πιο οικονομικο (κι οχι για να το εχω πανω απο 4-5 χρονια) και το νεο full hybrid Renault Captur. Ενδιαφερομαι εν γενει για compact SUV για 4μελης οικογενεια, αλλα οχι για μακροπροθεσμη χρηση.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100402
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Η BYD κατασκευάζει πολύ καλά αυτοκίνητα. Τα καινούρια Atto 2 και 3 είναι ανώτερα από τα περισσότερα Ευρωπαϊκά. Αυτό που δεν γνωρίζω όμως είναι τι ταχύτητες φόρτισης υποστηρίζουν οι μπαταρίες τους. Βέβαια ό, τι ταχύτητες και να υποστηρίζουν, στην Ελλάδα μέχρι και τον Νοέμβριο ο max φορτιστής που είχα δει ήταν 60 kw/h.NikLiverpool έγραψε:Οι ταχυτητες αυτές έχουν έρθει ήδη. Φόρτισης.
Το 5 ετών Tesla μου φορτίζει στα 250 kw/h max. 10%-80% σε 25 λεπτά. Ίσα ίσα ένα κατούρημα και να παραγγείλω καφέ. Αυτό μου δίνει 400 km στον αυτοκινητόδρομο. Παραπάνω δεν μπορώ να οδηγήσω χωρίς break.
H γυναίκα ξεφορτώθηκε το δικό της Tesla (λόγω Musk) και πήρε το BYD Atto3. Φανταστικό μικρομεσαίο SUV. Η ποιότητα κατασκεύης, τα υλικά και το πόσο στιβαρό είναι στο δρόμο είναι κλάσεις ανώτερα απο πολλά Ευρωπαικά. Είδαμε τα αντίστοιχα Peugeot, VW, Skoda και γελούσα με τα άθλιά πλαστικά και το τραγελαφικό software. Α και στον αυτοκινητόδρομο παρόλη την μικρή του μπαταρία μας πήγε 350 km πριν πέσει στο 10%.
Για να επιστρέψω στο θέμα φόρτισης και ταχύτητας φέτος θα δώσω και εγώ το Tesla. Έχει έρθει ήδη στην Ευρώπη και μέσα στον χρόνο και στην Αγγλία το Zeekr 7X. Το συγκεκριμένο σε κατάλληλο φορτιστή (που υπάρχουν ήδη εδώ) μπορεί να φορτίσει 10-80% σε 10 λεπτά....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100402
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
BYD: Φόρτιση στα 1.000 kW με αύξηση αυτονομίας κατά 400 χλμ. σε 5 λεπτά
4ΤΡΟΧΟΙ - Χρ. Αποστολόπουλος
Η BYD επιχειρεί να φέρει την επανάσταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζοντας την πλατφόρμα Super E-Platform, η οποία υποστηρίζει φόρτιση στα 1.000 kW. Πλέον, η τελευταία διαρκεί χρονικά όσο ο ανεφοδιασμός ενός συμβατικού οχήματος, σύμφωνα με την κινέζικη εταιρεία.
Η BYD αναφέρει ότι η νέα πλατφόρμα Super e-Platform, η οποία παρουσιάστηκε στα μοντέλα Han L και Tang L που προορίζονται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά, είναι σε θέση να εξασφαλίσει υπερ-ταχεία φόρτιση με μέγιστη ισχύ έως και τα 1.000 kW. Γεγονός που υποστηρίζεται από μία νέα γενιά μπαταριών, έναν καινοτόμο ηλεκτροκινητήρα, αλλά και σταθμούς φόρτισης 1,36 MW που εξέλιξε η ίδια η BYD.
Αν και η BYD δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την χωρητικότητα και το βάρος της μπαταρίας, η εταιρεία αναφέρει ότι έχει επιτύχει συντελεστή φόρτισης 10C, επιτρέποντας την πλήρη αναζωογόνησή της με ηλεκτρική ενέργεια σε μόλις 6 λεπτά. Με τάση έως και 1.000V και μέγιστο ρεύμα 1.000A, το σύστημα μπορεί να διατηρήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα μέγιστη ισχύ φόρτισης 1 MW – μάλιστα, στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από την κινεζική εταιρεία, η ταχύτητα φόρτισης διατηρείται έως και τα 600 kW ακόμα και όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί στο 90%.
Για να υποστηρίξει αυτή τις κορυφαίες αυτές επιδόσεις, η BYD έχει αναπτύξει έναν νέο σταθμό φόρτισης 1.360 kW, ο οποίος επιτρέπει στα νέα Han L και Tang L να προσθέσουν έως και 400 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά υπό βέλτιστες συνθήκες. Ή διαφορετικά, 2 χιλιόμετρα αυτονομίας ανά 1 δευτερόλεπτο! Μάλιστα, η BYD σκοπεύει να εγκαταστήσει την προσεχή περίοδο πάνω από 4.000 τέτοιους σταθμούς στην Κίνα.
Θυμίζουμε με την ευκαιρία ότι η Tesla προσφέρει στους δικούς της σταθμούς φόρτισης (βλ. V4) μέγιστη ισχύ 500 kW.
Η πλατφόρμα Super e-Platform των 1.000V συνοδεύεται από έναν νέο ηλεκτροκινητήρα τον οποίο εξέλιξε η ίδια η BYD. Αυτός είναι εγκατεστημένος στους πίσω τροχούς των δύο οχημάτων και έχει την ικανότητα να περιστρέφεται έως και τις 30.000 σ.α.λ. Αποδίδει δε μέγιστη ισχύ 580 kW, δηλαδή 790 ίππους, εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα στα δύο νέα EV άνω των 300 χλμ./ώρα.
Για να υποστηρίξει αυτές τις επιδόσεις, η BYD εξέλιξε και παράγει μαζικά μια νέα γενιά τσιπ ισχύος από καρβίδιο του πυριτίου (SiC) για την αυτοκινητοβιομηχανία, με ονομαστική τάση που φτάνει έως και τα 1.500V. Πρόκειται για το πρώτο στον κλάδο τσιπ ισχύος SiC που παράγεται μαζικά, με την υψηλότερη ονομαστική τάση που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα.
Προς το παρόν, η BYD δεν έχει ανακοινώσει επίσημα σχέδια για την «επέκταση» της πλατφόρμας Super e-Platform σε άλλα μοντέλα της που θα πατήσουν τους τροχούς του στην Ευρώπη. Κάτι, ωστόσο, που θεωρείται αυτή τη στιγμή κάτι παραπάνω από πιθανό.
4ΤΡΟΧΟΙ - Χρ. Αποστολόπουλος
Η BYD επιχειρεί να φέρει την επανάσταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζοντας την πλατφόρμα Super E-Platform, η οποία υποστηρίζει φόρτιση στα 1.000 kW. Πλέον, η τελευταία διαρκεί χρονικά όσο ο ανεφοδιασμός ενός συμβατικού οχήματος, σύμφωνα με την κινέζικη εταιρεία.
Η BYD αναφέρει ότι η νέα πλατφόρμα Super e-Platform, η οποία παρουσιάστηκε στα μοντέλα Han L και Tang L που προορίζονται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά, είναι σε θέση να εξασφαλίσει υπερ-ταχεία φόρτιση με μέγιστη ισχύ έως και τα 1.000 kW. Γεγονός που υποστηρίζεται από μία νέα γενιά μπαταριών, έναν καινοτόμο ηλεκτροκινητήρα, αλλά και σταθμούς φόρτισης 1,36 MW που εξέλιξε η ίδια η BYD.
Αν και η BYD δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την χωρητικότητα και το βάρος της μπαταρίας, η εταιρεία αναφέρει ότι έχει επιτύχει συντελεστή φόρτισης 10C, επιτρέποντας την πλήρη αναζωογόνησή της με ηλεκτρική ενέργεια σε μόλις 6 λεπτά. Με τάση έως και 1.000V και μέγιστο ρεύμα 1.000A, το σύστημα μπορεί να διατηρήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα μέγιστη ισχύ φόρτισης 1 MW – μάλιστα, στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από την κινεζική εταιρεία, η ταχύτητα φόρτισης διατηρείται έως και τα 600 kW ακόμα και όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί στο 90%.
Για να υποστηρίξει αυτή τις κορυφαίες αυτές επιδόσεις, η BYD έχει αναπτύξει έναν νέο σταθμό φόρτισης 1.360 kW, ο οποίος επιτρέπει στα νέα Han L και Tang L να προσθέσουν έως και 400 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά υπό βέλτιστες συνθήκες. Ή διαφορετικά, 2 χιλιόμετρα αυτονομίας ανά 1 δευτερόλεπτο! Μάλιστα, η BYD σκοπεύει να εγκαταστήσει την προσεχή περίοδο πάνω από 4.000 τέτοιους σταθμούς στην Κίνα.
Θυμίζουμε με την ευκαιρία ότι η Tesla προσφέρει στους δικούς της σταθμούς φόρτισης (βλ. V4) μέγιστη ισχύ 500 kW.
Η πλατφόρμα Super e-Platform των 1.000V συνοδεύεται από έναν νέο ηλεκτροκινητήρα τον οποίο εξέλιξε η ίδια η BYD. Αυτός είναι εγκατεστημένος στους πίσω τροχούς των δύο οχημάτων και έχει την ικανότητα να περιστρέφεται έως και τις 30.000 σ.α.λ. Αποδίδει δε μέγιστη ισχύ 580 kW, δηλαδή 790 ίππους, εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα στα δύο νέα EV άνω των 300 χλμ./ώρα.
Για να υποστηρίξει αυτές τις επιδόσεις, η BYD εξέλιξε και παράγει μαζικά μια νέα γενιά τσιπ ισχύος από καρβίδιο του πυριτίου (SiC) για την αυτοκινητοβιομηχανία, με ονομαστική τάση που φτάνει έως και τα 1.500V. Πρόκειται για το πρώτο στον κλάδο τσιπ ισχύος SiC που παράγεται μαζικά, με την υψηλότερη ονομαστική τάση που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα.
Προς το παρόν, η BYD δεν έχει ανακοινώσει επίσημα σχέδια για την «επέκταση» της πλατφόρμας Super e-Platform σε άλλα μοντέλα της που θα πατήσουν τους τροχούς του στην Ευρώπη. Κάτι, ωστόσο, που θεωρείται αυτή τη στιγμή κάτι παραπάνω από πιθανό.
- Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54496
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες