Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...

Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Мир » Παρ 24 Δεκ 2021, 17:02

Αν συγκρίνεις την τεχνολογική εξέλιξη στα ψηφιακά/semiconductors με τις εξελιξεις στην τεχνολογια μπαταριας, θα την έλεγα και στάσιμη.

Εχω φιλο που ειχε τεσλα και περιπου στα 12 χρονια ειχε αρχισει να εχει θεμα με τις μπαταριες του.
Άβαταρ μέλους
Мир
 
Δημοσιεύσεις: 2285
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό NikLiverpool » Παρ 24 Δεκ 2021, 17:12

Ok το γεγονός δηλαδή ότι η Tesla έχει αναπτύξει 3 διαφορετικούς τύπους μπαταριών και τώρα τέταρτο όλοι με διαφορετική χημική και δομική σύσταση σε 10 χρόνια είναι στασιμότητα.
Επίσης είμαι περίεργος σε ποια χώρα ο φίλος σου είχε το tesla για 12 χρόνια. Ξέρεις ότι τα πρώτα στο UK ήρθαν πριν από εφτά χρόνια.
Και πάντα κάποιος φίλος, ξάδερφος, μπατζανακης. Μιλάμε απτά στοιχεία όχι μαλακιες.
Σα να διαβάσω σχόλια στην sun....

Και φυσικά κάποια θα έχουν προβλήματα. Μηχανές είναι χαλάνε. Με αυτή τη λογική τα βενζινοκινητα που είναι 100 χρόνων τεχνολογία θα πρεπε να μην χαλάνε ποτέ. Well guess what.
NikLiverpool
 
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Мир » Παρ 24 Δεκ 2021, 17:32

Μιλαμε στασιμο οπως σου ειπα με συγκριση την πληροφορικη που είναι το αντικείμενο μου. Βλεπε νομος του Moore, 2πλασιαμοα τρανσιστορ καθε διετια που οριακα ειναι σε τελμα μετα απο τοσα χρονια προοδου.

Δεν ειμαι υπερμαχος της βενζινης αλλα σε 1 λεπτο γεμιζεις και συνεχιζεις το ταξιδι.
Το ηλεκτρικο θελει ακόμα για να ωριμάσει.

Η ουσια ειναι πόση ενεργεια μπορεις να αποθηκευσεις σε συγκεκριμενο ογκο/βαρος, ωστε να εχεις την χ αυτονομια.
Δεν ειμαστε ακομα σε ικανοποιητικό σημείο, η ταχυφορτιση ειναι η καλυτερη λυση για να ξεπεραστει το θεμα αυτονομιας, αλλα δε μπορεις να πεις τεχνολογικο θαυμα τις προσπαθιες του Μασκ.
Καθε τοσο μιλαει για σουπερ μπαταριες και μετα τα μασαει.

Για μενα να σου πω; Εγω δεν ειχα ποτε τοσο ακριβα hobby για να παρω Τεσλα. :-)
Και ναι δεν μιλαω για Uk, αλλα στις πρωην «αποικίες», στην απεναντι μερια του Ατλαντικου.

Για μηχανικά δεν έχω ακούσει κανένα παράπονο.
Άβαταρ μέλους
Мир
 
Δημοσιεύσεις: 2285
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό NikLiverpool » Παρ 24 Δεκ 2021, 18:08

Στάσιμο δεν είναι καθόλου. Δεν είναι μόνο η Tesla που κάνει μπαταρίες.
Ψάξε λίγο να δεις τι αναπτύσσει η quantumscape.
Btw και στην Αμερική τα πρώτα tesla βγήκαν το 12. Εκτός αν ο φίλος σου ήταν από τους ελάχιστους που πήραν τα πρώτης γενιάς roadster....
NikLiverpool
 
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό serres60 » Παρ 24 Δεκ 2021, 20:54

Βασικα η panasonic κανει τις μπαταριες οχι η tesla.
serres60
 
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Πέμ 22 Ιούλ 2021, 10:51

Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Мир » Σάβ 25 Δεκ 2021, 14:02

Το πρωτο το σπορ του 2010 και ηταν και πανάκριβο. Επαιρνες πορσε με αυτα τα λεφτα.
Από κοντά μονο στο Westfield στο Shepherd bush εχω δει.
Άβαταρ μέλους
Мир
 
Δημοσιεύσεις: 2285
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 25 Δεκ 2021, 15:33

Car of the Year 2022: Οι φιναλίστ

4ΤΡΟΧΟΙ - 29/11/2021

Ώρα τελικού για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς, με την ανακοίνωση της «επτάδας» που θα διεκδικήσει τον 59ο τίτλο στην ιστορία του πλέον έγκυρου θεσμού στην αυτοκίνηση.

Από σήμερα και έως τις 28 Φεβρουαρίου, επτά νέα μοντέλα θα δώσουν τη δική τους μάχη για τον τίτλο του θεσμού Car of the Year, που συμπληρώνει τα 59 χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου και απονέμεται κάθε χρόνο στο μοντέλο εκείνο που θα κερδίσει την εμπιστοσύνη της εξηνταμελούς -σήμερα- επιτροπής δημοσιογράφων.

Την τιμητική της περισσότερο από κάθε προηγούμενη χρονιά έχει η ηλεκτροκίνηση, με έξι στους επτά διεκδικητές να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα και τον έβδομο (Peugeot 308) σύντομα να λανσάρεται και σε σχετική έκδοση.

Με αλφαβητική σειρά, τα μοντέλα που θα μας απασχολήσουν το επόμενο διάστημα είναι τα:

Cupra Born: μετά την επιτυχημένη πορεία του Formentor πέρυσι στο θεσμό, έρχεται να δείξει πως η μάρκα δεν είναι πυροτέχνημα.

Ford Mustang Mach-E: αποτελεί ίσως ό,τι πιο ακραίο έχει αποτολμήσει η εταιρεία στην ιστορία της

Hyundai Ioniq 5: οι Κορεάτες κάνουν επίδειξη τεχνογνωσίας.

Kia EV6: στην παραπάνω πρόταση, προσθέστε «και σχεδιασμού», είτε αρέσει, είτε όχι.

Peugeot 308: ο μόνος εκπρόσωπος της αυτοκίνησης όπως τη γνωρίζαμε.

Renault Megane e-Tech Electric:
μόνο το όνομα έχει απομείνει ίδιο.

Skoda Enyaq iV: η απόδειξη πως ένα ηλεκτρικό μπορεί να συνδυάζει τις παραδοσιακές αρετές των SUV.

Οι επτά φιναλίστ αναδείχτηκαν μεταξύ των αρχικά 38 φετινών προτάσεων, έπειτα από την ψηφοφορία των μελών της ευρωπαϊκής επιτροπής – η Ελλάδα εκπροσωπείται από την Ελένη Ξενάκη, αρχισυντάκτρια του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Ο μεγάλος νικητής θα αναδειχθεί μέσω «ζωντανής» ψηφοφορίας από την Έκθεση της Γενεύης, που παρά το γεγονός ότι έχει ακυρωθεί για το 2022, θα ανοίξει τις πύλες τις στις 28 Φεβρουαρίου, ειδικά γι’ αυτόν το σκοπό.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 70430
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 25 Δεκ 2021, 15:44

Τα best-seller μοντέλα στην Ελλάδα το 2021

4ΤΡΟΧΟΙ - Σπύρος Χατήρας

Λίγες ημέρες προτού τελειώσει το 2021, παρουσιάζουμε τα μοντέλα που ξεχώρισαν από πλευράς ταξινομήσεων, σε κάθε μια από τις εμπορικές κατηγορίες που αποτελούν την ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Μεγάλο ενδιαφέρον, όπως κάθε χρόνο και με τον ανταγωνισμό συνεχώς να αυξάνεται, έχουν οι εξελίξεις στις κατηγορίες αμαξωμάτων (segments). Η πληθώρα των προσφερόμενων μοντέλων άλλαξε τα δεδομένα σε πολλές από αυτές, με αποτέλεσμα άλλες να κερδίσουν και άλλες να χάσουν οπαδούς. Παρακάτω, θα δούμε πώς κινήθηκε η κάθε μία από αυτές στο ενδεκάμηνο της χρονιάς και ποια είναι τα αυτοκίνητα που αναδείχθηκαν πρωταγωνιστές σε απόλυτους αριθμούς…

SUV
Συνολικά τα SUV ανεξαρτήτως κατηγορίας αμαξώματος για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 44.989 ταξινομήσεις, με μερίδιο 47,23%.

ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Peugeot 2008 3.125
2 Toyota C-HR 2.726
3 Kia Stonic 2.308
4 Peugeot 3008 1.945
5 VW T-Roc 1.829
6 Suzuki Vitara 1.748
7 VW T-Cross 1.502
8 Ford Puma 1.496
9 Nissan Qashqai 1.477
10 Audi Q3 1.395

PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΑ (PHEV)
Τα plug-in υβριδικά μοντέλα ανεξαρτήτως κατηγορίας αμαξώματος κατέγραψαν 4.332 ταξινομήσεις, με μερίδιο 4,55%.

ΤΑ 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Volvo XC40 553
2 Mercedes GLA 372
3 BMW X1 315
4 Audi Q3 297
5 Peugeot 3008 274

HΛΕΚΤΡΙΚΑ (ΒEV)
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ανεξαρτήτως κατηγορίας αμαξώματος κατέγραψαν 1.883 ταξινομήσεις, με μερίδιο 1,98%.

ΤΑ 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Tesla Model-3 464
2 Peugeot e-208 161
3 VW ID.3 160
4 Peugeot e-2008 116
5 VW ID.4 114

ΜΙΝΙ (Α)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Noεμβρίου 2021 κατέγραψαν 9.619 ταξινομήσεις, με μερίδιο 10,10%.

TA 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Τοyota Aygo 2.310
2 Hyundai i10 2.237
3 Fiat Panda 1.521
4 Fiat 500 1.178
5 Kia Picanto 1.061

ΜΙΝΙ SUV (Α-SUV)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 1.188 ταξινομήσεις, με μερίδιο 1,25%.

TA ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Suzuki Ignis 1.186
2 Suzuki Jimny 2 (+279 ως επαγγελματικό LCV μοντέλο)

SUPERMINI (B)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 25.643 ταξινομήσεις, με μερίδιο 26,92%.

TA 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Τοyota Yaris 4.664
2 Peugeot 208 3.395
3 Citroen C3 3.265
4 Opel Corsa 3.085
5 Hyundai i20 2.311
6 Renault Clio 1.823
7 Suzuki Swift 1.400
8 VW Polo 1.369
9 Nissan Micra 1.193
10 Seat Ibiza 664

SUPERMINI SUV (B-SUV)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 20.745 ταξινομήσεις, με μερίδιο 21,78%.

TA 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Peugeot 2008 3.125
2 Kia Stonic 2.308
3 VW T-Roc 1.829
4 Suzuki Vitara 1.748
5 VW T-Cross 1.502
6 Ford Puma 1.496
7 Hyundai Kona 1.287
8 Skoda Kamiq 1.158
9 Opel Crossland 994
10 Jeep Renegade 755

ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ (C)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 11.943 ταξινομήσεις, με μερίδιο 12,75%.

TA 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Τοyota Corolla 1.977
2 Mercedes A-Class 1.567
3 Ηuyndai i30 1.208
4 BMW 1 Series 1.189
5 VW Golf 977

ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV (C-SUV)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 19.999 ταξινομήσεις, με μερίδιο 21%.

TA 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Τοyota C-HR 2.726
2 Peugeot 3008 1.945
3 Νissan Qashqai 1.477
4 Audi Q3 1.395
5 Dacia Duster 1.343
6 Volvo XC40 1.236
7 Hyundai Tucson 1.092
8 Mini Countryman 1.056
9 BMW X1 932
10 Mercedes GLA 906

ΜΕΣΑΙΑ (D)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 1.797 ταξινομήσεις, με μερίδιο 1,89%.

TA 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Skoda Octavia 534
2 Tesla Model-3 464
3 BMW 3 Series 205
4 Mercedes C-Class 164
5 Mercedes CLA 163

ΜΕΣΑΙΑ SUV (D-SUV)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 2.530 ταξινομήσεις, με μερίδιο 2,66%.

TA 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Τοyota RAV4 401
2 Mercedes GLC 288
3 Nissan X-Trail 252
4 Skoda Kodiaq 238
5 Volvo XC60 214

ΜEΓΑΛΑ (Ε & Ε-SUV)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 548 ταξινομήσεις, με μερίδιο 0,58%.

TA 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 BMW X5 119
2 Volvo XC90 81
3 Mercedes E-Class 67
4 Μercedes
5 BMW X6 46
5 Porsche Cayenne 44

ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ (F-G & F-G SUV)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 164 ταξινομήσεις, με μερίδιο 0,17%.

TA 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Range Rover 55
2 Porsche Taycan 21
3 Audi Q8 18
4 BMW X7 14
5 Mercedes S-Class 7
5 Mercedes GLS 7

ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΑ (MPV)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 109 ταξινομήσεις, με μερίδιο 0,11%.

TA 3 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Renault Scenic 32
2 Fiat 500L 21
3 Dacia Lodgy 17

COMBI (MPV-M)
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 802 ταξινομήσεις, με μερίδιο 0,84%.

TA 3 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Mercedes V-Series 161
2 Toyota Proace 96
3 VW Caddy 90

SPORTS
Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 166 ταξινομήσεις, με μερίδιο 0,17%.

TA 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
1 Mini Cabrio 76
2 Mazda MX-5 47
3 BMW Z4 11
4 Ford Mustang 8
5 Porsche 911 8
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 70430
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 28 Δεκ 2021, 18:26

Ε-Ε-ΕΡΧΕΤΑΙ....(Β εξάμηνο του 2024)

XIAOMI EV

Εικόνα

Εικόνα
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 70430
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 14 Ιαν 2022, 19:13

ta nea - Γιατί έπιασε τόσο εύκολα φωτιά η Ferrari του Μονογυιού;

Ο ειδικός πραγματογνώμονας της τροχαίας Παναγιώτης Μαδιάς αναφέρθηκε στις συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος και μίλησε για για το συγκεκριμένο ζήτημα, προσπαθώντας να φωτίσει άγνωστες πτυχές.

Όπως ανέφερε «στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο.

Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα (σ.σ δεν έχει δει ακόμα το αυτοκίνητο) με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου… Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά» ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Από την πλευρά του, ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης εκπαιδευτής οδικής συμπεριφοράς ανέφερε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται ιδιαίτερες ικανότητες.

Ωστόσο ξεκαθάρισε λέγοντας ότι τις τελευταίες ημέρες, έχουν χαθεί πολλές ζωές στο δρόμο και σε άλλα τροχαία.

«Το μόνο σίγουρο είναι ότι πήγαινε γρήγορα, δεν γίνεται να χαθεί ο έλεγχος εάν πήγαινε με τα όρια ταχύτητας που υπάρχουν» τόνισε χαρακτηριστικά ενώ για το θέμα της φωτιάς, είπε ότι δεν είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται τόσο εύκολα.

«Δεν φταίει ο δρόμος και το αυτοκίνητο. Υπάρχουν κάποια όρια που πρέπει να τηρούνται» ανέφερε.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 70430
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες