navigator11 έγραψε:
Περί μετρό Θεσσαλονίκης ο λόγος, (που ακούγοντας χτες στον Ραγκάτση τον Δημαρέλλο να το λέει με βρίσκει σύμφωνο πως η Θεσσαλονίκη ουδέποτε είχε ΤΗΝ τρομερή ανάγκη να αποκτήσει μετρό παρά θα μπορούσε να έχει αμβλυνθεί με άλλα μέσα το κυκλοφοριακό της πρόβλημα εδώ και χρόνια) κολλησε και λίγο στην ... υποχρέωση να εξαπλωθεί το αθηναϊκό σε μεγάλο βαθμό. Μην κρυβόμαστε.
Ποια υποχρεωση; Το αθηναικο μετρο εχει καθυστερησει την εναρξη της... ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ της γραμμης 4 καμια 5ετια (ισως και παραπανω, μια 5ετια τουλαχιστον ξερω πως "Οπου να'ναι θα γινει η δημοπρατηση") και η επεκταση της γραμμης 3 (η οποια πιστεψε με, ειναι πληρως απαραιτητη για τις εκει περιοχες και την διασυνδεση αεροδρομιου-λιμανιου) θα αργησει ΕΠΙΣΗΣ 5 χρονια. Δηλαδη αν αργει 5 χρονια στον Πειραια και στην Αθηνα που ειναι.... υποχρεωση, οκ...
Quefor έγραψε:
Καλά ντάξ τώρα μην κοροϊδευόμαστε...Αν υπήρχε σοβαρή πολιτική βούληση να γίνουν κάποια πράγματα για να μην παραμείνει η Θεσσαλονίκη ο φτωχός συγγενής τότε μια χαρά θα είχε ολοκληρωθεί το μετρό εδώ και μία 5ετία. Αλλά βολεύει να είσαι ο γραφικός, μόνιμα γκρινιάρης, ιθαγενής που ανταλλάσσει ψήφους με καθρεφτάκια για να ξέρουμε και τι λέμε
Το μετρο στην Αθηνα υπολειτουργει εδω και χρονια, και ειδικα τον τελευταιο 1, λογω ελλειψης ανταλακτικων στους συρμους, λειτουργωντας αυτη τη στιγμη με μολις 2 συρμους εφεδρεια (συνολικα, αν βγαλεις και τους συρμους που ειναι για καθαρισμο η συντηρηση ανα πασα στιγμη, καταλαβαινει κανεις πως λειπουν συρμοι και προκαλουν καθυστερησεις συνεχεια)
Στον ΗΣΑΠ δε, που εξυπηρετει Πειραια, Κεντρο, Κηφησια μεταξυ αλλων, η κατασταση ειναι τραγικη, με συρμους υπο διαλυση 25τιας και βαλε, με χρονους αναμονης ακομα και 2πλασιους σε ωρες αιχμης απο τους προβλεπομενους λογω ελλειψεων συρμων (οι μισοι ειναι στα... πιτ λογω ελλειψεων) και τους μισους συρμους να μην εχουν κλιματισμο σε μια πολη που τα 40ρια τα χτυπαει συνεχεια απο τελη Ιουνιου
Στο τραμ, η επεκταση για Πειραια, που ΑΚΟΜΑ δεν εχει δοθει, εχει αργησει 3.5 χρονια ηδη (τελη του 15 αναμενοταν) καθως επι 3 σχεδον ετη δεν γινοντουσαν εργασιες ενω ειχαν σκαφτει τα παντα (μαλλον ελειπε και εδω πολιτικη βουληση), ενω σταματησε η εξυπηρετηση εδω και μισο χρονο μετα τον Νεο Κοσμο (που περιλαμβανει Συγγρου-Φιξ και Συνταγμα, με χιλιαδες κοσμο καθε μερα) γιατι η γεφυρα του Ιλισου ειναι σε τραγικη κατασταση (τα αμαξια ακομα περνανε βεβαια απο πανω αλλα οκ), και μαλλον θα μεινει ετσι για ΑΡΚΕΤΑ χρονια αφου δεν παιζει χρημα
Για ΟΑΣΑ να μην μιλησω καλυτερα
Οχι, δεν ειναι ολα καλα καμωμενα στην Θεσσαλονικη και γενικα εκτος Αθηνας, αλλα να πεφτει το φταιξιμο για κατι τετοιο σε "πολιτικη βουληση" και υποχρεωσεις ειναι γελοιο. Ολα τα εργα την τελευταια δεκαετια (οχι μονο αλλα ΕΙΔΙΚΑ τωρα) πηγαν τραγικα πισω, για διαφορους λογους. Και το λεω σαν ατομο που εχει δουλεψει σε αρκετα εργα τα τελευταια χρονια και εχω δει με τα ματια μου 5-10 πραγματα, ειδικα οσον αφορα το Αθηναικο μετρο. Και στο ποσο δυσκολα λειτουργει λογω ελλειψης χρηματων και στο ποσο εχουν αργησει οι επεκτασεις λογω ιδιων λογων και το ποσο τραγικοι ειναι οι νεοι συρμοι απο θεμα αντοχης