Σελίδα 44 από 50

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μάιος 2019, 18:09
από ΑποστόληςΑ
Μην κολλάτε σε παρατάξεις: ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και δεν συμμαζεύεται. Το αν ένας τόπος θα πάει μπροστά είναι θέμα ηγεσίας, ανθρώπου δηλαδή και όχι παράταξης.

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μάιος 2019, 18:17
από Quefor
pgetsos έγραψε:
V-olakiotis έγραψε:ενώ η σύνδεση Αθήνα - Θεσ/νικη με το τρένο γίνεται σε λιγότερο από 4 ώρες!


Το ιδιο και με το μετρο, το οποιο κολλησε λογω ελλειψης χρηματοδοτησης στα χρονια της βαθιας κρισης


Καλά ντάξ τώρα μην κοροϊδευόμαστε...Αν υπήρχε σοβαρή πολιτική βούληση να γίνουν κάποια πράγματα για να μην παραμείνει η Θεσσαλονίκη ο φτωχός συγγενής τότε μια χαρά θα είχε ολοκληρωθεί το μετρό εδώ και μία 5ετία. Αλλά βολεύει να είσαι ο γραφικός, μόνιμα γκρινιάρης, ιθαγενής που ανταλλάσσει ψήφους με καθρεφτάκια για να ξέρουμε και τι λέμε

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μάιος 2019, 18:33
από navigator11
pgetsos έγραψε:
V-olakiotis έγραψε:ενώ η σύνδεση Αθήνα - Θεσ/νικη με το τρένο γίνεται σε λιγότερο από 4 ώρες!

To οποιο δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την δημαρχια του Δημου Θεσσαλονικης και ειναι ενα εργο που αρχισε πριν 20 χρονια, και κολλησε για εντελως ασχετους λογους και τεχνικες δυσκολιες με τα τουνελ

Το ιδιο και με το μετρο, το οποιο κολλησε λογω ελλειψης χρηματοδοτησης στα χρονια της βαθιας κρισης


Περί μετρό Θεσσαλονίκης ο λόγος, (που ακούγοντας χτες στον Ραγκάτση τον Δημαρέλλο να το λέει με βρίσκει σύμφωνο πως η Θεσσαλονίκη ουδέποτε είχε ΤΗΝ τρομερή ανάγκη να αποκτήσει μετρό παρά θα μπορούσε να έχει αμβλυνθεί με άλλα μέσα το κυκλοφοριακό της πρόβλημα εδώ και χρόνια) κολλησε και λίγο στην ... υποχρέωση να εξαπλωθεί το αθηναϊκό σε μεγάλο βαθμό. Μην κρυβόμαστε.

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μάιος 2019, 19:39
από Descartes
potamda έγραψε:Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι η αισθητική της πόλης άλλαξε με τον Μπουτάρη; Εγώ δεν το είδα, δεν το βλέπω... Αν θες, πες μου κάποια παραδείγματα, κάποια έργα που έφεραν αυτήν την αλλαγή.

Συγχώρεσέ με επίσης, αλλά ο Μπουτάρης και ο εκάστοτε Δήμαρχος τι σχέση (ουσιαστική, όχι φιλολογική υποστήριξη) έχει με την πώληση του λιμανιού και του αεροδρομίου;


Έχουν μεγάλη επιρροή στο Λιμάνι και στο αεροδρόμιο, όπως και ο περιφεριαρχης.

Δεν έχω κανένα λόγο να εξαρω το οποίο έργο του. Σίγουρα ήταν καλύτερος από τους προηγούμενους βοθροδημαρχους. Σαν παράδειγμα θα μπορούσα να αναφέρω την ανάπλαση της πλατείας ελευθερίας που ξεκίνησε μετά από χρόνια αντιδράσεων. Ωστοσο, οι προσβολές και οι παρεμβάσεις του Μπουταρη προς τους Ποντιους(δεν είμαι Πόντιος) και η στάση του στο ζήτημα της Μακεδονίας ήταν ΕΛΕΗΝΕΣ.

Να αναφέρω τέλος, ότι ο Μπουταρης πριν λίγο δήλωσε ότι ολόκληρη η οικογένεια του ψηφίζει Ταχιάο:

https://www.voria.gr/article/psifodelti ... -mpoutaris

pgetsos έγραψε:
V-olakiotis έγραψε:ενώ η σύνδεση Αθήνα - Θεσ/νικη με το τρένο γίνεται σε λιγότερο από 4 ώρες!

To οποιο δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την δημαρχια του Δημου Θεσσαλονικης και ειναι ενα εργο που αρχισε πριν 20 χρονια, και κολλησε για εντελως ασχετους λογους και τεχνικες δυσκολιες με τα τουνελ

Το ιδιο και με το μετρο, το οποιο κολλησε λογω ελλειψης χρηματοδοτησης στα χρονια της βαθιας κρισης


Την ολοκλήρωση του Μετρό καθυστέρησαν και ντόπια συμφέροντα όπως για παράδειγμα ο ΟΑΣΘ, το θλιβερο μονοπώλιο στις μετακινήσεις της πόλης από τη δεκαετία του 1950.

navigator11 έγραψε:Περί μετρό Θεσσαλονίκης ο λόγος, (που ακούγοντας χτες στον Ραγκάτση τον Δημαρέλλο να το λέει με βρίσκει σύμφωνο πως η Θεσσαλονίκη ουδέποτε είχε ΤΗΝ τρομερή ανάγκη να αποκτήσει μετρό παρά θα μπορούσε να έχει αμβλυνθεί με άλλα μέσα το κυκλοφοριακό της πρόβλημα εδώ και χρόνια) κολλησε και λίγο στην ... υποχρέωση να εξαπλωθεί το αθηναϊκό σε μεγάλο βαθμό. Μην κρυβόμαστε.


Διαφωνώ. Είναι μύθος ότι δεν χρειαζόταν Μετρό η Θεσσαλονίκη που αναπαράγεται από διάφορους ντόπιους πολέμιους (πχ Βουγιας, ΟΑΣΘ) και βόλευε το κατεστημένο της Χαβουζας.

Έχω ζήσει σε πόλεις με Μετρό στο εξωτερικό και τη Θεσσαλονίκη, με τους στενους δρόμους μόνον Μετρό τη σώζει. Μόλις ολοκληρωθεί θα καταλάβουμε την αξία του. Γιαυτό και υπήρχαν σχέδια για Μετρό από τη δεκαετία του 1920.

Το τραμ, για παράδειγμα, είναι βρώμικο (πχ ηχορύπανση) και πολύ άσχημο (πχ επιπλέον καλώδια σε όλους τους δρόμους) και θα ήταν αδύνατο να κυκλοφορήσει Λεωφόρο Νίκης, Τσιμισκή, Εγνατία και Αγίου Δημητρίου.

Το Μετρό χρηματοδοτηται με δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. ΟΧΙ από το Ελληνικό Κράτος, άρα η Κρίση δεν έπρεπε να είναι δικαιολογία.

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μάιος 2019, 20:02
από pgetsos
navigator11 έγραψε:
Περί μετρό Θεσσαλονίκης ο λόγος, (που ακούγοντας χτες στον Ραγκάτση τον Δημαρέλλο να το λέει με βρίσκει σύμφωνο πως η Θεσσαλονίκη ουδέποτε είχε ΤΗΝ τρομερή ανάγκη να αποκτήσει μετρό παρά θα μπορούσε να έχει αμβλυνθεί με άλλα μέσα το κυκλοφοριακό της πρόβλημα εδώ και χρόνια) κολλησε και λίγο στην ... υποχρέωση να εξαπλωθεί το αθηναϊκό σε μεγάλο βαθμό. Μην κρυβόμαστε.


Ποια υποχρεωση; Το αθηναικο μετρο εχει καθυστερησει την εναρξη της... ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ της γραμμης 4 καμια 5ετια (ισως και παραπανω, μια 5ετια τουλαχιστον ξερω πως "Οπου να'ναι θα γινει η δημοπρατηση") και η επεκταση της γραμμης 3 (η οποια πιστεψε με, ειναι πληρως απαραιτητη για τις εκει περιοχες και την διασυνδεση αεροδρομιου-λιμανιου) θα αργησει ΕΠΙΣΗΣ 5 χρονια. Δηλαδη αν αργει 5 χρονια στον Πειραια και στην Αθηνα που ειναι.... υποχρεωση, οκ...
Quefor έγραψε:
Καλά ντάξ τώρα μην κοροϊδευόμαστε...Αν υπήρχε σοβαρή πολιτική βούληση να γίνουν κάποια πράγματα για να μην παραμείνει η Θεσσαλονίκη ο φτωχός συγγενής τότε μια χαρά θα είχε ολοκληρωθεί το μετρό εδώ και μία 5ετία. Αλλά βολεύει να είσαι ο γραφικός, μόνιμα γκρινιάρης, ιθαγενής που ανταλλάσσει ψήφους με καθρεφτάκια για να ξέρουμε και τι λέμε

Το μετρο στην Αθηνα υπολειτουργει εδω και χρονια, και ειδικα τον τελευταιο 1, λογω ελλειψης ανταλακτικων στους συρμους, λειτουργωντας αυτη τη στιγμη με μολις 2 συρμους εφεδρεια (συνολικα, αν βγαλεις και τους συρμους που ειναι για καθαρισμο η συντηρηση ανα πασα στιγμη, καταλαβαινει κανεις πως λειπουν συρμοι και προκαλουν καθυστερησεις συνεχεια)

Στον ΗΣΑΠ δε, που εξυπηρετει Πειραια, Κεντρο, Κηφησια μεταξυ αλλων, η κατασταση ειναι τραγικη, με συρμους υπο διαλυση 25τιας και βαλε, με χρονους αναμονης ακομα και 2πλασιους σε ωρες αιχμης απο τους προβλεπομενους λογω ελλειψεων συρμων (οι μισοι ειναι στα... πιτ λογω ελλειψεων) και τους μισους συρμους να μην εχουν κλιματισμο σε μια πολη που τα 40ρια τα χτυπαει συνεχεια απο τελη Ιουνιου

Στο τραμ, η επεκταση για Πειραια, που ΑΚΟΜΑ δεν εχει δοθει, εχει αργησει 3.5 χρονια ηδη (τελη του 15 αναμενοταν) καθως επι 3 σχεδον ετη δεν γινοντουσαν εργασιες ενω ειχαν σκαφτει τα παντα (μαλλον ελειπε και εδω πολιτικη βουληση), ενω σταματησε η εξυπηρετηση εδω και μισο χρονο μετα τον Νεο Κοσμο (που περιλαμβανει Συγγρου-Φιξ και Συνταγμα, με χιλιαδες κοσμο καθε μερα) γιατι η γεφυρα του Ιλισου ειναι σε τραγικη κατασταση (τα αμαξια ακομα περνανε βεβαια απο πανω αλλα οκ), και μαλλον θα μεινει ετσι για ΑΡΚΕΤΑ χρονια αφου δεν παιζει χρημα

Για ΟΑΣΑ να μην μιλησω καλυτερα



Οχι, δεν ειναι ολα καλα καμωμενα στην Θεσσαλονικη και γενικα εκτος Αθηνας, αλλα να πεφτει το φταιξιμο για κατι τετοιο σε "πολιτικη βουληση" και υποχρεωσεις ειναι γελοιο. Ολα τα εργα την τελευταια δεκαετια (οχι μονο αλλα ΕΙΔΙΚΑ τωρα) πηγαν τραγικα πισω, για διαφορους λογους. Και το λεω σαν ατομο που εχει δουλεψει σε αρκετα εργα τα τελευταια χρονια και εχω δει με τα ματια μου 5-10 πραγματα, ειδικα οσον αφορα το Αθηναικο μετρο. Και στο ποσο δυσκολα λειτουργει λογω ελλειψης χρηματων και στο ποσο εχουν αργησει οι επεκτασεις λογω ιδιων λογων και το ποσο τραγικοι ειναι οι νεοι συρμοι απο θεμα αντοχης

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μάιος 2019, 20:03
από pgetsos
Descartes έγραψε:Το Μετρό χρηματοδοτηται με δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. ΟΧΙ από το Ελληνικό Κράτος, άρα η Κρίση δεν έπρεπε να είναι δικαιολογία.

Ενας μερος του ομως, οχι ολοκληρο. Κανω λαθος; Γιατι προσωπικα ξερω για σταση πληρωμων σαν λογους που σταματησαν να δουλευουν, εστω καποιες, εταιρειες

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μάιος 2019, 23:16
από eorptol1
Descartes έγραψε:
potamda έγραψε:Από πού προκύπτει ότι η Θεσσαλονίκη μαρτύρησε επί προηγούμενων δημάρχων, ενώ με τον Μπουταρη απέκτησε μια άλλη αύρα;
Από πού προκύπτει ότι στη Θεσσαλονίκη είχαν μείνει αυτοί που αναφέρει και ο κυρ-Γιάννης έφερε εξωστρέφεια;
Με ποια λογική συνδέεται η αύξηση του τουρισμού, το λιμάνι, οι δρόμοι της Χαλκιδικής, το αεροδρόμιο με τη θητεία του κυρ-Γιάννη;

Είπαμε ότι ο Σταυρακας πάντα προμοταρε τον Μπουταρη, αλλά νομίζω σε αυτό το κείμενο, το έσκισε...


Αν, επιτρέπεται, ζεις στη Θεσσαλονίκη? Θυμάσαι ή γνωρίζεις την αισθητική που επικρατούσε τις προηγούμενες δεκαετίες και ιδιαίτερα με τον τραγικό κοσμοπουλο και τον κλέφτη παπαγεωργοπουλο?

Η κατάσταση με το Λιμάνι είναι ένα συνεχιζομενο αίσχος το οποίο συνδέεται με

(α) την ανεργία στη Θεσσαλονίκη
(β) το μονοπώλιο του μπεραια.
(γ) Τον Τουρισμό της Θεσσαλονίκης.

Ένας από τους σημαντικότερους στόχους για τους οποίους κατεβαίνει ο υποψήφιος του Πολντο είναι για να μπλοκάρει την επένδυση στο Λιμάνι, την οποία στήριξε ο σημερινός Δήμαρχος. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και για την επένδυση στην Τούμπα.
Συμφωνώ απόλυτα

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μάιος 2019, 23:17
από eorptol1
CCCP έγραψε:Mην ξεχασετε οτι υπαρχει και δευτερος γυρος. Στρατηγικα για οποον ενδιαφερει πρωταρχικα να μη βγει ο Ταχιαος θα πρεπει και συριζα να ειναι να μην ψηφισει νοτοπουλου πρωτο γυρο γιατι εαν παει Ταχιαος-Νοτοπουλου δευτερο γυρο αντιο ζωη καθως θα βοηθησει πολυ τον Ταχιαο το αντισυριζα κλιμα και θα παρει την ψηφο αυτων που για ολα φταιει ο συριζα (συν μακεδονικο κτλ) και το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να τιμωριοσουν το συριζα.

Εαν δευτερος γυρος ειναι Ταχιαος-Ορφανος τοτε ειστε αξιοι της μοιρας σας πραγματικα αν βγαλετε Ταχιαο :mrgreen:
Και αυτά σωστά

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 00:16
από V-olakiotis
Το ότι μέσα στην τελευταία πενταετία με μνημόνιο μέχρι πέρυσι, ολοκληρώθηκαν όλοι οι βασικοί εθνικοί οδικοί άξονες (ΠΑΘΕ, Θεσ/νίκη Αθήνα και Αθήνα Πάτρα) Ιόνια οδός (Ηγουμενιτσα, Γιάννενα, Πάτρα) και λειτουργεί ήδη η νέα ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομικη γραμμή Θεσσαλονίκη - Αθήνα , όλα έργα που καθυστερούσαν επί δέκα και πλέον χρόνια, καθώς και το μέτρο Θεσσαλονίκης, ενώ την ίδια ώρα καθυστερούν οι επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας, όπως αναφέρει ο pgetsos, δείχνουν ένα πραγμα:

Ότι σε αυτή την πενταετία υπήρξε πολιτική βούληση να ολοκληρωθούν οι βασικές υποδομές εκτός Αθηνών οι οποιες καρκινοβατουσαν επί δεκαετίες.
Και η πολιτική βούληση φαίνεται από το ότι τα παραπάνω έργα έχουν τελειώσει μέσα σε αυτά τα πέντε χρόνια. Δόθηκαν πόροι και τέθηκαν χρονοδιαγράμματα.

Οι κορωνες για Μακεδονία και συμπρωτεύουσα που εκτοξεύουν οι του πρώην δικοματισμού, δεν μπορούν να κρύψουν την πραγματικότητα.

Αν ψήφιζα Σαλονίκη, παντως, Ζέρβα θα έριχνα.



ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 07:47
από eorptol1
Ζέρβας με διαφορά ο καλλιτερος

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 13:03
από Azrael
το εκανα το καθηκον μου.ειχα πανω απο 10 χρονια να παω να ψηφισω οτιδηποτε.

Φανταστειτε ποσο με εκανε να τον σιχαθω ο ταχιαος για να παω 35 λεπτα με τα ποδια αποσταση.

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 21:00
από gaz
Ο Ζέρβας είναι άρχοντας μπροστά στους υπόλοιπους. Μακάρι να βγει δεύτερος και την άλλη Κυριακή θα σαρώσει το ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ.

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 21:36
από tolis01
V-olakiotis έγραψε:Το ότι μέσα στην τελευταία πενταετία με μνημόνιο μέχρι πέρυσι, ολοκληρώθηκαν όλοι οι βασικοί εθνικοί οδικοί άξονες (ΠΑΘΕ, Θεσ/νίκη Αθήνα και Αθήνα Πάτρα) Ιόνια οδός (Ηγουμενιτσα, Γιάννενα, Πάτρα) και λειτουργεί ήδη η νέα ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομικη γραμμή Θεσσαλονίκη - Αθήνα , όλα έργα που καθυστερούσαν επί δέκα και πλέον χρόνια, καθώς και το μέτρο Θεσσαλονίκης, ενώ την ίδια ώρα καθυστερούν οι επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας, όπως αναφέρει ο pgetsos, δείχνουν ένα πραγμα:

Ότι σε αυτή την πενταετία υπήρξε πολιτική βούληση να ολοκληρωθούν οι βασικές υποδομές εκτός Αθηνών οι οποιες καρκινοβατουσαν επί δεκαετίες.
Και η πολιτική βούληση φαίνεται από το ότι τα παραπάνω έργα έχουν τελειώσει μέσα σε αυτά τα πέντε χρόνια. Δόθηκαν πόροι και τέθηκαν χρονοδιαγράμματα.

Οι κορωνες για Μακεδονία και συμπρωτεύουσα που εκτοξεύουν οι του πρώην δικοματισμού, δεν μπορούν να κρύψουν την πραγματικότητα.
ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!


Σπίρτζη, κι εσύ ΠΑΟΚ;; :D

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 23:05
από Rexaris
Απ'ότι βλέπω στο δεύτερο γύρο έχουμε μια καλή επιλογή για τη θέση τού δημάρχου.

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μάιος 2019, 23:09
από ΑποστόληςΑ
Σε 123/475 εκλογικά τμήματα:

Υποψήφιος % Εδρες
1. ΤΑΧΙΑΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ 22,28 11
2. ΟΡΦΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 14,70 7
3. ΖΕΡΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 14,66 7
4. ΝΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ 13,67 7