Ε ναι ρε συ, τώρα ποιος Φαν Χάρντερεν και ποιος Βέλγος φιλόσοφος ναούμε;Μπαρκαρούτσος έγραψε:Παρατημένη ομάδα. Με Κωνστνατινίδη θα πάρεις πρωτάθλημα;;;; Λευκή πετσέτα από τη διοίκηση.
Με 0 μεταγραφές πού πάμε;!
Θέλετε και διαρκείας!
Ε ναι ρε συ, τώρα ποιος Φαν Χάρντερεν και ποιος Βέλγος φιλόσοφος ναούμε;Μπαρκαρούτσος έγραψε:Παρατημένη ομάδα. Με Κωνστνατινίδη θα πάρεις πρωτάθλημα;;;; Λευκή πετσέτα από τη διοίκηση.
Με 0 μεταγραφές πού πάμε;!
Στα σοβαρά τώρα, έχουμε κάνει καλές προσθήκες. Θα τα γράψω και πιο αναλυτικά όταν ολοκληρωθεί το ρόστερ. Συνοπτικά θα πω ότι είμαστε λίγο πίσω αλλά οι διαφορές δεν είναι μεγάλες. Κυρίως πρέπει να δέσουμε σα ρόστερ καθώς είχαμε οι πολλές αλλαγές. Ο Παναθηναϊκός και ο Ολυμπιακός έχουν καλύτερη ομοιογένεια από εμάς. Επομένως στο πρώτο εξάμηνο αναμένω σκαμπανεβάσματα. Όμως θεωρητικά έχουμε καλούς ξένους με εμπειρία στο υψηλότερο επίπεδο. Κάτι που μας δίνει την υπεροχή ειδικά στους ακραίους.Aeon έγραψε:Με βάση τα ρόστερ που βρισκόμαστε σε σχέση με τους ανταγωνιστές?