Η αναζήτηση βρήκε 104 εγγραφές

από Anwnimos
Τετ 03 Ιουν 2026, 10:42
Δ. Συζήτηση: Μεταγραφολογία
Θέμα: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Απαντήσεις: 2427
Προβολές: 201749

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Ή διαβάζουν Paokmania.
από Anwnimos
Σάβ 30 Μάιος 2026, 14:01
Δ. Συζήτηση: Μεταγραφολογία
Θέμα: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Απαντήσεις: 2427
Προβολές: 201749

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026


Γραφω ασχετο στην αρχη της προτασης ναι...το προβλημα οντως ειναι οτι εγραψα σε λαθος topic...αυτο ειναι το μοναδικο προβλημα...επισης δεν εβγαλα μενος για τον Τελη,ειπα οτι αν ισχυουν οσα ειπα ειμαστε δυσκολα...αλλα επειδη ισως να εχει μενος με τον Ιβαν,κραταω μικρο καλαθι...

Επισης δεν ειμαι ...
από Anwnimos
Παρ 29 Μάιος 2026, 15:24
Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
Θέμα: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Απαντήσεις: 1287
Προβολές: 190938

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ




Βγήκε η φανέλα 90€


Και αγόρασα! Ελπίζω να έρθουν και οι 2 (Μαύρη μακρυμάνικη και Λευκή κοντομάνικη) μαζί.


Καιγω πηρα, μαρεσει πολυ το σχεδιο με τις πολεις! Αυτες τωρα που βγηκαν ηταν αριθμημενες; Δεν ειχα διαβασει κατι, ελπιζω να ερθουν Ιουνιο και οχι μηνες μετα... Macron κανονισε :x ...
από Anwnimos
Παρ 29 Μάιος 2026, 14:34
Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
Θέμα: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Απαντήσεις: 1287
Προβολές: 190938

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

vasgias έγραψε: Παρ 29 Μάιος 2026, 14:16 Έχει κανείς ιδέα αν κάποιος φοράει Large τι νούμερο πρέπει να πάρει την φανέλα της ομάδας; Γιατί έχω ακούσει ότι έχουν άλλη κοψιά οι macron.
Στις άλλες φανέλες που έχω αγοράσει 3 σερί χρόνια παίρνω πάντα large ενώ φοράω large και σε t-shirt (σε κάποια οκ φοράω M).
από Anwnimos
Παρ 29 Μάιος 2026, 14:33
Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
Θέμα: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ
Απαντήσεις: 1287
Προβολές: 190938

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

st4this έγραψε: Παρ 29 Μάιος 2026, 13:16 Βγήκε η φανέλα 90€
Και αγόρασα! Ελπίζω να έρθουν και οι 2 (Μαύρη μακρυμάνικη και Λευκή κοντομάνικη) μαζί.
από Anwnimos
Δευ 18 Μάιος 2026, 19:24
Δ. Συζήτηση: Μεταγραφολογία
Θέμα: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Απαντήσεις: 2427
Προβολές: 201749

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Καλώς ήρθες Tariq Lamptey
από Anwnimos
Σάβ 09 Μάιος 2026, 14:40
Δ. Συζήτηση: Μεταγραφολογία
Θέμα: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ; III
Απαντήσεις: 1493
Προβολές: 335583

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ; III


τον κωστη του λεβαδειακου τον παικταρα
εκει στην independiende reserves εχει 3 μεγαλα αστερια απ το κεντρο και μπροστα μιας και παρακολουθω το εν λογω πρωταθλημα
επισης ο πουγγουρας του οφη ειναι αδικημενο παιδι απο εμας


Τα πανηγύρια και τα καραγκιοζιλίκια απέναντι στον ΠΑΟΚ θα τα πληρώσει ...
από Anwnimos
Σάβ 09 Μάιος 2026, 01:02
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα Superleague
Θέμα: Οσφπ - ΠΑΟΚ Κυρ. 10/5 19:30 Cosmote Sport 3
Απαντήσεις: 742
Προβολές: 31103

Re: Οσφπ - ΠΑΟΚ Κυρ. 10/5 19:30 Cosmote Sport 3

Διπλό εμείς διπλό και ο λαγός ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ
από Anwnimos
Τρί 05 Μάιος 2026, 15:42
Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
Θέμα: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις
Απαντήσεις: 293
Προβολές: 26687

Re: Λειτουργία ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Θετικά, αρνητικά και αναγκαίες βελτιώσεις

Αν δεν αναβαθμιστεί και η αγορά στην βόρεια Ελλάδα κάτι που δεν πιστεύω ότι το θέλουν οι κυβερνώντες, δεν θα δούμε πολύ μεγάλες αλλαγές.

Έφυγα από την πόλη μου (επαρχία, βόρεια Ελλάδα) γιατί έπαιρνα 700€ το 2019 και βρήκα δουλειά στην Αθήνα να παίρνω 1100€. Μετά από 7 χρόνια έχω καταλήξει να ...
από Anwnimos
Παρ 01 Μάιος 2026, 00:03
Δ. Συζήτηση: Αθλητικά-Αγωνιστικά
Θέμα: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Απαντήσεις: 6202
Προβολές: 570356

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

alejio4 έγραψε: Πέμ 30 Απρ 2026, 22:01 Υποστηρίζει κανείς άλλος Φόρεστ να πάρει europa, η ακόμα ελπίζω χωρίς λόγο για εμάς;
Θα την έχει ο γιος του ή κάποιος άλλος μπροστινός. Δεν θα έχει θέμα. Σε αυτά είναι μανούλα.
από Anwnimos
Πέμ 30 Απρ 2026, 15:59
Δ. Συζήτηση: Roster
Θέμα: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV
Απαντήσεις: 3582
Προβολές: 436628

Re: Συζήτηση για το ρόστερ, αποχωρήσεις κτλ (ποδόσφαιρο) ΙV

Νομίζω το μεγαλύτερο πρόβλημα μας τα τελευταία χρόνια δεν είναι η έλευση παικτών αλλά η αποχώρηση! Να έχεις τον Μουργκ, τον Ρικάρντο και όποιον άλλον δεν τον πιστεύεις καθόλου και δεν τον θέλεις να υφίσταται καν στην ομάδα σου και να τον πληρώνεις από πάνω είναι ότι χειρότερο.

Άρα πρέπει να βρεις ...
από Anwnimos
Τετ 29 Απρ 2026, 18:03
Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
Θέμα: Ανδρέας Παπαμιμίκος - Σύμβουλος του Προέδρου
Απαντήσεις: 241
Προβολές: 21166

Re: Ανδρέας Παπαμιμίκος - Σύμβουλος του Προέδρου

Αν έχουμε πρόβλημα που μπήκε ένας ΝΔ στην ΠΑΕ, να έχουμε πρόβλημα που μεγάλο στέλεχος (που ήταν και στη διοίκηση του σταδίου τότε που υπήρχε θέμα...) υπάρχει και στην ΚΑΕ, τι όχι; Εκεί δεν μας πειράζει; Ή α τώρα μπαίνει άλλος στη συζήτηση κλπ;

Η χρονιά φέτος ήταν σκέτη ΑΠΟΤΥΧΙΑ. Το μόνο πράγμα που ...
από Anwnimos
Σάβ 25 Απρ 2026, 22:16
Δ. Συζήτηση: Κύπελλο Ελλάδος
Θέμα: ΠΑΟΚ-ΟΦΗ Τελικός Κυπέλλου 25/04 20:30 Cosmote Sports 1
Απαντήσεις: 1424
Προβολές: 63736

Re: ΠΑΟΚ-ΟΦΗ Τελικός Κυπέλλου 25/04 20:30 Cosmote Sports 1

Πραγματικά κρίμα να κλείσει έτσι η χρονιά...
Ιβάν πρέπει το καλοκαίρι να κάνεις ότι περνάει από την τσέπη σου για να είμαστε καλύτεροι του χρόνου!
από Anwnimos
Πέμ 26 Μαρ 2026, 17:33
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα Superleague
Θέμα: Πρωτάθλημα SL 2025-26
Απαντήσεις: 951
Προβολές: 87445

Re: Πρωτάθλημα SL 2025-26

Έτσι όπως τα κάναμε τα πράγματα τα πράγματα είναι απλά, 3 νίκες και 3 ισοπαλίες, ή 4 νίκες και 2 ισοπαλίες. Με την παραμικρή ήττα, θεωρώ πως βγαίνουμε εκτός διεκδίκησης και λόγω της ψυχολογίας του οργανισμού γενικότερα μας έχω ικανούς να βγούμε τέταρτοι. Θεωρώ πως είναι κρίμα και άδικο (για τους ...

Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση